Udlånte spillere

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Udlånte spillere

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 2. sep 2019, 16:28

Lesniak til Silkeborg IF (sommeren '20)
Kakeeto til HIFK, Finland (vinteren '19)
Thellufsen til FC Hansa Rostock (sommeren '20)
Abou Ali til Vendsyssel FF (vinteren '19)
Blåbjerg til Vendsyssel FF (sommeren '20)

Vi har aldrig i større omfang udlånt spillere men det har Gaarde i den grad gjort noget ved i dette vindue.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Udlånte spillere

Indlæg af jonas386 » 2. sep 2019, 16:33

Det er måske en fin praksis. Men udover Ali, så er der vel ingen af de nævnte der har en fremtid i AaB, når de kommer tilbage. Lesniak, Kakeeto, Thellufsen og Blåbjerg udløber alle efter denne sæson. For Ali er det nok sidste chance, men de andre tror jeg ikke vi ser mere til i Aalborg denne omgang.

Generelt, så er vi også i en position, hvor det giver ringe mening at leje vores spillere ud, hvis de har en fremtid på holdet. Hvis det er spillere der er interessante for bedre eller sammenlignelige klubber, så har vi dårligt råd til at leje dem ud, og de klubber de ellers kunne spille for tilbyder ikke nødvendigvis et bedre træningsmiljø for unge spillere, og dermed er spilletid i første division/Finland/dårligere superligaklubber sjældent at foretrække over at være breddespiller her.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Ron Paul » 2. sep 2019, 16:50

jonas386 skrev:
2. sep 2019, 16:33
Det er måske en fin praksis. Men udover Ali, så er der vel ingen af de nævnte der har en fremtid i AaB, når de kommer tilbage. Lesniak, Kakeeto, Thellufsen og Blåbjerg udløber alle efter denne sæson. For Ali er det nok sidste chance, men de andre tror jeg ikke vi ser mere til i Aalborg denne omgang.

Generelt, så er vi også i en position, hvor det giver ringe mening at leje vores spillere ud, hvis de har en fremtid på holdet. Hvis det er spillere der er interessante for bedre eller sammenlignelige klubber, så har vi dårligt råd til at leje dem ud, og de klubber de ellers kunne spille for tilbyder ikke nødvendigvis et bedre træningsmiljø for unge spillere, og dermed er spilletid i første division/Finland/dårligere superligaklubber sjældent at foretrække over at være breddespiller her.
Thellufsen og Kakeeto har først kontraktudløb d. 31/12 2020.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Danni » 2. sep 2019, 16:59

Tak til Blåbjerg. En spiller der har kæmpet med det, men som for mig også bliver husket for meget godt. Et par gode mål i parken, samt især en glimrende assist i meget ung alder, der gav en ubeskrivelig vigtig scoring i Zagreb.
Længe leve arbejderklassen!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 15. sep 2019, 15:28

Så er der debut til Thellufsen. Han er blevet indskiftet for FC Hansa Rostock som pt fører 1-2 på udebane mod topholdet Eintracht Braunschweig.

Edit: FC Hansa Rostock vandt kampen i Braunschweig som blev spillet foran 22.000 tilskuere.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 22. sep 2019, 16:26

Wessam med to mål i Vendsyssel FFs 3-0 sejr i Nykøbing F.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Klaus » 29. sep 2019, 20:04

Straffe begået mod Wessam i dagens kamp mod Køge...

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. sep 2019, 20:08

Thellufsen får ikke meget spilletid i FC Hansa Rostock, er hidtil blevet benyttet som indskifter

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Jakobsen » 5. jan 2020, 12:30

Wessam fortsætter i Hjørring indtil sommer. Det virker meget fornuftigt

Det har han allerede fejret, knap så fornuftigt at rende i byen op til en optakt. Lad os bare få sendt ham permanent til Hjørring eller Jetsmark.

https://twitter.com/Oggi97/status/12136 ... 93729?s=20
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Fromthecradle » 5. jan 2020, 12:44

Jakobsen skrev:
5. jan 2020, 12:30
Wessam fortsætter i Hjørring indtil sommer. Det virker meget fornuftigt

Det har han allerede fejret, knap så fornuftigt at rende i byen op til en optakt. Lad os bare få sendt ham permanent til Hjørring eller Jetsmark.

https://twitter.com/Oggi97/status/12136 ... 93729?s=20
Det kan godt være han skal permanent til Hjørring, men sgu da ikke fordi han er i gaden uden for sæsonen. Hvis man ikke må gå i byen “op til en optakt”, hvornår så?
You pay for this?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Hanga » 5. jan 2020, 13:15

Fromthecradle skrev:
5. jan 2020, 12:44
Jakobsen skrev:
5. jan 2020, 12:30
Wessam fortsætter i Hjørring indtil sommer. Det virker meget fornuftigt

Det har han allerede fejret, knap så fornuftigt at rende i byen op til en optakt. Lad os bare få sendt ham permanent til Hjørring eller Jetsmark.

https://twitter.com/Oggi97/status/12136 ... 93729?s=20
Det kan godt være han skal permanent til Hjørring, men sgu da ikke fordi han er i gaden uden for sæsonen. Hvis man ikke må gå i byen “op til en optakt”, hvornår så?
Han har selvfølgelig lov til at gå i byen udenfor sæsonen, det er der ingen tvivl om. Men jeg var nok blevet hjemme hvis jeg var Wessam. Han har alvorligt brug for at signalere en 100% professionel indstilling 24/7 365 dage. Sådan er det, når man flere gange er trådt ved siden af, og heller ikke er lykkedes med at bevise sit værd på banen. Han kan bare spørge Viktor Ahlmann.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Forza » 5. jan 2020, 13:54

Jakobsen skrev:
5. jan 2020, 12:30
Wessam fortsætter i Hjørring indtil sommer. Det virker meget fornuftigt

Det har han allerede fejret, knap så fornuftigt at rende i byen op til en optakt. Lad os bare få sendt ham permanent til Hjørring eller Jetsmark.

https://twitter.com/Oggi97/status/12136 ... 93729?s=20
Lad dog manden leve lidt udenfor sæsonen. Han har fornuftige stats i Vendsyssel. Håber det fortsætter den næste halve sæson. Han vidste fine takter da han i sin tid blev rykket op. Derefter gik det dog voldsomt nedad bakke.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 6. jan 2020, 03:09

Jakobsen skrev:
5. jan 2020, 12:30
Wessam fortsætter i Hjørring indtil sommer. Det virker meget fornuftigt

Det har han allerede fejret, knap så fornuftigt at rende i byen op til en optakt. Lad os bare få sendt ham permanent til Hjørring eller Jetsmark.

https://twitter.com/Oggi97/status/12136 ... 93729?s=20
Det giver god mening at Wes fortsætter i Vendsyssel FF da udsigt til spilletid i den bolsjestribede trøje var begrænset.
Han kan forhåbentlig udvikle sig positivt med kontinuerlig spilletid i Danmarks nordligste divisionsklub

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 31. maj 2020, 16:31

Ser Vendsyssel FF vs FC Fredericia. Blåbjerg er anonym som venstre back og oppe i front er der ikke meget der lykkes for Abou Ali.
Blåbjerg er helt sikkert færdig i AaB, jeg har også svært ved at se en fremtid for Abou Ali i den bolsjestribede trøje.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Hanga » 31. maj 2020, 17:00

Aalborg frederikshavner skrev:Ser Vendsyssel FF vs FC Fredericia. Blåbjerg er anonym som venstre back og oppe i front er der ikke meget der lykkes for Abou Ali.
Blåbjerg er helt sikkert færdig i AaB, jeg har også svært ved at se en fremtid for Abou Ali i den bolsjestribede trøje.
Wessam er en spiller vi skal gøre alt for at komme af med. Han viser alt alt for lidt.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Jakobsen » 1. jun 2020, 12:15

Så også Vendsyssel og ingen af dem har AaB niveau. Tengstedt og Klitten er meget uslebne, men har allerede vist mere end Wessam på færre kampe. Blåbjerg skulle aldrig være forlænget, men det var Gaardes prestigeprojekt for en egenudviklet centerforsvarer.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Kenneth K » 2. jun 2020, 10:08

Jeg ærgrer mig simpelthen sådan over, at det ikke er lykkes at forløse Wessams potentiale. Han har/havde nogle spidskompetencer som kunne have bragt ham meget langt -- det virker desværre bare til, at han har valgt at pisse hele sit store potentiale væk. Æv. I sine spæde ungdomsår lignede han én, der med den rette attitude og indsats kunne have udviklet sig til en stor Superliga-profil med et væsentligt salgspotentiale.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Udlånte spillere

Indlæg af 9520AaB » 2. jun 2020, 10:41

Kenneth K skrev:Jeg ærgrer mig simpelthen sådan over, at det ikke er lykkes at forløse Wessams potentiale. Han har/havde nogle spidskompetencer som kunne have bragt ham meget langt -- det virker desværre bare til, at han har valgt at pisse hele sit store potentiale væk. Æv. I sine spæde ungdomsår lignede han én, der med den rette attitude og indsats kunne have udviklet sig til en stor Superliga-profil med et væsentligt salgspotentiale.
Indrømmet, jeg har ikke fulgt ham i ungdomsrækkerne, så er fuldstændig blank når du skriver “forløse hans potentiale”.
Det han har vist i Superligaen eller hos Vendsyssel, det er ikke potentiale, det er intet!!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Kenneth K » 2. jun 2020, 10:52

9520AaB skrev:
2. jun 2020, 10:41
Kenneth K skrev:Jeg ærgrer mig simpelthen sådan over, at det ikke er lykkes at forløse Wessams potentiale. Han har/havde nogle spidskompetencer som kunne have bragt ham meget langt -- det virker desværre bare til, at han har valgt at pisse hele sit store potentiale væk. Æv. I sine spæde ungdomsår lignede han én, der med den rette attitude og indsats kunne have udviklet sig til en stor Superliga-profil med et væsentligt salgspotentiale.
Indrømmet, jeg har ikke fulgt ham i ungdomsrækkerne, så er fuldstændig blank når du skriver “forløse hans potentiale”.
Det han har vist i Superligaen eller hos Vendsyssel, det er ikke potentiale, det er intet!!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den nemmeste sammenligning at drage, når det handler om ungdomsspilleren Wessam, er klart Lucas Andersen. Han har/havde noget af den samme elegance, lethed og flair i sit spil som Lucas, og har/havde også lignende, ekstraordinært store tekniske evner - både hvad angår driblinger og afslutninger, ligesom han har/havde det samme flotte blik for at sætte sine medspillere op til chancer. Det kunne være blevet godt... :'(

Man kan få en fornemmelse af det i denne video, som er en compilation af klip fra hans tid som U17-spiller:


Siden virker det jo så desværre bare som om, at hans udvikling er gået totalt i stå, og så er de ellers fine evner kommet til kort, når han har skulle møde voksne modstandere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Udlånte spillere

Indlæg af Buzz Killington » 2. jun 2020, 11:45

9520AaB skrev:
2. jun 2020, 10:41
Kenneth K skrev:Jeg ærgrer mig simpelthen sådan over, at det ikke er lykkes at forløse Wessams potentiale. Han har/havde nogle spidskompetencer som kunne have bragt ham meget langt -- det virker desværre bare til, at han har valgt at pisse hele sit store potentiale væk. Æv. I sine spæde ungdomsår lignede han én, der med den rette attitude og indsats kunne have udviklet sig til en stor Superliga-profil med et væsentligt salgspotentiale.
Indrømmet, jeg har ikke fulgt ham i ungdomsrækkerne, så er fuldstændig blank når du skriver “forløse hans potentiale”.
Det han har vist i Superligaen eller hos Vendsyssel, det er ikke potentiale, det er intet!!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han har da ellers fået en del ros og scoret en flok mål i Hjørring, selvom det er blevet lidt ødelagt af skader. Har du fulgt ham i Hjørring?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar