Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af McMark » 20. aug 2019, 13:21

Modstander: AC Horsens
Kamptidspunkt: Mandag d. 26. august kl. 19.00
Kampsted: CASA Arena
Dommer: Benjamin Willaume-Jantzen
4. Dommer:Sandi Putros
Vises på: TV3 Sport

Køb billet her
Book udebanetur her - Frist er 22. august kl 20.00

Stillingen inden 7. runde
Billede

Seneste 5 indbyrdes kampe på CASA Arena
Billede

AC Horsens (T-T-V-T-V)
Seneste startopstilling


Skader
-

Tvivlsomme
-

Karantæner
-

Karantænefare
Michael Lumb (uanset strafpoint)
Hallur Hansson (uanset strafpoint)

AaB (T-V-T-V-U)
Seneste startopstilling


Skader
Lukas Klitten

Tvivlsomme
Anders Bærtelsen
Tom van Weert

Karantæner
-

Karantænefare
-

Kilder: SuperStats - Stilling, HoldNyt - Skader, SuperStats - Indbyrdes, SuperStats - Karantænefare
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08 klokken 19:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 20. aug 2019, 13:39

McMark skrev:
20. aug 2019, 13:21
Modstander: AC Horsens
Kamptidspunkt: Mandag d. 26. august kl. 19.00
Kampsted: CASA Arena
Dommer: ?
Vises på: TV3 Sport

Køb billet her
Book udebanetur her - Frist er 22. august kl 20.00

Stillingen inden 7. runde
Billede

Seneste 5 indbyrdes kampe på CASA Arena
Billede

AC Horsens (T-T-V-T-V)
Seneste startopstilling


Skader
-

Tvivlsomme
-

Karantæner
-

Karantænefare
Michael Lumb (uanset strafpoint)
Hallur Hansson (uanset strafpoint)

AaB (T-V-T-V-U)
Seneste startopstilling


Skader
Lukas Klitten

Tvivlsomme
Anders Bærtelsen
Tom van Weert

Karantæner
-

Karantænefare
-

Kilder: SuperStats - Stilling, HoldNyt - Skader, SuperStats - Indbyrdes, SuperStats - Karantænefare
Respekt for de kamptråde du opretter, det er virkelig godt gået!

Det eneste lille forslag jeg har er at indsætte årstal i overskriften, det er meget rart hvis man søger i gamle kamptråde.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08 klokken 19:00

Indlæg af McMark » 20. aug 2019, 13:48

Aalborg frederikshavner skrev:
20. aug 2019, 13:39
Respekt for de kamptråde du opretter, det er virkelig godt gået!

Det eneste lille forslag jeg har er at indsætte årstal i overskriften, det er meget rart hvis man søger i gamle kamptråde.
Mange tak, men jeg har egentlig bare taget formatet fra Ibiza Polar, så han fortjener helt sikkert også en masse kredit :cheers:

Jeg har opdateret begge mine kamptråde med årstal - tak for feedback! :thumbsup:
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Gamen

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Gamen » 20. aug 2019, 15:12

AGF lykkedes ekstremt godt i går med at lukke ned for Horsens' primære trusler, Lumbs aggressive offensiv på backen hvorfra han slår forrygende indlæg, og at nogle af Horsens' angribere fik held med at få indlægssituationer.

De dominerede kraftigt i store perioder. Jeg vil næsten sige, at det er en synd ikke at vinde mod Horsens i næste runde. De sejler simpelthen. Vi kan spille hurtigt og rundt om dem, efter at vi har fået en central midt med fodbold i sig - det kommer til at give en masse muligheder for at spille ned bag om deres backs, som primært har deres kompetencer offensivt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af FIDEL » 20. aug 2019, 15:58

En MUST-WIN kamp. Ganske enkelt.
Holdet skal vise nu, at de er bedre end et hold som Horsens, der ser ud til at få ensvær sæson. Endvidere er det vigtigt med en god præstation inden fck-kampen, så vi kan få en masse tilskuere på lægterne... :aabfan:
Men jeg tror vi vinder ganske sikkert faktisk. 3-0.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af McMark » 22. aug 2019, 00:17

Benjamin Willaume-Jantzen skal lede slagets gang, mens Sandi Putros er 4. dommer. Jeg har opdateret den originale post :aabfan:
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af PeterS » 22. aug 2019, 08:15

Kampe på en mandag, hvor man kun lige med nød og næppe kan nå derned efter arbejde, er jeg ikke den store tilhænger af. Alligevel håber jeg rigtig mange, tager en tur til Horsens,for at vise støtten til en ny spændende trup.

Kampen skal vindes, og Kasper Kusk scorer 2!

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af AK48hamas » 22. aug 2019, 17:26

Håber lidt på denne opstilling:

Lucas - weert - kusk
Olsen - MC - Fossum
Ahlmann - KP - Thelander - Pallesen
Rinne

Gamen

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Gamen » 22. aug 2019, 18:14

AK48hamas skrev:
22. aug 2019, 17:26
Håber lidt på denne opstilling:

Lucas - weert - kusk
Olsen - MC - Fossum
Ahlmann - KP - Thelander - Pallesen
Rinne
Mon et hold hvor vi BØR dominere på bolden, så skal vi holde os til det der virker. En boldsikker, teknisk stærk og hurtigt spillende midtbane.

Og så er Lucas langt bedre centralt end på kanten.

Ud med Sidelæns, og ned med Lucas. Ind med Kauf.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 22. aug 2019, 18:43

AK48hamas skrev:
22. aug 2019, 17:26
Håber lidt på denne opstilling:

Lucas - weert - kusk
Olsen - MC - Fossum
Ahlmann - KP - Thelander - Pallesen
Rinne
Thelander har spillet 4 min. 1. holdsfodbold i indeværende år så han skal sluses langsomt ind på holdet, han har nok brug for en del kampe for reserverne for at komme op i gear. Det er en meget rusten spiller som vi har hentet

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af raekkeettre » 22. aug 2019, 19:44

AK48hamas skrev:
22. aug 2019, 17:26
Håber lidt på denne opstilling:

Lucas - weert - kusk
Olsen - MC - Fossum
Ahlmann - KP - Thelander - Pallesen
Rinne
Hvis MC er 100% klar bliver det dælme spændende at se om Friis satser på MC eller Olsen. Som vi tidligere har debatteret ville jeg satse på MC, som du. Men nogle ser ikke MC som en starter i AaB. Hvis Friis vælger Olsen som den 6er han vil satse på, bliver det sgu et offensivt AaB, og så skal der score mål :) Men det bliver fed fodbold tror jeg. Jeg synes 6er positionen og Lucas position bliver spændende at følge med i hvad Friis satser på. Et lille spil i spillet :)

Thelander tror jeg dælme ikke starter inde. Men hvis Okore er ude pga. muligt salg kan det blive en mulighed, men måske vælges Ross så.

På midtbanen bliver det også spændene med IF, han viste vildt gode takter mod BIF, så mon ikke han er med fra start.

Hvad med Alhmann, bliver han endeligt valgt nu, og hvis han gør bliver PK flyttet over på højre side? Pallesen har jo været ganske glimrende på det sidste, men med kontraktudløb om et år, bliver han nok stille og roligt sluset ud med tiden - igen! Spændende :)

God kamp!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Forza » 23. aug 2019, 17:58

raekkeettre skrev:
22. aug 2019, 19:44
AK48hamas skrev:
22. aug 2019, 17:26
Håber lidt på denne opstilling:

Lucas - weert - kusk
Olsen - MC - Fossum
Ahlmann - KP - Thelander - Pallesen
Rinne
Hvis MC er 100% klar bliver det dælme spændende at se om Friis satser på MC eller Olsen. Som vi tidligere har debatteret ville jeg satse på MC, som du. Men nogle ser ikke MC som en starter i AaB. Hvis Friis vælger Olsen som den 6er han vil satse på, bliver det sgu et offensivt AaB, og så skal der score mål :) Men det bliver fed fodbold tror jeg. Jeg synes 6er positionen og Lucas position bliver spændende at følge med i hvad Friis satser på. Et lille spil i spillet :)

Thelander tror jeg dælme ikke starter inde. Men hvis Okore er ude pga. muligt salg kan det blive en mulighed, men måske vælges Ross så.

På midtbanen bliver det også spændene med IF, han viste vildt gode takter mod BIF, så mon ikke han er med fra start.

Hvad med Alhmann, bliver han endeligt valgt nu, og hvis han gør bliver PK flyttet over på højre side? Pallesen har jo været ganske glimrende på det sidste, men med kontraktudløb om et år, bliver han nok stille og roligt sluset ud med tiden - igen! Spændende :)

God kamp!
Jeg tror Olsen er selvskreven til startopstillingen for tiden. Og ganske velfortjent.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Gamen » 23. aug 2019, 18:15

raekkeettre skrev:
22. aug 2019, 19:44
Pallesen har jo været ganske glimrende på det sidste, men med kontraktudløb om et år, bliver han nok stille og roligt sluset ud med tiden - igen! Spændende :)
Nu har Patrick jo også udløb om et år, og mon ikke han måske får et halvt/helt år mere end det, før han må trække sig tilbage til parcelhuset i 9280.
Mit bud er at han stille bliver sluset ud som Würtz og Risgård.
Han har været pænt ringe på venstre back, og har også en udløbsdato til højre. Vi skal stile højere hvis vi vil have mere ud af Kusk, og selvom det er stabilt, så spiller han sjældent kampe over middel. Er dog sikker på at BoT allerede er igang med at lave et highlight-reel til ham med klip fra de 2-3 gode sæsoner han har spillet de seneste 10 år :danmarkfan:

Gamen

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Gamen » 23. aug 2019, 18:19

Selvfølgelig er Olsen selvskreven. Har konsekvent været blandt de bedste, og har givet holdet et helt andet udtryk, samt noget dynamik, fart i spillet og pasningssikkerhed.

Man behøver ikke være anti-Sidelæns for at kunne se hvor stor en forskel han har gjort. Uden tvivl blandt de 3 bedste køb Gaarde har foretaget.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Forza » 23. aug 2019, 19:09

Gamen skrev:
23. aug 2019, 18:19
Selvfølgelig er Olsen selvskreven. Har konsekvent været blandt de bedste, og har givet holdet et helt andet udtryk, samt noget dynamik, fart i spillet og pasningssikkerhed.

Man behøver ikke være anti-Sidelæns for at kunne se hvor stor en forskel han har gjort. Uden tvivl blandt de 3 bedste køb Gaarde har foretaget.
Kan du ikke sige hans navn istedet for det konstante sidelæns BS. du må virkelig ha’ ondt i røven over Magnus Christensen siden du konsekvent nægter at skrive mandens navn.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

razmatazz
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 8. aug 2008, 00:04

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af razmatazz » 23. aug 2019, 20:26

Gamen skrev:
23. aug 2019, 18:15
raekkeettre skrev:
22. aug 2019, 19:44
Pallesen har jo været ganske glimrende på det sidste, men med kontraktudløb om et år, bliver han nok stille og roligt sluset ud med tiden - igen! Spændende :)
Nu har Patrick jo også udløb om et år, og mon ikke han måske får et halvt/helt år mere end det, før han må trække sig tilbage til parcelhuset i 9280.
Mit bud er at han stille bliver sluset ud som Würtz og Risgård.
Han har været pænt ringe på venstre back, og har også en udløbsdato til højre. Vi skal stile højere hvis vi vil have mere ud af Kusk, og selvom det er stabilt, så spiller han sjældent kampe over middel. Er dog sikker på at BoT allerede er igang med at lave et highlight-reel til ham med klip fra de 2-3 gode sæsoner han har spillet de seneste 10 år :danmarkfan:
Der bliver ikke givet meget kredit til en klubmand som har stillet op på alle pladseruden at kny... og spillet godt når de faste var skadet.

Gamen

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Gamen » 23. aug 2019, 20:59

Jeg tvivler blot på at han får meget længere line end de to gamle, eller Augo for den sags skyld.
Det ville være ret usædvanligt. Han er jo ikke en spiller man sådan kan satse på, eller en spiller som har noget nævneværdigt niveau.
Er 33 ved kontraktudløb.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Kristian » 23. aug 2019, 22:04

Gamen skrev:
23. aug 2019, 18:15
raekkeettre skrev:
22. aug 2019, 19:44
Pallesen har jo været ganske glimrende på det sidste, men med kontraktudløb om et år, bliver han nok stille og roligt sluset ud med tiden - igen! Spændende :)
Nu har Patrick jo også udløb om et år, og mon ikke han måske får et halvt/helt år mere end det, før han må trække sig tilbage til parcelhuset i 9280.
Mit bud er at han stille bliver sluset ud som Würtz og Risgård.
Han har været pænt ringe på venstre back, og har også en udløbsdato til højre. Vi skal stile højere hvis vi vil have mere ud af Kusk, og selvom det er stabilt, så spiller han sjældent kampe over middel. Er dog sikker på at BoT allerede er igang med at lave et highlight-reel til ham med klip fra de 2-3 gode sæsoner han har spillet de seneste 10 år :danmarkfan:
Vil da håbe at PK får mindst 1 år mere..Han er vigtig at have i truppen, som Risgård og Wurtz også var det.
Og så er altså fint at bo i Parcelhus gamen! Håber da han finder noget andet at lave og tjene penge på, end at sidde i parcelhuset.
Generelt så synes jeg egentlig du skal omtale visse spillere i AaB med lidt mere respekt. Bare min mening.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af Gamen » 23. aug 2019, 23:40

Lumb ligger bemærkelsesværdigt højt på skabte chancer i Superligaen.
Pallesen på bænken og PK på backen, så han kan stækkes. Ahlmann må være klar.
Det er mig ret uforståeligt at Lumb stadig spiller i Horsens - han kunne snildt gøre sig på et midterhold.
Østjydernes nye forsvarsgeneral Masovic er blevet udtaget til Serbiens U21 men så meget famlende ud sidst mod AGF.
Det her bør vi simpelthen udnytte, selvom vi på det seneste har haft det svært mod Horsens.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00

Indlæg af raekkeettre » 24. aug 2019, 00:04

Gamen skrev:
23. aug 2019, 23:40
Lumb ligger bemærkelsesværdigt højt på skabte chancer i Superligaen.
Pallesen på bænken og PK på backen, så han kan stækkes. Ahlmann må være klar.
Det er mig ret uforståeligt at Lumb stadig spiller i Horsens - han kunne snildt gøre sig på et midterhold.
Østjydernes nye forsvarsgeneral Masovic er blevet udtaget til Serbiens U21 men så meget famlende ud sidst mod AGF.
Det her bør vi simpelthen udnytte, selvom vi på det seneste har haft det svært mod Horsens.
2 ting. Selvfølgelig skal PO starte inde, det var bare om MC blev foretrukket på 6eren så PO kom op på 8er positionen. Det afhænger måske også af hvor Lucas skal spille. Synes han har været bedre på 8eren i stedet for ude på venstre kant, men tror med tilgang af IF at det bliver mere dynamik og bedre relationer for Lucas hvis han spiller venstre kant. Men spændende bliver det.

Ang. Lumb. Du plejer at have en God hukommelse,.Men var det ikke PK han på et tidspunkt fuldstændig overmatchet fysisk i en kamp og lage vist også op til et mål. Jeg mener vi skal have en stærk fysisk spiller på.den venstre kant i morgen. Eller lade IF starte der, så han kan løbe 14k og være med som backup på den højre kant for der kommer ikke meget hjælp fra Kusk.

Besvar