Kamptråd aab-sønderjysk

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Brent » 2. apr 2021, 11:02

Sæt igang!
AaB - the Nordic gateway to Europe

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af FlæskeFrank » 2. apr 2021, 11:39

Håber der er kommet bedre struktur på holdet, især offensiven.

Håber Hannesbo får chancen på venstrekanten. Ideelt vil være:

Hannesbo-Fossum-Samuelsen med Prica på toppen.

Frygter lidt at der skal være plads til både Rufo og Kusk, så de unge ryger ud af startopstillingen.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af jonas386 » 2. apr 2021, 11:57

Ikke engang en kamp jeg ser frem til. Den sidste uges tid har været overraskende rar, siden man ikke er blevet skidt i munden af endnu en elendig præstation. SønderjyskE er svagt kørende, og vi skal meget gerne hive nogle point ind fra start. Der skal tre point på bordet, men det ender nok uafgjort.

Jeg har svært ved at se os hive mange point hjem, hvis vores centrale midtbane kommer til at bestå af Pedro og enten MC, Kakeeto eller Højholt ved siden af. Jeg forventer ikke at spillet bliver meget bedre end de øvrige kampe, men Cifuentes kunne da for en gangs skyld godt overraske positivt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af 9520AaB » 2. apr 2021, 12:57

Billede
Nå, i det mindste har Aalborg kommune gjort alt for at vores offensive spillere endelig får succes.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af gravballe » 2. apr 2021, 13:10

9520AaB skrev:
2. apr 2021, 12:57
Billede
Nå, i det mindste har Aalborg kommune gjort alt for at vores offensive spillere endelig får succes.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Børsting sparker stadig over

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Hovedet » 2. apr 2021, 16:13

jonas386 skrev:
2. apr 2021, 11:57
Ikke engang en kamp jeg ser frem til. Den sidste uges tid har været overraskende rar, siden man ikke er blevet skidt i munden af endnu en elendig præstation. SønderjyskE er svagt kørende, og vi skal meget gerne hive nogle point ind fra start. Der skal tre point på bordet, men det ender nok uafgjort.

Jeg har svært ved at se os hive mange point hjem, hvis vores centrale midtbane kommer til at bestå af Pedro og enten MC, Kakeeto eller Højholt ved siden af. Jeg forventer ikke at spillet bliver meget bedre end de øvrige kampe, men Cifuentes kunne da for en gangs skyld godt overraske positivt.
Ah, AaB holder også under landskampspauser kadencen i forhold til elendigheder: I den ene uge tabte vi 1-4 til Silkeborg i en træningskamp, og ugen efter kunne vi forkynde endnu en skade til vores svenske ven. Kun fantasien sætter grænser for, hvad vi skal udsættes for inden en særdeles tiltrængt sommerpause.

Tør man skyde på et chance- og målfattigt opgør? AaB scorer sjældent på udebane og stort set aldrig på hjemmebane.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Hanga » 2. apr 2021, 16:50

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/taen ... rFhEuS_4xo

Eftersom Hiljemark må regnes ude, og MC måske også, så afviser Cifuentes ikke at Würtz kan blive aktuel til et lille comeback ;)

Ellers lyder det til at både Ahlmann og Klitten arbejdede lidt med Tootle, forhåbentlig er mindst én af dem helt klar til kampen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af jonas386 » 2. apr 2021, 16:56

Hovedet skrev:
2. apr 2021, 16:13
jonas386 skrev:
2. apr 2021, 11:57
Ikke engang en kamp jeg ser frem til. Den sidste uges tid har været overraskende rar, siden man ikke er blevet skidt i munden af endnu en elendig præstation. SønderjyskE er svagt kørende, og vi skal meget gerne hive nogle point ind fra start. Der skal tre point på bordet, men det ender nok uafgjort.

Jeg har svært ved at se os hive mange point hjem, hvis vores centrale midtbane kommer til at bestå af Pedro og enten MC, Kakeeto eller Højholt ved siden af. Jeg forventer ikke at spillet bliver meget bedre end de øvrige kampe, men Cifuentes kunne da for en gangs skyld godt overraske positivt.
Ah, AaB holder også under landskampspauser kadencen i forhold til elendigheder: I den ene uge tabte vi 1-4 til Silkeborg i en træningskamp, og ugen efter kunne vi forkynde endnu en skade til vores svenske ven. Kun fantasien sætter grænser for, hvad vi skal udsættes for inden en særdeles tiltrængt sommerpause.

Tør man skyde på et chance- og målfattigt opgør? AaB scorer sjældent på udebane og stort set aldrig på hjemmebane.
Nå, det er kun en uge siden vi spillede imod SIF, så kan jeg godt se, at det ikke holder hvad jeg skriver.
Ift Hiljemark så prøver jeg at lade være med at tage sorgerne på forskud før vi hører mere, eller at han evt ikke er udtaget til kamptruppen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Pastorius » 2. apr 2021, 20:48

Hanga skrev:
2. apr 2021, 16:50
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/taen ... rFhEuS_4xo

Eftersom Hiljemark må regnes ude, og MC måske også, så afviser Cifuentes ikke at Würtz kan blive aktuel til et lille comeback ;)

Ellers lyder det til at både Ahlmann og Klitten arbejdede lidt med Tootle, forhåbentlig er mindst én af dem helt klar til kampen.
Det lyder som om de lige blev taget lidt ud af træning - er sikker på at begge er klar. Hvis vi render ind i skader til særligt Ahlmann eller Thelander, tror jeg ikke meget på point mod nogen modstander.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Lyfe » 2. apr 2021, 21:07

Pastorius skrev:
2. apr 2021, 20:48
Hanga skrev:
2. apr 2021, 16:50
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/taen ... rFhEuS_4xo

Eftersom Hiljemark må regnes ude, og MC måske også, så afviser Cifuentes ikke at Würtz kan blive aktuel til et lille comeback ;)

Ellers lyder det til at både Ahlmann og Klitten arbejdede lidt med Tootle, forhåbentlig er mindst én af dem helt klar til kampen.
Det lyder som om de lige blev taget lidt ud af træning - er sikker på at begge er klar. Hvis vi render ind i skader til særligt Ahlmann eller Thelander, tror jeg ikke meget på point mod nogen modstander.
Det værste er vel at vi alle ville ønske at Würtz var i startopstillingen...
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Fromthecradle » 2. apr 2021, 21:10

Lyfe skrev:
2. apr 2021, 21:07
Pastorius skrev:
2. apr 2021, 20:48
Hanga skrev:
2. apr 2021, 16:50
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/taen ... rFhEuS_4xo

Eftersom Hiljemark må regnes ude, og MC måske også, så afviser Cifuentes ikke at Würtz kan blive aktuel til et lille comeback ;)

Ellers lyder det til at både Ahlmann og Klitten arbejdede lidt med Tootle, forhåbentlig er mindst én af dem helt klar til kampen.
Det lyder som om de lige blev taget lidt ud af træning - er sikker på at begge er klar. Hvis vi render ind i skader til særligt Ahlmann eller Thelander, tror jeg ikke meget på point mod nogen modstander.
Det værste er vel at vi alle ville ønske at Würtz var i startopstillingen...
Og han kan selv vælge position.
You pay for this?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Brent » 2. apr 2021, 21:23

AaB - the Nordic gateway to Europe

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Julgranen » 2. apr 2021, 21:52

Ja, lad os endelig bekymre os om hvad Morten Bruun mener.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Funky » 2. apr 2021, 22:02

Jeg har ingen forventninger overhovedet til AaB i dette nedrykningsspil. Alle går alligevel og venter på to skadede stjerner som vistnok, måske, engang, vil kunne spille en kamp samtidig. I mellemtiden skal nogle spillere ud, andre sikkert ind, det er alt sammen meget spændende på et metaniveau jeg bare efterhånden er for træt i AaB-sjælen til at kunne hidse mig op over. Men bevares, jeg skal da nok følge med på kampdagen. Hep hep og alt det der. Scorer Kakeeto sejrsmålet er jeg i hopla. Så jeg må jo hellere lade ham være mit konstruktive indslag til tråden. Start med Kakeeto, tilbage til noget af det, som fungerede i de første kampe i dette rædselsfulde forår, og som han var en del af.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af AaB-Jones » 2. apr 2021, 22:09

Julgranen skrev:
2. apr 2021, 21:52
Ja, lad os endelig bekymre os om hvad Morten Bruun mener.
Ja, det kunne dårligt være mere ligegyldigt. Jeg håber på denne opstilling på mandag:
Rinne
Pallesen-Ross-Thelander-Ahlmann
Pedro
Fossum-Samuelsen
Kusk-Van Weert-Hannesbo

De seneste kampe har vi ganske enkelt manglet spillere, der vil strække modstanderen i længderetningen - og det får vi ikke med Kusk og Samuelsen på kanterne. Synes dog de har så megen kvalitet, at de begge bør spille.
Pedro skal tilbage som 6'er alene - han har spillet elendigt i formationen med to 6'ere. Fossum er tæt på bænken efter seneste uge - men jeg tror på, at han vil levere i denne formation.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Funky » 2. apr 2021, 22:13

AaB-Jones skrev:
2. apr 2021, 22:09
Julgranen skrev:
2. apr 2021, 21:52
Ja, lad os endelig bekymre os om hvad Morten Bruun mener.
Ja, det kunne dårligt være mere ligegyldigt. Jeg håber på denne opstilling på mandag:
Rinne
Pallesen-Ross-Thelander-Ahlmann
Pedro
Fossum-Samuelsen
Kusk-Van Weert-Hannesbo

De seneste kampe har vi ganske enkelt manglet spillere, der vil strække modstanderen i længderetningen - og det får vi ikke med Kusk og Samuelsen på kanterne. Synes dog de har så megen kvalitet, at de begge bør spille.
Pedro skal tilbage som 6'er alene - han har spillet elendigt i formationen med to 6'ere. Fossum er tæt på bænken efter seneste uge - men jeg tror på, at han vil levere i denne formation.
Kunne være fint at se Fossum lige løfte niveauet før han angiveligt skal skibbes videre til sommer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Julgranen » 2. apr 2021, 22:14

Det eneste det gælder om er at komme igennem nedrykningsspillet med æren i behold, og lande en sommerpause hvor vi kan få spillet spillere og system ind og skiftet ud i truppen.

Det har været en rædselsfuld sæson. Ligesom de 5 foregående.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 2. apr 2021, 23:00

Julgranen skrev:
2. apr 2021, 22:14
Det eneste det gælder om er at komme igennem nedrykningsspillet med æren i behold, og lande en sommerpause hvor vi kan få spillet spillere og system ind og skiftet ud i truppen.

Det har været en rædselsfuld sæson. Ligesom de 5 foregående.
Nu er vi snart igennem 7 magre år siden The Double, ergo må der vente 7 fede år fremover ;)
Hvis det bare var såvel, FCM og Agf drøner derudaf mens vi hænger ubehjælpeligt fast i sumpen.

Angående kampen så forventer jeg at se et hold der tager teten og som går benhårdt efter sejren og så håber jeg også at se noget possession bold på den fine græsplæne fremfor endnu en omgang kick and rush.

PS. Det gør ondt i øjnene at se AaB stavet forkert i overskriften :S

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Julgranen » 2. apr 2021, 23:23

Aalborg frederikshavner skrev:
2. apr 2021, 23:00
PS. Det gør ondt i øjnene at se AaB stavet forkert i overskriften :S
Skribentens historik in mente, så tænker jeg at det er skrevet under kraftig påvirkning af khat.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Hovedet » 2. apr 2021, 23:59

Julgranen skrev:
2. apr 2021, 21:52
Ja, lad os endelig bekymre os om hvad Morten Bruun mener.
Ah, det er da positivt i den forstand, at det i det mindste bemærkes, hvad der foregår i AaB. Værre end spillemæssig elendighed er dog glemsel og ligegyldighed.

I øvrigt kunne det indlæg ligeså godt have været skrevet af en debattør herinde.

Besvar