Pokalfinale i Esbjerg

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
KasperLykke
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19. maj 2020, 08:16
Favoritspiller: Ahlmann

Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af KasperLykke » 15. jun 2020, 19:57

Hej, jeg vil lige høre om der er andre end mig, som tager til Esbjerg uanset om de får billet eller ej :aabfan:

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 15. jun 2020, 22:38

KasperLykke skrev:
15. jun 2020, 19:57
Hej, jeg vil lige høre om der er andre end mig, som tager til Esbjerg uanset om de får billet eller ej :aabfan:
Tja, jeg bliver hjemme hvis jeg ikke får billet. Der er langt til Esbjerg så jeg har ikke ligefrem lyst til at tage turen derned medmindre jeg har en billet.

Det jeg næsten håber mest er at få en snarlig afklaring på om der må være tilskuere eller ej og i givet fald hvor mange.
En snarlig afklaring er også vigtig for at få arrangeret busser da offentlig hjemtransport fra Esbjerg nordpå en sen onsdag aften er nærmest ikke eksisterende.

De specielle omstændigheder i år betyder desværre at det bliver en 'tam' pokalfinale som slet ikke vil kunne måle sig med andre års pokalfinaler og dertilhørende folkefester

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Uldahl » 16. jun 2020, 17:22

Aalborg frederikshavner skrev:
15. jun 2020, 22:38
KasperLykke skrev:
15. jun 2020, 19:57
Hej, jeg vil lige høre om der er andre end mig, som tager til Esbjerg uanset om de får billet eller ej :aabfan:
Tja, jeg bliver hjemme hvis jeg ikke får billet. Der er langt til Esbjerg så jeg har ikke ligefrem lyst til at tage turen derned medmindre jeg har en billet.

Det jeg næsten håber mest er at få en snarlig afklaring på om der må være tilskuere eller ej og i givet fald hvor mange.
En snarlig afklaring er også vigtig for at få arrangeret busser da offentlig hjemtransport fra Esbjerg nordpå en sen onsdag aften er nærmest ikke eksisterende.

De specielle omstændigheder i år betyder desværre at det bliver en 'tam' pokalfinale som slet ikke vil kunne måle sig med andre års pokalfinaler og dertilhørende folkefester
Ikke at der bliver lovet en snarlig afklaring da forsøget med flere tilskuerer da det først skal evalueres. Der bliver dog åbnet op for at pokalen kan blive en del af forsøget, hvis evalueringen ikke er på plads inden den 1 Juli,

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/8163177

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Lyfe » 21. jun 2020, 20:40

Er der nogen der har en ide om hvordan billetterne bliver sat til salg/fordelt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Meelsen » 21. jun 2020, 20:56

Ingen ved noget endnu. Hold øje med AaB, ASC og Vesttribunens sociale medier. Der meldes noget ud, så snart der er nyt.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 21. jun 2020, 23:56

Meelsen skrev:
21. jun 2020, 20:56
Ingen ved noget endnu. Hold øje med AaB, ASC og Vesttribunens sociale medier. Der meldes noget ud, så snart der er nyt.
Nu er forsøget med de 3 kampe med flere tilskuere blevet gennemført, når det er evalueret hvordan det gik må der komme en udmelding.
Jeg havde frygtet det værste i det københavnske derby men det så heldigvis ud til på tv at tilskuerne opførte sig fornuftigt. Det er forhåbentlig noget de relevante myndigheder har lagt mærke til

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Indlæg: 310
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Dr. Holst » 23. jun 2020, 02:12

Jeg ved ikke hvor meget man skal ligge i det. Men denne formulering fra mail-invitationen om det der bliver en kæmpe fest i Hal 1 med storskærmsvisning af pokalfinalen, gør mig lidt urolig ifht chancen for at komme bare lidt flere end 250 flotte folk på stadion i Esbjerg
Grundet forholdene omkring corona-virus bliver det desværre ikke den fanfest vi alle havde håbet på i Esbjerg, i det kun et stærkt begrænset antal tilskuere vil få plads på tribunerne til kampen. Hvor mange vides endnu ikke, men det ligger fast, at den store efterspørgsel på billetter ikke vil kunne imødekommes.
Jeg ved fandme ikke hvad jeg gør ved et eller andet officielt ansvarlig organ hvis ikke de fåkin fatter at lukke en røvfuld fans ind til pokalfinalen frem for en eller anden latterlig og ligegyldig slutspilskamp.....men et eller andet med at lukke for ilttilførslen for det organ må det blive til. Jeg frygter godt nok at fodboldmagteliten som i Saurons tårn kigger en helt anden vej end mod et jysk pokalopgør når det kommer til at tilgodese tilskuere på stadion.
Jesper Møller og resten af flødeskumsbanderne; må i gøre min profeti til skamme!!

