Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4748
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Maglau » 31. aug 2021, 20:39

Julgranen skrev:
31. aug 2021, 20:28
Maglau skrev:
31. aug 2021, 20:16
Jeg må indrømme at jeg lidt overrasket over vores serber - synes han virker tung meget tung, begrænset teknik og ikke den målræv jeg havde forventet.
Bedømt på en ligegyldig pokalkamp. Han har vist fine takter i de andre Superliga-kampe.
Jow han har været acceptabel - men havde måske bare forventet at han i sådan en kamp her feks havde været mere fysisk overlegen og mere træfsikker.
Men lad os se ham i ligaen når han får en spændende næsten landsmand som legekammerat - men det skal blive markant bedre før jeg klapper i mine fede hænder
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Pollack2 » 31. aug 2021, 20:41

Gentleman Finn skrev:
31. aug 2021, 20:02
Makaric kan godt bruge noget personlig træning, han løber ikke nok og han laver ikke de gode løb i boksen som jeg forventer. Det er jo ligegyldigt at du er kold foran mål, hvis du ikke tager de rigtige løb så du kommer til flere chancer. Sæt ham i hård angrebstræning, han skal formentligt skoles lidt før vi får noget ud af ham. Selvom det da er "early days" og han lige skal tilvænne sig holdet.
Tror du har ret, personlig træning er nok vejen frem. Selvfølgelig skal man ikke lægge meget i dagens kamp, men jeg var skuffet over, hvor sjældent han stod rigtigt foran mål. Der mangler simpelthen spilmønstre og -forståelse for ham. At Kusk så kørte egotrip i dag er en anden sag (der selvfølgelig ikke servicerede Makaric).

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 31. aug 2021, 20:44

Maglau skrev:
31. aug 2021, 20:39
Jow han har været acceptabel - men havde måske bare forventet at han i sådan en kamp her feks havde været mere fysisk overlegen og mere træfsikker.
Men lad os se ham i ligaen når han får en spændende næsten landsmand som legekammerat - men det skal blive markant bedre før jeg klapper i mine fede hænder
Markant bedre ligefrem? Så har du vist urealistiske forventninger. Striker-mål mod Randers og god sidste kamp.

Han er lige kommet fra Serbien. Man regner med indkøringsperiode på et halvt år.

Købt for 3,5 mio. - altså nogen gange har folk ret urealistiske forventninger.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4748
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Maglau » 31. aug 2021, 20:49

Julgranen skrev:
31. aug 2021, 20:44
Maglau skrev:
31. aug 2021, 20:39
Jow han har været acceptabel - men havde måske bare forventet at han i sådan en kamp her feks havde været mere fysisk overlegen og mere træfsikker.
Men lad os se ham i ligaen når han får en spændende næsten landsmand som legekammerat - men det skal blive markant bedre før jeg klapper i mine fede hænder
Markant bedre ligefrem? Så har du vist urealistiske forventninger. Striker-mål mod Randers og god sidste kamp.

Han er lige kommet fra Serbien. Man regner med indkøringsperiode på et halvt år.

Købt for 3,5 mio. - altså nogen gange har folk ret urealistiske forventninger.
I know - er helt klar over omstændighederne og dømmer ham slet ikke ude eller lignende.
Men jeg forventer han bliver fast mand i start 11 ellers synes jeg at selv 3,5 mio selvom det i dag er småpenge - er for mange penge for en ikke starter
Så må du selv vurdere om mine forventninger er urealistiske
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Gentleman Finn » 31. aug 2021, 20:54

Maglau skrev:
31. aug 2021, 20:16
Jeg må indrømme at jeg lidt overrasket over vores serber - synes han virker tung meget tung, begrænset teknik og ikke den målræv jeg havde forventet.
Men hvis han er gennem scoutet og analyseret så må det fordi de regner med han kan løfte sig.
Og så hannesbo - hold kæft hans teknik er langt væk.

Men igen fed kamp og spillerne synes nok det var sjovere end at træne.
Der vil altid være lidt lotto over at hente en fra ligaerne sydpå, om så det er for 5-10 eller 15 mio. Han skal desuden vænne sig til mange nye ting, tempo, taktik, spillestil etc. Han virker kold foran målet, men han skal under alle omstændigheder være i de rigtige positioner og lave de rigtige løb før vi får nok ud af ham. Det er dog ikke noget kæmpe sats, vi fik ham til et stykke under markedsværdi, fordi hans tidligere klub kæmpede med økonomien, vi må se om vores trænerteam kan få ham skåret til i løbet af efteråret.

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Eagledrop » 31. aug 2021, 21:09

Gentleman Finn skrev:
31. aug 2021, 20:54
Maglau skrev:
31. aug 2021, 20:16
Jeg må indrømme at jeg lidt overrasket over vores serber - synes han virker tung meget tung, begrænset teknik og ikke den målræv jeg havde forventet.
Men hvis han er gennem scoutet og analyseret så må det fordi de regner med han kan løfte sig.
Og så hannesbo - hold kæft hans teknik er langt væk.

Men igen fed kamp og spillerne synes nok det var sjovere end at træne.
Der vil altid være lidt lotto over at hente en fra ligaerne sydpå, om så det er for 5-10 eller 15 mio. Han skal desuden vænne sig til mange nye ting, tempo, taktik, spillestil etc. Han virker kold foran målet, men han skal under alle omstændigheder være i de rigtige positioner og lave de rigtige løb før vi får nok ud af ham. Det er dog ikke noget kæmpe sats, vi fik ham til et stykke under markedsværdi, fordi hans tidligere klub kæmpede med økonomien, vi må se om vores trænerteam kan få ham skåret til i løbet af efteråret.
Det var hyggeligt på stadion! Jeg beklager mine sønners manglende entusiasme i AaB. Men indoktrineringen er igang!

Fedt med sejr. Ked af der ingen fadøl var. Til gengæld var pandekager og burgerne perfekte.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af FlæskeFrank » 31. aug 2021, 21:24

Eagledrop skrev:
31. aug 2021, 21:09
Det var hyggeligt på stadion! Jeg beklager mine sønners manglende entusiasme i AaB. Men indoktrineringen er igang!

Fedt med sejr. Ked af der ingen fadøl var. Til gengæld var pandekager og burgerne perfekte.
Pandekagerne med kebab var suveræne.

Brokkerierne fra Fiuk fans var, at man ikke måtte ryge på stadion, mens det for AaBs fans var de manglende øl.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Klaus » 31. aug 2021, 21:39

Jeg forstår simpelthen ikke kritikken af Markaric. Jeg ser ham som Frank Strandlis ukendte lillebror, der måske nok lige skal spilles ind, men som helt tydeligt ligner en kæmpe gevinst for holdet...

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Bong » 31. aug 2021, 21:55

I forhold til Makaric - hvad havde folk så helt realistisk forventet? Et snit på et mål pr kamp?

Der er masser af potentiale til, at det kan blive godt. Han er en type der skal fodres, men jeg synes han går fremragende med i spillet. Har vel allerede bidraget til mere end en håndfuld mål/assists.

Gedsted så iøvrigt også ret spændende ud. Der var noget fart i støvlerne på knægten.
A slightly more sophisticated hooligan...

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Fromthecradle » 31. aug 2021, 23:12

Klaus skrev:
31. aug 2021, 21:39
Jeg forstår simpelthen ikke kritikken af Markaric. Jeg ser ham som Frank Strandlis ukendte lillebror, der måske nok lige skal spilles ind, men som helt tydeligt ligner en kæmpe gevinst for holdet...
Vi må da håbe du har ret - foreløbigt ligner han nu mere Safrankos tvillingebror.
You pay for this?

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 1. sep 2021, 06:32

Fromthecradle skrev:
31. aug 2021, 23:12
Vi må da håbe du har ret - foreløbigt ligner han nu mere Safrankos tvillingebror.
Rønnebærene er tydeligvis stadigvæk sure hos dig.

Det er en joke at sammenligne de to.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1520
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Stegosaurus » 1. sep 2021, 07:02

Maglau skrev:
31. aug 2021, 20:16
Jeg må indrømme at jeg lidt overrasket over vores serber - synes han virker tung meget tung, begrænset teknik og ikke den målræv jeg havde forventet.
Men hvis han er gennem scoutet og analyseret så må det fordi de regner med han kan løfte sig.
Og så hannesbo - hold kæft hans teknik er langt væk.

Men igen fed kamp og spillerne synes nok det var sjovere end at træne.
Imponerende hvor skarpe analyser og forudsigelser folk kaster sig ud i på baggrund af en kaotisk pokalkamp.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4748
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Maglau » 1. sep 2021, 07:35

Stegosaurus skrev:
1. sep 2021, 07:02
Maglau skrev:
31. aug 2021, 20:16
Jeg må indrømme at jeg lidt overrasket over vores serber - synes han virker tung meget tung, begrænset teknik og ikke den målræv jeg havde forventet.
Men hvis han er gennem scoutet og analyseret så må det fordi de regner med han kan løfte sig.
Og så hannesbo - hold kæft hans teknik er langt væk.

Men igen fed kamp og spillerne synes nok det var sjovere end at træne.
Imponerende hvor skarpe analyser og forudsigelser folk kaster sig ud i på baggrund af en kaotisk pokalkamp.
Synes du virkelig det er en skarp analyse - det var faktisk ikke ment sådan. Det var en umiddelbar tanke om hvad jeg havde forventet mig af en udenlandsk topscorer og høj professionel fodbold spiller i en kamp mod spillere der Max træner fodbold 3x1,5 om ugen.
Forudsigelserne ser jeg ikke så det referer ikke til mit indlæg
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af BoT » 1. sep 2021, 07:58

Det mest interessante ved denne kamp var at se, hvordan holdets to bedste spillere skilte sig ud som ledere: Thelander og Fossum spillede denne kamp, som var det en superligakamp, hvor de blev skiftet ind ved 0-0. Thelander aggressivt og kompromisløst dirigerende, og Fossum intens i alt, han gjorde.
Hvis nogen skulle være i tvivl om, hvem vores suverænt vigtigste spillere er, vidste det sig i går.

Makaric lignede i første halvleg én, der ikke rigtig kunne hidse sig op over sådan en kamp, men i anden laver han to rigtig fine angriber-mål og en glimrende assist.

Og jo: man måtte gerne ryge på stadion!!

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af AaB-Jones » 1. sep 2021, 08:22

BoT skrev:
1. sep 2021, 07:58
Det mest interessante ved denne kamp var at se, hvordan holdets to bedste spillere skilte sig ud som ledere: Thelander og Fossum spillede denne kamp, som var det en superligakamp, hvor de blev skiftet ind ved 0-0. Thelander aggressivt og kompromisløst dirigerende, og Fossum intens i alt, han gjorde.
Hvis nogen skulle være i tvivl om, hvem vores suverænt vigtigste spillere er, vidste det sig i går.

Makaric lignede i første halvleg én, der ikke rigtig kunne hidse sig op over sådan en kamp, men i anden laver han to rigtig fine angriber-mål og en glimrende assist.

Og jo: man måtte gerne ryge på stadion!!
Helt enig i den vurdering - voldsom klasse over de to indhop. I første halvleg var det Højholt og Kusk, som teten. Førstnævnte tabte vel ikke en duel, og sidstnævnte stod vel bag nærmest alt offensivt i den første halve time. Plusser i min bog til MC og Hagelkjær også, som og så sætte sig igennem.

Heldigvis løftede både Makaric og Hannesbo sig fra serie 1-niveau i 2. halvleg, men svært at udlede meget i så ulige en kamp.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6093
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af FIDEL » 1. sep 2021, 08:47

Julgranen skrev:
1. sep 2021, 06:32
Fromthecradle skrev:
31. aug 2021, 23:12
Vi må da håbe du har ret - foreløbigt ligner han nu mere Safrankos tvillingebror.
Rønnebærene er tydeligvis stadigvæk sure hos dig.

Det er en joke at sammenligne de to.
Enig. Der er stor forskel på de to spillere. Makaric har gjort det rigtig fint indtil videre, og viser jo, at han kan score mål uden at spille godt. Det er jo lige præcis hvad vi har skreget på længe - en angriber, som kan score mål, også de grimme og kedelige af slagsen. Nu skal han bare bygge på og score mere i suppen. Han skal dog have mere at arbejde med, særligt i feltet.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2598
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af baresi » 1. sep 2021, 09:53

FIDEL skrev:
1. sep 2021, 08:47
Julgranen skrev:
1. sep 2021, 06:32
Fromthecradle skrev:
31. aug 2021, 23:12
Vi må da håbe du har ret - foreløbigt ligner han nu mere Safrankos tvillingebror.
Rønnebærene er tydeligvis stadigvæk sure hos dig.

Det er en joke at sammenligne de to.
Enig. Der er stor forskel på de to spillere. Makaric har gjort det rigtig fint indtil videre, og viser jo, at han kan score mål uden at spille godt. Det er jo lige præcis hvad vi har skreget på længe - en angriber, som kan score mål, også de grimme og kedelige af slagsen. Nu skal han bare bygge på og score mere i suppen. Han skal dog have mere at arbejde med, særligt i feltet.
Han kom fra 4 ugers ferie uden at lave dagens gode gerning. han kan ikke engelsk og naturligvis heller ikke dansk. han flytter til Dobbelt A. kender ikke et øje. ny kultur og ikke mindst nye holdkammerat og ny spillestil.
Hvis vi dømmer ham nu, så er det på alle præmisser unfair.
jeg synes faktisk der er noget interessant over ham. Har holdt øje med hans spil med ryg til mål og i feltet. Og der har han noget vi har manglet i lang tid. hurtighed mangler han måske ja. Men hellere en der Vil være i boksen og tage de tæsk, skabe plads til andre, og ikke mindst flække lortet i mål når man får bolden.
Jeg tror på ham.

og så husker vi lige at vi trods alt kun har spillet med Prip som decideret offensiv og en fossum som både 8 og 10er i samme kampe. Nu kommer der en ny lejesvend til at servicere ham.
Hvis han får en masse chancer og IKKE scorer, ja så er det skidt. Men lad os dømme ham på de chancer han får.
Inden sommer har han rykket 15 ind ham her.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Kenneth K » 1. sep 2021, 10:02

Jeg hopper på koret, der gerne vil tage Makaric i forsvar -- og ligesom Klaus har jeg ikke kunne lade være med at tænke og håbe, at Makaric kunne blive os en ny Strandli. Der er flere meget sammenlignelige træk, de to imellem. Jeg var da også nervøs i går i løbet af første halvleg, fordi et mål lod vente på sig, men begge de mål han fik sat ind var iskolde afslutninger og gav pæne lovninger, selvom han selvfølgelig ikke igen kommer til at møde så svag modstand som i går. Udover Makaric' mål var det vigtigste, at vi undgik skader, og sekundært at Kusk lige fik lov at boltre sig. Han elsker virkelig de kampe, hvor han kan lege sig igennem og lade bolden klistre sig fast til hans støvler.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 1. sep 2021, 10:15

baresi skrev:
1. sep 2021, 09:53
FIDEL skrev:
1. sep 2021, 08:47
Julgranen skrev:
1. sep 2021, 06:32
Fromthecradle skrev:
31. aug 2021, 23:12
Vi må da håbe du har ret - foreløbigt ligner han nu mere Safrankos tvillingebror.
Rønnebærene er tydeligvis stadigvæk sure hos dig.

Det er en joke at sammenligne de to.
Enig. Der er stor forskel på de to spillere. Makaric har gjort det rigtig fint indtil videre, og viser jo, at han kan score mål uden at spille godt. Det er jo lige præcis hvad vi har skreget på længe - en angriber, som kan score mål, også de grimme og kedelige af slagsen. Nu skal han bare bygge på og score mere i suppen. Han skal dog have mere at arbejde med, særligt i feltet.
Han kom fra 4 ugers ferie uden at lave dagens gode gerning. han kan ikke engelsk og naturligvis heller ikke dansk. han flytter til Dobbelt A. kender ikke et øje. ny kultur og ikke mindst nye holdkammerat og ny spillestil.
Hvis vi dømmer ham nu, så er det på alle præmisser unfair.
jeg synes faktisk der er noget interessant over ham. Har holdt øje med hans spil med ryg til mål og i feltet. Og der har han noget vi har manglet i lang tid. hurtighed mangler han måske ja. Men hellere en der Vil være i boksen og tage de tæsk, skabe plads til andre, og ikke mindst flække lortet i mål når man får bolden.
Jeg tror på ham.

