Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. okt 2020, 09:42

Julgranen skrev:
4. okt 2020, 09:40
Frygah skrev:
4. okt 2020, 06:38
Jeg vil også kalde det tæt på fyringsgrund hvis vi ikke har Kusk med fra start - medmindre han er skadet eller der er andet bag.
Det er mere tilvalget af en Lucas Andersen der ikke er i skyggen af at være i form, og så som falsk 9’er.
Dels er han ikke specielt god i presspillet, han er heller ikke så hurtig, og kan nemt blive lukket ned og kyst af de to store midterforsvarere hos AGF.
Jeg havde foretrukket ham i en fri vandrende rolle på kanten, eller at man benyttede ham hvor han er bedst - midtpå i en lidt slæbende rolle, med front mod bolden.
Men det er jo under forudsætning af at han har vist noget der berettiger det, og han virker ikke just som én der kan bidrage med det store i den nuværende form.
Lidt af et gamble mod AGF.
I teorien kan Friis jo være så tilfreds med Børstings indsats på midterpladsen at Lucas kommer ud på kanten. Men jeg er enig, jeg vil gerne have Lucas helt tilbage på venstre fløj, men det kræver vi spiller med 3 på midten.
Med venlig Hilsen
--
Robert

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af DenGamleMand » 4. okt 2020, 09:54

Tyskeren skrev:
3. okt 2020, 20:53
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... a-AaB-fans

Åhhh man blir så træt... Håber Okore knækker Olsen midt over!
Haha, han er virkeligt et fjols.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Hanga » 4. okt 2020, 10:04

Pastorius skrev:
4. okt 2020, 09:42
Julgranen skrev:
4. okt 2020, 09:40
Frygah skrev:
4. okt 2020, 06:38
Jeg vil også kalde det tæt på fyringsgrund hvis vi ikke har Kusk med fra start - medmindre han er skadet eller der er andet bag.
Det er mere tilvalget af en Lucas Andersen der ikke er i skyggen af at være i form, og så som falsk 9’er.
Dels er han ikke specielt god i presspillet, han er heller ikke så hurtig, og kan nemt blive lukket ned og kyst af de to store midterforsvarere hos AGF.
Jeg havde foretrukket ham i en fri vandrende rolle på kanten, eller at man benyttede ham hvor han er bedst - midtpå i en lidt slæbende rolle, med front mod bolden.
Men det er jo under forudsætning af at han har vist noget der berettiger det, og han virker ikke just som én der kan bidrage med det store i den nuværende form.
Lidt af et gamble mod AGF.
I teorien kan Friis jo være så tilfreds med Børstings indsats på midterpladsen at Lucas kommer ud på kanten. Men jeg er enig, jeg vil gerne have Lucas helt tilbage på venstre fløj, men det kræver vi spiller med 3 på midten.
Jeg er også ved at være der, hvor jeg mener at Friis skal revurdere om hans system er det rigtige.
Mest af alt fordi den tilsyneladende kræver for mange kompromisser i forhold til den trup vi har. Hvis presspillet står og falder med Frederik Børsting er det ikke holdbart. Alt for meget spil er lagt an på vores svage backs, og Vi får ikke rigtig sat vores bedste spillere i scene. Tom er altså ikke kantspiller, få ham nu ind centralt. Og vi spiller med midtbanespillere og kantspillere i 9'er positionen...

Efter snart 2 år i spidsen for AaB synes jeg stadig Friis kæmper med at finde en holdbar måde at spille på, der udnytter de kompetencer vores bedste spillere har.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. okt 2020, 10:19

Hanga skrev:
4. okt 2020, 10:04
Pastorius skrev:
4. okt 2020, 09:42
Julgranen skrev:
4. okt 2020, 09:40
Frygah skrev:
4. okt 2020, 06:38
Jeg vil også kalde det tæt på fyringsgrund hvis vi ikke har Kusk med fra start - medmindre han er skadet eller der er andet bag.
Det er mere tilvalget af en Lucas Andersen der ikke er i skyggen af at være i form, og så som falsk 9’er.
Dels er han ikke specielt god i presspillet, han er heller ikke så hurtig, og kan nemt blive lukket ned og kyst af de to store midterforsvarere hos AGF.
Jeg havde foretrukket ham i en fri vandrende rolle på kanten, eller at man benyttede ham hvor han er bedst - midtpå i en lidt slæbende rolle, med front mod bolden.
Men det er jo under forudsætning af at han har vist noget der berettiger det, og han virker ikke just som én der kan bidrage med det store i den nuværende form.
Lidt af et gamble mod AGF.
I teorien kan Friis jo være så tilfreds med Børstings indsats på midterpladsen at Lucas kommer ud på kanten. Men jeg er enig, jeg vil gerne have Lucas helt tilbage på venstre fløj, men det kræver vi spiller med 3 på midten.
Jeg er også ved at være der, hvor jeg mener at Friis skal revurdere om hans system er det rigtige.
Mest af alt fordi den tilsyneladende kræver for mange kompromisser i forhold til den trup vi har. Hvis presspillet står og falder med Frederik Børsting er det ikke holdbart. Alt for meget spil er lagt an på vores svage backs, og Vi får ikke rigtig sat vores bedste spillere i scene. Tom er altså ikke kantspiller, få ham nu ind centralt. Og vi spiller med midtbanespillere og kantspillere i 9'er positionen...

Efter snart 2 år i spidsen for AaB synes jeg stadig Friis kæmper med at finde en holdbar måde at spille på, der udnytter de kompetencer vores bedste spillere har.
Hvis vi mener at presspillet fungerede i kampene efter pokalen, så står og falder presspillet ikke med Børsting. Han var med i under halvdelen af de minutter vi spillede.

Jeg er lidt usikker på balancen mellem hvad Friis vil og hvad klubben vil. Det ser ud som om han prøver at spille på en måde som han ikke selv er 100% overbevist om er rigtig, og så lander det lidt mellem to stole. Selvfølgelig har det også en del at sige hvilket brikker der er til rådighed, men jeg synes faktisk det er et gennemgående træk siden Kent, at vi prøver at stoppe spillerne ned i en taktisk model, fremfor at udtage de bedste spillere, og så finde en måde de kan fungere sammen på.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Hanga » 4. okt 2020, 10:23

Pastorius skrev:
4. okt 2020, 10:19

Hvis vi mener at presspillet fungerede i kampene efter pokalen, så står og falder presspillet ikke med Børsting. Han var med i under halvdelen af de minutter vi spillede.
Det er rigtigt. Jeg noterer mig bare at han bliver ved med at stille med Frederik Børsting nu, trods han er en hæmsko for vores spil med bolden, og argumentet herfor skulle være hans værdi i presspillet.
Pastorius skrev:
4. okt 2020, 10:19
Jeg er lidt usikker på balancen mellem hvad Friis vil og hvad klubben vil. Det ser ud som om han prøver at spille på en måde som han ikke selv er 100% overbevist om er rigtig, og så lander det lidt mellem to stole. Selvfølgelig har det også en del at sige hvilket brikker der er til rådighed, men jeg synes faktisk det er et gennemgående træk siden Kent, at vi prøver at stoppe spillerne ned i en taktisk model, fremfor at udtage de bedste spillere, og så finde en måde de kan fungere sammen på.
Enig. Men det skader nu heller ikke at have en grundlæggende model for hvordan man gerne vil spille, det bliver jo især væsentligt i forhold til hvilke spillere man vil rekrutere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af troelsh » 4. okt 2020, 10:34

Kusk har klart været vores bedste mand i de første kampe.

Men mon ikke Friis tænker det bliver en kamp med utallige fysiske dueller, som det ofte gør mod gf’s powerhold, og de kampe plejer ikke være dem Kusk shiner i.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Julgranen » 4. okt 2020, 10:39

troelsh skrev:
4. okt 2020, 10:34
Men mon ikke Friis tænker det bliver en kamp med utallige fysiske dueller, som det ofte gør mod gf’s powerhold, og de kampe plejer ikke være dem Kusk shiner i.
Jeg tænker ikke, at svaret er at placere en Lucas ude af kampform i front. Han vil jo have ligeså svære betingelser.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af 634 » 4. okt 2020, 10:42

Der er 3 points til forskel og måske 6 ved sæson afslutning om Okore bliver flyttet ud til højre. Ham og Ross har sjældent fungeret godt sammen. Den største gevinst ved 3 mands forsvar har været at sætte en forsvars-styrmand i imellem dem.
Hvis Kusk skal på bænken er det lige til, at sætte Tom i midt angreb hvor han er truppens bedste. I bedste udnyttelse af truppen kan det godt se bedst ud bruge Kusk i midten med Tom til højre.
Jeg ville foretrække Prica i venstre angrib den første time og skifte ham med Lukas.
I truppens moral er det måske korrekt at give spilletid til Nkada før Prica, det ligner bare ikke en god kamp til Nkada før til sidst hvor føringen skal holdes til sidste dommerfløjt.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af troelsh » 4. okt 2020, 10:45

Julgranen skrev:
4. okt 2020, 10:39
troelsh skrev:
4. okt 2020, 10:34
Men mon ikke Friis tænker det bliver en kamp med utallige fysiske dueller, som det ofte gør mod gf’s powerhold, og de kampe plejer ikke være dem Kusk shiner i.
Jeg tænker ikke, at svaret er at placere en Lucas ude af kampform i front. Han vil jo have ligeså svære betingelser.
Jeg synes dog Lucas har vist han ikke er bleg for at tage nogle hårde dueller hvis det er nødvendigt.

Der er i hvert fald lagt i kakkelovnen til et slagsmål;

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/lu ... er-til-agf

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af TK-allez » 4. okt 2020, 10:46

634 skrev:
4. okt 2020, 10:42
Der er 3 points til forskel og måske 6 ved sæson afslutning om Okore bliver flyttet ud til højre. Ham og Ross har sjældent fungeret godt sammen. Den største gevinst ved 3 mands forsvar har været at sætte en forsvars-styrmand i imellem dem.
Hvis Kusk skal på bænken er det lige til, at sætte Tom i midt angreb hvor han er truppens bedste. I bedste udnyttelse af truppen kan det godt se bedst ud bruge Kusk i midten med Tom til højre.
Jeg ville foretrække Prica i venstre angrib den første time og skifte ham med Lukas.
I truppens moral er det måske korrekt at give spilletid til Nkada før Prica, det ligner bare ikke en god kamp til Nkada før til sidst hvor føringen skal holdes til sidste dommerfløjt.
Med Pricas sparketeknik skal han da ikke placeres i venstre side, men højre derimod.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af andreasaab89 » 4. okt 2020, 10:58

Jeg vil stadig mene vores idealopstilling pt må være noget ala

Rinne
Palle - MF - Mf - ahlmann
Pedro - fossum
Kusk - lucas - prica
Tom

Kusk, lukas og prica vil så konstant kunne skifte mellem de 3 pladser afhængig af kampbilledet og for at give modstanderne forskellige typer at forholde sig til osv
Det vil nok ikke give os det bedste presspil i ligaen, men til gengæld nok noget rigtig godt fodbold
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. okt 2020, 11:00

troelsh skrev:
4. okt 2020, 10:34
Kusk har klart været vores bedste mand i de første kampe.

Men mon ikke Friis tænker det bliver en kamp med utallige fysiske dueller, som det ofte gør mod gf’s powerhold, og de kampe plejer ikke være dem Kusk shiner i.
Kusk kommer aldrig til at shine, når han kun spiller ca. halvdelen af tiden. Kent havde ingen problemer med at bruge ham altid.

...men hvis taktikken bare er at give GF bolden og så lade dem være ufarlige, så giver han måske ikke så meget mening. Jeg tror bare ikke så meget på det. Det kræver en helt anderledes effektivitet end vi har haft hidtil for at vi har den mindste chance for point.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. okt 2020, 11:01

634 skrev:
4. okt 2020, 10:42
Der er 3 points til forskel og måske 6 ved sæson afslutning om Okore bliver flyttet ud til højre. Ham og Ross har sjældent fungeret godt sammen. Den største gevinst ved 3 mands forsvar har været at sætte en forsvars-styrmand i imellem dem.
Hvis Kusk skal på bænken er det lige til, at sætte Tom i midt angreb hvor han er truppens bedste. I bedste udnyttelse af truppen kan det godt se bedst ud bruge Kusk i midten med Tom til højre.
Jeg ville foretrække Prica i venstre angrib den første time og skifte ham med Lukas.
I truppens moral er det måske korrekt at give spilletid til Nkada før Prica, det ligner bare ikke en god kamp til Nkada før til sidst hvor føringen skal holdes til sidste dommerfløjt.
Nkada kommer kun til at spille, hvis de andre ikke præsterer. Han er ikke noget særligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af 634 » 4. okt 2020, 11:39

TK-allez skrev:
4. okt 2020, 10:46
634 skrev:
4. okt 2020, 10:42
Der er 3 points til forskel og måske 6 ved sæson afslutning om Okore bliver flyttet ud til højre. Ham og Ross har sjældent fungeret godt sammen. Den største gevinst ved 3 mands forsvar har været at sætte en forsvars-styrmand i imellem dem.
Hvis Kusk skal på bænken er det lige til, at sætte Tom i midt angreb hvor han er truppens bedste. I bedste udnyttelse af truppen kan det godt se bedst ud bruge Kusk i midten med Tom til højre.
Jeg ville foretrække Prica i venstre angrib den første time og skifte ham med Lukas.
I truppens moral er det måske korrekt at give spilletid til Nkada før Prica, det ligner bare ikke en god kamp til Nkada før til sidst hvor føringen skal holdes til sidste dommerfløjt.
Med Pricas sparketeknik skal han da ikke placeres i venstre side, men højre derimod.
Ja han har glimrende sparketeknik, og den kan han bruge i hele angrebet, nogen gange i kampen kan de forreste spiller også rotere hvis det åbner GFs forsvar bedre.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. okt 2020, 11:50

Det her er alt for nuanceret. Han skal trynes.

https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... ideo.shtml
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Maglau » 4. okt 2020, 12:01

Jeg ser 100 gange beskrevet herinde:
Tom skal ind på midten passer ikke til kanten.
Hvorfor, han er i de første tre kampe kommet frem til 3-400 chancer og brændt dem alle pånær en.
Ville han være kommet frem til flere og større chancer og scoret på dem hvis han havde spillet midt for.
Der er mange hold hvor målene kommer fra kanten. Ronaldo og Messi har altid spillet på kanten, Salah og Mane spiller på kanten, Mbappe spiller mange kampe kanten.
Jeg forstår ikke den holden fast på at det er der han skal spille - er det fordi han er piv langsom at man vil have ham væk fra kanten.

Jeg forstår heller ikke den holdning at Friis stadig ikke har fundet sit koncept og roder rundt.
Vi har i de første 3 kampe skabt 1.000 chancer hvoraf halvdelen er 100%. Det er fandme et super godt koncept som jeg i lige så høj grad tilskriver vores fcn import.
Vi brænder dem - men det har ikke noget med konceptet at gøre, kun kvalitet af dem der får chancerne. Det ansvar ligger i lige så høj grad hos bestyrelsen og ledelsen.

Samtidig til understøttelse af at vi med konceptet er på rette vej er at forsvarsmæssigt pånær 10 minutter kollaps mod sønderjyske er meget svære at score imod. Vi har altså ikke givet slip på defensiven for at kreere chancer.

Jeg håber ikke trænerteamet og fodboldledelsen ryster på hånden og laver noget om - vi helt 100% på rette vej.
Vi er i ..........shit....proces
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. okt 2020, 12:04

Maglau skrev:
4. okt 2020, 12:01
Jeg ser 100 gange beskrevet herinde:
Tom skal ind på midten passer ikke til kanten.
Hvorfor, han er i de første tre kampe kommet frem til 3-400 chancer og brændt dem alle pånær en.
Ville han være kommet frem til flere og større chancer og scoret på dem hvis han havde spillet midt for.
Der er mange hold hvor målene kommer fra kanten. Ronaldo og Messi har altid spillet på kanten, Salah og Mane spiller på kanten, Mbappe spiller mange kampe kanten.
Jeg forstår ikke den holden fast på at det er der han skal spille - er det fordi han er piv langsom at man vil have ham væk fra kanten.

Jeg forstår heller ikke den holdning at Friis stadig ikke har fundet sit koncept og roder rundt.
Vi har inde første 3 kampe skabt 1.000 chancer hvoraf halvdelen er 100%. Det er fandme et super godt koncept som jeg i lige så høj grad tilskriver vores fcn import.
Vi brænder dem - men det har ikke noget med konceptet at gøre, kun kvalitet af dem der får chancerne. Det ansvar ligger i lige så høj grad hos bestyrelsen og ledelsen.

Samtidig til understøttelse af at vi med konceptet er på rette vej er at forsvarsmæssigt pånær 10 minutter kollaps mod sønderjyske er meget svære at score imod. Vi har altså ikke givet slip på defensiven for at kreere chancer.

Jeg håber ikke trænerteamet og fodboldledelsen ryster på hånden og laver nået om - vi helt 100% på rette vej.
Vi er i ..........shit....proces
Jeg er slet ikke enig i at vi har skabt så mange åbne chancer at vi bare skulle have vundet kampene stort. Til gengæld giver vi ret mange væk, selvom vi sidder på kampene. Det er altså ret ringe hold vi har mødt indtil videre. Lad os se, hvordan det ser ud i aften.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. okt 2020, 12:09

Pastorius skrev:
4. okt 2020, 12:04
Maglau skrev:
4. okt 2020, 12:01
Jeg ser 100 gange beskrevet herinde:
Tom skal ind på midten passer ikke til kanten.
Hvorfor, han er i de første tre kampe kommet frem til 3-400 chancer og brændt dem alle pånær en.
Ville han være kommet frem til flere og større chancer og scoret på dem hvis han havde spillet midt for.
Der er mange hold hvor målene kommer fra kanten. Ronaldo og Messi har altid spillet på kanten, Salah og Mane spiller på kanten, Mbappe spiller mange kampe kanten.
Jeg forstår ikke den holden fast på at det er der han skal spille - er det fordi han er piv langsom at man vil have ham væk fra kanten.

Jeg forstår heller ikke den holdning at Friis stadig ikke har fundet sit koncept og roder rundt.
Vi har inde første 3 kampe skabt 1.000 chancer hvoraf halvdelen er 100%. Det er fandme et super godt koncept som jeg i lige så høj grad tilskriver vores fcn import.
Vi brænder dem - men det har ikke noget med konceptet at gøre, kun kvalitet af dem der får chancerne. Det ansvar ligger i lige så høj grad hos bestyrelsen og ledelsen.

Samtidig til understøttelse af at vi med konceptet er på rette vej er at forsvarsmæssigt pånær 10 minutter kollaps mod sønderjyske er meget svære at score imod. Vi har altså ikke givet slip på defensiven for at kreere chancer.

Jeg håber ikke trænerteamet og fodboldledelsen ryster på hånden og laver nået om - vi helt 100% på rette vej.
Vi er i ..........shit....proces
Jeg er slet ikke enig i at vi har skabt så mange åbne chancer at vi bare skulle have vundet kampene stort. Til gengæld giver vi ret mange væk, selvom vi sidder på kampene. Det er altså ret ringe hold vi har mødt indtil videre. Lad os se, hvordan det ser ud i aften.
...og man kan sige at konceptet alene ikke er noget som helst værd hvis ikke vi også kan skabe resultater på kort sigt. De næste to kampe bliver afgørende, taber vi begge, skal der virkelig præsteres i resten for at nå top 6.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. okt 2020, 12:16

Pastorius skrev:
4. okt 2020, 12:09
Pastorius skrev:
4. okt 2020, 12:04
Maglau skrev:
4. okt 2020, 12:01
Jeg ser 100 gange beskrevet herinde:
Tom skal ind på midten passer ikke til kanten.
Hvorfor, han er i de første tre kampe kommet frem til 3-400 chancer og brændt dem alle pånær en.
Ville han være kommet frem til flere og større chancer og scoret på dem hvis han havde spillet midt for.
Der er mange hold hvor målene kommer fra kanten. Ronaldo og Messi har altid spillet på kanten, Salah og Mane spiller på kanten, Mbappe spiller mange kampe kanten.
Jeg forstår ikke den holden fast på at det er der han skal spille - er det fordi han er piv langsom at man vil have ham væk fra kanten.

Jeg forstår heller ikke den holdning at Friis stadig ikke har fundet sit koncept og roder rundt.
Vi har inde første 3 kampe skabt 1.000 chancer hvoraf halvdelen er 100%. Det er fandme et super godt koncept som jeg i lige så høj grad tilskriver vores fcn import.
Vi brænder dem - men det har ikke noget med konceptet at gøre, kun kvalitet af dem der får chancerne. Det ansvar ligger i lige så høj grad hos bestyrelsen og ledelsen.

Samtidig til understøttelse af at vi med konceptet er på rette vej er at forsvarsmæssigt pånær 10 minutter kollaps mod sønderjyske er meget svære at score imod. Vi har altså ikke givet slip på defensiven for at kreere chancer.

Jeg håber ikke trænerteamet og fodboldledelsen ryster på hånden og laver nået om - vi helt 100% på rette vej.
Vi er i ..........shit....proces
Jeg er slet ikke enig i at vi har skabt så mange åbne chancer at vi bare skulle have vundet kampene stort. Til gengæld giver vi ret mange væk, selvom vi sidder på kampene. Det er altså ret ringe hold vi har mødt indtil videre. Lad os se, hvordan det ser ud i aften.
...og man kan sige at konceptet alene ikke er noget som helst værd hvis ikke vi også kan skabe resultater på kort sigt. De næste to kampe bliver afgørende, taber vi begge, skal der virkelig præsteres i resten for at nå top 6.
Bare lige hurtigt et ikke helt urealistisk bud på hvordan stillingen kan se ud efter 5 runder.

https://www.dropbox.com/s/6440plexzcoxv ... 2.png?dl=0

Så skal vi kunne slå både FCK, Randers, OB og Vejle i kampen om 6. pladsen.

I kan selv rode videre med det her:
https://www.worldfootball.net/table_cal ... superliga/
Med venlig Hilsen
--
Robert

Johnnygogo
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 10. jul 2020, 13:52

Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00

Indlæg af Johnnygogo » 4. okt 2020, 12:43

Har AaB overhovedet haft en kamp på Viaplay?

Besvar