Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Lomaha » 11. jun 2020, 08:51

Funky skrev:
8. jun 2020, 09:59
Lomaha skrev:
8. jun 2020, 09:54
Funky skrev:
8. jun 2020, 08:23
I øvrigt: Det, som også gør så nas ved sådan en kamp som den i går, det er, at forventningerne fra omverdenen (og ikke bare os fans) tydeligvis er høje. Eksemplificeret ved flere udsagn fra kommentatorerne i går. AaB forbindes (stadig) med ambitiøs, god, flydende, offensiv fodbold, og det er et spørgsmål om, hvor længe man kan bevare den positive profil og den interesse, den genererer, hvis ikke man får stabiliseret sig.
Rolig nu - det siger de stadig om Brøndby og det er da virkelig længe siden, de har vist noget....
Nej, det synes jeg nemlig ikke, de siger så meget om Brøndby længere. Brøndbys positive identitet hænger alene på deres fans nu om dage. BIF er ved at være has-been. AaB har lige nu meget mere medvind på medie-cykelstien end spillet berettiger, takket være den fantastiske '14-sæson. Men det fortsætter altså ikke i det uendelige, og i år er vi eks. voldsomt heldige med at have en Lucas Andersen, som stort set ene mand leverer noget af det spil som understøtter AaB's fodboldmæssige identitet.
Det vil jeg sige til min mand (der er Brøndby-fan) næste gang alle går i ekstase over at have slået Brøndby....

Besvar