Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Brodernumsi » 14. jul 2019, 18:09

Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:37
Medlemmerne af Gaarde-mafiaen må snart begynde at svinde - så kan vi sætte os ned om et år og diskutere hvorfor de ignorerede alle de blinkende advarselslamper.
Du er sød.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13641
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Funky » 14. jul 2019, 18:11

Brodernumsi skrev:
14. jul 2019, 18:09
Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:37
Medlemmerne af Gaarde-mafiaen må snart begynde at svinde - så kan vi sætte os ned om et år og diskutere hvorfor de ignorerede alle de blinkende advarselslamper.
Du er sød.
Sød, tjah. Det handler nok i virkeligheden slet ikke så meget om AaB, når man skriver sådan noget.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gaarde6 » 14. jul 2019, 18:11

Forza skrev:
14. jul 2019, 15:31
Gaarde6 skrev:
14. jul 2019, 15:28
Forza skrev:
14. jul 2019, 15:21
Gaarde6 skrev:
14. jul 2019, 15:18
Forza skrev:
14. jul 2019, 15:12
Udueligt trænerteam og en elendig indstilling fra holdet. Måske var man naiv da man troede vi skulle se noget andet end de sidste mange sæsoner fra AaB.
Det er som sådan ikke fordi jeg er uenig.
Men kig lige på holdet! VI ER IKKE BEDRE!!!
Og det har vi ikke været I LANG TID!
Det skal 3-4 profiler ind i den trup før det her bliver vendt!
Vi spillede som Pis i sidste sæson. Så køber man Olsen og så tror man det vender!? Selvfølgelig gør det ikke det!!!
Jeg synes slet ikke holdet er så dårligt som vi har set under de 3 seneste cheftrænere. (Lars S startede dog godt ud).

Især de to seneste har vi gang på gang ikke virket til at have den rette indstilling og vi er simpelthen så umanerlig lette at slå taktisk. Det virker til Friis er den i ligaen med færrest forskellige taktiske træk i værktøjskassen.
Vi spiller med Børsting - MC - Olsen på midten.
Du kan tømme hele Bauhaus for værktøj og alligevel ville du ikke have nok, til at gøre den god!!
Den centrale midtbane har absolut intet med det taktiske oplæg at gøre. Vi justerer aldrig taktikken. Det virker til det samme miniput oplæg vi spiller efter hver kamp.
Hvad er det præcis du vil have vores midtbane til??
Du tror da ikke at de tre pludselig bliver gode bold spillere, fordi taktikken er en anden??

Gamen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gamen » 14. jul 2019, 18:15

Brodernumsi skrev:
14. jul 2019, 18:09
Du er sød.
https://superstats.dk/hold/placering?id=12

Fra vi blev nummer 1 har vi øget lønbudgettet med mindst 20 %. Og brugt 30-40 mio. på transfers.
Og sådan ser det så ud... selv nu, hvor Gaarde fik ændret målsætningen fra top 4 til top 6 for at redde sin egen røv.

Manden er en omvandrende katastrofe. Der er bare for få der har villet indse det.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Brodernumsi » 14. jul 2019, 18:17

Gamen skrev:
14. jul 2019, 18:15
Brodernumsi skrev:
14. jul 2019, 18:09
Du er sød.
https://superstats.dk/hold/placering?id=12

Fra vi blev nummer 1 har vi øget lønbudgettet med mindst 20 %. Og brugt 30-40 mio. på transfers.
Og sådan ser det så ud... selv nu, hvor Gaarde fik ændret målsætningen fra top 4 til top 6.

Manden er en omvandrende katastrofe. Der er bare for få der har villet indse det.
Tror godt at alle kan se, at det går af H til.
Men kan ikke se, at det skulle gavne, at vi alle sidder og sender en tsunami af tårer afsted, dem er der nok af herinde.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gamen » 14. jul 2019, 18:20

Brodernumsi skrev:
14. jul 2019, 18:17
Tror godt at alle kan se, at det går af H til.
Men kan ikke se, at det skulle gavne, at vi alle sidder og sender en tsunami af tårer afsted, dem er der nok af herinde.
Det har heller intet med dig at gøre. Ren frustration! Det er så enerverende at være vidne til den deroute.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Brodernumsi » 14. jul 2019, 18:20

Gamen skrev:
14. jul 2019, 18:20
Brodernumsi skrev:
14. jul 2019, 18:17
Tror godt at alle kan se, at det går af H til.
Men kan ikke se, at det skulle gavne, at vi alle sidder og sender en tsunami af tårer afsted, dem er der nok af herinde.
Det har heller intet med dig at gøre. Ren frustration! Det er så enerverende at være vidne til den deroute.
Helt enig. Har selv kastet med kuglepenne og læbepomader ;)
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9603
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Buzz Killington » 14. jul 2019, 18:25

Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:37
Medlemmerne af Gaarde-mafiaen må snart begynde at svinde - så kan vi sætte os ned om et år og diskutere hvorfor de ignorerede alle de blinkende advarselslamper.
Hvorfor du går så meget op i det drama der fatter jeg simpelthen ikke. Er det ikke pisse ligegyldigt hvem der fik ret? Eller skal vi vitterligt gå og holde styr på hvem der scorer flest e-point?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Hanga » 14. jul 2019, 18:28

Buzz Killington skrev:
14. jul 2019, 18:25
Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:37
Medlemmerne af Gaarde-mafiaen må snart begynde at svinde - så kan vi sætte os ned om et år og diskutere hvorfor de ignorerede alle de blinkende advarselslamper.
Hvorfor du går så meget op i det drama der fatter jeg simpelthen ikke. Er det ikke pisse ligegyldigt hvem der fik ret? Eller skal vi vitterligt gå og holde styr på hvem der scorer flest e-point?
Mon ikke det er ren og skær frustration over at have råbt op i mange år, og selv når ens bekymringer og kritikpunkter tydeligt viser sig korrekte, er der stadig folk der argumenterer for det modsatte. Sådan har jeg det i hvert fald.

Men selvfølgelig skal der være plads til forskellige holdninger.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Kristian » 14. jul 2019, 18:30

Forza skrev:
14. jul 2019, 18:02
Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:59
Fromthecradle skrev:
14. jul 2019, 17:54
Hvad er det for en mafia?

Vel ikke blotnogen, der syntes noget andet end du?
De fakta-resistente Gaarde-fans.
Hvor er det herligt vi har dig til at forklare hvad der er fakta og hvad der er forkert. Vi behøver faktisk slet ikke en debatside længere.
De såkaldte mafiosos. De strømmer til debatsiden i øjeblikket og holdes i skak af Gamen :cheers:
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gaarde6 » 14. jul 2019, 18:39

Gamen skrev:
14. jul 2019, 18:15
Brodernumsi skrev:
14. jul 2019, 18:09
Du er sød.
https://superstats.dk/hold/placering?id=12

Fra vi blev nummer 1 har vi øget lønbudgettet med mindst 20 %. Og brugt 30-40 mio. på transfers.
Og sådan ser det så ud... selv nu, hvor Gaarde fik ændret målsætningen fra top 4 til top 6 for at redde sin egen røv.

Manden er en omvandrende katastrofe. Der er bare for få der har villet indse det.
Det er jo kun en brøkdel af det.
Han snakker jo satme også for sin syge moster om naboens søn og nordens Bilbao.
Og det gør han fordi de profiler vores hold står og mangler nu, har han ikke været god nok til at finde!

Gaarde kan køre den her klub helt ned i kælderen, hvis ikke han tager sig gevaldigt sammen i det sidste af dette vindue.
Der er godt nok mange, som allerede har mistet tålmodigheden. Og fortsætter nedturen vil endnu flere mennesker blive væk. Og endnu flere sponsorere vil ikke betale til klubben.

På papiret er Naboens søn pisse romatisk. I virkeligheden vil folk se AaB vinde! Om så det er med 10 udlændinge i truppen.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4731
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Maglau » 14. jul 2019, 18:46

Hvis vi nu laver en afstemning om folk herinde synes gaarde er god som sportsdirektør eller ej og den falder til et 98% overvejende at han ER dårlig.
Vil alle de nyttesløse indlæg om det faktum som fylder 90% af samtlige tråde herinde så ophøre- når nu alle er enige er der ingen grund til at påpege det.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7812
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Forza » 14. jul 2019, 19:59

Gaarde6 skrev:
14. jul 2019, 18:11
Forza skrev:
14. jul 2019, 15:31
Gaarde6 skrev:
14. jul 2019, 15:28
Forza skrev:
14. jul 2019, 15:21
Gaarde6 skrev:
14. jul 2019, 15:18
Forza skrev:
14. jul 2019, 15:12
Udueligt trænerteam og en elendig indstilling fra holdet. Måske var man naiv da man troede vi skulle se noget andet end de sidste mange sæsoner fra AaB.
Det er som sådan ikke fordi jeg er uenig.
Men kig lige på holdet! VI ER IKKE BEDRE!!!
Og det har vi ikke været I LANG TID!
Det skal 3-4 profiler ind i den trup før det her bliver vendt!
Vi spillede som Pis i sidste sæson. Så køber man Olsen og så tror man det vender!? Selvfølgelig gør det ikke det!!!
Jeg synes slet ikke holdet er så dårligt som vi har set under de 3 seneste cheftrænere. (Lars S startede dog godt ud).

Især de to seneste har vi gang på gang ikke virket til at have den rette indstilling og vi er simpelthen så umanerlig lette at slå taktisk. Det virker til Friis er den i ligaen med færrest forskellige taktiske træk i værktøjskassen.
Vi spiller med Børsting - MC - Olsen på midten.
Du kan tømme hele Bauhaus for værktøj og alligevel ville du ikke have nok, til at gøre den god!!
Den centrale midtbane har absolut intet med det taktiske oplæg at gøre. Vi justerer aldrig taktikken. Det virker til det samme miniput oplæg vi spiller efter hver kamp.
Hvad er det præcis du vil have vores midtbane til??
Du tror da ikke at de tre pludselig bliver gode bold spillere, fordi taktikken er en anden??
Har jeg nævnt noget med midtbanen? Taktik kan være mange ting. Du kan jo bare sparke lange bolde over den hvis du ikke mener den kan noget. Jeg synes bestemt PO ligner en mand med evner på bolden. MC og Børsting skal helst aldrig røre bolden for de har ingen evner i den afdeling.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gaarde6 » 14. jul 2019, 20:12

Forza skrev:
14. jul 2019, 19:59
Gaarde6 skrev:
14. jul 2019, 18:11
Forza skrev:
14. jul 2019, 15:31
Gaarde6 skrev:
14. jul 2019, 15:28
Forza skrev:
14. jul 2019, 15:21
Gaarde6 skrev:
14. jul 2019, 15:18


Det er som sådan ikke fordi jeg er uenig.
Men kig lige på holdet! VI ER IKKE BEDRE!!!
Og det har vi ikke været I LANG TID!
Det skal 3-4 profiler ind i den trup før det her bliver vendt!
Vi spillede som Pis i sidste sæson. Så køber man Olsen og så tror man det vender!? Selvfølgelig gør det ikke det!!!
Jeg synes slet ikke holdet er så dårligt som vi har set under de 3 seneste cheftrænere. (Lars S startede dog godt ud).

Især de to seneste har vi gang på gang ikke virket til at have den rette indstilling og vi er simpelthen så umanerlig lette at slå taktisk. Det virker til Friis er den i ligaen med færrest forskellige taktiske træk i værktøjskassen.
Vi spiller med Børsting - MC - Olsen på midten.
Du kan tømme hele Bauhaus for værktøj og alligevel ville du ikke have nok, til at gøre den god!!
Den centrale midtbane har absolut intet med det taktiske oplæg at gøre. Vi justerer aldrig taktikken. Det virker til det samme miniput oplæg vi spiller efter hver kamp.
Hvad er det præcis du vil have vores midtbane til??
Du tror da ikke at de tre pludselig bliver gode bold spillere, fordi taktikken er en anden??
Har jeg nævnt noget med midtbanen? Taktik kan være mange ting. Du kan jo bare sparke lange bolde over den hvis du ikke mener den kan noget. Jeg synes bestemt PO ligner en mand med evner på bolden. MC og Børsting skal helst aldrig røre bolden for de har ingen evner i den afdeling.
Det er jo præcis min pointe!
Du kan da ikke spille en 3 mands midtbane hvor 2 af dem ikke skal ha bolden, fordi de er for ringe med den!
Hvis nu spillerene på midtbanen rent faktisk var gode spillere. SÅ kunne man med fordel lave om på taktikken nogen gange. Jeg tror sgu ikke det er tilfældigt at vi 3 sæsoner i træk ikke er i top 6. Og at vi under 3 forskellige trænere ikke har kunne få bedre resultater.
JEG synes vores trup er dårlig og vi kan ikke mønstre 11 spillere med top 6 niveau i opstillingen.
Det er min pointe. Og det tror jeg faktisk ikke man kan komme ud af taktisk.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9603
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Buzz Killington » 14. jul 2019, 20:16

Hanga skrev:
14. jul 2019, 18:28
Buzz Killington skrev:
14. jul 2019, 18:25
Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:37
Medlemmerne af Gaarde-mafiaen må snart begynde at svinde - så kan vi sætte os ned om et år og diskutere hvorfor de ignorerede alle de blinkende advarselslamper.
Hvorfor du går så meget op i det drama der fatter jeg simpelthen ikke. Er det ikke pisse ligegyldigt hvem der fik ret? Eller skal vi vitterligt gå og holde styr på hvem der scorer flest e-point?
Mon ikke det er ren og skær frustration over at have råbt op i mange år, og selv når ens bekymringer og kritikpunkter tydeligt viser sig korrekte, er der stadig folk der argumenterer for det modsatte. Sådan har jeg det i hvert fald.

Men selvfølgelig skal der være plads til forskellige holdninger.
Selvfølgelig er det frustration. Vi er alle dybt frustrerende over at elendigheden tilsyneladende fortsætter. Men, det må være muligt at kanalisere den hen imod noget andet en sine unavngivne medbrugere.

Jeg sidder da og bliver lidt små-pissed ved tanken om at det potentielt er rettet mod mig uden jeg har mulighed for at forsvare mig da jeg ikke bliver nævnt og når der ikke bliver taget udgangspunkt i noget konkret argument jeg har fremsat.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af BoT » 14. jul 2019, 23:06

Det der er mest skræmmende er, at de spillere, der skal bære os igennem krisen - altså de dyreste og mest erfarne - pt. er Kusk, Lucas og Okore. Den ene af dem som anfører - og de tre højest betalte spillere i truppen.

I dag leverer kun Lucas en acceptabel indsats - selvom han også tager mange dårlige beslutninger og trækker sig fra tilbageløb - Okore sejler rundt i forsvaret og Kusk er pinligt fraværende.

Lige meget, hvor ofte nogle herinde gentager, at det hele er Magnus', PK's eller Børstings skyld det hele, så peger pilen altså en masse andre steder hen - først og fremmest på dem, der burde være ledere på holdet - dernæst på den reelle leder - Jakob Friis, der i dag fejler eklatant både taktisk og inspirationsmæssigt.

Eneste positive i dag var at se, at Patrik Olsen faktisk er en hæderlig signing, der pynter på vores hold.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Brodernumsi » 15. jul 2019, 00:40

BoT skrev:
14. jul 2019, 23:06
Det der er mest skræmmende er, at de spillere, der skal bære os igennem krisen - altså de dyreste og mest erfarne - pt. er Kusk, Lucas og Okore. Den ene af dem som anfører - og de tre højest betalte spillere i truppen.

I dag leverer kun Lucas en acceptabel indsats - selvom han også tager mange dårlige beslutninger og trækker sig fra tilbageløb - Okore sejler rundt i forsvaret og Kusk er pinligt fraværende.

Lige meget, hvor ofte nogle herinde gentager, at det hele er Magnus', PK's eller Børstings skyld det hele, så peger pilen altså en masse andre steder hen - først og fremmest på dem, der burde være ledere på holdet - dernæst på den reelle leder - Jakob Friis, der i dag fejler eklatant både taktisk og inspirationsmæssigt.

