Ny Træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny Træner

Indlæg af gravballe » 5. jun 2023, 10:56

Kunji skrev:
5. jun 2023, 09:54
R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 09:49
jonas386 skrev:
5. jun 2023, 08:49
Nu kan jeg se, at de der historier om Hiljemarks Iznogood-lignende planer over for Lars Friis begynder at pible frem igen på Twitter.
Tør man gætte på Vigtigper Ottesen og hans disciple?
Præcis. Ottesen, Søndergaard og Yde Hegnet.
De har rendt med historier det sidste år, og de har stadig ikke dokumenteret noget. De to første har forlængst besluttet sig til deres holdning om Hiljemark, og Yde Hegnet agerer mikrofonholder, som samtidig igen og igen udstiller i Mediano, at han INGEN insiderviden har.

Indtil de kan dokumentere noget og det ikke bare er “jeg har hørt” fra de mest anti-AaB AaB-folk, så er de ikke værd at spilde tid på.
Jeg er ikke overrasket.. INgen af dem aner noget som helst om hvad der foregår i AaB, de gætter, og du kan finde mere indsider viden her på forum end via dem. De har intet, hverken da de var journlister eller nu..

sidst han begyndte på det pis, kaldte jeg ham ud på twitter for at lyve, så skulle i se min indbakke blive fyldt med tuderi fra søndergaard og ottesen...

og når det er sagt, så skrev jeg for et år siden allerede om problemer i truppen, men det var nu en anden end hildemark der var problemet der...

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Ny Træner

Indlæg af Stegosaurus » 5. jun 2023, 11:00

Fint med mig hvis Hiljemark har startet "rygter" i pressen hvis han uge efter uge har stået og gloet på slatten træning under Lars Friis og Hamrén.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 5. jun 2023, 11:08

jonas386 skrev:
5. jun 2023, 10:37
R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 10:34
jonas386 skrev:
5. jun 2023, 10:25
Kunji skrev:
5. jun 2023, 10:19
- Jeg tror også, han kan ha’ været en illoyal assistent, fordi han mener, han har en anden og bedre opskrift. Hvilket han retteligt havde indtil Sousa gik i stykker.
Det lyder da også ret giftigt for en fodboldklub, og ikke noget der tale for at stikke manden en lang kontrakt. Jeg mistænker ham for at være ude af døren så snart noget mere interessant byder sig.
Hiljemark har været so and so. Et par enkelte gode kampe, og bedre spil end under Hamren, men også mange tåbelige fejl, som i sidste ende gør vi snubler på målstregen.
Hvornår har en træner sidst kunnet få noget til at fungere i AaB?
Vi har prøvet rookies, talenter, voldsomt erfarne. Hvornår?
Det mindste man kan forvente er da loyalitet over for klubben, og at man ikke lader egne ambitioner stå over klubbens ve og vel. Medarbejdere der modarbejder klubbens sportslige projekt for at fremme egne ambitioner skal ikke have mere indflydelse.

Og vi havde da lige en kort periode med Lars Friis inden han blev fyret, men ellers skal vi vel nærmest tilbage til Lars Søndergaard.
Men den manglende loyalitet har vi én eneste mands ord for: Vigtigper Ottesen. Og så har han ikke engang ført belæg for det.

Generelt håber jeg, at du har lidt mere kildekritik inde over dine nyheder, for ellers er det sgu svært.

Hvorfor har INGEN andre medier løftet denne? Hvorfor har ingen gravet i det? Det samme med Inge. Hvorfor kom det INTET frem andet end Ottesens insinuationer?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
MarkyMark
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: Ny Træner

Indlæg af MarkyMark » 5. jun 2023, 11:11

Kunji skrev:
5. jun 2023, 10:19
Ottesen skaber sig på Twitter over, at Egelund har fanget et billede af Hiljemark siddende alene midt på banen to timer efter kampen. Det er selviscenesættelse!
Det er da også svært at være andet end enig i den udlægning.
Men naturligvis et godt motiv til at please fanbasen, hvilket også delvist lykkes.

Og så kan man mene hvad man vil om den gamle sportsredaktør, men han har haft ret i rigtig mange af de ting han har bragt på banen den sidste håndfuld år, så vendettaet mod ham, Søndergaard og Lasse er skudt pænt meget ved siden af…

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 5. jun 2023, 11:23

R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 11:08

Men den manglende loyalitet har vi én eneste mands ord for: Vigtigper Ottesen. Og så har han ikke engang ført belæg for det.

Generelt håber jeg, at du har lidt mere kildekritik inde over dine nyheder, for ellers er det sgu svært.

Hvorfor har INGEN andre medier løftet denne? Hvorfor har ingen gravet i det? Det samme med Inge. Hvorfor kom det INTET frem andet end Ottesens insinuationer?
Jeg har nu også hørt det blive nævnt i Rød Aalborg og set det nævnt på twitter tidligere. Jeg skal selvfølgelig ikke afvise at kilden er den samme.
Det er da bare påfaldende, at der i medierne pludselig kører en historie om uprofessionelt træningsmiljø, og en utilfredshed fra spillerne der er nået hele vejen til bestyrelsen.
Når der så spørges lidt ind ift hvad og hvem det drejer sig om, så er det pludselig ingen der har sagt noget, og ingen vil identificere nogle af de spillere i toppen af hierarkiet der angiveligt er blevet hørt af bestyrelsen. I stedet virker det som at flere spillerne i toppen, bl.a. Lucas, bliver decideret overrasket over fyringen, og understreger han ikke er blevet hørt eller har haft nogen utilfredshed med det arbejde Lars Friis har udført (det er frit fra hukommelsen). Lyver de for at holde dramaet og spørgsmålene på et minimum? Måske.

At historien ikke har ramt medierne er da rimelig plausibelt. Det kræver tydeligt lidt mere arbejde end at få en hurtig kommentar fra den første spiller der går fra træningsbanen, og så er de færreste sportsjournalister overhovedet interesserede.

Ift Inge, så behøver man ikke at insinuere noget, når vi ved at der som minimum er røget 2/3 af Okore transferen, som er gået direkte til Inges personlige kontakter. Men igen, det ville jo kræve et graverarbejde og researcharbejde for at finde ud af om der i transfers af bl.a. Prijovic, Posavec, Makaric osv. er røget uhensigtsmæssige penge videre til en række agenter. Jeg synes da stadig det stinker, at vi betalte et par millioner for at tilknytte Prijovic, ligesom jeg også synes det stinker langt væk, at Posavec viser sig praktisk talt at være fodboldinvalid. Noget der er totalt forbigået i larmende tavshed. Det burde da også være en journalistisk interessant historie, men det bliver ikke undersøgt fordi det er svært, tidskrævende og kun relevant for en lille skare af læsere.

EDIT: For god ordens skyld, jeg kender ikke Mikkel Ottesen og hans troværdighed, udover jeg indimellem ser nogle af hans tweets, men jeg fornemmer at andre herinde har nogle problemer med ham. Jeg har aldrig rigtig læst nordjyske, hvor jeg kan forstå han tidligere har været redaktør. Så det kan da godt være jeg er løbet ind i en tydelig dagsorden uden at være klar over det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Ny Træner

Indlæg af Kunji » 5. jun 2023, 11:27

MarkyMark skrev:
5. jun 2023, 11:11
Kunji skrev:
5. jun 2023, 10:19
Ottesen skaber sig på Twitter over, at Egelund har fanget et billede af Hiljemark siddende alene midt på banen to timer efter kampen. Det er selviscenesættelse!
Det er da også svært at være andet end enig i den udlægning.
Men naturligvis et godt motiv til at please fanbasen, hvilket også delvist lykkes.

Og så kan man mene hvad man vil om den gamle sportsredaktør, men han har haft ret i rigtig mange af de ting han har bragt på banen den sidste håndfuld år, så vendettaet mod ham, Søndergaard og Lasse er skudt pænt meget ved siden af…
1. Så han sætter sig på banen - efter publikum er væk - for at please fanbasen? Eller insinuerer du, at han havde en aftale om at billedet skulle tages og publiceres? Af folk uden for AaB. Det virker søgt.

2. Hvad har Ottesen, Søndergaard og Lasse bragt på banen de sidste år? De har spredt en masse rygter, men de har intet konkret bragt frem. Igen og igen har de sagt: Lige om lidt kommer der noget stort. Bare vent og se. Mine kilder. Jeg hører. Det er ALDRIG konkret.

Har de ret i noget? Sikkert - Inge Andre og bestyrelsen har utvivlsomt været ude på dybt vand, men der er INTET konkret fremme om noget som helst.

Og igen, det er hovedsageligt Ottesen og Søndergaard, som fører sig frem. Lasse bakker bare op, og hver gang han har haft muligheden for at svare i Mediano, når de spørger til insiderviden og fanstemning i AaB, så ved han absolut ingenting.

Det er på ingen måde en vendetta, som i øvrigt er et bizart og forkert ord her. Det er en påstand om, at indtil de rent faktisk kommer først med noget konkret, som bliver bevist senere, så er deres ord ikke mere værd end alle andres. Ændrer det sig, så hilser jeg altid insiderviden velkommen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Ny Træner

Indlæg af Gnu » 5. jun 2023, 11:32

Mig bekendt var Ottesen den første til at skrive, at Posavec var færdig pga. synsproblemer, og det ser ud til at holde vand. Det var så også ret konkret.

Derudover er jeg enig i, at at hans stil med konstante insinueringer og hentydninger er ulidelig.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 5. jun 2023, 11:45

Gnu skrev:
5. jun 2023, 11:32
Mig bekendt var Ottesen den første til at skrive, at Posavec var færdig pga. synsproblemer, og det ser ud til at holde vand. Det var så også ret konkret.

Derudover er jeg enig i, at at hans stil med konstante insinueringer og hentydninger er ulidelig.
Jamen, var han altid så konkret, ville han også få min hyldest. Det er han bare ikke.
Og Lasse gjorde det jo bare endnu mere tæerkrummende pinligt, da han var med i Mediano og ikke kunne svare på noget som helst andet end rygterne fra hans buddy Ottesen.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 5. jun 2023, 11:51

jonas386 skrev:
5. jun 2023, 11:23
R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 11:08

Men den manglende loyalitet har vi én eneste mands ord for: Vigtigper Ottesen. Og så har han ikke engang ført belæg for det.

Generelt håber jeg, at du har lidt mere kildekritik inde over dine nyheder, for ellers er det sgu svært.

Hvorfor har INGEN andre medier løftet denne? Hvorfor har ingen gravet i det? Det samme med Inge. Hvorfor kom det INTET frem andet end Ottesens insinuationer?
Jeg har nu også hørt det blive nævnt i Rød Aalborg og set det nævnt på twitter tidligere. Jeg skal selvfølgelig ikke afvise at kilden er den samme.
Det er da bare påfaldende, at der i medierne pludselig kører en historie om uprofessionelt træningsmiljø, og en utilfredshed fra spillerne der er nået hele vejen til bestyrelsen.
Når der så spørges lidt ind ift hvad og hvem det drejer sig om, så er det pludselig ingen der har sagt noget, og ingen vil identificere nogle af de spillere i toppen af hierarkiet der angiveligt er blevet hørt af bestyrelsen. I stedet virker det som at flere spillerne i toppen, bl.a. Lucas, bliver decideret overrasket over fyringen, og understreger han ikke er blevet hørt eller har haft nogen utilfredshed med det arbejde Lars Friis har udført (det er frit fra hukommelsen). Lyver de for at holde dramaet og spørgsmålene på et minimum? Måske.

At historien ikke har ramt medierne er da rimelig plausibelt. Det kræver tydeligt lidt mere arbejde end at få en hurtig kommentar fra den første spiller der går fra træningsbanen, og så er de færreste sportsjournalister overhovedet interesserede.

Ift Inge, så behøver man ikke at insinuere noget, når vi ved at der som minimum er røget 2/3 af Okore transferen, som er gået direkte til Inges personlige kontakter. Men igen, det ville jo kræve et graverarbejde og researcharbejde for at finde ud af om der i transfers af bl.a. Prijovic, Posavec, Makaric osv. er røget uhensigtsmæssige penge videre til en række agenter. Jeg synes da stadig det stinker, at vi betalte et par millioner for at tilknytte Prijovic, ligesom jeg også synes det stinker langt væk, at Posavec viser sig praktisk talt at være fodboldinvalid. Noget der er totalt forbigået i larmende tavshed. Det burde da også være en journalistisk interessant historie, men det bliver ikke undersøgt fordi det er svært, tidskrævende og kun relevant for en lille skare af læsere.

EDIT: For god ordens skyld, jeg kender ikke Mikkel Ottesen og hans troværdighed, udover jeg indimellem ser nogle af hans tweets, men jeg fornemmer at andre herinde har nogle problemer med ham. Jeg har aldrig rigtig læst nordjyske, hvor jeg kan forstå han tidligere har været redaktør. Så det kan da godt være jeg er løbet ind i en tydelig dagsorden uden at være klar over det.
Rød Aalborg er Lasse Yde. Lasse Yde er én af Ottesen tro disciple og budbringere. Hvorfor tror du, at sidstnævnte har deltaget så mange gange i det program?

Du kører jo akkurat samme stil: Der er noget, der stinker, men ingen kan fremvise lorten, hvorfra stanken kommer. De snakker om, at de ved, hvor den stinkende lort ligger, og at den nok skal blive serveret med sløjfe og lys og fanfarer snart - men stadig er vi blot ved et eller andet, der stinker.

Og nej, medierne ville naturligvis gribe disse sager, hvis der var kød på. Sådan fungerer hurtige medier som EB og BT. For det ville generere voldsomt mange click. Men det har de ikke gjort, fordi de næppe kan afdække det.

Det er fint, at man har diverse horn i siden på Inge, Gaarde, bestyrelse, direktion, assistenter etc. Det har jeg også.
Men at bruge det som løftestang for at spille vigtig og høste likes fra sine sædvanlige fangirls er bare ynkeligt.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Ny Træner

Indlæg af Kunji » 5. jun 2023, 11:53

Gnu skrev:
5. jun 2023, 11:32
Mig bekendt var Ottesen den første til at skrive, at Posavec var færdig pga. synsproblemer, og det ser ud til at holde vand. Det var så også ret konkret.

Derudover er jeg enig i, at at hans stil med konstante insinueringer og hentydninger er ulidelig.
Gamen skrev den dag, han blev signet, han havde haft synsproblemer pga. en klemt nerve. Han var endda blevet opereret for det. Hajen havde også hørt om synsproblemerne fra en bekendt.

Men det er egentlig et fedt. Fordi hvis han altid bare var konkret, så havde jeg ingen problemer med det. Problemet er, at han præsenterer Posavec-signingen som “balkan-fusk”, fordi han har opstøvet at manden har synsproblemer. Fint, så er du nødt til at rulle ud, hvad der menes med balkan-fusk. Og så er vi tilbage til: lige om lidt, vi skal lige finde måden, det bliver stort osv.

Men ja, jeg tror vi er enige.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 5. jun 2023, 11:55

Kunji skrev:
5. jun 2023, 11:53
Gnu skrev:
5. jun 2023, 11:32
Mig bekendt var Ottesen den første til at skrive, at Posavec var færdig pga. synsproblemer, og det ser ud til at holde vand. Det var så også ret konkret.

Derudover er jeg enig i, at at hans stil med konstante insinueringer og hentydninger er ulidelig.
Gamen skrev den dag, han blev signet, han havde haft synsproblemer pga. en klemt nerve. Han var endda blevet opereret for det. Hajen havde også hørt om synsproblemerne fra en bekendt.

Men det er egentlig et fedt. Fordi hvis han altid bare var konkret, så havde jeg ingen problemer med det. Problemet er, at han præsenterer Posavec-signingen som “balkan-fusk”, fordi han har opstøvet at manden har synsproblemer. Fint, så er du nødt til at rulle ud, hvad der menes med balkan-fusk. Og så er vi tilbage til: lige om lidt, vi skal lige finde måden, det bliver stort osv.

Men ja, jeg tror vi er enige.
I call bullshit. Og selviscenesættelse.
Ædruelighedens stemme

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny Træner

Indlæg af gravballe » 5. jun 2023, 11:57

R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 11:55
Kunji skrev:
5. jun 2023, 11:53
Gnu skrev:
5. jun 2023, 11:32
Mig bekendt var Ottesen den første til at skrive, at Posavec var færdig pga. synsproblemer, og det ser ud til at holde vand. Det var så også ret konkret.

Derudover er jeg enig i, at at hans stil med konstante insinueringer og hentydninger er ulidelig.
Gamen skrev den dag, han blev signet, han havde haft synsproblemer pga. en klemt nerve. Han var endda blevet opereret for det. Hajen havde også hørt om synsproblemerne fra en bekendt.

Men det er egentlig et fedt. Fordi hvis han altid bare var konkret, så havde jeg ingen problemer med det. Problemet er, at han præsenterer Posavec-signingen som “balkan-fusk”, fordi han har opstøvet at manden har synsproblemer. Fint, så er du nødt til at rulle ud, hvad der menes med balkan-fusk. Og så er vi tilbage til: lige om lidt, vi skal lige finde måden, det bliver stort osv.

Men ja, jeg tror vi er enige.
I call bullshit. Og selviscenesættelse.
Man aner intet han læser sikker sine rygter her inde. Kan huske hvordan han hele tiden påstod flores og hans kone så Aalborg som deres andet hjem og de var så glade for at være her. Den smøre fortalte han i hver eneste kamp, da han så bliver solgt kommer det frem de aldrig var faldet til

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ny Træner

Indlæg af Buzz Killington » 5. jun 2023, 11:59

gravballe skrev:
5. jun 2023, 11:57
R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 11:55
Kunji skrev:
5. jun 2023, 11:53
Gnu skrev:
5. jun 2023, 11:32
Mig bekendt var Ottesen den første til at skrive, at Posavec var færdig pga. synsproblemer, og det ser ud til at holde vand. Det var så også ret konkret.

Derudover er jeg enig i, at at hans stil med konstante insinueringer og hentydninger er ulidelig.
Gamen skrev den dag, han blev signet, han havde haft synsproblemer pga. en klemt nerve. Han var endda blevet opereret for det. Hajen havde også hørt om synsproblemerne fra en bekendt.

Men det er egentlig et fedt. Fordi hvis han altid bare var konkret, så havde jeg ingen problemer med det. Problemet er, at han præsenterer Posavec-signingen som “balkan-fusk”, fordi han har opstøvet at manden har synsproblemer. Fint, så er du nødt til at rulle ud, hvad der menes med balkan-fusk. Og så er vi tilbage til: lige om lidt, vi skal lige finde måden, det bliver stort osv.

Men ja, jeg tror vi er enige.
I call bullshit. Og selviscenesættelse.
Man aner intet han læser sikker sine rygter her inde. Kan huske hvordan han hele tiden påstod flores og hans kone så Aalborg som deres andet hjem og de var så glade for at være her. Den smøre fortalte han i hver eneste kamp, da han så bliver solgt kommer det frem de aldrig var faldet til
Var det ikke Søndergaard?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Ny Træner

Indlæg af Gnu » 5. jun 2023, 12:01

Kunji skrev:
5. jun 2023, 11:53
Gnu skrev:
5. jun 2023, 11:32
Mig bekendt var Ottesen den første til at skrive, at Posavec var færdig pga. synsproblemer, og det ser ud til at holde vand. Det var så også ret konkret.

Derudover er jeg enig i, at at hans stil med konstante insinueringer og hentydninger er ulidelig.
Gamen skrev den dag, han blev signet, han havde haft synsproblemer pga. en klemt nerve. Han var endda blevet opereret for det. Hajen havde også hørt om synsproblemerne fra en bekendt.

Men det er egentlig et fedt. Fordi hvis han altid bare var konkret, så havde jeg ingen problemer med det. Problemet er, at han præsenterer Posavec-signingen som “balkan-fusk”, fordi han har opstøvet at manden har synsproblemer. Fint, så er du nødt til at rulle ud, hvad der menes med balkan-fusk. Og så er vi tilbage til: lige om lidt, vi skal lige finde måden, det bliver stort osv.

Men ja, jeg tror vi er enige.
At Posavec var opereret var velkendt af alle. Det var først senere, at Ottesen breakede at han ikke ville komme til at spille mere. Og siden har han ikke været i nærheden truppen, så lige dér var Ottesen faktisk ret konkret.

Men ja, vi er enige. Det var bestemt ikke ment som et generelt forsvar, for jeg synes også, at manden er træls.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
NikM
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 30. jan 2020, 12:01
Favoritspiller: Mathias Ross

Re: Ny Træner

Indlæg af NikM » 5. jun 2023, 12:09

Er der en der kan hjælpe mig med i hvilket afsnit konspirationsteorierne om Hiljemark er blevet fremført? Har forsøgt at søge mig frem uden held.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 5. jun 2023, 12:30

R Rosenberg skrev:
5. jun 2023, 11:51
Rød Aalborg er Lasse Yde. Lasse Yde er én af Ottesen tro disciple og budbringere. Hvorfor tror du, at sidstnævnte har deltaget så mange gange i det program?

Du kører jo akkurat samme stil: Der er noget, der stinker, men ingen kan fremvise lorten, hvorfra stanken kommer. De snakker om, at de ved, hvor den stinkende lort ligger, og at den nok skal blive serveret med sløjfe og lys og fanfarer snart - men stadig er vi blot ved et eller andet, der stinker.

Og nej, medierne ville naturligvis gribe disse sager, hvis der var kød på. Sådan fungerer hurtige medier som EB og BT. For det ville generere voldsomt mange click. Men det har de ikke gjort, fordi de næppe kan afdække det.

Det er fint, at man har diverse horn i siden på Inge, Gaarde, bestyrelse, direktion, assistenter etc. Det har jeg også.
Men at bruge det som løftestang for at spille vigtig og høste likes fra sine sædvanlige fangirls er bare ynkeligt.
Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt bider mærke i hvem der deltager i de enkelte programmer.
Udover Lasse Yde Hegnet, så kan jeg identificere ham Mads som har en dejlig Aalborg dialekt, Emil Kjær Jørgensen og så Esben Suurballe - men det er primært på navnet. Jeg kender ikke til det 'crew', der åbenbart ruller med Dennis Søndergaard. Jeg vidste heller ikke, at Yde Hegnet og Ottesen tidligere skulle have lovet saftige afsløringer, som aldrig blev præsenteret.

Jeg er da rimelig explicit omkring, at jeg har set det på twitter, og at jeg sammenholder det med anden offentlig tilgængelig viden. Jeg påstår ikke at have adgang til 'hemmeligt' materiale, eller fået fodret insiderinformation fra folk tæt på klubben. Ej heller påstår jeg, at jeg snart vil præsentere en rygende pistol.

Medierne ville gribe historierne, hvis der hurtigt kunne findes citater, der understøtter historien med det samme. Eller hvis de fik udleveret nogle dokumenter, der klokkeklart ville bevise en eller anden sammensværgelse. De graver ikke selv noget frem, bare fordi det lugter. Hvor meget undersøgende journalistik ser man lige om AaB eller dansk fodbold generelt?

Inge påstod, i forbindelse med Okore salget, at det var helt normal kutyme, at der ville forsvinde nogle penge til forskellige mellemmænd, hvis man ville sælge til et marked som det kinesiske. Den påstand er aldrig blevet undersøgt, og ingen journalister har gidet at foretage det minimumsarbejde der ville ligge i at ringe til 3-5-7 skandinaviske sportschefer der har solgt til Kina (det kunne eksempelvis være Allan Gaarde), og høre om det virkelig er lige efter bogen, at 10/15 millioner (eller tilsvarende) bare forsvinder ud af handlen til tredjepart på den måde. Hvis det er helt normalt, så er det da også en interessant historie, hvis europæiske agenter leger sportsdirektører på den globale scene, forhandler en pris med to parter, og stikker avancen i lommen. Da Inge var i Stabæk solgte de vidst også en spiller eller to til Kina, hvor mange penge gik mon 'tabt' der?

Da Mediano undersøgte AaBs agentsamarbejder var der da også en hel masse røg, og en række "interessante" advokatforbindelser til Inge. På overfladen ligner det at han har brugt både Stabæk og AaB til at lade lidt dryppe af på sine venner.

https://www.mediano.nu/oversigt/2022/4/ ... -millioner

Det kan virke som en potentiel ikke-historie, hvis det bare er sådan det er, men så kan du lave en artikel der hedder: "Vilde tal! Så meget tjener 'fodboldens mørkemænd' på danske klubber" eller tilsvarende. Fodboldjournalistiken er interesseret i sensationsoverskrifter, ikke spændende historier.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Ny Træner

Indlæg af Brodernumsi » 5. jun 2023, 14:44

Stegosaurus skrev:
5. jun 2023, 11:00
Fint med mig hvis Hiljemark har startet "rygter" i pressen hvis han uge efter uge har stået og gloet på slatten træning under Lars Friis og Hamrén.
Jeg synes, at pressen er det sidste sted, han skal lufte sin utilfredshed. Hvis han gerne vil ændre noget, skal han først tage det til Lars eller Erik, hvis de ikke vil lytte, skal han tage det til ledelsen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 668
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Ny Træner

Indlæg af Winterburn » 19. jun 2023, 17:33

Nogle der har hoert hvem der kommer ind som ny assistent?
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny Træner

Indlæg af Hanga » 19. jun 2023, 17:39

Winterburn skrev:Nogle der har hoert hvem der kommer ind som ny assistent?
Det er vel ikke sikkert at der skal en ny assistent ind? Würtz er der jo stadig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 19. jun 2023, 17:50

Hanga skrev:
19. jun 2023, 17:39
Winterburn skrev:Nogle der har hoert hvem der kommer ind som ny assistent?
Det er vel ikke sikkert at der skal en ny assistent ind? Würtz er der jo stadig.
Nordjyske skrev for nylig, at Würtz skal tilbage til rollen som transitionstræner.
Derfor skal der en assistent ind. Jeg håber lidt, at man finder en rutineret ræv der kan supplere Hiljemark på de ting han ikke kan.
Dog kan jeg godt jvf. hvad der har været skrevet og sagt om Hilje bl.a. i diverse podcasts blive lidt nervøs for om manden har for stort et ego til det.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar