Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 20/06/20 klokken 18:00

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2020, 11:41

Halil skrev:
22. jun 2020, 10:27
raekkeettre skrev:
21. jun 2020, 07:24
Hovedet skrev:
21. jun 2020, 01:05
raekkeettre skrev:
20. jun 2020, 23:20
Hovedet skrev:
20. jun 2020, 23:11
raekkeettre skrev:
20. jun 2020, 22:44


Det var nu ikke en sammenligning...men et argument for at der er nogle der ikke kan se guld selvom det blev kastet i hoved på dem...:)

Og ja...en MC i top form får alle de andre til at se godt ud og vores kæder hænger meget bedre sammen....
Det er måske også bare mig, der ser knapt så stort et lys i ham - ville måske snarere karakterisere ham som en gennemsnitlig Superligaspiller, hvad der selvfølgelig også skal være plads til.
Hvis du tager hans gennemsnit det seneste år...Vil jeg give dig ret....Det jeg siger er at han er en top superliga spiller når han er i top form. Har er dog svingende. Som vi har set de sidste 3 kampe efter Corona og hans skade, har han kæmpet godt, specielt i GF kampen, mens hans pasningsspil lige så snart han prøvede at spille holde den ved jorden...så gik det galt. Men hvis vores træner team kan hold ham i form....puha...Sindsyg god spiller på hans position,.som bare mange gange er en position den alm. Fan ikke ligger mærke til...Det er jo folk som Lucas, PO, Kusk etc der skal sælge billetter....Ikke MC
Jeg husker jo apropos en Lars Thomsen i gamle dage - Kosten - der spillede en stor, om end lidt mindre glamourøs rolle på vores mesterhold i halvfemserne. På et endnu højere plan en Kim Vilfort i Brøndby og på landsholdet.
Haha...enig...Det er også min ynglingsspiller! Jeg har en forkærlighed til dem der får andre til at se godt ud. Jeg lægger altid specielt mærke til dem, da de er uundværlige på et hold, i en virksomhed, i livet generelt.....De sætter holdet/andre over sig selv, kender deres plads og arbejder røven ud af bukserne, sådan så andre kan shine....lige som Würtz - De skal tilbedes meget mere.

Der var en grund til vi aldrig kunne vinde uden Wurtz og ved gud han var ikke verdens bedste teknikker eller visionær i hans spil....Jeg ser MC på samme måde, dog mangler han lidt på Würtz press spil, og hurtighed men MC har et bedre hovedspil og en bedre teknik...om et-to år kommer han op på det niveau hvor FCK eller andre klubber i udlandet kigger på ham. Hvis han kan holde sig skadefri.

Lige nu tilbeder GF Nicolaj Poulsen...Han har 13 kort, takler og kæmper over alt på banen, og får de andre til at se godt ud. Jeg vil klart have en spiller som MC i stedet for ham, større potentiale, større top niveau, bedre hoved spil..men NP er bare noget mere stabil og vi ser ham ikke have dårlige dage, eller være små skadet...og det er der MC lige skal have et år, for at vise den stabilitet og holde sig i form......Men ikke sagt, vi ikke skal have en mere på den plads, for det skriger vi efter.....en med et højt bund niveau vi altid kan regne med - og der er Tim Sparv bare perfekt!

Vi ser igår hvad der sker når vi ikke har nogle defensive midtbane på holdet....Det kan godt se godt ud, Men pludselig er vi bagud fordi holdet bliver fanget, og vores 3 midtbane folk tænker fremad...som de jo også skal med de typer de er...men det er bare selvmord.
Haha, det er sgu meget interessant at læse, at Magnus Baglæns skulle være en topspiller i suppen under de helt rigtige forudsætninger. Jojo, Ando, Wassim og solkongen fra Sæby er også topspillere i suppen under de helt rette forudsætninger.

Desværre bare kun i 25-30 minutter af gangen i hver 5. kamp de spiller.


Nå, noget andet. Hvorfor helvede nægter Pallesen at cleare bolden til hjørne, men istedet holder bolden i spil nede ved AaB målet mod fcn? Det kostede, minimum, en stor chance, samt efterfølgende et mål mod fcn.

Tosset!
Det er rigtigt. Det er en essentiel del af at være prof fodboldspiller - stabilitet. Noget vores hold i høj grad mangler!! Det er fanme ikke godt af vores profiler, at de ikke er bedre i modgang.
Nå, men os nu se hvordan resten af sæsonen. Det hele står og falder med pokalfinalen. Jeg tror vi taber den, men håber selvfølgelig på triumfen, og endvidere kunne vi godt lige tage et par overraskende sejre i slutspillet, og så er jeg ok tilfreds.

Besvar