Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Gamen » 6. maj 2019, 17:09

Den hændelse med Okore var minimum 2. gang han var taget i byen. Wieghorst gav ham jo altså også godt en uges karantæne fra træning pga. bytur.

Mon ikke vi bare skal konkludere, at han ikke opfører sig specielt professionelt.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af troelsh » 6. maj 2019, 17:38

Gamen skrev:
6. maj 2019, 17:09
Den hændelse med Okore var minimum 2. gang han var taget i byen. Wieghorst gav ham jo altså også godt en uges karantæne fra træning pga. bytur.

Mon ikke vi bare skal konkludere, at han ikke opfører sig specielt professionelt.
Det blev nævnt i AGF kampen, at han offentligt har været ude og sige AaB skal sælge ham til sommer hvis de vil have penge for ham, for han kommer ikke til at forlænge med AaB.

Fair nok han har det sådan, men det er ikke særlig professionelt at melde det offentligt ud, det sender et dårligt signal til både holdkammerater og fans.

Han er på ingen måde anførerbindet værdig.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Klaus » 6. maj 2019, 17:40

troelsh skrev:
6. maj 2019, 17:38
Gamen skrev:
6. maj 2019, 17:09
Den hændelse med Okore var minimum 2. gang han var taget i byen. Wieghorst gav ham jo altså også godt en uges karantæne fra træning pga. bytur.

Mon ikke vi bare skal konkludere, at han ikke opfører sig specielt professionelt.
Det blev nævnt i AGF kampen, at han offentligt har været ude og sige AaB skal sælge ham til sommer hvis de vil have penge for ham, for han kommer ikke til at forlænge med AaB.

Fair nok han har det sådan, men det er ikke særlig professionelt at melde det offentligt ud, det sender et dårligt signal til både holdkammerater og fans.

Han er på ingen måde anførerbindet værdig.
Øøøøhhhhh, du er godt med på det er Wessam og ikke Okore Gamen omtaler........

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Buzz Killington » 6. maj 2019, 17:47

Gamen skrev:
6. maj 2019, 17:09
Den hændelse med Okore var minimum 2. gang han var taget i byen. Wieghorst gav ham jo altså også godt en uges karantæne fra træning pga. bytur.

Mon ikke vi bare skal konkludere, at han ikke opfører sig specielt professionelt.
Snakker vi offentlig tilgængelig info, rygter eller insider viden?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Gamen » 6. maj 2019, 18:13

Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 17:47
Snakker vi offentlig tilgængelig info, rygter eller insider viden?
Han var fraværende fra træning, og det havde så en årsag. Han var blevet sendt hjem i nogle dage, for at tænke over hvordan man gebærder sig.
AaB camouflerede det også dengang som noget andet. Du skal ikke forvente at AaB melder den slags ud.

Sammenholdt med hans ringe forvaltning af hans talent, så begynder jeg at ane en Viktor Ahlmann 2.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af FlæskeFrank » 6. maj 2019, 18:21

Hvor er Magnus C og Børsting basherne ? De burde jo være henrykt over, at de to er i karantæne. Holdet bliver jo forstærket, når de to ikke er med.

Vi fik vel set i sidste kamp, at Klitten og Ross nok har godt af lidt kamperfaring inden næste sæson. Men lad os nu vinde og en ordentlig sæsonafslutning.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Buzz Killington » 6. maj 2019, 18:25

FlæskeFrank skrev:
6. maj 2019, 18:21
Hvor er Magnus C og Børsting basherne ? De burde jo være henrykt over, at de to er i karantæne. Holdet bliver jo forstærket, når de to ikke er med.

Vi fik vel set i sidste kamp, at Klitten og Ross nok har godt af lidt kamperfaring inden næste sæson. Men lad os nu vinde og en ordentlig sæsonafslutning.
MC har været en af de bedste på det seneste. Han bliver savnet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Buzz Killington » 6. maj 2019, 18:26

Gamen skrev:
6. maj 2019, 18:13
Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 17:47
Snakker vi offentlig tilgængelig info, rygter eller insider viden?
Han var fraværende fra træning, og det havde så en årsag. Han var blevet sendt hjem i nogle dage, for at tænke over hvordan man gebærder sig.
AaB camouflerede det også dengang som noget andet. Du skal ikke forvente at AaB melder den slags ud.

Sammenholdt med hans ringe forvaltning af hans talent, så begynder jeg at ane en Viktor Ahlmann 2.
Du svarede altså ikke.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af DobbeltA » 6. maj 2019, 18:28

Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 18:25
FlæskeFrank skrev:
6. maj 2019, 18:21
Hvor er Magnus C og Børsting basherne ? De burde jo være henrykt over, at de to er i karantæne. Holdet bliver jo forstærket, når de to ikke er med.

Vi fik vel set i sidste kamp, at Klitten og Ross nok har godt af lidt kamperfaring inden næste sæson. Men lad os nu vinde og en ordentlig sæsonafslutning.
MC har været en af de bedste på det seneste. Han bliver savnet.
Helt enig. Når MC spiller alene på 6'er positionen, ser man hvor god han er. I går manglede han simpelthen ligesindede at spille fodbold med. Van Weert, Thellufsen, Kusk, Lucas var fornærmende ringe.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af FIDEL » 6. maj 2019, 18:49

FlæskeFrank skrev:
6. maj 2019, 18:21
Hvor er Magnus C og Børsting basherne ? De burde jo være henrykt over, at de to er i karantæne. Holdet bliver jo forstærket, når de to ikke er med.

Vi fik vel set i sidste kamp, at Klitten og Ross nok har godt af lidt kamperfaring inden næste sæson. Men lad os nu vinde og en ordentlig sæsonafslutning.
Ethvert hold har brug for et par spillere med fysik og en god motor, så vi kommer til at savne de to ja. Synes de begge har gjort det bedre på det seneste. Børsting kan bruge sin fysik, fight og store motor centralt på en 3-mandsmidtbane. Det er faktisk glædeligt, at han viser sig frem derinde pt. Men det kan måske betyde, at vi ikke får en ny central midtbanespiller til sommer!? AaB vil jo helst rekruttere internt. :thumbsup:

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Maglau » 6. maj 2019, 19:35

FIDEL skrev:
6. maj 2019, 18:49
FlæskeFrank skrev:
6. maj 2019, 18:21
Hvor er Magnus C og Børsting basherne ? De burde jo være henrykt over, at de to er i karantæne. Holdet bliver jo forstærket, når de to ikke er med.

Vi fik vel set i sidste kamp, at Klitten og Ross nok har godt af lidt kamperfaring inden næste sæson. Men lad os nu vinde og en ordentlig sæsonafslutning.
Ethvert hold har brug for et par spillere med fysik og en god motor, så vi kommer til at savne de to ja. Synes de begge har gjort det bedre på det seneste. Børsting kan bruge sin fysik, fight og store motor centralt på en 3-mandsmidtbane. Det er faktisk glædeligt, at han viser sig frem derinde pt. Men det kan måske betyde, at vi ikke får en ny central midtbanespiller til sommer!? AaB vil jo helst rekruttere internt. :thumbsup:
Jeg tror ikke på Børsting - han har ingen andre kompetencer end løb og moslen
MC er har jeg meget fidus til kan udvikle sig til en god 6er.
Han har bedre teknik og taktisk bedre og smider ikke så mange bolde væk som Børsting og Abildgaard.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af FIDEL » 6. maj 2019, 20:18

Maglau skrev:
6. maj 2019, 19:35
FIDEL skrev:
6. maj 2019, 18:49
FlæskeFrank skrev:
6. maj 2019, 18:21
Hvor er Magnus C og Børsting basherne ? De burde jo være henrykt over, at de to er i karantæne. Holdet bliver jo forstærket, når de to ikke er med.

Vi fik vel set i sidste kamp, at Klitten og Ross nok har godt af lidt kamperfaring inden næste sæson. Men lad os nu vinde og en ordentlig sæsonafslutning.
Ethvert hold har brug for et par spillere med fysik og en god motor, så vi kommer til at savne de to ja. Synes de begge har gjort det bedre på det seneste. Børsting kan bruge sin fysik, fight og store motor centralt på en 3-mandsmidtbane. Det er faktisk glædeligt, at han viser sig frem derinde pt. Men det kan måske betyde, at vi ikke får en ny central midtbanespiller til sommer!? AaB vil jo helst rekruttere internt. :thumbsup:
Jeg tror ikke på Børsting - han har ingen andre kompetencer end løb og moslen
MC er har jeg meget fidus til kan udvikle sig til en god 6er.
Han har bedre teknik og taktisk bedre og smider ikke så mange bolde væk som Børsting og Abildgaard.
Men skal vi spille det nuværende system, er der brug for 2-3 løbestærke og hårdtarbejdende midtbanespillere, og her er Børsting fin til bredden. Han mangler noget teknik og overblik dog, men han er stadig ung, og kan jo sagtens udvikle sig yderligere. Er han ikke kun 24 år?

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Klaus » 6. maj 2019, 21:47

Synes Magnus knoklede som en gal i søndags. Men jeg tror nu alligevel at gode gamle Wurtz på midtbanen godt kan hive 90 minutter ud af stængerne. Børsting er altså ikke god teknisk. Jeg elsker hans indsats og fight, men Risgaard vil næppe være et helt dårligt bytte på den plads. Jeg er meget mere bekymret for en spiller som Thellufsen. Han kan så meget, men virker til at være gået i stå. Det er jo ikke kun i søndags, men de sidste mange gange han har fået chancen.

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Gamen » 6. maj 2019, 22:49

Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 18:26
Du svarede altså ikke.
Hvad er det du forventer jeg skal svare?

Du må jo enten tro på det eller ej. Den info kom flere steder fra.
Men den blev da ikke offentlig tilgængelig, hvilket jeg HAR skrevet.
Hvilket det andet heller ikke var blevet medmindre EB havde gravet i det...

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Gamen » 6. maj 2019, 22:50

Magnus har da gjort det bedre, men bliver aldrig andet end en habil fodboldspiller. For langsom til topfodbold. I det mindste så er han nu kommet ind på en plads hvor hans styrker kommer til sin ret, og hans markante svagheder på bl.a. fart og pasninger over længere afstand ikke bliver udstillet.

Men AGF’s centrale folk var længder bedre i går. En spiller som Amini er på et rigtig højt niveau og har været det længe.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Hovedet » 6. maj 2019, 22:59

Problemet med Wessam er jo ikke, at han er gået i byen et par gange. Problemet er, at han slet og ret ikke hører hjemme i Superligaen; det er en spiller, der i alle andre æraer i AaBs historie ville have levet en undseelig tilværelse på Danmarksserieholdet eller i Superligatruppens yderste periferi.

Og gør AaB i virkeligheden disse folk en tjeneste? Mod AGF så jeg to ungdomsspillere i aktion på centrale forsvarspladser, der mest af alt virkede, som om de var kylet ind i en verden, de ikke hører hjemme i. Jeg synes simpelthen, at AaB er ved at forvandle truppen til et eller andet mystisk eksperimentarium og synes at have glemt, at der er tale om et fuldtidsprofessionelt seniorhold i landets bedste række i en virksomhed, der omsætter for et trecifret millionbeløb om året.

Der er sådan set ikke noget i vejen med vores unge spillere; jeg nævnte Wessam, der ved gud ikke hører hjemme i landets bedste række, men som alligevel er nået langt, langt længere, end de fleste spillere er i stand til. For slet ikke at tale om en Blåbjerg, en Børsting, en Thellufsen eller en Magnus Christensen eller Abildgaard. Det er meget, meget få spillere, der når så langt, som de har gjort.

Det lyder så besnærende med talentudvikling, men som de senere år har vist, er det et forsvindende lille fåtal af spillere, der når det niveau, vi forventer at se i AaB. Du skal have 10 af de bedste ungdomsspillere i AaB, før du har en Børsting. Og du skal have 10 gange Børsting, får du får en Mæhle. Og der er jo ikke noget nyt i det her; traditionelt kommer der en eller to spillere op i Superligatruppen - ikke at forveksle med startopstillingen - fra en gennemsnitlig U/19 - årgang. De fleste ender som 1. og 2. divisionsspillere.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Patmand » 7. maj 2019, 07:54

FlæskeFrank skrev:
6. maj 2019, 18:21
Hvor er Magnus C og Børsting basherne ? De burde jo være henrykt over, at de to er i karantæne. Holdet bliver jo forstærket, når de to ikke er med.

Vi fik vel set i sidste kamp, at Klitten og Ross nok har godt af lidt kamperfaring inden næste sæson. Men lad os nu vinde og en ordentlig sæsonafslutning.
Jeg ved det ikke. De er monstro ude at fejre det?

Gaarde har valgt at truppen skal indeholde mange centrale midtbanespillere, så problemet er vel til at overse?
Vi har f.eks. en fremadstormende Kakeeto og en Lesniak med erfaring fra Premier League. Dem har vi heldigvis sikret os på længerevarende kontrakter.

Jeg sover roligt om natten, for jeg ved Gaarde har vores ryg. Snart er AaB igen at finde i toppen af dansk fodbold.

Det er mere spændende om vi kan holde på Kaufmann denne sommer. Hvor store tror du buddene bliver?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Patmand » 7. maj 2019, 09:08

Gamen skrev:
6. maj 2019, 22:49
Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 18:26
Du svarede altså ikke.
Hvad er det du forventer jeg skal svare?

Du må jo enten tro på det eller ej. Den info kom flere steder fra.
Men den blev da ikke offentlig tilgængelig, hvilket jeg HAR skrevet.
Hvilket det andet heller ikke var blevet medmindre EB havde gravet i det...
Jeg gætter på han ønsker at få oplyst tid og sted for overleveringen af den pågældende information, navne og personnumre på dine kilder og en tro og love erklæring der bekræftiger, at de vitterligt har set Wessam feste i Jomfru Ane Gade på en upassende facon for en professionel sportsudøver.
Du ved...bare de mest basale informationer man kan forvente på et internetforum.
Ellers ryger det i kategorien 'løgnehistorier' - og så er det simpelthen ikke sket.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Jakobsen » 7. maj 2019, 09:31

Slut med eksperimenterne, stil med stærkeste hold på dagen. Vi har en europa kval at spille for og en så god placering som muligt.



Ross er ikke klar til det her niveau endnu. Når Kasper P er så meget bedre bør han spille. Som Kent Nielsen sagde det dengang han skabte The Double holdet - de unge spillede fordi de var bedre end de gamle og ikke fordi de var unge.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Buzz Killington » 7. maj 2019, 09:45

Patmand skrev:
7. maj 2019, 09:08
Gamen skrev:
6. maj 2019, 22:49
Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 18:26
Du svarede altså ikke.
Hvad er det du forventer jeg skal svare?

Du må jo enten tro på det eller ej. Den info kom flere steder fra.
Men den blev da ikke offentlig tilgængelig, hvilket jeg HAR skrevet.
Hvilket det andet heller ikke var blevet medmindre EB havde gravet i det...
Jeg gætter på han ønsker at få oplyst tid og sted for overleveringen af den pågældende information, navne og personnumre på dine kilder og en tro og love erklæring der bekræftiger, at de vitterligt har set Wessam feste i Jomfru Ane Gade på en upassende facon for en professionel sportsudøver.
Du ved...bare de mest basale informationer man kan forvente på et internetforum.
Ellers ryger det i kategorien 'løgnehistorier' - og så er det simpelthen ikke sket.
Du er da godt nok ved at vise dig som en træls karl med en belastende attitude. Hvis han ikke vil svare er det da helt ok. Det kan han da bare sige så. Men når jeg spørger noget, og han så svarer på noget helt andet, så er det da helt naturligt at gøre ham opmærksom på det.

Jeg har ingen grund til at tro Gamen lyver. Jeg spørger blot til karakteren af hans info.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar