Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af jonas386 » 30. apr 2021, 21:30

En meget sigende sekvens for kampen er hvor Børsting og MC lige kombinerer sig igennem 3-4 Lyngby folk ved en af Hannesbos muligheder. Den lobbede aflevering fra MC var lige i skabet. Det havde vel været et af de mere ikoniske AaB mål længe, hvis Hannesbo havde klappet den ind
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Buzz Killington » 30. apr 2021, 21:35

Fint interview med Magnus C på Ristuben




Og et med Prica selvfølgelig

For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af gravballe » 30. apr 2021, 21:39

Uldahl skrev:
30. apr 2021, 20:51
Buzz Killington skrev:
30. apr 2021, 20:12
FlæskeFrank skrev:
30. apr 2021, 20:11
Pastorius skrev:
30. apr 2021, 20:09
Klasse af Lucas. Fuld opbakning til træneren.
Så er den del vel lukket.
Den fik jeg ikke med. Hvad blev der sagt/skrevet/vist?
At Cifuentes havde fuld opbakning fra spillerne og sejren også viste de troede på ham. Samt at der ikke var nogle kritikere af ham i truppen, og hvis fansene så hvor hårdt arbejdene og hvor mange timer han brugte på klubben og spillerne ville fangernes kritik forstumme.
passer jo så bare meget godt med det jeg også skrev. Lucas er AaB mand helt ind i hjertet.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Lyfe » 30. apr 2021, 21:58

gravballe skrev:
30. apr 2021, 21:39
Uldahl skrev:
30. apr 2021, 20:51
Buzz Killington skrev:
30. apr 2021, 20:12
FlæskeFrank skrev:
30. apr 2021, 20:11
Pastorius skrev:
30. apr 2021, 20:09
Klasse af Lucas. Fuld opbakning til træneren.
Så er den del vel lukket.
Den fik jeg ikke med. Hvad blev der sagt/skrevet/vist?
At Cifuentes havde fuld opbakning fra spillerne og sejren også viste de troede på ham. Samt at der ikke var nogle kritikere af ham i truppen, og hvis fansene så hvor hårdt arbejdene og hvor mange timer han brugte på klubben og spillerne ville fangernes kritik forstumme.
passer jo så bare meget godt med det jeg også skrev. Lucas er AaB mand helt ind i hjertet.
Det interview som Lucas gav gik vel reelt ind og fredede Marti selvom der kommer elendige resultater i resten af sæsonen.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Kristian » 30. apr 2021, 21:59

gravballe skrev:
30. apr 2021, 21:39
Uldahl skrev:
30. apr 2021, 20:51
Buzz Killington skrev:
30. apr 2021, 20:12
FlæskeFrank skrev:
30. apr 2021, 20:11
Pastorius skrev:
30. apr 2021, 20:09
Klasse af Lucas. Fuld opbakning til træneren.
Så er den del vel lukket.
Den fik jeg ikke med. Hvad blev der sagt/skrevet/vist?
At Cifuentes havde fuld opbakning fra spillerne og sejren også viste de troede på ham. Samt at der ikke var nogle kritikere af ham i truppen, og hvis fansene så hvor hårdt arbejdene og hvor mange timer han brugte på klubben og spillerne ville fangernes kritik forstumme.
passer jo så bare meget godt med det jeg også skrev. Lucas er AaB mand helt ind i hjertet.
Ja og han taler på spillertruppens vegne som anfører og hvis der har været nogen der har skabt noget, mon så ikke de har fået den clearet.
------------------
mvh Kristian

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1462
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Stegosaurus » 30. apr 2021, 22:02

Lyfe skrev:
30. apr 2021, 21:58
gravballe skrev:
30. apr 2021, 21:39
Uldahl skrev:
30. apr 2021, 20:51
Buzz Killington skrev:
30. apr 2021, 20:12
FlæskeFrank skrev:
30. apr 2021, 20:11
Pastorius skrev:
30. apr 2021, 20:09
Klasse af Lucas. Fuld opbakning til træneren.
Så er den del vel lukket.
Den fik jeg ikke med. Hvad blev der sagt/skrevet/vist?
At Cifuentes havde fuld opbakning fra spillerne og sejren også viste de troede på ham. Samt at der ikke var nogle kritikere af ham i truppen, og hvis fansene så hvor hårdt arbejdene og hvor mange timer han brugte på klubben og spillerne ville fangernes kritik forstumme.
passer jo så bare meget godt med det jeg også skrev. Lucas er AaB mand helt ind i hjertet.
Det interview som Lucas gav gik vel reelt ind og fredede Marti selvom der kommer elendige resultater i resten af sæsonen.
Næææ, men han siger jo alt det vi ikke lige kan se: At Cifuntes laver et kæmpe arbejde som ikke lige er super synligt. Flot kamp i dag. Men kan vi lave en stime??

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Uldahl » 30. apr 2021, 22:11

Stegosaurus skrev:
30. apr 2021, 22:02
Lyfe skrev:
30. apr 2021, 21:58
gravballe skrev:
30. apr 2021, 21:39
Uldahl skrev:
30. apr 2021, 20:51
Buzz Killington skrev:
30. apr 2021, 20:12
FlæskeFrank skrev:
30. apr 2021, 20:11


Så er den del vel lukket.
Den fik jeg ikke med. Hvad blev der sagt/skrevet/vist?
At Cifuentes havde fuld opbakning fra spillerne og sejren også viste de troede på ham. Samt at der ikke var nogle kritikere af ham i truppen, og hvis fansene så hvor hårdt arbejdene og hvor mange timer han brugte på klubben og spillerne ville fangernes kritik forstumme.
passer jo så bare meget godt med det jeg også skrev. Lucas er AaB mand helt ind i hjertet.
Det interview som Lucas gav gik vel reelt ind og fredede Marti selvom der kommer elendige resultater i resten af sæsonen.
Næææ, men han siger jo alt det vi ikke lige kan se: At Cifuntes laver et kæmpe arbejde som ikke lige er super synligt. Flot kamp i dag. Men kan vi lave en stime??
Ja hvorfor ikke. Men det afhænger nok af hvordan kartænerne falder, der jo flere spillere i karantæne fare. Opløftende dog at både Pallesen og MC har spillet sig op under Cifuentes. Tror han arbejder godt individuelt med dem.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Lyfe » 30. apr 2021, 22:12

Stegosaurus skrev:
Lyfe skrev:
30. apr 2021, 21:58
gravballe skrev:
30. apr 2021, 21:39
Uldahl skrev:
30. apr 2021, 20:51
Buzz Killington skrev:
30. apr 2021, 20:12
FlæskeFrank skrev:
30. apr 2021, 20:11
Så er den del vel lukket.
Den fik jeg ikke med. Hvad blev der sagt/skrevet/vist?
At Cifuentes havde fuld opbakning fra spillerne og sejren også viste de troede på ham. Samt at der ikke var nogle kritikere af ham i truppen, og hvis fansene så hvor hårdt arbejdene og hvor mange timer han brugte på klubben og spillerne ville fangernes kritik forstumme.
passer jo så bare meget godt med det jeg også skrev. Lucas er AaB mand helt ind i hjertet.
Det interview som Lucas gav gik vel reelt ind og fredede Marti selvom der kommer elendige resultater i resten af sæsonen.
Næææ, men han siger jo alt det vi ikke lige kan se: At Cifuntes laver et kæmpe arbejde som ikke lige er super synligt. Flot kamp i dag. Men kan vi lave en stime??
Tvivler egentlig stærkt på at vi kommer til at spille en god kamp i Ob men kan vi i det mindste få opbygget en hjemmebane hvor vi dominerer og spiller som idag er vi gået et stort skridt frem


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Klaus » 30. apr 2021, 22:29

Den bedste køretur hjem i flere år. Hold da helt kaje, hvor spillede vi en flot første halvleg. Det første kvarter i anden, var vel det dårligste, men så bliver der lavet nogle nødvendige udskiftninger og maskinen kører igen. Som Lucas spillede i første halvleg, lignede han igen den spiller der dominerede ligaen. Og hvor man dog under Van Wert hans succes. Jeg tænker stadigt vi skal satse på Prica, men Van Wert er bare så sympatisk en spiller, at man kun kan ønske ham alt det bedste. Magnus var god, men Pedros indhop var også godt. Men det Aller, allerbedste var fornemmelsen af et hold der var sat godt op og kæmpede bagen ud af bukserne, uden det kun var kick and Rush. Hvis det er er den vej Cifuentes vil have holdet er jeg helt med på den, også selvom der kommer udfald undervejs. For spillet i dag lignede sgu noget, der er fremtid i :danmarkfan:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Hanga » 30. apr 2021, 23:23

Ligesom Klaus må jeg konstatere, at køreturen hjem var en af de sjovere i lang lang tid... På trods af at jeg tror jeg blev blitset ved Århus.

Som jeg lige husker det, så må det være sæsonens kamp det her. Fremragende 1 halvleg hvor vi jo med lidt mere held også havde fået lukket forestillingen helt. Vi sad på dem fra første fløjt og pludselig flød spillet også. Lucas løfter os enormt meget, men det var hele holdet der fik kombinationerne til at køre. Brandkamp af Magnus igen, man må sige at han spiller sin chance pt. Vi gik lidt ned i pres og tempo i starten af 2 halvleg, og Rinne måtte ud i et par flotte redninger, men vi kom heldigvis over det og efter 3-0 var det "a walk in the park".

4-0! En sjælden storsejr og så lyver cifrene endda i Lyngsbys favør. Bravo AaB :cheers:
Så skal der følges op i næste uge!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Pastorius » 30. apr 2021, 23:36

Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Julgranen » 1. maj 2021, 00:17

Pastorius skrev:
30. apr 2021, 23:36
Lidt om kampen fra Lyngbys træner

https://lyngby-boldklub.dk/2021/04/30/f ... raesterer/
Han har jo ret. Selvfølgelig er vi et andet hold med Lucas, men man må også give træneren at rotationen har fået spillere som var ude i kulden under Friis til at præstere til gavn for holdet. Prica, Kusk, MC og en række andre. Vi har i dag en bredere trup end for 1 år siden, fordi en del spillere har løftet deres niveau.

Selvfølgelig er der lang vej igen, men det skal nok blive bedre og mere stabilt.

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 1. maj 2021, 01:15

Hold fucking kæft hvor er det fedt.
Lidt zap zap på Viaplay men lige set 45 min AaB med en øl i hånden efter 13 timers arbejde.

Arbejder på en restaurant i centrum og under en smøg efter service, der kunne jeg bare hører glæde fans synge.

Havde intet resultat set og hold kæft det gør glad. Byen lever og jeg elsker det :danmarkfan: :aabfan:

Lucas forvandler bønder til løbere eller springere. Ham er den klokke klare konge. Samtidig bliver fokuser mindre på kusk , som kan splitte alt af og bør blive assist konge i suppen næste sæson.

MC har også en stor stjerne hos mig idag. Sådan som fans taler om ham, og han gør altid sit bedste. Kæmpe stærk præstation.

Van wert er en svær størrelse. Ikke meget videresalg i ham, men han er så skide elskværdig og yder altid 110%. Vil godt nok blive træt af at se ham bombe for en anden dansk klub.

Prica er ung, gå-på-mod, i nogle kampe falder han ud. Men seriøst hvem har vi haft udover spalvis på den alder, som faktisk har de kvaliteter?
Mega fedt.

Og skal selvfølgelig arbejde næste fredag når de spiller igen, håber de splitter OB af. :aabfan: :cheers:
:aabfan:

Brugeravatar
BongasBingoaften
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 18. jan 2017, 10:24
Favoritspiller: Bo Tim Rade Tiger Prica
Geografisk sted: 2300

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af BongasBingoaften » 1. maj 2021, 08:16

Hørte jeg forkert, eller blev der i går sunget en version af “we come from Liverpooool, allez, allez, allez, allez”? I så fald - hvad er teksten? :aabfan:
"Jeg føler bare lidt, at det er en legeplads for folk, der gerne vil svine truppen og spillerne til. Jeg synes bare, det er meget usagligt meget af det."
- Martin P. om debatside.dk

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 665
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af FlemmingG » 1. maj 2021, 08:30

En enlig svale er ikke lig med sommer. Men præstationen igår var uhyre opløftende! Alle præsterede på et meget højt niveau. Og så er det bare slået fast at et AaB-hold MED en Lucas i fit forfatning, er virkelig høj klasse. Han er så dygtig! Ved godt at modstanden igår ikke var nævneværdig, men tror sgu også de havde slået de fleste top-6 hold som de spillede igår.
Jeg mindes ikke at have set en bedre præstation de sidste par sæsoner. Nu gælder det om at finde stabiliteten i vores kampe, ikke flere udfald som i kampen mod Horsens.
Næste kamp bør iøvrigt give genvalg til de samme startende 11 efter den magtpræstatuon vi så igår

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Julgranen » 1. maj 2021, 08:37

BongasBingoaften skrev:
1. maj 2021, 08:16
Hørte jeg forkert, eller blev der i går sunget en version af “we come from Liverpooool, allez, allez, allez, allez”? I så fald - hvad er teksten? :aabfan:
Det var vel Ross' spillersang.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af baresi » 1. maj 2021, 08:49

jeg er spændt på om den hre 3-4-2-1 (som jeg synes det lignede - kusk og lucas mere centralt bag 1 frontangriber) bliver fast opbygning i de resterende 4 kampe og om det bliver 1. prioriteret formation i næste sæson med 1 eller 2 supplerende formationer og spilsystemer derunder så cifuentes kan omlægge stilen under 1 kamp. Eller om han går tilbage i en 4 back som 1. prioritet.
Det betyder jo også noget for de spillere man skal hente ind.

OG så er jeg spændt på hvad der sker med Fossum, Pedro og Hilje, når alle 3 kan spille fra start på samme tid. Hvordan løser man det?

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1462
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Stegosaurus » 1. maj 2021, 09:28

baresi skrev:
1. maj 2021, 08:49
jeg er spændt på om den hre 3-4-2-1 (som jeg synes det lignede - kusk og lucas mere centralt bag 1 frontangriber) bliver fast opbygning i de resterende 4 kampe og om det bliver 1. prioriteret formation i næste sæson med 1 eller 2 supplerende formationer og spilsystemer derunder så cifuentes kan omlægge stilen under 1 kamp. Eller om han går tilbage i en 4 back som 1. prioritet.
Det betyder jo også noget for de spillere man skal hente ind.

OG så er jeg spændt på hvad der sker med Fossum, Pedro og Hilje, når alle 3 kan spille fra start på samme tid. Hvordan løser man det?
Det bliver givetvis Fossum, som ryger på bænken. Kunne vi få Rosenborg til at give 5 mio. kr. for ham, skal han videre. Hans eneste spidskompetence er at løbe langt.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af abbifar » 1. maj 2021, 09:30

dyhrmaN skrev:
30. apr 2021, 18:53
Hvad var det for øvrigt for en sang der blev sunget i lang tid op til målet?
Som jeg husker det, kørte vi denne op mod 2-0 målet:

Vi står sammen om vores striber
Melodi: Moonlight Shadow (Mike Oldfield)

Vi står sammen om vor striber
Vor elskede klub – Vi er super AaB
En følelse kun vi selv begriber
Vor elskede klub – Vi er super AaB

1885 vil altid bestå
Selvom lejesvendende må forgå
Står vi stadig her med vor hjerte og sjæl
I kan ikke slå os ihjel!
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af johnfrank » 1. maj 2021, 09:40

Roses den som roses bør, som man siger.

Det er stadig tynd baggrund og det vakler stadig noget. Og spillet er vel heller ikke lige det træneren havde forestillet sig.

Men. Det virker som om han har taget nogle hårde kampe med truppen og lige nu ser det ud til at han kommer ud styrket.

Ved ikke om han har roteret af lyst eller nød eller panisk ledt efter noget der virker. Men han har hvert fald 16-17 spillere der er holdt varme og det er positivt.

Nogle spiller man havde afskrevet ser ud til at blive bedre under ham.

Så pil op herfra lige nu. To dårlige kampe i træk og så har vi balladen igen, men sådan er det. Men givetvis ro på til pausen og så skal man til at spille mod gode hold igen.



Besvar