Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Mogens » 4. feb 2021, 09:25

Patmand skrev:
4. feb 2021, 08:07
SkumF skrev:
4. feb 2021, 08:01
Patmand skrev:
4. feb 2021, 07:55
SkumF skrev:
4. feb 2021, 07:38
AaB-Jones skrev:
3. feb 2021, 22:33
Peter A. skrev:
3. feb 2021, 22:28
Synes I øvrigt det var dårlig stil at der ikke blev afholdt stilhed for L. Shelton/S. Olsson inden kampen.

Ikke godt nok, AaB..
Det er jeg enig i - det havde nok også været sådan, hvis der var tilskuere til kampen.
Men det er der ikke, og det vidste man godt. Så må man markere det som man kan i den her situation. Det er simpelthen for ringe af AaB!
Men med alt respekt for de pårørende, så kan jeg egentlig ikke rigtig se hvorfor det er nødvendigt at AaB laver et offentligt statement.
Måske har AaB under mere private forhold markeret tilhørsforholdet f.eks. med blomster og lign. ved deres bisættelse/begravelse. Det syntes jeg for begges vedkommende er det mest passende.
Man har tidligere markeret andre begivenheder. Eks. et flystyrt i colombia med et minuts stilhed.
Okay, den med flystyrtet husker jeg ikke lige, men det passer jo meget godt med det jeg forsøger at sige; at ikke alle begivenheder nødvendigvis skal markeres med stilhed før en kamp, sørgebind etc.
Prøv at overvej hvor ofte der i så fald skulle afholdes et minuts stilhed osv.
Jeg syntes det er fint man gør den slags for personer der har haft et længere og betydningsfuldt forhold til AaB, og nok ikke f.eks. en sportsjournalist - igen med alt respekt for Søren Olsson og hans pårørende. Jeg syntes det er mere passende at Nordjyske og hans kolleger udtrykte deres sorg.
Jeg må erklære mig enig med Patmand. Jeg mener bestemt ikke, at AaB har skidt i nælderne ved IKKE at holde et minuts stilhed. Der er tale om en sportsjournalist - ganske vist en dygtig og velanset en af slagsen - og en spiller, som - med fare for at lyde kynisk - vel blot har været en parentes i AaB´s historie med hen ved et dusin kampe for klubben. Dermed ikke sagt, at der havde været noget galt i at have holdt et minuts stilhed, men jeg undrede mig ikke så meget som et sekund over, at det IKKE skete.


AaB kom i mine øjne fint ud over Olssons død med mindeordene.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Stegosaurus » 4. feb 2021, 09:32

Kempes skrev:
4. feb 2021, 08:46
Kempes skrev:
3. feb 2021, 22:37
Julgranen skrev:
3. feb 2021, 22:22
Kempes skrev:
3. feb 2021, 22:20
fordi antallet i bagkæde og resultat (=nederlag og 3 mål imod) har været det samme.
Og? Det er træningskampe. Massiv spillerudskiftning og eksperimenter i spillet.
Ja begge hold i træningskampe benytter sig af massiv spillerudskiftning og eksperimenter i spillet.

og man skal ikke underkende at begge hold gerne vil vinde.

min pointe er bare at jeg ikke tror den her stil fører noget godt med sig.

i kampen i aften var vi endda begunstiget af en ret fin og plan bane. Med den vinter vi har kommer vi til at spille på nogle rene pløjemarker
OK så fik jeg lidt tid til at kigge på flere resultater vs. forsvarskæde. Her er resultaterne siden "genåbningen" efter Coronapausen af Superligaen d. 31. maj 2020. (inkl. tællende pokalkampe)

3 mands forsvar:
20 kampe
9 sejre, 5 uafgjort og 6 nederlag
Målscore: 24 for 20 imod

4 mands forsvar:
10 kampe
3 sejre, 1 uafgjort og 6 nederlag
Målscore: 12 for 20 imod.

Håber jeg har talt rigtigt, men uanset evt. fejl så ved jeg godt hvad min foretrukne opstilling vil være.

Især fordi jeg mener at vi i Thelander og Okore har to at de bedste danske forsvarere til en 3 mands forsvar. Samt en Ross, som jeg mener er et af Danmarks største forsvarstalenter til netop den formation. Alle tre får lidt udstillet deres svagheder i 4-3-3 eller 4-2-3-1

Samtidig har vi ikke nogle gode backs til et 4-mandsforsvar. Selv Ahlmann er markant bedst som Wingback.

Men sådan ser man jo så forskelligt på tingene. Og det er jo netop det fede ved fodbold. For nogle er det spillet og det tekniske niveau der er 1. prioritet. For andre er det resultaterne og placeringen i tabellen.
Enig... spillet i går var bestemt opløftende, men vi kan ikke ignorere at forsvaret altså sejlede - også i vores såkaldt gode periode i første halvleg. Granli, Pallesen og Klitten blev virkelig udstillet og udspillet, og en ekstra mand ville have givet mere plads til skubbe backerne frem så vi kunne møde fck tidligere end vores straffesparkfelt

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 09:44

Stegosaurus skrev:
4. feb 2021, 09:32
Enig... spillet i går var bestemt opløftende, men vi kan ikke ignorere at forsvaret altså sejlede - også i vores såkaldt gode periode i første halvleg. Granli, Pallesen og Klitten blev virkelig udstillet og udspillet, og en ekstra mand ville have givet mere plads til skubbe backerne frem så vi kunne møde fck tidligere end vores straffesparkfelt
Men nu er det vores tidligere trænere der har skiftet mellem formationer. Jeg er overbevist om at 4-back kæden bliver stabil hvis den får lidt tid. 3-back kæden har det minus at vi er for nemme at overspille, og desuden egner en 3-back kæde sig meget dårligt til den måde Martí spiller fodbold på. Angrebsmønstrene, organisationen, presset og det direkte spil.

Vi så f.eks. i Brøndby-kampen hjemme, hvordan Brøndby 8-10 gange i 1. halvleg modtog bolden med front mod vores bagkæde, fordi presset sad forkert, og de konsekvent kunne overspille os.

Hvis vi skulle have bibeholdt 3-back kæden, så skulle vi have fundet en anden træner. Det har vi ikke gjort.

Forsvaret sejlede kun, fordi midtbanen spillede rædderligt i anden halvleg. I 1. halvleg holder vi FCK på ét skud på mål. Når vi konstant smider bolden væk på egen halvdel, så øger det presset på forsvaret markant, og det kostede så mål i går.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Spanky » 4. feb 2021, 10:00

Det var godt nok nat og dag igår. Virkelig frustrerende vi ikke får point med fra en hjemmekamp, hvor vi er foran 2-0 ved pausen.

Det gode:
- Thelander, en kæmpe chef på banen der tager ansvar. Burde være permanent anfører.
- Indstillingen i 1. halvleg og den energi vi kommer ud med.
- Hannesbo! (kun negativt at han måtte lade sig udskifte pga. maveproblemer fordi han havde drukket for meget energidrik i løbet af dagen!!!)

Det elendige:
- Niveauet i 2. halvleg.
- Skræmmende så lidt Kusk og van Weert bidrog med. Der hvor de er i hierarkiet skal de i den grad tage ansvar, de var fuldstændig fraværende
- Vores to backs, meget enkelt - de har bare ikke kvalitet nok.

Det øvrige:
- Vi har slet ikke grundlag nok endnu til at vurdere om Cifuentes er en ny Hamrén eller en ny Phersson.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 4. feb 2021, 10:29

Spanky skrev:
4. feb 2021, 10:00
Det var godt nok nat og dag igår. Virkelig frustrerende vi ikke får point med fra en hjemmekamp, hvor vi er foran 2-0 ved pausen.

Det gode:
- Thelander, en kæmpe chef på banen der tager ansvar. Burde være permanent anfører.
- Indstillingen i 1. halvleg og den energi vi kommer ud med.
- Hannesbo!

Det elendige:
- Niveauet i 2. halvleg.
- Skræmmende så lidt Kusk og van Weert bidrog med. Der hvor de er i hierarkiet skal de i den grad tage ansvar, de var fuldstændig fraværende
- Vores to backs, meget enkelt - de har bare ikke kvalitet nok.

Det øvrige:
- Vi har slet ikke grundlag nok endnu til at vurdere om Cifuentes er en ny Hamrén eller en ny Phersson.
Det er virkelig en kamp der er svær at blive klog på, Det virkede også som om FCK slet ikke mødte op til 1 halvlej hverken taktisk eller mentalt, det fik de så ændret efter pausen. Omvendt så så vi også ud til at løbe lidt tør for kræfter og ideer efter pausen. Så hvordan vi reelt står har jeg jeg svært ved at vurdere, personligt tager jeg en eventuel top 6 her i foråret som en bonus, jeg er meget mere optaget af om vi får sat et hold sammen til efteråret som kan blande sig i toppen.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af FlæskeFrank » 4. feb 2021, 10:35

Nkada viste nye sider. Virkede på de 10 min. at indgå langt bedre i holdspillet end tidligere. Måske Thelander får ret?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2548
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af troelsh » 4. feb 2021, 10:50

Stegosaurus skrev:
4. feb 2021, 09:32
Kempes skrev:
4. feb 2021, 08:46
Kempes skrev:
3. feb 2021, 22:37
Julgranen skrev:
3. feb 2021, 22:22
Kempes skrev:
3. feb 2021, 22:20
fordi antallet i bagkæde og resultat (=nederlag og 3 mål imod) har været det samme.
Og? Det er træningskampe. Massiv spillerudskiftning og eksperimenter i spillet.
Ja begge hold i træningskampe benytter sig af massiv spillerudskiftning og eksperimenter i spillet.

og man skal ikke underkende at begge hold gerne vil vinde.

min pointe er bare at jeg ikke tror den her stil fører noget godt med sig.

i kampen i aften var vi endda begunstiget af en ret fin og plan bane. Med den vinter vi har kommer vi til at spille på nogle rene pløjemarker
OK så fik jeg lidt tid til at kigge på flere resultater vs. forsvarskæde. Her er resultaterne siden "genåbningen" efter Coronapausen af Superligaen d. 31. maj 2020. (inkl. tællende pokalkampe)

3 mands forsvar:
20 kampe
9 sejre, 5 uafgjort og 6 nederlag
Målscore: 24 for 20 imod

4 mands forsvar:
10 kampe
3 sejre, 1 uafgjort og 6 nederlag
Målscore: 12 for 20 imod.

Håber jeg har talt rigtigt, men uanset evt. fejl så ved jeg godt hvad min foretrukne opstilling vil være.

Især fordi jeg mener at vi i Thelander og Okore har to at de bedste danske forsvarere til en 3 mands forsvar. Samt en Ross, som jeg mener er et af Danmarks største forsvarstalenter til netop den formation. Alle tre får lidt udstillet deres svagheder i 4-3-3 eller 4-2-3-1

Samtidig har vi ikke nogle gode backs til et 4-mandsforsvar. Selv Ahlmann er markant bedst som Wingback.

Men sådan ser man jo så forskelligt på tingene. Og det er jo netop det fede ved fodbold. For nogle er det spillet og det tekniske niveau der er 1. prioritet. For andre er det resultaterne og placeringen i tabellen.
Enig... spillet i går var bestemt opløftende, men vi kan ikke ignorere at forsvaret altså sejlede - også i vores såkaldt gode periode i første halvleg. Granli, Pallesen og Klitten blev virkelig udstillet og udspillet, og en ekstra mand ville have givet mere plads til skubbe backerne frem så vi kunne møde fck tidligere end vores straffesparkfelt
Vi havde en periode under Friis med 3 mands forsvaret, hvor vi nærmest virkede fcm agtige i forsvaret, vi tillod nærmest ingen chancer imod os.
3 mandsforsvaret passer godt til duelstærke spillere som Thelander, Granli og Ross, der skiftevis kan gå frem og tage duellerne, det virkede også som om Pedro befandt sig godt i det, tilgengæld skabte vi heller ikke det store i den anden ende.

Med 4 mandsforsvaret ser vi rystende usikre ud defensivt, Jeg håber Marti kan få ændret det, jeg ved ikke helt hvordan, men det bliver i hvert fald svært at vinde nogle kampe, hvis vi lukker 2-3 mål ind i hver kamp.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 11:15

troelsh skrev:
4. feb 2021, 10:50
Med 4 mandsforsvaret ser vi rystende usikre ud defensivt, Jeg håber Marti kan få ændret det, jeg ved ikke helt hvordan, men det bliver i hvert fald svært at vinde nogle kampe, hvis vi lukker 2-3 mål ind i hver kamp.
Siden starten af sidste sæson og til han stoppede lød statistikken under Friis:

5 kampe med en 4-mands kæde hvor vi slap 3+ mål ind.
4 kampe med en 3-mands kæde hvor vi slap 3+ mål ind.

Det er vist ikke den store forskel, og piller vi det besynderlige mesterskabsslutspil ud af ligningen, så ville det se væsentligt anderledes ud med den statistik du refererede til, Kempes. Vi har aldrig hverken før eller siden dengang spillet med samme kadence forsvarsmæssigt, heller ikke i en 3-mands bagkæde.

Igen: det mesterskabsslutspil var fyldt med besynderlige resultater. Vi bliver spillet ud på røv og albuer i de første 3 kampe og ydmyget hjemme mod Nordsjælland med 4-0. Så vinder vi de fleste af de sidste kampe, da ingen længere tager os seriøst.
Det samme gjaldt for de andre hold.

I denne sæson under Friis pev Sønderjyske lige igennem og kunne have scoret 4-5 mål (det kunne vi dog også), da de vandt 3-1, mens Vejle også lavede 3 mål mod det 3-mands forsvar.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Erasmus Montanus » 4. feb 2021, 11:19

Billede
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Kempes » 4. feb 2021, 12:37

Julgranen skrev:
4. feb 2021, 11:15
troelsh skrev:
4. feb 2021, 10:50
Med 4 mandsforsvaret ser vi rystende usikre ud defensivt, Jeg håber Marti kan få ændret det, jeg ved ikke helt hvordan, men det bliver i hvert fald svært at vinde nogle kampe, hvis vi lukker 2-3 mål ind i hver kamp.
Siden starten af sidste sæson og til han stoppede lød statistikken under Friis:

5 kampe med en 4-mands kæde hvor vi slap 3+ mål ind.
4 kampe med en 3-mands kæde hvor vi slap 3+ mål ind.

Det er vist ikke den store forskel, og piller vi det besynderlige mesterskabsslutspil ud af ligningen, så ville det se væsentligt anderledes ud med den statistik du refererede til, Kempes. Vi har aldrig hverken før eller siden dengang spillet med samme kadence forsvarsmæssigt, heller ikke i en 3-mands bagkæde.

Igen: det mesterskabsslutspil var fyldt med besynderlige resultater. Vi bliver spillet ud på røv og albuer i de første 3 kampe og ydmyget hjemme mod Nordsjælland med 4-0. Så vinder vi de fleste af de sidste kampe, da ingen længere tager os seriøst.
Det samme gjaldt for de andre hold.

I denne sæson under Friis pev Sønderjyske lige igennem og kunne have scoret 4-5 mål (det kunne vi dog også), da de vandt 3-1, mens Vejle også lavede 3 mål mod det 3-mands forsvar.
Vi bliver nok ikke enige og det er helt fair. Vores nye træner sværger til 4 mands kæden, så det er blot en teoretisk diskussion, som jeg har tabt.

Jeg tror bare den vej er forkert.

Med det hold vi har vil der være udfald. så kampene mod Sønderjydske og Vejle, hvor vi i begge tilfælde nedsmeltede de sidste 5 minutter og fik 2 mål imod os, er eksempler på dét.

Var det i øvrigt ikke mod SønderjydskE at Pallesen kom i 3-mands forsvaret i stedet for Granli?

Og så kan man for pokker da ikke bare sige at Mesterskabsslutspillet skal tages ud af statistikken. Alle hold har sgu da noget at spille for (måske bortset fra FCM i den sidste kamp).

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Pastorius » 4. feb 2021, 12:42

Kempes skrev:
4. feb 2021, 12:37
Julgranen skrev:
4. feb 2021, 11:15
troelsh skrev:
4. feb 2021, 10:50
Med 4 mandsforsvaret ser vi rystende usikre ud defensivt, Jeg håber Marti kan få ændret det, jeg ved ikke helt hvordan, men det bliver i hvert fald svært at vinde nogle kampe, hvis vi lukker 2-3 mål ind i hver kamp.
Siden starten af sidste sæson og til han stoppede lød statistikken under Friis:

5 kampe med en 4-mands kæde hvor vi slap 3+ mål ind.
4 kampe med en 3-mands kæde hvor vi slap 3+ mål ind.

Det er vist ikke den store forskel, og piller vi det besynderlige mesterskabsslutspil ud af ligningen, så ville det se væsentligt anderledes ud med den statistik du refererede til, Kempes. Vi har aldrig hverken før eller siden dengang spillet med samme kadence forsvarsmæssigt, heller ikke i en 3-mands bagkæde.

Igen: det mesterskabsslutspil var fyldt med besynderlige resultater. Vi bliver spillet ud på røv og albuer i de første 3 kampe og ydmyget hjemme mod Nordsjælland med 4-0. Så vinder vi de fleste af de sidste kampe, da ingen længere tager os seriøst.
Det samme gjaldt for de andre hold.

I denne sæson under Friis pev Sønderjyske lige igennem og kunne have scoret 4-5 mål (det kunne vi dog også), da de vandt 3-1, mens Vejle også lavede 3 mål mod det 3-mands forsvar.
Vi bliver nok ikke enige og det er helt fair. Vores nye træner sværger til 4 mands kæden, så det er blot en teoretisk diskussion, som jeg har tabt.

Jeg tror bare den vej er forkert.

Med det hold vi har vil der være udfald. så kampene mod Sønderjydske og Vejle, hvor vi i begge tilfælde nedsmeltede de sidste 5 minutter og fik 2 mål imod os, er eksempler på dét.

Var det i øvrigt ikke mod SønderjydskE at Pallesen kom i 3-mands forsvaret i stedet for Granli?

Og så kan man for pokker da ikke bare sige at Mesterskabsslutspillet skal tages ud af statistikken. Alle hold har sgu da noget at spille for (måske bortset fra FCM i den sidste kamp).
Jeg er også principielt enig i at man ikke konsistent kan skabe resultater på at være bedre til at løbe end sine modstandere. Hvis det er planen, så tror jeg ikke på det holder.

....men derfor er det jo ikke forbudt at blive bedre til andre dele af spillet sideløbende. Jeg tænker ikke at planen er vi kun skal leve af pres og hurtige angreb. Vi skal også kunne kontrollere bolden og spille os igennem. Vi skal også kunne forsvare, når presset ikke fungerer, eller vi ind imellem trækker os lidt tilbage. Jeg synes det er et rigtig fint element at have med i spillet, men jeg håber ikke det er vores primære go-to våben i 90 minutter i alle kampe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 13:11

Kempes skrev:
4. feb 2021, 12:37
Og så kan man for pokker da ikke bare sige at Mesterskabsslutspillet skal tages ud af statistikken. Alle hold har sgu da noget at spille for (måske bortset fra FCM i den sidste kamp).
Hele slutspillet var fyldt med dybt besynderlige resultater, og som jeg skriver har vi hverken før eller siden leveret på samme niveau forsvarsmæssigt som i de 6 kampe. Så det er lidt af en outlier.
Det samme har vi set i nedrykningsslutspil, hvor hold også ofte har præsteret besynderlige stimer og vi selv har underpræsteret max ifht. normalen.

Og så er der jo også tale om to forskellige spillestile. Derfor er det lidt omsonst at sammenligne allerede nu.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 13:13

Pastorius skrev:
4. feb 2021, 12:42
Jeg synes det er et rigtig fint element at have med i spillet, men jeg håber ikke det er vores primære go-to våben i 90 minutter i alle kampe.
Det er det så absolut ikke - specielt det direkte spil, som var ikke-eksisterende under Friis, men som vores spanske træner har fået ind med modermælken kommer vi til at se mere til. Det stiller krav til det tekniske niveau, men vi så to rigtig gode eksempler på det i går, hvor vi i løbet af 5-6 sekunder gik fra forsvar til angreb med 4 simple afleveringer.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 4. feb 2021, 13:36

Funky skrev:
3. feb 2021, 23:17
Peter A. skrev:
3. feb 2021, 23:11
Jeg synes faktisk jeg føler mig opløftet efter dagens kamp selvom vi desværre lignede lidt for meget os selv i 2. Halvleg. Jeg synes 1. Halvleg.

Men det er en udfordring for at tage næste skridt at vi har at vi har for mange lønkroner vi får alt for lidt ud.

Det er problematisk at vores to største profiler er alt for meget skadet Hiljemark skulle meget gerne komme i gang snarest, mens er jeg er mere bekymret for Lucas. Går det galt igen efter få kampe ser det sort ud. Det er to store profiler, det er bare ikke meget ved hvis de aldrig spiller. Det er en udfordring at vi har så mange lønkroner siddende ude for meget. Der går ikke ind i næste sæson.

Og så er set også den dødvægt som vi desværre heller ikke fik ryddet nok op i, i seneste vindue. Kommer nok til sommer.

Men lad os se. Vi har fået en ny træner. En, der har en plan. En, der evner at handler undervejs i kampene. Jeg er spændt på det..
Altså, ikke et kritisk ord om Marti - men hans handling i løbet af denne kamp vendte jo ikke rigtig noget. Tom og Kusk gjorde ingen forskel.
Er du bange for debatsidens tæskehold kommer efter dig ?:)...Hvis træneren ikke ser det enhver kunne se i løbet af de første 10 minutter af 2 halvlej, så der det måske grunden til vi kunne hente ham fra en norsk bundhold, ca samme sted vi fik vores sportsdirektør..
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Fromthecradle » 4. feb 2021, 13:39

KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 13:36
Funky skrev:
3. feb 2021, 23:17
Peter A. skrev:
3. feb 2021, 23:11
Jeg synes faktisk jeg føler mig opløftet efter dagens kamp selvom vi desværre lignede lidt for meget os selv i 2. Halvleg. Jeg synes 1. Halvleg.

Men det er en udfordring for at tage næste skridt at vi har at vi har for mange lønkroner vi får alt for lidt ud.

Det er problematisk at vores to største profiler er alt for meget skadet Hiljemark skulle meget gerne komme i gang snarest, mens er jeg er mere bekymret for Lucas. Går det galt igen efter få kampe ser det sort ud. Det er to store profiler, det er bare ikke meget ved hvis de aldrig spiller. Det er en udfordring at vi har så mange lønkroner siddende ude for meget. Der går ikke ind i næste sæson.

Og så er set også den dødvægt som vi desværre heller ikke fik ryddet nok op i, i seneste vindue. Kommer nok til sommer.

Men lad os se. Vi har fået en ny træner. En, der har en plan. En, der evner at handler undervejs i kampene. Jeg er spændt på det..
Altså, ikke et kritisk ord om Marti - men hans handling i løbet af denne kamp vendte jo ikke rigtig noget. Tom og Kusk gjorde ingen forskel.
Er du bange for debatsidens tæskehold kommer efter dig ?:)...Hvis træneren ikke ser det enhver kunne se i løbet af de første 10 minutter af 2 halvlej, så der det måske grunden til vi kunne hente ham fra en norsk bundhold, ca samme sted vi fik vores sportsdirektør..
Sportschef, ikke sportsdirektør.
You pay for this?

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 4. feb 2021, 13:43

Fromthecradle skrev:
4. feb 2021, 13:39
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 13:36
Funky skrev:
3. feb 2021, 23:17
Peter A. skrev:
3. feb 2021, 23:11
Jeg synes faktisk jeg føler mig opløftet efter dagens kamp selvom vi desværre lignede lidt for meget os selv i 2. Halvleg. Jeg synes 1. Halvleg.

Men det er en udfordring for at tage næste skridt at vi har at vi har for mange lønkroner vi får alt for lidt ud.

Det er problematisk at vores to største profiler er alt for meget skadet Hiljemark skulle meget gerne komme i gang snarest, mens er jeg er mere bekymret for Lucas. Går det galt igen efter få kampe ser det sort ud. Det er to store profiler, det er bare ikke meget ved hvis de aldrig spiller. Det er en udfordring at vi har så mange lønkroner siddende ude for meget. Der går ikke ind i næste sæson.

Og så er set også den dødvægt som vi desværre heller ikke fik ryddet nok op i, i seneste vindue. Kommer nok til sommer.

Men lad os se. Vi har fået en ny træner. En, der har en plan. En, der evner at handler undervejs i kampene. Jeg er spændt på det..
Altså, ikke et kritisk ord om Marti - men hans handling i løbet af denne kamp vendte jo ikke rigtig noget. Tom og Kusk gjorde ingen forskel.
Er du bange for debatsidens tæskehold kommer efter dig ?:)...Hvis træneren ikke ser det enhver kunne se i løbet af de første 10 minutter af 2 halvlej, så der det måske grunden til vi kunne hente ham fra en norsk bundhold, ca samme sted vi fik vores sportsdirektør..
Sportschef, ikke sportsdirektør.
Nemlig..en undskyldning mindre for ikke at lykkes.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af FIDEL » 4. feb 2021, 13:49

KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 13:43
Fromthecradle skrev:
4. feb 2021, 13:39
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 13:36
Funky skrev:
3. feb 2021, 23:17
Peter A. skrev:
3. feb 2021, 23:11
Jeg synes faktisk jeg føler mig opløftet efter dagens kamp selvom vi desværre lignede lidt for meget os selv i 2. Halvleg. Jeg synes 1. Halvleg.

Men det er en udfordring for at tage næste skridt at vi har at vi har for mange lønkroner vi får alt for lidt ud.

Det er problematisk at vores to største profiler er alt for meget skadet Hiljemark skulle meget gerne komme i gang snarest, mens er jeg er mere bekymret for Lucas. Går det galt igen efter få kampe ser det sort ud. Det er to store profiler, det er bare ikke meget ved hvis de aldrig spiller. Det er en udfordring at vi har så mange lønkroner siddende ude for meget. Der går ikke ind i næste sæson.

Og så er set også den dødvægt som vi desværre heller ikke fik ryddet nok op i, i seneste vindue. Kommer nok til sommer.

Men lad os se. Vi har fået en ny træner. En, der har en plan. En, der evner at handler undervejs i kampene. Jeg er spændt på det..
Altså, ikke et kritisk ord om Marti - men hans handling i løbet af denne kamp vendte jo ikke rigtig noget. Tom og Kusk gjorde ingen forskel.
Er du bange for debatsidens tæskehold kommer efter dig ?:)...Hvis træneren ikke ser det enhver kunne se i løbet af de første 10 minutter af 2 halvlej, så der det måske grunden til vi kunne hente ham fra en norsk bundhold, ca samme sted vi fik vores sportsdirektør..
Sportschef, ikke sportsdirektør.
Nemlig..en undskyldning mindre for ikke at lykkes.
Der skal ikke meget modgang til før nogle brugere herinde maler fanden på væggen. Håber du, at Marti og Inge flopper!? Det lyder sådan.
Næste gang vi henter en træner, så skal vi gøre det i Premier League eller måske endda La Liga?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14762
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Hanga » 4. feb 2021, 13:49

Erasmus Montanus skrev:
4. feb 2021, 11:19
Billede
Den har lidt mistet sin magi fordi de kom tilbage :(
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 13:52

KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 13:36
Er du bange for debatsidens tæskehold kommer efter dig ?:)...Hvis træneren ikke ser det enhver kunne se i løbet af de første 10 minutter af 2 halvlej, så der det måske grunden til vi kunne hente ham fra en norsk bundhold, ca samme sted vi fik vores sportsdirektør..
Kan vi ikke få lavet et særskilt debatforum til Noah, AllanCradle og andre? Ja, formentlig er det de samme par brugere der står bag.
Så kan de få deres eget lille ekkokammer.
Det her har jo intet med debat at gøre.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af FIDEL » 4. feb 2021, 13:55

Julgranen skrev:
4. feb 2021, 13:52
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 13:36
Er du bange for debatsidens tæskehold kommer efter dig ?:)...Hvis træneren ikke ser det enhver kunne se i løbet af de første 10 minutter af 2 halvlej, så der det måske grunden til vi kunne hente ham fra en norsk bundhold, ca samme sted vi fik vores sportsdirektør..
Kan vi ikke få lavet et særskilt debatforum til Noah, AllanCradle og andre? Ja, formentlig er det de samme par brugere der står bag.
Så kan de få deres eget lille ekkokammer.
Det her har jo intet med debat at gøre.
God idé! Debatforum´et kan hedde "Gaardes fanboys".

Besvar