Eneste positive i dag var at se, at Patrik Olsen faktisk er en hæderlig signing, der pynter på vores hold.
Sætter også vores hold lidt i relief, at en spiller der lige er rykket ned i 2. division, kan gå ind og gøre en forskel.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gamen » 15. jul 2019, 09:12

BoT skrev:
14. jul 2019, 23:06
Det der er mest skræmmende er, at de spillere, der skal bære os igennem krisen - altså de dyreste og mest erfarne - pt. er Kusk, Lucas og Okore. Den ene af dem som anfører - og de tre højest betalte spillere i truppen.

I dag leverer kun Lucas en acceptabel indsats - selvom han også tager mange dårlige beslutninger og trækker sig fra tilbageløb - Okore sejler rundt i forsvaret og Kusk er pinligt fraværende.

Lige meget, hvor ofte nogle herinde gentager, at det hele er Magnus', PK's eller Børstings skyld det hele, så peger pilen altså en masse andre steder hen - først og fremmest på dem, der burde være ledere på holdet - dernæst på den reelle leder - Jakob Friis, der i dag fejler eklatant både taktisk og inspirationsmæssigt.

Eneste positive i dag var at se, at Patrik Olsen faktisk er en hæderlig signing, der pynter på vores hold.
Det er fint, Bo, men Magnus har snart 80 Superliga-kampe bag sig. Friis sagde i optakten i går, at han er en af dem han forventer SKAL tage mere ansvar, nu hvor Würtz og Risgård er væk.
Vi spiller med for mange spillere der ikke bidrager med noget. Lyngby var gode til at lukke Kusk og Lucas ned i går - og så har vi intet.
Bl.a. fordi den centrale midt vi stillede med var så fornærmende ringe besat. Teknisk og pasningsmæssigt er både MC og Børsting på serie-niveau. Det går for langsomt og med for lav kvalitet.

Du kan skyde efter vores offensiv-trio alt det du vil, men hvis 11 mand skal lukke 2 mand ned for at vinde en fodboldkamp, så er det en ret taknemmelig opgave.
Begge kanter havde svært ved at finde rum i går, og søgte de samme områder. Men det gør det jo så heller ikke meget nemmere, at de bagerste 5 smed en 20 bolde op til Lyngbys målmand i 1. halvleg.

For mig virker det til at vi rent taktisk var totalt udmanøvrerede!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Frygah » 15. jul 2019, 09:49

Hmm, plejer der ikke at komme interviews med et par spillere+træner efter kampen, som er en del af højdepunkterne/reaktioner fra kampen?

Kan se højdepunkter er lagt op, men uden nogle interviews. Og eneste "reaktion" fra kampen er Okore der udtaler noget til bold.dk.

Jeg kan godt forstå man ikke har "lyst" til at stille sig op foran kameraet, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre hvad fanden det er der foregår, og hvad man har tænkt sig at gøre ved det. Også selvom det sikkert bare bliver det sædvanlige floskler, så synes jeg det er sigende at der intet er kommet ud fra klubben efter kampen. Medmindre jeg selvfølgelig bare er for hurtig på aftrækkeren, og det først kommer i løbet af i dag.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9603
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Buzz Killington » 15. jul 2019, 10:09

Frygah skrev:
15. jul 2019, 09:49
Hmm, plejer der ikke at komme interviews med et par spillere+træner efter kampen, som er en del af højdepunkterne/reaktioner fra kampen?

Kan se højdepunkter er lagt op, men uden nogle interviews. Og eneste "reaktion" fra kampen er Okore der udtaler noget til bold.dk.

Jeg kan godt forstå man ikke har "lyst" til at stille sig op foran kameraet, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre hvad fanden det er der foregår, og hvad man har tænkt sig at gøre ved det. Også selvom det sikkert bare bliver det sædvanlige floskler, så synes jeg det er sigende at der intet er kommet ud fra klubben efter kampen. Medmindre jeg selvfølgelig bare er for hurtig på aftrækkeren, og det først kommer i løbet af i dag.
Det er normalt kun træningskampe hvor det sker. Mindes ikke der nogensinde har været reaktioner efter en ligakamp.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar