Inge André Olsen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Kristian » 28. sep 2020, 19:18

Redwhite skrev:
27. sep 2020, 20:47
Pastorius skrev:
27. sep 2020, 20:43
Redwhite skrev:
27. sep 2020, 20:36
Forza skrev:
27. sep 2020, 20:19
Redwhite skrev:
27. sep 2020, 20:09
Stegosaurus skrev:
27. sep 2020, 19:50


Hold nu op..... Wessam ud. Thellufsen ud. Bærtelsen ud. Og så har IAO købt tre nye unge spillere. Hvor meget mere trimning forlanger du? IAO har vist massiv handlekraft.
Fakta er jo desværre at IAO ikke har styrket vores trup i dette vindue, men det kan han jo heldigvis nå endnu. De spiller der har forladt os indtil nu er jo samlet set langt stærkere end det vi har fået.
At du kan spinne hans handler på markedet til noget negativt er jeg faktisk ret imponeret over.

Han er kommet af med dødvægt, solgt PO for gode penge, hentet en ukendt portugiser som ligner en kanon handel og en spillede CB. Derudover har han fyldt op på talenter og dybden i truppen, som var vores største mangel sidste år. Herunder hentet et af de største angrebstalenter i Skandinavien for 500.000 kr.

Hvis det ikke er tilfredsstillende så skal du vist slukke for football manager og kigge på hans forgænger.
Nu har jeg slukket football manager og kommer til samme resultat. :)
Medgiver Tim Prica ser ud til at være en rigtig god handel, resten er da ligegyldig fyld hvis vi har ambitioner om top 4.

Du synes hverken Ferriera eller Granli har gjort det pænt?
Jo, men jeg kan ikke se det er spillere der kan føre os i top 4.
Mig bekendt er det top 6 i år. Hvem siger at de her spillere er klar fra dag 1 til at spille AaB i top 4.

Giv nu for pokker spillerne noget luft til at udvikle sig.
------------------
mvh Kristian

Redwhite
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 6. jan 2018, 21:17
Favoritspiller: Marcel Desailly

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Redwhite » 28. sep 2020, 20:18

Kristian skrev:
28. sep 2020, 19:18
Redwhite skrev:
27. sep 2020, 20:47
Pastorius skrev:
27. sep 2020, 20:43
Redwhite skrev:
27. sep 2020, 20:36
Forza skrev:
27. sep 2020, 20:19
Redwhite skrev:
27. sep 2020, 20:09


Fakta er jo desværre at IAO ikke har styrket vores trup i dette vindue, men det kan han jo heldigvis nå endnu. De spiller der har forladt os indtil nu er jo samlet set langt stærkere end det vi har fået.
At du kan spinne hans handler på markedet til noget negativt er jeg faktisk ret imponeret over.

Han er kommet af med dødvægt, solgt PO for gode penge, hentet en ukendt portugiser som ligner en kanon handel og en spillede CB. Derudover har han fyldt op på talenter og dybden i truppen, som var vores største mangel sidste år. Herunder hentet et af de største angrebstalenter i Skandinavien for 500.000 kr.

Hvis det ikke er tilfredsstillende så skal du vist slukke for football manager og kigge på hans forgænger.
Nu har jeg slukket football manager og kommer til samme resultat. :)
Medgiver Tim Prica ser ud til at være en rigtig god handel, resten er da ligegyldig fyld hvis vi har ambitioner om top 4.

Du synes hverken Ferriera eller Granli har gjort det pænt?
Jo, men jeg kan ikke se det er spillere der kan føre os i top 4.
Mig bekendt er det top 6 i år. Hvem siger at de her spillere er klar fra dag 1 til at spille AaB i top 4.

Giv nu for pokker spillerne noget luft til at udvikle sig.
Ferriera er 22 og Granli 26, det er jo ikke udviklingsspillere, de skal kunne fra start ellers kunne vi ligeså godt udvikle på vores egne.
En målsætning om top 6, er jo totalt uambitiøs, hvis du bare havde det mindste kendskab til spillerne i vores trup vil du vide det.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Julgranen » 28. sep 2020, 20:28

Redwhite skrev:
28. sep 2020, 20:18

Ferriera er 22 og Granli 26, det er jo ikke udviklingsspillere, de skal kunne fra start ellers kunne vi ligeså godt udvikle på vores egne.
Problemet er jo, at vores egne ikke kan udvikles i den retning vi har brug for. Ellers havde vi ikke hentet nye spillere.
Om man er 16 eller 26, sydafrikaner eller færing, så er der stadigvæk lidt indkøringstid - det er der for alle.

Redwhite
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 6. jan 2018, 21:17
Favoritspiller: Marcel Desailly

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Redwhite » 28. sep 2020, 20:34

Julgranen skrev:
28. sep 2020, 20:28
Redwhite skrev:
28. sep 2020, 20:18

Ferriera er 22 og Granli 26, det er jo ikke udviklingsspillere, de skal kunne fra start ellers kunne vi ligeså godt udvikle på vores egne.
Problemet er jo, at vores egne ikke kan udvikles i den retning vi har brug for. Ellers havde vi ikke hentet nye spillere.
Om man er 16 eller 26, sydafrikaner eller færing, så er der stadigvæk lidt indkøringstid - det er der for alle.
Hvad er det for en retning du taler om, kan du prøve at beskrive det. ?

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Julgranen » 28. sep 2020, 20:45

Redwhite skrev:
28. sep 2020, 20:34
Hvad er det for en retning du taler om, kan du prøve at beskrive det. ?
Det har Inge da beskrevet. Vi skal bruge en anden type 6'er, derfor blev egenudviklede Magnus droppet. Vi skulle have en no-nonsense forsvarer der er god med bolden - det har vi fået i Granli. Vi henter spillere ind, der skal matche det udtryk vi som hold skal have og den måde vi vil spille på.

De ser på holdet og dets kompetencer, og henter kompetencer ind som vi ikke har i forvejen. Har vi ikke udsigt til at have ungdomsårgange der har de rette ting at byde ind med, så skal vi have talenter ind udefra der kan det.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Uldahl » 28. sep 2020, 20:59

Julgranen skrev:
28. sep 2020, 20:45
Redwhite skrev:
28. sep 2020, 20:34
Hvad er det for en retning du taler om, kan du prøve at beskrive det. ?
Det har Inge da beskrevet. Vi skal bruge en anden type 6'er, derfor blev egenudviklede Magnus droppet. Vi skulle have en no-nonsense forsvarer der er god med bolden - det har vi fået i Granli. Vi henter spillere ind, der skal matche det udtryk vi som hold skal have og den måde vi vil spille på.

De ser på holdet og dets kompetencer, og henter kompetencer ind som vi ikke har i forvejen. Har vi ikke udsigt til at have ungdomsårgange der har de rette ting at byde ind med, så skal vi have talenter ind udefra der kan det.
Helt enig. Men folk glemmer det der med top 4 først er fra 22. Og de spiller der er hentet ind skal have tid, selvom om Pedro og Granli ser godt ud, så kræver det altså tid at blive spillet ind.

De andre er som sagt købt til fremtiden hvor de udfylder nogle huller i vores talent masse. Det er ret tidig omhu at hente dem ind nu frem for at skal købe dyrt senere.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Kristian » 28. sep 2020, 21:25

Redwhite skrev:
28. sep 2020, 20:18
Kristian skrev:
28. sep 2020, 19:18
Redwhite skrev:
27. sep 2020, 20:47
Pastorius skrev:
27. sep 2020, 20:43
Redwhite skrev:
27. sep 2020, 20:36
Forza skrev:
27. sep 2020, 20:19


At du kan spinne hans handler på markedet til noget negativt er jeg faktisk ret imponeret over.

Han er kommet af med dødvægt, solgt PO for gode penge, hentet en ukendt portugiser som ligner en kanon handel og en spillede CB. Derudover har han fyldt op på talenter og dybden i truppen, som var vores største mangel sidste år. Herunder hentet et af de største angrebstalenter i Skandinavien for 500.000 kr.

Hvis det ikke er tilfredsstillende så skal du vist slukke for football manager og kigge på hans forgænger.
Nu har jeg slukket football manager og kommer til samme resultat. :)
Medgiver Tim Prica ser ud til at være en rigtig god handel, resten er da ligegyldig fyld hvis vi har ambitioner om top 4.

Du synes hverken Ferriera eller Granli har gjort det pænt?
Jo, men jeg kan ikke se det er spillere der kan føre os i top 4.
Mig bekendt er det top 6 i år. Hvem siger at de her spillere er klar fra dag 1 til at spille AaB i top 4.

Giv nu for pokker spillerne noget luft til at udvikle sig.
Ferriera er 22 og Granli 26, det er jo ikke udviklingsspillere, de skal kunne fra start ellers kunne vi ligeså godt udvikle på vores egne.
En målsætning om top 6, er jo totalt uambitiøs, hvis du bare havde det mindste kendskab til spillerne i vores trup vil du vide det.
Du forstår jo tydelig vis ikke hvad jeg skriver

Man behøver ikke være UNG for at udvikle sig.
Målsætningen er top 6 og så kan det sagtens være, at spillerne er til mere.

Men det ændre ikke ved, at Ferriera og Granli skal finde fodfæste i AaB og de skal ligeledes spilles ordentlig ind i holdet. Vi har set klare tegn på, at de er gode spillere. At sige at en 22 årig spiller ikke kan udvikles på og skal udvikle sig, er da helt absurt.
------------------
mvh Kristian

Spritten
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 5. jul 2016, 23:47

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Spritten » 22. okt 2020, 22:36

Jeg sidder lige og hører den nye udsendelse af Ripodsten, med Børsting og Ole Nielsen som gæster. Lad os bare slå fast at der er en verden til forskel på Ole Nielsen og Inge Andre, og at vi skal være glade for at have fået Inge. Jeg har alt respekt for Ole Nielsen, men jeg er dælme også glad for vi fik Inge ind.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Buzz Killington » 22. okt 2020, 23:58

Spritten skrev:
22. okt 2020, 22:36
Jeg sidder lige og hører den nye udsendelse af Ripodsten, med Børsting og Ole Nielsen som gæster. Lad os bare slå fast at der er en verden til forskel på Ole Nielsen og Inge Andre, og at vi skal være glade for at have fået Inge. Jeg har alt respekt for Ole Nielsen, men jeg er dælme også glad for vi fik Inge ind.
Han plejer at være forfærdelig i ripodsten, men var for en gangs skyld til at holde ud i seneste udgave. Men selvfølgelig helt enig. Han lyder næsten altid som en skilpade der helst bare vil tilbage i skjoldet. Inge derimod er en verdensmand.

Lidt OT: hold op et creepy grin Søren Olsson får lukket ud 55:10. Ny ringetone.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Inge André Olsen

Indlæg af DenGamleMand » 20. nov 2020, 08:43

Jeg bliver mere og mere imponeret over Inge André Olsen. Jeg er vild med hans stil. Jeg fornemmer virkelig en helt ny hype omkring klubben (ret mig gerne, såfremt jeg tager fejl). Hvor der tidligere sjældent kom en nyhed, artikel eller lign. om AaB og som 99/100 gange var en lidt kedelig/ligegyldig omgang hvor Gaarde egentlig bare gentog lidt udenomssnak oplever jeg oftere og oftere at div. medier tager AaB op. Gaarde nævnte ofte at AaB var en klub der engang imellem kunne ‘poppe op’ og skabe et godt resultat hvorimod Inge taler om klubben som en topklub. I den nyeste udgave af Riposten taler Feher også om at ændre spillerens syn på klubben. Lade dem forstå at AaB er en topklub. Jeg fornemmer også øget opmærksom på AaB fra fans af andre klubber. Jeg syntes virkeligt at klubben har rykket sig markant siden Inge trådte ind af døren.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Julgranen » 20. nov 2020, 10:54

DenGamleMand skrev:
20. nov 2020, 08:43
Gaarde nævnte ofte at AaB var en klub der engang imellem kunne ‘poppe op’ og skabe et godt resultat hvorimod Inge taler om klubben som en topklub. I den nyeste udgave af Riposten taler Feher også om at ændre spillerens syn på klubben. Lade dem forstå at AaB er en topklub. Jeg fornemmer også øget opmærksom på AaB fra fans af andre klubber. Jeg syntes virkeligt at klubben har rykket sig markant siden Inge trådte ind af døren.
Det er én af de ting Stabæk-fans kontinuerligt nævner - evnen til at tale klubben op, selv da ingen andre troede på den. Og så har han nogle medfødte talegaver, som gør ham til en langt bedre kommunikatør end Allan Gaarde. Ikke så meget mumlen og øhh'en - det lyser ud af ham at han tror på det projekt han er landet i, og han taler lige ud af posen.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Jakobsen » 20. nov 2020, 21:20

DenGamleMand skrev:
20. nov 2020, 08:43
Jeg bliver mere og mere imponeret over Inge André Olsen. Jeg er vild med hans stil. Jeg fornemmer virkelig en helt ny hype omkring klubben (ret mig gerne, såfremt jeg tager fejl). Hvor der tidligere sjældent kom en nyhed, artikel eller lign. om AaB og som 99/100 gange var en lidt kedelig/ligegyldig omgang hvor Gaarde egentlig bare gentog lidt udenomssnak oplever jeg oftere og oftere at div. medier tager AaB op. Gaarde nævnte ofte at AaB var en klub der engang imellem kunne ‘poppe op’ og skabe et godt resultat hvorimod Inge taler om klubben som en topklub. I den nyeste udgave af Riposten taler Feher også om at ændre spillerens syn på klubben. Lade dem forstå at AaB er en topklub. Jeg fornemmer også øget opmærksom på AaB fra fans af andre klubber. Jeg syntes virkeligt at klubben har rykket sig markant siden Inge trådte ind af døren.
Enig, det sætter altså en helt anden dagorden i og omkring klubben i stedet for Gaardes uldne floskler om Bilbao, nordjyske drenge og lille landsbyklub krydret med en gang makværk af nogle spillertrupper og mærkværdige trænervalg. Tænk, hvis vi havde haft en Inge type til at gribe momentum da vi vandt The Double i stedet for Gaarde der allerede var i gang med at være defensiv og snakke om lille klub i omklædningsrummet efter kampen i Slagelse.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Yankee » 21. nov 2020, 07:38

Jakobsen skrev:
20. nov 2020, 21:20
Enig, det sætter altså en helt anden dagorden i og omkring klubben i stedet for Gaardes uldne floskler om Bilbao, nordjyske drenge og lille landsbyklub krydret med en gang makværk af nogle spillertrupper og mærkværdige trænervalg. Tænk, hvis vi havde haft en Inge type til at gribe momentum da vi vandt The Double i stedet for Gaarde der allerede var i gang med at være defensiv og snakke om lille klub i omklædningsrummet efter kampen i Slagelse.
Ja og ikke mindst en sportschef, der havde et klart strategisk sigte i sin rekruttering.

Gaarde lavede jo faktisk rigtig mange gode køb og salg, hvis man ser på dem isoleret set. Problemet var bare at når man ser på det samlet, så brugte han alle Bassogog-pengene uden at investere en krone i at lave en ny Bassogog.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Inge André Olsen

Indlæg af jonas386 » 28. nov 2020, 15:52

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... ed-corona/

Inge er blevet smittet med Corona. Håber ikke, at det spreder sig til truppen :@
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Brodernumsi » 28. nov 2020, 18:17

jonas386 skrev:
28. nov 2020, 15:52
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... ed-corona/

Inge er blevet smittet med Corona. Håber ikke, at det spreder sig til truppen :@
Isoleret siden tirsdags.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Fromthecradle » 21. dec 2020, 02:11

Nå, hvor lang snor har han?

Foreløbigt ser det ud til at han blot får folk til at sige op og/eller lave en form for arbejdsvægring. Ingen træner ansat, tvivlsomme (at best) indkøb osv.

Han skal vel have et halvår mere, såfremt ledelse fortsat har tillid til ham, ellers må det slutte.
You pay for this?

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Julgranen » 21. dec 2020, 06:34

Fromthecradle skrev:
21. dec 2020, 02:11
Nå, hvor lang snor har han?

Foreløbigt ser det ud til at han blot får folk til at sige op og/eller lave en form for arbejdsvægring. Ingen træner ansat, tvivlsomme (at best) indkøb osv.

Han skal vel have et halvår mere, såfremt ledelse fortsat har tillid til ham, ellers må det slutte.
Allan Gaarde har endelig fået en profil på debatside.dk

Velkommen!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Jakobsen » 21. dec 2020, 07:48

Fromthecradle skrev:
21. dec 2020, 02:11
Nå, hvor lang snor har han?

Foreløbigt ser det ud til at han blot får folk til at sige op og/eller lave en form for arbejdsvægring. Ingen træner ansat, tvivlsomme (at best) indkøb osv.

Han skal vel have et halvår mere, såfremt ledelse fortsat har tillid til ham, ellers må det slutte.
Stop da lige. Inge kan jo ikke købe et helt nyt hold på et sommervindue.

- Pedro, Oscar og Granli er gode transfers.
Pedro er et scoop, Granli er en solid stopper og Hiljemark er forudsat hans glasben ikke er for slemme et scoop.
- Prica er rated som et stort talent
- N'kada var vel dybest set en lottokupon og han er jo hentet på leje og er næppe dyr.
- Han har skillet os af med en masse dødvægt som ikke var gode nok i AaB og som struggler med at komme på holdet i andre klubber.
Thellufsen, Wessam og Bærtelsen har ikke gjort det store væsen af sig.
- Inge kan da ikke gøre for, at Friis's familie er presset af sygdom at Friis måtte stoppe. At give Feher tøjlerne var vel det eneste logiske
- Burde Inge så have fyret Feher da han begyndte at gå væk fra AaBs strategi og spillestil i hans eget kortsigtede forsøg på at erobre trænerposten?
Det kunne man måske godt argumentere for, men omvendt skal vi vel grundlæggende ikke være en klub hvor træneren fyres for dispostioner i enkelte kampe. Havde Feher fortsat det her mønster var han givet blevet fyret.

Jeg synes der har været mange positive takter under Inge og jeg tror netop, at en sportsdirektør udefra er ham der kan gå i rette med noget af den slaphed vi har set i AaB de seneste år.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Inge André Olsen

Indlæg af gravballe » 21. dec 2020, 08:12

Fromthecradle skrev:
21. dec 2020, 02:11
Nå, hvor lang snor har han?

Foreløbigt ser det ud til at han blot får folk til at sige op og/eller lave en form for arbejdsvægring. Ingen træner ansat, tvivlsomme (at best) indkøb osv.

Han skal vel have et halvår mere, såfremt ledelse fortsat har tillid til ham, ellers må det slutte.
Hej Allan efter som du fik en 4-5 år, så tager det nok et års tid eller 2 at ryde helt op efter dig.

Johnnygogo
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 10. jul 2020, 13:52

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Johnnygogo » 21. dec 2020, 08:46

Fromthecradle skrev:
21. dec 2020, 02:11
Nå, hvor lang snor har han?

Foreløbigt ser det ud til at han blot får folk til at sige op og/eller lave en form for arbejdsvægring. Ingen træner ansat, tvivlsomme (at best) indkøb osv.

Han skal vel have et halvår mere, såfremt ledelse fortsat har tillid til ham, ellers må det slutte.
Hej Allan, går det ikke så godt med dine foredrag disse dage? Er der bare ingen som gider høre hvordan du brugte alle Bassogog millionerne på Meilinger, blomqvist, Safranko, Holgersen osv?

Besvar