Ny Træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Ny Træner

Indlæg af DenGamleMand » 1. jun 2023, 14:43

Jonas; Velkommen til voksenlivet. Lur mig om du selv kommer til at skuffe en arbejdsgiver med et jobskifte på et tidspunkt i dit liv.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 1. jun 2023, 14:48

DenGamleMand skrev:
1. jun 2023, 14:43
Jonas; Velkommen til voksenlivet. Lur mig om du selv kommer til at skuffe en arbejdsgiver med et jobskifte på et tidspunkt i dit liv.
Hvad er pointen? Skal en potentiel arbejdsgiver ikke have lov til at være træt af, at vedkommende har brugt tid og energi på at ansætte mig og indrette arbejdspladsen efter minne behov, og at jeg så tager et nyt job så snart muligheden byder sig?

Jeg er fuldt ud klar over, at det er småligt, men det er jo ligesom det privilegie man har som fodboldfan.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny Træner

Indlæg af Hanga » 1. jun 2023, 15:30

jonas386 skrev:
1. jun 2023, 14:22
Hanga skrev:
1. jun 2023, 14:13
jonas386 skrev:
DenGamleMand skrev:
1. jun 2023, 12:35
jonas386 skrev:
1. jun 2023, 09:10
Cifuentes åbenbart i modvind i Hammarby og tilsyneladende i åben konflikt med flere spillere :D

Man må næsten håbe for ham, at konen snart får en trang til at skulle til Spanien eller i hvert fald videre fra Stockholm - men mon ikke han får sparket inden. Det vil godt nok fryde mig.. ikke at det giver så meget hvis vi selv rykker ned selvfølgelig..

I øvrigt en smule overraskende at både Göteborg og AIK er under stregen efter 12 runder. Jeg er med på, at de nok ikke er hvad de har været, men med 16 hold i ligaen skulle nedrykning da helt aldrig være et tema for så store klubber
Det er godt nok fattigt at fryde sig over.
Sikkert, men når vi ikke selv kan præstere noget spændende, må man nøjes med at fryde sig over andres ulykke.
Marti vendte klubben ryggen på et vigtigt tidspunkt, og jeg håber i sidste endte, qt det kommer til at koste ham karrieren at han tog til Stockholm.
Bitter much?
Ja det var da ærgerligt men AaB havde givet ham muligheden med den klausul, og for en mand uden særlig tilknytning til AaB eller Aalborg er det meget at forvente stor loyalitet. Nuvel jeg deler da til dels din skuffelse, men at ønske manden ulykke forstår jeg ikke.
Ja selvfølgelig er jeg da bitter over, at en træner hopper til fucking svensk fodbold og bruger konen og børnene som undskyldning for at forlade klubben i en elendig situation i en periode hvor vi skulle ud og jagte medaljer og europa.

Og ja, Inge Andre har naturligvis også et ansvar, men ham ønsker jeg faktisk heller ikke noget godt.
Tja jeg forstår til dels godt hans beslutning. Han er kommet til en større klub og om familien var en undskyldning eller en reel problemstilling ved vi ikke.

Jeg har væsentligt sværere ved at tilgive det cirkus der fulgte efter. Det var det der for alvor kostede AaB.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 1. jun 2023, 15:49

Hanga skrev:
1. jun 2023, 15:30
Tja jeg forstår til dels godt hans beslutning. Han er kommet til en større klub og om familien var en undskyldning eller en reel problemstilling ved vi ikke.

Jeg har væsentligt sværere ved at tilgive det cirkus der fulgte efter. Det var det der for alvor kostede AaB.
Er Hammarby virkelig en større klub end vi er? De har vundet den svenske liga én(!) gang, i begyndelsen af dette årtusinde, og en enkelt gang har de vundet den svenske pokalturnering. De har ingen europæiske præstationer at vise frem, og bedste resultat er at blive slået ud i play-off af Basel sidste sæson. Det er da i hvert fald ikke dømt på meritter, hvis vi antager (og det går jeg ud fra vi gør), at svensk ligafodbold stadig er en anelse ringere end dansk

Vi skal heller ikke mere end 10 år tilbage for at finde den sidste sæson i den næstbedste række, og det er altså i en liga med 16 hold, og hvor midterholdene allerede ville have udfordringer med at blive i superligaen.

Anden del er jeg da helt enig i, men det cirkus blev jo kun en ting, fordi Cifuentes ville til Stokholm og skred midt i sæsonen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny Træner

Indlæg af Hanga » 1. jun 2023, 16:23

jonas386 skrev:
1. jun 2023, 15:49
Hanga skrev:
1. jun 2023, 15:30
Tja jeg forstår til dels godt hans beslutning. Han er kommet til en større klub og om familien var en undskyldning eller en reel problemstilling ved vi ikke.

Jeg har væsentligt sværere ved at tilgive det cirkus der fulgte efter. Det var det der for alvor kostede AaB.
Er Hammarby virkelig en større klub end vi er? De har vundet den svenske liga én(!) gang, i begyndelsen af dette årtusinde, og en enkelt gang har de vundet den svenske pokalturnering. De har ingen europæiske præstationer at vise frem, og bedste resultat er at blive slået ud i play-off af Basel sidste sæson. Det er da i hvert fald ikke dømt på meritter, hvis vi antager (og det går jeg ud fra vi gør), at svensk ligafodbold stadig er en anelse ringere end dansk

Vi skal heller ikke mere end 10 år tilbage for at finde den sidste sæson i den næstbedste række, og det er altså i en liga med 16 hold, og hvor midterholdene allerede ville have udfordringer med at blive i superligaen.

Anden del er jeg da helt enig i, men det cirkus blev jo kun en ting, fordi Cifuentes ville til Stokholm og skred midt i sæsonen.
Diskussionen om Hammarby gider jeg ikke rigtig tage igen.

Det blev et cirkus fordi vi brugte 3 måneder på ikke at ville betale noget for Cifuentes afløser, hvorved vi missede vores førstevalg, og så endte vi i et pinligt forløb med Viborg om Lars Friis, hvor det alligevel endte med at vi måtte betale dyrt. En hel vinterforberedelse og en start på foråret der skete med midlertidig træner og usikkerhed om fremtiden.

At en træner stopper pludseligt sker ofte og behøver ikke udløse ovenstående. Det er lidt meget at give Marti skylden for vores ledelses dårlige beslutninger i den sag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 1. jun 2023, 16:37

Hanga skrev:
1. jun 2023, 16:23
jonas386 skrev:
1. jun 2023, 15:49
Hanga skrev:
1. jun 2023, 15:30
Tja jeg forstår til dels godt hans beslutning. Han er kommet til en større klub og om familien var en undskyldning eller en reel problemstilling ved vi ikke.

Jeg har væsentligt sværere ved at tilgive det cirkus der fulgte efter. Det var det der for alvor kostede AaB.
Er Hammarby virkelig en større klub end vi er? De har vundet den svenske liga én(!) gang, i begyndelsen af dette årtusinde, og en enkelt gang har de vundet den svenske pokalturnering. De har ingen europæiske præstationer at vise frem, og bedste resultat er at blive slået ud i play-off af Basel sidste sæson. Det er da i hvert fald ikke dømt på meritter, hvis vi antager (og det går jeg ud fra vi gør), at svensk ligafodbold stadig er en anelse ringere end dansk

Vi skal heller ikke mere end 10 år tilbage for at finde den sidste sæson i den næstbedste række, og det er altså i en liga med 16 hold, og hvor midterholdene allerede ville have udfordringer med at blive i superligaen.

Anden del er jeg da helt enig i, men det cirkus blev jo kun en ting, fordi Cifuentes ville til Stokholm og skred midt i sæsonen.
Diskussionen om Hammarby gider jeg ikke rigtig tage igen.

Det blev et cirkus fordi vi brugte 3 måneder på ikke at ville betale noget for Cifuentes afløser, hvorved vi missede vores førstevalg, og så endte vi i et pinligt forløb med Viborg om Lars Friis, hvor det alligevel endte med at vi måtte betale dyrt. En hel vinterforberedelse og en start på foråret der skete med midlertidig træner og usikkerhed om fremtiden.

At en træner stopper pludseligt sker ofte og behøver ikke udløse ovenstående. Det er lidt meget at give Marti skylden for vores ledelses dårlige beslutninger i den sag.
Jeg husker ikke den debat, men helt fair. Min pointe er sådan set bare, at det for mig at se ikke er så stor en mulighed, at man som træner bør og skal tage muligheden når den præsenterer sig.

Trænere stopper, ja. Men der er da i den grad forskel på hvordan og hvorfor man stopper. Han skulle jo aldrig have haft det job, hvis han alligevel bare havde tænkt sig at hoppe videre når muligheden bød sig. Så skulle han da bare være blevet i den hvalfangerbygd vi fandt ham i.

Jeg er sådan set også helt med på kritikken af ledelsen, og det forløb du beskriver, der, om noget, har været stærkt medvirkende til at vi står i den kattepine som vi befinder os i nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 1. jun 2023, 16:43

Jeg er da i øvrigt også helt med på, at det ikke nødvendigvis er rationelt, men sådan er det jo sjældent med følelser og fodbold.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 2. jun 2023, 09:38

Hearts er efter sigende ude efter Cifuentes. Men konen savner vist nok også familien hjemme i Edinburgh.
Ædruelighedens stemme

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Ny Træner

Indlæg af Nautrup88 » 2. jun 2023, 11:06

R Rosenberg skrev:
2. jun 2023, 09:38
Hearts er efter sigende ude efter Cifuentes. Men konen savner vist nok også familien hjemme i Edinburgh.
😂😂😂👍

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 836
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Ny Træner

Indlæg af Raptorr » 2. jun 2023, 17:12

R Rosenberg skrev:
2. jun 2023, 09:38
Hearts er efter sigende ude efter Cifuentes. Men konen savner vist nok også familien hjemme i Edinburgh.
:D :D :D Alt andet lige, så må Stockholm nu være noget mere attraktiv end Edinburgh. Det kan den i hvert fald blive efter noget tid i det skotske?!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 5. jun 2023, 08:49

Nu kan jeg se, at de der historier om Hiljemarks Iznogood-lignende planer over for Lars Friis begynder at pible frem igen på Twitter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 5. jun 2023, 09:49

jonas386 skrev:
5. jun 2023, 08:49
Nu kan jeg se, at de der historier om Hiljemarks Iznogood-lignende planer over for Lars Friis begynder at pible frem igen på Twitter.
Tør man gætte på Vigtigper Ottesen og hans disciple?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Ny Træner

Indlæg af Kunji » 5. jun 2023, 09:54

R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 09:49
jonas386 skrev:
5. jun 2023, 08:49
Nu kan jeg se, at de der historier om Hiljemarks Iznogood-lignende planer over for Lars Friis begynder at pible frem igen på Twitter.
Tør man gætte på Vigtigper Ottesen og hans disciple?
Præcis. Ottesen, Søndergaard og Yde Hegnet.
De har rendt med historier det sidste år, og de har stadig ikke dokumenteret noget. De to første har forlængst besluttet sig til deres holdning om Hiljemark, og Yde Hegnet agerer mikrofonholder, som samtidig igen og igen udstiller i Mediano, at han INGEN insiderviden har.

Indtil de kan dokumentere noget og det ikke bare er “jeg har hørt” fra de mest anti-AaB AaB-folk, så er de ikke værd at spilde tid på.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny Træner

Indlæg af Hanga » 5. jun 2023, 10:04

Kunji skrev:
5. jun 2023, 09:54
R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 09:49
jonas386 skrev:
5. jun 2023, 08:49
Nu kan jeg se, at de der historier om Hiljemarks Iznogood-lignende planer over for Lars Friis begynder at pible frem igen på Twitter.
Tør man gætte på Vigtigper Ottesen og hans disciple?
Præcis. Ottesen, Søndergaard og Yde Hegnet.
De har rendt med historier det sidste år, og de har stadig ikke dokumenteret noget. De to første har forlængst besluttet sig til deres holdning om Hiljemark, og Yde Hegnet agerer mikrofonholder, som samtidig igen og igen udstiller i Mediano, at han INGEN insiderviden har.

Indtil de kan dokumentere noget og det ikke bare er “jeg har hørt” fra de mest anti-AaB AaB-folk, så er de ikke værd at spilde tid på.
Ottesen og Søndergaard har jo uden tvivl nogle kilder fra deres tid som journalister. Derfor tror jeg da også at der ofte er hel eller delvis hold i de ting de kommer med. Men jeg er helt enig med dig i, at det er useriøst at de aldrig gøre det helt konkrete og uden at fortælle deres historier fuldt ud. Det er som oftest en masse insinueringer. Derfor er det svært at forholde sig til for alvor, og ligeledes bliver det umuligt at høre "den anden side". Som journalister burde de vide bedre. Det bliver langt mere interessant og alvorligt, når en "rigtig" journalist som Klaus Egelund på Ekstrabladet bringer histoierne - og her må man jo konstatere, at det flere gange har flugtet med de "påstande", som er kommet fra de 3 musketerer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Ny Træner

Indlæg af Kunji » 5. jun 2023, 10:19

Ottesen skaber sig på Twitter over, at Egelund har fanget et billede af Hiljemark siddende alene midt på banen to timer efter kampen. Det er selviscenesættelse!

Det er vist mest af alt agenda.

Som sagt:
- Jeg er sikker på, at Hiljemark var uenig under både Friis og Hamrén. Vi spillede katastrofalt, og manden var uenig i stilen. Han er for ærgerrig til at lade være.
- Jeg tror også, han kan ha’ været en illoyal assistent, fordi han mener, han har en anden og bedre opskrift. Hvilket han retteligt havde indtil Sousa gik i stykker.

Jeg tror ikke på, han er gået til pressen, som der insinueres.

Han er en rookie, og det er en fejl at skifte på den måde, han gør i især den sidste kamp, men jeg har svært ved at se ret mange dårlige valg fra ham. Skader tvinger ham til det meste. Helenius kan diskuteres, men han har været en katastrofe de sidste 4-5 kampe.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 5. jun 2023, 10:25

Kunji skrev:
5. jun 2023, 10:19
- Jeg tror også, han kan ha’ været en illoyal assistent, fordi han mener, han har en anden og bedre opskrift. Hvilket han retteligt havde indtil Sousa gik i stykker.
Det lyder da også ret giftigt for en fodboldklub, og ikke noget der tale for at stikke manden en lang kontrakt. Jeg mistænker ham for at være ude af døren så snart noget mere interessant byder sig.
Hiljemark har været so and so. Et par enkelte gode kampe, og bedre spil end under Hamren, men også mange tåbelige fejl, som i sidste ende gør vi snubler på målstregen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 5. jun 2023, 10:31

Kunji skrev:
5. jun 2023, 09:54
R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 09:49
jonas386 skrev:
5. jun 2023, 08:49
Nu kan jeg se, at de der historier om Hiljemarks Iznogood-lignende planer over for Lars Friis begynder at pible frem igen på Twitter.
Tør man gætte på Vigtigper Ottesen og hans disciple?
Præcis. Ottesen, Søndergaard og Yde Hegnet.
De har rendt med historier det sidste år, og de har stadig ikke dokumenteret noget. De to første har forlængst besluttet sig til deres holdning om Hiljemark, og Yde Hegnet agerer mikrofonholder, som samtidig igen og igen udstiller i Mediano, at han INGEN insiderviden har.

Indtil de kan dokumentere noget og det ikke bare er “jeg har hørt” fra de mest anti-AaB AaB-folk, så er de ikke værd at spilde tid på.
Ah, selvfølgelig. Det sædvanlige crew.

Ja, Ottosen vil gerne være væsentlig og høste likes.
Alt hvad han disker op med i sine tirader er insinuationer og hele tiden på sådan en Vigtigper-facon, hvor "han ved noget, men skal beskytte sine kilder".

Og hver eneste gang nogen går lidt til ham og afkræver ham lidt mere end de sædvanlige mellemregninger, bliver han tøsefornærmet. Det var akkurat det samme med Inge, hvor han insinuerede alt fra nærmest kriminelt til foul play, men der kom aldrig nogensinde kød på.

Og hans sædvanlige crew sad som sædvanlig og hyldede ham.

Men SNART kommer der noget stort ud!
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 5. jun 2023, 10:34

jonas386 skrev:
5. jun 2023, 10:25
Kunji skrev:
5. jun 2023, 10:19
- Jeg tror også, han kan ha’ været en illoyal assistent, fordi han mener, han har en anden og bedre opskrift. Hvilket han retteligt havde indtil Sousa gik i stykker.
Det lyder da også ret giftigt for en fodboldklub, og ikke noget der tale for at stikke manden en lang kontrakt. Jeg mistænker ham for at være ude af døren så snart noget mere interessant byder sig.
Hiljemark har været so and so. Et par enkelte gode kampe, og bedre spil end under Hamren, men også mange tåbelige fejl, som i sidste ende gør vi snubler på målstregen.
Hvornår har en træner sidst kunnet få noget til at fungere i AaB?
Vi har prøvet rookies, talenter, voldsomt erfarne. Hvornår?
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 5. jun 2023, 10:37

R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 10:34
jonas386 skrev:
5. jun 2023, 10:25
Kunji skrev:
5. jun 2023, 10:19
- Jeg tror også, han kan ha’ været en illoyal assistent, fordi han mener, han har en anden og bedre opskrift. Hvilket han retteligt havde indtil Sousa gik i stykker.
Det lyder da også ret giftigt for en fodboldklub, og ikke noget der tale for at stikke manden en lang kontrakt. Jeg mistænker ham for at være ude af døren så snart noget mere interessant byder sig.
Hiljemark har været so and so. Et par enkelte gode kampe, og bedre spil end under Hamren, men også mange tåbelige fejl, som i sidste ende gør vi snubler på målstregen.
Hvornår har en træner sidst kunnet få noget til at fungere i AaB?
Vi har prøvet rookies, talenter, voldsomt erfarne. Hvornår?
Det mindste man kan forvente er da loyalitet over for klubben, og at man ikke lader egne ambitioner stå over klubbens ve og vel. Medarbejdere der modarbejder klubbens sportslige projekt for at fremme egne ambitioner skal ikke have mere indflydelse.

Og vi havde da lige en kort periode med Lars Friis inden han blev fyret, men ellers skal vi vel nærmest tilbage til Lars Søndergaard.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Ny Træner

Indlæg af Kunji » 5. jun 2023, 10:46

jonas386 skrev:
5. jun 2023, 10:25
Det lyder da også ret giftigt for en fodboldklub, og ikke noget der tale for at stikke manden en lang kontrakt. Jeg mistænker ham for at være ude af døren så snart noget mere interessant byder sig.
Det kan da uden tvivl være giftigt - alt efter hvordan det udspiller sig. I min verden kan man dog sagtens som medarbejder gå til ledelsen og udlægge ens syn på tingene. Så er det jo op til ledelsen at agere. Går man direkte til pressen er det selvfølgelig noget andet. Det er bare så stor en historie, at jeg ikke kan forestille mig, at EB/BT/Nordjyske ikke skulle følge den til dørs.

Derudover: Alle trænere er sgu da videre, når noget mere interessant dukker op. Forhåbentlig har vi været kloge nok til at undlade klausul, men derudover så står danske klubber sjældent i vejen for deres trænere.
jonas386 skrev:
5. jun 2023, 10:25
Hiljemark har været so and so. Et par enkelte gode kampe, og bedre spil end under Hamren, men også mange tåbelige fejl, som i sidste ende gør vi snubler på målstregen.
Under Hiljemark spiller vi vel reelt det bedste fodbold hele sæsonen, indtil Sousa går ud.

Jeg har svært ved at se, at det er de “mange tåbelige fejl” fra Hiljemark, som koster den her.

Theo i mål koster utvivlsomt point, men hvor mange og hvor meget den skal tilskrives Hiljemark, synes jeg er svært.

Ferreira på midten i en OB-kamp koster klart første halvleg. Den vender han dog i halvlegen indtil Theo begår et tåbeligt straffe.

Sousa bliver skader - måske pga. pokalturneringen. Den vil jeg godt tilskrive et unødvendigt sats.

Derudover ser jeg ikke, at Hiljemark har kostet noget som helst.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Besvar