Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2997
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af raekkeettre » 24. jul 2021, 22:09

Prica22 skrev:
24. jul 2021, 21:57
raekkeettre skrev:
24. jul 2021, 21:45
Prica22 skrev:
24. jul 2021, 21:31
raekkeettre skrev:
24. jul 2021, 21:28
Salle17 skrev:
24. jul 2021, 21:14
doukas skrev:
24. jul 2021, 20:41


Jep

Pinligt. Især når det var AaB/Inge, der valgte Dalsgaard fra og ikke omvendt. Er sikker på at Dalle ville slutte af i AaB, men Inge vil det anderledes. Det er okay, man bu'her af manden, bevares, han spiller for heden, men sådan nogle flosker er decideret skadelig for AaB's brand.
Når man ser på Dalle idag, kan man kun slå sig i hovedt over at Inge ikke vil ha ham....han var suveræn i alt hvad han lavede og var Klasse.
Vi aner ikke hvad han havde kostet i løn og hvad man ellers skulle give afkald på. Når jeg ser Falk i FCK, er jeg da også ærgerlig over at han ikke er i AaB.
What?! Hvad dælen er det for et argument. Dalle vil til AaB, men vi havde andre planer og sagde nej....lad den lige stå, efter vi så hvilken spiller han er idag....
Kender du hans løn?
Ved du om de overhoved snakkede om løn. Dalle ringede og de sagde de havde andre planer? Men når en spiller ringer, en landholdspiller, en der har spillet en klub i Premier League som anfører, og en kulturbære i AaB inden han tog afsted. Så skal man fandme finde den løn, måske nok ikke mere end alle de halvdårlige lån vi lavede sidste sæson. Men vi har andre planer, dem glæder jeg mig fandme til at se når man siger nej til det....Det kan kun blive pisse godt. :aabfan:

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Klaus » 24. jul 2021, 22:19

Hvis man skal være helt ærlig, er der vel ikke en eneste spiller på vores hold, der vil kunne spille sig på FCM. Så naturligvis skal de være bedre, og det var de også. Men når det er sagt, tænker jeg vi på hjemmebane skal kunne matche dem bedre på vilje og kampstyrke. Men vores spilleres ønske om at forsøge at matche FCM fysisk var jo ikke til stede. Og når man møder en bedre modstander er man sgu nødt til at spille mere direkte. Vi havde bolden i langt det meste af tiden. Men sandheden var jo, at når vi havde den, blev den spillet på tværs blandt nogle ikke særligt boldsikre forsvarsspillere. Så kan man jo godt være efter Thelander og især Ross som vitterligt kommer til at se dumme ud. Men hvad pokker skal de gøre. Fossum og Magnus bidrager ikke med en fløjtende fis fremad. Og især Fossum er altså manden, man må kunne forvente tage ansvar i sådan en kamp, men nej. Prica var i dag også et kapitel for sig. Nøj hvor er han dårlig, når han er dårlig. Han er ung og jeg forstår simpelthen ikke, at man ikke pillede ham ud og spillede med vores nye serber på top noget før.

Det her opgør er mere end en fodboldkamp for mig. Det er et rivalopgør. Altså sådan en kamp, hvor man godt ved, at det bliver svært og man let kan tabe. Det eneste jeg forventer er, at man dør med støvlerne på, at man gør sit aller, allerbedste og viser noget vilje. Derfor er kampen i dag så skuffende....

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Funky » 24. jul 2021, 22:30

Klaus skrev:
24. jul 2021, 22:19
Hvis man skal være helt ærlig, er der vel ikke en eneste spiller på vores hold, der vil kunne spille sig på FCM. Så naturligvis skal de være bedre, og det var de også. Men når det er sagt, tænker jeg vi på hjemmebane skal kunne matche dem bedre på vilje og kampstyrke. Men vores spilleres ønske om at forsøge at matche FCM fysisk var jo ikke til stede. Og når man møder en bedre modstander er man sgu nødt til at spille mere direkte. Vi havde bolden i langt det meste af tiden. Men sandheden var jo, at når vi havde den, blev den spillet på tværs blandt nogle ikke særligt boldsikre forsvarsspillere. Så kan man jo godt være efter Thelander og især Ross som vitterligt kommer til at se dumme ud. Men hvad pokker skal de gøre. Fossum og Magnus bidrager ikke med en fløjtende fis fremad. Og især Fossum er altså manden, man må kunne forvente tage ansvar i sådan en kamp, men nej. Prica var i dag også et kapitel for sig. Nøj hvor er han dårlig, når han er dårlig. Han er ung og jeg forstår simpelthen ikke, at man ikke pillede ham ud og spillede med vores nye serber på top noget før.

Det her opgør er mere end en fodboldkamp for mig. Det er et rivalopgør. Altså sådan en kamp, hvor man godt ved, at det bliver svært og man let kan tabe. Det eneste jeg forventer er, at man dør med støvlerne på, at man gør sit aller, allerbedste og viser noget vilje. Derfor er kampen i dag så skuffende....
Enig hele vejen rundt. Særligt den med Fossum, det er - som folk har sagt maaange gange - altså en landsholdsspiller, som går til en topløn.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 24. jul 2021, 22:58

Legum Magister skrev:
24. jul 2021, 21:30
Salle17 skrev:
24. jul 2021, 21:14
doukas skrev:
24. jul 2021, 20:41
Funky skrev:
24. jul 2021, 20:36
Passer det virkelig, at der blev råbt “Dalsgaard skal dø” fra tribunen?
Jep

Pinligt. Især når det var AaB/Inge, der valgte Dalsgaard fra og ikke omvendt. Er sikker på at Dalle ville slutte af i AaB, men Inge vil det anderledes. Det er okay, man bu'her af manden, bevares, han spiller for heden, men sådan nogle flosker er decideret skadelig for AaB's brand.
Med tanke på, hvor lidt der efterhånden skal til af politisk ukorrekthed, for at en shitstorm opstår, så er det faktisk utroligt, hvis ikke dette får konsekvenser. Det Dalsgaard blev udsat for i dag var langt, langt over grænsen, også før politisk korrekthed gjorde sit indtog og rykkede grænsen for "tilladelig adfærd" betragteligt ville dagens tilråb have været utilstedelige. AaB er nødt til selv at gribe ind, hvis ikke man skal imødese alvorlige konsekvenser fra DBU's disciplinær Udvalg.
Jeg sad på nordtribunen og hørte det ikke men det er selvfølgelig ikke pænt at synge sådan noget, det sagt så skal det jo ikke tages bogstaveligt.
I årevis er der blevet sunget tilsvarende om skadede modstandere der ligger i græsset uden at det har skabt den store debat

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Klaus » 24. jul 2021, 23:05

Aalborg frederikshavner skrev:
24. jul 2021, 22:58
Legum Magister skrev:
24. jul 2021, 21:30
Salle17 skrev:
24. jul 2021, 21:14
doukas skrev:
24. jul 2021, 20:41
Funky skrev:
24. jul 2021, 20:36
Passer det virkelig, at der blev råbt “Dalsgaard skal dø” fra tribunen?
Jep

Pinligt. Især når det var AaB/Inge, der valgte Dalsgaard fra og ikke omvendt. Er sikker på at Dalle ville slutte af i AaB, men Inge vil det anderledes. Det er okay, man bu'her af manden, bevares, han spiller for heden, men sådan nogle flosker er decideret skadelig for AaB's brand.
Med tanke på, hvor lidt der efterhånden skal til af politisk ukorrekthed, for at en shitstorm opstår, så er det faktisk utroligt, hvis ikke dette får konsekvenser. Det Dalsgaard blev udsat for i dag var langt, langt over grænsen, også før politisk korrekthed gjorde sit indtog og rykkede grænsen for "tilladelig adfærd" betragteligt ville dagens tilråb have været utilstedelige. AaB er nødt til selv at gribe ind, hvis ikke man skal imødese alvorlige konsekvenser fra DBU's disciplinær Udvalg.
Jeg sad på nordtribunen og hørte det ikke men det er selvfølgelig ikke pænt at synge sådan noget, det sagt så skal det jo ikke tages bogstaveligt.
I årevis er der blevet sunget tilsvarende om skadede modstandere der ligger i græsset uden at det har skabt den store debat
Jeg var havnet på 3f og kunne altså tydeligt høre sangen. For mig gør det en forskel, at Dalsgaard angiveligt havde henvendt sig til AaB som ikke var interesserede, og at han derefter forfulgte FCMs interesse.... Det er jo en ganske anden sag end sådan det blev præsenteret fra starten af. Det sagt skal man altså passepå med at overvurdere betydningen af ting sunget på stadion, og jeg synes egentlig Dalle siger det rigtig fint selv.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5092
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af MrBangDK » 24. jul 2021, 23:05

Aalborg frederikshavner skrev:
24. jul 2021, 22:58
Legum Magister skrev:
24. jul 2021, 21:30
Salle17 skrev:
24. jul 2021, 21:14
doukas skrev:
24. jul 2021, 20:41
Funky skrev:
24. jul 2021, 20:36
Passer det virkelig, at der blev råbt “Dalsgaard skal dø” fra tribunen?
Jep

Pinligt. Især når det var AaB/Inge, der valgte Dalsgaard fra og ikke omvendt. Er sikker på at Dalle ville slutte af i AaB, men Inge vil det anderledes. Det er okay, man bu'her af manden, bevares, han spiller for heden, men sådan nogle flosker er decideret skadelig for AaB's brand.
Med tanke på, hvor lidt der efterhånden skal til af politisk ukorrekthed, for at en shitstorm opstår, så er det faktisk utroligt, hvis ikke dette får konsekvenser. Det Dalsgaard blev udsat for i dag var langt, langt over grænsen, også før politisk korrekthed gjorde sit indtog og rykkede grænsen for "tilladelig adfærd" betragteligt ville dagens tilråb have været utilstedelige. AaB er nødt til selv at gribe ind, hvis ikke man skal imødese alvorlige konsekvenser fra DBU's disciplinær Udvalg.
Jeg sad på nordtribunen og hørte det ikke men det er selvfølgelig ikke pænt at synge sådan noget, det sagt så skal det jo ikke tages bogstaveligt.
I årevis er der blevet sunget tilsvarende om skadede modstandere der ligger i græsset uden at det har skabt den store debat
Ingen “men”.. det skal bare ikke synges. Punktum!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pungrotten
Landshold
Landshold
Indlæg: 771
Tilmeldt: 20. jul 2005, 20:51

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Pungrotten » 24. jul 2021, 23:08

Hvad fanden bilder I forsmåede fjolser jer ind som synger at Dalsgaard skal dø?!
Det hører ingen steder hjemme og udstiller vores klub som en segunda klub, hvor folket på lægterne er helt uden hjerner. Pinligt for os alle sammen!
Jeg græmmer mig! I burde skamme jer og burde blive bandlyst fra stadion!
Det er satme efterhånden længe mellem mine indlæg herinde, men det her får sgu mit pis i kog.
Tag jer sammen!!

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Legum Magister » 24. jul 2021, 23:09

Klaus skrev:
24. jul 2021, 22:19
Det her opgør er mere end en fodboldkamp for mig. Det er et rivalopgør.
Jeg tror oprigtigt talt ikke, at du finder nogen i FCM, der anser AaB for rivaler. AaB er milevidt fra at være en udfordrer til FCM og der er intet, der sportsligt berettiget til en egentlig rivalisering. Historisk har FCM en rivalisering med VFF, så heller ad den vej er der noget særligt forhold til AaB. AaB er når alt kommer til alt temmeligt ligegyldige set fra FCM's perspektiv. (Og i dag viste holdet med al ønskelig tydelighed, hvor ligegyldige de er.)

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Legum Magister » 24. jul 2021, 23:09

Pungrotten skrev:
24. jul 2021, 23:08
Hvad fanden bilder I forsmåede fjolser jer ind som synger at Dalsgaard skal dø?!
Det hører ingen steder hjemme og udstiller vores klub som en segunda klub, hvor folket på lægterne er helt uden hjerner. Pinligt for os alle sammen!
Jeg græmmer mig! I burde skamme jer og burde blive bandlyst fra stadion!
Det er satme efterhånden længe mellem mine indlæg herinde, men det her får sgu mit pis i kog.
Tag jer sammen!!
:thumbsup:

V3jgrd
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 23. jul 2017, 00:44

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af V3jgrd » 24. jul 2021, 23:23

Vi har 1 point efter 2 runder med kampe mod fcm og fck. Med den trup, vi har, er det vel egentligt mere, end vi kunne forvente i forhold til de modstandere, vi har været oppe imod. Desvære ...

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 24. jul 2021, 23:25

MrBangDK skrev:
24. jul 2021, 23:05
Aalborg frederikshavner skrev:
24. jul 2021, 22:58
Legum Magister skrev:
24. jul 2021, 21:30
Salle17 skrev:
24. jul 2021, 21:14
doukas skrev:
24. jul 2021, 20:41
Funky skrev:
24. jul 2021, 20:36
Passer det virkelig, at der blev råbt “Dalsgaard skal dø” fra tribunen?
Jep

Pinligt. Især når det var AaB/Inge, der valgte Dalsgaard fra og ikke omvendt. Er sikker på at Dalle ville slutte af i AaB, men Inge vil det anderledes. Det er okay, man bu'her af manden, bevares, han spiller for heden, men sådan nogle flosker er decideret skadelig for AaB's brand.
Med tanke på, hvor lidt der efterhånden skal til af politisk ukorrekthed, for at en shitstorm opstår, så er det faktisk utroligt, hvis ikke dette får konsekvenser. Det Dalsgaard blev udsat for i dag var langt, langt over grænsen, også før politisk korrekthed gjorde sit indtog og rykkede grænsen for "tilladelig adfærd" betragteligt ville dagens tilråb have været utilstedelige. AaB er nødt til selv at gribe ind, hvis ikke man skal imødese alvorlige konsekvenser fra DBU's disciplinær Udvalg.
Jeg sad på nordtribunen og hørte det ikke men det er selvfølgelig ikke pænt at synge sådan noget, det sagt så skal det jo ikke tages bogstaveligt.
I årevis er der blevet sunget tilsvarende om skadede modstandere der ligger i græsset uden at det har skabt den store debat
Ingen “men”.. det skal bare ikke synges. Punktum!
Enig, det er selvfølgelig over stregen og skal ikke synges. Det jeg ville pointere er at aftenens hændelse er over stregen men det synes jeg også gælder andre 'sange' såsom om skadede modstandere og Bach Bak som virkelig også er grænseoverskridende

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 71
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Ruddifanten » 24. jul 2021, 23:38

Iøvrigt er det tå krummende at Kristian bak bliver omtalt som pædofil i en sang, eller at synge xx’s mor er en luder.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af R Rosenberg » 24. jul 2021, 23:46

raekkeettre skrev:
24. jul 2021, 22:09
Prica22 skrev:
24. jul 2021, 21:57
raekkeettre skrev:
24. jul 2021, 21:45
Prica22 skrev:
24. jul 2021, 21:31
raekkeettre skrev:
24. jul 2021, 21:28
Salle17 skrev:
24. jul 2021, 21:14



Pinligt. Især når det var AaB/Inge, der valgte Dalsgaard fra og ikke omvendt. Er sikker på at Dalle ville slutte af i AaB, men Inge vil det anderledes. Det er okay, man bu'her af manden, bevares, han spiller for heden, men sådan nogle flosker er decideret skadelig for AaB's brand.
Når man ser på Dalle idag, kan man kun slå sig i hovedt over at Inge ikke vil ha ham....han var suveræn i alt hvad han lavede og var Klasse.
Vi aner ikke hvad han havde kostet i løn og hvad man ellers skulle give afkald på. Når jeg ser Falk i FCK, er jeg da også ærgerlig over at han ikke er i AaB.
What?! Hvad dælen er det for et argument. Dalle vil til AaB, men vi havde andre planer og sagde nej....lad den lige stå, efter vi så hvilken spiller han er idag....
Kender du hans løn?
Ved du om de overhoved snakkede om løn. Dalle ringede og de sagde de havde andre planer? Men når en spiller ringer, en landholdspiller, en der har spillet en klub i Premier League som anfører, og en kulturbære i AaB inden han tog afsted. Så skal man fandme finde den løn, måske nok ikke mere end alle de halvdårlige lån vi lavede sidste sæson. Men vi har andre planer, dem glæder jeg mig fandme til at se når man siger nej til det....Det kan kun blive pisse godt. :aabfan:
Hold nu op. Det er jo sådan en pseudodiskussion med enormt stor mangel på fakta - som kun Dalsgaard og Inge har.

Naturligvis har AaB ikke sagt nej til Dalsgaard af princip. Kom han og sagde: "Jeg skal bare have løn som ham der Bob Kakeeto", så havde Inge naturligvis bedt AaB's virkelig ringe SoMe-afdeling om med det samme at skrue en ringe video sammen.

Hvis AaB har valgt Dalsgaard fra, er det naturligvis en afvejning af, hvad man får for pengene, ikke at "man hellere vil noget andet" (medmindre vi stadig snakker om Pallesens nøgenbilleder af Torben Fristrup som pressionsmiddel for at beholde sin plads). Så naturligvis har der været minimum ét tal i luften, som som minimum har givet AaB et pejlemærke af, hvor vi er henne.

Mht. sang i dag. Det er så dumt, at man næsten ikke kan gøre andet end blot at sukke.
Stadions har altid været en magnet for idioter også.

Jeg har 100% fint med, at man pifter eller buher eller chanter noget marginalt klogere af ham i samtlige 90 minutter, for han har selv sat sin underskrift på en kontrakt med Danmarks mest foragtede og kawe, kvalmeskabende klub. Og dermed har han også valgt at han for mange er tabt for aalborgensiske hjerter.
Men igen, det berettiger naturligvis ikke SÅ megen pøbeladfærd.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af R Rosenberg » 24. jul 2021, 23:52

Ruddifanten skrev:
24. jul 2021, 23:38
Iøvrigt er det tå krummende at Kristian bak bliver omtalt som pædofil i en sang, eller at synge xx’s mor er en luder.
Den der med xx's mor, der er en luder er jo blevet sunget siden ruder konge var knægt.
ALDRIG har jeg hørt nogen kvække så meget som et gylp over den (jo, der skal nok være en eller anden Henrik Marstrand-type, der har himlet op i Politiken). Men det er jo naturligvis nye tider...
Ædruelighedens stemme

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 71
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Ruddifanten » 25. jul 2021, 00:39

Er som sådan ikke forarget over den sang, det er mere at den er så tåkrummende pinlig pga niveauet, det er jo ren børnehaveklasse. Kan man seriøst ikke finde på nogle bedre.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 25. jul 2021, 06:38

Legum Magister skrev:
24. jul 2021, 23:09
Klaus skrev:
24. jul 2021, 22:19
Det her opgør er mere end en fodboldkamp for mig. Det er et rivalopgør.
Jeg tror oprigtigt talt ikke, at du finder nogen i FCM, der anser AaB for rivaler. AaB er milevidt fra at være en udfordrer til FCM og der er intet, der sportsligt berettiget til en egentlig rivalisering. Historisk har FCM en rivalisering med VFF, så heller ad den vej er der noget særligt forhold til AaB. AaB er når alt kommer til alt temmeligt ligegyldige set fra FCM's perspektiv. (Og i dag viste holdet med al ønskelig tydelighed, hvor ligegyldige de er.)
Det er sørgeligt at konstatere men jeg tror desværre heller ikke at fcm anser AaB som en konkurrent.
Fcm sidder på flæsket i Jylland og hvis de overhovedet kan ane skyer i horisonten så tror jeg at de kigger langt mere opmærksomt på hvad der sker i Århus.
Aalborg derimod er blevet en håndbold by og udgør ikke en trussel hverken på kort eller lang sigt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Martino » 25. jul 2021, 08:17

R Rosenberg skrev:
24. jul 2021, 23:52
Ruddifanten skrev:
24. jul 2021, 23:38
Iøvrigt er det tå krummende at Kristian bak bliver omtalt som pædofil i en sang, eller at synge xx’s mor er en luder.
Den der med xx's mor, der er en luder er jo blevet sunget siden ruder konge var knægt.
ALDRIG har jeg hørt nogen kvække så meget som et gylp over den (jo, der skal nok være en eller anden Henrik Marstrand-type, der har himlet op i Politiken). Men det er jo naturligvis nye tider...
Men det er stadig lixtal på børnehaveklasseniveau og tåkrummende adfærd - men fodboldfans inkluderer bare en del tosser, desværre.
Jeg savner Winsnes

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Julgranen » 25. jul 2021, 08:31

4. hjemmekamp i træk mod FCM under to forskellige trænere, hvor vi intet skaber.

Næste gang må vi gå anderledes til værks - det her var i hvert fald ikke noget at skrive hjem om.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2997
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af raekkeettre » 25. jul 2021, 08:43

R Rosenberg skrev:
24. jul 2021, 23:46
raekkeettre skrev:
24. jul 2021, 22:09
Prica22 skrev:
24. jul 2021, 21:57
raekkeettre skrev:
24. jul 2021, 21:45
Prica22 skrev:
24. jul 2021, 21:31
raekkeettre skrev:
24. jul 2021, 21:28


Når man ser på Dalle idag, kan man kun slå sig i hovedt over at Inge ikke vil ha ham....han var suveræn i alt hvad han lavede og var Klasse.
Vi aner ikke hvad han havde kostet i løn og hvad man ellers skulle give afkald på. Når jeg ser Falk i FCK, er jeg da også ærgerlig over at han ikke er i AaB.
What?! Hvad dælen er det for et argument. Dalle vil til AaB, men vi havde andre planer og sagde nej....lad den lige stå, efter vi så hvilken spiller han er idag....
Kender du hans løn?
Ved du om de overhoved snakkede om løn. Dalle ringede og de sagde de havde andre planer? Men når en spiller ringer, en landholdspiller, en der har spillet en klub i Premier League som anfører, og en kulturbære i AaB inden han tog afsted. Så skal man fandme finde den løn, måske nok ikke mere end alle de halvdårlige lån vi lavede sidste sæson. Men vi har andre planer, dem glæder jeg mig fandme til at se når man siger nej til det....Det kan kun blive pisse godt. :aabfan:
Hold nu op. Det er jo sådan en pseudodiskussion med enormt stor mangel på fakta - som kun Dalsgaard og Inge har.

Naturligvis har AaB ikke sagt nej til Dalsgaard af princip. Kom han og sagde: "Jeg skal bare have løn som ham der Bob Kakeeto", så havde Inge naturligvis bedt AaB's virkelig ringe SoMe-afdeling om med det samme at skrue en ringe video sammen.

Hvis AaB har valgt Dalsgaard fra, er det naturligvis en afvejning af, hvad man får for pengene, ikke at "man hellere vil noget andet" (medmindre vi stadig snakker om Pallesens nøgenbilleder af Torben Fristrup som pressionsmiddel for at beholde sin plads). Så naturligvis har der været minimum ét tal i luften, som som minimum har givet AaB et pejlemærke af, hvor vi er henne.

Mht. sang i dag. Det er så dumt, at man næsten ikke kan gøre andet end blot at sukke.
Stadions har altid været en magnet for idioter også.

Jeg har 100% fint med, at man pifter eller buher eller chanter noget marginalt klogere af ham i samtlige 90 minutter, for han har selv sat sin underskrift på en kontrakt med Danmarks mest foragtede og kawe, kvalmeskabende klub. Og dermed har han også valgt at han for mange er tabt for aalborgensiske hjerter.
Men igen, det berettiger naturligvis ikke SÅ megen pøbeladfærd.
Det er jo det jeg mener. Man mener man kan få et bedre hold uden Dalle end med Dalle, og efter jeg har set ham spille idag glæder jeg mig til at se det hold. Han var klasser over samtlige AaB spillere. Og når hverken du eller jeg ved om de var begyndt at forhandle, eller om de bsre sagde nej, eller om de synes de penge kunne bruges bedre på en 3-4 lejede spillere. Vi kan bare konstatere at vi sagde nej til en klasse spille, som var længder foran alle vores nuværende, med en begrundelse at AaB ville noget andet og han passede ikke ind.

Tror ikke mange på hans niveau tilbyder sig til AaB hver dag, så når det sker og man er gamle AaB, så finder man de penge. Ellers kommer vi jo aldrig nogle steder. Og lad os antage at han nok heller ikke skulle have mere end Hiljemark, Lucas eller Fossum - så har vi fundet de penge før.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021

Indlæg af Julgranen » 25. jul 2021, 08:59

raekkeettre skrev:
25. jul 2021, 08:43
Det er jo det jeg mener. Man mener man kan få et bedre hold uden Dalle end med Dalle, og efter jeg har set ham spille idag glæder jeg mig til at se det hold.
Nej, man mener at man har søsat en strategi man skal holde sig til.
Hvis AaB’s strategi er at finde en spiller med videresalgspotentiale til højre back, hvor vi kun har Pallesen og en uprøvet Gedsted, så nytter det ikke noget at binde an på en dyr kontrakt med Dalsgaard, som fra nu af kun taber fart som er hans primære force.

Så skulle du i øvrigt have set ham mod OB, hvor han var pivringe.

Låst