Ripodsten tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af jonas386 » 8. apr 2021, 16:47

Ibiza Polar skrev:
8. apr 2021, 16:44

Cifuentes er jo ikke blevet ansat, fordi han overlevede med en sikker nedrykker. Han er blevet ansat, fordi man vurderer, at han kan lykkes med sin spillestil i AaB, og den matcher klubbens visioner.
Jeg synes du skal læse Inges begrundelse for hvorfor valget fald på Cifuentes, og hvilke kriterier der blev lagt vægt på i udvælgelsesprocessen. Der blev netop lagt vægt på, at han havde bokset over egen vægtklasse og præsteret med et lille budget.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Ibiza Polar

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Ibiza Polar » 8. apr 2021, 16:55

jonas386 skrev:
8. apr 2021, 16:47
Ibiza Polar skrev:
8. apr 2021, 16:44

Cifuentes er jo ikke blevet ansat, fordi han overlevede med en sikker nedrykker. Han er blevet ansat, fordi man vurderer, at han kan lykkes med sin spillestil i AaB, og den matcher klubbens visioner.
Jeg synes du skal læse Inges begrundelse for hvorfor valget fald på Cifuentes, og hvilke kriterier der blev lagt vægt på i udvælgelsesprocessen. Der blev netop lagt vægt på, at han havde bokset over egen vægtklasse og præsteret med et lille budget.
Jeg har læst samtlige bemærkninger fra han blev ansat. Og forstået dem. Har du forstået, at vi ikke har ansat ham, fordi han overlevede? Han blev ansat, fordi han har en defineret spillestil, som passer ind i klubbens vision, hvor vi igennem netop den definerede stil skal kunne tage kampen op i mod de klubber, som har et større budget end os. Og det har han gjort før.

At sammenligne ham med Jonas Dal er simpelthen lavpandet.

Det samme er tilfældet, når du tror, at Inge har undervurderet den danske liga og ikke ved, hvad FCN gør for at vedligeholde deres akademi. Strategien i klubben er udarbejdet af en gruppe, hvor Søren Krogh indgår.

Du har intet belæg for dine påstande.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Fromthecradle » 8. apr 2021, 16:56

Julgranen skrev:
8. apr 2021, 16:38
Buzz Killington skrev:
8. apr 2021, 16:31
Ja, det er nok nærmere Kakeeto forlængelsen man kan klandre ham for. Vi hænger på ham til 2023, og det er svært at se fornuften i når MC står foran.
Nu er det ikke ligefrem med længder han er bedre - de er som sagt lige ringe. Desuden er Kakeeto den lavest lønnede må man gå ud fra, sammen med ungdomsspillerne, i vores trup.
Jeg kan sagtens se hans berettigelse, når han går til hvad der formentlig er tæt på minimumslønnen.
Det får vi ikke meget backup for andre steder.
1,2 mio. derimod...
Det kan man jo vurdere som man vil. Jeg mener klart Magnus har et højere topniveau end Kakeeto. De 1,2 er fortsat bare gætværk.

Men det er da et problem, at der pt er 4 ca lige lovligt ens midtbanespillere til rådighed i Pedro, Magnus, Kakeeto og Højholt.
You pay for this?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af jonas386 » 8. apr 2021, 16:59

Julgranen skrev:
8. apr 2021, 16:42
jonas386 skrev:
8. apr 2021, 16:37
Jeg siger ikke at det er samme type træner. Jeg skriver at det ikke i sig selv er et tegn på kvalitet, at man holder sig oppe med et hold der ellers er dømt til sikker nedrykning på forhånd. Og det siger slet ikke noget om hvorvidt man kan have succes på hold hvor mål og forudsætninger er nogle helt andre.

Dét er Jonas Dal et fint eksempel på herhjemme. Efter Hobro tiden var han et hot navn herhjemme og en mand der blev sat i forbindelse med større stillinger. Senere har han floppet i både Esbjerg og Horsens. Nu er han på Færøerne
Jonas Dal kom fra hyggemiljø som U-træner i FCM.
Cifuentes har trænet seniorhold, som træner/assistent, i mere end 10 år.
Har en meriteret uddannelse, og har trænet ungdomshold i udlandet også. Været hvad der svarer til A+-træner i AIK, med ansvar for spillestil og transition.
Kendt for at stille høje krav til sine spillere, og bruge alle sine vågne timer på at forbedre sig.
Til sammenligning oplevede Esbjerg-spillerne vel netop Jonas Dal som en fagligt inkompetent hyggeonkel.

Det et en hjemmebrygget sammenligning!

Der er en kæmpe forskel!
Det lyder jo også rigtig godt at sige 'seniortræner', så ignorerer man også at der er tale om 4/5. bedste række i Spanien og derudover en liga hvis lavere halvdel bedst kan sammenlignes med næstbedste række herhjemme. Sandefjord er (udover AaB) det klart højeste niveau han har trænet på. Hvad blev der egentlig af opholdene Ajax, Barcelona og England? Det løs jo også imponerende. Stoppede vi med det, efter det kom frem at der slet ikke var tale om ansættelser, men nærmere inspirationsture?

Peter Feher har da også et rigtig fint CV, med ophold i både FCN, Helsingør og U21 landstræner (i Litauen bevares). Der skulle vi ca. bruge fire kampe for at slå fast han ikke havde det der skulle til for at træne AaB.
Cifuentes skal have tid, men der skal snart til at ske nogle forandringer i positiv retning med spillet. Ellers er det jo bare ren øregas at snakke om hvor meget han forventer, hvor hård træningen er osv.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Julgranen » 8. apr 2021, 17:02

Fromthecradle skrev:
8. apr 2021, 16:56
Det kan man jo vurdere som man vil. Jeg mener klart Magnus har et højere topniveau end Kakeeto. De 1,2 er fortsat bare gætværk.

Men det er da et problem, at der pt er 4 ca lige lovligt ens midtbanespillere til rådighed i Pedro, Magnus, Kakeeto og Højholt.
Topniveau? Det ejer han ikke - vi har i hvert fald ikke set det i umindelige tider. Begge har haft enkelte gode kampe, men det ligger godt nok langt tilbage.
Og lønnen er vel et plausibelt bud, al den stund at Friis, helt uforståeligt, så et stort lys i ham.
Pedro har jo et væsentligt højere niveau end nogen af de andre, selvom det har haltet lidt på det seneste. Men ja, Magnus skal ud og så skal vi have en anden type ind på sigt.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Buzz Killington » 8. apr 2021, 17:05

Julgranen skrev:
8. apr 2021, 16:38
Buzz Killington skrev:
8. apr 2021, 16:31
Ja, det er nok nærmere Kakeeto forlængelsen man kan klandre ham for. Vi hænger på ham til 2023, og det er svært at se fornuften i når MC står foran.
Nu er det ikke ligefrem med længder han er bedre - de er som sagt lige ringe. Desuden er Kakeeto den lavest lønnede må man gå ud fra, sammen med ungdomsspillerne, i vores trup.
Jeg kan sagtens se hans berettigelse, når han går til hvad der formentlig er tæt på minimumslønnen.
Det får vi ikke meget backup for andre steder.
1,2 mio. derimod...
Hvorfra har du hvad MC og Kakeeto får i løn?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Fromthecradle » 8. apr 2021, 17:10

Julgranen skrev:
8. apr 2021, 17:02
Fromthecradle skrev:
8. apr 2021, 16:56
Det kan man jo vurdere som man vil. Jeg mener klart Magnus har et højere topniveau end Kakeeto. De 1,2 er fortsat bare gætværk.

Men det er da et problem, at der pt er 4 ca lige lovligt ens midtbanespillere til rådighed i Pedro, Magnus, Kakeeto og Højholt.
Topniveau? Det ejer han ikke - vi har i hvert fald ikke set det i umindelige tider. Begge har haft enkelte gode kampe, men det ligger godt nok langt tilbage.
Og lønnen er vel et plausibelt bud, al den stund at Friis, helt uforståeligt, så et stort lys i ham.
Pedro har jo et væsentligt højere niveau end nogen af de andre, selvom det har haltet lidt på det seneste. Men ja, Magnus skal ud og så skal vi have en anden type ind på sigt.
Nu har han jo heller ikke spillet i umindelige tider. Og selvfølgelig ejer han topniveau, det gør alle. Han spillede i øvrigt en ok kamp i mandags.
Hvornår har Pedro egentligt sidst vist et højt niveau? Vel ikke i foråret og ej heller i de seneste x kampe i efteråret.
You pay for this?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af jonas386 » 8. apr 2021, 17:10

Ibiza Polar skrev:
8. apr 2021, 16:55

Jeg har læst samtlige bemærkninger fra han blev ansat. Og forstået dem. Har du forstået, at vi ikke har ansat ham, fordi han overlevede? Han blev ansat, fordi han har en defineret spillestil, som passer ind i klubbens vision, hvor vi igennem netop den definerede stil skal kunne tage kampen op i mod de klubber, som har et større budget end os. Og det har han gjort før.

At sammenligne ham med Jonas Dal er simpelthen lavpandet.

Det samme er tilfældet, når du tror, at Inge har undervurderet den danske liga og ikke ved, hvad FCN gør for at vedligeholde deres akademi. Strategien i klubben er udarbejdet af en gruppe, hvor Søren Krogh indgår.

Du har intet belæg for dine påstande.
En klart defineret spillestil som er anderledes end den vi selv spillede med i forvejen, og som han nu selv er ved at bevæge sig væk fra igen. Javel ja. Det lyder da super troværdigt. Jeg er med på, at Cifuentes blev valgt fordi de første 2-3 folk ikke var interesserede (Svennson, Gustaffson osv.), men derudover blev der netop lagt meget vægt på, at han havde formået at overleve med et lille budget. Vi gik efter discount, og så får man ofte hvad man betaler for.

Det er da ærgerligt at du ikke kan læse. Det kan jeg ikke hjælpe dig med.

Jeg kan se at Inge køber skraldespillere der intet har at lave på et hold der gerne vil spille med om medaljer og i Europa. Det er fair nok hvis ikke det er en undervurdering og bare inkompetence. Det synes jeg ikke er en formildende omstændighed.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Julgranen » 8. apr 2021, 17:14

Buzz Killington skrev:
8. apr 2021, 17:05
Hvorfra har du hvad MC og Kakeeto får i løn?
Det er da et kvalificeret gæt, at han ligger omkring minimumslønnen, hans rolle og baggrund in mente. For at få opholdstilladelse forlænget skal man være tilbudt en ansættelseskontrakt på minimum 445.000 årligt. Det passer nok meget godt.
Magnus havde en helt anden status da han fik forlænget sin kontrakt.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Julgranen » 8. apr 2021, 17:18

Fromthecradle skrev:
8. apr 2021, 17:10
Nu har han jo heller ikke spillet i umindelige tider. Og selvfølgelig ejer han topniveau, det gør alle. Han spillede i øvrigt en ok kamp i mandags.
Hvornår har Pedro egentligt sidst vist et højt niveau? Vel ikke i foråret og ej heller i de seneste x kampe i efteråret.
Han var så ringe, at han som det første blev flået af holdet da Inge kom til. Og allerede der havde han været en gigantisk hæmsko i halvandet år med den langsomme boldomgang og dårlige teknik.
Det skulle ikke undre mig om de underliggende data viste, at han var holdets svageste punkt.

Han spillede på det sikre, men var alligevel ikke overbevisende. Jeg tvivler på at Kakeeto havde gjort det dårligere, og det er jo desværre der vi står med dem begge. De er ganske enkelt meget langt fra at have niveau til start 11'eren.

Ibiza Polar

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Ibiza Polar » 8. apr 2021, 17:21

jonas386 skrev:
8. apr 2021, 17:10
Det er da ærgerligt at du ikke kan læse. Det kan jeg ikke hjælpe dig med.
Nej, det er ganske tydeligt.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/spor ... 0d8a4c732f

Meget vægt.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Julgranen » 8. apr 2021, 17:22

jonas386 skrev:
8. apr 2021, 17:10
En klart defineret spillestil som er anderledes end den vi selv spillede med i forvejen, og som han nu selv er ved at bevæge sig væk fra igen. Javel ja. Det lyder da super troværdigt. Jeg er med på, at Cifuentes blev valgt fordi de første 2-3 folk ikke var interesserede (Svennson, Gustaffson osv.), men derudover blev der netop lagt meget vægt på, at han havde formået at overleve med et lille budget. Vi gik efter discount, og så får man ofte hvad man betaler for.

Det er da ærgerligt at du ikke kan læse. Det kan jeg ikke hjælpe dig med.

Jeg kan se at Inge køber skraldespillere der intet har at lave på et hold der gerne vil spille med om medaljer og i Europa. Det er fair nok hvis ikke det er en undervurdering og bare inkompetence. Det synes jeg ikke er en formildende omstændighed.
Det er den nu egentlig ikke i specielt udpræget grad. Ikke i udgangspunktet. Men han har heller ikke haft tiden til at spille sin filosofi ind - og det tog jo også den sidste træner 1,5 år.

Det er noget vrøvl, Jonas. Cifuentes blev valgt ud af et stærkt felt - mente man at en anden var mere værd, så havde man selvfølgelig gået efter det. Gustafsson kunne ikke lade sig gøre af flere årsager, herunder hans familiære forhold og ønsket om at flytte tilbage til Stockholm.

Tror du ikke du skulle trække lidt luft?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af jonas386 » 8. apr 2021, 17:32

Julgranen skrev:
8. apr 2021, 17:22
jonas386 skrev:
8. apr 2021, 17:10
En klart defineret spillestil som er anderledes end den vi selv spillede med i forvejen, og som han nu selv er ved at bevæge sig væk fra igen. Javel ja. Det lyder da super troværdigt. Jeg er med på, at Cifuentes blev valgt fordi de første 2-3 folk ikke var interesserede (Svennson, Gustaffson osv.), men derudover blev der netop lagt meget vægt på, at han havde formået at overleve med et lille budget. Vi gik efter discount, og så får man ofte hvad man betaler for.

Det er da ærgerligt at du ikke kan læse. Det kan jeg ikke hjælpe dig med.

Jeg kan se at Inge køber skraldespillere der intet har at lave på et hold der gerne vil spille med om medaljer og i Europa. Det er fair nok hvis ikke det er en undervurdering og bare inkompetence. Det synes jeg ikke er en formildende omstændighed.
Det er den nu egentlig ikke i specielt udpræget grad. Ikke i udgangspunktet. Men han har heller ikke haft tiden til at spille sin filosofi ind - og det tog jo også den sidste træner 1,5 år.

Det er noget vrøvl, Jonas. Cifuentes blev valgt ud af et stærkt felt - mente man at en anden var mere værd, så havde man selvfølgelig gået efter det. Gustafsson kunne ikke lade sig gøre af flere årsager, herunder hans familiære forhold og ønsket om at flytte tilbage til Stockholm.

Tror du ikke du skulle trække lidt luft?
Jeg skriver jo netop at de foretrukne kandidater ikke var interesserede. Om det så er konen der ikke vil til DK, eller at træneren selv sigter højere, som i tilfældet Bo Svensson, kan være et fedt. Inge sagde desuden selv i enten ridposten eller Rød Aalborg at en del kandidater var faldet fra i de indledende samtaler grundet den lønpakke som AaB kunne tilbyde. Det har jeg også nævnt som et potentielt problem tidligere. Cheftrænerposten skal helst ikke være for stort et eksperiment, og slet ikke i en situation hvor nærmest intet fungerer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3264
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Brodernumsi » 8. apr 2021, 22:55

Julgranen skrev:
8. apr 2021, 17:14
Buzz Killington skrev:
8. apr 2021, 17:05
Hvorfra har du hvad MC og Kakeeto får i løn?
Det er da et kvalificeret gæt, at han ligger omkring minimumslønnen, hans rolle og baggrund in mente. For at få opholdstilladelse forlænget skal man være tilbudt en ansættelseskontrakt på minimum 445.000 årligt. Det passer nok meget godt.
Magnus havde en helt anden status da han fik forlænget sin kontrakt.
Et kvalificeret gæt, du har præsenteret som fakta, ret mange gange.
Det er den slags, jeg ville ønske du stoppede med. Det er ret dårlig debatstil, at fremstille sine gætværk eller synsninger, som fakta igen og igen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Julgranen » 8. apr 2021, 23:25

Brodernumsi skrev:
8. apr 2021, 22:55
Et kvalificeret gæt, du har præsenteret som fakta, ret mange gange.
Det er den slags, jeg ville ønske du stoppede med. Det er ret dårlig debatstil, at fremstille sine gætværk eller synsninger, som fakta igen og igen.
Du mener altså ikke at det er rimeligt at antage, at Kakeeto sidder på en af de allerlaveste lønninger i truppen?

Ham og MC blev sidestillet af en anden bruger, og medmindre IAO har fået momentan sindssyge, så er der ikke en jordisk chance for at Kakeeto får en løn der overstiger den MC (angiveligt) får, qua kontrakten skrevet under Gaarde.
Det er formodentlig også en af grundene til at man har beholdt Kakeeto, der er et fremragende yderste mandat fordi han ikke brokker sig, og blot virker taknemmelig for at spille.
Går han samtidig til noget der minder om minimumslønnen ifht. at få forlænget opholdstilladelse, så er det en fin aftale for AaB.
Han er vellidt i truppen, og sjældent decideret ringere end Magnus.

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Ron Paul » 8. apr 2021, 23:35

Julgranen skrev:
8. apr 2021, 17:14
For at få opholdstilladelse forlænget skal man være tilbudt en ansættelseskontrakt på minimum 445.000 årligt.
Det her er ikke sandt. Kakeeto har ikke fået opholdstilladelse efter beløbsordningen.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Julgranen » 8. apr 2021, 23:51

Ron Paul skrev:
8. apr 2021, 23:35
Det her er ikke sandt. Kakeeto har ikke fået opholdstilladelse efter beløbsordningen.
Nej, det er selvfølgelig korrekt - du henviste til en paragraf i den oprindelige tråd omkring forlængelsen - kunstner-finten.

Uanset hvad, så går han jo nok til en relativt lavt løn, den kære Kakeeto :thumbsup: Jeg ved ikke hvad introduktionslønnen er ved 1. kontrakt i dag - for en 12-15 år siden lå den på knap 30.000, men der er sket meget siden.
Kan se at der gælder en 30 timers regel? Er det ensbetydende med at han f.eks ikke kan ende på deltid i en divisionsklub? At han skal have en fuldtidskontrakt, for at overholde reglerne?

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Ron Paul » 9. apr 2021, 00:05

Julgranen skrev:
8. apr 2021, 23:51

Nej, det er selvfølgelig korrekt - du henviste til en paragraf i den oprindelige tråd omkring forlængelsen - kunstner-finten.

Uanset hvad, så går han jo nok til en relativt lavt løn, den kære Kakeeto :thumbsup: Jeg ved ikke hvad introduktionslønnen er ved 1. kontrakt i dag - for en 12-15 år siden lå den på knap 30.000, men der er sket meget siden.
Kan se at der gælder en 30 timers regel? Er det ensbetydende med at han f.eks ikke kan ende på deltid i en divisionsklub? At han skal have en fuldtidskontrakt, for at overholde reglerne?
Kravet om de ugentlige 30 timer knytter sig til beløbsordningen. Der gælder ikke som sådan et timekrav efter den bestemmelse, som Kakeeto har fået opholdstilladelse efter, men det er et krav, at professionel sportsudøvelse er hans hovedbeskæftigelse. Han kan muligvis godt opnå forlængelse af opholdstilladelse, hvis han får en deltidskontrakt et sted, men her er det dog et krav, at han arbejder mindst 20 timer om ugen i så fald.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Julgranen » 9. apr 2021, 00:26

Ron Paul skrev:
9. apr 2021, 00:05
Kravet om de ugentlige 30 timer knytter sig til beløbsordningen. Der gælder ikke som sådan et timekrav efter den bestemmelse, som Kakeeto har fået opholdstilladelse efter, men det er et krav, at professionel sportsudøvelse er hans hovedbeskæftigelse. Han kan muligvis godt opnå forlængelse af opholdstilladelse, hvis han får en deltidskontrakt et sted, men her er det dog et krav, at han arbejder mindst 20 timer om ugen i så fald.
Nå, så kan vi da formentlig aflive Jakobsens tese om at AaB kun har forlænget med ham, så han kunne blive i Danmark.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Ripodsten tråden

Indlæg af Forza » 9. apr 2021, 14:34

Funky skrev:
8. apr 2021, 12:27
Nå, seneste afsnit af Ripodsten (7/4) var så en af de halvdårlige omgange, hvor der er for meget bodega og for lidt ekspertniveau. Det bedste er vel interviewet med MC, det ringeste er Jensens og Simonis vurdering af Inge. Så’n en gang snak.
Meget enig. Ret unuanceret og med mangel på mange aspekter. Og så forstår jeg ikke at nordjyske inviterer en fan ind. Det bliver netop hurtigt til en omgang bodegasnak.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar