Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Brodernumsi » 20. okt 2020, 21:48

Julgranen skrev:
20. okt 2020, 21:40
Bruno skrev:
20. okt 2020, 20:51
Og nej der bliver ikke rigeligt redegjort for hvorfor de to spiller. Der bliver redegjort for det af de samme Tordenskjolds soldater som også mener at Magnus Christensen er en åbenbaring på en fodboldbane. Og som sikkert også mente at Jannik Pohl fik for kort snor.
Ja, det er lidt komisk at det er de samme 3-4 debattører der forsvarer vores egne med næb og kløer, og sjældent specielt gode argumenter.
Når Inge så følger trop på hvad vi er nogen hele tiden har ment, peger på 6'eren som holdets svageste led og mener at der er brug for en helt anden spillertype, så kommer der ikke et kvæk.
Vi var nogen der havde ret - vi kan gøre det meget bedre end Magnus, og det har styrket holdet øjeblikkeligt.

DET ER EN HETZ, INGE!
Lige så komisk, som når man med næb og klør forsvarer Kusk? VI må håbe Inge fortæller Friis, at han skal spille med Kusk fra start, ikke?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af FlæskeFrank » 20. okt 2020, 22:01

Julgranen skrev:
20. okt 2020, 21:40
Bruno skrev:
20. okt 2020, 20:51
Og nej der bliver ikke rigeligt redegjort for hvorfor de to spiller. Der bliver redegjort for det af de samme Tordenskjolds soldater som også mener at Magnus Christensen er en åbenbaring på en fodboldbane. Og som sikkert også mente at Jannik Pohl fik for kort snor.
Ja, det er lidt komisk at det er de samme 3-4 debattører der forsvarer vores egne med næb og kløer, og sjældent specielt gode argumenter.
Når Inge så følger trop på hvad vi er nogen hele tiden har ment, peger på 6'eren som holdets svageste led og mener at der er brug for en helt anden spillertype, så kommer der ikke et kvæk.
Vi var nogen der havde ret - vi kan gøre det meget bedre end Magnus, og det har styrket holdet øjeblikkeligt.

DET ER EN HETZ, INGE!
Nu skal man selvfølgelig tage det som et kompliment, når en internetkriger beskylder en for at være ekstremist, fordi man prøver at nuancere debatten og redegøre hvorfor man tror, at en en eller flere spillere spiller i startopstillingen. Så tak for det.

Vi kårede vel nærmest kontraktforlængelsen med Pallesen som årets mest underlige transfer. Da jeg nævner det, er det blot for at sige, at der må være nogen klare kvaliteter, som debatsiden ikke umiddelbart kan se, siden ingen i AaB prøver at ændre på det forhold. Og hvis Inge var på linje med dem, som mener Pallesen ikke er til serie 6, så havde han vel for pokker hentet noget i vinduet!?

Og det som jeg siger omkring Pallesen er blot, at han ikke er så elendig som Pastorius og andre gør ham til. Slet ikke når man kigger på det sidste år, som vel er en passende længde til at vurdere ham som spiller for os.

Jeg kan godt lide, at vi har en som Børsting i truppen, for han giver noget andet end alle de andre spillere. Men som type skal man ikke have mere en af den slags. Og når han spiller, så er det jo også et udtryk for, at de øvrige spillere med mere elegance ikke har leveret varen. Ikke fordi de har knaldet trænerens kone.

Så det er ikke et udtryk fra min side om spillestil, men mere, at hvis de spillere, som I mener er åh så gode, faktisk ikke er så gode, for så havde de spillet.
- FlæskeFrank

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 20. okt 2020, 22:06

Brodernumsi skrev:
20. okt 2020, 21:48
Lige så komisk, som når man med næb og klør forsvarer Kusk? VI må håbe Inge fortæller Friis, at han skal spille med Kusk fra start, ikke?
Der er ikke meget næb og kløer over at have masser af statistik og fakta, der bekræfter at han er holdets næstfarligste spiller set over 3 sæsoner, og at vi uden hans mål og assist sidste sæson ikke ville have kommet i gruppespillet - de var således 15 point værd. Der er således solidt bevis for at kalde ham kampafgørende. Og den slags spillere har vi utroligt få af i AaB.

Det står ret meget i kontrast til mange af argumenterne for at Børsting holder to af holdets mest farlige spillere på bænken. Når alt kommer til alt så handler det om at vinde fodboldkampe.
Jeg vil til enhver tid hævde at vi skal spille med de bedste spillere - ganske enkelt fordi de gør hinanden bedre, og har et bedre samspil med hinanden. Det siger sig selv, at en spiller der skaber 25 chancer over 3 sæsoner ikke bidrager lige så meget til at spille de andre bedre, og øge holdets pointhøst som én der skaber det 4-dobbelte. Det er ikke statistisk fiks-fakseri men ren og skær logik.
Hvor mange friløbere har Børsting lagt op til indtil videre?
Lidt mere skarphed fra vores angribere Nkada, Børsting og Prica, og Kusks fine oplæg til 100 % chancer havde skaffet os 4-6 point mere.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 20. okt 2020, 22:12

FlæskeFrank skrev:
20. okt 2020, 22:01

Vi kårede vel nærmest kontraktforlængelsen med Pallesen som årets mest underlige transfer.
Inge har flere gange udtalt, at han gerne venter til et vindue senere, hvis ikke den rette mulighed viser sig. Hvis han kører samme stil som i Stabæk, så strækker hans transferplan 3-4 vinduer frem.

Det VAR også årets underligste forlængelse - af flere årsager:

- intet videresalgspotentiale
- dårlig value for money. Pallesen var uhørt dyr og godt lønnet ifht. hvad han har leveret. Et resultat af at vi mente vi skulle gå på strandhugst hos en nedrykker. Vi prøvede jo ligeledes ivrigt på den ringe Søren Reese i samme ombæring men fik (heldigvis) afvist flere bud.
- har en lidt skæv profil, og med de nye krav til AaB's backs ifht. slutprodukt, så er Pallesen ilde stedt.
- er som Børsting en indædt fighter, men hans spillemæssige kvaliteter følger ikke trop. Bl.a. på baggrund af en teknisk kunnen under middel.

Det var en oplagt mulighed for at prøve noget nyt.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af raekkeettre » 20. okt 2020, 22:16

Julgranen skrev:
20. okt 2020, 21:40
Bruno skrev:
20. okt 2020, 20:51
Og nej der bliver ikke rigeligt redegjort for hvorfor de to spiller. Der bliver redegjort for det af de samme Tordenskjolds soldater som også mener at Magnus Christensen er en åbenbaring på en fodboldbane. Og som sikkert også mente at Jannik Pohl fik for kort snor.
Ja, det er lidt komisk at det er de samme 3-4 debattører der forsvarer vores egne med næb og kløer, og sjældent specielt gode argumenter.
Når Inge så følger trop på hvad vi er nogen hele tiden har ment, peger på 6'eren som holdets svageste led og mener at der er brug for en helt anden spillertype, så kommer der ikke et kvæk.
Vi var nogen der havde ret - vi kan gøre det meget bedre end Magnus, og det har styrket holdet øjeblikkeligt.

DET ER EN HETZ, INGE!
Jeg tror bare vi er en masse der savner nogle kommer videre i deres debat. Og ikke drejer alting ind på Pallesen, Børsting, Gaarde, MC, Friis og Bælum. Vi har forstået at i 4-5 stykker, der synes de personer er inkompetent som spiller eller som leder. Og det er fint. Bidrag gerne med noget andet. Tak. Eller lave en tråde hvor I kan komme tilbage til de 6 emne og klappe hinanden på skulderne.

Det er fandme som gruodhog day det her, jeg vågner op til det samme på debatsiden hver dag. Nu var Friis igennem møllen inden vores kamp i Søndags, som den der var mest inkompetent, så vandt vi og han får ros, så bliver det Børstings tur, og når han er færdig så er det Pallesens tur, derefter tager vi lige en tur forbii Gaarde, MC og måske også Bælum, som dog har ligget stille i et stykke tid, men han skal nok blive sat ind i rotationen igen snart. Næste dag, det samme igen - det mest vilde det er hvis det bliver taget i en anden rækkefølge, men så er det også sindssygt.

Plus man skal lige kryder det hele med at fortælle alle andre debattører, som forsøger at skabe lidt balance i det, at de er uintelligente og ikke ved en skid om fodbold.

Og så.er det lige meget om man skifter navn, bliver smidt ud eller kommer tilbage som under cover, det er det samme og det samme. Et hul man hælder det samme lort ned i.

VIDERE!!!

PS. Jeg giver mig selv karantæne for det her sted, for man bliver sgu deprimeret over at læse om alt det lort, i en situation hvor vi ikke har stået stærkere siden 2014. Det er er en skam, for de personer det drejer sig om ved sgu en masse, og har nogle gode tanker, men deres måde at sætte dem selv højere end alle andre, at de bliver nød til at fremhæve sig selv,. vidner om manglende anerkendelse et andet sted. Og det er sgu synd.

Drop the Mic....I am out!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Brodernumsi » 20. okt 2020, 22:16

Julgranen skrev:
20. okt 2020, 22:06
Brodernumsi skrev:
20. okt 2020, 21:48
Lige så komisk, som når man med næb og klør forsvarer Kusk? VI må håbe Inge fortæller Friis, at han skal spille med Kusk fra start, ikke?
Der er ikke meget næb og kløer over at have masser af statistik og fakta, der bekræfter at han er holdets næstfarligste spiller set over 3 sæsoner, og at vi uden hans mål og assist sidste sæson ikke ville have kommet i gruppespillet - de var således 15 point værd. Der er således solidt bevis for at kalde ham kampafgørende. Og den slags spillere har vi utroligt få af i AaB.

Det står ret meget i kontrast til mange af argumenterne for at Børsting holder to af holdets mest farlige spillere på bænken. Når alt kommer til alt så handler det om at vinde fodboldkampe.
Jeg vil til enhver tid hævde at vi skal spille med de bedste spillere - ganske enkelt fordi de gør hinanden bedre, og har et bedre samspil med hinanden. Det siger sig selv, at en spiller der skaber 25 chancer over 3 sæsoner ikke bidrager lige så meget til at spille de andre bedre, og øge holdets pointhøst som én der skaber det 4-dobbelte. Det er ikke statistisk fiks-fakseri men ren og skær logik.
Hvor mange friløbere har Børsting lagt op til indtil videre?
Kusk spiller fint, men han laver også mange fejl, og det er den del du ikke kan se, og det er det komiske.

Børsting holder ikke to af holdets farligste på bænken, det gør Friis.

Du bliver ved med, at gøre til en Børsting vs Kusk debat. Måske skulle du forholde dig til hvorfor Børsting spiller og Kusk ikke gør.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Halamadrid » 20. okt 2020, 22:32

Bruno skrev:
20. okt 2020, 20:51
FlæskeFrank skrev:
20. okt 2020, 18:33
Bruno skrev:
20. okt 2020, 15:55
Og nej det handler ikke om at kritisere og kritisere. Det handler om at man debatterer fodboldspilleres fodboldmæssige kunnen. Og at gøre det har intet med alle de ord du bruger at gøre. Det er fuldstændig legitimt - siden hedder endda debatside.dk. Forhold dig til den lunknes kritik af fodboldspillet fra fodboldspillerne i stedet for at føre den alle mulige andre steder hen. Modargumenter på fodboldmæssige evner eller mangler og lad være med at føre den alle mulige andre steder hen. Her diskuteres fodbold. Det burde du også gøre.
Det bliver jo netop bare hetz. Fordi du finder dem forkerte, fordi de ikke har de kvaliteter, som du kigger efter.

Pallesen har spillet 81 SL siden han kom til AaB i 2017, i snit 25 kampe pr. sæson. Han har spillet uanset om træneren hed Morten Wieghorst eller Jakob Friis. Thomas Bælum forlængede fire år med ham i efteråret. Det vidner om rablende syg organisation i AaB eller, at du måske ikke har styr på, hvad fodboldmæssig kunnen kan være.

Der bliver rigeligt redegjort for, at der er helt klart nogle fodboldmæssige kvaliteter for både Børsting og Pallesen, som kvalificerer dem til at spille.

At de nok ikke kommer på Barcelonas førstehold er en helt anden sag. Simon Makienok var efter de parameter, som opstilles jo fuldstændig ubrugelige i superligaen. Han spillede mange kampe alligevel.

Jens Jørgen Bertelsen var jo heller ikke den højtråbende midtbanespiller, som folk jo også tror er fuldstændig nødvendig. Han fik også en del kampe.

Kent Nielsen sagde det vel meget godt, da han blev spurgt om, hvorfor han ikke stod ude ved sidelinien i AaB og råbte, som han gjorde i Horsens.

Han svarede, at det var svært at overdøve Allan Kuhn, så kunne han ligeså godt sætte sig ned. Det er holdspil.

Fodboldspil er et holdspil og til det holdspil skal der være forskellige spillere og mængden af nogle forhold opfyldt. Og i det puslespil er Pallesen og Børsting nogle multianvendelige brikker, som opfylder kvoten for nogle af de ting, som skal være på plads.

Personligt tror jeg dog, at Børsting nok er på vej ud af startopstillingen, da Ferreira og Hiljemark samlet opfylder de forhold fremad på banen. Men det er altså ikke dem fra bænken, som presser Børsting ud af startopstillingen. Det er dem på banen, som gør hans kvaliteter mindre påkrævet.
Nu har jeg også tilgode at møde den person som mener at de 4 år til Kristoffer Pallesen var en god idé. Faktisk har jeg tilgode at møde nogen som overhovedet forstår det.
Og når der ikke er nogen som helst konkurrence på en position så er det jo klart at han spiller alle kampe. Skulle man sætte en barn fra u17 derned i stedet? Det er et elendigt argument når nu konkurrencen er ikke eksisterende på pladsen.

Og nej der bliver ikke rigeligt redegjort for hvorfor de to spiller. Der bliver redegjort for det af de samme Tordenskjolds soldater som også mener at Magnus Christensen er en åbenbaring på en fodboldbane. Og som sikkert også mente at Jannik Pohl fik for kort snor.
Helt ærligt så synes jeg gang på gang Pallesen gør det pissegodt. Allan Olesen var i sin tid heller ikke nogen goalgetter fra højrekanten, ej heller priske. Men elsker Pallesen iver og ihærdighed. Synes det var en fed forlængelse. Og tro mig. Han er mega værdsat og helt central i truppen og på holdet

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af NIN » 20. okt 2020, 22:33

raekkeettre skrev:
20. okt 2020, 22:16
Julgranen skrev:
20. okt 2020, 21:40
Bruno skrev:
20. okt 2020, 20:51
Og nej der bliver ikke rigeligt redegjort for hvorfor de to spiller. Der bliver redegjort for det af de samme Tordenskjolds soldater som også mener at Magnus Christensen er en åbenbaring på en fodboldbane. Og som sikkert også mente at Jannik Pohl fik for kort snor.
Ja, det er lidt komisk at det er de samme 3-4 debattører der forsvarer vores egne med næb og kløer, og sjældent specielt gode argumenter.
Når Inge så følger trop på hvad vi er nogen hele tiden har ment, peger på 6'eren som holdets svageste led og mener at der er brug for en helt anden spillertype, så kommer der ikke et kvæk.
Vi var nogen der havde ret - vi kan gøre det meget bedre end Magnus, og det har styrket holdet øjeblikkeligt.

DET ER EN HETZ, INGE!
PS. Jeg giver mig selv karantæne for det her sted, for man bliver sgu deprimeret over at læse om alt det lort, i en situation hvor vi ikke har stået stærkere siden 2014. Det er er en skam, for de personer det drejer sig om ved sgu en masse, og har nogle gode tanker, men deres måde at sætte dem selv højere end alle andre, at de bliver nød til at fremhæve sig selv,. vidner om manglende anerkendelse et andet sted. Og det er sgu synd.

Drop the Mic....I am out!
I'm not even gonna point out the irony here.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Klaus » 20. okt 2020, 22:39

Brodernumsi skrev:
20. okt 2020, 22:16
Julgranen skrev:
20. okt 2020, 22:06
Brodernumsi skrev:
20. okt 2020, 21:48
Lige så komisk, som når man med næb og klør forsvarer Kusk? VI må håbe Inge fortæller Friis, at han skal spille med Kusk fra start, ikke?
Der er ikke meget næb og kløer over at have masser af statistik og fakta, der bekræfter at han er holdets næstfarligste spiller set over 3 sæsoner, og at vi uden hans mål og assist sidste sæson ikke ville have kommet i gruppespillet - de var således 15 point værd. Der er således solidt bevis for at kalde ham kampafgørende. Og den slags spillere har vi utroligt få af i AaB.

Det står ret meget i kontrast til mange af argumenterne for at Børsting holder to af holdets mest farlige spillere på bænken. Når alt kommer til alt så handler det om at vinde fodboldkampe.
Jeg vil til enhver tid hævde at vi skal spille med de bedste spillere - ganske enkelt fordi de gør hinanden bedre, og har et bedre samspil med hinanden. Det siger sig selv, at en spiller der skaber 25 chancer over 3 sæsoner ikke bidrager lige så meget til at spille de andre bedre, og øge holdets pointhøst som én der skaber det 4-dobbelte. Det er ikke statistisk fiks-fakseri men ren og skær logik.
Hvor mange friløbere har Børsting lagt op til indtil videre?
Kusk spiller fint, men han laver også mange fejl, og det er den del du ikke kan se, og det er det komiske.

Børsting holder ikke to af holdets farligste på bænken, det gør Friis.

Du bliver ved med, at gøre til en Børsting vs Kusk debat. Måske skulle du forholde dig til hvorfor Børsting spiller og Kusk ikke gør.
Er i den grad enig. Jeg kan godt li' Kusk, har ham endda på min seneste trøje. Men derfra til at nedgøre Børsting er der langt, meget langt. Børsting knokler for holdet hver eneste gang. Han kæmper røven ud af bukserne, han er sympatisk og har givet alt hvad han kan for AaB i jeg ved ikke hvormange år. I min bog afkræver det respekt af den fineste slags. Giv ham dog et minimum af goodwill ovenpå en serie ganske gode kampe.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 20. okt 2020, 23:09

raekkeettre skrev:
20. okt 2020, 22:16
Og så.er det lige meget om man skifter navn, bliver smidt ud eller kommer tilbage som under cover, det er det samme og det samme. Et hul man hælder det samme lort ned i.
Undskyld mig, jeg bidrager ofte (og særligt i transfertråden) med noget der er mere end brugbart. Det er sgu ikke for min egen skyld jeg sidder og bruger tid på at undersøge vores sportschefs karriere, og sætter den i et AaB-perspektiv.
Eller søger nettet tyndt for AaB-relevant nyt, og deler det herinde.
Bruger min tid på at præsentere relevante spillere, som man ikke kan læse om på bold.dk

Det er langt mere end alt det floskel-fyldte fis du bl.a. er eksponent for.

For mig er det AaB der er vigtigt. Hvis Kusk rejser i morgen, så er der andre spillere der leverer det JEG som fan vil se.
Pedro, Lucas, Van Weert. Eksponenter for det AaB jeg vil se.
Det er fint at kæmpe for tingene, men hvis det smadres af en elendig berøring eller endnu en teknisk fejl så er det jo bedøvende ligegyldigt at vinde bolden. For så er den jo tabt igen.
AaB har skabt så mange ligegyldige talenter, jeg vil se dem der begejstrer og har helt særlige spidskompetencer.
At vi er nået dertil, at man kan være usynlig i 72 minutter, knap nok røre bolden og stadig herinde blive rost for en fantastisk indsats er ret komisk. Men også ret sigende for tendensen til at middelmådighed ophøjes til noget særligt, bare fordi man er AaB-opfostret.
Så er det godt vi har en sportschef der går i rette med netop det.
Det er trods alt ham der sætter retningen, og har det øverste ansvar for spillersammensætningen.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Hovedet » 21. okt 2020, 01:01

I må tage jer en ordentlig svingom på de brunede gulve, når Coronaen har lagt sig :-)

Vi nærmer os vel den længste kamptråd i 13 år :aabfan:

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af NIN » 21. okt 2020, 01:04

Hovedet skrev:
21. okt 2020, 01:01
I må tage jer en ordentlig svingom på de brunede gulve, når Coronaen har lagt sig :-)

Vi nærmer os vel den længste kamptråd i 13 år :aabfan:
Du mener de bonede. Eller er der noget symbolik i farven? :)
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af McMark » 21. okt 2020, 02:08

NIN skrev:
21. okt 2020, 01:04
Hovedet skrev:
21. okt 2020, 01:01
I må tage jer en ordentlig svingom på de brunede gulve, når Coronaen har lagt sig :-)

Vi nærmer os vel den længste kamptråd i 13 år :aabfan:
Du mener de bonede. Eller er der noget symbolik i farven? :)
Det er en intern joke fra en af deres utallige diskussioner. Vanvittigt nok I fik raketten til at give op efter den første ligasejr på udebane over FCK i 13 år :D
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Besvar