Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Buzz Killington » 9. apr 2021, 11:08

Billede

BilledeBillede Lyngby vs. AaB BilledeBillede

Billede

Billede

I kampen om nedrykning Billede eller europa Billede

Stillingen:
Billede


Billede Billede BilledeBillede Billede Billede

Billede
FORM AaB
Billede

Billede

FORM Lyngby
Billede

Billede
BilledeBilledebuzz killington 1997Billede Billede

Billede
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2432
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Moen » 9. apr 2021, 11:11

Med dén optakt, SKAL det blive sejr.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af jonas386 » 9. apr 2021, 11:13

Sikke en start. Tak for epilepsianfaldet :aabfan:

Rinne
Pallesen-Thelander-Granli-Ahlmann
Pedro-Fossum
Kusk-Rufo-Hannesbo
Samuelsen

Vil gerne se følgende opstilling. Jeg synes ikke der har været meget held med hverken MC eller Kakeeto centralt, og jeg kan ikke se at det skulle give os så meget mere defensivt ift at bruge eksempelvis Fossum dernede.
Et alternativ kunne være

Rinne
Granli-Thelander-Ross
Palle-Pedro-Fossum-Ahlmann
Kusk-Samuelsen-Hannesboe

Der blev teaset for at Lucas kunne komme tilbage her, og det kunne da være fint at se ham i et indhop.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Ibiza Polar

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Ibiza Polar » 9. apr 2021, 11:17

Buzz Killington skrev:
9. apr 2021, 11:08
...
Så peakede din debatside-karriere.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2432
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Moen » 9. apr 2021, 11:21

jonas386 skrev:
9. apr 2021, 11:13
Sikke en start. Tak for epilepsianfaldet :aabfan:

Rinne
Pallesen-Thelander-Granli-Ahlmann
Pedro-Fossum
Kusk-Rufo-Hannesbo
Samuelsen

Vil gerne se følgende opstilling. Jeg synes ikke der har været meget held med hverken MC eller Kakeeto centralt, og jeg kan ikke se at det skulle give os så meget mere defensivt ift at bruge eksempelvis Fossum dernede.
Et alternativ kunne være

Rinne
Granli-Thelander-Ross
Palle-Pedro-Fossum-Ahlmann
Kusk-Samuelsen-Hannesboe

Der blev teaset for at Lucas kunne komme tilbage her, og det kunne da være fint at se ham i et indhop.
Det blev faktisk afvist, at Lucas kommer i spil til Lyngby-kampen, desværre.

Tror en 343 vil være bedst, ift. at modstå Lyngbys pres og på samme tid kunne presse dem. Fossum på midten er jeg til gengæld lidt lunken ved, men han giver selvfølgelig dynamik modsat MC og Kakeeto, mens Ferreira sagtens kan rydde op.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af FlæskeFrank » 9. apr 2021, 11:30

jonas386 skrev:
9. apr 2021, 11:13
...Jeg synes ikke der har været meget held med hverken MC eller Kakeeto centralt...
Hvis vi skal være fair overfor Magnus, så har han alle dage efter en periode ude altid haft placeringsvanskeligheder i den første kamp, men får rettet meget op i kamp to.

Spændende om Cifuentes fastholder 3-4-3 eller vender tilbage til 4-2-3-1. Hvis det er det sidste, så håber jeg på Hannesbo, Fossum, Rufo med Samuelsen på top.

Hvis det er 3-4-3, så Samuelsen, Prica og Rufo. Så kan Lucas få de sidste 10 min med Samuelsen på top.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af jonas386 » 9. apr 2021, 11:34

Prica22 skrev:
9. apr 2021, 11:21

Det blev faktisk afvist, at Lucas kommer i spil til Lyngby-kampen, desværre.

Tror en 343 vil være bedst, ift. at modstå Lyngbys pres og på samme tid kunne presse dem. Fossum på midten er jeg til gengæld lidt lunken ved, men han giver selvfølgelig dynamik modsat MC og Kakeeto, mens Ferreira sagtens kan rydde op.
Der kan man bare se. Jeg læste i Nordjyske den anden dag, at det skulle være lige oppe over, men den sang hørte vi også tilbage i Februar.. Har du hørt et forventet tidspunkt for hans tilbagevenden, eller er det stadig uvist?

Ift den centrale midtbane, så er jeg enig i, at Fossum ikke ligefrem har været storspillende som 8'er, men hvis vi stiller med tre i bagkæden, så synes jeg det virker som overkill at have to defensivt orienterede midtbanespillere oveni, hvis alternativet er at inkludere en ekstra mand i offensiven. Fossum har ikke excelleret som spielmacher hverken som 8'er eller 10'er, men han er trods alt et par niveauer over både Kakeeto og MC når vi selv har bolden.

Er der i øvrigt nyt om Hiljemark? Jeg har kun hørt at han 'måske' er skadet, men hvis han sidder over til denne kamp, så må det betyde at de tests man har kørt ikke ligefrem har vist gode tegn. Det kunne være fedt med lidt mere åbenhed og nogle tidshorisonter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Ibiza Polar

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Ibiza Polar » 9. apr 2021, 11:36

jonas386 skrev:
9. apr 2021, 11:34
Prica22 skrev:
9. apr 2021, 11:21

Det blev faktisk afvist, at Lucas kommer i spil til Lyngby-kampen, desværre.

Tror en 343 vil være bedst, ift. at modstå Lyngbys pres og på samme tid kunne presse dem. Fossum på midten er jeg til gengæld lidt lunken ved, men han giver selvfølgelig dynamik modsat MC og Kakeeto, mens Ferreira sagtens kan rydde op.
Der kan man bare se. Jeg læste i Nordjyske den anden dag, at det skulle være lige oppe over, men den sang hørte vi også tilbage i Februar.. Har du hørt et forventet tidspunkt for hans tilbagevenden, eller er det stadig uvist?
Måske kan du læse den her:
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... -mod-vejle

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2432
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Moen » 9. apr 2021, 11:50

jonas386 skrev:
9. apr 2021, 11:34
Prica22 skrev:
9. apr 2021, 11:21

Det blev faktisk afvist, at Lucas kommer i spil til Lyngby-kampen, desværre.

Tror en 343 vil være bedst, ift. at modstå Lyngbys pres og på samme tid kunne presse dem. Fossum på midten er jeg til gengæld lidt lunken ved, men han giver selvfølgelig dynamik modsat MC og Kakeeto, mens Ferreira sagtens kan rydde op.
Der kan man bare se. Jeg læste i Nordjyske den anden dag, at det skulle være lige oppe over, men den sang hørte vi også tilbage i Februar.. Har du hørt et forventet tidspunkt for hans tilbagevenden, eller er det stadig uvist?

Ift den centrale midtbane, så er jeg enig i, at Fossum ikke ligefrem har været storspillende som 8'er, men hvis vi stiller med tre i bagkæden, så synes jeg det virker som overkill at have to defensivt orienterede midtbanespillere oveni, hvis alternativet er at inkludere en ekstra mand i offensiven. Fossum har ikke excelleret som spielmacher hverken som 8'er eller 10'er, men han er trods alt et par niveauer over både Kakeeto og MC når vi selv har bolden.

Er der i øvrigt nyt om Hiljemark? Jeg har kun hørt at han 'måske' er skadet, men hvis han sidder over til denne kamp, så må det betyde at de tests man har kørt ikke ligefrem har vist gode tegn. Det kunne være fedt med lidt mere åbenhed og nogle tidshorisonter.
Det står i Nordjyskes artikel, at Cifuentes afviser det, men at han måske er klar mod Vejle.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af gravballe » 9. apr 2021, 12:12

fuck alle de animationer det er som at være på nettet i 99.. der mangler bare lidt midi musik, gæstebog og en besøgs tæller.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Mephisto2 » 9. apr 2021, 13:40

jonas386 skrev:
9. apr 2021, 11:34
Prica22 skrev:
9. apr 2021, 11:21

Det blev faktisk afvist, at Lucas kommer i spil til Lyngby-kampen, desværre.

Tror en 343 vil være bedst, ift. at modstå Lyngbys pres og på samme tid kunne presse dem. Fossum på midten er jeg til gengæld lidt lunken ved, men han giver selvfølgelig dynamik modsat MC og Kakeeto, mens Ferreira sagtens kan rydde op.
Der kan man bare se. Jeg læste i Nordjyske den anden dag, at det skulle være lige oppe over, men den sang hørte vi også tilbage i Februar.. Har du hørt et forventet tidspunkt for hans tilbagevenden, eller er det stadig uvist?

Ift den centrale midtbane, så er jeg enig i, at Fossum ikke ligefrem har været storspillende som 8'er, men hvis vi stiller med tre i bagkæden, så synes jeg det virker som overkill at have to defensivt orienterede midtbanespillere oveni, hvis alternativet er at inkludere en ekstra mand i offensiven. Fossum har ikke excelleret som spielmacher hverken som 8'er eller 10'er, men han er trods alt et par niveauer over både Kakeeto og MC når vi selv har bolden.

Er der i øvrigt nyt om Hiljemark? Jeg har kun hørt at han 'måske' er skadet, men hvis han sidder over til denne kamp, så må det betyde at de tests man har kørt ikke ligefrem har vist gode tegn. Det kunne være fedt med lidt mere åbenhed og nogle tidshorisonter.

Billede

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Hovedet » 9. apr 2021, 14:12

En ualmindelig smuk og visuel anlagt kamptråd; en fest, der står i skærende kontrast til begivenhederne på banen og i øvrigt mandagens kamp mod Lyngby, som ender 0-0.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Henriksen » 9. apr 2021, 20:25

Ja, det ved man efterhånden på forhånd. Er spændt på hvornår en kamp med AaB igen bliver om ikke velspillet så ihvertfald bare med en vis underholdningsværdi.

Lige nu er man ikke optimist med udsigt til en gang ny kønsløs losseri og ligegyldigheder fremført af håbløse udenlandske lottokuponer og danske spildte talenter uden vilje og engagement.

Jeg tror ikke på forandring før nogen indser, at Inge-Cifuentes-Aalborg-som-norsk-spansk-sekunda-klub-projektet er en regulær dødssejler fyldt med masser af snak, store armbevægelser og tom tom luft med ditto resultater til følge.

Hvis vi sidder her igen i 2022 og ser AaB være grusomme i Nedrykningsspillet igen, så bør det være det absolut sidste vi ser til træneren og sportschefen i den her klub. Hvis første nævnte da er ansat så længe!
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Brent » 9. apr 2021, 20:53

Håber vi fortsætter med at spille mere direkte Friis bold, som er det eneste der har givet sejre på det sidste, istedet for en omgang langsommelig spansk boldflytteri.som vi desværre har set for meget til
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Pastorius » 9. apr 2021, 20:54

Henriksen skrev:
9. apr 2021, 20:25
Ja, det ved man efterhånden på forhånd. Er spændt på hvornår en kamp med AaB igen bliver om ikke velspillet så ihvertfald bare med en vis underholdningsværdi.

Lige nu er man ikke optimist med udsigt til en gang ny kønsløs losseri og ligegyldigheder fremført af håbløse udenlandske lottokuponer og danske spildte talenter uden vilje og engagement.

Jeg tror ikke på forandring før nogen indser, at Inge-Cifuentes-Aalborg-som-norsk-spansk-sekunda-klub-projektet er en regulær dødssejler fyldt med masser af snak, store armbevægelser og tom tom luft med ditto resultater til følge.

Hvis vi sidder her igen i 2022 og ser AaB være grusomme i Nedrykningsspillet igen, så bør det være det absolut sidste vi ser til træneren og sportschefen i den her klub. Hvis første nævnte da er ansat så længe!
Så vi igen bliver lige så sprudlende som vi var under Søndergaard, Wieghorst og Friis?
Tålmodighed.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Hovedet » 9. apr 2021, 21:24

Pastorius skrev:
9. apr 2021, 20:54
Henriksen skrev:
9. apr 2021, 20:25
Ja, det ved man efterhånden på forhånd. Er spændt på hvornår en kamp med AaB igen bliver om ikke velspillet så ihvertfald bare med en vis underholdningsværdi.

Lige nu er man ikke optimist med udsigt til en gang ny kønsløs losseri og ligegyldigheder fremført af håbløse udenlandske lottokuponer og danske spildte talenter uden vilje og engagement.

Jeg tror ikke på forandring før nogen indser, at Inge-Cifuentes-Aalborg-som-norsk-spansk-sekunda-klub-projektet er en regulær dødssejler fyldt med masser af snak, store armbevægelser og tom tom luft med ditto resultater til følge.

Hvis vi sidder her igen i 2022 og ser AaB være grusomme i Nedrykningsspillet igen, så bør det være det absolut sidste vi ser til træneren og sportschefen i den her klub. Hvis første nævnte da er ansat så længe!
Så vi igen bliver lige så sprudlende som vi var under Søndergaard, Wieghorst og Friis?
Tålmodighed.
Rimeligvis havde vi en ualmindelig sprudlende periode under samme Søndergaard i efteråret 2015. Dén tid må vi gerne vende tilbage til :aabfan:

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Gentleman Finn » 9. apr 2021, 21:27

Henriksen skrev:
9. apr 2021, 20:25
Ja, det ved man efterhånden på forhånd. Er spændt på hvornår en kamp med AaB igen bliver om ikke velspillet så ihvertfald bare med en vis underholdningsværdi.

Lige nu er man ikke optimist med udsigt til en gang ny kønsløs losseri og ligegyldigheder fremført af håbløse udenlandske lottokuponer og danske spildte talenter uden vilje og engagement.

Jeg tror ikke på forandring før nogen indser, at Inge-Cifuentes-Aalborg-som-norsk-spansk-sekunda-klub-projektet er en regulær dødssejler fyldt med masser af snak, store armbevægelser og tom tom luft med ditto resultater til følge.

Hvis vi sidder her igen i 2022 og ser AaB være grusomme i Nedrykningsspillet igen, så bør det være det absolut sidste vi ser til træneren og sportschefen i den her klub. Hvis første nævnte da er ansat så længe!
Henriksen, nu ved jeg godt at du er hockey mand, men har du nogensinde ikke lavet et indlæg herinde, der har været enormt negativt? :kiss:

Det er da komplet ligegyldigt hvordan pointene kommer i hus pt, bare fordi du ikke er underholdt. Vi har lige taget hul på et nedrykningsspil med en masse 6 points kampe. Og så har vi i i øvrigt ikke et system spillet ind, hvor vi kan være mere chanceskabende, det kræver formentligt bedre presspil, spillere der passer bedre til det Cifuentes vil og ikke mindst mere tid til at arbejde med holdet. AaB har absolut ikke savnet vilje og engagement de sidste mange kampe, de sidste 3 ud af 4 kampe er vundet, og de er vundet på vilje og engagement.

Cifuentes har kun haft holdet i 10 kampe, det er alt for tidligt at konkludere noget som helst om hvordan det ender. Men en ting er sikkert, Inge skal have handlet ind, så holdet bliver bedre sat sammen, det er hans ansvar. Lige nu er Friis formationen vores bedste bud, og det ville være ren idioti at begynde at gamble med nu

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Julgranen » 9. apr 2021, 21:34

Brent skrev:
9. apr 2021, 20:53
Håber vi fortsætter med at spille mere direkte Friis bold, som er det eneste der har givet sejre på det sidste, istedet for en omgang langsommelig spansk boldflytteri.som vi desværre har set for meget til
Hvis det kan kaldes Friis-bold, så er det besynderligt at han i 75 % af alle sine kampe stillede anderledes op formationsmæssigt. Så meget for selektiv hukommelse. Nogen har vist glemt at han spillede langt flere kampe med fire i bagkæden.

Bum
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 6. mar 2018, 17:06

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Bum » 9. apr 2021, 22:41

jonas386 skrev:
9. apr 2021, 11:34
Er der i øvrigt nyt om Hiljemark? Jeg har kun hørt at han 'måske' er skadet, men hvis han sidder over til denne kamp, så må det betyde at de tests man har kørt ikke ligefrem har vist gode tegn. Det kunne være fedt med lidt mere åbenhed og nogle tidshorisonter.
Fra i går i nordjyske:
- Jeg er ikke helt opdateret på, hvad situationen er med Oscar, men vores fysiske stab arbejder med ham for at lave en vurdering. Indtil videre kan jeg ikke sige noget konkret, lyder det fra Martí Cifuentes.

Det er jo en farce efterhånden. Ikke helt opdateret? Selvfølgelig er han da det - og ellers skal han da skiftes ud med det samme.

Først ved man ikke om han er skadet, så er man ikke opdateret på situationen... ved de overhovedet, hvor han befinder sig? Kommunikationen er utroværdig. Hvis de ikke vil sige noget grundet GDPR, så sig det.

Mon ikke han er skadet med det sædvanlige hoftebøvl, og der går lang tid inden vi ser ham? Og gad vide om situationen ikke ligger i forlængelse af alle historierne om lægetjekket i FCM osv.

Så kan det jo være meget belejligt ikke lige at være opdateret, så man slipper for at sige noget konkret.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)

Indlæg af Henriksen » 9. apr 2021, 22:52

Gentleman Finn skrev:
9. apr 2021, 21:27
Henriksen skrev:
9. apr 2021, 20:25
Ja, det ved man efterhånden på forhånd. Er spændt på hvornår en kamp med AaB igen bliver om ikke velspillet så ihvertfald bare med en vis underholdningsværdi.

Lige nu er man ikke optimist med udsigt til en gang ny kønsløs losseri og ligegyldigheder fremført af håbløse udenlandske lottokuponer og danske spildte talenter uden vilje og engagement.

Jeg tror ikke på forandring før nogen indser, at Inge-Cifuentes-Aalborg-som-norsk-spansk-sekunda-klub-projektet er en regulær dødssejler fyldt med masser af snak, store armbevægelser og tom tom luft med ditto resultater til følge.

Hvis vi sidder her igen i 2022 og ser AaB være grusomme i Nedrykningsspillet igen, så bør det være det absolut sidste vi ser til træneren og sportschefen i den her klub. Hvis første nævnte da er ansat så længe!
Henriksen, nu ved jeg godt at du er hockey mand, men har du nogensinde ikke lavet et indlæg herinde, der har været enormt negativt? :kiss:

Det er da komplet ligegyldigt hvordan pointene kommer i hus pt, bare fordi du ikke er underholdt. Vi har lige taget hul på et nedrykningsspil med en masse 6 points kampe. Og så har vi i i øvrigt ikke et system spillet ind, hvor vi kan være mere chanceskabende, det kræver formentligt bedre presspil, spillere der passer bedre til det Cifuentes vil og ikke mindst mere tid til at arbejde med holdet. AaB har absolut ikke savnet vilje og engagement de sidste mange kampe, de sidste 3 ud af 4 kampe er vundet, og de er vundet på vilje og engagement.

Cifuentes har kun haft holdet i 10 kampe, det er alt for tidligt at konkludere noget som helst om hvordan det ender. Men en ting er sikkert, Inge skal have handlet ind, så holdet bliver bedre sat sammen, det er hans ansvar. Lige nu er Friis formationen vores bedste bud, og det ville være ren idioti at begynde at gamble med nu
Jeg skriver postive indlæg, når der er noget at skrive postivt om. You do the math - knock yourself out :cool:

Jeg er ligeså meget fodboldmand som hockeymand. Er ikke i nærheden af at være inkarneret mere, men man er vel opdraget til at følge med i hvad AaB bedriver på og udenfor grønsværen.

For logoet, for klubben, for trøjen...altid positiv. For den nuværende forfatning og for det nuværende sportslige set-up...aldeles negativ. Jeg tror ganske enkelt ikke på nordmanden og spanieren, og jeg tror ikke på vi kommer ud af moradset med dem ved roret.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Besvar