Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Buzz Killington » 24. nov 2020, 22:03

Det gik rimeligt godt med Højholt og Kakeeto sidst vi mødte dem. Men med den begrænsede rotation der har været og de manglende reservelkampe pga corona, så skal man nok ikke regne med den duo er i topform.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Fromthecradle » 24. nov 2020, 22:37

MC er ude og Kakeeto er vel heller ikke rigtigt klar igen. Det må blive Højholdt og Fossum såfremt man fastholder 3-4-3.

Mit gæt er at træneren bliver nervøs over midtbanen ift modstanderen og derfor går i en 3-5-2. Altså Kusk eller VW ud og både Pallesen og Børsting fra start.
You pay for this?

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Julgranen » 24. nov 2020, 23:22

Fromthecradle skrev:
24. nov 2020, 22:37
MC er ude og Kakeeto er vel heller ikke rigtigt klar igen. Det må blive Højholdt og Fossum såfremt man fastholder 3-4-3.

Mit gæt er at træneren bliver nervøs over midtbanen ift modstanderen og derfor går i en 3-5-2. Altså Kusk eller VW ud og både Pallesen og Børsting fra start.
Det ville ligne Feher dårligt, bedømt på de første kampe. Det er et FCM-hold der har vist, at de er til at tale med mellem CL-kampene. Og så er der jo altså ekstra defensiv sikring med 3 centerforsvarere.
Det ville ikke give mening at smide en af de AaB'ere der er ringest på bolden ind på en midtbane, der skal forestille at være boldfast.
Det afgørende bliver vel om han har tiltro til Højholt, eller han hælder til at smække noget mere fysik derind - det kan åbne for Børsting. Men han har været rystende ringe med bolden - det er nærmest kun spillere fra Sønderjyske, Horsens osv. der har så ringe pasnings-stats, og det giver god mening når de er lidt på bolden i kampen. Men på et boldbesiddende hold, der er det ikke godt nok.
Vi er det hold der har løbet længst i år, men også det hold der har skabt flest åbne chancer - Kusk (6) og Van Weert (2) står for 8 af de 22 åbne chancer, og vi har Hiljemark og Ferreira ude der også er repræsenteret på den liste.

Det kniber desværre med evnerne til at gøre medspillere farlige hos spillere som Fossum og Børsting og det kan koste os dyrt mod FC Midtjylland.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Brodernumsi » 25. nov 2020, 20:11

Cajuste testet positiv for corvid-19 og er ude i aften. Hvis testen ikke er en fejl, er han nok heller ikke med mod os.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 25. nov 2020, 21:58

Brodernumsi skrev:
25. nov 2020, 20:11
Cajuste testet positiv for corvid-19 og er ude i aften. Hvis testen ikke er en fejl, er han nok heller ikke med mod os.
Gør næppe den store forskel at Cacluste ikke er med.

Lørdagens kamp på pløjemarken lugter langt væk af et snævert nederlag. Vestjyderne sparer nok nogle spillere men de har den kynisme som vi mangler, det skal nok blive en forholdsvis lige kamp hvor skarpheden i begge felter tipper til vestjydernes fordel

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Buzz Killington » 25. nov 2020, 22:22

Aalborg frederikshavner skrev:
25. nov 2020, 21:58
Brodernumsi skrev:
25. nov 2020, 20:11
Cajuste testet positiv for corvid-19 og er ude i aften. Hvis testen ikke er en fejl, er han nok heller ikke med mod os.
Gør næppe den store forskel at Cacluste ikke er med.

Lørdagens kamp på pløjemarken lugter langt væk af et snævert nederlag. Vestjyderne sparer nok nogle spillere men de har den kynisme som vi mangler, det skal nok blive en forholdsvis lige kamp hvor skarpheden i begge felter tipper til vestjydernes fordel
Selvfølgelig gør det en forskel. Om det er nok til en AaB-sejr er måske mere uklart. Paulinho er også blevet skadet, så hurra for det. Så endnu et slag til moralen efter et nederlag i dag, plus kun et par dages hvile, må da udligne styrkehorholdet en smule.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 25. nov 2020, 22:33

Aalborg frederikshavner skrev:
25. nov 2020, 21:58
Brodernumsi skrev:
25. nov 2020, 20:11
Cajuste testet positiv for corvid-19 og er ude i aften. Hvis testen ikke er en fejl, er han nok heller ikke med mod os.
Gør næppe den store forskel at Cacluste ikke er med.

Lørdagens kamp på pløjemarken lugter langt væk af et snævert nederlag. Vestjyderne sparer nok nogle spillere men de har den kynisme som vi mangler, det skal nok blive en forholdsvis lige kamp hvor skarpheden i begge felter tipper til vestjydernes fordel
De har meldt ud at de ikke sparer nogle spillere resten af sæsonen, og stiller med bedste hold i alle kampe, så det skal vi ikke regne med.
Jeg giver heller ikke noget for at de skulle være ringere mellem to CL-kampe end resten af året. Det kunne måske have noget at sige først på sæsonen, hvor de ikke er spillet sammen endnu, men jeg tænker faktisk at de kommer til at glemme deres CL-kampe så hurtigt som muligt (sådan som de har spillet bliver det vel ikke svært at fortrænge).

De har set rigtig ringe ud i CL, men i DK, er de stadig et rigtig, rigtig stærkt hold, især for et AaB-hold uden en midtbane.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2307
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Dalbjerg » 25. nov 2020, 22:48

Skidt rødt kort..

Så bliver han ihvertfald ikke sparet..

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Lyfe » 25. nov 2020, 22:51

Pastorius skrev:
25. nov 2020, 22:33
Aalborg frederikshavner skrev:
25. nov 2020, 21:58
Brodernumsi skrev:
25. nov 2020, 20:11
Cajuste testet positiv for corvid-19 og er ude i aften. Hvis testen ikke er en fejl, er han nok heller ikke med mod os.
Gør næppe den store forskel at Cacluste ikke er med.

Lørdagens kamp på pløjemarken lugter langt væk af et snævert nederlag. Vestjyderne sparer nok nogle spillere men de har den kynisme som vi mangler, det skal nok blive en forholdsvis lige kamp hvor skarpheden i begge felter tipper til vestjydernes fordel
De har meldt ud at de ikke sparer nogle spillere resten af sæsonen, og stiller med bedste hold i alle kampe, så det skal vi ikke regne med.
Jeg giver heller ikke noget for at de skulle være ringere mellem to CL-kampe end resten af året. Det kunne måske have noget at sige først på sæsonen, hvor de ikke er spillet sammen endnu, men jeg tænker faktisk at de kommer til at glemme deres CL-kampe så hurtigt som muligt (sådan som de har spillet bliver det vel ikke svært at fortrænge).

De har set rigtig ringe ud i CL, men i DK, er de stadig et rigtig, rigtig stærkt hold, især for et AaB-hold uden en midtbane.
Pedro bliver vores store problem i FCM kampen. Hiljemark har været god men vores oprydder er væk. Det er som at have en restaurant men god mad og tjenere men ingen til at rydde bordene af.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Buzz Killington » 25. nov 2020, 23:17

Lyfe skrev:
25. nov 2020, 22:51
Pastorius skrev:
25. nov 2020, 22:33
Aalborg frederikshavner skrev:
25. nov 2020, 21:58
Brodernumsi skrev:
25. nov 2020, 20:11
Cajuste testet positiv for corvid-19 og er ude i aften. Hvis testen ikke er en fejl, er han nok heller ikke med mod os.
Gør næppe den store forskel at Cacluste ikke er med.

Lørdagens kamp på pløjemarken lugter langt væk af et snævert nederlag. Vestjyderne sparer nok nogle spillere men de har den kynisme som vi mangler, det skal nok blive en forholdsvis lige kamp hvor skarpheden i begge felter tipper til vestjydernes fordel
De har meldt ud at de ikke sparer nogle spillere resten af sæsonen, og stiller med bedste hold i alle kampe, så det skal vi ikke regne med.
Jeg giver heller ikke noget for at de skulle være ringere mellem to CL-kampe end resten af året. Det kunne måske have noget at sige først på sæsonen, hvor de ikke er spillet sammen endnu, men jeg tænker faktisk at de kommer til at glemme deres CL-kampe så hurtigt som muligt (sådan som de har spillet bliver det vel ikke svært at fortrænge).

De har set rigtig ringe ud i CL, men i DK, er de stadig et rigtig, rigtig stærkt hold, især for et AaB-hold uden en midtbane.
Pedro bliver vores store problem i FCM kampen. Hiljemark har været god men vores oprydder er væk. Det er som at have en restaurant men god mad og tjenere men ingen til at rydde bordene af.
Jeg troede ærligt talt det var tjenernes opgave. Men derudover, så var der også en tid før Pedro, og der har Friis jo vist os vejen i slutspillet til hvordan vi ordner topholdene med de midler vi har. Ajax viste også hvor let det var at stække FCM's opspil nede bagfra hvis man tør at positionere sig højt på dem. Jeg håber Feher tager noget af det med. Det betyder nok at Børsting starter fremme, sikkert på bekostning af Weert eller Kusk.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af jonas386 » 27. nov 2020, 10:39

Både Evander, Paulinho og Cajuste er vel ude imod os? Og derudover kunne jeg godt forestille mig, at de giver plads til hvem end der nu skal spille i stedet for Sviatchenko i ChL, og at man sparer Scholz til kampen imod os. Jeg ville i hvert fald ikke være super tryg ved en stopper uden kampform til kampe imod Liverpool og Atalanta, og selvom det ikke er sikkert at FCM prioriterer på samme måde nu hvor de er ude, så er der bare stor forskel på FCMs defensiv med Scholz/Sviatchenko og hvis man bryder den duo op, og smider Manrejkar James ind, eller Daniel Høgh ind (som jeg retfærdigvis ikke har set siden han kom hjem).

Jeg ser helt sikkert muligheder i den her kamp. FCM har et par folk ude, og må være ramt på selvtilliden efter kampen i mod Ajax. En sejr til os kan starte en svær periode for FCM, hvor de har de to ChL hold, Vejle, OB, FCK (pokalen) og FCN frem mod vinterpausen. Det er ikke utænkeligt, at der bliver smidt en del point i de her kampe.

Hvis vi skal lave en såkaldt AaB, så er det i denne sæson, hvor FCK er helt væk, og FCM mindre dominerende i ligaen, og formentlig mister en stor del af deres succes i vinterpausen, med 2-3 salg af Sviatchenko, Onyeka og/eller Scholz - foruden spillere som Mabil, Dreyer eller Cajuste. De kan sagtens finde gode spillere i stedet, men næppe med dansk pas, og næppe folk der finder hinanden fra dag 1. Men det kræver selvfølgelig mest af alt at vi selv præsterer, og det kan vi jo passende gøre i morgen eftermiddag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Pastorius » 27. nov 2020, 12:12

jonas386 skrev:
27. nov 2020, 10:39
Både Evander, Paulinho og Cajuste er vel ude imod os? Og derudover kunne jeg godt forestille mig, at de giver plads til hvem end der nu skal spille i stedet for Sviatchenko i ChL, og at man sparer Scholz til kampen imod os. Jeg ville i hvert fald ikke være super tryg ved en stopper uden kampform til kampe imod Liverpool og Atalanta, og selvom det ikke er sikkert at FCM prioriterer på samme måde nu hvor de er ude, så er der bare stor forskel på FCMs defensiv med Scholz/Sviatchenko og hvis man bryder den duo op, og smider Manrejkar James ind, eller Daniel Høgh ind (som jeg retfærdigvis ikke har set siden han kom hjem).

Jeg ser helt sikkert muligheder i den her kamp. FCM har et par folk ude, og må være ramt på selvtilliden efter kampen i mod Ajax. En sejr til os kan starte en svær periode for FCM, hvor de har de to ChL hold, Vejle, OB, FCK (pokalen) og FCN frem mod vinterpausen. Det er ikke utænkeligt, at der bliver smidt en del point i de her kampe.

Hvis vi skal lave en såkaldt AaB, så er det i denne sæson, hvor FCK er helt væk, og FCM mindre dominerende i ligaen, og formentlig mister en stor del af deres succes i vinterpausen, med 2-3 salg af Sviatchenko, Onyeka og/eller Scholz - foruden spillere som Mabil, Dreyer eller Cajuste. De kan sagtens finde gode spillere i stedet, men næppe med dansk pas, og næppe folk der finder hinanden fra dag 1. Men det kræver selvfølgelig mest af alt at vi selv præsterer, og det kan vi jo passende gøre i morgen eftermiddag.
Jeg tænker bare vi skal fokusere på at få vores eget spil til at fungere, og så sørge for at at midtbanen stadig både kan få spillet til at flyde og få lukket af defensivt. Hvad FCM så stiller med må vi så bare håndtere som det kommer.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 27. nov 2020, 16:43

Truppen er udtaget, Ferreira har karantæne mens Hiljemark, Ross og Prica er ukampdygtige.

Det betyder nok desværre en startplads til Granli

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Kristian » 27. nov 2020, 19:04

Aalborg frederikshavner skrev:
27. nov 2020, 16:43
Truppen er udtaget, Ferreira har karantæne mens Hiljemark, Ross og Prica er ukampdygtige.

Det betyder nok desværre en startplads til Granli
Uanset hvad havde Granli startet inde i den kamp. Forstår ikke hvorfor du mener han ikke skal spille. Så udmærket sidste kamp som ikke var hans bedste, en han har bevist nok til at han er bedre end Ross pt.
------------------
mvh Kristian

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 27. nov 2020, 19:32

Kristian skrev:
27. nov 2020, 19:04
Aalborg frederikshavner skrev:
27. nov 2020, 16:43
Truppen er udtaget, Ferreira har karantæne mens Hiljemark, Ross og Prica er ukampdygtige.

Det betyder nok desværre en startplads til Granli
Uanset hvad havde Granli startet inde i den kamp. Forstår ikke hvorfor du mener han ikke skal spille. Så udmærket sidste kamp som ikke var hans bedste, en han har bevist nok til at han er bedre end Ross pt.
Granli laver for mange defensive fejl der koster. Ross er bedre i det defensive spil men jeg kan selvsagt godt se at nordmanden bidrager med mere i det opbyggende spil

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af andreasaab89 » 27. nov 2020, 20:34

Aalborg frederikshavner skrev:
27. nov 2020, 19:32
Kristian skrev:
27. nov 2020, 19:04
Aalborg frederikshavner skrev:
27. nov 2020, 16:43
Truppen er udtaget, Ferreira har karantæne mens Hiljemark, Ross og Prica er ukampdygtige.

Det betyder nok desværre en startplads til Granli
Uanset hvad havde Granli startet inde i den kamp. Forstår ikke hvorfor du mener han ikke skal spille. Så udmærket sidste kamp som ikke var hans bedste, en han har bevist nok til at han er bedre end Ross pt.
Granli laver for mange defensive fejl der koster. Ross er bedre i det defensive spil men jeg kan selvsagt godt se at nordmanden bidrager med mere i det opbyggende spil
Jo men du er vel også den eneste bruger der efter 99% af alle AaB kampe de sidste 5 år har brokket dig over teknisk dårlig fodbold som om du lige har slukket for el classico og forventet niveauet fortsætte mellem AaB - horsens etc

Nu har vi så endelig en forsvar der kan spille fodbold og så vil du bænke ham for at fremme en forsvar der kun kan losse lange bolde (som du også vil brokke dig over)
Du er ikke nem at gøre tilfreds :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Kristian » 27. nov 2020, 23:50

Aalborg frederikshavner skrev:
27. nov 2020, 19:32
Kristian skrev:
27. nov 2020, 19:04
Aalborg frederikshavner skrev:
27. nov 2020, 16:43
Truppen er udtaget, Ferreira har karantæne mens Hiljemark, Ross og Prica er ukampdygtige.

Det betyder nok desværre en startplads til Granli
Uanset hvad havde Granli startet inde i den kamp. Forstår ikke hvorfor du mener han ikke skal spille. Så udmærket sidste kamp som ikke var hans bedste, en han har bevist nok til at han er bedre end Ross pt.
Granli laver for mange defensive fejl der koster. Ross er bedre i det defensive spil men jeg kan selvsagt godt se at nordmanden bidrager med mere i det opbyggende spil
Er ikke enig...Granli lavede en brøler med at dække forkert op i et tilbageløb lod FCN men ellers har han gjort det stabilt.

Ingen grund til at ændre i forsvar og det opbyggende grundlag.
Vil være helt galamatias når vi mangler Pedro og Hiljemark i morgen.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af AaB1978 » 28. nov 2020, 01:20

Nordjyskes bud:

(3-4-3): Jacob Rinne - Jores Okore, Rasmus Thelander, Daniel Granli - Kristoffer Pallesen, Malthe Højholt, Iver Fossum, Jakob Ahlmann - Frederik Børsting, Kasper Kusk, Lucas Andersen

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Julgranen » 28. nov 2020, 09:06

AaB1978 skrev:
28. nov 2020, 01:20
Nordjyskes bud:

(3-4-3): Jacob Rinne - Jores Okore, Rasmus Thelander, Daniel Granli - Kristoffer Pallesen, Malthe Højholt, Iver Fossum, Jakob Ahlmann - Frederik Børsting, Kasper Kusk, Lucas Andersen
En opstilling der giver god mening. Som tidligere ser vi nok at de tre forreste er forskudt i presset, og så at Kusk igen har ansvaret for at lægge sig ned i mellemrum og modtage og fordele bolde.
Alt efter temperament kan vi så skifte Van Weert ind efter 60 min.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 28/11/20 klokken 16:00

Indlæg af Lyfe » 28. nov 2020, 09:09

Hvis vi vinder idag, må vi tanke så meget selvtillid at jeg faktisk tror vi vinder resten af kampene i dette efterår. Bliver vi derimod banket 4-0 idag så ser det helt anderledes ud.
OB, B93, Lyngby og AGF.. Det er altså ikke urealistisk at gå på vinterpause i top 3 med en sejr idag.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Besvar