Sæsonkort til en kommende superfan

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5092
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af MrBangDK » 22. jul 2021, 07:56

Halløjsa

Savnet af lyden fra Aalborg Stadion er stor, men realiteten er også, at det er for sjældent det passer med en tur til en kamp. Men glæden ved oplevelsen at komme på stadion, som jeg selv startede med at frekventere som barn i 1987, vil jeg gerne give videre.

Derfor - kender du en barn, som selv kan tage på stadion, eller en ung person som gerne vil være en del af oplevelsen, men som ikke har penge til at komme afsted, så sig til - jeg vil gerne donere et årskort. Eneste krav er at det er en yngre person, som kan gøre nytte af kortet til alle kampe.

Jeg har ikke nogen idé om hvordan det gøres bedst, men kender du en så send mig en PB med info om hvem og hvorfor.

Jeg sletter tråden når personen er fundet :)

God sommer
Bang
Ska' vi hak'?

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 963
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af gwailo » 22. jul 2021, 08:41

MrBangDK skrev:
22. jul 2021, 07:56
Halløjsa

Savnet af lyden fra Aalborg Stadion er stor, men realiteten er også, at det er for sjældent det passer med en tur til en kamp. Men glæden ved oplevelsen at komme på stadion, som jeg selv startede med at frekventere som barn i 1987, vil jeg gerne give videre.

Derfor - kender du en barn, som selv kan tage på stadion, eller en ung person som gerne vil være en del af oplevelsen, men som ikke har penge til at komme afsted, så sig til - jeg vil gerne donere et årskort. Eneste krav er at det er en yngre person, som kan gøre nytte af kortet til alle kampe.

Jeg har ikke nogen idé om hvordan det gøres bedst, men kender du en så send mig en PB med info om hvem og hvorfor.

Jeg sletter tråden når personen er fundet :)

God sommer
Bang
Høj klasse 👍🏻
// gwailo

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af Hanga » 22. jul 2021, 09:01

Klasse, Bang!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af Julgranen » 22. jul 2021, 09:10

God stil, grillmaestro.

Vi prøvede lidt af det samme med FansTilFansAaB, men det var desværre ofte ret svært at støve kandidater op. Hvilket undrer mig i en by som Aalborg.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af Lyfe » 22. jul 2021, 10:15

Det er fucking fedt! Sådan - god stil
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af jonas386 » 22. jul 2021, 11:55

Julgranen skrev:
22. jul 2021, 09:10
God stil, grillmaestro.

Vi prøvede lidt af det samme med FansTilFansAaB, men det var desværre ofte ret svært at støve kandidater op. Hvilket undrer mig i en by som Aalborg.
Mon ikke det kunne være nemmere med abonnementordningen? Personligt kunne jeg da godt finde på at donere 85,- om måneden til at 'adoptere' en fan der kan komme på stadion, men måske knap så meget for et engangsbeløb på 1200-1500,-
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af R Rosenberg » 22. jul 2021, 15:06

jonas386 skrev:
22. jul 2021, 11:55
Julgranen skrev:
22. jul 2021, 09:10
God stil, grillmaestro.

Vi prøvede lidt af det samme med FansTilFansAaB, men det var desværre ofte ret svært at støve kandidater op. Hvilket undrer mig i en by som Aalborg.
Mon ikke det kunne være nemmere med abonnementordningen? Personligt kunne jeg da godt finde på at donere 85,- om måneden til at 'adoptere' en fan der kan komme på stadion, men måske knap så meget for et engangsbeløb på 1200-1500,-
Det var ikke svært at støve pengene op. Folk var vilde med at bidrage. Det var svært at støve folk (børn og familier med børn) op, som gerne ville på stadion, men som ikke helt havde råd til at prioritere det, har jeg ladet mig fortælle.

Og det siger jo også lidt om, hvor stor tiltrækningskraft AaB har blandt den brede befolkning i Aalborg og Nordjylland, desværre.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af Hanga » 22. jul 2021, 16:11

R Rosenberg skrev:
22. jul 2021, 15:06
jonas386 skrev:
22. jul 2021, 11:55
Julgranen skrev:
22. jul 2021, 09:10
God stil, grillmaestro.

Vi prøvede lidt af det samme med FansTilFansAaB, men det var desværre ofte ret svært at støve kandidater op. Hvilket undrer mig i en by som Aalborg.
Mon ikke det kunne være nemmere med abonnementordningen? Personligt kunne jeg da godt finde på at donere 85,- om måneden til at 'adoptere' en fan der kan komme på stadion, men måske knap så meget for et engangsbeløb på 1200-1500,-
Det var ikke svært at støve pengene op. Folk var vilde med at bidrage. Det var svært at støve folk (børn og familier med børn) op, som gerne ville på stadion, men som ikke helt havde råd til at prioritere det, har jeg ladet mig fortælle.

Og det siger jo også lidt om, hvor stor tiltrækningskraft AaB har blandt den brede befolkning i Aalborg og Nordjylland, desværre.
Det kan også skyldes at det ikke altid er lige nemt eller fedt stikke hånden i vejret og indrømme sin situation på dem måde. Har man forsøgt at tage kontakt til organisationer der arbejder med fattige/udsatte børn?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af Julgranen » 22. jul 2021, 16:41

Hanga skrev:
22. jul 2021, 16:11
Det kan også skyldes at det ikke altid er lige nemt eller fedt stikke hånden i vejret og indrømme sin situation på dem måde. Har man forsøgt at tage kontakt til organisationer der arbejder med fattige/udsatte børn?
Det var anonymt, og der blev taget kontakt til både næstehjælper-grupper, foreninger osv.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af Hanga » 22. jul 2021, 16:46

Julgranen skrev:
22. jul 2021, 16:41
Hanga skrev:
22. jul 2021, 16:11
Det kan også skyldes at det ikke altid er lige nemt eller fedt stikke hånden i vejret og indrømme sin situation på dem måde. Har man forsøgt at tage kontakt til organisationer der arbejder med fattige/udsatte børn?
Det var anonymt, og der blev taget kontakt til både næstehjælper-grupper, foreninger osv.
Okay ja så kan man ikke gøre mere.
Stærkt initiativ, uanset at der ikke har været så mange til at tage imod.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Sæsonkort til en kommende superfan

Indlæg af Julgranen » 22. jul 2021, 17:19

Hanga skrev:
22. jul 2021, 16:46
Stærkt initiativ, uanset at der ikke har været så mange til at tage imod.
Ja, det var meget ærgerligt.
For viljen var der til at donere som vi også ser hos TifoKaos.
Der er heldigvis også andet i AaB’s fanskare end trolls på et debatforum.
Mange der gør noget aktivt for klubben, og gerne vil bruge sig selv konstruktivt i en god sags tjeneste - som vi også ser det nu med RØD.

Besvar