Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Pastorius » 16. maj 2021, 19:12

Salle17 skrev:
16. maj 2021, 18:04
Magnus C har vist bedre spil i det her forår end Pedro. Og i min bog skal han starte inde før ham. Pedro tager for mange træk og holder generelt for lang tid på bolden.
Jeg er helt uenig. Pedro har været lidt usikker på bolden, men han er stadig nummer 3 i hele superligaen på Bolderobringer, taklinger og dueller vundet langs jorden. Medmindre han er småskadet er det en katastrofe han ikke spiller.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Julgranen » 16. maj 2021, 19:15

Buzz Killington skrev:
16. maj 2021, 19:09
Horsens er altså nedrykker. Så ja jeg syntes det er helt legitimt at mene at vi bør kunne slå dem uanset om det er Pedro eller MC der starter. Så store krav må man godt stille til træneren, næsten uanset spillestil.

Dog, så ser det ud til at Pedro er langt bedre i det mere direkte spil og den slags pres vi så tidligere på sæsonen end han er til at køre bolden rundt på midtbanen under Cifuentes.
Og kan spille helt frit, hvilket de sidste kampe fra deres side også viser.
Havde de spillet sådan resten af sæson var de formentlig ikke rykket ned.

Jeg ved ikke hvad det er for noget direkte spil og pres du taler om. Han spillede hans bedste kampe under Peter Feher.
Pedro har ikke fungeret siden portugisiske journalister begyndte at kime ham ned, fik ham til at medvirke i videointerviews og jeg ved ikke hvad. Den megen virak steg ham til hovedet.
AaB er nødt til at sætte en mentalcoach på ham.
Hans rolle er ikke ændret synderligt meget, han har tværtimod fået mere ansvar på bolden.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Julgranen » 16. maj 2021, 19:16

Pastorius skrev:
16. maj 2021, 19:12
Jeg er helt uenig. Pedro har været lidt usikker på bolden, men han er stadig nummer 3 i hele superligaen på Bolderobringer, taklinger og dueller vundet langs jorden. Medmindre han er småskadet er det en katastrofe han ikke spiller.
Mon ikke der er tale om mentalt arbejde med ham - han virkede helt ved siden af sig selv i de sidste kampe inden Cifuentes kom til og igen efter vinterpausen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Buzz Killington » 16. maj 2021, 19:23

Julgranen skrev:
16. maj 2021, 19:15
Buzz Killington skrev:
16. maj 2021, 19:09
Horsens er altså nedrykker. Så ja jeg syntes det er helt legitimt at mene at vi bør kunne slå dem uanset om det er Pedro eller MC der starter. Så store krav må man godt stille til træneren, næsten uanset spillestil.

Dog, så ser det ud til at Pedro er langt bedre i det mere direkte spil og den slags pres vi så tidligere på sæsonen end han er til at køre bolden rundt på midtbanen under Cifuentes.
Og kan spille helt frit, hvilket de sidste kampe fra deres side også viser.
Havde de spillet sådan resten af sæson var de formentlig ikke rykket ned.

Jeg ved ikke hvad det er for noget direkte spil og pres du taler om. Han spillede hans bedste kampe under Peter Feher.
Pedro har ikke fungeret siden portugisiske journalister begyndte at kime ham ned, fik ham til at medvirke i videointerviews og jeg ved ikke hvad. Den megen virak steg ham til hovedet.
AaB er nødt til at sætte en mentalcoach på ham.
Hans rolle er ikke ændret synderligt meget, han har tværtimod fået mere ansvar på bolden.
Det er godt nok også spekulativt det med det psykiske. Monnerup og Co havde en analyse af Pedro og den rolle han har haft under Cifu vs. Friis. Deres konklusion matcher min (underligt nok når jeg bare har stjålet den). Og den med Feher, så var det to kampe svjh.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Pastorius » 16. maj 2021, 19:25

Julgranen skrev:
16. maj 2021, 19:16
Pastorius skrev:
16. maj 2021, 19:12
Jeg er helt uenig. Pedro har været lidt usikker på bolden, men han er stadig nummer 3 i hele superligaen på Bolderobringer, taklinger og dueller vundet langs jorden. Medmindre han er småskadet er det en katastrofe han ikke spiller.
Mon ikke der er tale om mentalt arbejde med ham - han virkede helt ved siden af sig selv i de sidste kampe inden Cifuentes kom til og igen efter vinterpausen.
Jeg er ikke sikker på der er så stor forskel i præstationerne. Han har - som alle andre unge spillere, brug for en at støtte sig op af, men selvfølgelig skal han lige genvinde troen på sig selv. Jeg giver ikke meget for mentalt arbejde - det der virker er at forbedre spillet, stille og roligt, så kommer selvtilliden tilbage.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Julgranen » 16. maj 2021, 19:39

Buzz Killington skrev:
16. maj 2021, 19:23
Det er godt nok også spekulativt det med det psykiske. Monnerup og Co havde en analyse af Pedro og den rolle han har haft under Cifu vs. Friis. Deres konklusion matcher min (underligt nok når jeg bare har stjålet den). Og den med Feher, så var det to kampe svjh.
Man kan da konstatere, at det var da al opmærksomheden kom at han startede med at underpræstere.
Under Friis blev der stillet meget få krav til hans deltagelse i pasningsspillet. Kampen mod Brøndby under Feher var den første hvor han for alvor tog taktstokken.
I slutningen af året kom de så snigende, de kampe hvor han startede med at lave fuldstændig hovedløse afleveringer, løb ind i blindgyder konstant, vendte bolden hjem konstant osv.
For mig virker det til at man forsøger ligeså stille at give ham selvtillid igen - og Cifuentes’ metode har virket på andre spillere, der har været væsentligt bedre end de var under Friis.
Prica, Kusk, Ross osv.
For selvfølgelig har han et højt topniveau! Det virker bare til at det kollapsede skifte steg ham lidt til hovedet, og det er ikke første gang man ser det hos unge spillere.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af FlæskeFrank » 16. maj 2021, 19:48

Kan se, at vi allerede skal spille på onsdag igen. Gad vide om Hiljemark får startplads eller det er en runde for tidligt.
For hans betydning kan bare ikke overvurderes. Og så skal Hiljemark jo spilles, hvis han skal håbe på EM-billet.
- FlæskeFrank

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Lyfe » 16. maj 2021, 20:05

FlæskeFrank skrev:
16. maj 2021, 19:48
Kan se, at vi allerede skal spille på onsdag igen. Gad vide om Hiljemark får startplads eller det er en runde for tidligt.
For hans betydning kan bare ikke overvurderes. Og så skal Hiljemark jo spilles, hvis han skal håbe på EM-billet.
Håber at vi starter med ham selvom han kun er klar til en halvleg. Vil hellere skifte ham ud når vi er foran 2-0 end skifte ham ind når vi skal jagte og vende en kamp i anden halvleg.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Pastorius » 16. maj 2021, 20:06

FlæskeFrank skrev:
16. maj 2021, 19:48
Kan se, at vi allerede skal spille på onsdag igen. Gad vide om Hiljemark får startplads eller det er en runde for tidligt.
For hans betydning kan bare ikke overvurderes. Og så skal Hiljemark jo spilles, hvis han skal håbe på EM-billet.
Det tror jeg ikke på han gør. Det bliver tidligst i en evt. playoff-kamp
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Funky » 16. maj 2021, 20:19

MC gjorde det altså udmærket i dag. Jeg er mere skeptisk overfor, om vi får nok ud af Fossum lige for øjeblikket.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Hanga » 16. maj 2021, 20:24

Funky skrev:
16. maj 2021, 20:19
MC gjorde det altså udmærket i dag. Jeg er mere skeptisk overfor, om vi får nok ud af Fossum lige for øjeblikket.
Fossum er simpelthen bare bedre når han kommer længere frem på banen, det må vi konstatere. Han har det med at falde ud af kampene når han kommer ned på den centrale midtbane, hvor han fylder for lidt.

Hvis ellers vi kunne få 4-2-3-1 systemet til at fungere, ser jeg følgende som idealopstilling med nuværende trup. På papiret er det en start 11'er, der burde være selvskreven til top 6.

Rinne
Palle - T - Ross - Ahlmann
Pedro - Hilje
Kusk - Fossum - Lucas
Prica
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Julgranen » 16. maj 2021, 20:26

Hanga skrev:
16. maj 2021, 20:24
Fossum er simpelthen bare bedre når han kommer længere frem på banen, det må vi konstatere. Han har det med at falde ud af kampene når han kommer ned på den centrale midtbane, hvor han fylder for lidt.

Hvis ellers vi kunne få 4-2-3-1 systemet til at fungere, ser jeg følgende som idealopstilling med nuværende trup. På papiret er det en start 11'er, der burde være selvskreven til top 6.

Rinne
Palle - T - Ross - Ahlmann
Pedro - Hilje
Kusk - Fossum - Lucas
Prica
Enig, det er den bedste og mest kompetente start-11'er vi kan spille med. Fossum var totalt usynlig i dag, ikke nok på bolden... og så har han en markant aktie i Horsens' føringsmål sammen med Magnus.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Funky » 16. maj 2021, 20:29

Hanga skrev:
16. maj 2021, 20:24
Funky skrev:
16. maj 2021, 20:19
MC gjorde det altså udmærket i dag. Jeg er mere skeptisk overfor, om vi får nok ud af Fossum lige for øjeblikket.
Fossum er simpelthen bare bedre når han kommer længere frem på banen, det må vi konstatere. Han har det med at falde ud af kampene når han kommer ned på den centrale midtbane, hvor han fylder for lidt.

Hvis ellers vi kunne få 4-2-3-1 systemet til at fungere, ser jeg følgende som idealopstilling med nuværende trup. På papiret er det en start 11'er, der burde være selvskreven til top 6.

Rinne
Palle - T - Ross - Ahlmann
Pedro - Hilje
Kusk - Fossum - Lucas
Prica
Bortset fra, at jeg pt synes, MC er klart foran Ferreira, og at Tom stadig er en rigtig god angriber...enig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Ibiza Polar

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Ibiza Polar » 16. maj 2021, 20:40

Hanga skrev:
16. maj 2021, 20:24
Fossum er simpelthen bare bedre når han kommer længere frem på banen, det må vi konstatere. Han har det med at falde ud af kampene når han kommer ned på den centrale midtbane, hvor han fylder for lidt.

Hvis ellers vi kunne få 4-2-3-1 systemet til at fungere, ser jeg følgende som idealopstilling med nuværende trup. På papiret er det en start 11'er, der burde være selvskreven til top 6.

Rinne
Palle - T - Ross - Ahlmann
Pedro - Hilje
Kusk - Fossum - Lucas
Prica
Jeg er helt enig. I min verden er det den oplagte opstilling. Til gengæld er det også to CB’s uden ret mange pasningsevner. Vi mangler virkelig et alternativ til Ross på højt niveau og sekundært en dygtigere højre back.

Derudover vil det være oplagt med en angriber, der kan dele spilletiden med Prica. Det er svært et bænke Prica pt., og det er svært at hente en angriber til at starte fra bænken. Her burde man strække sig længere for at beholde Tom, HVIS Prica pludselig skal til at starte mere.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Hanga » 16. maj 2021, 20:43

Julgranen skrev:
16. maj 2021, 20:26
Hanga skrev:
16. maj 2021, 20:24
Fossum er simpelthen bare bedre når han kommer længere frem på banen, det må vi konstatere. Han har det med at falde ud af kampene når han kommer ned på den centrale midtbane, hvor han fylder for lidt.

Hvis ellers vi kunne få 4-2-3-1 systemet til at fungere, ser jeg følgende som idealopstilling med nuværende trup. På papiret er det en start 11'er, der burde være selvskreven til top 6.

Rinne
Palle - T - Ross - Ahlmann
Pedro - Hilje
Kusk - Fossum - Lucas
Prica
Enig, det er den bedste og mest kompetente start-11'er vi kan spille med. Fossum var totalt usynlig i dag, ikke nok på bolden... og så har han en markant aktie i Horsens' føringsmål sammen med Magnus.
Ja jeg synes sådan set målet udstiller hvor dårligt vores presspil var i 1 halvleg. Det var halvhjertet og slet ikke med den aggressivitet der skal til. Først går Kusk i sin modstander, men Horsens spilleren får spillet den videre, hvilket får Fossum til at gå i et halvt pres, men bliver nemt rundet. MC er trukket ud i samme side for at dække det rum Fossum efterlod, hvilket så gav et kæmpe frit område foran vores felt, som Horsens let kunne spille bolden ind i. Et rigtig godt eksempel på et hold der slet ikke får udført den gameplan der var lagt. Hvad det så skyldes, er det store spørgsmål.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Klaus » 16. maj 2021, 20:48

Jeg synes det ser ud til, at vi har problemer flere steder. På midtbanen synes jeg ikke Fossum leverer nok. Magnus har spillet bedre, men hans niveau er langt, langt under det vi har set Pedro kan. Måske tiden er kommet til at kigge på om vi skal erstatte Fossum med en bedre midtbanespiller, hvis vi ikke vil rykke ham længere frem på banen. Jeg synes også Thelander mangler at stemple rigtigt ind, han er kaptajn og dermed chef for det hele på banen. Det er skræmmende så meget vi mangler Okore, som jeg ikke troede havde den betydning, han åbenbart har haft. Thelander er på ingen måde en spillende forsvarer, og det er også fint nok, hvis vi altså ikke ofte spillede bolden rundt mellem vores forsvarere.

Bedst i dag synes jeg faktisk var Hannesbo. Ja, han brændte nogle store chancer. Men han var der og lavede en kæmpe indsats. Hvis han får lidt mere koldblodighed i afslutningerne kan han meget vel blive en af de helt store. Og så kan man kun undre sig over Cifuentes tanker om at erstatte Kusk med Børsting....

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af BoT » 16. maj 2021, 21:21

Pastorius skrev:
16. maj 2021, 19:09
BoT skrev:
16. maj 2021, 17:51
Legum Magister skrev:
16. maj 2021, 16:43
Jeg sad og så kampen samme med et par venner, der som jeg har fulgt AaB i 40+ år. Efter med gru at have set, at Magnus Christensen var i startopstillingen, og efter for guderne må vide hvilken gang at have kunnet konstatere, at han formår at falde igennem på et ellers svagt AaB-hold, kom vi til at diskutere, hvorvidt AaB egentlig i alle de år vi har fulgt klubben, har haft en dårligere spiller end Magnus Christensen.

Umiddelbart må der næsten have været dårligere spillere på holdet, da klubben lå og rodede rundt i bunden af 3. division i sæsonerne '82 og '83; men der var som sådan ikke nogle navne, der stod tilstrækkeligt klart i hukommelsen, hvilket en så eklatant mangel på kvalitet ellers burde være garant for.

Vi kunne dog blive enige om, at AaB ikke har haft en dårligere spiller i superligaen med 50+ førsteholdskampe. Han fremstår som legmeliggørelsen af AaB's fundamentale problemer. Det var alt, alt, alt for sent, at Hiljemark kom på banen i stedet for Magnus Christensen, og at Cifuentes i det hele taget benytter Magnus Christensen er bestemt ikke noget, der vækker tillid til hans evner som træneren, der skal bringe klubben tilbage til toppen af dansk fodbold.
Du er helt væk. Magnus spillede glimrende idag, vandt sine dueller, satte spillet rigtig godt og optrådte meget velovervejet og klogt. Og så satte han en svinertackling ind, da vi så dårligst ud. Stærkt.
Hiljemark havde én god aktion, men smed ellers bolden væk stort set hver gang, han havde den - bla. med en stor chance til Horsens som følge. Han er meget rusten.

Tag de forudindtagede briller af næste gang, du ser bold.
Jeg er helt uenig. Det er muligt han er fin når han lige er i fokus, men han er helt væk placeringsmæssigt, kommer for sent for ofte, og har intet drive. Hiljemark er muligvis langt fra topformen, men har var med afstand den bedste spiller på banen i dag. Han gør sig spilbar, diregerer og er hele tiden der hvor det sker. Nøjagtig som en midtbanespiller skal være.
Helt uenig. Hiljemark er virkelig rusten, mistet bolden stort set hver gang, han har den, og laver kun én god aktion (ved målet). Har et boldtab, der er tæt på at koste mål.

Magnus vinder masser af bolde, skiller sig glimrende af med den, og placerer sig klogt konstant.

Hiljemark har brug for meget spilletid for at komme tilbage i topform, og det skal hen selvfølgelig have. Men han er godt nok langt fra efterårets niveau.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Julgranen » 16. maj 2021, 21:24

Klaus skrev:
16. maj 2021, 20:48
Og så kan man kun undre sig over Cifuentes tanker om at erstatte Kusk med Børsting....
Hvorfor? Det bytte har han lavet i et hav af kampe, og flere gange med held.
Når spillerne er kørt træt, så er det bedre at få ny energi ind. Kusk havde fået en skidt start på 2. halvleg.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af BoT » 16. maj 2021, 21:25

R Rosenberg skrev:
16. maj 2021, 17:59
BoT skrev:
16. maj 2021, 17:51
Legum Magister skrev:
16. maj 2021, 16:43
Jeg sad og så kampen samme med et par venner, der som jeg har fulgt AaB i 40+ år. Efter med gru at have set, at Magnus Christensen var i startopstillingen, og efter for guderne må vide hvilken gang at have kunnet konstatere, at han formår at falde igennem på et ellers svagt AaB-hold, kom vi til at diskutere, hvorvidt AaB egentlig i alle de år vi har fulgt klubben, har haft en dårligere spiller end Magnus Christensen.

Umiddelbart må der næsten have været dårligere spillere på holdet, da klubben lå og rodede rundt i bunden af 3. division i sæsonerne '82 og '83; men der var som sådan ikke nogle navne, der stod tilstrækkeligt klart i hukommelsen, hvilket en så eklatant mangel på kvalitet ellers burde være garant for.

Vi kunne dog blive enige om, at AaB ikke har haft en dårligere spiller i superligaen med 50+ førsteholdskampe. Han fremstår som legmeliggørelsen af AaB's fundamentale problemer. Det var alt, alt, alt for sent, at Hiljemark kom på banen i stedet for Magnus Christensen, og at Cifuentes i det hele taget benytter Magnus Christensen er bestemt ikke noget, der vækker tillid til hans evner som træneren, der skal bringe klubben tilbage til toppen af dansk fodbold.
Du er helt væk. Magnus spillede glimrende idag, vandt sine dueller, satte spillet rigtig godt og optrådte meget velovervejet og klogt. Og så satte han en svinertackling ind, da vi så dårligst ud. Stærkt.
Hiljemark havde én god aktion, men smed ellers bolden væk stort set hver gang, han havde den - bla. med en stor chance til Horsens som følge. Han er meget rusten.

Tag de forudindtagede briller af næste gang, du ser bold.
Nej. Det lyder til, at de skal tage flere forudindtagede briller af (sammen med et par venner), og at de skulle have gjort det for mange år siden (40+ år), hvis ikke de kan se, at Magnus er en åbenbaring i dansk fodbold.
Eller også er de bare idioter, som alle andre, der heller ikke kan se det?

Manden og vennerne har sgu da en ret reel pointe, når de anfører, at det siger alt om, hvad det er for en sump, AaB i årevis har befundet sig i, når en spiller SÅ middelmådig (og oftest fornærmende dårlig) kan få lov at spille 115 kampe.
Så kan man diskutere nuancer om, HVOR dårlig han er, men selv du må da kunne se, at det da siger noget om de seneste 7 års suppedas, at det sker.
Nu lægger jeg ikke meget sandhedsværdi i en bruger og hans makkeres vurdering. I hvert fald ikke, når de tilsyneladende ikke har set kampen særlig nøje.

Magnus spillede glimrende og har virkelig modbevist mange herinde ved at kæmpe sig tilbage på holdet. Stærk karakter.

Når Hiljemark og Ferreira kommer tilbage i topform, er Magnus en stærk backup.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021

Indlæg af Julgranen » 16. maj 2021, 21:29

BoT skrev:
16. maj 2021, 21:21
Helt uenig. Hiljemark er virkelig rusten, mistet bolden stort set hver gang, han har den, og laver kun én god aktion (ved målet). Har et boldtab, der er tæt på at koste mål.

Magnus vinder masser af bolde, skiller sig glimrende af med den, og placerer sig klogt konstant.

Hiljemark har brug for meget spilletid for at komme tilbage i topform, og det skal hen selvfølgelig have. Men han er godt nok langt fra efterårets niveau.
Der må være kronede dage i den københavnske underverden, når selv kommunikationstyper er begyndt at snuse til fata morgana-pulver.

Gider du se hvor han løber henne ved det første mål?

Besvar