og så husker vi lige at vi trods alt kun har spillet med Prip som decideret offensiv og en fossum som både 8 og 10er i samme kampe. Nu kommer der en ny lejesvend til at servicere ham.
Hvis han får en masse chancer og IKKE scorer, ja så er det skidt. Men lad os dømme ham på de chancer han får.
Inden sommer har han rykket 15 ind ham her.
Jeg ved ikke om han kommer til at banke mål ind på samlebånd, men det er også ret ligegyldigt. Han skaber enormt meget plads for de andre, han er god til at tage imod bolden og få den videre, han kan få bolden indover, hvis han bliver presset ud i siden, og fremfor alt løber han tit på forreste stolpe, som jeg mener vi har manglet rigtig meget, rigtig længe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6093
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00

Indlæg af FIDEL » 1. sep 2021, 10:33

baresi skrev:
1. sep 2021, 09:53
FIDEL skrev:
1. sep 2021, 08:47
Julgranen skrev:
1. sep 2021, 06:32
Fromthecradle skrev:
31. aug 2021, 23:12
Vi må da håbe du har ret - foreløbigt ligner han nu mere Safrankos tvillingebror.
Rønnebærene er tydeligvis stadigvæk sure hos dig.

Det er en joke at sammenligne de to.
Enig. Der er stor forskel på de to spillere. Makaric har gjort det rigtig fint indtil videre, og viser jo, at han kan score mål uden at spille godt. Det er jo lige præcis hvad vi har skreget på længe - en angriber, som kan score mål, også de grimme og kedelige af slagsen. Nu skal han bare bygge på og score mere i suppen. Han skal dog have mere at arbejde med, særligt i feltet.
Han kom fra 4 ugers ferie uden at lave dagens gode gerning. han kan ikke engelsk og naturligvis heller ikke dansk. han flytter til Dobbelt A. kender ikke et øje. ny kultur og ikke mindst nye holdkammerat og ny spillestil.
Hvis vi dømmer ham nu, så er det på alle præmisser unfair.
jeg synes faktisk der er noget interessant over ham. Har holdt øje med hans spil med ryg til mål og i feltet. Og der har han noget vi har manglet i lang tid. hurtighed mangler han måske ja. Men hellere en der Vil være i boksen og tage de tæsk, skabe plads til andre, og ikke mindst flække lortet i mål når man får bolden.
Jeg tror på ham.

og så husker vi lige at vi trods alt kun har spillet med Prip som decideret offensiv og en fossum som både 8 og 10er i samme kampe. Nu kommer der en ny lejesvend til at servicere ham.
Hvis han får en masse chancer og IKKE scorer, ja så er det skidt. Men lad os dømme ham på de chancer han får.
Inden sommer har han rykket 15 ind ham her.
Præcis. Man er nødt til at bedømme ham på den baggrund. Det skal nok blive bedre, men jeg synes allerede han har leveret nogle fine kampe, og så har han endda scoret 1 mål i suppen. At han ikke havde det rette spændingsniveau i går mod et serie 1 hold, bekymrer mig overhovedet ikke.
Man ser jo gang på gang, at angribere oftest tager noget tid i en ny klub, før de scorer regelmæssigt. Jeg elsker, at vi har en ÆGTE ANGRIBER nu, og ikke en falsk nier og sådan noget pjat. Nu skal Makarics holdkammerater bare træne i at servicere ham bedre.

Og så er jeg også begejstret for Trajkovski-handlen. Hvis ellers de to Balkanbjørne kan enes og få det til at spille sammen i offensiven, så får vi en særdeles interessant sæson.

Besvar