Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Brodernumsi » 18. okt 2019, 22:48

Klaus skrev:
18. okt 2019, 22:28
Uldahl skrev:
18. okt 2019, 21:53
Skøn sejr med godt spil i den første halve time, til de skiftede system. Der blev kampen vundet på en god fight mod et fysiksk stærkt OB hold. Synes Friis så rigtigt angående at bænke Kusk
Se det ved vi vel ret beset ikke.... Jeg tænker, at det er en falliterklæring fra vores trænerteam, at de ikke har kunnet få både Kusk og Lucas til at fungere på holdet samtidigt.
Nu er Friis jo ikke den første træner, der ikke har kunne få Kusk til at fungere. Kusk har ikke bevist noget i lang tid, bortset fra mod Vejgaard, der berettiger til en automatisk plads i startopstillingen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Uldahl » 18. okt 2019, 23:13

Brodernumsi skrev:
18. okt 2019, 22:48
Klaus skrev:
18. okt 2019, 22:28
Uldahl skrev:
18. okt 2019, 21:53
Skøn sejr med godt spil i den første halve time, til de skiftede system. Der blev kampen vundet på en god fight mod et fysiksk stærkt OB hold. Synes Friis så rigtigt angående at bænke Kusk
Se det ved vi vel ret beset ikke.... Jeg tænker, at det er en falliterklæring fra vores trænerteam, at de ikke har kunnet få både Kusk og Lucas til at fungere på holdet samtidigt.
Nu er Friis jo ikke den første træner, der ikke har kunne få Kusk til at fungere. Kusk har ikke bevist noget i lang tid, bortset fra mod Vejgaard, der berettiger til en automatisk plads i startopstillingen.
Helt enig, der skal ikke være fripladser på holdet heller ikke selv om man hedder Kusk. Tvivler stærkt på vi havde stået imod i anden halvleg med Kusk på banen, vi havde brug for fysik med Børsting og Abildgård mod en fysisk stærk modstander der også kan spille bold.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af jonas386 » 18. okt 2019, 23:15

God aktion af Ahlmann ved målet. Det var flot offensivt.
Fossum god i første halvleg. Undrer mig over, at vi skiftede Kaufmann for Abildgaard, istedet for Børsting. Kaufmann havde brændt et par chancer, men kommer frem til dem, og vi ved han trods alt har en kølighed foran mål.

Dejligt med en sejr. Det ser efterhånden også fornuftigt ud på skadesfronten, hvor Abildgaard vel snart kan banke på til startopstillingen. Vi skal følge de tre point op med en sejr over Haderslev næste søndag. Håber Kusk er tilbage. Han er bare bedre på de friløbere, og både Olsen og Lucas lægger jo latterligt mange bolde op. Men det kan godt være, at Kusk generelt skal modtage bolden længere fremme, istedet for ofte at modtage den omkring midten og gå direkte mod mål.
Men omvendt, har vi så også 6 point og 0 mål imod uden Kusk, så mon ikke Friis gerne vil fortsætte med Børsting/Kaufmann/Fossum deroppe istedet, alt efter hvad der er muligt i angrebet og centralt.

Men noget af et signal at både Klitten og Abildgaard vælges over Kusk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Kristian » 18. okt 2019, 23:26

3 point mod OB...videre...
Skønt spil i 30 min af første, derefter falder det lidt og anden halvleg skulle være lukket med 2-0 på de chancer vi spillede os til.

Derefter god fight og det var så dejligt at se.
Lucas er bare en klassespiller..og Ahlmann dagens fighter.
------------------
mvh Kristian

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af san » 18. okt 2019, 23:56

Hold da op det er synd for kusk, at vi har vundet når han ikke er med :cool: Han skal nok få chancen i pokalen og på reserveholdet.:danmarkfan: så må han jo bevise, at han vil og kan blive en del af 1 holdet igen .Dejlig fight idag og fortjent sejr

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Pastorius » 19. okt 2019, 00:40

jonas386 skrev:
18. okt 2019, 23:15
God aktion af Ahlmann ved målet. Det var flot offensivt.
Fossum god i første halvleg. Undrer mig over, at vi skiftede Kaufmann for Abildgaard, istedet for Børsting. Kaufmann havde brændt et par chancer, men kommer frem til dem, og vi ved han trods alt har en kølighed foran mål.

Dejligt med en sejr. Det ser efterhånden også fornuftigt ud på skadesfronten, hvor Abildgaard vel snart kan banke på til startopstillingen. Vi skal følge de tre point op med en sejr over Haderslev næste søndag. Håber Kusk er tilbage. Han er bare bedre på de friløbere, og både Olsen og Lucas lægger jo latterligt mange bolde op. Men det kan godt være, at Kusk generelt skal modtage bolden længere fremme, istedet for ofte at modtage den omkring midten og gå direkte mod mål.
Men omvendt, har vi så også 6 point og 0 mål imod uden Kusk, så mon ikke Friis gerne vil fortsætte med Børsting/Kaufmann/Fossum deroppe istedet, alt efter hvad der er muligt i angrebet og centralt.

Men noget af et signal at både Klitten og Abildgaard vælges over Kusk.
Jeg tror at de er meget opmærksomme på at passe lidt på Kaufmann - han lignede heller ikke en der havde meget mere i sig.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af jonas386 » 19. okt 2019, 01:44

Pastorius skrev:
19. okt 2019, 00:40
jonas386 skrev:
18. okt 2019, 23:15
God aktion af Ahlmann ved målet. Det var flot offensivt.
Fossum god i første halvleg. Undrer mig over, at vi skiftede Kaufmann for Abildgaard, istedet for Børsting. Kaufmann havde brændt et par chancer, men kommer frem til dem, og vi ved han trods alt har en kølighed foran mål.

Dejligt med en sejr. Det ser efterhånden også fornuftigt ud på skadesfronten, hvor Abildgaard vel snart kan banke på til startopstillingen. Vi skal følge de tre point op med en sejr over Haderslev næste søndag. Håber Kusk er tilbage. Han er bare bedre på de friløbere, og både Olsen og Lucas lægger jo latterligt mange bolde op. Men det kan godt være, at Kusk generelt skal modtage bolden længere fremme, istedet for ofte at modtage den omkring midten og gå direkte mod mål.
Men omvendt, har vi så også 6 point og 0 mål imod uden Kusk, så mon ikke Friis gerne vil fortsætte med Børsting/Kaufmann/Fossum deroppe istedet, alt efter hvad der er muligt i angrebet og centralt.

Men noget af et signal at både Klitten og Abildgaard vælges over Kusk.
Jeg tror at de er meget opmærksomme på at passe lidt på Kaufmann - han lignede heller ikke en der havde meget mere i sig.
Ja, det tror jeg også, men vi har godt nok ikke særlig mange alternativer. Især når vi ikke har eksempelvis Tengstedt med. Håber altså Van Weert snart er klar igen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af raekkeettre » 19. okt 2019, 08:44

Uldahl skrev:
18. okt 2019, 23:13
Brodernumsi skrev:
18. okt 2019, 22:48
Klaus skrev:
18. okt 2019, 22:28
Uldahl skrev:
18. okt 2019, 21:53
Skøn sejr med godt spil i den første halve time, til de skiftede system. Der blev kampen vundet på en god fight mod et fysiksk stærkt OB hold. Synes Friis så rigtigt angående at bænke Kusk
Se det ved vi vel ret beset ikke.... Jeg tænker, at det er en falliterklæring fra vores trænerteam, at de ikke har kunnet få både Kusk og Lucas til at fungere på holdet samtidigt.
Nu er Friis jo ikke den første træner, der ikke har kunne få Kusk til at fungere. Kusk har ikke bevist noget i lang tid, bortset fra mod Vejgaard, der berettiger til en automatisk plads i startopstillingen.
Helt enig, der skal ikke være fripladser på holdet heller ikke selv om man hedder Kusk. Tvivler stærkt på vi havde stået imod i anden halvleg med Kusk på banen, vi havde brug for fysik med Børsting og Abildgård mod en fysisk stærk modstander der også kan spille bold.
Men stod vi så meget imod ? Jeg tænker de fløj jo igennem midtbanen som de ville, og så var det først nede ved feltet at vi fik dem stoppet med en stærk 4 back. Btw Pallesen spillede da også helt fornuftigt idag. Men jeg synes faktisk vores midtbane med de typer vi havde fik overraskende lidt fadt i OBerne når de havde bolden. Og derfor tænkte jeg at Kusk ville havde været okay at få ind i og med han kunne være med til at holde lidt i bolden som ikke ligefrem er Børstings spidskompetance.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af 9800 » 19. okt 2019, 09:20

Fed kamp, men ærgerligt at bussen blir parkeret efter pausen. Patrick Olsen er helt forrygende, jeg er godt tilfreds med ham som 8er.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af abbifar » 19. okt 2019, 09:27

9800 skrev:
19. okt 2019, 09:20
Fed kamp, men ærgerligt at bussen blir parkeret efter pausen. Patrick Olsen er helt forrygende, jeg er godt tilfreds med ham som 8er.
Set fra stadion laver Patrick Olsen den ene fejlaflevering og boldtab efter den anden i 2. halvleg. Jeg synes på ingen måde han udmærkede sig.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Uldahl » 19. okt 2019, 09:39

Klaus skrev:
18. okt 2019, 22:28
Uldahl skrev:
18. okt 2019, 21:53
Skøn sejr med godt spil i den første halve time, til de skiftede system. Der blev kampen vundet på en god fight mod et fysiksk stærkt OB hold. Synes Friis så rigtigt angående at bænke Kusk
Se det ved vi vel ret beset ikke.... Jeg tænker, at det er en falliterklæring fra vores trænerteam, at de ikke har kunnet få både Kusk og Lucas til at fungere på holdet samtidigt. Ret beset er det jo ikke just champagnefodbold vi leverer.... Og selvom resultaterne er vigtigst, er det nu alligevel ærgerligt, at vi ikke spiller bare lidt mere seværdigt bold den sidste time.... og så er vi tilbage ved Kusk. Han kan det uventede og har teknikken. I en situation hvor vi er voldsomt tynde i angrebet, undrer det mig, at han ikke er med. Kaufmann knokler og gør sit bedste og så kan man vel ikke forlange mere. Men når angrebet ret beset kun for alvor består af Lucas, vil vi altså ofte have et problem.
Kusk er absolut ikke garant for flot fodbold, hvad har han vist siden kampen mod mægtige VB? Ja det er en skam vi ikke spiller sprudlende fodbold, men vi spillede altså godt i første halvleg, men blev presset i bund af et formstærkt OB hold i anden.

Ja Kusk er med afstand en bedre spiller, når han gider eller er i humør til det og reten af holdet spiller op til sit bedste. Jeg nægter at tro på at vi havde vundet den kamp med Kusk på banen. Han er ikke nogen fighter, og det var der brug for i anden halvleg. Vi kom dog stadig frem til et par store chancer, selvom vi var presset i bund.

Så godt seet af Friis at bænke Kusk, og fint signal at sende til Kusk, hvis du vil spille skal du præstere på banen, også når det det hele ikke lige flasker sig for holdet.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Uldahl » 19. okt 2019, 09:46