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 214
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af PFA » 23. jun 2020, 11:40

Er det bare mig, eller er det ikke underligt at der ikke sker noget mere omkring den pokalfinale, vi ved at der ikke kan komme mange på stadion heller ikke selvom de lukker op for flere. Hvor er AaB i forhold til at skabe noget omkring kampen, der er utal af biografer og teater som er godkendt til at have x-antal mennesker i deres sale, hvorfor har man ikke lavet storskærms arrangementer i samarbejde med nogle af disse, for at skabe bare lidt fan oplevelse omkring kampen.

secone79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 24. aug 2013, 13:08
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af secone79 » 23. jun 2020, 12:11

PFA skrev:
23. jun 2020, 11:40
Er det bare mig, eller er det ikke underligt at der ikke sker noget mere omkring den pokalfinale, vi ved at der ikke kan komme mange på stadion heller ikke selvom de lukker op for flere. Hvor er AaB i forhold til at skabe noget omkring kampen, der er utal af biografer og teater som er godkendt til at have x-antal mennesker i deres sale, hvorfor har man ikke lavet storskærms arrangementer i samarbejde med nogle af disse, for at skabe bare lidt fan oplevelse omkring kampen.
Sæsonkort holderne er inviteret til storskærm i Stadion Hal1 med plads til 470 stk.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 23. jun 2020, 16:56

PFA skrev:
23. jun 2020, 11:40
Er det bare mig, eller er det ikke underligt at der ikke sker noget mere omkring den pokalfinale, vi ved at der ikke kan komme mange på stadion heller ikke selvom de lukker op for flere. Hvor er AaB i forhold til at skabe noget omkring kampen, der er utal af biografer og teater som er godkendt til at have x-antal mennesker i deres sale, hvorfor har man ikke lavet storskærms arrangementer i samarbejde med nogle af disse, for at skabe bare lidt fan oplevelse omkring kampen.
Det er selvsagt noget rod at nu hvor vi endelig er i en pokalfinale at det er i en Corona tid. Det tegner desværre til at det bliver den 'glemte pokalfinale' med to pokalfinalister som ikke ligefrem tramper højlydt for at få en afgørelse fra myndighederne.

AaB er i sagens natur i en svær situation da de heller ikke ved hvordan rammerne bliver ift. tilskuere men så må klubben jo tænke ud af boksen. Nu arrangeres der storskærm for sæsonkortholdere men hvad med dem der ikke har sæsonkort her kunne det være fint med et storskærms arrangement f.eks. på Gl. Torv eller på havnefronten eller benytte biografer/teatre el. lign.

Der er absolut ingen hype vedr. pokalfinalen men det skyldes også at de to pokalfinalister gør meget lidt for at promovere kampen.

Jeg kan godt forestille mig at hvis eksempelvis AGF el. FCM havde stået i finalen så havde de højlydt lagt pres på myndighederne for at åbne Esbjerg Stadion op, eller alternativt så ville de stable nogle store arrangementer op.

Som det er blevet diskuteret i årevis så er AaB meget tilbagelænet og er dårlig til at skabe hype om klubben. Det gør sig også gældende i dette tilfælde.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af 9800 » 23. jun 2020, 17:52

Jeg har fået en vip billet til kampen. Hvis ikke vi kan komme de fire afsted som vi plejer, så sætter jeg en 6x4 meter led skærm op i haven i Horne, og tager i gaden hvis de vinder 😊

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af FlæskeFrank » 23. jun 2020, 19:24

Aalborg frederikshavner skrev:
23. jun 2020, 16:56
Det er selvsagt noget rod at nu hvor vi endelig er i en pokalfinale at det er i en Corona tid. Det tegner desværre til at det bliver den 'glemte pokalfinale' med to pokalfinalister som ikke ligefrem tramper højlydt for at få en afgørelse fra myndighederne.

AaB er i sagens natur i en svær situation da de heller ikke ved hvordan rammerne bliver ift. tilskuere men så må klubben jo tænke ud af boksen. Nu arrangeres der storskærm for sæsonkortholdere men hvad med dem der ikke har sæsonkort her kunne det være fint med et storskærms arrangement f.eks. på Gl. Torv eller på havnefronten eller benytte biografer/teatre el. lign.

Der er absolut ingen hype vedr. pokalfinalen men det skyldes også at de to pokalfinalister gør meget lidt for at promovere kampen.

Jeg kan godt forestille mig at hvis eksempelvis AGF el. FCM havde stået i finalen så havde de højlydt lagt pres på myndighederne for at åbne Esbjerg Stadion op, eller alternativt så ville de stable nogle store arrangementer op.

Som det er blevet diskuteret i årevis så er AaB meget tilbagelænet og er dårlig til at skabe hype om klubben. Det gør sig også gældende i dette tilfælde.
Du er med på, at der er corona-restriktioner ? Altså kan man ikke bare lave storskærmsarrangementer.

Der har aldrig været ret meget "opstartsfokus" på pokalfinaler før en lille uge før. Der har måske været lidt omkring billetsalg, men det er også det eneste.

Det eneste som jeg synes, at der kan klandres over er, den manglende udmelding om, hvornår man tager stilling til publikum eller ej.

Men jo længere man venter, jo større chance er der for at jeg får en billet :thumbsup: Da jeg ikke behøver større planlægning, har fri, har bil. mangler kun billet.
- FlæskeFrank

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 24. jun 2020, 07:17

FlæskeFrank skrev:
23. jun 2020, 19:24
Aalborg frederikshavner skrev:
23. jun 2020, 16:56
Det er selvsagt noget rod at nu hvor vi endelig er i en pokalfinale at det er i en Corona tid. Det tegner desværre til at det bliver den 'glemte pokalfinale' med to pokalfinalister som ikke ligefrem tramper højlydt for at få en afgørelse fra myndighederne.

AaB er i sagens natur i en svær situation da de heller ikke ved hvordan rammerne bliver ift. tilskuere men så må klubben jo tænke ud af boksen. Nu arrangeres der storskærm for sæsonkortholdere men hvad med dem der ikke har sæsonkort her kunne det være fint med et storskærms arrangement f.eks. på Gl. Torv eller på havnefronten eller benytte biografer/teatre el. lign.

Der er absolut ingen hype vedr. pokalfinalen men det skyldes også at de to pokalfinalister gør meget lidt for at promovere kampen.

Jeg kan godt forestille mig at hvis eksempelvis AGF el. FCM havde stået i finalen så havde de højlydt lagt pres på myndighederne for at åbne Esbjerg Stadion op, eller alternativt så ville de stable nogle store arrangementer op.

Som det er blevet diskuteret i årevis så er AaB meget tilbagelænet og er dårlig til at skabe hype om klubben. Det gør sig også gældende i dette tilfælde.
Du er med på, at der er corona-restriktioner ? Altså kan man ikke bare lave storskærmsarrangementer.

Der har aldrig været ret meget "opstartsfokus" på pokalfinaler før en lille uge før. Der har måske været lidt omkring billetsalg, men det er også det eneste.

Det eneste som jeg synes, at der kan klandres over er, den manglende udmelding om, hvornår man tager stilling til publikum eller ej.

Men jo længere man venter, jo større chance er der for at jeg får en billet :thumbsup: Da jeg ikke behøver større planlægning, har fri, har bil. mangler kun billet.
Ja er selvfølgelig klar over at der er restriktioner men nu er restriktionerne ikke mere vidtgående end at det åbenbart er muligt at samle 450 tilskuere i stadionhal 1.
Så må det også være muligt at åbne et par biograf sale el. f.eks. åbne hockeyarenaen og vise kampen der.

Der kan vel også laves et storskærmsarrangement hvis det arrangeres med hensyntagen til Corona. Her kan Skråen tjene som eksempel, de har måttet aflyse fredagskoncerterne i Karolinelund men har fundet en anden løsning med mindre koncerter med 1000 siddende publikummer på samme lokation.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af 9000AaB » 24. jun 2020, 08:25

Aalborg frederikshavner skrev:
24. jun 2020, 07:17
FlæskeFrank skrev:
23. jun 2020, 19:24
Aalborg frederikshavner skrev:
23. jun 2020, 16:56
Det er selvsagt noget rod at nu hvor vi endelig er i en pokalfinale at det er i en Corona tid. Det tegner desværre til at det bliver den 'glemte pokalfinale' med to pokalfinalister som ikke ligefrem tramper højlydt for at få en afgørelse fra myndighederne.

AaB er i sagens natur i en svær situation da de heller ikke ved hvordan rammerne bliver ift. tilskuere men så må klubben jo tænke ud af boksen. Nu arrangeres der storskærm for sæsonkortholdere men hvad med dem der ikke har sæsonkort her kunne det være fint med et storskærms arrangement f.eks. på Gl. Torv eller på havnefronten eller benytte biografer/teatre el. lign.

Der er absolut ingen hype vedr. pokalfinalen men det skyldes også at de to pokalfinalister gør meget lidt for at promovere kampen.

Jeg kan godt forestille mig at hvis eksempelvis AGF el. FCM havde stået i finalen så havde de højlydt lagt pres på myndighederne for at åbne Esbjerg Stadion op, eller alternativt så ville de stable nogle store arrangementer op.

Som det er blevet diskuteret i årevis så er AaB meget tilbagelænet og er dårlig til at skabe hype om klubben. Det gør sig også gældende i dette tilfælde.
Du er med på, at der er corona-restriktioner ? Altså kan man ikke bare lave storskærmsarrangementer.

Der har aldrig været ret meget "opstartsfokus" på pokalfinaler før en lille uge før. Der har måske været lidt omkring billetsalg, men det er også det eneste.

Det eneste som jeg synes, at der kan klandres over er, den manglende udmelding om, hvornår man tager stilling til publikum eller ej.

Men jo længere man venter, jo større chance er der for at jeg får en billet :thumbsup: Da jeg ikke behøver større planlægning, har fri, har bil. mangler kun billet.
Ja er selvfølgelig klar over at der er restriktioner men nu er restriktionerne ikke mere vidtgående end at det åbenbart er muligt at samle 450 tilskuere i stadionhal 1.
Så må det også være muligt at åbne et par biograf sale el. f.eks. åbne hockeyarenaen og vise kampen der.

Der kan vel også laves et storskærmsarrangement hvis det arrangeres med hensyntagen til Corona. Her kan Skråen tjene som eksempel, de har måttet aflyse fredagskoncerterne i Karolinelund men har fundet en anden løsning med mindre koncerter med 1000 siddende publikummer på samme lokation.
Skråen har ikke fået lov til at ha 1000 personer. De må kun ha 500 besøgende der hører koncerter siddende ved borde...

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 214
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af PFA » 25. jun 2020, 08:24

Så blev det officielt at der må komme mere end 500 ind til pokalfinalen, så det bare at håbe at de evt tør lukke lidt mere end 3000 ind til den her kamp.

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/po ... -tilskuere

zadion
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 78
Tilmeldt: 8. nov 2018, 08:55
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af zadion » 25. jun 2020, 08:24

https://nordjyske.dk/nyheder/pokalfinal ... zF_m1W1O98

Så blev det officielt, at pokalfinalen indgår i forsøgsordningen med flere tilskuere. Horsens havde 700 på stadion mod Randers, og Brøndby havde 3000 mod FCK. Så mon ikke et forsigtigt gæt vil være 1500-2000 tilskuere i alt i Esbjerg?

1aabfan
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14. aug 2008, 10:02
Geografisk sted: 9000 Hobro

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af 1aabfan » 25. jun 2020, 09:05

Håber da godt nok at der mindst bliver tilladt 3000 tilskuere, det er 1500 på hver langside, Der er vel også muligt at sætte stole op på de 2 stå tribuner.
Venter i nervøs spænding :aabfan: :cheers:
Kom nu ind i kampen

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Eagledrop » 25. jun 2020, 11:19

1aabfan skrev:
25. jun 2020, 09:05
Håber da godt nok at der mindst bliver tilladt 3000 tilskuere, det er 1500 på hver langside, Der er vel også muligt at sætte stole op på de 2 stå tribuner.
Venter i nervøs spænding :aabfan: :cheers:
Det er simpelthen også så kunstigt og fjollet at sige at tilskuerne "SKAL" sidde ned. Og når man så ser billeder fra test kampen på Brøndby stadion og alle mennesker står op ved hver deres stol... Så er det jo ikke fordi man skal sidde ned. Er det bare stole for at sikre at folk ikke står sammen i klumper?

Billede

Jeg forstår det ikke. Åben nu bare den kamp op. Se nedenstående billeder. Der er ingen sønderjyske fans der har smitte længere. Der er heller ingen i Esbjerg... og Aalborg er simpelthen så lavt.

Billede

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af MrBangDK » 25. jun 2020, 12:35

Eagledrop skrev:
25. jun 2020, 11:19
1aabfan skrev:
25. jun 2020, 09:05
Håber da godt nok at der mindst bliver tilladt 3000 tilskuere, det er 1500 på hver langside, Der er vel også muligt at sætte stole op på de 2 stå tribuner.
Venter i nervøs spænding :aabfan: :cheers:
Det er simpelthen også så kunstigt og fjollet at sige at tilskuerne "SKAL" sidde ned. Og når man så ser billeder fra test kampen på Brøndby stadion og alle mennesker står op ved hver deres stol... Så er det jo ikke fordi man skal sidde ned. Er det bare stole for at sikre at folk ikke står sammen i klumper?

Billede

Jeg forstår det ikke. Åben nu bare den kamp op. Se nedenstående billeder. Der er ingen sønderjyske fans der har smitte længere. Der er heller ingen i Esbjerg... og Aalborg er simpelthen så lavt.

Billede
Tolkningen af kortet er nok lige lidt for positiv, da man ser på antal nye registrerede smittede den sidste uge. Derfor Kan der sagtens være mange flere “derude” - men pointen er modtaget. Det må simpelthen kunne lade sig gøre med 1500 - 2000 fans fra hvert hold. Så skal vi nok tage noget Corona med til jer fra København og omegn ;)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Pokalfinale i Esbjerg

Indlæg af Pastorius » 25. jun 2020, 12:36

Eagledrop skrev:
25. jun 2020, 11:19
1aabfan skrev:
25. jun 2020, 09:05
Håber da godt nok at der mindst bliver tilladt 3000 tilskuere, det er 1500 på hver langside, Der er vel også muligt at sætte stole op på de 2 stå tribuner.
Venter i nervøs spænding :aabfan: :cheers:
Det er simpelthen også så kunstigt og fjollet at sige at tilskuerne "SKAL" sidde ned. Og når man så ser billeder fra test kampen på Brøndby stadion og alle mennesker står op ved hver deres stol... Så er det jo ikke fordi man skal sidde ned. Er det bare stole for at sikre at folk ikke står sammen i klumper?

Billede

Jeg forstår det ikke. Åben nu bare den kamp op. Se nedenstående billeder. Der er ingen sønderjyske fans der har smitte længere. Der er heller ingen i Esbjerg... og Aalborg er simpelthen så lavt.

Billede
Uanset frustrationer og hvor vigtigt vi synes fodbold er, så tror jeg ikke man skal tage alt for let på det. Smitten er der, og der er flere steder hvor det er uklart hvordan genåbningen skal håndteres, efter det egentlig er startet.

I golf (i USA) har man startet PGA-touren op - uden tilskuere og med rigtig mange restriktioner (så vi taler vel om 250 mand i alt samlet på en golfbane, med masser af plads). Alligevel er der dukket nogle tilfælde af smittede op drypvis, og muligvis har smitten spredt sig mellem dem.

I NBA (Basket) er der dukket nye tilfælde op, inden man har genstartet, og måske betyder det at sæsonen nu helt aflyses.

I tennis er Novak Djokovic kommet i rampelyset fordi han selv har fået Corona efter at have afholdt en velgørenhedsturnering (og opført sig uansvarligt).

I Napoli samledes fans i store mængder og meget tæt efter de vandt pokalfinalen - ikke på stadion med efterfølgende under fejringen.

Det kan godt være at risikoen er lille, og der er meget lidt smitte i omløb i Esbjerg og Aalborg, men der skal altså ikke andet en et lille tilfælde til, der så begynder at sprede sig en lille smule for at bombe fodbolden helt tilbage til start, og måske udsætte fodboldkampe med tilskuere i rigtig, rigtig lang tid.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar