Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Nitten » 6. jun 2020, 19:50

Jakobsen skrev:
6. jun 2020, 15:58
Aalborg frederikshavner skrev:Truppen er uden overraskelser, de eneste der mangler er Ross og Thelander

Btw: Hvor ser det kawt ud med reklamerne på stadion, håber virkelig at de fjernes med det samme så der kan sidde lidt tilskuere
Det er kawt, men giver forhåbentlig lidt penge i kassen. Kan dog ikke se værdien i TV indslaget eller at påstå tribunen nu er grøn. Det er jo tom klima-frelse snak.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det ikke særlig opfindsomt. Håbede faktisk at Bælum kunne bidrage med lidt mere.
Flag allé og store reklamebannere 🤔 hmm er det hvad det strækker sig til

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14827
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Hanga » 6. jun 2020, 19:54

Nitten skrev:
6. jun 2020, 19:50
Jakobsen skrev:
6. jun 2020, 15:58
Aalborg frederikshavner skrev:Truppen er uden overraskelser, de eneste der mangler er Ross og Thelander

Btw: Hvor ser det kawt ud med reklamerne på stadion, håber virkelig at de fjernes med det samme så der kan sidde lidt tilskuere
Det er kawt, men giver forhåbentlig lidt penge i kassen. Kan dog ikke se værdien i TV indslaget eller at påstå tribunen nu er grøn. Det er jo tom klima-frelse snak.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det ikke særlig opfindsomt. Håbede faktisk at Bælum kunne bidrage med lidt mere.
Flag allé og store reklamebannere 🤔 hmm er det hvad det strækker sig til
Altså jeg falder heller ikke på halen over Bælum generelt, men hvad er det lige der er galt med at udnytte tomme tilskuerpladser til reklame? Vi mangler penge i kassen. Det kan godt være at FCM og AGF har fået omtale med deres tiltag, men der er vi til gengæld ude i max kaw'hed på min skala.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 6. jun 2020, 20:05

Hanga skrev:
6. jun 2020, 19:54
Nitten skrev:
6. jun 2020, 19:50
Jakobsen skrev:
6. jun 2020, 15:58
Aalborg frederikshavner skrev:Truppen er uden overraskelser, de eneste der mangler er Ross og Thelander

Btw: Hvor ser det kawt ud med reklamerne på stadion, håber virkelig at de fjernes med det samme så der kan sidde lidt tilskuere
Det er kawt, men giver forhåbentlig lidt penge i kassen. Kan dog ikke se værdien i TV indslaget eller at påstå tribunen nu er grøn. Det er jo tom klima-frelse snak.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det ikke særlig opfindsomt. Håbede faktisk at Bælum kunne bidrage med lidt mere.
Flag allé og store reklamebannere 🤔 hmm er det hvad det strækker sig til
Altså jeg falder heller ikke på halen over Bælum generelt, men hvad er det lige der er galt med at udnytte tomme tilskuerpladser til reklame? Vi mangler penge i kassen. Det kan godt være at FCM og AGF har fået omtale med deres tiltag, men der er vi til gengæld ude i max kaw'hed på min skala.
Som i AGF der bl.a. er blevet kontaktet af Premier League klubber som finder århusianernes tiltag interessant og innovativt?
Synes det er langt mindre kawt end det vi har gjort ved at plastre stadion til med reklamebannere

Nå tilbage til kampen, der er ikke andet at sige end at der skal tre point ind på kontoen selvom det bli'r en svær kamp mod en godt organiseret modstander, som med få dages mellemrum kan 'ødelægge' vores sæson.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14827
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Hanga » 6. jun 2020, 20:11

Aalborg frederikshavner skrev:
6. jun 2020, 20:05


Som i AGF der bl.a. er blevet kontaktet af Premier League klubber som finder århusianernes tiltag interessant og innovativt?
Synes det er langt mindre kawt end det vi har gjort ved at plastre stadion til med reklamebannere

Nå tilbage til kampen, der er ikke andet at sige end at der skal tre point ind på kontoen selvom det bli'r en svær kamp mod en godt organiseret modstander, som med få dages mellemrum kan 'ødelægge' vores sæson.
Ja nu er jeg godt nok ikke nordjyde, så det er muligt at min opfattelse af "kawt" forkert, men i min verden kan noget godt være pinligt selvom det er populært eller får opmærksomhed. Jeg synes AGFs skærme på sidelinjen ser enormt tåbeligt ud og bidrager med absolut intet til fodboldoplevelsen, udover altså når Magnus 8 år spotter sig selv i fjernsynet.

Men jeg spørger gerne igen... Hvad er det galt i, at vi udnytter de tomme tribuner til reklameindtægter?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2030
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af 9520AaB » 6. jun 2020, 20:24

Hanga skrev:
Aalborg frederikshavner skrev:
6. jun 2020, 20:05


Som i AGF der bl.a. er blevet kontaktet af Premier League klubber som finder århusianernes tiltag interessant og innovativt?
Synes det er langt mindre kawt end det vi har gjort ved at plastre stadion til med reklamebannere

Nå tilbage til kampen, der er ikke andet at sige end at der skal tre point ind på kontoen selvom det bli'r en svær kamp mod en godt organiseret modstander, som med få dages mellemrum kan 'ødelægge' vores sæson.
Ja nu er jeg godt nok ikke nordjyde, så det er muligt at min opfattelse af "kawt" forkert, men i min verden kan noget godt være pinligt selvom det er populært eller får opmærksomhed. Jeg synes AGFs skærme på sidelinjen ser enormt tåbeligt ud og bidrager med absolut intet til fodboldoplevelsen, udover altså når Magnus 8 år spotter sig selv i fjernsynet.

Men jeg spørger gerne igen... Hvad er det galt i, at vi udnytter de tomme tribuner til reklameindtægter?
Intet, og jeg må også være kaw, for jeg synes også at det GF laver ser dumt ud.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10758
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af jonas386 » 6. jun 2020, 20:43

Hvem mon starter inde af Bærtelsen og Kasper P? Jeg er ikke overbevist om Bærtelsens niveau til sådan en kamp, men omvendt er Kasper P ikke en god makker til Okore hvis vi vil holde bare lidt i bolden. Skulle Bærtelsen starte er det vel også et vink med en vognstang til P. Omvendt er Bærtelsen også netop fyldt 20, og skal vel til at vise han kan være med på det her niveau.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 6. jun 2020, 21:22

jonas386 skrev:
6. jun 2020, 20:43
Hvem mon starter inde af Bærtelsen og Kasper P? Jeg er ikke overbevist om Bærtelsens niveau til sådan en kamp, men omvendt er Kasper P ikke en god makker til Okore hvis vi vil holde bare lidt i bolden. Skulle Bærtelsen starte er det vel også et vink med en vognstang til P. Omvendt er Bærtelsen også netop fyldt 20, og skal vel til at vise han kan være med på det her niveau.
Tror det bliver KP, han har virkelig noget at bevise nu hvor han helt naturligt har mistet stampladsen. Det vil ikke overraske mig hvis KP er en af de spillere som smutter til sommer

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Klaus » 6. jun 2020, 22:20

9520AaB skrev:
6. jun 2020, 20:24
Hanga skrev:
Aalborg frederikshavner skrev:
6. jun 2020, 20:05


Som i AGF der bl.a. er blevet kontaktet af Premier League klubber som finder århusianernes tiltag interessant og innovativt?
Synes det er langt mindre kawt end det vi har gjort ved at plastre stadion til med reklamebannere

Nå tilbage til kampen, der er ikke andet at sige end at der skal tre point ind på kontoen selvom det bli'r en svær kamp mod en godt organiseret modstander, som med få dages mellemrum kan 'ødelægge' vores sæson.
Ja nu er jeg godt nok ikke nordjyde, så det er muligt at min opfattelse af "kawt" forkert, men i min verden kan noget godt være pinligt selvom det er populært eller får opmærksomhed. Jeg synes AGFs skærme på sidelinjen ser enormt tåbeligt ud og bidrager med absolut intet til fodboldoplevelsen, udover altså når Magnus 8 år spotter sig selv i fjernsynet.

Men jeg spørger gerne igen... Hvad er det galt i, at vi udnytter de tomme tribuner til reklameindtægter?
Intet, og jeg må også være kaw, for jeg synes også at det GF laver ser dumt ud.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er også kaw... Synes dog, at Midtjyllands driveindbold var mest kaw, ikke mindst fordi tilskuerne var nødt til at se kampen på deres telefon fordi skærmen var for lille...

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af AaB1978 » 7. jun 2020, 00:20

Nordjyske forventer overraskelser i både startopstillingen og den taktiske formation:

(3-4-1-2): Jacob Rinne - Anders Bærtelsen, Jores Okore, Kasper Pedersen - Kristoffer Pallesen, Magnus Christensen, Iver Fossum, Lukas Klitten - Patrick Olsen - Tom van Weert, Kasper Kusk

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 7. jun 2020, 02:20

AaB1978 skrev:
7. jun 2020, 00:20
Nordjyske forventer overraskelser i både startopstillingen og den taktiske formation:

(3-4-1-2): Jacob Rinne - Anders Bærtelsen, Jores Okore, Kasper Pedersen - Kristoffer Pallesen, Magnus Christensen, Iver Fossum, Lukas Klitten - Patrick Olsen - Tom van Weert, Kasper Kusk
Spændende hold især med Bærtelsen og L. Klitten

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af FlæskeFrank » 7. jun 2020, 09:40

AGF har åbenbart også udfordringer. Førstevalget ude med karantæne på venstreback, mens andetvalget er ude med skade. Jesper Juelsgård spiller nok backen, og det er selvfølgelig ikke et dårligt tredjevalg, men så kan der nok ikke spares i midterforsvaret.

De har iøvrigt også et par unge med.

Håber på en hurtig scoring, da begge hold måske lidt-for-meget-kan-leve-med-uafgjort.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14827
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Hanga » 7. jun 2020, 09:42

AaB1978 skrev:
7. jun 2020, 00:20
Nordjyske forventer overraskelser i både startopstillingen og den taktiske formation:

(3-4-1-2): Jacob Rinne - Anders Bærtelsen, Jores Okore, Kasper Pedersen - Kristoffer Pallesen, Magnus Christensen, Iver Fossum, Lukas Klitten - Patrick Olsen - Tom van Weert, Kasper Kusk
Højest overraskende hvis vi er ude i en ny taktisk variant. Han er ikke bange for at ryste posen ham Friis, men mandagstræneren her tænker, at lidt mere kontinutitet kunne gøre os godt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Forza » 7. jun 2020, 10:19

AaB1978 skrev:
7. jun 2020, 00:20
Nordjyske forventer overraskelser i både startopstillingen og den taktiske formation:

(3-4-1-2): Jacob Rinne - Anders Bærtelsen, Jores Okore, Kasper Pedersen - Kristoffer Pallesen, Magnus Christensen, Iver Fossum, Lukas Klitten - Patrick Olsen - Tom van Weert, Kasper Kusk
Med det forbehold at nordjyske ofte har skudt forbi, så er jeg lidt overrasket over denne opstilling. Især at AB starter inde og Lucas fortsat er på bænken.

Hvis vi skal have forhåbninger om at avancere i Mesterskabsslutsspillet er denne kamp ekstremt vigtig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af FlæskeFrank » 7. jun 2020, 10:21

Det er måske også for at dæmme op for en tung AGF-midtbane ?
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10758
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af jonas386 » 7. jun 2020, 10:36

Hanga skrev:
7. jun 2020, 09:42
AaB1978 skrev:
7. jun 2020, 00:20
Nordjyske forventer overraskelser i både startopstillingen og den taktiske formation:

(3-4-1-2): Jacob Rinne - Anders Bærtelsen, Jores Okore, Kasper Pedersen - Kristoffer Pallesen, Magnus Christensen, Iver Fossum, Lukas Klitten - Patrick Olsen - Tom van Weert, Kasper Kusk
Højest overraskende hvis vi er ude i en ny taktisk variant. Han er ikke bange for at ryste posen ham Friis, men mandagstræneren her tænker, at lidt mere kontinutitet kunne gøre os godt.
Mon ikke det er den 'velkendte' 3-5-2, som vi også har forsøgt os med tidligere. Olsen som 10'er betyder måske ikke det store i denne sammenhæng. Jeg kan dog godt stille mig undrende ved om Okore og Kasper P sammen (Thelander sådan set også) er et specielt godt makkerpar i en 4-3-3. Bærtelsen er i min forestilling noget bedre med bolden ved fødderne, men Okore og Kasper P har ikke styrkerne her, og det kunne godt hæmme vores opspil med 3 spillere der helst ikke skal føre bolden frem fra forsvaret (Okore, Kasper P og til dels Magnus). Et problem vi havde tidligere var, at de bedste folk enten ikke fik bolden, og hvis de gjorde, så skulle de hente den på egen banehalvdel.

Kusk og Van Weert skal være effektive foran mål, og vi kan vel også forvente et andet tilstedeværd på dødboldene med både P, Van Weert og Magnus tilbage.

Det er selvfølgelig set før, at Nordjyske rammer forkert, og Lucas har selv meldt sig klar til 90 minutter - måske et 'røgslør', så måske diskussionen foregår på en forkert præmis.
Jeg forstår dog godt, hvis Friis er forsigt med Lucas. Vi har mange kampe foran os, og en GF' kamp allerede onsdag igen. Mon ikke han kommer ind i 2. halvleg. Vi skal huske at der er 5 udskiftninger til rådighed, hvilket åbner op for et andet taktisk spil ift at skifte strategi i løbet af kampen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af troelsh » 7. jun 2020, 11:45

FlæskeFrank skrev:
7. jun 2020, 10:21
Det er måske også for at dæmme op for en tung AGF-midtbane ?
Det tror jeg du har helt ret i, jeg husker en kamp i efteråret hvor vi taber 3-0 i Århus, der blev vores klejne midtbane (4-3-3) fuldstændig most af deres fysik, så jeg tror Friis frygter en gentagelse af dette

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Erasmus Montanus » 7. jun 2020, 11:47

Bedste bud på at se kampen i København?

Er Pub & Sport det eneste sted, der vil prioritere kampen, eller er der andre steder, hvor vi AaB-typer kan søge hen på en dag, hvor der sikkert bliver et helt vanvittigt pres på barerne?

:cheers: :aabfan:
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

cwinn
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 8. feb 2006, 16:10

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af cwinn » 7. jun 2020, 12:16

Erasmus Montanus skrev:
7. jun 2020, 11:47
Bedste bud på at se kampen i København?

Er Pub & Sport det eneste sted, der vil prioritere kampen, eller er der andre steder, hvor vi AaB-typer kan søge hen på en dag, hvor der sikkert bliver et helt vanvittigt pres på barerne?

:cheers: :aabfan:

Stjernen i Nansensgade.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10758
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af jonas386 » 7. jun 2020, 13:08

cwinn skrev:
7. jun 2020, 12:16
Erasmus Montanus skrev:
7. jun 2020, 11:47
Bedste bud på at se kampen i København?

Er Pub & Sport det eneste sted, der vil prioritere kampen, eller er der andre steder, hvor vi AaB-typer kan søge hen på en dag, hvor der sikkert bliver et helt vanvittigt pres på barerne?

:cheers: :aabfan:

Stjernen i Nansensgade.
Hvor sikker er du på den information? Kunne også godt være interesseret istedet for at se den på computeren.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

cwinn
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 8. feb 2006, 16:10

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af cwinn » 7. jun 2020, 13:38

jonas386 skrev:
7. jun 2020, 13:08
cwinn skrev:
7. jun 2020, 12:16
Erasmus Montanus skrev:
7. jun 2020, 11:47
Bedste bud på at se kampen i København?

Er Pub & Sport det eneste sted, der vil prioritere kampen, eller er der andre steder, hvor vi AaB-typer kan søge hen på en dag, hvor der sikkert bliver et helt vanvittigt pres på barerne?

:cheers: :aabfan:

Stjernen i Nansensgade.
Hvor sikker er du på den information? Kunne også godt være interesseret istedet for at se den på computeren.
Så sikker som man kan være. De viser altid AaB og der kommer en del og ser kampene.

Besvar