raekkeettre skrev:
19. okt 2019, 08:44
Uldahl skrev:
18. okt 2019, 23:13
Brodernumsi skrev:
18. okt 2019, 22:48
Klaus skrev:
18. okt 2019, 22:28
Uldahl skrev:
18. okt 2019, 21:53
Skøn sejr med godt spil i den første halve time, til de skiftede system. Der blev kampen vundet på en god fight mod et fysiksk stærkt OB hold. Synes Friis så rigtigt angående at bænke Kusk
Se det ved vi vel ret beset ikke.... Jeg tænker, at det er en falliterklæring fra vores trænerteam, at de ikke har kunnet få både Kusk og Lucas til at fungere på holdet samtidigt.
Nu er Friis jo ikke den første træner, der ikke har kunne få Kusk til at fungere. Kusk har ikke bevist noget i lang tid, bortset fra mod Vejgaard, der berettiger til en automatisk plads i startopstillingen.
Helt enig, der skal ikke være fripladser på holdet heller ikke selv om man hedder Kusk. Tvivler stærkt på vi havde stået imod i anden halvleg med Kusk på banen, vi havde brug for fysik med Børsting og Abildgård mod en fysisk stærk modstander der også kan spille bold.
Men stod vi så meget imod ? Jeg tænker de fløj jo igennem midtbanen som de ville, og så var det først nede ved feltet at vi fik dem stoppet med en stærk 4 back. Btw Pallesen spillede da også helt fornuftigt idag. Men jeg synes faktisk vores midtbane med de typer vi havde fik overraskende lidt fadt i OBerne når de havde bolden. Og derfor tænkte jeg at Kusk ville havde været okay at få ind i og med han kunne være med til at holde lidt i bolden som ikke ligefrem er Børstings spidskompetance.
Ja vi stod godt imod dem, jeg så et helt hold der fightede, og ikke gav OB nogle store chancer, det var ikke kun 4 back kædens fortjeneste vi holdt dem fra chancher og en scoring. Det var en hold indsats, hvor vi trods det vi var presset kom frem til et par store chancer. Kusk har ikke vist noget som helst længe fraset kampen mod VB. Og der er ikke skyggen af fight i den dreng.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Funky » 19. okt 2019, 09:50

jonas386 skrev:
19. okt 2019, 01:44
Pastorius skrev:
19. okt 2019, 00:40
jonas386 skrev:
18. okt 2019, 23:15
God aktion af Ahlmann ved målet. Det var flot offensivt.
Fossum god i første halvleg. Undrer mig over, at vi skiftede Kaufmann for Abildgaard, istedet for Børsting. Kaufmann havde brændt et par chancer, men kommer frem til dem, og vi ved han trods alt har en kølighed foran mål.

Dejligt med en sejr. Det ser efterhånden også fornuftigt ud på skadesfronten, hvor Abildgaard vel snart kan banke på til startopstillingen. Vi skal følge de tre point op med en sejr over Haderslev næste søndag. Håber Kusk er tilbage. Han er bare bedre på de friløbere, og både Olsen og Lucas lægger jo latterligt mange bolde op. Men det kan godt være, at Kusk generelt skal modtage bolden længere fremme, istedet for ofte at modtage den omkring midten og gå direkte mod mål.
Men omvendt, har vi så også 6 point og 0 mål imod uden Kusk, så mon ikke Friis gerne vil fortsætte med Børsting/Kaufmann/Fossum deroppe istedet, alt efter hvad der er muligt i angrebet og centralt.

Men noget af et signal at både Klitten og Abildgaard vælges over Kusk.
Jeg tror at de er meget opmærksomme på at passe lidt på Kaufmann - han lignede heller ikke en der havde meget mere i sig.
Ja, det tror jeg også, men vi har godt nok ikke særlig mange alternativer. Især når vi ikke har eksempelvis Tengstedt med. Håber altså Van Weert snart er klar igen.
Det lyder jo desværre som om Van Weert er ude i lang tid, i og med at man har ledt efter en kontraktfri angriber her i landsholdspausen. Jeg tror faktisk, AaB regner ham for ude resten af 2019.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Coldhawk
2. div
2. div
Indlæg: 135
Tilmeldt: 7. maj 2007, 11:42
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Coldhawk » 19. okt 2019, 11:28

Funky skrev:
19. okt 2019, 09:50

Det lyder jo desværre som om Van Weert er ude i lang tid, i og med at man har ledt efter en kontraktfri angriber her i landsholdspausen. Jeg tror faktisk, AaB regner ham for ude resten af 2019.
Iøvrigt, er det mig en gåde at ham (kan ikke husk hans navn) FCMer, ikke fik minimum gult for det han gjorde mod Van Weert. Se det på replay igen. Man kan se han ikke går efter at spil bolden overhovedet.

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Silver77 » 19. okt 2019, 11:42

Er det ikke efter denne runde at der bliver udbetalt tv penge ??

AaB kan max blive nr 6 og mindst nr 8 de lå nr 9 inden denne runde.

For at AaB skal bevarer 6 pladsen kræver det at Sønderjyske - Nordsjælland spiller uafgjort og Brøndby taber til Lyngby

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Hanga » 19. okt 2019, 11:55

Silver77 skrev:
19. okt 2019, 11:42
Er det ikke efter denne runde at der bliver udbetalt tv penge ??

AaB kan max blive nr 6 og mindst nr 8 de lå nr 9 inden denne runde.

For at AaB skal bevarer 6 pladsen kræver det at Sønderjyske - Nordsjælland spiller uafgjort og Brøndby taber til Lyngby
Korrekt, det er efter denne runde, ellers er der i hvert fald lavet om i reglerne.
Nok tvivlsomt at vi får lov at beholde 6. pladsen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af raekkeettre » 19. okt 2019, 12:04

Coldhawk skrev:
19. okt 2019, 11:28
Funky skrev:
19. okt 2019, 09:50

Det lyder jo desværre som om Van Weert er ude i lang tid, i og med at man har ledt efter en kontraktfri angriber her i landsholdspausen. Jeg tror faktisk, AaB regner ham for ude resten af 2019.
Iøvrigt, er det mig en gåde at ham (kan ikke husk hans navn) FCMer, ikke fik minimum gult for det han gjorde mod Van Weert. Se det på replay igen. Man kan se han ikke går efter at spil bolden overhovedet.
Jeg har tænkt det samme mange gange. Jeg sad lige ud for, da det skete, og jeg tænkte Shit det er sku da direkte rødt det der!!! Men der skete ikke en skid. Og ham jeg sad ved siden af som er FCM fan sagde, han kommer for sent sådan der minimum 2 gange hver kamp, så de var ikke overrasket. Men det så helt vildt ud hvordan han efter bolden er spillet, som et andet næsehorn buldrende lige i baghoved på VW.

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af 9000AA » 19. okt 2019, 12:30

Kusk er bestemt ikke tilfreds med, og enig i at han ikke starter inde, eller bliver skiftet ind. Men det her er en magtdemonstration overfor kusk, fordi de har haft nogle uenigheder mod hinanden.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Buzz Killington » 19. okt 2019, 12:39

9000AA skrev:
19. okt 2019, 12:30
Kusk er bestemt ikke tilfreds med, og enig i at han ikke starter inde, eller bliver skiftet ind. Men det her er en magtdemonstration overfor kusk, fordi de har haft nogle uenigheder mod hinanden.
Hvad? Hvad har du hørt og fra hvem?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5207
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - OB, 18.10.2019

Indlæg af Jakobsen » 19. okt 2019, 12:47

Buzz Killington skrev:
19. okt 2019, 12:39
9000AA skrev:
19. okt 2019, 12:30
Kusk er bestemt ikke tilfreds med, og enig i at han ikke starter inde, eller bliver skiftet ind. Men det her er en magtdemonstration overfor kusk, fordi de har haft nogle uenigheder mod hinanden.
Hvad? Hvad har du hørt og fra hvem?
Uanset hvad spiller Kusk jo ikke godt og han falder ud af kampene. Ja han er ikke typen der bliver mest måwet på shortsene og skal heller ikke være det, men han falder jo ttotalt ud af kampene og prøver jo ikke at gå forrest. Det kan man sagtens som offensiv spiller - bare se på Lucas.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar