Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4437
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af doukas » 13. sep 2020, 18:02

634 skrev:
13. sep 2020, 17:57
Forza skrev:
13. sep 2020, 16:58
634 skrev:
13. sep 2020, 16:56
Pedro bedre end man kunne forvente udfra de meldinger der har været om ham, og han spillede tilmed en hel kamp.
Granli perfekt til at erstatte Thelander. Rødt og gult var korrekt, der er ikke mere at sige til det. Prica spiller med meget temperament ligesom sin far, det er med til gøre dem gode, men han skal lige lære at bruge det rigtigt.
Synes ikke det røde har noget som helst med temperament at gøre. Han forsøger at stoppe en omstilling, han er slet ikke ophidset eller lignende. I øvrigt fedt at en ægte angriber jagter den slags.
Han er da panisk efter at få scoret mål, og når modstanderen erobrer bold til en omstilling som kan blive farlig taber han hjernen.
Kæft noget ævl. Prica forsøgte at lave et meget kalkuleret frispark, som desværre for ham blev takseret meget hårdt. Det er vist mere dig, der har tabt hjernen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af 634 » 13. sep 2020, 18:05

doukas skrev:
13. sep 2020, 18:02
634 skrev:
13. sep 2020, 17:57
Forza skrev:
13. sep 2020, 16:58
634 skrev:
13. sep 2020, 16:56
Pedro bedre end man kunne forvente udfra de meldinger der har været om ham, og han spillede tilmed en hel kamp.
Granli perfekt til at erstatte Thelander. Rødt og gult var korrekt, der er ikke mere at sige til det. Prica spiller med meget temperament ligesom sin far, det er med til gøre dem gode, men han skal lige lære at bruge det rigtigt.
Synes ikke det røde har noget som helst med temperament at gøre. Han forsøger at stoppe en omstilling, han er slet ikke ophidset eller lignende. I øvrigt fedt at en ægte angriber jagter den slags.
Han er da panisk efter at få scoret mål, og når modstanderen erobrer bold til en omstilling som kan blive farlig taber han hjernen.
Kæft noget ævl. Prica forsøgte at lave et meget kalkuleret frispark, som desværre for ham blev takseret meget hårdt. Det er vist mere dig, der har tabt hjernen.
Prica rammer Rømer på hælen og bolden er 1 meter foran Rømer
Men jeg er ikke i tvivl om at Prica for en stor karriere nu i AaB og senere i en større liga
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af emenike » 13. sep 2020, 18:10

doukas skrev:
13. sep 2020, 18:02
634 skrev:
13. sep 2020, 17:57
Forza skrev:
13. sep 2020, 16:58
634 skrev:
13. sep 2020, 16:56
Pedro bedre end man kunne forvente udfra de meldinger der har været om ham, og han spillede tilmed en hel kamp.
Granli perfekt til at erstatte Thelander. Rødt og gult var korrekt, der er ikke mere at sige til det. Prica spiller med meget temperament ligesom sin far, det er med til gøre dem gode, men han skal lige lære at bruge det rigtigt.
Synes ikke det røde har noget som helst med temperament at gøre. Han forsøger at stoppe en omstilling, han er slet ikke ophidset eller lignende. I øvrigt fedt at en ægte angriber jagter den slags.
Han er da panisk efter at få scoret mål, og når modstanderen erobrer bold til en omstilling som kan blive farlig taber han hjernen.
Kæft noget ævl. Prica forsøgte at lave et meget kalkuleret frispark, som desværre for ham blev takseret meget hårdt. Det er vist mere dig, der har tabt hjernen.
En kalkuleret glidende tackling bagfra på en modstander, hvor han var flere meter fra bolden? Arrhhh, så skulle han nok bare have forsøgt at puffe ham på skulderen i stedet. Det virkede umiddelbart meget oversatset det Prica foretog sig.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Legum Magister » 13. sep 2020, 18:14

secone79 skrev:
13. sep 2020, 17:30
Syndes at der er mange der himler op over at folk skulle til at læse reglerne, så jeg slog dem op:

Fra Laws of the Game: https://www.theifab.com/laws/other
Side 109-111

Gult kort gives når:
• commits any other offence which interferes with or stops a promising attack,
except where the referee awards a penalty kick for an offence which was an
attempt to play the ball
• denies an opponent an obvious goal-scoring opportunity by an offence which
was an attempt to play the ball and the referee awards a penalty kick
• handles the ball in an attempt to score a goal (whether or not the attempt is
successful) or in an unsuccessful attempt to prevent a goal

Rødt kort gives når:
• denying a goal or an obvious goal-scoring opportunity to an opponent whose
overall movement is towards the offender’s goal by an offence punishable by
a free kick (unless as outlined below)
• serious foul play
• biting or spitting at someone
• violent conduct


Så dommeren må have ment at Pricas tackling var en "violent conduct" siden det skete på Lyngbys bane havdel kan det vel aldrig være en oplagt scorings mulighed?
Det er Fodboldlovens § 12 om utilladelig spillemåde der er relevant. Grundlæggende skelner man mellem hvorvidt en aktion er udført
1)satset,
2)hensynsløst,
eller med 3)unødig stor kraft.

Kategori 1 skal som udgangspunkt ikke udløse en følgestraf, kategori 2 skal takseres til gult kort og kategori 3 til rødt kort.

Ved kategoriseringen af forseelsen skal dommeren vurdere dennes grovhed, herunder bl.a., hvorvidt bolden forsøges spillet, hvorvidt kontakten initieres bagfra eller ej, samt - såfremt forseelsen umiddelbart falder ind under kategori 3 - hvorvidt den unødigt store kraft skyldes forhold, der er inden for spillerens kontrol eller om denne skyldes ydre omstændigheder.

At farven på kortet korrekt går fra gult til rødt skyldes, at Prica ikke "nøjes" med at fælde modstanderen; men bagfra løfter og fører benet igennem i en "sakselignende bevægelse" uden mulighed for at spille bolden; men med risiko for at skade modspilleren.

Tjek eventuelt DFU's vejledninger/undervisningsmateriale fra dommeruddannelsen. N.B. Husk, at der kommer en ny version hvert år, så det nytter ikke meget, at finde en udgave fra 98. :)

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4437
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af doukas » 13. sep 2020, 18:17

emenike skrev:
13. sep 2020, 18:10
doukas skrev:
13. sep 2020, 18:02
634 skrev:
13. sep 2020, 17:57
Forza skrev:
13. sep 2020, 16:58
634 skrev:
13. sep 2020, 16:56
Pedro bedre end man kunne forvente udfra de meldinger der har været om ham, og han spillede tilmed en hel kamp.
Granli perfekt til at erstatte Thelander. Rødt og gult var korrekt, der er ikke mere at sige til det. Prica spiller med meget temperament ligesom sin far, det er med til gøre dem gode, men han skal lige lære at bruge det rigtigt.
Synes ikke det røde har noget som helst med temperament at gøre. Han forsøger at stoppe en omstilling, han er slet ikke ophidset eller lignende. I øvrigt fedt at en ægte angriber jagter den slags.
Han er da panisk efter at få scoret mål, og når modstanderen erobrer bold til en omstilling som kan blive farlig taber han hjernen.
Kæft noget ævl. Prica forsøgte at lave et meget kalkuleret frispark, som desværre for ham blev takseret meget hårdt. Det er vist mere dig, der har tabt hjernen.
En kalkuleret glidende tackling bagfra på en modstander, hvor han var flere meter fra bolden? Arrhhh, så skulle han nok bare have forsøgt at puffe ham på skulderen i stedet. Det virkede umiddelbart meget oversatset det Prica foretog sig.
Enig. Prica er sgu ikke for snu, hvorfor puffede han ham ikke bare??
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Funky » 13. sep 2020, 18:24

Slap nu af, knægten er 18 år gammel, vil gerne præstere i sin nye klub, og smider jo ikke en tackling afsted i knæhøjde. Videre. Hvor mange dage kommer vi til at undvære ham?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Legum Magister » 13. sep 2020, 18:28

Funky skrev:
13. sep 2020, 18:24
Slap nu af, knægten er 18 år gammel, vil gerne præstere i sin nye klub, og smider jo ikke en tackling afsted i knæhøjde. Videre. Hvor mange dage kommer vi til at undvære ham?
Han må umiddelbart have fået strafpoint nok til 2 spilledages karantæne.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Legum Magister » 13. sep 2020, 18:29

Legum Magister skrev:
13. sep 2020, 18:28
Funky skrev:
13. sep 2020, 18:24
Slap nu af, knægten er 18 år gammel, vil gerne præstere i sin nye klub, og smider jo ikke en tackling afsted i knæhøjde. Videre. Hvor mange dage kommer vi til at undvære ham?
Han må umiddelbart have fået strafpoint nok til 2 spilledages karantæne.
Det er også det resultat Superstats.dk er kommet frem til.

https://www.superstats.dk/kort/karantaner

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Elscorpio » 13. sep 2020, 18:41

Tror det er nogen gode indkøb vores norske sportschef har foretaget

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 13. sep 2020, 18:43

Elscorpio skrev:
13. sep 2020, 18:41
Tror det er nogen gode indkøb vores norske sportschef har foretaget
Det kunne da i hvert fald se ud som om man har fat i noget af det rigtige med den nye scoutingtilgang.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Funky » 13. sep 2020, 18:46

Elscorpio skrev:
13. sep 2020, 18:41
Tror det er nogen gode indkøb vores norske sportschef har foretaget
Jup. Granli ligner en, de godt må skrive fast med. Ferreira klar forstærkning, ikke bare defensivt men også som midtbanegeneral. Tim skal nok etablere sig. Jeg er lige nu mest spændt på, om vi får at se, hvad Nkada kan.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Hanga » 13. sep 2020, 18:55

Funky skrev:
13. sep 2020, 18:46
Elscorpio skrev:
13. sep 2020, 18:41
Tror det er nogen gode indkøb vores norske sportschef har foretaget
Jup. Granli ligner en, de godt må skrive fast med. Ferreira klar forstærkning, ikke bare defensivt men også som midtbanegeneral. Tim skal nok etablere sig. Jeg er lige nu mest spændt på, om vi får at se, hvad Nkada kan.
Skal vi nu ikke lige se mere end én kamp :P Granli så fin ud men er jo heller ikke en voldsom modstander vi står overfor i dag. Kasper P har også spillet gode kampe. Ferreira var rigtig god og uden tvivl en opgradering på bolden over MC/Kakeeto, det behøver jeg ikke flere kampe for at konstatere. I dag så han også solid ud i sine indgreb og tilbageløb, som han ellers har haft problemer med i træningskampene.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Fromthecradle » 13. sep 2020, 18:58

Ja, både portugiseren og Granli gjorde det fint.

Men før vi nu går helt amok bør vi vel også inddrage Frederikshavnerens standardudsagn. Lyngby var pivringe og de er klar favorit til en nedrykningsplads. Det er et hold med Enghard på midtbanen!

Ind med Lucas og ud med Børsting eller VW.
You pay for this?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5206
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Jakobsen » 13. sep 2020, 18:59

Blandet omgang i Lyngby

+ Pedro Ferreira ligner en rigtig god handel. Får erobret meget, sætter godt i gang og har afleverer godt.
+ Granli var solid. Jeg vil nok se ham lidt mere før jeg melder mig på "Køb vognen", men det var solidt.
+ Offensiven kører godt i perioder og vi skaber chancerne. Der var dog også momenter, hvor vi fik meget besiddelse på Lyngbys bane men ikke kunne spille chancernen store.

- Kusk: Er i og for sig med i en del, men kvaliteten i hans afslutninger er for lav og hans driblinger er ikke helt gode nok.
- Børsting: Nogen egentllig mere i kategorien sådan lidt Lala. Der er jo ingen tvivl, om at hans løbearbejde gavner holdkammeraterne og jeg kan smadder godt lide ham. Vi må dog også bare kontatere, at han afslutter for dårligt og afleverer endnu dårligere, hvorfor han bliver en hæmsko i vores offensive spil. Vi skal have den her type, men jeg mener ikke Børsting overall har kvaliteten.
- Evnen til at kontrollere kampen. Jeg savner, at vi kan styre kampen i højere grad og lukke modstanderen ned fremfor det bliver sådan en kontrafest. Lyngby fik alt alt for meget i perioder og et hold på deres hylde bør vi kunne lukke ned.
- Til Tims røde kort. Den kan dømmes og det var ikke smart, men jeg har mest nedtur over vi nu skal vente med at se hvad han kan.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Martino » 13. sep 2020, 19:01

Hanga skrev:
13. sep 2020, 18:55
Funky skrev:
13. sep 2020, 18:46
Elscorpio skrev:
13. sep 2020, 18:41
Tror det er nogen gode indkøb vores norske sportschef har foretaget
Jup. Granli ligner en, de godt må skrive fast med. Ferreira klar forstærkning, ikke bare defensivt men også som midtbanegeneral. Tim skal nok etablere sig. Jeg er lige nu mest spændt på, om vi får at se, hvad Nkada kan.
Skal vi nu ikke lige se mere end én kamp :P Granli så fin ud men er jo heller ikke en voldsom modstander vi står overfor i dag. Kasper P har også spillet gode kampe. Ferreira var rigtig god og uden tvivl en opgradering på bolden over MC/Kakeeto, det behøver jeg ikke flere kampe for at konstatere. I dag så han også solid ud i sine indgreb og tilbageløb, som han ellers har haft problemer med i træningskampene.
Det var nu også tydeligt at Granli er bedre på bolden og bedre i hovedspil og duelstyrke end KP. Synes det er fint vi sender KP videre og siger tak for indsatsen.

Kusk håber jeg også vi kan få skibbet videre.

Mikkel Redder bliver aldrig min yndlingsdommer ;) Han overkompenserer ofte når han dømmer AaB, så man ikke kan kalde ham hjemmedommer, desværre ender det tit i den anden grøft for ham. Han var virkelig ringe idag.
Jeg savner Winsnes

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Freddie » 13. sep 2020, 19:20

Buzz Killington skrev:
13. sep 2020, 16:00
Klaus skrev:
13. sep 2020, 15:56
Buzz Killington skrev:
13. sep 2020, 15:50
Klaus skrev:
13. sep 2020, 15:48
Buzz Killington skrev:
13. sep 2020, 15:45
Jeg så den som lyserød. Kunne gå begge veje. Ikke smart af knægten, men nå ja. Han skal jo lære det.
Hvordan ser du den som lyserød. Han laver et professionelt frispark. Kan ikke komme på, at jeg tidligere har set rødt for sådan et frispark midt på banen... Men gør mig endeligt klogere.
Tilsidesættelser hensynet til modspilleren samtidig med han stopper en kontra.

1 til 2 ostemadder i en og samme aktion. Lyserødt.
Du mener helt ædrueligt, at han tilsidesætter hensynet til modspilleren? Klart gult kort og ikke mere. Har ikke set sådan en give rødt, siden man fjernede reglen om at frispark bagfra skulle give rødt.....
Som jeg skriver i en grad hvor den i sig selv ville være på vippen til en ostemad selv hvis den ikke var i sammenhæng med en stoppet kontra.

God kamp af gutterne i øvrigt.
Det er jo et spark på en modstander, bagfra. Det er selvfølgelig et retfærdigt rødt kort.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Julgranen » 13. sep 2020, 19:42

Martino skrev:
13. sep 2020, 19:01
Kusk håber jeg også vi kan få skibbet videre.
Og have hvad i stedet?

Lige pt. har vi et fint mix oppe foran, og i dag var han to kanonredninger fra Mikkelsen fra at lave mål.
Han har fået en vigtig rolle i systemet, hvor han er tilbage til at ligge og løbe i mellemrum konstant, og samtidig hente bolden når der er problemer med opspillet. Det fungerede rigtig godt i perioder i dag.
Kan han holde det niveau, kan vi ikke finde bedre til pengene.
Med tanke på at Fossum tjener væsentligt mere, så skal vi nok nærmere håbe på at han snart finder niveau. Meget usynlig igen i dag - specielt som afslutter. Kom han til en eneste?

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af DenGamleMand » 13. sep 2020, 19:46

Ferrerira bliver spændende at følge de næste par kampe. Jeg er noget kun imponeret over den præstation som han viste i dag. Det kan blive rigtigt godt. Den gule kort i starten virkede ikke til at påvirke hans spil. Lad os håbe at han forsætter dagens takter. Hvis han gør bliver det svært for flere debattører at forsætter deres endeløse snak om spillere fra ‘lavere niveauer’.

Andre der tænkte over Inges udtalelser i optakten? Han sagde (løst citeret) at Patrick O., sidste sæson, havde spillet en hel sæson på højt niveau for første gang i sin karrierer. Det virkede bestemt som om at man i AaB mente at han havde leveret over evne.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Martino » 13. sep 2020, 19:59

Julgranen skrev:
13. sep 2020, 19:42
Martino skrev:
13. sep 2020, 19:01
Kusk håber jeg også vi kan få skibbet videre.
Og have hvad i stedet?

Lige pt. har vi et fint mix oppe foran, og i dag var han to kanonredninger fra Mikkelsen fra at lave mål.
Han har fået en vigtig rolle i systemet, hvor han er tilbage til at ligge og løbe i mellemrum konstant, og samtidig hente bolden når der er problemer med opspillet. Det fungerede rigtig godt i perioder i dag.
Kan han holde det niveau, kan vi ikke finde bedre til pengene.
Med tanke på at Fossum tjener væsentligt mere, så skal vi nok nærmere håbe på at han snart finder niveau. Meget usynlig igen i dag - specielt som afslutter. Kom han til en eneste?
Jeg er lidt ambivalent i forhold til både Kusk og Fossum. Når de er gode er de virkelig gode, men synes Kusk får for lidt ud af det. Ja det var en fin afslutning, men ellers synes jeg ikke Kusk var videre imponerende. Fossum er lidt samme historie, men sæsonen er en kamp gammel, så vi må se for dem begge. Begge skal træde i karakter som profiler hvis vi skal i top 3. Du er noget større fan af Kusk end jeg, og fred med det ;)

En Yann Rolim type vil jeg gerne have i stedet.
Jeg savner Winsnes

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1207
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB 13/09/20 klokken 14:00

Indlæg af Reyad » 13. sep 2020, 20:01

Fandeme ærgerligt at det kun bliver 1 point. Mange gode elementer.
Det kan blive rigtig godt, når Lucas erstatter Børsting. Og Prica Van Weert - hvis førstnævnte kan skrue ned for hjerneblødningerne.
Ros til Ferreira og Granli. Gode præstationer. Især fra Ferreira.
Også gode wingbacks og meget godt fra Kusk.
Børsting var håbløs. Igen. Van Weert anonym. Igen.
Fossum også rigtig god. Rinne var overraskende usikker.
Vi har rigeligt chancer til at vinde denne kamp. Burde vel have endt 3-1 til os. Og vi havde formentlig vundet, hvis ikke sønnike havde givet dommeren muligheden for at give rødt.

Besvar