Kamptråd: AaB- Brøndby IF 23/02/20 klokken 18:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF 23/02/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 27. feb 2020, 22:50

Brodernumsi skrev:
27. feb 2020, 22:48
Hovedet skrev:
26. feb 2020, 22:40
Uldahl skrev:
25. feb 2020, 19:11
9000AaB skrev:
25. feb 2020, 17:07
Klaus skrev:
25. feb 2020, 16:11
9000AaB skrev:
25. feb 2020, 08:10
Efter at ha genset kampen, er jeg blevet endnu mere Ross fan.
Syntes han spiller ligepå og hårdt.
Lægger nogle go lange afleveringer og prøver ofte at ramme angriberne så de kan løbe i dybden.
Fortsætter han udviklingen, og får Okore på bænken, så bliver han vores næste store salg.
Ross var rigtig god. Spørgsmålet er så om det er fordi et 3-mands forsvar bare passer bedre til ham. Okore var usikker i første halvleg, men det var trods alt også han første kamp i foråret. Jeg synes han spillede sig noget op i 2. Halvleg og sammen med Thelander og Ross skraldede han godt igennem. Jeg synes det er en seriøs overvejelse værd om vi ikke skal fortsætte med 3-mands forsvaret, i hvert fald mod FCK....
Syntes nu os han spillede rigtig godt mod silkeborg så efter min mening har hans 2 sidste kampe ikke spillet ham af holdet - tværtimod syntes jeg okore har det istedet.
Jeg er dypt imponeret af ham, han har et stort potentiale, og skal spille fast frem for Okore. Ser ham allerede nu som ligså god som ham, han laver altså også nogle slæmme fejl ret ofte.

Lagt bedre at give Ross lov tilat lave de fejl. Hvem ved måske det næste gode salg, hvis han får spille tid og mere erfaring.

Det vil også passe godt til vores tranfers strategi, med at tro på de unge og give dem spille tid.
Har der i grunden i AaBs historie været en spiller, der har vekslet så voldsomt i kvalitet som Okore? Hans repertoire spænder jo fra det sublime til det sløsede og sjuskede (navnlig mod Brøndby finder han sin indre Dr. Hyde frem).

Til gengæld er vi måske ved at få en rigtig god spiller i den unge Ross. Han skuffede mig til en start, men synes virkelig at have vundet fodfæste.
Bræmer og Zelinski, det var så godt ikke fra kamp til kamp, men fra den ene halvsæson til den næste.
Zelinski blev verdens ringeste spillermellem kamp 7 og 8 i en sæson. Det faldt sammen med at han skrev under på en længere kontrakt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF 23/02/20 klokken 18:00

Indlæg af Brodernumsi » 27. feb 2020, 22:52

Pastorius skrev:
27. feb 2020, 22:50
Brodernumsi skrev:
27. feb 2020, 22:48
Hovedet skrev:
26. feb 2020, 22:40
Uldahl skrev:
25. feb 2020, 19:11
9000AaB skrev:
25. feb 2020, 17:07
Klaus skrev:
25. feb 2020, 16:11


Ross var rigtig god. Spørgsmålet er så om det er fordi et 3-mands forsvar bare passer bedre til ham. Okore var usikker i første halvleg, men det var trods alt også han første kamp i foråret. Jeg synes han spillede sig noget op i 2. Halvleg og sammen med Thelander og Ross skraldede han godt igennem. Jeg synes det er en seriøs overvejelse værd om vi ikke skal fortsætte med 3-mands forsvaret, i hvert fald mod FCK....
Syntes nu os han spillede rigtig godt mod silkeborg så efter min mening har hans 2 sidste kampe ikke spillet ham af holdet - tværtimod syntes jeg okore har det istedet.
Jeg er dypt imponeret af ham, han har et stort potentiale, og skal spille fast frem for Okore. Ser ham allerede nu som ligså god som ham, han laver altså også nogle slæmme fejl ret ofte.

Lagt bedre at give Ross lov tilat lave de fejl. Hvem ved måske det næste gode salg, hvis han får spille tid og mere erfaring.

Det vil også passe godt til vores tranfers strategi, med at tro på de unge og give dem spille tid.
Har der i grunden i AaBs historie været en spiller, der har vekslet så voldsomt i kvalitet som Okore? Hans repertoire spænder jo fra det sublime til det sløsede og sjuskede (navnlig mod Brøndby finder han sin indre Dr. Hyde frem).

Til gengæld er vi måske ved at få en rigtig god spiller i den unge Ross. Han skuffede mig til en start, men synes virkelig at have vundet fodfæste.
Bræmer og Zelinski, det var så godt ikke fra kamp til kamp, men fra den ene halvsæson til den næste.
Zelinski blev verdens ringeste spillermellem kamp 7 og 8 i en sæson. Det faldt sammen med at han skrev under på en længere kontrakt.
Lavede han ikke 13-14 mål i den første halvsæson og så nul i den næste?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF 23/02/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 27. feb 2020, 23:37

Brodernumsi skrev:
27. feb 2020, 22:52
Pastorius skrev:
27. feb 2020, 22:50
Brodernumsi skrev:
27. feb 2020, 22:48
Hovedet skrev:
26. feb 2020, 22:40
Uldahl skrev:
25. feb 2020, 19:11
9000AaB skrev:
25. feb 2020, 17:07


Syntes nu os han spillede rigtig godt mod silkeborg så efter min mening har hans 2 sidste kampe ikke spillet ham af holdet - tværtimod syntes jeg okore har det istedet.
Jeg er dypt imponeret af ham, han har et stort potentiale, og skal spille fast frem for Okore. Ser ham allerede nu som ligså god som ham, han laver altså også nogle slæmme fejl ret ofte.

Lagt bedre at give Ross lov tilat lave de fejl. Hvem ved måske det næste gode salg, hvis han får spille tid og mere erfaring.

Det vil også passe godt til vores tranfers strategi, med at tro på de unge og give dem spille tid.
Har der i grunden i AaBs historie været en spiller, der har vekslet så voldsomt i kvalitet som Okore? Hans repertoire spænder jo fra det sublime til det sløsede og sjuskede (navnlig mod Brøndby finder han sin indre Dr. Hyde frem).

Til gengæld er vi måske ved at få en rigtig god spiller i den unge Ross. Han skuffede mig til en start, men synes virkelig at have vundet fodfæste.
Bræmer og Zelinski, det var så godt ikke fra kamp til kamp, men fra den ene halvsæson til den næste.
Zelinski blev verdens ringeste spillermellem kamp 7 og 8 i en sæson. Det faldt sammen med at han skrev under på en længere kontrakt.
Lavede han ikke 13-14 mål i den første halvsæson og så nul i den næste?
Noget i den stil, men de første 7 mål, scorede han i de første 6 kampe, og efter kamp 6 eller 7 fik han så en længere kontrakt. Derfra var der ikke meget mere i ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1626
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF 23/02/20 klokken 18:00

Indlæg af Halil » 28. feb 2020, 11:10

https://www.dbu.dk/media/15848/kendelse ... rotest.pdf

Gad vide, hvor meget lort i øjnene MKK har?

"REDEGØRELSE FRA DOMMEREN:

At slow-billederne viser, at spilleren spiller bolden i stedet for manden"
Uden Synd Ingen Frelse

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF 23/02/20 klokken 18:00

Indlæg af FlæskeFrank » 1. mar 2020, 16:02

Når man hører og ser kampen mellem OB-Silkeborg og det straffe, som blev dømt der. Så siger kommentator, at det er tvivlsomt, men sådan et som kan dømmes. Videre.

Når TV3+ har kampen, så skal de vise, at de er af afgørende betydning for superligaen ved at fluekneppe en situation, som skal vise, at TV3+ er universel for en retfærdig liga. Når dommen så går imod Brøndby, så skal den lige have faktor 10, for taber Brøndby kan TV3+ jo ikke argumentere med at Brøndby er et stærkt hold.

Hvis vi havde fået det straffe, som OB fik, så havde TV3+ i protest slukket for livedækningen.

Problemet er, at der er for mange, som tager det i 1/100000000-del slow for alt for gode vare. Det svarer til, at man dyttede og blinkede med lyset af den forankørende, hvis man mente den forankørende kørte 80,5 km/t på landevejen.
- FlæskeFrank

Besvar