Wessam tråden..

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1729
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Wessam tråden..

Indlæg af RicoBR02 » 23. jul 2019, 20:03

Så er det vist på tide at den gode Ali får sin egen tråd. Smid jeres utilfredshed og mudder herinde, så skal jeg prøve at se om jeg kan nedtone det på bedste spin doktor vis.. Gamen du må gerne starte ;)

Som en bi note kan jeg sige at jeg havde taget fejl af streetfood og seaport..

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Wessam tråden..

Indlæg af sulakvelidze » 24. jul 2019, 19:14

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/a ... -at-bowle/

Jeg kan se, at nogle af brugerne på bold.dk har troet, at han var på druktur. Det forstår jeg ikke, for det har vel aldrig været antydet?

Nogle synes også, at AaB overreagerer, fordi det kun var bowling. Det forstår jeg heller ikke. Man kan jo spørge sig selv, om det ville blive godt modtaget, hvis det efter 1-1 mod sønderjyske var kommet frem, at AaB havde sendt hele truppen til bowling indtil klokken 23 aftenen før kampen. Det ville med rette blive kritiseret, og når det ikke er i orden for hele truppen, er det selvfølgelig heller ikke for én af spillerne. Han får trods alt sin løn for at være optimalt forberedt på kampdagen.

Jeg synes dog ikke, at AaB skal fyre Wessam eller noget i den stil. Han har dummet sig (igen) og skal have sin straf. Og selvfølgelig er der grænser for, hvor mange gange man skal tilgive og nøjes med en straf. Men forseelsen er trods alt ikke helt så stor, at den er værd at gøre truppen mindre på.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2304
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Wessam tråden..

Indlæg af Dalbjerg » 25. jul 2019, 23:36

Det er vanvittigt at folk kan mene, at AaB overreagerede...

Det er fordi folk ikke har sat sig ind i historikken:

Der blev forud for denne sæson lavet nogle udspecificeret regler om, hvad man kunne gøre og hvornår på aftenen før en kamp..
Årsagen til disse regler var, at AaB havde været utilfreds med at Okore og Wessam havde været på cafe eller lignende aftenen før en kamp..
AaB konstaterede, at de ikke havde været tydelige nok i deres regler/forventninger til spillerne, og derfor vil der så lavet nogle klare regler for spillerne, som ikke kunne tolkes den ene eller anden vej.

Med andre ord blev reglerne indført (til dels) pga. Wessam. Når det så er ham der bryder dem få uger inde i den nye sæson, ja så er det jo vanvittigt, at folk mener, at AaB overreagerer, når de handler.

Nej, når der ikke var alkohol involveret, så skal han ikke fyres.. Men jeg vil også mene at han er på "two strikes". Med andre ord, han skal ikke pisse ved siden af kummen igen i denne sæson, ellers bør AaB sige slut, fordi hvis han ikke kan forstå nogle klare regler, ja så tror jeg egentlig ikke på, at han kan blive en seriøs fast mand. Talent eller ej.

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Wessam tråden..

Indlæg af Njak » 26. jul 2019, 11:10

Dalbjerg skrev:
25. jul 2019, 23:36
Det er vanvittigt at folk kan mene, at AaB overreagerede...

Det er fordi folk ikke har sat sig ind i historikken:

Der blev forud for denne sæson lavet nogle udspecificeret regler om, hvad man kunne gøre og hvornår på aftenen før en kamp..
Årsagen til disse regler var, at AaB havde været utilfreds med at Okore og Wessam havde været på cafe eller lignende aftenen før en kamp..
AaB konstaterede, at de ikke havde været tydelige nok i deres regler/forventninger til spillerne, og derfor vil der så lavet nogle klare regler for spillerne, som ikke kunne tolkes den ene eller anden vej.

Med andre ord blev reglerne indført (til dels) pga. Wessam. Når det så er ham der bryder dem få uger inde i den nye sæson, ja så er det jo vanvittigt, at folk mener, at AaB overreagerer, når de handler.

Nej, når der ikke var alkohol involveret, så skal han ikke fyres.. Men jeg vil også mene at han er på "two strikes". Med andre ord, han skal ikke pisse ved siden af kummen igen i denne sæson, ellers bør AaB sige slut, fordi hvis han ikke kan forstå nogle klare regler, ja så tror jeg egentlig ikke på, at han kan blive en seriøs fast mand. Talent eller ej.
Okore og Wessam havde efter nederlaget til Hobro været i nattelivet. Her var dette dobbeltproblematisk da der er meget klare regler i alle fodboldklubber at det er et stort no-go at fejre et nederlag med en bytur, da det sender alverdens dårlige signaler til omverdenen, men også fordi det var få dage før, det der på det tidspunkt var vores vigtigeste kamp: semifinalen mod Brøndby.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13640
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Wessam tråden..

Indlæg af Funky » 26. jul 2019, 13:34

Som jeg også har skrevet andetsted, så synes jeg, det kritisable fra AaB's side var at stå og sige mere i pressen om det end højst nødvendigt. Tag den internt, det er ikke det samme som at sige, at det ikke skal have konsekvenser for Wessam.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Wessam tråden..

Indlæg af AaB1978 » 10. jul 2020, 19:33

Sakset fra abonnementsartiklen om Tengstedt i Nordjyske, så ser det ud til, at Inge Andre Olsen ser Abou Ali i AaB-regi næste sæson.
En af de spillere, der kan få chancen i AaB, er Wessam Abou Ali, der i denne sæson er udlejet til Vendsyssel FF.

- Jeg håber, at Wessam kommer tilbage. Jeg har haft flere snakke med ham, og jeg har også set mange af hans kampe i Vendsyssel. Det er tydeligt, at han har udviklet sig fint deroppe, så jeg håber, at vi får ham tilbage og kan udvikle ham, siger Inge André Olsen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9603
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Wessam tråden..

Indlæg af Buzz Killington » 10. jul 2020, 19:37

AaB1978 skrev:
10. jul 2020, 19:33
Sakset fra abonnementsartiklen om Tengstedt i Nordjyske, så ser det ud til, at Inge Andre Olsen ser Abou Ali i AaB-regi næste sæson.
En af de spillere, der kan få chancen i AaB, er Wessam Abou Ali, der i denne sæson er udlejet til Vendsyssel FF.

- Jeg håber, at Wessam kommer tilbage. Jeg har haft flere snakke med ham, og jeg har også set mange af hans kampe i Vendsyssel. Det er tydeligt, at han har udviklet sig fint deroppe, så jeg håber, at vi får ham tilbage og kan udvikle ham, siger Inge André Olsen.
Cool. Sidder og ser Hjørring vs. Vejle. De giver ham ikke meget plads, men han virker heller ikke god til at søge den. Han fighter dog udmærket og teknikken kan man ikke tage fra ham. Husker ham som hurtigere end det han viser nu.

Men ok, Vejle presser Hjørring langt tilbage.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Wessam tråden..

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 10. jul 2020, 19:46

Buzz Killington skrev:
10. jul 2020, 19:37
AaB1978 skrev:
10. jul 2020, 19:33
Sakset fra abonnementsartiklen om Tengstedt i Nordjyske, så ser det ud til, at Inge Andre Olsen ser Abou Ali i AaB-regi næste sæson.
En af de spillere, der kan få chancen i AaB, er Wessam Abou Ali, der i denne sæson er udlejet til Vendsyssel FF.

- Jeg håber, at Wessam kommer tilbage. Jeg har haft flere snakke med ham, og jeg har også set mange af hans kampe i Vendsyssel. Det er tydeligt, at han har udviklet sig fint deroppe, så jeg håber, at vi får ham tilbage og kan udvikle ham, siger Inge André Olsen.
Cool. Sidder og ser Hjørring vs. Vejle. De giver ham ikke meget plads, men han virker heller ikke god til at søge den. Han fighter dog udmærket og teknikken kan man ikke tage fra ham. Husker ham som hurtigere end det han viser nu.

Men ok, Vejle presser Hjørring langt tilbage.
Abou Ali har svære betingelser da Vendsyssel FF bliver mast

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Wessam tråden..

Indlæg af raekkeettre » 10. jul 2020, 20:41

Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2020, 19:46
Buzz Killington skrev:
10. jul 2020, 19:37
AaB1978 skrev:
10. jul 2020, 19:33
Sakset fra abonnementsartiklen om Tengstedt i Nordjyske, så ser det ud til, at Inge Andre Olsen ser Abou Ali i AaB-regi næste sæson.
En af de spillere, der kan få chancen i AaB, er Wessam Abou Ali, der i denne sæson er udlejet til Vendsyssel FF.

- Jeg håber, at Wessam kommer tilbage. Jeg har haft flere snakke med ham, og jeg har også set mange af hans kampe i Vendsyssel. Det er tydeligt, at han har udviklet sig fint deroppe, så jeg håber, at vi får ham tilbage og kan udvikle ham, siger Inge André Olsen.
Cool. Sidder og ser Hjørring vs. Vejle. De giver ham ikke meget plads, men han virker heller ikke god til at søge den. Han fighter dog udmærket og teknikken kan man ikke tage fra ham. Husker ham som hurtigere end det han viser nu.

Men ok, Vejle presser Hjørring langt tilbage.
Abou Ali har svære betingelser da Vendsyssel FF bliver mast
Fedt. Meld endelig tilbage hvordan han spiller, han er den eneste ud over klitten lige nu der kan give os lidt offensivt udviklingspotentiale.....selvom det selvfølgelig ikke er forbudt for kusk, TVW og Børsting st blive bedre :)

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Wessam tråden..

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 10. jul 2020, 21:11

raekkeettre skrev:
10. jul 2020, 20:41
Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2020, 19:46
Buzz Killington skrev:
10. jul 2020, 19:37
AaB1978 skrev:
10. jul 2020, 19:33
Sakset fra abonnementsartiklen om Tengstedt i Nordjyske, så ser det ud til, at Inge Andre Olsen ser Abou Ali i AaB-regi næste sæson.
En af de spillere, der kan få chancen i AaB, er Wessam Abou Ali, der i denne sæson er udlejet til Vendsyssel FF.

- Jeg håber, at Wessam kommer tilbage. Jeg har haft flere snakke med ham, og jeg har også set mange af hans kampe i Vendsyssel. Det er tydeligt, at han har udviklet sig fint deroppe, så jeg håber, at vi får ham tilbage og kan udvikle ham, siger Inge André Olsen.
Cool. Sidder og ser Hjørring vs. Vejle. De giver ham ikke meget plads, men han virker heller ikke god til at søge den. Han fighter dog udmærket og teknikken kan man ikke tage fra ham. Husker ham som hurtigere end det han viser nu.

Men ok, Vejle presser Hjørring langt tilbage.
Abou Ali har svære betingelser da Vendsyssel FF bliver mast
Fedt. Meld endelig tilbage hvordan han spiller, han er den eneste ud over klitten lige nu der kan give os lidt offensivt udviklingspotentiale.....selvom det selvfølgelig ikke er forbudt for kusk, TVW og Børsting st blive bedre :)
Svær kamp for Abou Ali da Vejle var meget dominerende især i 1. halvleg hvilket gjorde at Wessam skulle arbejde meget defensivt.

Havde en fin chance mod slutningen af kampen med et ganske udmærket hovedstød som blev reddet af målmanden, stødte i samme ombæring hovedet sammen med en Vejle spiller. Måtte efterfølgende udgå og det var ikke rare billeder da Wessam så ret groggy ud

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Wessam tråden..

Indlæg af raekkeettre » 10. jul 2020, 22:02

Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2020, 21:11
raekkeettre skrev:
10. jul 2020, 20:41
Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2020, 19:46
Buzz Killington skrev:
10. jul 2020, 19:37
AaB1978 skrev:
10. jul 2020, 19:33
Sakset fra abonnementsartiklen om Tengstedt i Nordjyske, så ser det ud til, at Inge Andre Olsen ser Abou Ali i AaB-regi næste sæson.
En af de spillere, der kan få chancen i AaB, er Wessam Abou Ali, der i denne sæson er udlejet til Vendsyssel FF.

- Jeg håber, at Wessam kommer tilbage. Jeg har haft flere snakke med ham, og jeg har også set mange af hans kampe i Vendsyssel. Det er tydeligt, at han har udviklet sig fint deroppe, så jeg håber, at vi får ham tilbage og kan udvikle ham, siger Inge André Olsen.
Cool. Sidder og ser Hjørring vs. Vejle. De giver ham ikke meget plads, men han virker heller ikke god til at søge den. Han fighter dog udmærket og teknikken kan man ikke tage fra ham. Husker ham som hurtigere end det han viser nu.

Men ok, Vejle presser Hjørring langt tilbage.
Abou Ali har svære betingelser da Vendsyssel FF bliver mast
Fedt. Meld endelig tilbage hvordan han spiller, han er den eneste ud over klitten lige nu der kan give os lidt offensivt udviklingspotentiale.....selvom det selvfølgelig ikke er forbudt for kusk, TVW og Børsting st blive bedre :)
Svær kamp for Abou Ali da Vejle var meget dominerende især i 1. halvleg hvilket gjorde at Wessam skulle arbejde meget defensivt.

Havde en fin chance mod slutningen af kampen med et ganske udmærket hovedstød som blev reddet af målmanden, stødte i samme ombæring hovedet sammen med en Vejle spiller. Måtte efterfølgende udgå og det var ikke rare billeder da Wessam så ret groggy ud
Tak...

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1729
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Wessam tråden..

Indlæg af RicoBR02 » 10. jul 2020, 22:39

Han spillede faktisk en udmærket 2 halvleg, men havde som andre nævner svære betingelser mod et stærkt Vejle mandskab. Så ud til at produceren fokuserede meget på ham kampen igennem og han fik da os ros af kommentatoren flere gange.. Han mangler stadig noget placerings evne og fart..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Wessam tråden..

Indlæg af Jakobsen » 11. jul 2020, 08:04

Vi har mere brug for nogen der kan løfte holdet lige nu end udviklingsspillere. Wessam har kun niveau til at være reserve og han har ærligtalt ikke imponeret mig hidtil hverken for Hjørring eller os.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Wessam tråden..

Indlæg af Forza » 11. jul 2020, 09:08

Jakobsen skrev:
11. jul 2020, 08:04
Vi har mere brug for nogen der kan løfte holdet lige nu end udviklingsspillere. Wessam har kun niveau til at være reserve og han har ærligtalt ikke imponeret mig hidtil hverken for Hjørring eller os.
Det ene udelukker ikke det andet. Vi har bestemt også brug for spillere på bænken der kan smides ind. Wessam har et potentiale og har leveret fine stats i 1. div.

Om han får et gennembrud kan jeg også tvivle på, men han skal absolut have chancen igen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar