Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af McMark » 18. jun 2020, 21:44

Modstander: FC Nordsjælland
Kamptidspunkt: Lørdag d. 20. juni kl. 18.00
Kampsted: Aalborg Stadion
Dommer: Jens Maae
4. Dommer: Patrick Remon Gammelholm
Vises på: TV3 Sport

Stillingen inden 29. runde
Billede

Seneste 5 hjemmekampe mod FCN
Billede

AaB (T-T-T-U-V)
Seneste startopstilling
(4-3-3): Rinne - Kristensen, Ross, Okore, Pallesen - Olsen, Christensen, Fossum - Andersen, Tengstedt, van Weert

Skader
Magnus Christensen
Jacob Rinne
Kasper Kusk (familieforøgelse)

Tvivlsomme
-

Karantæner
-

Karantænefare
Frederik Børsting (uanset strafpoint)
Jakob Ahlmann (uanset strafpoint)


FCN (T-U-T-V-U)
Seneste startopstilling
(4-3-3): Vindahl-Jensen - Mesik, Mumin, Hansen, Thychosen - Diomande, Kofod, Christensen - Damsgaard, Francis, Rygaard

Skader
Jonathan Amon

Tvivlsomme
-

Karantæner
-

Karantænefare
Abu Francis (uanset strafpoint)
Mikkel Damsgaard (uanset strafpoint)
Mikkel Rygaard (uanset strafpoint)
Kian Hansen (uanset strafpoint)
Abdul Mumin (uanset strafpoint)
Mads Døhr Thychosen (ved tildeling af 6 strafpoint)

Kilder: SuperStats - Stilling, HoldNyt - Skader, SuperStats - Indbyrdes, SuperStats - Karantænefare
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 19. jun 2020, 13:30

Nordjyske skriver at Thelander og Børsting er med i kamptruppen. Rinne, MC og Kusk står over

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af jonas386 » 19. jun 2020, 13:47

Vi SKAL have en sejr. Både BIF og GF' har svære opgaver, og med held og dygtighed kan vi over de næste 5 kampe stadig gøre os gældende i kampen om 4. pladsen, eller ved et usansynligt held; medaljer. Præstationerne indtil nu indikerer ikke den store pointhøst, men vi har også tidligere set hvordan enkelte sejre kan igangsætte stimer. Det er i de næste 5 kampe vi skal vise, at vi hører til i det her selskab.

Antager at Rinne og MC er skader og at Kusk er på "barsel". Mon ikke han er klar til AGF i næste weekend?

Hansen
Pallesen-Okore-Ross-Klitten
Fossum-Kakeeto-Olsen
VW-Tengstedt-Lucas

Et hold der bør stå bedre til os end både FCM, AGF og FCK. Et hold der vil spille fodbold, og giver plads, men også et hold der generelt set bare er en bedre version af os undtaget enkelte spillere såsom Rinne og Lucas. Vi smider ofte point til FCN, men en uafgjort er ikke nok. Vi skal have en sejr, og gerne en velspillet kamp fra flere profiler. Lucas, Fossum, Van Weert, Patrick Olsen og Okore skal alle møde op til tiden, mens Klitten og Tengstedt skal udfylde deres rolle som løjtnanter til perfektion.

Måske Oliver Klitten istedet for Tengstedt. Jeg går ikke ud fra, at Børsting er klar til at starte inde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Gnu » 19. jun 2020, 14:12

Vi taber. Nordsjælland vil det mere, og AaB er gået på sommerferie.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Hanga » 19. jun 2020, 15:19

Aalborg frederikshavner skrev:
19. jun 2020, 13:30
Nordjyske skriver at Thelander og Børsting er med i kamptruppen. Rinne, MC og Kusk står over
Med MC ude, håber jeg virkelig at vi rykker Olsen ned som 6'er og hiver Lucas ned på midtbanen.

Kakeeto er ikke væsentligt bedre defensivt end Olsen er, så lad os nu få de bedste boldspillere ind. Så kan vi få Klitten eller Tengstedt ind på kanten.

Edit: Ja okay det går nu op for mig at Kusk også mangler, så er det måske for meget at fjerne Lucas fra de forreste også.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 19. jun 2020, 16:25

Hanga skrev:
19. jun 2020, 15:19
Aalborg frederikshavner skrev:
19. jun 2020, 13:30
Nordjyske skriver at Thelander og Børsting er med i kamptruppen. Rinne, MC og Kusk står over
Med MC ude, håber jeg virkelig at vi rykker Olsen ned som 6'er og hiver Lucas ned på midtbanen.

Kakeeto er ikke væsentligt bedre defensivt end Olsen er, så lad os nu få de bedste boldspillere ind. Så kan vi få Klitten eller Tengstedt ind på kanten.

Edit: Ja okay det går nu op for mig at Kusk også mangler, så er det måske for meget at fjerne Lucas fra de forreste også.
Olsen som 6'er går ikke. Det bliver værre end Kakeeto. Vores helt store problem på midtbanen er at vi bliver overløbet, så selvom vi måske 4-3 i forsvaret, så kommer modstandernes 4 og 5 hurtigere ind i feltet end vores nummer 5-6 og de bliver ikke fulgt til dørs. Vores defensive midtbane er helt til rotterne, og et langt større problem end vores midterforsvar.

Når vi så tilmed bliver udfordret på at holde vores mand på særligt højre back, så bliver det rigtig svært.

Vores chance ligger i at presse spillet op på deres banehalvdel UDEN at smide den væk. Det er vi nok ikke gode nok til. Alternativet er bare at parkere bussen, og så håbe at vi kan smutte fra dem i en kontra. Evt. losse bolden op, som mod AGF, og så vinde nogle andenbolde.

Det bliver en svær kamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Hanga » 19. jun 2020, 16:31

Pastorius skrev:
19. jun 2020, 16:25
Hanga skrev:
19. jun 2020, 15:19
Aalborg frederikshavner skrev:
19. jun 2020, 13:30
Nordjyske skriver at Thelander og Børsting er med i kamptruppen. Rinne, MC og Kusk står over
Med MC ude, håber jeg virkelig at vi rykker Olsen ned som 6'er og hiver Lucas ned på midtbanen.

Kakeeto er ikke væsentligt bedre defensivt end Olsen er, så lad os nu få de bedste boldspillere ind. Så kan vi få Klitten eller Tengstedt ind på kanten.

Edit: Ja okay det går nu op for mig at Kusk også mangler, så er det måske for meget at fjerne Lucas fra de forreste også.
Olsen som 6'er går ikke. Det bliver værre end Kakeeto. Vores helt store problem på midtbanen er at vi bliver overløbet, så selvom vi måske 4-3 i forsvaret, så kommer modstandernes 4 og 5 hurtigere ind i feltet end vores nummer 5-6 og de bliver ikke fulgt til dørs. Vores defensive midtbane er helt til rotterne, og et langt større problem end vores midterforsvar.

Når vi så tilmed bliver udfordret på at holde vores mand på særligt højre back, så bliver det rigtig svært.

Vores chance ligger i at presse spillet op på deres banehalvdel UDEN at smide den væk. Det er vi nok ikke gode nok til. Alternativet er bare at parkere bussen, og så håbe at vi kan smutte fra dem i en kontra. Evt. losse bolden op, som mod AGF, og så vinde nogle andenbolde.

Det bliver en svær kamp.
Jeg er enig i at vores defensive midt ikke har fungeret, men efter min mening er det et mindst lige så stort problem, at vi ikke kan sætte vores eget spil. Og det hænger i mine øjne meget sammen med, at vores gode boldspillere er placeret for langt fremme, så vi har svært ved at vende spillet hurtigt. Lucas var eminent som central midtbanespiller først på sæsonen, og jeg synes også Olsen spiller en okay 6'er, i hvert fald i kampe hvor vi ikke møder stor fysik.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 19. jun 2020, 16:43

Hanga skrev:
19. jun 2020, 16:31
Pastorius skrev:
19. jun 2020, 16:25
Hanga skrev:
19. jun 2020, 15:19
Aalborg frederikshavner skrev:
19. jun 2020, 13:30
Nordjyske skriver at Thelander og Børsting er med i kamptruppen. Rinne, MC og Kusk står over
Med MC ude, håber jeg virkelig at vi rykker Olsen ned som 6'er og hiver Lucas ned på midtbanen.

Kakeeto er ikke væsentligt bedre defensivt end Olsen er, så lad os nu få de bedste boldspillere ind. Så kan vi få Klitten eller Tengstedt ind på kanten.

Edit: Ja okay det går nu op for mig at Kusk også mangler, så er det måske for meget at fjerne Lucas fra de forreste også.
Olsen som 6'er går ikke. Det bliver værre end Kakeeto. Vores helt store problem på midtbanen er at vi bliver overløbet, så selvom vi måske 4-3 i forsvaret, så kommer modstandernes 4 og 5 hurtigere ind i feltet end vores nummer 5-6 og de bliver ikke fulgt til dørs. Vores defensive midtbane er helt til rotterne, og et langt større problem end vores midterforsvar.

Når vi så tilmed bliver udfordret på at holde vores mand på særligt højre back, så bliver det rigtig svært.

Vores chance ligger i at presse spillet op på deres banehalvdel UDEN at smide den væk. Det er vi nok ikke gode nok til. Alternativet er bare at parkere bussen, og så håbe at vi kan smutte fra dem i en kontra. Evt. losse bolden op, som mod AGF, og så vinde nogle andenbolde.

Det bliver en svær kamp.
Jeg er enig i at vores defensive midt ikke har fungeret, men efter min mening er det et mindst lige så stort problem, at vi ikke kan sætte vores eget spil. Og det hænger i mine øjne meget sammen med, at vores gode boldspillere er placeret for langt fremme, så vi har svært ved at vende spillet hurtigt. Lucas var eminent som central midtbanespiller først på sæsonen, og jeg synes også Olsen spiller en okay 6'er, i hvert fald i kampe hvor vi ikke møder stor fysik.
Han følger ikke med modstandernes dybe løb, og jo dybere i banen han er, desto farligere bliver hans mange boldtab, når vi spiller fremad.
Han er ikke 6'er. Så hellere Fossum.

Men det er altså mest et holdproblem. Det er jo for nemt at slå os. Man skal bare sætte fire mand frem (to angriber og to fløje) til at holde vores forsvarer beskæftiget. Den næste modstander der løber i feltet bliver så helt fri.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Hanga » 19. jun 2020, 16:46

Pastorius skrev:
19. jun 2020, 16:43


Han følger ikke med modstandernes dybe løb, og jo dybere i banen han er, desto farligere bliver hans mange boldtab, når vi spiller fremad.
Han er ikke 6'er. Så hellere Fossum.

Men det er altså mest et holdproblem. Det er jo for nemt at slå os. Man skal bare sætte fire mand frem (to angriber og to fløje) til at holde vores forsvarer beskæftiget. Den næste modstander der løber i feltet bliver så helt fri.
Jeg synes du overdriver hans defensive mangler må jeg sige. Og er Kakeeto bedre? Bare se FCKs 2-0 mål.

Og ja, vi har været for nemme at slå. Men i de seneste 3 superligakampe har vi haft ufatteligt få afslutninger på mål. Vi er ganske enkelt ikke i nærheden af at spille os farlige det meste af en kamp. Jeg synes vores offensive problem som minimum opvejer de defensive. Men det er måske et spørgsmål om temperament.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 19. jun 2020, 16:55

Hanga skrev:
19. jun 2020, 16:46
Pastorius skrev:
19. jun 2020, 16:43


Han følger ikke med modstandernes dybe løb, og jo dybere i banen han er, desto farligere bliver hans mange boldtab, når vi spiller fremad.
Han er ikke 6'er. Så hellere Fossum.

Men det er altså mest et holdproblem. Det er jo for nemt at slå os. Man skal bare sætte fire mand frem (to angriber og to fløje) til at holde vores forsvarer beskæftiget. Den næste modstander der løber i feltet bliver så helt fri.
Jeg synes du overdriver hans defensive mangler må jeg sige. Og er Kakeeto bedre? Bare se FCKs 2-0 mål.

Og ja, vi har været for nemme at slå. Men i de seneste 3 superligakampe har vi haft ufatteligt få afslutninger på mål. Vi er ganske enkelt ikke i nærheden af at spille os farlige det meste af en kamp. Jeg synes vores offensive problem som minimum opvejer de defensive. Men det er måske et spørgsmål om temperament.
Jeg vil også gerne være med til at vores offensiv er elendig. Den består af Lucas. Selv i pokalen mod AGF er det jo ikke ret mange afslutninger vi har - til gengæld er vi mod sædvane skarpe på dem.

Jeg synes vi er gode til genpres (ikke helt på højde med inden pausen), men det bliver jo åndsvagt farligt, når vi ikke kan stoppe noget som helst, hvis vi ikke får lukket modstanderen ned.

PS! Jeg tænker godt at PO kan spille defensiv midt, han kan bare ikke gøre det alene, så bliver det lige så skidt om MC og Kakeeto.
Med venlig Hilsen
--
Robert

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af raekkeettre » 19. jun 2020, 23:12

Vi bliver simpelthen nød til at spille med 3-5-2 i morgen. Alt andet vil være selvmord. Når vi ikke har MC på banen skal vi spille med 3 i forsvaret, ellers bliver vi splittet af. Der ud over skal Olsen og Fossum være defensive med Lucas som den offensive midt med TVW og Børsting/Klitten/Tingsted som angriber.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 20. jun 2020, 08:49

Vi er blevet mast i de seneste kampe mod top 3 hvor vi fysisk ikke har kunnet være med, spillemæssigt er vi også blevet sat på plads.

Jeg tror på sejr i aften mod Farums ungdomshold, vi kommer til at møde et hold som ikke maser os fysisk og som giver modstanderen plads. Tror det bekommer os vel at møde et hold som ikke har en så stringent organisation.

Gætter på en chancerig kamp med en del chancer til begge hold men hvor vi trækker det længste strå

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Forza » 20. jun 2020, 09:34

Hanga skrev:
19. jun 2020, 16:46
Pastorius skrev:
19. jun 2020, 16:43


Han følger ikke med modstandernes dybe løb, og jo dybere i banen han er, desto farligere bliver hans mange boldtab, når vi spiller fremad.
Han er ikke 6'er. Så hellere Fossum.

Men det er altså mest et holdproblem. Det er jo for nemt at slå os. Man skal bare sætte fire mand frem (to angriber og to fløje) til at holde vores forsvarer beskæftiget. Den næste modstander der løber i feltet bliver så helt fri.
Jeg synes du overdriver hans defensive mangler må jeg sige. Og er Kakeeto bedre? Bare se FCKs 2-0 mål.

Og ja, vi har været for nemme at slå. Men i de seneste 3 superligakampe har vi haft ufatteligt få afslutninger på mål. Vi er ganske enkelt ikke i nærheden af at spille os farlige det meste af en kamp. Jeg synes vores offensive problem som minimum opvejer de defensive. Men det er måske et spørgsmål om temperament.
Fossum er i hvert fald den sidste af dem der skal tage 6’eren. Hans kompetencer er løbepensum og at løbe i hullerne. Olsen er væsentligt bedre som 6’er selvom han heller ikke ligefrem er perfekt i den rolle.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Forza » 20. jun 2020, 09:36

Aalborg frederikshavner skrev:
20. jun 2020, 08:49
Vi er blevet mast i de seneste kampe mod top 3 hvor vi fysisk ikke har kunnet være med, spillemæssigt er vi også blevet sat på plads.

Jeg tror på sejr i aften mod Farums ungdomshold, vi kommer til at møde et hold som ikke maser os fysisk og som giver modstanderen plads. Tror det bekommer os vel at møde et hold som ikke har en så stringent organisation.

Gætter på en chancerig kamp med en del chancer til begge hold men hvor vi trækker det længste strå
Jeg tror Friis går væk fra vores tekniske stil med genpres. Vi har i forvejen haft det svært mod FCN med den stil og så har vi været dårlige til det siden Corona.

Mon ikke man forsøger at genskabe AGF pokalkampen med fysik og knap så poleret spil. Det første mål bliver dog nok afgørende. Kommer vi bagud så tror jeg ikke vi scorer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af AaB1978 » 20. jun 2020, 11:17

NORDJYSKE vurderer, at AaB stiller således op mod FC Nordsjælland:

(4-3-3): Andreas Hansen - Kristoffer Pallesen, Jores Okore, Mathias Ross, Jakob Ahlmann - Iver Fossum, Patrick Olsen, Lucas Andersen - Søren Tengstedt, Tom van Weert, Lukas Klitten

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jun 2020, 11:48

Forza skrev:
20. jun 2020, 09:36
Mon ikke man forsøger at genskabe AGF pokalkampen med fysik og knap så poleret spil. Det første mål bliver dog nok afgørende. Kommer vi bagud så tror jeg ikke vi scorer.
Hvis han gør det, begynder jeg at tvivle på hans taktiske evner. Agf kan man give bolden, fordi de ikke evner at bruge den. Lige omvendt med fcn.
- FlæskeFrank

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af raekkeettre » 20. jun 2020, 12:01

AaB1978 skrev:
20. jun 2020, 11:17
NORDJYSKE vurderer, at AaB stiller således op mod FC Nordsjælland:

(4-3-3): Andreas Hansen - Kristoffer Pallesen, Jores Okore, Mathias Ross, Jakob Ahlmann - Iver Fossum, Patrick Olsen, Lucas Andersen - Søren Tengstedt, Tom van Weert, Lukas Klitten
Vi har ikke en eneste defensive midtbanespiller....De alle er 8'ere eller 10....jeg sagde det første vi har bolden 38% af tiden i den her kamp....Vi får ALDRIG fadt i den når først FCN har den....Vi skal fandme til at have en backup til MC, der er bare ikke defensiv kvalitet nok på den midtbane.få nu fast i Tim Sparv.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Hanga » 20. jun 2020, 12:03

AaB1978 skrev:
20. jun 2020, 11:17
NORDJYSKE vurderer, at AaB stiller således op mod FC Nordsjælland:

(4-3-3): Andreas Hansen - Kristoffer Pallesen, Jores Okore, Mathias Ross, Jakob Ahlmann - Iver Fossum, Patrick Olsen, Lucas Andersen - Søren Tengstedt, Tom van Weert, Lukas Klitten
Stærkt så fik jeg hvad jeg bad om. Lige mod FCN tror jeg ikke PO som 6'er er så dum en idé... Fysik bliver mindre vigtigt, til gengæld skal vi kunne vende spillet hurtigt og komme udenom deres boldpres
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af raekkeettre » 20. jun 2020, 12:29

Hanga skrev:
20. jun 2020, 12:03
AaB1978 skrev:
20. jun 2020, 11:17
NORDJYSKE vurderer, at AaB stiller således op mod FC Nordsjælland:

(4-3-3): Andreas Hansen - Kristoffer Pallesen, Jores Okore, Mathias Ross, Jakob Ahlmann - Iver Fossum, Patrick Olsen, Lucas Andersen - Søren Tengstedt, Tom van Weert, Lukas Klitten
Stærkt så fik jeg hvad jeg bad om. Lige mod FCN tror jeg ikke PO som 6'er er så dum en idé... Fysik bliver mindre vigtigt, til gengæld skal vi kunne vende spillet hurtigt og komme udenom deres boldpres
Vi skal have bolden først. Og det får vi ikke med 0 bolderobere på holdet.....og så er det sgu lige meget hvor mange PO vi så har....

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af Hanga » 20. jun 2020, 12:46

raekkeettre skrev:
20. jun 2020, 12:29
Hanga skrev:
20. jun 2020, 12:03
AaB1978 skrev:
20. jun 2020, 11:17
NORDJYSKE vurderer, at AaB stiller således op mod FC Nordsjælland:

(4-3-3): Andreas Hansen - Kristoffer Pallesen, Jores Okore, Mathias Ross, Jakob Ahlmann - Iver Fossum, Patrick Olsen, Lucas Andersen - Søren Tengstedt, Tom van Weert, Lukas Klitten
Stærkt så fik jeg hvad jeg bad om. Lige mod FCN tror jeg ikke PO som 6'er er så dum en idé... Fysik bliver mindre vigtigt, til gengæld skal vi kunne vende spillet hurtigt og komme udenom deres boldpres
Vi skal have bolden først. Og det får vi ikke med 0 bolderobere på holdet.....og så er det sgu lige meget hvor mange PO vi så har....
Tja, han har fjerdeflest bolderobringer for os denne sæson, såååh. Desuden kan bolderobringerne også ske længere fremme på banen af andre spillere. En 6'ers rolle er ikke kun erobringer men også at læse spillet og lukke huller mellem vores forsvar og midtbane (her vil han blive væsentligt mere udfordret) og så som sagt også at være med til at vende spillet, hvor han så er langt bedre end MC.

Men vi får se. Generelt er FCN svære at dominere på boldbesiddelse.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar