Ny Træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 28. nov 2020, 18:39

Mr. Larsen skrev:
28. nov 2020, 18:34
Det er stadig ingen garanti for Gustafsson kan gøre det samme i AaB, Kent Nielsen var en stor succes hos os, men alle andre steder han har været er gået knap så godt :)

Feher virker som et godt match, han burde i mine øjne få resten af sæsonen til at bevise sit værd :thumbsup:
Der er ingen garanti hos nogen trænere. Men Gustafsson har meritter. Det har Feher ikke.

svenderikpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 23. nov 2018, 10:51
Favoritspiller: Ahlmann

Re: Ny Træner

Indlæg af svenderikpoulsen » 28. nov 2020, 19:04

Det er i hvert fald godt at se/ høre Feher lever med på sidelinien. Jeg er også af den opfattelse, at han bør have minimum sæsonen ud.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2020, 19:13

Mr. Larsen skrev:
28. nov 2020, 18:34
Julgranen skrev:
28. nov 2020, 18:21
Mr. Larsen skrev:
28. nov 2020, 18:17
Hold fast i Feher, der er ingen grund til dyre udenlandske træner når vi langt om længe har fået en træner der har formået at starte en positiv udvikling af holdet, efter årevis med dårligere og dårligere resultater.
Men nu handler det her også om udvikling af unge spillere, evnen til at sælge spillere, og evnen til at spille attraktiv fodbold over (lang) tid. Bokse over ens egen vægtklasse.
Her har Gustafsson noget flere meritter end Feher.
Det er stadig ingen garanti for Gustafsson kan gøre det samme i AaB, Kent Nielsen var en stor succes hos os, men alle andre steder han har været er gået knap så godt :)

Feher virker som et godt match, han burde i mine øjne få resten af sæsonen til at bevise sit værd :thumbsup:
Feher er uden tvivl et fint match på kortere sigt. Denne sæson ud fx. Han har de taktiske evner, og han formår at få spillet til at hænge nogenlunde sammen med det han siger han gerne vil. Hvordan det går, når han på lidt længere sigt skal integrere ny stjerner i truppen, bygge en spillestil op om nye spillere med lidt andereledes kompetencer, er svært at se nu.

Han mangler altså en proven track record på seniorplan, ift det Inge har efterlyst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Mr. Larsen » 28. nov 2020, 20:12

Pastorius skrev:
28. nov 2020, 19:13
Mr. Larsen skrev:
28. nov 2020, 18:34
Julgranen skrev:
28. nov 2020, 18:21
Mr. Larsen skrev:
28. nov 2020, 18:17
Hold fast i Feher, der er ingen grund til dyre udenlandske træner når vi langt om længe har fået en træner der har formået at starte en positiv udvikling af holdet, efter årevis med dårligere og dårligere resultater.
Men nu handler det her også om udvikling af unge spillere, evnen til at sælge spillere, og evnen til at spille attraktiv fodbold over (lang) tid. Bokse over ens egen vægtklasse.
Her har Gustafsson noget flere meritter end Feher.
Det er stadig ingen garanti for Gustafsson kan gøre det samme i AaB, Kent Nielsen var en stor succes hos os, men alle andre steder han har været er gået knap så godt :)

Feher virker som et godt match, han burde i mine øjne få resten af sæsonen til at bevise sit værd :thumbsup:
Feher er uden tvivl et fint match på kortere sigt. Denne sæson ud fx. Han har de taktiske evner, og han formår at få spillet til at hænge nogenlunde sammen med det han siger han gerne vil. Hvordan det går, når han på lidt længere sigt skal integrere ny stjerner i truppen, bygge en spillestil op om nye spillere med lidt andereledes kompetencer, er svært at se nu.

Han mangler altså en proven track record på seniorplan, ift det Inge har efterlyst.
Jeg er så imponeret over hvad han har formået på kort tid med det, jeg synes i rigtig mange år at udviklingen i AaB er gået den forkerte vej, men efter Feher er kommet til (og Inge for den sags skyld) så kan jeg se vores hjerteklub begynder at udvikle sig og blive bedre, der er ingen garantier i fodbold, men så længe Feher leverer så synes jeg ikke der er nogen grund til at skifte ud på posten
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2020, 20:25

Mr. Larsen skrev:
28. nov 2020, 20:12
Jeg er så imponeret over hvad han har formået på kort tid med det, jeg synes i rigtig mange år at udviklingen i AaB er gået den forkerte vej, men efter Feher er kommet til (og Inge for den sags skyld) så kan jeg se vores hjerteklub begynder at udvikle sig og blive bedre, der er ingen garantier i fodbold, men så længe Feher leverer så synes jeg ikke der er nogen grund til at skifte ud på posten
...men det er ikke Fehers fortjeneste at potentialet til at præstere som vi gør nu, er til stede. Det er bygget op over de sidste par sæsoner, og accelereret efter Inge kom til. Feher skal have at han har forløst det potentiale indtil videre. En anden væsentlig faktor vi gerne skulle have en idé om ved en ny cheftræner, er hvordan han håndterer modgang - det har vi heldigvis ikke fundet ud af endnu :)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 28. nov 2020, 21:09

Mr. Larsen skrev:
28. nov 2020, 20:12
Jeg er så imponeret over hvad han har formået på kort tid med det, jeg synes i rigtig mange år at udviklingen i AaB er gået den forkerte vej, men efter Feher er kommet til (og Inge for den sags skyld) så kan jeg se vores hjerteklub begynder at udvikle sig og blive bedre, der er ingen garantier i fodbold, men så længe Feher leverer så synes jeg ikke der er nogen grund til at skifte ud på posten
Det er lidt en pseudo-diskussion, for du tager en mand uden meritter og sætter ham op mod en mand med meritter på de kriterier Inge måler på.
Og igen, hvis Feher er en kandidat er Kuhn også...
ingen af dem har dog præsteret på de parametre der er væsentlige for en træner, der skal løfte os på en lang række områder.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Mr. Larsen » 28. nov 2020, 23:02

Julgranen skrev:
28. nov 2020, 21:09
Mr. Larsen skrev:
28. nov 2020, 20:12
Jeg er så imponeret over hvad han har formået på kort tid med det, jeg synes i rigtig mange år at udviklingen i AaB er gået den forkerte vej, men efter Feher er kommet til (og Inge for den sags skyld) så kan jeg se vores hjerteklub begynder at udvikle sig og blive bedre, der er ingen garantier i fodbold, men så længe Feher leverer så synes jeg ikke der er nogen grund til at skifte ud på posten
Det er lidt en pseudo-diskussion, for du tager en mand uden meritter og sætter ham op mod en mand med meritter på de kriterier Inge måler på.
Og igen, hvis Feher er en kandidat er Kuhn også...
ingen af dem har dog præsteret på de parametre der er væsentlige for en træner, der skal løfte os på en lang række områder.
Hvorfor skifte en træner ud der leverer resultaterne?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 28. nov 2020, 23:34

Mr. Larsen skrev:
28. nov 2020, 23:02
Hvorfor skifte en træner ud der leverer resultaterne?
Med fare for at gentage mig selv. Inge leder efter en træner, der kan:

- integrere unge spillere i en førsteholdstrup over tid.
- skabe bedre resultater end omstændighederne tilsiger over en længere periode.
- stå i spidsen for en ny stor satsning, og være med til at tiltrække bedre spillere.

Hvilke af tingene lever Peter Feher op til?
Han har ikke navnet til at tiltrække nye spillere.
Han har ingen resultater at fremvise - ingen nævneværdig historie som cheftræner.
Han har da god erfaring som First team coach, men Jens Gustafsson har gjort spillere som Pontus Almqvist, Arnor Sigurdsson og nu Isak Bergmann Johansson salgbare.

Lavet kanonsalg hver sæson.

Pontus Almqvist henter man gratis og sælger for 25-30 mio.
Niclas Eliasson går i stå i AIK, bliver hentet til Norrköping og solgt for 15 mio.
Simon Skrabb henter man for en slik i Finland, sælger ham for 20 mio.
Sebastian Andersson går i stå i Djurgården, skifter til Norrköping hvor han blomstrer, og man sælger ham til Union Berlin.
Henter Arnor Sigurdsson billigt i IA Akranes, sælger ham for 25-30 mio.
Henter Jordan Larsson billigt i Holland, sælger ham for 30 mio.
Køber unge Rasmus Lauritsen i Vejle, sælger ham for 8 gange prisen til Dinamo Zagreb.

Og nu har man så udviklet Gylfi Sigurdssons kommende arvtager, som kaldes det største islandske talent i mange år.
Købte ham billigt og kan score kassen på ham.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Mr. Larsen » 29. nov 2020, 13:06

Julgranen skrev:
28. nov 2020, 23:34
]

Med fare for at gentage mig selv. Inge leder efter en træner, der kan:

- integrere unge spillere i en førsteholdstrup over tid.
- skabe bedre resultater end omstændighederne tilsiger over en længere periode.
- stå i spidsen for en ny stor satsning, og være med til at tiltrække bedre spillere.

Hvilke af tingene lever Peter Feher op til?
Han har ikke navnet til at tiltrække nye spillere.
Han har ingen resultater at fremvise - ingen nævneværdig historie som cheftræner.
Han har da god erfaring som First team coach, men Jens Gustafsson har gjort spillere som Pontus Almqvist, Arnor Sigurdsson og nu Isak Bergmann Johansson salgbare.
1. Jeg køber ikke den teori at det er træner navnet som er den afgørende faktor for hvad vi kan hente ind eller ej, vi har hentet profiler under Friis, som heller ikke har de kriterier du nævner, det handler om i højere grad om klubbens ry og de resultater klubben leverer på banen og ikke mindst økonomi.

2. Man skal ha chancen før man kan leverer resultaterne, det har han først fået nu, og det er gået fint i den første periode.

3. Han har masser af erfaring med at arbejde med unge spiller, især i han tid i FCN, så jeg har stor tiltro til Feher kan integrerer flere af vores talenter til 1 holdet.

4. Jeg siger ikke Jens Gustafsson ikke ku være en god løsning, men for mig virker det åndsvagt at bruge mange penge på at hente ham ind, hvis vi allerede har en træner der kan løfte opgaven

Vi bliver nok ikke enige, og fair nok med det :thumbsup:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2020, 13:16

Mr. Larsen skrev:
29. nov 2020, 13:06
Julgranen skrev:
28. nov 2020, 23:34
]

Med fare for at gentage mig selv. Inge leder efter en træner, der kan:

- integrere unge spillere i en førsteholdstrup over tid.
- skabe bedre resultater end omstændighederne tilsiger over en længere periode.
- stå i spidsen for en ny stor satsning, og være med til at tiltrække bedre spillere.

Hvilke af tingene lever Peter Feher op til?
Han har ikke navnet til at tiltrække nye spillere.
Han har ingen resultater at fremvise - ingen nævneværdig historie som cheftræner.
Han har da god erfaring som First team coach, men Jens Gustafsson har gjort spillere som Pontus Almqvist, Arnor Sigurdsson og nu Isak Bergmann Johansson salgbare.
1. Jeg køber ikke den teori at det er træner navnet som er den afgørende faktor for hvad vi kan hente ind eller ej, vi har hentet profiler under Friis, som heller ikke har de kriterier du nævner, det handler om i højere grad om klubbens ry og de resultater klubben leverer på banen og ikke mindst økonomi.

2. Man skal ha chancen før man kan leverer resultaterne, det har han først fået nu, og det er gået fint i den første periode.

3. Han har masser af erfaring med at arbejde med unge spiller, især i han tid i FCN, så jeg har stor tiltro til Feher kan integrerer flere af vores talenter til 1 holdet.

4. Jeg siger ikke Jens Gustafsson ikke ku være en god løsning, men for mig virker det åndsvagt at bruge mange penge på at hente ham ind, hvis vi allerede har en træner der kan løfte opgaven

Vi bliver nok ikke enige, og fair nok med det :thumbsup:
1) Der er ikke noget at købe. Inge har flere gange sagt i interviews at vi kigger efter en der allerede har bevist sine evner.
2) Feher er en kandidat ifølge Inge, om det så er spil for galleriet for ikke at skuffe ham, ved jeg ikke, men han er jo ude.

Inge har også sagt at det bliver svært at få alle krav opfyldt. Så intet er udelukket endnu. Det er heller ikke udelukket at folk kommer til samtaler og det så alligevel ender med en anden kandidat.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 29. nov 2020, 13:19

Mr. Larsen skrev:
29. nov 2020, 13:06
1. Jeg køber ikke den teori at det er træner navnet som er den afgørende faktor for hvad vi kan hente ind eller ej, vi har hentet profiler under Friis, som heller ikke har de kriterier du nævner, det handler om i højere grad om klubbens ry og de resultater klubben leverer på banen og ikke mindst økonomi.

2. Man skal ha chancen før man kan leverer resultaterne, det har han først fået nu, og det er gået fint i den første periode.

3. Han har masser af erfaring med at arbejde med unge spiller, især i han tid i FCN, så jeg har stor tiltro til Feher kan integrerer flere af vores talenter til 1 holdet.

4. Jeg siger ikke Jens Gustafsson ikke ku være en god løsning, men for mig virker det åndsvagt at bruge mange penge på at hente ham ind, hvis vi allerede har en træner der kan løfte opgaven

Vi bliver nok ikke enige, og fair nok med det :thumbsup:
Nej, men det kan jeg så sige dig - at det har det været i Norrköping. Det er også noget af det deres fans frygter. Og det er klart at man gerne vil spille for en træner der nu i 4 år har forløst talent efter talent. Har man mistet 2 profiler, så har han fundet 2 nye.

Men det nytter ikke noget at du leverer så tam argumentation, når du ikke tager klubbens strategi in mente. AaB vil sælge spillere for langt over 100 millioner de kommende år. Det skal give os råderum til at tage næste skridt - op i toppen af dansk fodbold.. Derfor er det sådan set ligegyldigt om Peter Feher har 4 eller 5 sejre i træk.
Hvis han ikke kan lokalisere de næste store talenter, eller lokke dem til, så er vi lige vidt. Og dér har Gustafsson en kæmpe fordel. Norrköping har solgt spillere for i omegnen af 250 mio. kr. under ham, i en klub som ikke er i nærheden af at have AaB's lønbudget. Peter Feher har ikke engang trænet på allerhøjeste niveau før nu.
Hver gang Norrköping har solgt nogen, så har Gustafsson fundet nye talenter og fået dem integreret. Det er en kæmpe kvalitet.

Feher har INGEN erfaring med den opgave han skal løfte. Nul. Det er vel i og for sig de største krav der er stillet til en cheftræner i mange år til AaB. Det er en kæmpe opgave, og kræver én der har vist at han har kunnet gøre det før på sammenligneligt niveau.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Ny Træner

Indlæg af Uldahl » 29. nov 2020, 19:14

Julgranen skrev:
29. nov 2020, 13:19
Mr. Larsen skrev:
29. nov 2020, 13:06
1. Jeg køber ikke den teori at det er træner navnet som er den afgørende faktor for hvad vi kan hente ind eller ej, vi har hentet profiler under Friis, som heller ikke har de kriterier du nævner, det handler om i højere grad om klubbens ry og de resultater klubben leverer på banen og ikke mindst økonomi.

2. Man skal ha chancen før man kan leverer resultaterne, det har han først fået nu, og det er gået fint i den første periode.

3. Han har masser af erfaring med at arbejde med unge spiller, især i han tid i FCN, så jeg har stor tiltro til Feher kan integrerer flere af vores talenter til 1 holdet.

4. Jeg siger ikke Jens Gustafsson ikke ku være en god løsning, men for mig virker det åndsvagt at bruge mange penge på at hente ham ind, hvis vi allerede har en træner der kan løfte opgaven

Vi bliver nok ikke enige, og fair nok med det :thumbsup:
Nej, men det kan jeg så sige dig - at det har det været i Norrköping. Det er også noget af det deres fans frygter. Og det er klart at man gerne vil spille for en træner der nu i 4 år har forløst talent efter talent. Har man mistet 2 profiler, så har han fundet 2 nye.

Men det nytter ikke noget at du leverer så tam argumentation, når du ikke tager klubbens strategi in mente. AaB vil sælge spillere for langt over 100 millioner de kommende år. Det skal give os råderum til at tage næste skridt - op i toppen af dansk fodbold.. Derfor er det sådan set ligegyldigt om Peter Feher har 4 eller 5 sejre i træk.
Hvis han ikke kan lokalisere de næste store talenter, eller lokke dem til, så er vi lige vidt. Og dér har Gustafsson en kæmpe fordel. Norrköping har solgt spillere for i omegnen af 250 mio. kr. under ham, i en klub som ikke er i nærheden af at have AaB's lønbudget. Peter Feher har ikke engang trænet på allerhøjeste niveau før nu.
Hver gang Norrköping har solgt nogen, så har Gustafsson fundet nye talenter og fået dem integreret. Det er en kæmpe kvalitet.

Feher har INGEN erfaring med den opgave han skal løfte. Nul. Det er vel i og for sig de største krav der er stillet til en cheftræner i mange år til AaB. Det er en kæmpe opgave, og kræver én der har vist at han har kunnet gøre det før på sammenligneligt niveau.
Helt enig. Feher gør det skide godt lige nu, og kan sikkert nok få os i top 4. Men det er bare ikke nok, vi skal have en der erfaring i at udvikle og sælge unge spillere. Det er det klubben skal leve af.

Feher er en opgradering i forhold til Friis, han er bedre taktisk, og reagere hurtigere med hensyn til udskiftninger. Det er bare ikke nok, og vil være en en dyr chance af tage, i forhold til hans evne til at tiltrække talenter og gode spillere.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Ny Træner

Indlæg af Gaarde6 » 29. nov 2020, 19:38

Uldahl skrev:
29. nov 2020, 19:14
Julgranen skrev:
29. nov 2020, 13:19
Mr. Larsen skrev:
29. nov 2020, 13:06
1. Jeg køber ikke den teori at det er træner navnet som er den afgørende faktor for hvad vi kan hente ind eller ej, vi har hentet profiler under Friis, som heller ikke har de kriterier du nævner, det handler om i højere grad om klubbens ry og de resultater klubben leverer på banen og ikke mindst økonomi.

2. Man skal ha chancen før man kan leverer resultaterne, det har han først fået nu, og det er gået fint i den første periode.

3. Han har masser af erfaring med at arbejde med unge spiller, især i han tid i FCN, så jeg har stor tiltro til Feher kan integrerer flere af vores talenter til 1 holdet.

4. Jeg siger ikke Jens Gustafsson ikke ku være en god løsning, men for mig virker det åndsvagt at bruge mange penge på at hente ham ind, hvis vi allerede har en træner der kan løfte opgaven

Vi bliver nok ikke enige, og fair nok med det :thumbsup:
Nej, men det kan jeg så sige dig - at det har det været i Norrköping. Det er også noget af det deres fans frygter. Og det er klart at man gerne vil spille for en træner der nu i 4 år har forløst talent efter talent. Har man mistet 2 profiler, så har han fundet 2 nye.

Men det nytter ikke noget at du leverer så tam argumentation, når du ikke tager klubbens strategi in mente. AaB vil sælge spillere for langt over 100 millioner de kommende år. Det skal give os råderum til at tage næste skridt - op i toppen af dansk fodbold.. Derfor er det sådan set ligegyldigt om Peter Feher har 4 eller 5 sejre i træk.
Hvis han ikke kan lokalisere de næste store talenter, eller lokke dem til, så er vi lige vidt. Og dér har Gustafsson en kæmpe fordel. Norrköping har solgt spillere for i omegnen af 250 mio. kr. under ham, i en klub som ikke er i nærheden af at have AaB's lønbudget. Peter Feher har ikke engang trænet på allerhøjeste niveau før nu.
Hver gang Norrköping har solgt nogen, så har Gustafsson fundet nye talenter og fået dem integreret. Det er en kæmpe kvalitet.

Feher har INGEN erfaring med den opgave han skal løfte. Nul. Det er vel i og for sig de største krav der er stillet til en cheftræner i mange år til AaB. Det er en kæmpe opgave, og kræver én der har vist at han har kunnet gøre det før på sammenligneligt niveau.
Helt enig. Feher gør det skide godt lige nu, og kan sikkert nok få os i top 4. Men det er bare ikke nok, vi skal have en der erfaring i at udvikle og sælge unge spillere. Det er det klubben skal leve af.

Feher er en opgradering i forhold til Friis, han er bedre taktisk, og reagere hurtigere med hensyn til udskiftninger. Det er bare ikke nok, og vil være en en dyr chance af tage, i forhold til hans evne til at tiltrække talenter og gode spillere.
Jeg tror ikke der er mange trænere i superligaen, som direkte kan tiltrække spillere.
Det er vel klubbens projekt, stil og evnen til at bruge unge spillere (og ikke mindst økonomi) som gør at en ung spiller finder os interessant?
Ja med mindre man hiver et KÆMPE navn op som træner selvfølgelig.
Jeg tror sgu ikke en ung spiller tænker, at han vil elske at spille under en bestemt træner i superligaen lige nu.
Faktisk vil jeg sige at med de udtalelser eks lucas kommer med om Feher. Så lyder han ekstremt vellidt og god til mandskabspleje. Det kunne jo også være en ung spiller ville kigge på?

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny Træner

Indlæg af gravballe » 30. nov 2020, 08:35


RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Ny Træner

Indlæg af RicoBR02 » 30. nov 2020, 09:53

gravballe skrev:
30. nov 2020, 08:35
https://ekstrabladet.dk/plus/sportogspi ... ob/8383325

ved ikke om der står noget nyt
Det er stadig jens gustasson der nævnes. Han skulle være favorit til jobbet og have været til flere samtaler. Inge vil dog ikke kommentere på rygtet..

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Ny Træner

Indlæg af BoT » 30. nov 2020, 10:23

Altså er vi ikke stadig der, at Inge har afsøgt markedet og fundet 3-4 kandidater, som han nu går grundigere i dialog med.

Bare fordi aviserne skriver, at en kandidat er "brandvarm", tror jeg altså stadig, at Inge har flere kandidater på listen:

Den ser vel sådan ud:

Peter Feher
Mari Cifuentes
Kjetil Knutsen
Jens Gustafsson

Jeg er mere i tvivl om Hamrén.

Så lige nu handler det om grundigere samtaler + overvejelser omkring omkostninger ved hver især.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 30. nov 2020, 10:24

Er det mig, eller ligner Gustafsson ikke Kasi-Jesper?

Jeg synes det virker som et interessant navn, og vel den træner hvor der er bedst sandsynlighed for, at Feher bliver, nu hvor Gustafsson ikke har et halvt trænerteam der følger ham. Det vil i min optik være en fremragende løsning.

Jeg kan også rigtig godt li' den konstellation det giver i den sportslige ledelse, med godt kendskab til de nordiske markeder, og folk der har arbejdet indgående med både norsk, dansk og svensk fodbold.

Hvis vi kan beholde Feher som assistent, så er svenskeren min favorit.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Ny Træner

Indlæg af FIDEL » 30. nov 2020, 10:31

jonas386 skrev:
30. nov 2020, 10:24
Er det mig, eller ligner Gustafsson ikke Kasi-Jesper?

Jeg synes det virker som et interessant navn, og vel den træner hvor der er bedst sandsynlighed for, at Feher bliver, nu hvor Gustafsson ikke har et halvt trænerteam der følger ham. Det vil i min optik være en fremragende løsning.

Jeg kan også rigtig godt li' den konstellation det giver i den sportslige ledelse, med godt kendskab til de nordiske markeder, og folk der har arbejdet indgående med både norsk, dansk og svensk fodbold.

Hvis vi kan beholde Feher som assistent, så er svenskeren min favorit.
Det er vist dig. ;)

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 30. nov 2020, 15:26

BoT skrev:
30. nov 2020, 10:23
Altså er vi ikke stadig der, at Inge har afsøgt markedet og fundet 3-4 kandidater, som han nu går grundigere i dialog med.

Bare fordi aviserne skriver, at en kandidat er "brandvarm", tror jeg altså stadig, at Inge har flere kandidater på listen:

Den ser vel sådan ud:

Peter Feher
Mari Cifuentes
Kjetil Knutsen
Jens Gustafsson

Jeg er mere i tvivl om Hamrén.

Så lige nu handler det om grundigere samtaler + overvejelser omkring omkostninger ved hver især.
Ingen af de andre 3 kan leve op til Jens Gustafsson på de væsentlige parametre. Jeg tror nu den gæve nordmand har truffet sit valg. Og rygterne om at Norling kan blive præsenteret i Norrköping inden nytår smider brænde på det bål.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Ny Træner

Indlæg af BoT » 30. nov 2020, 19:59

Julgranen skrev:
30. nov 2020, 15:26
BoT skrev:
30. nov 2020, 10:23
Altså er vi ikke stadig der, at Inge har afsøgt markedet og fundet 3-4 kandidater, som han nu går grundigere i dialog med.

Bare fordi aviserne skriver, at en kandidat er "brandvarm", tror jeg altså stadig, at Inge har flere kandidater på listen:

Den ser vel sådan ud:

Peter Feher
Mari Cifuentes
Kjetil Knutsen
Jens Gustafsson

Jeg er mere i tvivl om Hamrén.

Så lige nu handler det om grundigere samtaler + overvejelser omkring omkostninger ved hver især.
Ingen af de andre 3 kan leve op til Jens Gustafsson på de væsentlige parametre. Jeg tror nu den gæve nordmand har truffet sit valg. Og rygterne om at Norling kan blive præsenteret i Norrköping inden nytår smider brænde på det bål.
Synes bare, at nogle medier var næsten lige så sikre på Cifuentes. Jeg tror godt, der kan gå noget tid, inden den permanente træner falder på plads.

Besvar