Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 16/02/20 klokken 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 16/02/20 klokken 14:00

Indlæg af Pastorius » 17. feb 2020, 17:33

Halil skrev:
17. feb 2020, 12:41
Funky skrev:
17. feb 2020, 12:22
Halil skrev:
17. feb 2020, 11:35
BoT skrev:
17. feb 2020, 09:07
Funky skrev:
16. feb 2020, 23:21
BoT skrev:
16. feb 2020, 20:19
Fremragende åbning. På nær de første fem minutter komplet kontrol. Midtbanen virkelig stærk.
Altså, jeg er også meget godt tilfreds med kampen, og i særdeleshed med resultatet. Men komplet kontrol, på nær de første 5 minutter? Nej, det synes jeg ikke, man kan sige. SIF havde længere sekvenser i 2. halvleg hvor det nærmest var powerplay omkring AaB's mål, og de var jo vanvittigt uheldige med ikke at score et mål. Jeg synes ikke, den defensive organisation sad i skabet, for SIF havde i perioder held med at presse os alt for langt tilbage og skabe situationer, hvor vi halsede bagefter, men kontrastødene gav mindelser om nogle af de kontramål vi også scorede i '14-sæsonen.
Havde de? Altså SIF? Det husker jeg ikke. Men på det tidspunkt havde julefrokosten på Stjernen også været i gang i en del timer. Jeg husker faktisk kun den lidt tilfældige chance til Brumado.
Pallesen skal steppe op. Nu.

Han skal vise noget der retfærdiggør forlængelsen på 4 år.
Retfærdigvis skal det siges, at han havde et oplæg til Fossum som nordmanden med lidt mere held godt kunne have scoret på. Så det var ikke skidt alt sammen, men han havde da en del missere, det er rigtigt. Ikke desto mindre kommer han fra et fint efterår, og så er det vel mere eller mindre åbent meldt ud, at han er tænkt - og accepterer - en rolle i truppen, hvor han ikke kommer til at være fast mand på pladsen i hele kontraktperioden. Han skal også være med til at sluse en yngre spiller ind på pladsen - det kunne jo sagtens tænkes at være ham islændingen, som nok lige skal bruge et års tid på at etablere sig i DK, efter vi henter ham her til sommer.
Det svage hovedstød fra Fossum? Eller der, hvor Fossum er offside tilsidst?

Ingen af indlæggene kom fra Pallesen.

Et "fint" efterår må være i forhold til Pallesens tid i AaB generelt og ikke i forhold til standarden for højrebacks i suppen. At binde midler til Pallesen i 4 år er en dårlig beslutning.
Der var skam et indlæg der lå en smule bag Fossum, som han så ikke kan få drejet ordentlig ind. Ikke at det ændrer helhedsindtrykket,
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar