Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Gamen » 8. okt 2019, 11:22

Gnu skrev:
8. okt 2019, 11:19
Hvor har du egentlig købt dit Kasper Kusk-sengetøj?
:D :D :D

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Sanchez94 » 8. okt 2019, 11:23

Gamen skrev:
8. okt 2019, 10:57
Hovedet skrev:
8. okt 2019, 10:29
Og på de centrale punkter kniber det altså; der går bogstaveligt talt måneder mellem scoringer, og det er meget længe siden, at Kusk har været den kampafgørende spiller, han var i 2014. Selvfølgelig god nok til AaB, men ikke længere en spiller, der er relevant for klubber på højere hylder og ej heller i forhold til den løn, han får og den transfersum, vi betalte for ham.
Det er simpelthen lodret løgn. I sidste sæson, så skabte han flere chancer for sine medspillere end spillere som Lobjanidze, Skov, Tibbling og Falk og 1 færre end f.eks. Hany Mukhtar.
Hans scoringsprocent var højere end langt de fleste af vores modstanderes offensiv-profiler.

Kasper Kusk anno 2014 var mindre holdspiller og mere afslutter end Kasper Kusk anno 2019. Han skaber så meget for sine medspillere, og havde sidste sæson langt færre afslutninger end de spillere vi normalt sammenligner ham med. Netop fordi han er blevet enormt dygtig til at have 2. og 3. sidste fod på bolden.

Skabte 6. flest åbne chancer, og havde 8. flest assists og er blandt de spillere som trækker flest gule kort på vores modstandere. Målt ud fra det, så leverer han præcis det han skal. Han ER en profil.

Jeg hører gerne argumenter der ikke er baseret på "synsning". For det kan da ikke diskuteres, at han målt på statistikkerne er sin løn værd. Han leverer på niveau eller bedre end spillere som Falk, Tibbling, Mukhtar osv. der er store profiler for større hold og i øvrigt bedre lønnet.
Han tager enormt meget fokus væk fra resten af holdet, hvilket en spiller som Lucas udnytter.
Hvad er det helt præcist du kræver af ham?
Jeg gav dig statisk på nuværende sæson, som du let sprang over. Det er argumenter der ikke er baseret på "synsning". og det viser at han på ca. 270 minutter er direkte involveret i kun 1 mål mere end Børsting, som du med glæde uddeler en sviner eller to til. Kusk kan være en profil, men når ikke han rammer lige præcis KAMPEN, så præstere han som en slatten karklud.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Halil » 8. okt 2019, 12:00

Sanchez94 skrev:
8. okt 2019, 11:23
Gamen skrev:
8. okt 2019, 10:57
Hovedet skrev:
8. okt 2019, 10:29
Og på de centrale punkter kniber det altså; der går bogstaveligt talt måneder mellem scoringer, og det er meget længe siden, at Kusk har været den kampafgørende spiller, han var i 2014. Selvfølgelig god nok til AaB, men ikke længere en spiller, der er relevant for klubber på højere hylder og ej heller i forhold til den løn, han får og den transfersum, vi betalte for ham.
Det er simpelthen lodret løgn. I sidste sæson, så skabte han flere chancer for sine medspillere end spillere som Lobjanidze, Skov, Tibbling og Falk og 1 færre end f.eks. Hany Mukhtar.
Hans scoringsprocent var højere end langt de fleste af vores modstanderes offensiv-profiler.

Kasper Kusk anno 2014 var mindre holdspiller og mere afslutter end Kasper Kusk anno 2019. Han skaber så meget for sine medspillere, og havde sidste sæson langt færre afslutninger end de spillere vi normalt sammenligner ham med. Netop fordi han er blevet enormt dygtig til at have 2. og 3. sidste fod på bolden.

Skabte 6. flest åbne chancer, og havde 8. flest assists og er blandt de spillere som trækker flest gule kort på vores modstandere. Målt ud fra det, så leverer han præcis det han skal. Han ER en profil.

Jeg hører gerne argumenter der ikke er baseret på "synsning". For det kan da ikke diskuteres, at han målt på statistikkerne er sin løn værd. Han leverer på niveau eller bedre end spillere som Falk, Tibbling, Mukhtar osv. der er store profiler for større hold og i øvrigt bedre lønnet.
Han tager enormt meget fokus væk fra resten af holdet, hvilket en spiller som Lucas udnytter.
Hvad er det helt præcist du kræver af ham?
Jeg gav dig statisk på nuværende sæson, som du let sprang over. Det er argumenter der ikke er baseret på "synsning". og det viser at han på ca. 270 minutter er direkte involveret i kun 1 mål mere end Børsting, som du med glæde uddeler en sviner eller to til. Kusk kan være en profil, men når ikke han rammer lige præcis KAMPEN, så præstere han som en slatten karklud.


Ligesom resten af holdet gør. AaBs voldsomme ustabilitet er sgu næppe Kusk skyld.

Når AaB spiller ritti godt som f.eks. mod Silkeborg, Esbjerg og Horsens, så er Kusk en del af offensiven. Endelig har visse personer på debatside.dk det med at fremhæve tidligere pokalkampe for at en spiller præsterer og laver mål/assist. Her har Kusk også gjort det fornuftigt, men det synes jeg ikke selv kan bruges til en skid.

Det som folk og AaB gerne vil have er godt offensivt spil og mål. Når AaB gør det, så trækker det folk på stadion ligesom det bør være nemmere for Bælum at sælge sponsorater og hvad han nu ellers gør.

Med henblik på den tanke, så skal Kusk spille fremfor Børsting, især i de kampe, hvor alt tyder på at AaB får massivt spilovertag og Lucas endeligt er med igen. Kusk kan nemlig spille med i Lucas tempo. Det kan Børsting desværre ikke.
Uden Synd Ingen Frelse

Gamen

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Gamen » 8. okt 2019, 12:02

Sanchez94 skrev:
8. okt 2019, 11:23
Jeg gav dig statisk på nuværende sæson, som du let sprang over. Det er argumenter der ikke er baseret på "synsning". og det viser at han på ca. 270 minutter er direkte involveret i kun 1 mål mere end Børsting, som du med glæde uddeler en sviner eller to til. Kusk kan være en profil, men når ikke han rammer lige præcis KAMPEN, så præstere han som en slatten karklud.
Nej, det gjorde jeg ved gud ikke. Hovedet hentydede til at han ikke længere var en kampafgørende spiller, og det besvarer jeg så ved at tage afsæt i en noget mere repræsentativ skare af kampe.

Jeg er helt på det rene med, at han har haft problemer med at ramme niveau (ligesom resten af holdet - hvilket vel ikke er en helt ligegyldig pointe), men omvendt så skrev du at han spillede en OK kamp mod AGF, hvilket er noget fis. Han stod bag alt kreativt, og var en kanonredning fra Jovanovic fra at score rundens mål. Han var længder bedre end alle andre AaB'ere den dag.
Runden før - matchvinder mod FCK, og målrekord for AaB med 5 basser mod et divisionshold, hvor han var overalt på banen. Så har han to dårlige kampe, og pludselig er han ringere end Børsting. Det er idioti at påstå.

Børsting er ikke i nærheden af at være på Kusk's niveau. Sympatisk fyr, men jo altså ikke meget andet end et energibundt og en god presspiller. Derudover skraber han et hav af unødvendige gule kort til sig.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Hovedet » 8. okt 2019, 12:56

Gamen skrev:
8. okt 2019, 10:57
Hovedet skrev:
8. okt 2019, 10:29
Og på de centrale punkter kniber det altså; der går bogstaveligt talt måneder mellem scoringer, og det er meget længe siden, at Kusk har været den kampafgørende spiller, han var i 2014. Selvfølgelig god nok til AaB, men ikke længere en spiller, der er relevant for klubber på højere hylder og ej heller i forhold til den løn, han får og den transfersum, vi betalte for ham.
Det er simpelthen lodret løgn. I sidste sæson, så skabte han flere chancer for sine medspillere end spillere som Lobjanidze, Skov, Tibbling og Falk og 1 færre end f.eks. Hany Mukhtar.
Hans scoringsprocent var højere end langt de fleste af vores modstanderes offensiv-profiler.

Kasper Kusk anno 2014 var mindre holdspiller og mere afslutter end Kasper Kusk anno 2019. Han skaber så meget for sine medspillere, og havde sidste sæson langt færre afslutninger end de spillere vi normalt sammenligner ham med. Netop fordi han er blevet enormt dygtig til at have 2. og 3. sidste fod på bolden.

Skabte 6. flest åbne chancer, og havde 8. flest assists og er blandt de spillere som trækker flest gule kort på vores modstandere. Målt ud fra det, så leverer han præcis det han skal. Han ER en profil.

Jeg hører gerne argumenter der ikke er baseret på "synsning". For det kan da ikke diskuteres, at han målt på statistikkerne er sin løn værd. Han leverer på niveau eller bedre end spillere som Falk, Tibbling, Mukhtar osv. der er store profiler for større hold og i øvrigt bedre lønnet.
Han tager enormt meget fokus væk fra resten af holdet, hvilket en spiller som Lucas udnytter.
Hvad er det helt præcist du kræver af ham?
Jeg har jo intet mod Kasper Kusk, og det er jo ikke et spørgsmål om, at han ikke er god nok til AaB og Superligaen, for det er han selvfølgelig. Han er bare ikke længere for god, og det er jo den forventning, jeg har til ham - på baggrund af tidligere tiders meritter. Nu eksploderede han ganske vist i mål i 2. halvleg mod Vejgaard i pokalen, men så vidt jeg lige erindrer, har han scoret 2 eller 3 mål i hele kalenderåret 2019, og de to, jeg husker mod hhv. Brøndby og FCK, var jo ikke ligefrem udslag af overlegen sparketeknik eller prikken over i´et efter en lang dribletur gennem forsvaret (han var så ganske rigtigt uheldig i Aarhus). På stående fod mindes jeg heller ikke en målgivende aflevering fra Kusk i lang tid.

Det var mit håb, at Kusk og med ham den nye Iver Fossum for alvor ville træde i karakter under Lucas Andersens fravær, for det er jo på papiret en afsindig god midtbane, vi burde stå med.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Hovedet » 8. okt 2019, 12:57

Gnu skrev:
8. okt 2019, 11:19
Hvor har du egentlig købt dit Kasper Kusk-sengetøj?
Jeg har så Lynge-sengetøj hehe :thumbsup:

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Gnu » 8. okt 2019, 14:37

Hovedet skrev:
8. okt 2019, 12:57
Gnu skrev:
8. okt 2019, 11:19
Hvor har du egentlig købt dit Kasper Kusk-sengetøj?
Jeg har så Lynge-sengetøj hehe :thumbsup:
Med feriepenge syet ind i madrassen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Yankee » 8. okt 2019, 15:44

Gamen skrev:
8. okt 2019, 10:57
Hovedet skrev:
8. okt 2019, 10:29
Og på de centrale punkter kniber det altså; der går bogstaveligt talt måneder mellem scoringer, og det er meget længe siden, at Kusk har været den kampafgørende spiller, han var i 2014. Selvfølgelig god nok til AaB, men ikke længere en spiller, der er relevant for klubber på højere hylder og ej heller i forhold til den løn, han får og den transfersum, vi betalte for ham.
Det er simpelthen lodret løgn. I sidste sæson, så skabte han flere chancer for sine medspillere end spillere som Lobjanidze, Skov, Tibbling og Falk og 1 færre end f.eks. Hany Mukhtar.
Hans scoringsprocent var højere end langt de fleste af vores modstanderes offensiv-profiler.
Jeg tror/synes sandheden ligger et sted midt imellem. Som altid vil jeg prøve at underbygge debatten med lidt statistik. Vi kan allesammen se at han ligger lidt for lavt på mål+assists i indeværende sæson, men hvordan ser de bagvedliggende tal ud?

I indeværende sæson ligger han på 0,44 xA+xG pr. kamp, hvilket er samme niveau som fx Sabbi eller Mabil, hvis vi ser på andre kantspillere. Dvs. klart i den stærke ende af Superligaen, men et stykke under de allerbedste kantspillere i ligaen som Atanga (0,55), Bundu (0,61) eller Thorsteinsson (0,66). Selvom opgørelser af xA og xG skal tages med et gran salt, kan man altså godt konkludere at Kusk kommer til pænt med chancer og ikke mindst skaber pænt med chancer til sine medspillere.

Et andet nøgletal er "deep completions" - altså succesfulde afleveringer under modstanderens bagkæde. Her ligger Kusk i indeværende sæson nr. fire i hele ligaen, lige foran Evander og Lucas. Det er rigtig stærkt.

Kort fortalt, så er den statistiske vinkel at Kusk er en virkelig stærk Superliga-kant, men ikke helt så kampafgørende som de allerbedste offensivprofiler i ligaen. Statistikken viser ikke at han er for usynlig i store perioder i vores kampe, men det er jo en del af pakken med Kusk. Over tid er hans produktionsrate af mål og assists stadig på meget højt Superliga-niveau og det foretrækker jeg altså any day frem for Børstings tonseri. Hvis du spørger enhver anden Superliga-fan tror jeg meget hellere de vil stå overfor Børsting end Kasper Kusk.

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af JonasK » 8. okt 2019, 16:39

Yankee skrev:
8. okt 2019, 15:44
Gamen skrev:
8. okt 2019, 10:57
Hovedet skrev:
8. okt 2019, 10:29
Og på de centrale punkter kniber det altså; der går bogstaveligt talt måneder mellem scoringer, og det er meget længe siden, at Kusk har været den kampafgørende spiller, han var i 2014. Selvfølgelig god nok til AaB, men ikke længere en spiller, der er relevant for klubber på højere hylder og ej heller i forhold til den løn, han får og den transfersum, vi betalte for ham.
Det er simpelthen lodret løgn. I sidste sæson, så skabte han flere chancer for sine medspillere end spillere som Lobjanidze, Skov, Tibbling og Falk og 1 færre end f.eks. Hany Mukhtar.
Hans scoringsprocent var højere end langt de fleste af vores modstanderes offensiv-profiler.
Jeg tror/synes sandheden ligger et sted midt imellem. Som altid vil jeg prøve at underbygge debatten med lidt statistik. Vi kan allesammen se at han ligger lidt for lavt på mål+assists i indeværende sæson, men hvordan ser de bagvedliggende tal ud?

I indeværende sæson ligger han på 0,44 xA+xG pr. kamp, hvilket er samme niveau som fx Sabbi eller Mabil, hvis vi ser på andre kantspillere. Dvs. klart i den stærke ende af Superligaen, men et stykke under de allerbedste kantspillere i ligaen som Atanga (0,55), Bundu (0,61) eller Thorsteinsson (0,66). Selvom opgørelser af xA og xG skal tages med et gran salt, kan man altså godt konkludere at Kusk kommer til pænt med chancer og ikke mindst skaber pænt med chancer til sine medspillere.

Et andet nøgletal er "deep completions" - altså succesfulde afleveringer under modstanderens bagkæde. Her ligger Kusk i indeværende sæson nr. fire i hele ligaen, lige foran Evander og Lucas. Det er rigtig stærkt.

Kort fortalt, så er den statistiske vinkel at Kusk er en virkelig stærk Superliga-kant, men ikke helt så kampafgørende som de allerbedste offensivprofiler i ligaen. Statistikken viser ikke at han er for usynlig i store perioder i vores kampe, men det er jo en del af pakken med Kusk. Over tid er hans produktionsrate af mål og assists stadig på meget højt Superliga-niveau og det foretrækker jeg altså any day frem for Børstings tonseri. Hvis du spørger enhver anden Superliga-fan tror jeg meget hellere de vil stå overfor Børsting end Kasper Kusk.
Meget enig

Også skal man altså huske, at Kusk er klart bedst med en stabil back bagved, som man kan stole på.

Pallesen har hverken form eller fodbold intelligens til at gøre Kusk bedre

Der er Børsting bedre stillet, fordi han ikke ligger sit spil så højt op som Kusk gør

Jeg ville foretrække Patrick fremfor Pallesen på højre back, hvis vi skulle have det bedste ud af Kusk

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af FlæskeFrank » 8. okt 2019, 22:45

JonasK skrev:
8. okt 2019, 16:39
Også skal man altså huske, at Kusk er klart bedst med en stabil back bagved, som man kan stole på.

Pallesen har hverken form eller fodbold intelligens til at gøre Kusk bedre

Der er Børsting bedre stillet, fordi han ikke ligger sit spil så højt op som Kusk gør

Jeg ville foretrække Patrick fremfor Pallesen på højre back, hvis vi skulle have det bedste ud af Kusk
Altså de fleste fodboldspillere bliver bedre med bedre medspillere. Jeg synes godt, at man kan kræve af Kusk, nu hvor han har nået en alder og rolle på holdet, at han skal levere uanset om medspillerne er boldmongoler.

Og pt. viser Kusk ikke et tilfredsstillende niveau. Og så er det passende at sætte Kusk af/eller lade en anden prøve pladsen(alt efter behag).

Så må vi håbe, at han finde det gode niveau hurtigst muligt.
- FlæskeFrank

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Mogens » 9. okt 2019, 13:49

Halil skrev:
6. okt 2019, 15:10
Rart at AaB vandt. Andet havde været en skandale mod Hobro. Hobro er satme ringe, så rart AaB kunne køre en 2-0 sejr hjem relativt tidligt i kampen.

SuperPøleren og Pallesen er en giftig højreside. Voldsomt blik for hinanden og snævre kombinationer det giver.

Måske er Hobro "satme ringe", men ikke desto mindre, så er de ikke så lette at slå. De har "kun" tabt fire kampe, hvilket trods alt er to mindre end os.

Det bliver ofte sådan, at når AaB vinder, så er det fordi, modstanderen er ringe.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gamen

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Gamen » 9. okt 2019, 14:42

Mogens skrev:
9. okt 2019, 13:49
Måske er Hobro "satme ringe", men ikke desto mindre, så er de ikke så lette at slå. De har "kun" tabt fire kampe, hvilket trods alt er to mindre end os.

Det bliver ofte sådan, at når AaB vinder, så er det fordi, modstanderen er ringe.
Men de manglede 3 spillere fra deres idealopstilling, og skifter to spillere ind der ikke er fit. Starter med en spiller der kun skulle spille 45 minutter.

Det kan Hobro ikke holde til.

De VAR ringe. Uden Kirkevold og Sabbi kan de ikke meget fremad banen, og Cappis har taget taktstokken i Damborgs fravær.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af FlæskeFrank » 9. okt 2019, 15:20

Gamen skrev:
9. okt 2019, 14:42
Mogens skrev:
9. okt 2019, 13:49
Måske er Hobro "satme ringe", men ikke desto mindre, så er de ikke så lette at slå. De har "kun" tabt fire kampe, hvilket trods alt er to mindre end os.

Det bliver ofte sådan, at når AaB vinder, så er det fordi, modstanderen er ringe.
Men de manglede 3 spillere fra deres idealopstilling, og skifter to spillere ind der ikke er fit. Starter med en spiller der kun skulle spille 45 minutter.

Det kan Hobro ikke holde til.

De VAR ringe. Uden Kirkevold og Sabbi kan de ikke meget fremad banen, og Cappis har taget taktstokken i Damborgs fravær.
Nu virker det til, at de var skadesramte ligesom har sat sig i hovedet på folk.

Altså vi manglede vel også fra start11 - van Weert, Kusk og Kasper P. Jeg er med på, at vi har en bredere trup, men fortællingen begynder jo nærmest at være - vi vandt kun fordi de stillede med et ynglingehold.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Buzz Killington » 9. okt 2019, 17:05

FlæskeFrank skrev:
9. okt 2019, 15:20
Gamen skrev:
9. okt 2019, 14:42
Mogens skrev:
9. okt 2019, 13:49
Måske er Hobro "satme ringe", men ikke desto mindre, så er de ikke så lette at slå. De har "kun" tabt fire kampe, hvilket trods alt er to mindre end os.

Det bliver ofte sådan, at når AaB vinder, så er det fordi, modstanderen er ringe.
Men de manglede 3 spillere fra deres idealopstilling, og skifter to spillere ind der ikke er fit. Starter med en spiller der kun skulle spille 45 minutter.

Det kan Hobro ikke holde til.

De VAR ringe. Uden Kirkevold og Sabbi kan de ikke meget fremad banen, og Cappis har taget taktstokken i Damborgs fravær.
Nu virker det til, at de var skadesramte ligesom har sat sig i hovedet på folk.

Altså vi manglede vel også fra start11 - van Weert, Kusk og Kasper P. Jeg er med på, at vi har en bredere trup, men fortællingen begynder jo nærmest at være - vi vandt kun fordi de stillede med et ynglingehold.
Og Lucas var først lige kommet tilbage og Abildgård var ikke i omdrejninger endnu og førstereserven i forsvaret var også skadet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hobro - AaB 05/10/19 klokken 16:00

Indlæg af Halil » 10. okt 2019, 08:59

Mogens skrev:
9. okt 2019, 13:49
Halil skrev:
6. okt 2019, 15:10
Rart at AaB vandt. Andet havde været en skandale mod Hobro. Hobro er satme ringe, så rart AaB kunne køre en 2-0 sejr hjem relativt tidligt i kampen.

SuperPøleren og Pallesen er en giftig højreside. Voldsomt blik for hinanden og snævre kombinationer det giver.

Måske er Hobro "satme ringe", men ikke desto mindre, så er de ikke så lette at slå. De har "kun" tabt fire kampe, hvilket trods alt er to mindre end os.

Det bliver ofte sådan, at når AaB vinder, så er det fordi, modstanderen er ringe.
Det kan meget vel være, men de var satme ringe mod AaB. Dårlig organisering defensivt og intet at byde på fremad.

Det var en kamp AaB sku vinde og det gjorde AaB lykkeligvis også.
Uden Synd Ingen Frelse

Besvar