Matchfixing

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 491
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Matchfixing

Indlæg af AK48hamas » 20. maj 2020, 18:59

https://www.tv2nord.dk/tv-2/personer-fr ... r-mistanke

I rest my case. Det er jo ikke tilfældigt.

RufusTheDog

Re: Matchfixing

Indlæg af RufusTheDog » 20. maj 2020, 19:56

AK48hamas skrev:
20. maj 2020, 18:59
https://www.tv2nord.dk/tv-2/personer-fr ... r-mistanke

I rest my case. Det er jo ikke tilfældigt.
Hvilken sag har de ført Hr. Højesteretssagfører?
Sagen virker da lettere suspekt, men lad nu lige rette myndigheder dømme sagen, inden pøblen kommer med fakler og høtyve.
Det skal der nok blive mulighed for, såfremt han dømmes skyldig.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Matchfixing

Indlæg af Buzz Killington » 20. maj 2020, 21:18

Ham der Emil skrev:
20. maj 2020, 16:20
9000AaB skrev:
20. maj 2020, 13:25
Ham der Emil skrev:
20. maj 2020, 13:19
Buzz Killington skrev:
20. maj 2020, 09:19
GoGoJohn skrev:
20. maj 2020, 08:51
Jeg nægter simpelthen at tro at Okore er involveret i denne sag.

Der er angiveligt spillet 40-50.000 kr. på gult kort til Okore.
Jeg antager at spillerne har fået ca. odds 3 på spillet (Okore får ofte kort... det er ikke noget crazy bet)...

Det virker urealistisk at en højtbetalt supperligaspiller skulle have den mindste interesse i at deltage i fix heromkring, med de "peanuts" der er tale om... Jeg er med på at taklingen virker lidt vild, men det er jo ofte set endnu vildere fra hans side.

Få så lukket den case :)
Her er det også at det faktum at Okore forsøgte at flæske en OBer forinden også kan tale til Okores fordel. Han virkede overtændt så et kort kunne være en fint bet hvis man var lidt risk taker. Okore har sgu da også penge nok.
Det kan også tænkes, at Okore "bare ville hjælpe sine gamle kammerater".
Vi ved efterhånden, at manden ikke er den skarpeste kniv i skuffen, så det kan tænkes, at han ikke har tænkt over konsekvenser ved, at han har taget et gult kort sidst i kampen, for at hjælpe nogle kammerater med et bet.
Hvordan ved vi han ikke er den skarpeste kniv i skuffen?.... Mon ikke han ved hva der sker - alle ved man ryger ud a sportsverdenen og det trods alt hele hans liv. Og hans drøm om en ny kontrakt ryger ud a vinduet. Han er ikke min favorit spiller men syntes sku det er en dårlig måde og udstille en af vores spillere på...
Alle der trækker racistkortet på den ene eller anden måde så hurtigt og så stupidt, er i min verden ikke den skarpeste. Folk fra fodboldverdenen er, hvad jeg har hørt, med samme opfattelse som undertegnede.
Det forstår jeg nu ikke. Hvorfor gør det at han er meget på forkant omkring racisme udtryk for et generelt fornufts- eller intelligensniveau? Du aner ikke hvad han har oplevet i hans opvækst, og der kan være grunde til han er ekstremt følsom og mistillidsful overfor den slags.

Noget andet er at Okore er opvokset ved Blågårds plads, som netop er der hvor der er blevet spillet på kortet. Det lugter selvfølgelig grimt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 491
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Matchfixing

Indlæg af AK48hamas » 20. maj 2020, 21:59

RufusTheDog skrev:
20. maj 2020, 19:56
AK48hamas skrev:
20. maj 2020, 18:59
https://www.tv2nord.dk/tv-2/personer-fr ... r-mistanke

I rest my case. Det er jo ikke tilfældigt.
Hvilken sag har de ført Hr. Højesteretssagfører?
Sagen virker da lettere suspekt, men lad nu lige rette myndigheder dømme sagen, inden pøblen kommer med fakler og høtyve.
Det skal der nok blive mulighed for, såfremt han dømmes skyldig.
Jamen så vil jeg da kravle tilbage i min hule og ikke ytre min holdning før retten har talt

RufusTheDog

Re: Matchfixing

Indlæg af RufusTheDog » 20. maj 2020, 22:06

AK48hamas skrev:
20. maj 2020, 21:59
RufusTheDog skrev:
20. maj 2020, 19:56
AK48hamas skrev:
20. maj 2020, 18:59
https://www.tv2nord.dk/tv-2/personer-fr ... r-mistanke

I rest my case. Det er jo ikke tilfældigt.
Hvilken sag har de ført Hr. Højesteretssagfører?
Sagen virker da lettere suspekt, men lad nu lige rette myndigheder dømme sagen, inden pøblen kommer med fakler og høtyve.
Det skal der nok blive mulighed for, såfremt han dømmes skyldig.
Jamen så vil jeg da kravle tilbage i min hule og ikke ytre min holdning før retten har talt
Manden er ikke engang sigtet endnu, men du har allerede dømt ham, i dit forrige indlæg. Uskyldig indtil modsatte er bevist, eller hvad?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Matchfixing

Indlæg af Pastorius » 20. maj 2020, 22:08

AK48hamas skrev:
20. maj 2020, 18:59
https://www.tv2nord.dk/tv-2/personer-fr ... r-mistanke

I rest my case. Det er jo ikke tilfældigt.
Der er altså mange løse ender.

1) Kommer Okore fra Blågaards plads? Hvordan er hans forbindelse med spillerne? Hvorfor er han ikke sigtet?
2) Hvorfor blev der ikke rejst en sag i efteråret da man synes at spillene var mistænkelige?
3) Hvorfor har Politiet ikke afhørt Okore som det første, og endnu ikke afhørt ham her 3 mdr. senere?

Selvfølgelig er det mistænkeligt, men så længe der ikke er mere der forbinder Okore til sagen end at han lavede (endnu et) tosset gult kort, så er der jo ingen chance i helvede for at der kommer mere ud af det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Matchfixing

Indlæg af Buzz Killington » 20. maj 2020, 22:51

Pastorius skrev:
20. maj 2020, 22:08
AK48hamas skrev:
20. maj 2020, 18:59
https://www.tv2nord.dk/tv-2/personer-fr ... r-mistanke

I rest my case. Det er jo ikke tilfældigt.
Der er altså mange løse ender.

1) Kommer Okore fra Blågaards plads? Hvordan er hans forbindelse med spillerne? Hvorfor er han ikke sigtet?
2) Hvorfor blev der ikke rejst en sag i efteråret da man synes at spillene var mistænkelige?
3) Hvorfor har Politiet ikke afhørt Okore som det første, og endnu ikke afhørt ham her 3 mdr. senere?

Selvfølgelig er det mistænkeligt, men så længe der ikke er mere der forbinder Okore til sagen end at han lavede (endnu et) tosset gult kort, så er der jo ingen chance i helvede for at der kommer mere ud af det.
Et par sekunders googling viser at Okore er opvokset ved Blågårds plads.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Matchfixing

Indlæg af gravballe » 20. maj 2020, 23:39

Buzz Killington skrev:
20. maj 2020, 21:18
Ham der Emil skrev:
20. maj 2020, 16:20
9000AaB skrev:
20. maj 2020, 13:25
Ham der Emil skrev:
20. maj 2020, 13:19
Buzz Killington skrev:
20. maj 2020, 09:19
GoGoJohn skrev:
20. maj 2020, 08:51
Jeg nægter simpelthen at tro at Okore er involveret i denne sag.

Der er angiveligt spillet 40-50.000 kr. på gult kort til Okore.
Jeg antager at spillerne har fået ca. odds 3 på spillet (Okore får ofte kort... det er ikke noget crazy bet)...

Det virker urealistisk at en højtbetalt supperligaspiller skulle have den mindste interesse i at deltage i fix heromkring, med de "peanuts" der er tale om... Jeg er med på at taklingen virker lidt vild, men det er jo ofte set endnu vildere fra hans side.

Få så lukket den case :)
Her er det også at det faktum at Okore forsøgte at flæske en OBer forinden også kan tale til Okores fordel. Han virkede overtændt så et kort kunne være en fint bet hvis man var lidt risk taker. Okore har sgu da også penge nok.
Det kan også tænkes, at Okore "bare ville hjælpe sine gamle kammerater".
Vi ved efterhånden, at manden ikke er den skarpeste kniv i skuffen, så det kan tænkes, at han ikke har tænkt over konsekvenser ved, at han har taget et gult kort sidst i kampen, for at hjælpe nogle kammerater med et bet.
Hvordan ved vi han ikke er den skarpeste kniv i skuffen?.... Mon ikke han ved hva der sker - alle ved man ryger ud a sportsverdenen og det trods alt hele hans liv. Og hans drøm om en ny kontrakt ryger ud a vinduet. Han er ikke min favorit spiller men syntes sku det er en dårlig måde og udstille en af vores spillere på...
Alle der trækker racistkortet på den ene eller anden måde så hurtigt og så stupidt, er i min verden ikke den skarpeste. Folk fra fodboldverdenen er, hvad jeg har hørt, med samme opfattelse som undertegnede.
Det forstår jeg nu ikke. Hvorfor gør det at han er meget på forkant omkring racisme udtryk for et generelt fornufts- eller intelligensniveau? Du aner ikke hvad han har oplevet i hans opvækst, og der kan være grunde til han er ekstremt følsom og mistillidsful overfor den slags.

Noget andet er at Okore er opvokset ved Blågårds plads, som netop er der hvor der er blevet spillet på kortet. Det lugter selvfølgelig grimt.
Ah come on, hans "er du racist" var utroligt dumt og noget jeg tit har hørt fra personer med en plettet straffe attest lige så snart det mindeste går dem imod.

At det er det første han tænker i den situation der går ham imod uden at se hvem der gør det imod ham stiller ham i et tåbelig dumt lys.

Det gør ham selvfølgelig ikke skyldig i dette, men det lugter, men jeg tvivler på der kommer en sag ud af det.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Matchfixing

Indlæg af Kristian » 21. maj 2020, 00:08

Buzz Killington skrev:
20. maj 2020, 21:18
Ham der Emil skrev:
20. maj 2020, 16:20
9000AaB skrev:
20. maj 2020, 13:25
Ham der Emil skrev:
20. maj 2020, 13:19
Buzz Killington skrev:
20. maj 2020, 09:19
GoGoJohn skrev:
20. maj 2020, 08:51
Jeg nægter simpelthen at tro at Okore er involveret i denne sag.

Der er angiveligt spillet 40-50.000 kr. på gult kort til Okore.
Jeg antager at spillerne har fået ca. odds 3 på spillet (Okore får ofte kort... det er ikke noget crazy bet)...

Det virker urealistisk at en højtbetalt supperligaspiller skulle have den mindste interesse i at deltage i fix heromkring, med de "peanuts" der er tale om... Jeg er med på at taklingen virker lidt vild, men det er jo ofte set endnu vildere fra hans side.

Få så lukket den case :)
Her er det også at det faktum at Okore forsøgte at flæske en OBer forinden også kan tale til Okores fordel. Han virkede overtændt så et kort kunne være en fint bet hvis man var lidt risk taker. Okore har sgu da også penge nok.
Det kan også tænkes, at Okore "bare ville hjælpe sine gamle kammerater".
Vi ved efterhånden, at manden ikke er den skarpeste kniv i skuffen, så det kan tænkes, at han ikke har tænkt over konsekvenser ved, at han har taget et gult kort sidst i kampen, for at hjælpe nogle kammerater med et bet.
Hvordan ved vi han ikke er den skarpeste kniv i skuffen?.... Mon ikke han ved hva der sker - alle ved man ryger ud a sportsverdenen og det trods alt hele hans liv. Og hans drøm om en ny kontrakt ryger ud a vinduet. Han er ikke min favorit spiller men syntes sku det er en dårlig måde og udstille en af vores spillere på...
Alle der trækker racistkortet på den ene eller anden måde så hurtigt og så stupidt, er i min verden ikke den skarpeste. Folk fra fodboldverdenen er, hvad jeg har hørt, med samme opfattelse som undertegnede.
Det forstår jeg nu ikke. Hvorfor gør det at han er meget på forkant omkring racisme udtryk for et generelt fornufts- eller intelligensniveau? Du aner ikke hvad han har oplevet i hans opvækst, og der kan være grunde til han er ekstremt følsom og mistillidsful overfor den slags.

Noget andet er at Okore er opvokset ved Blågårds plads, som netop er der hvor der er blevet spillet på kortet. Det lugter selvfølgelig grimt.
Politiet må finde beviser og dermed sigte den pågældende spiller. AaB skal bare holde sin mund og lade politiet jf. Paragraf 750 i retsplejeloven gøre sit arbejde.
------------------
mvh Kristian

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Matchfixing

Indlæg af FlæskeFrank » 21. maj 2020, 00:41

Nu vil pressen gerne gøre Blågårds Plads til en lille landsby - blandt andet omtales det som Okores hjemstavn. Blågårds plads er en del af Nørrebro, hvor der på 4-5 km2 bor 80.000 indbyggere og vel noget af det tættest bebygget Danmark. Det svarer altså til en by af Esbjergs størrelse. Og jeg vil tro, at enkelte esbjergensere ikke kender hinanden.

Særligt når Okore i vel noget der kun ligner 1½ år ud af de sidste syv år har boet fast i København...

Ikke sagt, at det ikke kan være ret problematisk. Men chancen for at han bliver dømt kræver vel ret tydelig forbindelser til dem, som har bettet. Og ikke blot, at han har boet i samme postnummer.
- FlæskeFrank

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Matchfixing

Indlæg af Brent » 21. maj 2020, 05:47

FlæskeFrank skrev:
21. maj 2020, 00:41
Nu vil pressen gerne gøre Blågårds Plads til en lille landsby - blandt andet omtales det som Okores hjemstavn. Blågårds plads er en del af Nørrebro, hvor der på 4-5 km2 bor 80.000 indbyggere og vel noget af det tættest bebygget Danmark. Det svarer altså til en by af Esbjergs størrelse. Og jeg vil tro, at enkelte esbjergensere ikke kender hinanden.

Særligt når Okore i vel noget der kun ligner 1½ år ud af de sidste syv år har boet fast i København...

Ikke sagt, at det ikke kan være ret problematisk. Men chancen for at han bliver dømt kræver vel ret tydelig forbindelser til dem, som har bettet. Og ikke blot, at han har boet i samme postnummer.
Man sidder jo ikke i indvandrermiljøet på blaagaards plads og spiller et anseeligt beløb på en enkelt hændelse i en superligakamp i Jylland ud af det blå. Spørgsmål et er så om der er beviser nok til at løfte en sag.

Held og lykke med karrieren siger jeg bare og godt der ikke er forlænget med ham.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Matchfixing

Indlæg af Nitten » 21. maj 2020, 06:48

Brent skrev:
21. maj 2020, 05:47
FlæskeFrank skrev:
21. maj 2020, 00:41
Nu vil pressen gerne gøre Blågårds Plads til en lille landsby - blandt andet omtales det som Okores hjemstavn. Blågårds plads er en del af Nørrebro, hvor der på 4-5 km2 bor 80.000 indbyggere og vel noget af det tættest bebygget Danmark. Det svarer altså til en by af Esbjergs størrelse. Og jeg vil tro, at enkelte esbjergensere ikke kender hinanden.

Særligt når Okore i vel noget der kun ligner 1½ år ud af de sidste syv år har boet fast i København...

Ikke sagt, at det ikke kan være ret problematisk. Men chancen for at han bliver dømt kræver vel ret tydelig forbindelser til dem, som har bettet. Og ikke blot, at han har boet i samme postnummer.
Man sidder jo ikke i indvandrermiljøet på blaagaards plads og spiller et anseeligt beløb på en enkelt hændelse i en superligakamp i Jylland ud af det blå. Spørgsmål et er så om der er beviser nok til at løfte en sag.

Held og lykke med karrieren siger jeg bare og godt der ikke er forlænget med ham.
Flæskefrank forklar lige hvilken betydning du mener det har at der bor 80000 personer i det område ?
Altså det er jo bare de involverede der skal kende hinanden og kommer man fra samme kvarter er der vel en sandsynlighed for det.
Som du skriver er der selvfølgelige nogle esbjergensere der ikke kender hindanden, men mon ikke alle esbjergensere kender flere andre esbjergensere. Og mon ikke det også er sådan omkring blågårdsplads.

At okore ikke har boet der meget de sidste har heller ikke rigtig nogen betydning for mange venskaber der varer fir livet starter jo i barndom og ungdommen

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Matchfixing

Indlæg af FlæskeFrank » 21. maj 2020, 07:59

Blot at det ikke er Klarup, men en stor by. Og det næsten skal være hans fætter, før de kan dømme ham.
- FlæskeFrank

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Matchfixing

Indlæg af abbifar » 21. maj 2020, 08:41

FlæskeFrank skrev:
21. maj 2020, 07:59
Blot at det ikke er Klarup, men en stor by. Og det næsten skal være hans fætter, før de kan dømme ham.
Blågårds Plads er et meget specifikt område af Nørrebro - og det er ikke folk, der bare er kommet forbi i følge artiklen.

Den sidste del af dit udsagn er ikke helt rigtig. Det har ingen betydning, hvad eller hvor omfattende relationen mellem Okore og de øvrige er. At der har været kontakt mellem dem er i princippet heller ikke nok. Det skal bevises, at der er en aftale eller forståelse om matchfixing mellem disse parter, for at der kan fældes dom.

At bevise det er yderst vanskeligt, ikke mindst når politiet først involveres fire måneder efter handlingsforløbet.
Så min forventning er, at sagen henlægges om lidt tid. Så har man formået at skabe en evig tvivl om en fodboldspiller ved at offentliggøre det, endda uden at manden er sigtet.

Jeg er på ingen måde stor Okore-fan, men jeg synes forløbet er uelegant og mod princippet om, at man er uskyldig til andet er bevist.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Matchfixing

Indlæg af Klaus » 21. maj 2020, 08:59

Jeg synes det er en tynd, tynd sag. Min fætter spillede fodbold i Viborg, og jeg plantede da jævnligt nogle væddemål på dem, fordi jeg af familiemæssige grunde fulgte klubben, og jeg væddede også på personlige udfald, selvom der var færre muligheder dengang. Jeg tænker det er helt naturligt, at man spiller på dem man kender. Jeg har også tit spillet på fx Risgaard fordi han stammer fra samme by som jeg. Pointen er, at spillernes bopæl ikke beviser noget som helst ulovligt. Samtidig er der spillet for under 50.000 i alt. Det er altså ikke just millioner vi snakker om, og uden at kende Okores økonomi tænker jeg ikke det er så store beløb for ham, at han vil gøre sådan noget.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Matchfixing

Indlæg af Forza » 21. maj 2020, 09:03

Klaus skrev:
21. maj 2020, 08:59
Jeg synes det er en tynd, tynd sag. Min fætter spillede fodbold i Viborg, og jeg plantede da jævnligt nogle væddemål på dem, fordi jeg af familiemæssige grunde fulgte klubben, og jeg væddede også på personlige udfald, selvom der var færre muligheder dengang. Jeg tænker det er helt naturligt, at man spiller på dem man kender. Jeg har også tit spillet på fx Risgaard fordi han stammer fra samme by som jeg. Pointen er, at spillernes bopæl ikke beviser noget som helst ulovligt. Samtidig er der spillet for under 50.000 i alt. Det er altså ikke just millioner vi snakker om, og uden at kende Okores økonomi tænker jeg ikke det er så store beløb for ham, at han vil gøre sådan noget.
Der er spillet for et langt større beløb på et udfald på en specifik spiller end hvad der er normalt. Efter de har sat Oddset langt ned på dette udfald har de fortsat set massive spil på det.

Det er næppe Okore selv der har tjent på det men situationen ser ikke for god ud. At det så nok bliver nærmest umuligt at bevise er noget andet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

donjuul84
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. sep 2014, 22:46
Favoritspiller: Rasmus Thelander

Re: Matchfixing

Indlæg af donjuul84 » 21. maj 2020, 09:27


Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Matchfixing

Indlæg af Klaus » 21. maj 2020, 10:06

Forza skrev:
21. maj 2020, 09:03

Det er næppe Okore selv der har tjent på det men situationen ser ikke for god ud. At det så nok bliver nærmest umuligt at bevise er noget andet.
I Danmark er man uskyldig til det modsatte er bevist. Jeg tænker andre ting kan spille ind. Spil bliver jo fx også brugt til at hvidvaske penge. Udfaldet af et kort til Okore i en vigtig kamp er altså ikke specielt usandsynligt. Derfor kan der vel lige så godt være tale om en kalkuleret risiko... Og hvordan pokker skal Okore nogensinde kunne bevise, at han ikke har gjort noget forkert?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Matchfixing

Indlæg af Jakobsen » 21. maj 2020, 10:36

gravballe skrev:
20. maj 2020, 23:39
Buzz Killington skrev:
20. maj 2020, 21:18
Ham der Emil skrev:
20. maj 2020, 16:20
9000AaB skrev:
20. maj 2020, 13:25
Ham der Emil skrev:
20. maj 2020, 13:19
Buzz Killington skrev:
20. maj 2020, 09:19


Her er det også at det faktum at Okore forsøgte at flæske en OBer forinden også kan tale til Okores fordel. Han virkede overtændt så et kort kunne være en fint bet hvis man var lidt risk taker. Okore har sgu da også penge nok.
Det kan også tænkes, at Okore "bare ville hjælpe sine gamle kammerater".
Vi ved efterhånden, at manden ikke er den skarpeste kniv i skuffen, så det kan tænkes, at han ikke har tænkt over konsekvenser ved, at han har taget et gult kort sidst i kampen, for at hjælpe nogle kammerater med et bet.
Hvordan ved vi han ikke er den skarpeste kniv i skuffen?.... Mon ikke han ved hva der sker - alle ved man ryger ud a sportsverdenen og det trods alt hele hans liv. Og hans drøm om en ny kontrakt ryger ud a vinduet. Han er ikke min favorit spiller men syntes sku det er en dårlig måde og udstille en af vores spillere på...
Alle der trækker racistkortet på den ene eller anden måde så hurtigt og så stupidt, er i min verden ikke den skarpeste. Folk fra fodboldverdenen er, hvad jeg har hørt, med samme opfattelse som undertegnede.
Det forstår jeg nu ikke. Hvorfor gør det at han er meget på forkant omkring racisme udtryk for et generelt fornufts- eller intelligensniveau? Du aner ikke hvad han har oplevet i hans opvækst, og der kan være grunde til han er ekstremt følsom og mistillidsful overfor den slags.

Noget andet er at Okore er opvokset ved Blågårds plads, som netop er der hvor der er blevet spillet på kortet. Det lugter selvfølgelig grimt.
Ah come on, hans "er du racist" var utroligt dumt og noget jeg tit har hørt fra personer med en plettet straffe attest lige så snart det mindeste går dem imod.

At det er det første han tænker i den situation der går ham imod uden at se hvem der gør det imod ham stiller ham i et tåbelig dumt lys.

Det gør ham selvfølgelig ikke skyldig i dette, men det lugter, men jeg tvivler på der kommer en sag ud af det.
Den episode var bare torskedum. Især taget i betragtning, at det hvis var efter en duel med Onuachu så svært at påstå der skulle være taget parti pga. race.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 491
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Matchfixing

Indlæg af AK48hamas » 21. maj 2020, 10:54

Kampen er efter en landsholdspause. Skal vi skyde på at Okore lige har været en tur hjemme og besøge familien samt de gamle venner.

Besvar