Kaufmann til Dana Cup.

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Tyskeren » 1. aug 2019, 00:04

Hører fra flere i Hjørring og omegn, at Mikkel Kaufmann spillede et par kampe for et lokalt U19 hold til Dana Cup. Det er vel ikke med AaB’s viden at dette er sket. Virker meget uprofessionelt må jeg sige... Dog spillede han vist ret godt og scorede et par vilde mål!

Nogle der ved noget?

Gamen

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Gamen » 1. aug 2019, 00:16

Tyskeren skrev:
1. aug 2019, 00:04
Hører fra flere i Hjørring og omegn, at Mikkel Kaufmann spillede et par kampe for et lokalt U19 hold til Dana Cup. Det er vel ikke med AaB’s viden at dette er sket. Virker meget uprofessionelt må jeg sige... Dog spillede han vist ret godt og scorede et par vilde mål!

Nogle der ved noget?
Tror ikke det er specielt problematisk - medmindre man bliver skadet selvfølgelig. Enkelte af spillerne spiller vist også indendørsturneringer om vinteren.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Tyskeren » 1. aug 2019, 00:20

Gamen skrev:
1. aug 2019, 00:16
Tyskeren skrev:
1. aug 2019, 00:04
Hører fra flere i Hjørring og omegn, at Mikkel Kaufmann spillede et par kampe for et lokalt U19 hold til Dana Cup. Det er vel ikke med AaB’s viden at dette er sket. Virker meget uprofessionelt må jeg sige... Dog spillede han vist ret godt og scorede et par vilde mål!

Nogle der ved noget?
Tror ikke det er specielt problematisk - medmindre man bliver skadet selvfølgelig. Enkelte af spillerne spiller vist også indendørsturneringer om vinteren.
Enig Gamen - men tænker bare på at AaB var igang med turneringen i sidste uge, og at han har startet inde i de sidste pr kampe.. Undrer mig over hvis han har fået lov til det!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af 9000AaB » 1. aug 2019, 08:17

Tyskeren skrev:
1. aug 2019, 00:20
Gamen skrev:
1. aug 2019, 00:16
Tyskeren skrev:
1. aug 2019, 00:04
Hører fra flere i Hjørring og omegn, at Mikkel Kaufmann spillede et par kampe for et lokalt U19 hold til Dana Cup. Det er vel ikke med AaB’s viden at dette er sket. Virker meget uprofessionelt må jeg sige... Dog spillede han vist ret godt og scorede et par vilde mål!

Nogle der ved noget?
Tror ikke det er specielt problematisk - medmindre man bliver skadet selvfølgelig. Enkelte af spillerne spiller vist også indendørsturneringer om vinteren.
Enig Gamen - men tænker bare på at AaB var igang med turneringen i sidste uge, og at han har startet inde i de sidste pr kampe.. Undrer mig over hvis han har fået lov til det!
Gik i klasse med Schwartz og han deltog engang i en indendørs turnering uden AaB viste det - af hvad jeg kan huske fik han en ordentlig skideballe, så tror ikke at Kaufmann har spillet uden at have spurgt om lov, kunne jeg ikke forestille mig, tror hverken han turde eller ville risikere.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Tyskeren » 1. aug 2019, 08:18

Nej men alligevel - indendørsturneringer ligger vel i vinterpausen. Det her er i SAMME uge som der er kampe i Superligaen.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Maglau » 1. aug 2019, 09:23

Det kunne vel nemt tænkes at være marketingstunt/talentsamarbejdsklubspleje.
Selvfølgelig kan han blive skadet men det kunne også ske til træning eller andre steder
Men han kan da i hvert fald ikke være vanvittigt plaget af den skade han gik ud med i søndags
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af FlæskeFrank » 1. aug 2019, 09:35

Hvordan helvede kan I være afslappet om en fodboldturnering for Kaufmann, men hiver høtyvene frem ved bowling. Perspektiv Tak. Selvfølgelig er der kæmpe skideballe, hvis han har gjort det uden AaBs viden
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Jakobsen » 1. aug 2019, 09:44

FlæskeFrank skrev:Hvordan helvede kan I være afslappet om en fodboldturnering for Kaufmann, men hiver høtyvene frem ved bowling. Perspektiv Tak. Selvfølgelig er der kæmpe skideballe, hvis han har gjort det uden AaBs viden
Der er bare forskel på folk. Wessam har pisset ved siden af et hav af gange og det er offentligt kendt. Grundet gentagende dumheder ser både AaB og omgivelserne ham med kritiske øjne. Derudover er kampe til Dana Cup ikke dårligt for kroppen i modsætning til at gå på druk.

Så kan man diskutere skadesrisiko og restituering, men det er trods alt kampe på under Kaufmanns niveau. Derudover har Kaufmann ikke et synderegister og vi aner ikke om det er sanktioneret af AaB.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af le Cid » 1. aug 2019, 09:45

FlæskeFrank skrev:
1. aug 2019, 09:35
Hvordan helvede kan I være afslappet om en fodboldturnering for Kaufmann, men hiver høtyvene frem ved bowling. Perspektiv Tak. Selvfølgelig er der kæmpe skideballe, hvis han har gjort det uden AaBs viden
Generelt skal folk slappe af, men lige her handler det vist også spillernes historik.
Det er helt hul i hovedet, at risikere noget ved at spille en ligegyldig turnering. Der er endda tale om en spiller fra startopstillingen, som gik ud med en skade i seneste kamp. Det kan han UMULIGT have fået lov til!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Buzz Killington » 1. aug 2019, 10:13

Vi aner jo ikke om der overhovedet er hold i rygtet. Slap dog af.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af doukas » 1. aug 2019, 10:16

le Cid skrev:
1. aug 2019, 09:45
FlæskeFrank skrev:
1. aug 2019, 09:35
Hvordan helvede kan I være afslappet om en fodboldturnering for Kaufmann, men hiver høtyvene frem ved bowling. Perspektiv Tak. Selvfølgelig er der kæmpe skideballe, hvis han har gjort det uden AaBs viden
Generelt skal folk slappe af, men lige her handler det vist også spillernes historik.
Det er helt hul i hovedet, at risikere noget ved at spille en ligegyldig turnering. Der er endda tale om en spiller fra startopstillingen, som gik ud med en skade i seneste kamp. Det kan han UMULIGT have fået lov til!
Jep - håber satme heller ikke han, eller andre end kantinedamen og groundkeeperen, får lov at stille op til en reserveholdskamp - det er alt, alt for risikabelt!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af le Cid » 1. aug 2019, 10:49

doukas skrev:
1. aug 2019, 10:16
le Cid skrev:
1. aug 2019, 09:45
FlæskeFrank skrev:
1. aug 2019, 09:35
Hvordan helvede kan I være afslappet om en fodboldturnering for Kaufmann, men hiver høtyvene frem ved bowling. Perspektiv Tak. Selvfølgelig er der kæmpe skideballe, hvis han har gjort det uden AaBs viden
Generelt skal folk slappe af, men lige her handler det vist også spillernes historik.
Det er helt hul i hovedet, at risikere noget ved at spille en ligegyldig turnering. Der er endda tale om en spiller fra startopstillingen, som gik ud med en skade i seneste kamp. Det kan han UMULIGT have fået lov til!
Jep - håber satme heller ikke han, eller andre end kantinedamen og groundkeeperen, får lov at stille op til en reserveholdskamp - det er alt, alt for risikabelt!
Jo større knoldesparkere man spiller mod - jo større risiko!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Maglau » 1. aug 2019, 10:59

Jeg tvivler meget stærkt på at han har gjort det uden AaB’s viden.
Hvis han har er det i min verden en større forbrydelse end bowling og Ali. Jeg tænker klart på forsikringspørgsmålet hvis han skulle blive skadet i sådan en kamp.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Tyskeren » 1. aug 2019, 12:49

Buzz Killington skrev:
1. aug 2019, 10:13
Vi aner jo ikke om der overhovedet er hold i rygtet. Slap dog af.
Hvad mener du? Han HAR spillet kampe under Dana Cup.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Buzz Killington » 1. aug 2019, 12:53

Tyskeren skrev:
1. aug 2019, 12:49
Buzz Killington skrev:
1. aug 2019, 10:13
Vi aner jo ikke om der overhovedet er hold i rygtet. Slap dog af.
Hvad mener du? Han HAR spillet kampe under Dana Cup.
Hvad jeg mener? At en på internettet fortæller at han har hørt at andre har hørt noget om Kaufmann.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af DenGamleMand » 1. aug 2019, 12:57

Nogen der har observeret Strandli ved Fontænen for nyligt?
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Yankee » 1. aug 2019, 13:00

Tyskeren skrev:
1. aug 2019, 00:04
Hører fra flere i Hjørring og omegn, at Mikkel Kaufmann spillede et par kampe for et lokalt U19 hold til Dana Cup. Det er vel ikke med AaB’s viden at dette er sket. Virker meget uprofessionelt må jeg sige... Dog spillede han vist ret godt og scorede et par vilde mål!

Nogle der ved noget?
Hvis det er rigtigt er det meget problematisk og kritisabelt. Men lad os nu give Kaufmann fordel af tvivlen indtil vi evt. hører mere. Vi aner jo ikke om AaB har givet ham lov eller om det ligefrem er AaB, der har arrangeret det.

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Ala » 1. aug 2019, 13:12

Jakobsen skrev:
1. aug 2019, 09:44
FlæskeFrank skrev:Hvordan helvede kan I være afslappet om en fodboldturnering for Kaufmann, men hiver høtyvene frem ved bowling. Perspektiv Tak. Selvfølgelig er der kæmpe skideballe, hvis han har gjort det uden AaBs viden
Der er bare forskel på folk. Wessam har pisset ved siden af et hav af gange og det er offentligt kendt. Grundet gentagende dumheder ser både AaB og omgivelserne ham med kritiske øjne. Derudover er kampe til Dana Cup ikke dårligt for kroppen i modsætning til at gå på druk.

Så kan man diskutere skadesrisiko og restituering, men det er trods alt kampe på under Kaufmanns niveau. Derudover har Kaufmann ikke et synderegister og vi aner ikke om det er sanktioneret af AaB.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu var Wessam vist ikke på druk :)

Bum
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 6. mar 2018, 17:06

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Bum » 1. aug 2019, 13:33

Tyskeren skrev:
1. aug 2019, 00:04
Hører fra flere i Hjørring og omegn, at Mikkel Kaufmann spillede et par kampe for et lokalt U19 hold til Dana Cup. Det er vel ikke med AaB’s viden at dette er sket.
Det er da noget af en antagelse.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kaufmann til Dana Cup.

Indlæg af Forza » 1. aug 2019, 13:38

Bum skrev:
1. aug 2019, 13:33
Tyskeren skrev:
1. aug 2019, 00:04
Hører fra flere i Hjørring og omegn, at Mikkel Kaufmann spillede et par kampe for et lokalt U19 hold til Dana Cup. Det er vel ikke med AaB’s viden at dette er sket.
Det er da noget af en antagelse.
Så længe vi ikke aner om vilkårene herunder om AaB har givet lov, er det svært at fare i flint.

Til den der sammenligner med Wessam er der bare forskel på om man har en bunke disciplinær sager liggende eller man aldrig har haft en.

Når det er sagt er det selvfølgelig dybt alvorligt og kritisabelt hvis han vitterligt har spillet u-19 kampe for et lokalt hold uden AaB’s viden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar