[Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af jonas386 » 8. dec 2020, 10:16

Gnu skrev:
8. dec 2020, 10:05
FlæskeFrank skrev:
8. dec 2020, 09:56
Børsting - Nkada - Prica kunne være spændende at se forrest. Så kunne Lucas og Kusk tage en pause.

Håber ikke OB coronaramt har smittet vores spillere
Efter min mening er der ingen grund til at spilde mere tid på Nkada overhovedet. Det er et mysterium af de større, hvordan han har fået sig en kontrakt med en Ligue 1 klub, for de ting han foretager sig på banen ser helt skørt ud. Han ligner simpelthen ikke en fodboldspiller. Er det i virkeligheden Bernio Verhagen?
Det er jo set før, at spillere med exceptionel speed eller andre fysiske fordele er voldsomt overlegne fodboldspillere i ungdomsårene, for så at vise sig at være komplet ubrugelige i senior-kontekst fordi den fysiske fordel forsvinder, og de ikke har andre værktøjer at trække på.

Nkada er sikkert hurtig uden bold, men jeg er nærmest imponeret over hvor ligegyldig han er med bolden ved fødderne. Han har hverken teknik, fysik eller formår at bruge den fart han eftersigende skulle besidde i en mod en situationerne.

Nkada skal gerne sendes retur til vinter, men jeg synes det var rigtig tænkt at finde en ung spiller med fart i stængerne, nu hvor det i høj grad er noget vores forreste spillere og truppen som helhed mangler. Så jeg håber da at Inge kigger videre efter en lignende type.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Julgranen » 8. dec 2020, 10:33

Fromthecradle skrev:
7. dec 2020, 21:16
Højre back er ved at være ligemeget ift vores bovlamme offensiv. De tre forreste leverer ikke, som i slet ikke.
Enig, Børsting har godt nok været ringe.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af FlæskeFrank » 8. dec 2020, 10:38

Gnu skrev:
8. dec 2020, 10:05
Efter min mening er der ingen grund til at spilde mere tid på Nkada overhovedet. Det er et mysterium af de større, hvordan han har fået sig en kontrakt med en Ligue 1 klub, for de ting han foretager sig på banen ser helt skørt ud. Han ligner simpelthen ikke en fodboldspiller. Er det i virkeligheden Bernio Verhagen?
Hans største er vel at han i sin efter at vise hans talent, vil score først og dernæst spille en medspiller. Nu har der så været nogle situationer, hvor han skulle have afleveret istedet for at skyde. Det kunne en startplads måske hjælpe på.
- FlæskeFrank

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Eagledrop » 8. dec 2020, 10:39

FlæskeFrank skrev:
8. dec 2020, 09:56
Børsting - Nkada - Prica kunne være spændende at se forrest. Så kunne Lucas og Kusk tage en pause.

Håber ikke OB coronaramt har smittet vores spillere
Det kunne være fedt! Børsting kunne slæbe rundt på bolden og modstanderne, og give masser af plads til stikninger til de 2 hurtige knægte. Som en Prica / Curth kombination i gamle dage. Bare med en ekstra magiker... !

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Fromthecradle » 8. dec 2020, 10:45

Julgranen skrev:
8. dec 2020, 10:33
Fromthecradle skrev:
7. dec 2020, 21:16
Højre back er ved at være ligemeget ift vores bovlamme offensiv. De tre forreste leverer ikke, som i slet ikke.
Enig, Børsting har godt nok været ringe.
Næ han leverer som forventet og var savnet i den blodfattige indsats i Odense. Han løber ligefrem efter bolden.

Kusk, Lucas og til dels vw kan ikke lave mål. Det er en ulempe, når man spiller angriber.
You pay for this?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af R Rosenberg » 8. dec 2020, 10:59

Eagledrop skrev:
8. dec 2020, 09:45
R Rosenberg skrev:
7. dec 2020, 21:33
Fromthecradle skrev:
7. dec 2020, 21:16
Højre back er ved at være ligemeget ift vores bovlamme offensiv. De tre forreste leverer ikke, som i slet ikke.
Langt henad vejen enig. Forskellen er bare, at vi ved, at de tre kan levere. Hvorfor de så ikke gør det, kan undre. Det kan de to på HB ikke.
Men hvis vi skal have de forreste til at leverer. Kunne det så ikke være sjovt at ryste posen?

Jeg gad godt se Prica og Nkada i front sammen. De skal bare lige have kuglerne i kold vand inden de skal på banen, for jeg gider ikke at de trækker et rødt kort for at være overtændte.

Men jeg tror at hvis de 2 hurtige og unge knægte kan finde ud af at finde hinanden og give den gas, så vil de pludselig slå igennem. Jeg synes det er alt for hurtigt at fans herinde dømmer dem ude. De er unge. De er ivrige. De vil fandme frem i bussen. Og de havde begge håbet på at skrive med AaB ville give dem en masse 1. holdskampe og erfaring på topniveau.

Og jeg synes især godt om Nkada. Jeg kan godt se jeg er cirka den eneste herinde. Men hvis nogen husker tilbage til vores sjove Christian Bassogog. Så ser jeg en mand der bare tonser fremad, og som har selvtillid til at klappe på kassen. Hvilket stort set ingen af vores andre spillere besidder. Vi skal jo næsten trille bolden hen til målstregen før nogen sparker til bolden.

Lad de unge få chancen. Som minimum første halvvej.
Jeg synes ikke, det ligefrem er kosher at sammenligne de to. Bassogog kunne en del. Og blev turneringens spiller i Afrika-turneringen.
Nkada ligner én, der ikke rigtig kan andet end at rende. Og vi har i forvejen to i truppen, hvis eneste kompetence er det. Desuden bør han allerede være afskrevet, hvorfor det er meningsløst at bruge ham.

Enig med at sætte Prica derop. Ham har man investeret i, så han skal selvfølgelig have chancen i kampe som disse.
Ædruelighedens stemme

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Eagledrop » 8. dec 2020, 11:04

R Rosenberg skrev:
8. dec 2020, 10:59
Eagledrop skrev:
8. dec 2020, 09:45
R Rosenberg skrev:
7. dec 2020, 21:33
Fromthecradle skrev:
7. dec 2020, 21:16
Højre back er ved at være ligemeget ift vores bovlamme offensiv. De tre forreste leverer ikke, som i slet ikke.
Langt henad vejen enig. Forskellen er bare, at vi ved, at de tre kan levere. Hvorfor de så ikke gør det, kan undre. Det kan de to på HB ikke.
Men hvis vi skal have de forreste til at leverer. Kunne det så ikke være sjovt at ryste posen?

Jeg gad godt se Prica og Nkada i front sammen. De skal bare lige have kuglerne i kold vand inden de skal på banen, for jeg gider ikke at de trækker et rødt kort for at være overtændte.

Men jeg tror at hvis de 2 hurtige og unge knægte kan finde ud af at finde hinanden og give den gas, så vil de pludselig slå igennem. Jeg synes det er alt for hurtigt at fans herinde dømmer dem ude. De er unge. De er ivrige. De vil fandme frem i bussen. Og de havde begge håbet på at skrive med AaB ville give dem en masse 1. holdskampe og erfaring på topniveau.

Og jeg synes især godt om Nkada. Jeg kan godt se jeg er cirka den eneste herinde. Men hvis nogen husker tilbage til vores sjove Christian Bassogog. Så ser jeg en mand der bare tonser fremad, og som har selvtillid til at klappe på kassen. Hvilket stort set ingen af vores andre spillere besidder. Vi skal jo næsten trille bolden hen til målstregen før nogen sparker til bolden.

Lad de unge få chancen. Som minimum første halvvej.
Jeg synes ikke, det ligefrem er kosher at sammenligne de to. Bassogog kunne en del. Og blev turneringens spiller i Afrika-turneringen.
Nkada ligner én, der ikke rigtig kan andet end at rende. Og vi har i forvejen to i truppen, hvis eneste kompetence er det. Desuden bør han allerede være afskrevet, hvorfor det er meningsløst at bruge ham.

Enig med at sætte Prica derop. Ham har man investeret i, så han skal selvfølgelig have chancen i kampe som disse.
Jeg synes ikke han er afskrevet. Han kan da godt ende som fast AaB'er hvis han gør det godt og vi vil have ham... men manden skal da have en chance.

Bassagog blev SVINET til herinde mens vi havde ham. Hans boldberøringer lignede tit noget der var løgn. Og så spillede han vanvittigt i Afrika og blev solgt. Han scorede hvad 3-4 kasser for os?

Nkada har fået chancen til sidst i mange superliga kampe. Så det viser mig at han ikke er helt afskrevet. Så lad ham få en starter. Og lad os se om han kan flyve.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Julgranen » 8. dec 2020, 11:12

Fromthecradle skrev:
8. dec 2020, 10:45
Næ han leverer som forventet og var savnet i den blodfattige indsats i Odense. Han løber ligefrem efter bolden.
Ja, helt som forventet - Han er jf. Superliga.dk blandt de offensiv-spillere i hele Superligaen der er ringest til at ramme en medspiller. Så hjælper det ikke noget at man løber fint, hvis man ikke laver andet end at smide bolden væk.
Han har desuden været en del af den fronttrio i denne sæson i ligeså høj grad som de andre 3.
Hvis vi kan tale manglende mål, så kunne man starte et sted der hedder, at det er under al kritik at have 3 friløbere uden at få afsluttet.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af RicoBR02 » 8. dec 2020, 11:31

Julgranen skrev:
8. dec 2020, 11:12
Fromthecradle skrev:
8. dec 2020, 10:45
Næ han leverer som forventet og var savnet i den blodfattige indsats i Odense. Han løber ligefrem efter bolden.
Ja, helt som forventet - Han er jf. Superliga.dk blandt de offensiv-spillere i hele Superligaen der er ringest til at ramme en medspiller. Så hjælper det ikke noget at man løber fint, hvis man ikke laver andet end at smide bolden væk.
Han har desuden været en del af den fronttrio i denne sæson i ligeså høj grad som de andre 3.
Hvis vi kan tale manglende mål, så kunne man starte et sted der hedder, at det er under al kritik at have 3 friløbere uden at få afsluttet.
Kunne vi ikke sådan helt seriøst droppe den diskussion nu? Vi har alle fattet at i 2 er uenige og vi behøver ikke flere ødelagte kamptråde bare fordi i 2 skal sidde og fælles onanere over hver jeres yndlings spiller..

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Julgranen » 8. dec 2020, 11:47

RicoBR02 skrev:
8. dec 2020, 11:31
Vi har alle fattet at i 2 er uenige og vi behøver ikke flere ødelagte kamptråde bare fordi i 2 skal sidde og fælles onanere over hver jeres yndlings spiller..
Sorry. Nussetifo!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af R Rosenberg » 8. dec 2020, 12:07

Eagledrop skrev:
8. dec 2020, 11:04
R Rosenberg skrev:
8. dec 2020, 10:59
Eagledrop skrev:
8. dec 2020, 09:45
R Rosenberg skrev:
7. dec 2020, 21:33
Fromthecradle skrev:
7. dec 2020, 21:16
Højre back er ved at være ligemeget ift vores bovlamme offensiv. De tre forreste leverer ikke, som i slet ikke.
Langt henad vejen enig. Forskellen er bare, at vi ved, at de tre kan levere. Hvorfor de så ikke gør det, kan undre. Det kan de to på HB ikke.
Men hvis vi skal have de forreste til at leverer. Kunne det så ikke være sjovt at ryste posen?

Jeg gad godt se Prica og Nkada i front sammen. De skal bare lige have kuglerne i kold vand inden de skal på banen, for jeg gider ikke at de trækker et rødt kort for at være overtændte.

Men jeg tror at hvis de 2 hurtige og unge knægte kan finde ud af at finde hinanden og give den gas, så vil de pludselig slå igennem. Jeg synes det er alt for hurtigt at fans herinde dømmer dem ude. De er unge. De er ivrige. De vil fandme frem i bussen. Og de havde begge håbet på at skrive med AaB ville give dem en masse 1. holdskampe og erfaring på topniveau.

Og jeg synes især godt om Nkada. Jeg kan godt se jeg er cirka den eneste herinde. Men hvis nogen husker tilbage til vores sjove Christian Bassogog. Så ser jeg en mand der bare tonser fremad, og som har selvtillid til at klappe på kassen. Hvilket stort set ingen af vores andre spillere besidder. Vi skal jo næsten trille bolden hen til målstregen før nogen sparker til bolden.

Lad de unge få chancen. Som minimum første halvvej.
Jeg synes ikke, det ligefrem er kosher at sammenligne de to. Bassogog kunne en del. Og blev turneringens spiller i Afrika-turneringen.
Nkada ligner én, der ikke rigtig kan andet end at rende. Og vi har i forvejen to i truppen, hvis eneste kompetence er det. Desuden bør han allerede være afskrevet, hvorfor det er meningsløst at bruge ham.

Enig med at sætte Prica derop. Ham har man investeret i, så han skal selvfølgelig have chancen i kampe som disse.
Jeg synes ikke han er afskrevet. Han kan da godt ende som fast AaB'er hvis han gør det godt og vi vil have ham... men manden skal da have en chance.

Bassagog blev SVINET til herinde mens vi havde ham. Hans boldberøringer lignede tit noget der var løgn. Og så spillede han vanvittigt i Afrika og blev solgt. Han scorede hvad 3-4 kasser for os?

Nkada har fået chancen til sidst i mange superliga kampe. Så det viser mig at han ikke er helt afskrevet. Så lad ham få en starter. Og lad os se om han kan flyve.
Det ændrer ikke på, at han havde tydelige spidskompetencer. Det har Nkada på ingen måde. Som en anden skrev, så er han jo en Pohl uden fysik. Og en Pohl med fysik var elendigt nok i sig selv.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
LarsNor
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 26. jul 2005, 12:36
Geografisk sted: 9000

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af LarsNor » 8. dec 2020, 12:10

RicoBR02 skrev:
8. dec 2020, 11:31
Julgranen skrev:
8. dec 2020, 11:12
Fromthecradle skrev:
8. dec 2020, 10:45
Næ han leverer som forventet og var savnet i den blodfattige indsats i Odense. Han løber ligefrem efter bolden.
Ja, helt som forventet - Han er jf. Superliga.dk blandt de offensiv-spillere i hele Superligaen der er ringest til at ramme en medspiller. Så hjælper det ikke noget at man løber fint, hvis man ikke laver andet end at smide bolden væk.
Han har desuden været en del af den fronttrio i denne sæson i ligeså høj grad som de andre 3.
Hvis vi kan tale manglende mål, så kunne man starte et sted der hedder, at det er under al kritik at have 3 friløbere uden at få afsluttet.
Kunne vi ikke sådan helt seriøst droppe den diskussion nu? Vi har alle fattet at i 2 er uenige og vi behøver ikke flere ødelagte kamptråde bare fordi i 2 skal sidde og fælles onanere over hver jeres yndlings spiller..
Jeg synes de skal blive ved..

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af RicoBR02 » 8. dec 2020, 12:35

LarsNor skrev:
8. dec 2020, 12:10
RicoBR02 skrev:
8. dec 2020, 11:31
Julgranen skrev:
8. dec 2020, 11:12
Fromthecradle skrev:
8. dec 2020, 10:45
Næ han leverer som forventet og var savnet i den blodfattige indsats i Odense. Han løber ligefrem efter bolden.
Ja, helt som forventet - Han er jf. Superliga.dk blandt de offensiv-spillere i hele Superligaen der er ringest til at ramme en medspiller. Så hjælper det ikke noget at man løber fint, hvis man ikke laver andet end at smide bolden væk.
Han har desuden været en del af den fronttrio i denne sæson i ligeså høj grad som de andre 3.
Hvis vi kan tale manglende mål, så kunne man starte et sted der hedder, at det er under al kritik at have 3 friløbere uden at få afsluttet.
Kunne vi ikke sådan helt seriøst droppe den diskussion nu? Vi har alle fattet at i 2 er uenige og vi behøver ikke flere ødelagte kamptråde bare fordi i 2 skal sidde og fælles onanere over hver jeres yndlings spiller..
Jeg synes de skal blive ved..
Du er en kæmpe nar ❤️

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 259
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Lyngehoevdingen » 8. dec 2020, 13:21

Eagledrop skrev:
8. dec 2020, 09:45
R Rosenberg skrev:
7. dec 2020, 21:33
Fromthecradle skrev:
7. dec 2020, 21:16
Højre back er ved at være ligemeget ift vores bovlamme offensiv. De tre forreste leverer ikke, som i slet ikke.
Langt henad vejen enig. Forskellen er bare, at vi ved, at de tre kan levere. Hvorfor de så ikke gør det, kan undre. Det kan de to på HB ikke.
Men hvis vi skal have de forreste til at leverer. Kunne det så ikke være sjovt at ryste posen?

Jeg gad godt se Prica og Nkada i front sammen. De skal bare lige have kuglerne i kold vand inden de skal på banen, for jeg gider ikke at de trækker et rødt kort for at være overtændte.

Men jeg tror at hvis de 2 hurtige og unge knægte kan finde ud af at finde hinanden og give den gas, så vil de pludselig slå igennem. Jeg synes det er alt for hurtigt at fans herinde dømmer dem ude. De er unge. De er ivrige. De vil fandme frem i bussen. Og de havde begge håbet på at skrive med AaB ville give dem en masse 1. holdskampe og erfaring på topniveau.

Og jeg synes især godt om Nkada. Jeg kan godt se jeg er cirka den eneste herinde. Men hvis nogen husker tilbage til vores sjove Christian Bassogog. Så ser jeg en mand der bare tonser fremad, og som har selvtillid til at klappe på kassen. Hvilket stort set ingen af vores andre spillere besidder. Vi skal jo næsten trille bolden hen til målstregen før nogen sparker til bolden.

Lad de unge få chancen. Som minimum første halvvej.
Altså, hvor har du set den selvtillid henne? Jeg har set en spiller, der stopper fuldstændig op, når han kommer til en modstander eller i nærheden af målet. Der er kun fremdrift, når der ikke nogle forhindringer omkring ham. Hans tæmninger er dårlige, han indgår dårligt i spillet, og han har ikke andre fysiske spidskompetencer end hurtigheden.

Bassogog var fantastisk og håbløs og fantastisk håbløs. Nkada er bare håbløs.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Hanga » 8. dec 2020, 13:58

Der er kun 2 superligakampe tilbage. Hverken Lucas, Kusk eller Tom har været overbebyrdet med et voldsomt kampprogram. Nuvel, førstnævnte har været med landsholdet, men så mange minutter fik han jo heller ikke.

Vi trænger i den grad til at få dem spillet lidt mere varme, så lad os nu stille op med den fronttrip, eller i hvert fald Tom og Kusk. Så kan Prica evt. snige sig ind for Lucas.

Nkada har intet at gøre på holdet med det han har vist.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Tyskeren » 8. dec 2020, 16:01

Kan man se kampen nogle steder udover Viaplay?

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af TK-allez » 8. dec 2020, 16:02

Hvorfor er det dog, vi ikke starter med Prica? Det må næsten betyde, at han er med fra start i weekenden mod Lyngby.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 8. dec 2020, 16:17

Startopstillingen:

Hansen
Pallsen
Okore
Ross
Klitten
Fossum
Højholt
Børsting
van Weert
Andersen
Nkada


Reserver:

Rinne
KP
Prijovic
Ahlmann
Kakeeto
Prica
Kusk

:aabfan:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Hanga » 8. dec 2020, 16:18

TK-allez skrev:
8. dec 2020, 16:02
Hvorfor er det dog, vi ikke starter med Prica? Det må næsten betyde, at han er med fra start i weekenden mod Lyngby.
Hvorfor?

Vi skal kunne spille onsdag + søndag, da især en spiller, der ikke har fået meget spilletid ellers.

Nå Nkada, du havde ikke fået flere chancer hvis jeg stod for trupudvælgelsen, så nu håber jeg at du modbeviser mig.

Lidt svært at lure hvordan opstillingen helt nøjagtigt bliver.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af jonas386 » 8. dec 2020, 16:22

Hanga skrev:
8. dec 2020, 16:18
TK-allez skrev:
8. dec 2020, 16:02
Hvorfor er det dog, vi ikke starter med Prica? Det må næsten betyde, at han er med fra start i weekenden mod Lyngby.
Hvorfor?

Vi skal kunne spille onsdag + søndag, da især en spiller, der ikke har fået meget spilletid ellers.

Nå Nkada, du havde ikke fået flere chancer hvis jeg stod for trupudvælgelsen, så nu håber jeg at du modbeviser mig.

Lidt svært at lure hvordan opstillingen helt nøjagtigt bliver.
Jeg frygter lidt at det er med Pallesen i bagkæden i Granlis rolle og Børsting på backen. Jeg håber, at det er Lucas på midten i en 4-3-3 og med Van Weert, Børsting og Nkada i front (Pallesen på backen). Min livescore siger klitten i bagkæden med Pallesen til venstre og Børsting til højre, men den tror jeg ikke helt på.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar