FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Rasmus » 22. sep 2019, 16:24

[/quote]
I min optik fungerede det. Vi kunne sagtens have fået point.
[/quote]

Ja vi var tæt på 1 point til sidst, men FCN var sgu også meget tæt på målet til 3-1. En skam at Friis ikke kunne finde opskriften meget før-
/ Rasmus

Gamen

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Gamen » 22. sep 2019, 16:27

Søren Tengstedt med et fint indhop ellers. Jeg kan godt lide at der er lidt statur på de unge angribere der kommer op.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Maglau » 22. sep 2019, 16:28

Gamen skrev:
22. sep 2019, 16:20
Nå, vi ligger stadigvæk i periferien af top 6, men er stadig drønhamrende ustabile. Og så ved jeg ikke helt hvad værdien er af den der (åbenbart) yderst vigtige 6’er position.

FCN og AGF er blevet tilladt hele 39 skud mod os de seneste to kampe, så vi er ikke blevet en tøddel mere defensivt solide af at få boldflytter numero uno ned og dække af.
Der er godt nok noget at arbejde med.
Det virker meget til at være et taktisk eller indstillingsproblem mere end fodbold problem
I de kampe vi har vundet har vi spillet aggressivt - ikke nødvendigvis højt pres men aggressivt pres i områder. Det gjorde vi i den sidste halvetime i dag.
I de andre kampe har vi været passive og smidt bolden alt fornhurtigr væk og uden tempo.
Jeg havde en måske fejlagtig tro på Fossum var en styrmand der kunne kontrollere den slags ting - men han er fandme ringe
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Maglau » 22. sep 2019, 16:30

Gamen skrev:
22. sep 2019, 16:27
Søren Tengstedt med et fint indhop ellers. Jeg kan godt lide at der er lidt statur på de unge angribere der kommer op.
Han virker umiddelbart til at være teknisk bedre end kaufmann - men har kun set ham den ene gang så et tyndt grundlag
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

RufusTheDog

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af RufusTheDog » 22. sep 2019, 16:52

Jeg har ikke læst tråden efter første halvleg, og kommer heller ikke til det, men; Okore's manglende tilbageløb i første halvleg, efter han har smidt bolden er utilgiveligt. Dårlige attitude.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Dennis Nielsen » 22. sep 2019, 16:57

Ala skrev:
22. sep 2019, 16:01
Dennis Nielsen skrev:
22. sep 2019, 15:59
Ala skrev:
22. sep 2019, 15:56
1. Hvem skulle Friis ellers sætte ind i stedet for en elendig Klitten end Børsting?!!

2. Hvor bliver roserne af til Friis, der trods alt ændrer kampbilledet ved formationsskifte, hvor vi har sindsygt mange chancer? I var ikke sene til at kalde ham elendig taktisk og skose udskiftningen af Kusk.

Grinagtigt.
vandt vi?

det er da fint, at du tilskriver det taktik, men det kunne ligeså vel være, at et ungt nordsjælland hold fik lidt gummiben af Kaufmanns kasse.

grinagtigt!
Endnu mere grinagtigt. Når vi taber, så er Friis helt væk, når vi vinder, så tilskrives det altid tilfældigheder, gummiben, modstanderen mv.. Friis kan altså ikke sparke boldene ind!

Jeg er slet ikke uenig i, at der mangler noget ift. at sætte holdet op mentalt - det er tydeligt. Men at kritisere Friis' taktiske evner er fandeme vanvittigt, når han roses for det af kolleger mv.. Men debatsiden ved selvfølgelig bedre :cool:
hvad skal han s kollegaer sige, når de bedes beskrive ham?

Alle trænere på dette niveau, er sguda taktisk dygtige og skarpe til at analysere eller observere. Det er da ikke noget, som Friis har patent på. Samtlige divisions trænere har da evner, og det er jo dem på højeste niveau, som Friis skal sættes op imod. Han bevæger sig blandt de bedste og i det regi er han ikke god nok.

Du kom med et postulat, jeg svarede på din skråsikre udmelding og tilbød alternativer til din holdning. Dem kan du så tage til dig og se på som gyldige muligheder, ligeså vel som det er en mulighed, at det taktiske træk havde betydning.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Forza » 22. sep 2019, 17:05

Maglau skrev:
22. sep 2019, 16:28
Gamen skrev:
22. sep 2019, 16:20
Nå, vi ligger stadigvæk i periferien af top 6, men er stadig drønhamrende ustabile. Og så ved jeg ikke helt hvad værdien er af den der (åbenbart) yderst vigtige 6’er position.

FCN og AGF er blevet tilladt hele 39 skud mod os de seneste to kampe, så vi er ikke blevet en tøddel mere defensivt solide af at få boldflytter numero uno ned og dække af.
Der er godt nok noget at arbejde med.
Det virker meget til at være et taktisk eller indstillingsproblem mere end fodbold problem
I de kampe vi har vundet har vi spillet aggressivt - ikke nødvendigvis højt pres men aggressivt pres i områder. Det gjorde vi i den sidste halvetime i dag.
I de andre kampe har vi været passive og smidt bolden alt fornhurtigr væk og uden tempo.
Jeg havde en måske fejlagtig tro på Fossum var en styrmand der kunne kontrollere den slags ting - men han er fandme ringe
Godt nok hurtigt du vurderer en norsk a-landsholdspiller med massive rosende ord fra tidligere trænere og norske journalister til at være ringe. Skal man spille 1-2 dårlige kampe for at være ringe i din bog?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Pastorius » 22. sep 2019, 17:20

Gamen skrev:
9520AaB skrev:
22. sep 2019, 16:17
Er du blevet valgt som formand i Kusk’ fagforening ??
Han viser intet i dag, og du råber og skriger på at han skulle blive på banen, når vi blev meget farligere uden ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mon ikke raekkeettre har lidt lykkepiller til dig.

Han var by far MOM sidst, matchvinder mod FCK og kommer jo ikke rigtig til sin ret når vi ikke har bolden... selvfølgelig skulle han have blevet på banen frem for en bleg nordmand.

Friis burde have trukket udskiftningen lidt - FCN blev jo altså bange, og Ross spiller i øvrigt elendigt efter han kommer ind. Taber flere dueller, og hælder 5-6 bolde direkte ud over sidelinien.
Problemet med Kusk er at han ikke gør sine medspillere bedre. Isoleret set har han mange gode aktioner, men det bliver ikke til noget, og han slipper ikke bolden i tide. Han er rigtig god når holdet er godt, men han kan ikke vende en kamp når vi spiller skidt.

Oveni har han nogle farlige boldtab, når vi er på vej frem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Maglau » 22. sep 2019, 17:28

Forza skrev:
22. sep 2019, 17:05
Maglau skrev:
22. sep 2019, 16:28
Gamen skrev:
22. sep 2019, 16:20
Nå, vi ligger stadigvæk i periferien af top 6, men er stadig drønhamrende ustabile. Og så ved jeg ikke helt hvad værdien er af den der (åbenbart) yderst vigtige 6’er position.

FCN og AGF er blevet tilladt hele 39 skud mod os de seneste to kampe, så vi er ikke blevet en tøddel mere defensivt solide af at få boldflytter numero uno ned og dække af.
Der er godt nok noget at arbejde med.
Det virker meget til at være et taktisk eller indstillingsproblem mere end fodbold problem
I de kampe vi har vundet har vi spillet aggressivt - ikke nødvendigvis højt pres men aggressivt pres i områder. Det gjorde vi i den sidste halvetime i dag.
I de andre kampe har vi været passive og smidt bolden alt fornhurtigr væk og uden tempo.
Jeg havde en måske fejlagtig tro på Fossum var en styrmand der kunne kontrollere den slags ting - men han er fandme ringe
Godt nok hurtigt du vurderer en norsk a-landsholdspiller med massive rosende ord fra tidligere trænere og norske journalister til at være ringe. Skal man spille 1-2 dårlige kampe for at være ringe i din bog?
Nej ikke nødvendigvis men det er da møgelendigt at han kun gider viser flaget når han deltager i et Lucas show.
Når Lucas er væk stempler han ud og er ikke bedre end en juniorspiller.
Han burde være vores go to guy i de situationer og ikke MC
Så er han i mine øjne et flop og skal vise noget helt andet hvis det skal ændre sig.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Forza » 22. sep 2019, 17:31

Maglau skrev:
22. sep 2019, 17:28
Forza skrev:
22. sep 2019, 17:05
Maglau skrev:
22. sep 2019, 16:28
Gamen skrev:
22. sep 2019, 16:20
Nå, vi ligger stadigvæk i periferien af top 6, men er stadig drønhamrende ustabile. Og så ved jeg ikke helt hvad værdien er af den der (åbenbart) yderst vigtige 6’er position.

FCN og AGF er blevet tilladt hele 39 skud mod os de seneste to kampe, så vi er ikke blevet en tøddel mere defensivt solide af at få boldflytter numero uno ned og dække af.
Der er godt nok noget at arbejde med.
Det virker meget til at være et taktisk eller indstillingsproblem mere end fodbold problem
I de kampe vi har vundet har vi spillet aggressivt - ikke nødvendigvis højt pres men aggressivt pres i områder. Det gjorde vi i den sidste halvetime i dag.
I de andre kampe har vi været passive og smidt bolden alt fornhurtigr væk og uden tempo.
Jeg havde en måske fejlagtig tro på Fossum var en styrmand der kunne kontrollere den slags ting - men han er fandme ringe
Godt nok hurtigt du vurderer en norsk a-landsholdspiller med massive rosende ord fra tidligere trænere og norske journalister til at være ringe. Skal man spille 1-2 dårlige kampe for at være ringe i din bog?
Nej ikke nødvendigvis men det er da møgelendigt at han kun gider viser flaget når han deltager i et Lucas show.
Når Lucas er væk stempler han ud og er ikke bedre end en juniorspiller.
Han burde være vores go to guy i de situationer og ikke MC
Så er han i mine øjne et flop og skal vise noget helt andet hvis det skal ændre sig.
Jeg synes bare slet ikke man kan kalde ham et flop på baggrund af to kampe. Han skal både spilles ind på holdet og ha fast spilletid før vi overhovedet kan bedømme ham. Det er tydeligt han har store evner. Det er ikke for sjov at Rosenborg forsøgte at hente ham i vinters.

Men vi er da helt enige i han spillede en rigtig dårlig kamp idag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Gamen » 22. sep 2019, 17:39

Pastorius skrev:
22. sep 2019, 17:20
Problemet med Kusk er at han ikke gør sine medspillere bedre. Isoleret set har han mange gode aktioner, men det bliver ikke til noget, og han slipper ikke bolden i tide. Han er rigtig god når holdet er godt, men han kan ikke vende en kamp når vi spiller skidt.

Oveni har han nogle farlige boldtab, når vi er på vej frem.
Tyndbenet kritik. Sidste del decideret besynderlig med tanke på at han ene mand var trussel mod AGF sidste weekend, og netop var tæt på at vende kampen.

Han evner netop at gøre sine medspillere bedre ved at se rummene, lægge afleveringer med fart, konstant udfordre og skabe plads til medspillere osv. - tynd indsats i dag, men Lucas var jo også ringe i Lyngby. Gode spillere spiller ikke godt når kampbilledet ikke er til det. Når vi aldrig vinder bolden, og vores kantspillere modtager bolden midt på egen banehalvdel så er det svært at gøre meget.

Han har boldtabene, fordi han har licens til at forsøge sig med svære afleveringer. Og skal gøre det. Hele holdet kan jo ikke bare stå og konsekvent aflevere 2 meter til siden som visse andre.
Så kommer vi aldrig nogen vegne.

Gamen

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Gamen » 22. sep 2019, 17:57

Nå, Magnus ude til næste gang - der har været åben motorvej ned midt gennem banen de sidste par kampe, så næppe noget tab.

Men nu har vi Randers og Hobro de næste par kampe, og de to kampe skal vel gerne give en 4-6 point. Lad os så få Lucas klar.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Elscorpio » 22. sep 2019, 18:19

Maglau skrev:
22. sep 2019, 17:28
Forza skrev:
22. sep 2019, 17:05
Maglau skrev:
22. sep 2019, 16:28
Gamen skrev:
22. sep 2019, 16:20
Nå, vi ligger stadigvæk i periferien af top 6, men er stadig drønhamrende ustabile. Og så ved jeg ikke helt hvad værdien er af den der (åbenbart) yderst vigtige 6’er position.

FCN og AGF er blevet tilladt hele 39 skud mod os de seneste to kampe, så vi er ikke blevet en tøddel mere defensivt solide af at få boldflytter numero uno ned og dække af.
Der er godt nok noget at arbejde med.
Det virker meget til at være et taktisk eller indstillingsproblem mere end fodbold problem
I de kampe vi har vundet har vi spillet aggressivt - ikke nødvendigvis højt pres men aggressivt pres i områder. Det gjorde vi i den sidste halvetime i dag.
I de andre kampe har vi været passive og smidt bolden alt fornhurtigr væk og uden tempo.
Jeg havde en måske fejlagtig tro på Fossum var en styrmand der kunne kontrollere den slags ting - men han er fandme ringe
Godt nok hurtigt du vurderer en norsk a-landsholdspiller med massive rosende ord fra tidligere trænere og norske journalister til at være ringe. Skal man spille 1-2 dårlige kampe for at være ringe i din bog?
Nej ikke nødvendigvis men det er da møgelendigt at han kun gider viser flaget når han deltager i et Lucas show.
Når Lucas er væk stempler han ud og er ikke bedre end en juniorspiller.
Han burde være vores go to guy i de situationer og ikke MC
Så er han i mine øjne et flop og skal vise noget helt andet hvis det skal ændre sig.
Vi mangler en der kan råbe og skrige holdet op når tingene går imod os. Kan ikke se nogen inde på holdet tage ansvaret for den del når vores kaptajn er ude. Synes Friis er en meget grå mus, når det kommer til den del.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Kristian » 22. sep 2019, 18:25

Elscorpio skrev:
22. sep 2019, 18:19
Maglau skrev:
22. sep 2019, 17:28
Forza skrev:
22. sep 2019, 17:05
Maglau skrev:
22. sep 2019, 16:28
Gamen skrev:
22. sep 2019, 16:20
Nå, vi ligger stadigvæk i periferien af top 6, men er stadig drønhamrende ustabile. Og så ved jeg ikke helt hvad værdien er af den der (åbenbart) yderst vigtige 6’er position.

FCN og AGF er blevet tilladt hele 39 skud mod os de seneste to kampe, så vi er ikke blevet en tøddel mere defensivt solide af at få boldflytter numero uno ned og dække af.
Der er godt nok noget at arbejde med.
Det virker meget til at være et taktisk eller indstillingsproblem mere end fodbold problem
I de kampe vi har vundet har vi spillet aggressivt - ikke nødvendigvis højt pres men aggressivt pres i områder. Det gjorde vi i den sidste halvetime i dag.
I de andre kampe har vi været passive og smidt bolden alt fornhurtigr væk og uden tempo.
Jeg havde en måske fejlagtig tro på Fossum var en styrmand der kunne kontrollere den slags ting - men han er fandme ringe
Godt nok hurtigt du vurderer en norsk a-landsholdspiller med massive rosende ord fra tidligere trænere og norske journalister til at være ringe. Skal man spille 1-2 dårlige kampe for at være ringe i din bog?
Nej ikke nødvendigvis men det er da møgelendigt at han kun gider viser flaget når han deltager i et Lucas show.
Når Lucas er væk stempler han ud og er ikke bedre end en juniorspiller.
Han burde være vores go to guy i de situationer og ikke MC
Så er han i mine øjne et flop og skal vise noget helt andet hvis det skal ændre sig.
Vi mangler en der kan råbe og skrige holdet op når tingene går imod os. Kan ikke se nogen inde på holdet tage ansvaret for den del når vores kaptajn er ude. Synes Friis er en meget grå mus, når det kommer til den del.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt at holdet kan være klar som i meget klar, mod FCK og markeringerne og fokus sidder hvor det skal.

Men så de to seneste kampe, bliver vi udspillet og udstillet i Århus og nu i første halvleg af FCN. Vi har intet grundlag at falde tilbage til, når vi bliver læst. Vores bund niveau er sq for ringe og vi ligner idioter når det ikke fungere.
------------------
mvh Kristian

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af FIDEL » 22. sep 2019, 18:49

Er sikker på, at holdets passivitet, har noget med Friis ønske om at styre kampene uden bolden. Det fungerer endnu ikke så godt.
På hjemmebane har vi været gode til at presse højt i perioder, hvilket har givet pote. Det skal vi se mod Randers også!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Pastorius » 22. sep 2019, 19:51

Gamen skrev:
22. sep 2019, 17:39
Pastorius skrev:
22. sep 2019, 17:20
Problemet med Kusk er at han ikke gør sine medspillere bedre. Isoleret set har han mange gode aktioner, men det bliver ikke til noget, og han slipper ikke bolden i tide. Han er rigtig god når holdet er godt, men han kan ikke vende en kamp når vi spiller skidt.

Oveni har han nogle farlige boldtab, når vi er på vej frem.
Tyndbenet kritik. Sidste del decideret besynderlig med tanke på at han ene mand var trussel mod AGF sidste weekend, og netop var tæt på at vende kampen.

Han evner netop at gøre sine medspillere bedre ved at se rummene, lægge afleveringer med fart, konstant udfordre og skabe plads til medspillere osv. - tynd indsats i dag, men Lucas var jo også ringe i Lyngby. Gode spillere spiller ikke godt når kampbilledet ikke er til det. Når vi aldrig vinder bolden, og vores kantspillere modtager bolden midt på egen banehalvdel så er det svært at gøre meget.

Han har boldtabene, fordi han har licens til at forsøge sig med svære afleveringer. Og skal gøre det. Hele holdet kan jo ikke bare stå og konsekvent aflevere 2 meter til siden som visse andre.
Så kommer vi aldrig nogen vegne.
Tæt på at vende kampen var ikke godt nok til at Friis skulle have ros i dag, men fint til at Kusk skulle have det sidste weekend?

Jeg er glad for Kusk og synes han skal spille. Jeg skrev endda på twitter at det var den mærkeligste udskiftning længe. Men altså i bagklogskabens lys, er der ikke noget som helst at komme efter. Vi var bedre efter udskiftningen end vi var inden, og der var en hel anden balance på holdet. Jeg er med på vi også satsede meget mere offensivt, og fik gejst af målet, men ændringen fungerede.

Kusk er bare en spiller, hvor man skal kompensere for nogle af hans svagheder på andre måder, og det er fandme svært, specielt når Pallesen spiller højre back. Han er ikke stærk nok defensivt til at lukke effektivt af, når Kusk ikke når hjem, og han er for langsom og dårlig offensivt til at udnytte den opmærksomhed Kusk trækker væk fra forsvaret. Det der gør Lucas tiil en Megastjerne er netop han han bare køber de ekstra meter der skal til, og arbejder benhårdt også defensivt. Det kunne fandme være lækkert at se lidt af det fra Kusk også.

Jeg synes det ser ud til at Kusk prøver for hårdt. Som om han skal afgøre det hele selv hver gang han har chancen. Han ender med stort set altid at tage den forkerte beslutning om enten aflevering eller afslutning - og så har afslutningerne på det seneste altså manglet en hel del (mest selvtillid).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Jakobsen » 22. sep 2019, 20:08

Smid Okore af helvedes til. Gider ikke komme en videre saglig redegørelse, men jeg gider ikke se den nar et mere sekund på banen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 22. sep 2019, 20:27

Forresten høj høj klasse af en afslutning Kauf som det mest selvfølgelig i verden lige laver.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Gamen » 22. sep 2019, 20:41

Buzz Killington skrev:
22. sep 2019, 20:27
Forresten høj høj klasse af en afslutning Kauf som det mest selvfølgelig i verden lige laver.
Men det ændrer bare ikke på at han i for mange facetter ligner en nyoprykket spiller - først og fremmest i duelspillet.
Pisse svært med den balancegang, men ligesom det gjorde underværker for Oliver A. med et halvt år i træningsrummet og få kampe så ligner det at Kauf skal lidt af det samme. Hans andet problem er at han er væsentligt langsommere end vores andre angribere - det skal han kompensere for med fysik

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: FC Nordsjælland - AaB 22/09/19 klokken 14:00

Indlæg af Hanga » 22. sep 2019, 20:50

Gamen skrev:
22. sep 2019, 20:41
Buzz Killington skrev:
22. sep 2019, 20:27
Forresten høj høj klasse af en afslutning Kauf som det mest selvfølgelig i verden lige laver.
Men det ændrer bare ikke på at han i for mange facetter ligner en nyoprykket spiller - først og fremmest i duelspillet.
Pisse svært med den balancegang, men ligesom det gjorde underværker for Oliver A. med et halvt år i træningsrummet og få kampe så ligner det at Kauf skal lidt af det samme. Hans andet problem er at han er væsentligt langsommere end vores andre angribere - det skal han kompensere for med fysik
Men dog dejligt at se en angriber fra egen skole med en god afslutningsfod. Okay, den har ikke været lige effektiv i alle kampe, men helt generelt har han i ungdomsårene været en ret solid afslutter og har da også vist det nogle gange i Superligaen nu.

Der er dog ingen tvivl om at både han og holdet vil have godt af en mindre ansvarsfuld rolle som indskifter, og at han kan arbejde mere på træningsbanen med sine svagheder fremfor kampforberedelse. Fart får han nok aldrig men hvis han kan få et bedre first touch ser jeg afgjort et potentiale i ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar