Pokalfinale i Esbjerg

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
SkumF
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. okt 2006, 19:00

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af SkumF » 29. jun 2020, 12:58

Det er jo rystende at læse at det ikke er lykkedes at få flere tilskuere med til pokalfinalen, når der bliver arbejdet på at give lov til langt flere tilskuere om 8 (!!) dage

Havde Brøndby eller FCK været i en finale, havde der været massere af larm i medierne omkring det. Hvorfor er der så stille fra bla. bælum omkring hele den her situation?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... re/8182603

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af MrBangDK » 29. jun 2020, 14:19

SkumF skrev:
29. jun 2020, 12:58
Det er jo rystende at læse at det ikke er lykkedes at få flere tilskuere med til pokalfinalen, når der bliver arbejdet på at give lov til langt flere tilskuere om 8 (!!) dage

Havde Brøndby eller FCK været i en finale, havde der været massere af larm i medierne omkring det. Hvorfor er der så stille fra bla. bælum omkring hele den her situation?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... re/8182603
Kampen er om to dage.. de skal have tid til at inddele, uddanne i retningslinjer, have personale på plads, etc. Og skulle det lykkes, så vil debatsiden bare kamme over i negativitet over at ikke lige præcis én selv er med i puljen der kan få billet.

Jeg er 100% enig i at 10% kapacitet er latterligt, nu hvor man allerede snakker flere fra d. 8. juli. Men synes ikke det er noget der skal bruges tid på, da det er et politisk dødvande at ramme ind i. Du får ikke nogen til at indrømme, at man godt kunne have flere med - det vil være politisk selvmord for magthaverne at ændre..
Ska' vi hak'?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af jonas386 » 29. jun 2020, 14:36

Andreas Hansen starter selvfølgelig inde. Selv hvis Rinne var klar, er jeg 99% sikker på, at vi ville se Hansen i buret onsdag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. jun 2020, 18:07

Til dem uden billet er der måske et lille håb.

Der står på hjemmesiden at der stadigvæk er billetter til salg da der åbenbart er sæsonkortholdere og samarbejdspartnere som ikke har benyttet deres forkøbsret.
Det betyder at andre sæsonkortholdere vil blive kontaktet

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af michael_nagg » 29. jun 2020, 18:34

Jeg ved godt det ikke er nogen salgsside. Men jeg prøver alligevel.

Jeg har 2 billetter til storskærm-arrangementet ude på stadion, som jeg gerne vil sælge, da jeg er blevet forhindret i at deltage. Prisen for de 2 billetter er 150 kr

slammer
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 24. nov 2005, 11:21
Geografisk sted: Malmø

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af slammer » 29. jun 2020, 20:34

Er der et sted i Esbjerg hvor der er optakt?

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Lindmark » 30. jun 2020, 06:20

Aalborg frederikshavner skrev:
29. jun 2020, 18:07
Til dem uden billet er der måske et lille håb.

Der står på hjemmesiden at der stadigvæk er billetter til salg da der åbenbart er sæsonkortholdere og samarbejdspartnere som ikke har benyttet deres forkøbsret.
Det betyder at andre sæsonkortholdere vil blive kontaktet
Der er en deadline kl. 7:00 her til morgen, hvorefter eventuelle resterende billetter vil blive sat til salg blandt alle sæsonkortholdere. Så hold øje med indbakken i de kommende timer...
Lindmark / Vendelbokartellet

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 30. jun 2020, 08:59

Lindmark skrev:
30. jun 2020, 06:20
Aalborg frederikshavner skrev:
29. jun 2020, 18:07
Til dem uden billet er der måske et lille håb.

Der står på hjemmesiden at der stadigvæk er billetter til salg da der åbenbart er sæsonkortholdere og samarbejdspartnere som ikke har benyttet deres forkøbsret.
Det betyder at andre sæsonkortholdere vil blive kontaktet
Der er en deadline kl. 7:00 her til morgen, hvorefter eventuelle resterende billetter vil blive sat til salg blandt alle sæsonkortholdere. Så hold øje med indbakken i de kommende timer...
Så er der mail i indboksen. Der er omtrent 100 billetter tilbage som alle med gyldigt sæsonkort har mulighed for at købe

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Buzz Killington » 30. jun 2020, 11:12

For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Martin Bak » 30. jun 2020, 11:59

har fået billet - alle der er så heldige at få billet er mere end forpligtiget til at give den max gas på stadion imorgen - vis jer værdige til at være blandt de heldige
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af jonas386 » 30. jun 2020, 12:14

Det sker ikke, at der åbnes op for markant flere tilskueren. Selv landets aalborggensiske statsminister er fucking BIF'er. Det har for lidt interesse når ikke FCK eller BIF er med
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af DenGamleMand » 30. jun 2020, 12:44

jonas386 skrev:
30. jun 2020, 12:14
Det sker ikke, at der åbnes op for markant flere tilskueren. Selv landets aalborggensiske statsminister er fucking BIF'er. Det har for lidt interesse når ikke FCK eller BIF er med
Mig bekendt er hun ikke fodboldinteresseret. Ved vi egentlig om AaB selv har gjort noget aktivt for at få flere tilskuere ind? Man kan sige mange negative ord de to lorte klubber fra København men de havde helt sikkert presset på ift. antallet af tilskuere.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 30. jun 2020, 12:53

DenGamleMand skrev:
30. jun 2020, 12:44
jonas386 skrev:
30. jun 2020, 12:14
Det sker ikke, at der åbnes op for markant flere tilskueren. Selv landets aalborggensiske statsminister er fucking BIF'er. Det har for lidt interesse når ikke FCK eller BIF er med
Mig bekendt er hun ikke fodboldinteresseret. Ved vi egentlig om AaB selv har gjort noget aktivt for at få flere tilskuere ind? Man kan sige mange negative ord de to lorte klubber fra København men de havde helt sikkert presset på ift. antallet af tilskuere.
Jeg tænker også at et par andre jyske klubber (AGF, FCM) havde brugt pressen til at lægge pres på myndighederne.

Udadtil har der været stille fra AaBs side men hvor meget de har presset via Divisionsforeningen ved jeg af gode grunde ikke

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af DenGamleMand » 30. jun 2020, 12:56

Aalborg frederikshavner skrev:
30. jun 2020, 12:53
DenGamleMand skrev:
30. jun 2020, 12:44
jonas386 skrev:
30. jun 2020, 12:14
Det sker ikke, at der åbnes op for markant flere tilskueren. Selv landets aalborggensiske statsminister er fucking BIF'er. Det har for lidt interesse når ikke FCK eller BIF er med
Mig bekendt er hun ikke fodboldinteresseret. Ved vi egentlig om AaB selv har gjort noget aktivt for at få flere tilskuere ind? Man kan sige mange negative ord de to lorte klubber fra København men de havde helt sikkert presset på ift. antallet af tilskuere.
Jeg tænker også at et par andre jyske klubber (AGF, FCM) havde brugt pressen til at lægge pres på myndighederne.

Udadtil har der været stille fra AaBs side men hvor meget de har presset via Divisionsforeningen ved jeg af gode grunde ikke
Enig. Nu var det bare lige Brøndby og FCK som Jonas nævnte.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af MrBangDK » 30. jun 2020, 13:18

Det er åbenlyst, at klubbernes pres ville have været 100% uden effekt. Det er ren og skær politik, og ikke noget som helst andet. Det forstår jeg godt AaB ikke blander sig i.
Ska' vi hak'?

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af martinaalborg » 30. jun 2020, 13:25

jonas386 skrev:
30. jun 2020, 12:14
Det sker ikke, at der åbnes op for markant flere tilskueren. Selv landets aalborggensiske statsminister er fucking BIF'er. Det har for lidt interesse når ikke FCK eller BIF er med
STOP NU!

det er over 20 år siden hun har boet i Aalborg, det var bare et medie-stunt der desværre snød mange,
så hun er f.... ligeglad med Aalborg og Nordjylland..

RufusTheDog

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af RufusTheDog » 30. jun 2020, 13:45

DenGamleMand skrev:
30. jun 2020, 12:44
jonas386 skrev:
30. jun 2020, 12:14
Det sker ikke, at der åbnes op for markant flere tilskueren. Selv landets aalborggensiske statsminister er fucking BIF'er. Det har for lidt interesse når ikke FCK eller BIF er med
Mig bekendt er hun ikke fodboldinteresseret. Ved vi egentlig om AaB selv har gjort noget aktivt for at få flere tilskuere ind? Man kan sige mange negative ord de to lorte klubber fra København men de havde helt sikkert presset på ift. antallet af tilskuere.
https://ronaldo.com/dk/fodboldnyheder/l ... ammenhold/

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Eagledrop » 30. jun 2020, 15:07

MrBangDK skrev:
30. jun 2020, 13:18
Det er åbenlyst, at klubbernes pres ville have været 100% uden effekt. Det er ren og skær politik, og ikke noget som helst andet. Det forstår jeg godt AaB ikke blander sig i.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... tilskuere/

Det kan godt være det er 100% politik. Men AaB har også nogle de skal køre lobby arbejde for. Og det er deres f...king fans!! Jeg gad godt se sportschefen stå og skrige i medierne på flere billetter til den fodboldkamp nu. Om ikke andet så han virkede som om han kæmpede for klubbens fans, og ikke var pisse ligeglad og bare en nikkedukke.

Hvis man må stå en gigantisk "klump" fans på en langside... 200-300 mand der står skulder ved skulder. Så er det simpelthen fjollet at vi ikke må stå med 1 meter mellem os ud over hele stadion og så få markant flere fans på stadion end de 700 til hver hold vi får nu.

Kom nu AaB! Hvis I får flere billetter så er vi mange der gerne vil komme. Giv mig en ansigtsmaske og jeg synger gennem den!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af MrBangDK » 30. jun 2020, 15:13

Eagledrop skrev:
30. jun 2020, 15:07
MrBangDK skrev:
30. jun 2020, 13:18
Det er åbenlyst, at klubbernes pres ville have været 100% uden effekt. Det er ren og skær politik, og ikke noget som helst andet. Det forstår jeg godt AaB ikke blander sig i.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... tilskuere/

Det kan godt være det er 100% politik. Men AaB har også nogle de skal køre lobby arbejde for. Og det er deres f...king fans!! Jeg gad godt se sportschefen stå og skrige i medierne på flere billetter til den fodboldkamp nu. Om ikke andet så han virkede som om han kæmpede for klubbens fans, og ikke var pisse ligeglad og bare en nikkedukke.

Hvis man må stå en gigantisk "klump" fans på en langside... 200-300 mand der står skulder ved skulder. Så er det simpelthen fjollet at vi ikke må stå med 1 meter mellem os ud over hele stadion og så få markant flere fans på stadion end de 700 til hver hold vi får nu.

Kom nu AaB! Hvis I får flere billetter så er vi mange der gerne vil komme. Giv mig en ansigtsmaske og jeg synger gennem den!
Der kommer ikke flere med...
Ska' vi hak'?

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Danni » 30. jun 2020, 15:14

RufusTheDog skrev:
30. jun 2020, 13:45
DenGamleMand skrev:
30. jun 2020, 12:44
jonas386 skrev:
30. jun 2020, 12:14
Det sker ikke, at der åbnes op for markant flere tilskueren. Selv landets aalborggensiske statsminister er fucking BIF'er. Det har for lidt interesse når ikke FCK eller BIF er med
Mig bekendt er hun ikke fodboldinteresseret. Ved vi egentlig om AaB selv har gjort noget aktivt for at få flere tilskuere ind? Man kan sige mange negative ord de to lorte klubber fra København men de havde helt sikkert presset på ift. antallet af tilskuere.
https://ronaldo.com/dk/fodboldnyheder/l ... ammenhold/
Jeg kunne sige så meget, om dobbeltmoral og skidt om Mette Frederiksen, at det kunne fylde 10 sider, men jeg gør alt hvad jeg kan, for at holde mig i skindet, da det er off-topic. Men som valgplakaterne i Aalborg sagde, er det da fint vi endelig har fået en ansvarlig nordjysk statsminister. Oveni er hun glad for den klub i Danmark, der helt ubestridt har de mest voldelige fans, som jeg flere gange har set, angribe helt uskyldige mennesker. Nu kan der så også være flere tilskuere til Brøndbys superligakampe, end til en pokalfinale uden dem, samtidig med der kan rende 15000 mennesker rundt af hendes egne vælgere midt i coronatid til en demonstration. Jeg er lige ved at få kvalme, så nu må det hellere drejes over på fodbold igen.
Længe leve arbejderklassen!

Besvar