Pokalfinale i Esbjerg

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af BoT » 1. jul 2020, 09:27

Jeg har netop fået billet til i aften og kan dermed konkludere, at billetterne er blevet uddelt til stemningsskabere, heldigt udtrukne sæsonkortholdere og de debattører på debatsiden, der har haft mest ret i løbet af året.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af 9520AaB » 1. jul 2020, 09:47

BoT skrev:Jeg har netop fået billet til i aften og kan dermed konkludere, at billetterne er blevet uddelt til stemningsskabere, heldigt udtrukne sæsonkortholdere og de debattører på debatsiden, der har haft mest ret i løbet af året.
Men desværre ingen billet til dem der har været med siden 1977, og været til samtlige udekampe i fucking 3. division.
God kamp til alle. Er ikke sur, men skuffetBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Eagledrop » 1. jul 2020, 11:00

9520AaB skrev:
1. jul 2020, 09:47
BoT skrev:Jeg har netop fået billet til i aften og kan dermed konkludere, at billetterne er blevet uddelt til stemningsskabere, heldigt udtrukne sæsonkortholdere og de debattører på debatsiden, der har haft mest ret i løbet af året.
Men desværre ingen billet til dem der har været med siden 1977, og været til samtlige udekampe i fucking 3. division.
God kamp til alle. Er ikke sur, men skuffetBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg sidder på mit job hos ECCO i Bredebro af alle steder (Jeg er seriøst Eksil-Aalborgenser) og mine chefer har alle fået billet til kampen og er Sønderjyske fans. Så jeg er troppet op i min AaB Trøje. :aabfan:

Jeg har af naturlige grunde derfor ikke sæsonkort til AaB, og jeg ville heller ikke selv hvis jeg havde haft mulighed for at se alle kampe. Så jeg har nada chance for at få billet. Men det ændrer ikke på at hjertet banker for de røde og hvide. Jeg forstår alligevel ikke hvad de her sønderjyder siger halvdelen af tiden! ;)

For s... hvor ville jeg gerne have billet til den kamp! F... Corona.. #")/)... FML..

HVK
Drenge
Drenge
Indlæg: 36
Tilmeldt: 13. mar 2017, 21:02
Favoritspiller: Henrik Vandet

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af HVK » 1. jul 2020, 11:18

Vi må bare hAaBe at de heldige der har fået billetter til kampen yder en fantastisk opbakning der gør, at de bolche-stribede helte giver den max gas!

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Eagledrop » 1. jul 2020, 22:20

Eagledrop skrev:
1. jul 2020, 11:00
9520AaB skrev:
1. jul 2020, 09:47
BoT skrev:Jeg har netop fået billet til i aften og kan dermed konkludere, at billetterne er blevet uddelt til stemningsskabere, heldigt udtrukne sæsonkortholdere og de debattører på debatsiden, der har haft mest ret i løbet af året.
Men desværre ingen billet til dem der har været med siden 1977, og været til samtlige udekampe i fucking 3. division.
God kamp til alle. Er ikke sur, men skuffetBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg sidder på mit job hos ECCO i Bredebro af alle steder (Jeg er seriøst Eksil-Aalborgenser) og mine chefer har alle fået billet til kampen og er Sønderjyske fans. Så jeg er troppet op i min AaB Trøje. :aabfan:

Jeg har af naturlige grunde derfor ikke sæsonkort til AaB, og jeg ville heller ikke selv hvis jeg havde haft mulighed for at se alle kampe. Så jeg har nada chance for at få billet. Men det ændrer ikke på at hjertet banker for de røde og hvide. Jeg forstår alligevel ikke hvad de her sønderjyder siger halvdelen af tiden! ;)

For s... hvor ville jeg gerne have billet til den kamp! F... Corona.. #")/)... FML..
Lidt ananas i egen juice. Men kæft jeg får en lang arbejdsdag i morgen i Sønderjylland. Elendig indstilling fra starten og især usikker indsats fra Okore. Det er Friis der har ansvaret for at sætte det forkerte hold fra start.

Besvar