Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af FlæskeFrank » 25. maj 2021, 23:53

Hovedet skrev:
25. maj 2021, 23:36
Ah, hvor meget "hår på brystet" fik Esbjerg af deres enlige dobbeltopgør i 2019, hvorpå de rykkede ned samme sæson? Hvor meget hår tittede frem på brystkasserne i Haderslev efter deres europæiske "eventyr" i år? Og det samme kan vel siges om AaBs opgør mod Sarajevo tilbage i 2009.

Europæisk fodbold er kun noget værd, hvis vi når et gruppespil. Og i tilfældet Conference League er dette alene økonomi og såmænd ikke noget vildt beløb endda. Sportsligt er det til at lukke op at skide i; vores EL-pulje mod Steaua Bukarest, Dynamo Kiev og Rio Ave i 2014 kommer til at fremstå som 3 x Barcelona i sammenligning med den, vi alligevel efter al sandsynlighed ikke kvalificerer os til i konferenceligaen.

Vi må se det store i det små og på det nærmeste redde en sæson ved at efterlade et tavst Aarhus og en indebrændt David nu her på fredag og naturligvis ikke i morgen, som jeg for skade at skrive i forrige indlæg.
Hvem har tisset på din sukkermad ?

Der er ingen grund til at falde på halen over den nye turnering, men afvise den som en skodturnering er simpelthen for tumpet. Hvis vi vil vokse, så er vi bare nød til at tage omkring den turnering - både økonomisk OG sportslig - selvom det selvfølgelig vil være rarere at spille Champions League. Det er sådan præmisserne er i dag - og så kan du godt drømme dig tilbage til mesterholdsturnering med udelukkende mestre. Men det er bare ikke virkelighed.

Din præmis med at det kun er interessant, hvis man når gruppespillet. Newsflash - ja, det er væsentlig sjovere at vinde turneringen end blive slået ud i første runde.

Toto-cuppen var også lort i 2007. Ja, altså lige indtil det gav en billet til gruppespillet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Yankee » 26. maj 2021, 08:24

Gnu skrev:
25. maj 2021, 16:44
Har I læst op på formatet for Conference League? Tredjerangsklubber fra de gode ligaer, affald fra Champions League og Europa League samt en masse klubber ingen kender fra kedelige fodboldlande. Samtidig er der virkelig lang vej fra kvalifikationsrunderne til et gruppespil, så der er stor sandsynlighed for at blive slået ud af Lokomotiv Plovfure eller Dinamo Trabant. Jeg synes virkelig ikke, at det er en interessant turning, så for min skyld må AGF gerne få den plads.
Er for en gangs skyld lodret uenig med dig.

Conference League får masser af fede deltagere. Er det så uinteressant at møde Villarreal, Tottenham, Union Berlin, Roma, Feyenoord eller Vitesse Arnhem? De er alle med i Conference League-kvallen næste sæson.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Nitten » 26. maj 2021, 08:26

Mephisto2 skrev:
25. maj 2021, 19:45
Klaus skrev:
25. maj 2021, 19:44
Tjaaaa, den anden dag gik spillere og tilskuere i Union Berlin amok, fordi de havde kvalificeret sig til den turnering. Jeg tænker det kunne blive noget af en away-tur... Det sagt, lever jeg også fint med at vi koncentrerer os om ligaen, hvis det er det der skal til...
Lyder som en fin, fin tur.
Ja det kunne blive godt med en Berlin tur

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Nitten » 26. maj 2021, 08:28

Nitten skrev:
26. maj 2021, 08:26
Mephisto2 skrev:
25. maj 2021, 19:45
Klaus skrev:
25. maj 2021, 19:44
Tjaaaa, den anden dag gik spillere og tilskuere i Union Berlin amok, fordi de havde kvalificeret sig til den turnering. Jeg tænker det kunne blive noget af en away-tur... Det sagt, lever jeg også fint med at vi koncentrerer os om ligaen, hvis det er det der skal til...
Lyder som en fin, fin tur.
Ja det kunne blive godt med en Berlin tur.

Jeg forstår overhovedet ikke argumenterne for at vi Ikke vil få noget positiv ud af deltagelse i europæiske kampe ?? Er det ikke ligesom en af de ting vi altid kæmper for at opnå ?

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2613
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af baresi » 26. maj 2021, 09:05

Det gode ved den her kamp helt til slut i sæsonen det er da at vi får en lille test på hvor langt Cifu er kommet med holdet. Nu skal vi møde et AGF der har etableret sig i toppen og leveret en ganske god sæson. De står med et godt hold, og en god base og højere bundniveau.
nu skal vi ud at give dem kamp til stregen, og trods lucas fravær så ser jeg ikke vi er så meget ringere på papiret.
Håber det bliver en lige kamp, hvor AaB får tæmmet Agfs Fysik, og ikke lader sig gå på af deres evindelige barnagtige provokationer. Og så må VanWeert sgu godt putte et par afskedsbolde i kassen.
Ham har jeg simpelthen den største sympati for overhovedet. :-)

Coldhawk
2. div
2. div
Indlæg: 135
Tilmeldt: 7. maj 2007, 11:42
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Coldhawk » 26. maj 2021, 09:54

FlæskeFrank skrev:
25. maj 2021, 15:00
Hvor kan man oddse på, om TV3s optakt til vores kamp mod AGF fyldes med Brøndbys mesterskabsfejring ?

Med en times optakt til kampen, så bliver de vel nød til at bringe 5 min. med både AaB og AGF optakt(spørgsmål - hvordan er det at følge Brøndby ud i Europa!)
Put me down for 500 on that bet. Har droppet at se deres optakter af samme grund.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Lindmark » 26. maj 2021, 11:01

Yankee skrev:
26. maj 2021, 08:24
Gnu skrev:
25. maj 2021, 16:44
Har I læst op på formatet for Conference League? Tredjerangsklubber fra de gode ligaer, affald fra Champions League og Europa League samt en masse klubber ingen kender fra kedelige fodboldlande. Samtidig er der virkelig lang vej fra kvalifikationsrunderne til et gruppespil, så der er stor sandsynlighed for at blive slået ud af Lokomotiv Plovfure eller Dinamo Trabant. Jeg synes virkelig ikke, at det er en interessant turning, så for min skyld må AGF gerne få den plads.
Er for en gangs skyld lodret uenig med dig.

Conference League får masser af fede deltagere. Er det så uinteressant at møde Villarreal, Tottenham, Union Berlin, Roma, Feyenoord eller Vitesse Arnhem? De er alle med i Conference League-kvallen næste sæson.
Jeg er sgu lidt rystet over holdningen til vores mulighed for europæisk blandt en del herinde. Det er da derfor vi kæmper en hel sæson - for muligheden for at kvalificere os til Europa. Om turneringen hedder Messeby-cup eller CaruL er da mindre vigtigt.

Superligaen er i bedste fald en andenrangsliga og derfor passer det fint med anden-/tredjerangs modstandere til os der formår at kvalificere sig. Er vi så (u)heldige at rende ind i Roma eller lignende, så må vi tage de tæsk og den oplevelse. Er det sølvvinderen fra Moldova så er det også ok. Jeg vil i hvert fald glæde mig til hvert eneste minut, selv hvis det kun bliver til et par hundrede.

Derudover vil fryden over at slå 'GF på fredag være enorm.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
The Double
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. maj 2021, 11:19
Favoritspiller: Kasper Kusk

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af The Double » 26. maj 2021, 11:39

Lindmark skrev:
26. maj 2021, 11:01
Yankee skrev:
26. maj 2021, 08:24
Gnu skrev:
25. maj 2021, 16:44
Har I læst op på formatet for Conference League? Tredjerangsklubber fra de gode ligaer, affald fra Champions League og Europa League samt en masse klubber ingen kender fra kedelige fodboldlande. Samtidig er der virkelig lang vej fra kvalifikationsrunderne til et gruppespil, så der er stor sandsynlighed for at blive slået ud af Lokomotiv Plovfure eller Dinamo Trabant. Jeg synes virkelig ikke, at det er en interessant turning, så for min skyld må AGF gerne få den plads.
Er for en gangs skyld lodret uenig med dig.

Conference League får masser af fede deltagere. Er det så uinteressant at møde Villarreal, Tottenham, Union Berlin, Roma, Feyenoord eller Vitesse Arnhem? De er alle med i Conference League-kvallen næste sæson.
Jeg er sgu lidt rystet over holdningen til vores mulighed for europæisk blandt en del herinde. Det er da derfor vi kæmper en hel sæson - for muligheden for at kvalificere os til Europa. Om turneringen hedder Messeby-cup eller CaruL er da mindre vigtigt.

Superligaen er i bedste fald en andenrangsliga og derfor passer det fint med anden-/tredjerangs modstandere til os der formår at kvalificere sig. Er vi så (u)heldige at rende ind i Roma eller lignende, så må vi tage de tæsk og den oplevelse. Er det sølvvinderen fra Moldova så er det også ok. Jeg vil i hvert fald glæde mig til hvert eneste minut, selv hvis det kun bliver til et par hundrede.

Derudover vil fryden over at slå 'GF på fredag være enorm.

Hvis Vi skal ud at spille europæisk hvordan kan det ikke være fedt :danmarkfan:
Kasper Kusk er Gud

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4473
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af le Cid » 26. maj 2021, 12:56

Selvfølgelig skal vi altid satse på og drømme om Europæisk fodbold. Jeg kommer næppe til at se en eneste Conference League kamp, som AaB ikke deltager i, men selvom turneringen er ret uinteressant, så er 20+ millioner altså rigtig mange penge for en klub som AaB. Det bliver sikkert svært at kvalificere sig, men vi skal de ikke give op på forhånd. Vi har været i CL to gange og ditto i EL, og det var da heller ikke let.

Jeg har ikke styr på, hvornår transfervinduet lukker, men en kvalifikation til europæisk gruppespil kan sagtens være argumentet der gør, at en potentiel ny spiller vælger os frem for Gjæf eller RendOs. Desuden vil et par gode kampe i Conference League helt sikkert også øge salgsprisen på eks. en spiller som Ross ganske betragteligt.

På den anden side kan vi jo også bare give op på forhånd. Vi kan endda gå så langt som til at lade os rykke ned i første division - vi vinder jo alligevel aldrig i superligaen igen!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Lomaha » 26. maj 2021, 13:37

Det bedste ved den kamp er AaBs mulighed for at sende Patrick Olsen og AGF ud af Europa-spillet. Som jeg husker det, så var hans begrundelse for skiftet, at der var større muligheder for at spille europæisk med AGF....

Brugeravatar
The Double
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. maj 2021, 11:19
Favoritspiller: Kasper Kusk

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af The Double » 26. maj 2021, 15:13

Lomaha skrev:
26. maj 2021, 13:37
Det bedste ved den kamp er AaBs mulighed for at sende Patrick Olsen og AGF ud af Europa-spillet. Som jeg husker det, så var hans begrundelse for skiftet, at der var større muligheder for at spille europæisk med AGF....
det kunne være det så godt :aabfan:
Kasper Kusk er Gud

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Uldahl » 26. maj 2021, 15:17

Lindmark skrev:
26. maj 2021, 11:01
Yankee skrev:
26. maj 2021, 08:24
Gnu skrev:
25. maj 2021, 16:44
Har I læst op på formatet for Conference League? Tredjerangsklubber fra de gode ligaer, affald fra Champions League og Europa League samt en masse klubber ingen kender fra kedelige fodboldlande. Samtidig er der virkelig lang vej fra kvalifikationsrunderne til et gruppespil, så der er stor sandsynlighed for at blive slået ud af Lokomotiv Plovfure eller Dinamo Trabant. Jeg synes virkelig ikke, at det er en interessant turning, så for min skyld må AGF gerne få den plads.
Er for en gangs skyld lodret uenig med dig.

Conference League får masser af fede deltagere. Er det så uinteressant at møde Villarreal, Tottenham, Union Berlin, Roma, Feyenoord eller Vitesse Arnhem? De er alle med i Conference League-kvallen næste sæson.
Jeg er sgu lidt rystet over holdningen til vores mulighed for europæisk blandt en del herinde. Det er da derfor vi kæmper en hel sæson - for muligheden for at kvalificere os til Europa. Om turneringen hedder Messeby-cup eller CaruL er da mindre vigtigt.

Superligaen er i bedste fald en andenrangsliga og derfor passer det fint med anden-/tredjerangs modstandere til os der formår at kvalificere sig. Er vi så (u)heldige at rende ind i Roma eller lignende, så må vi tage de tæsk og den oplevelse. Er det sølvvinderen fra Moldova så er det også ok. Jeg vil i hvert fald glæde mig til hvert eneste minut, selv hvis det kun bliver til et par hundrede.

Derudover vil fryden over at slå 'GF på fredag være enorm.
Som talt ud af min mund. jeg fatter ikke denne tanke gang med bare at ligge sig ned, og sige vi har alligevel ikke en chance. Og det er bedre at bygge holdet op til næste år, fordi vi ellers risikere skader.

Hvad fanden er det vi spiller for? Er det ikke for at vinde alle de kampe vi stiller op i? Den ambition skal vi sgu da have som klub, vi har sgu da før slået store hold ud når vi har spillet Europæisk. Det kan vi sgu godt gøre igen, tro nu bare en lille smule på holdet og klubben. Og overlad den taber mentalitet til konens strikke klub.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 26. maj 2021, 18:01

Uldahl skrev:
26. maj 2021, 15:17
Lindmark skrev:
26. maj 2021, 11:01
Yankee skrev:
26. maj 2021, 08:24
Gnu skrev:
25. maj 2021, 16:44
Har I læst op på formatet for Conference League? Tredjerangsklubber fra de gode ligaer, affald fra Champions League og Europa League samt en masse klubber ingen kender fra kedelige fodboldlande. Samtidig er der virkelig lang vej fra kvalifikationsrunderne til et gruppespil, så der er stor sandsynlighed for at blive slået ud af Lokomotiv Plovfure eller Dinamo Trabant. Jeg synes virkelig ikke, at det er en interessant turning, så for min skyld må AGF gerne få den plads.
Er for en gangs skyld lodret uenig med dig.

Conference League får masser af fede deltagere. Er det så uinteressant at møde Villarreal, Tottenham, Union Berlin, Roma, Feyenoord eller Vitesse Arnhem? De er alle med i Conference League-kvallen næste sæson.
Jeg er sgu lidt rystet over holdningen til vores mulighed for europæisk blandt en del herinde. Det er da derfor vi kæmper en hel sæson - for muligheden for at kvalificere os til Europa. Om turneringen hedder Messeby-cup eller CaruL er da mindre vigtigt.

Superligaen er i bedste fald en andenrangsliga og derfor passer det fint med anden-/tredjerangs modstandere til os der formår at kvalificere sig. Er vi så (u)heldige at rende ind i Roma eller lignende, så må vi tage de tæsk og den oplevelse. Er det sølvvinderen fra Moldova så er det også ok. Jeg vil i hvert fald glæde mig til hvert eneste minut, selv hvis det kun bliver til et par hundrede.

Derudover vil fryden over at slå 'GF på fredag være enorm.
Som talt ud af min mund. jeg fatter ikke denne tanke gang med bare at ligge sig ned, og sige vi har alligevel ikke en chance. Og det er bedre at bygge holdet op til næste år, fordi vi ellers risikere skader.

Hvad fanden er det vi spiller for? Er det ikke for at vinde alle de kampe vi stiller op i? Den ambition skal vi sgu da have som klub, vi har sgu da før slået store hold ud når vi har spillet Europæisk. Det kan vi sgu godt gøre igen, tro nu bare en lille smule på holdet og klubben. Og overlad den taber mentalitet til konens strikke klub.
Hørt, vi skal gå benhårdt efter Europa. For mit vedkommende vil jeg sætte stor pris på at se Moldovas sølvvinder på stadion fremfor at se Randers' for 25. gang

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Hovedet » 26. maj 2021, 20:55

Lomaha skrev:
26. maj 2021, 13:37
Det bedste ved den kamp er AaBs mulighed for at sende Patrick Olsen og AGF ud af Europa-spillet. Som jeg husker det, så var hans begrundelse for skiftet, at der var større muligheder for at spille europæisk med AGF....
Ja, det er også det, der for alvor trigger mig i forhold til den kamp, da alt det andet fortoner sig i fjern fremtids tåger og diffus spekulation.

Bevares, hæver vi konferencetrofæet over vore hoveder efter finalesejr over Sigma Olomouc (der jo i sin tid snød os for 1. pladsen på den berømte CIES-liste over flest spillere af egen avl i truppen), så vil vi jo for tid og evighed se tilbage på fredagens kamp i Aarhus med forrædiske tårer i øjenkrogen og tænke: "Det var hér, vores rejse mod stjernerne begyndte". Iflg. TiPS-bladet vinder vi i øvrigt opgøret mod AGF:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... agf-AaB-14

Cpeder
Landshold
Landshold
Indlæg: 781
Tilmeldt: 22. jun 2006, 11:00
Favoritspiller: Jes Hoegh
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Cpeder » 26. maj 2021, 21:03

Hold da op. Fredagen skal da i hus af den ene grund at det vil være så pisse meget fryd at ødelægge GFs sæson.

Er der i øvrigt planer om en rød/hvid flag alle hele vejen ind af Ringgaden og ind af Stadion alle? Nu hvor vi ikke må komme ind på stadion? Vi er desværre på ferie, men man kan vel “gå en tur” i parken og råbe lidt…
Blæsten går frisk over Limfjordens vande,
rusker dem op til vågen flugt,
jager dem mellem de favnende strande,
fylder med toner hver en bugt.
Og sømanden synger bag sit rat
på krydstogt fra Nordsø til Kattegat.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Moen » 26. maj 2021, 21:43

Nogen snakkede om, at Fossums udtalelse kunne give AGF et par ekstra procenter.

At én af deres største profiler, Kevin Diks, nu er rygtet til Brøndby, må sgu skabe noget ravage hos dem..

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af FlæskeFrank » 27. maj 2021, 10:40

Uden at have faktatjekket, så har jeg opfattelsen, at Fossum er faldet lidt i synlighed/betydning i takt med, at Lucas er kommet tilbage. Fossums rolle har ikke været den samme.

Så forventer en brandkamp af Fossum, desværre.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Moen » 27. maj 2021, 10:47

FlæskeFrank skrev:
27. maj 2021, 10:40
Uden at have faktatjekket, så har jeg opfattelsen, at Fossum er faldet lidt i synlighed/betydning i takt med, at Lucas er kommet tilbage. Fossums rolle har ikke været den samme.

Så forventer en brandkamp af Fossum, desværre.
Målt på målinvolveringer, er det sandt nok. Han var satme god mod SønderjyskE, da Lucas udgik.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 259
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Lyngehoevdingen » 27. maj 2021, 12:30

Prica22 skrev:
26. maj 2021, 21:43
Nogen snakkede om, at Fossums udtalelse kunne give AGF et par ekstra procenter.

At én af deres største profiler, Kevin Diks, nu er rygtet til Brøndby, må sgu skabe noget ravage hos dem..
Måske skaber det ravage blandt fans, men spillerne ved sgu da godt, hvilken branche, de er i. De fleste er væk om to år, og mange er væk allerede om to uger. Sådan har det været al den tid de enten har været fodboldspillere eller har drømt om at blive det. Så det spiller naturligvis ingen rolle overhovedet.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 28.05.2021

Indlæg af Moen » 27. maj 2021, 12:51

Lyngehoevdingen skrev:
27. maj 2021, 12:30
Prica22 skrev:
26. maj 2021, 21:43
Nogen snakkede om, at Fossums udtalelse kunne give AGF et par ekstra procenter.

At én af deres største profiler, Kevin Diks, nu er rygtet til Brøndby, må sgu skabe noget ravage hos dem..
Måske skaber det ravage blandt fans, men spillerne ved sgu da godt, hvilken branche, de er i. De fleste er væk om to år, og mange er væk allerede om to uger. Sådan har det været al den tid de enten har været fodboldspillere eller har drømt om at blive det. Så det spiller naturligvis ingen rolle overhovedet.
Jeg tror ihvertfald det opvejer den fordel, de skulle have fået af Fossums udtalelser :D

Når det er til en klub som hele byen foragter, tror jeg godt du kan forvente, at det har en (nok lille) påvirkning. Tvivler på at PO og Tengstedt havde pyntet i AaBs omklædningsrum, hvis rygterne om GF var kommet frem tidligere.

Besvar