Børn på stadion

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Mek82
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. sep 2021, 21:02
Favoritspiller: Jozo

Børn på stadion

Indlæg af Mek82 » 5. sep 2021, 21:23

Hej allesammen.

Har læst med i lang tid, med stor fornøjelse, især i kamptråde og transferønsker.


Nu til det jeg egentligt gerne vil høre om.
Jeg er så heldig, at min datter på 4 år, er begyndt at vise interesse når jeg ser fodbold, og meget gerne vil se det sammen med mig.
Sidst der var kamp på stadion (FCN) sagde hun, at hun gerne ville med.
Det tænker jeg, at hun skal have lov til næste gang.

Da det er første gang, jeg har hende med til sådan noget, vil jeg selvfølgelig gerne at det bliver en god oplevelse for hende, så hun også vil med igen en anden gang.
Her søger jeg gerne råd fra andre der har eller har haft børn på den alder med på stadion.
Hvordan gjorde I for at gøre det til en god oplevelse? “Skal” man sidde på familieafsnittet? Er det en god ide at komme i god tid, så hun kan nyde det nye fanzone-område?
Er lidt på bar bund, og synes da det kunne være fedt, hvis det var noget hun havde lyst til at være med til igen.

Er med på, at det selvfølgelig skal være på hendes præmisser, sådan, at hvis hun keder sig eller gerne vil hjem, at det er så det vi gør.

Hvis det er det forkerte afsnit, så endelig sig til, så det kan komme et andet sted hen, eller blive slettet.
Håber det er okay at spørge og håber på nogle gode råd.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Børn på stadion

Indlæg af R Rosenberg » 5. sep 2021, 23:06

Mek82 skrev:
5. sep 2021, 21:23
Hej allesammen.

Har læst med i lang tid, med stor fornøjelse, især i kamptråde og transferønsker.


Nu til det jeg egentligt gerne vil høre om.
Jeg er så heldig, at min datter på 4 år, er begyndt at vise interesse når jeg ser fodbold, og meget gerne vil se det sammen med mig.
Sidst der var kamp på stadion (FCN) sagde hun, at hun gerne ville med.
Det tænker jeg, at hun skal have lov til næste gang.

Da det er første gang, jeg har hende med til sådan noget, vil jeg selvfølgelig gerne at det bliver en god oplevelse for hende, så hun også vil med igen en anden gang.
Her søger jeg gerne råd fra andre der har eller har haft børn på den alder med på stadion.
Hvordan gjorde I for at gøre det til en god oplevelse? “Skal” man sidde på familieafsnittet? Er det en god ide at komme i god tid, så hun kan nyde det nye fanzone-område?
Er lidt på bar bund, og synes da det kunne være fedt, hvis det var noget hun havde lyst til at være med til igen.

Er med på, at det selvfølgelig skal være på hendes præmisser, sådan, at hvis hun keder sig eller gerne vil hjem, at det er så det vi gør.

Hvis det er det forkerte afsnit, så endelig sig til, så det kan komme et andet sted hen, eller blive slettet.
Håber det er okay at spørge og håber på nogle gode råd.
That's the spirit - alt for mange forældre har svigtet på den konto.

Jeg ville tage hende med på Vest, men helt ude i siden, hvor der er lidt mere fredeligt. Hvis hun var lidt ældre...
På den anden side, så er hun jo ret bette, og børn er jo også meget forskellige, så måske familietribunen, hvor der også er andre unger at lege med undervejs. 4-årige plejer ikke at gode stirre på en fodboldkamp i 90 minutter.
Ædruelighedens stemme

Mek82
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. sep 2021, 21:02
Favoritspiller: Jozo

Re: Børn på stadion

Indlæg af Mek82 » 6. sep 2021, 08:14

R Rosenberg skrev:
5. sep 2021, 23:06
Mek82 skrev:
5. sep 2021, 21:23
Hej allesammen.

Har læst med i lang tid, med stor fornøjelse, især i kamptråde og transferønsker.


Nu til det jeg egentligt gerne vil høre om.
Jeg er så heldig, at min datter på 4 år, er begyndt at vise interesse når jeg ser fodbold, og meget gerne vil se det sammen med mig.
Sidst der var kamp på stadion (FCN) sagde hun, at hun gerne ville med.
Det tænker jeg, at hun skal have lov til næste gang.

Da det er første gang, jeg har hende med til sådan noget, vil jeg selvfølgelig gerne at det bliver en god oplevelse for hende, så hun også vil med igen en anden gang.
Her søger jeg gerne råd fra andre der har eller har haft børn på den alder med på stadion.
Hvordan gjorde I for at gøre det til en god oplevelse? “Skal” man sidde på familieafsnittet? Er det en god ide at komme i god tid, så hun kan nyde det nye fanzone-område?
Er lidt på bar bund, og synes da det kunne være fedt, hvis det var noget hun havde lyst til at være med til igen.

Er med på, at det selvfølgelig skal være på hendes præmisser, sådan, at hvis hun keder sig eller gerne vil hjem, at det er så det vi gør.

Hvis det er det forkerte afsnit, så endelig sig til, så det kan komme et andet sted hen, eller blive slettet.
Håber det er okay at spørge og håber på nogle gode råd.
That's the spirit - alt for mange forældre har svigtet på den konto.

Jeg ville tage hende med på Vest, men helt ude i siden, hvor der er lidt mere fredeligt. Hvis hun var lidt ældre...
På den anden side, så er hun jo ret bette, og børn er jo også meget forskellige, så måske familietribunen, hvor der også er andre unger at lege med undervejs. 4-årige plejer ikke at gode stirre på en fodboldkamp i 90 minutter.
Har længe haft en tanke om at jeg gerne ville have hende med, især når jeg har stået på vest, og set andre forældre have deres børn med. Så det er med at gribe chancen, når hun selv siger at hun gerne vil med :)
Om forældre har svigtet på den konto eller ej, er en debat jeg ikke vil begive mig ud i.
Synes bare det er lækkert hun viser interesse for dem, og ville da ikke klage, hvis hun synes det er sjovt at være med, at jeg kunne præge hende til at blive en ny lille AaB-fan.

Ville elske at have hende med på vest, men tror måske at det bliver for meget for hende.
Så kan godt være at familietribunen er bedst. Som du selv siger, så gider hun nok ikke se på fodbold i 90 minutter. Det er jo også forberedt på, og som sagt, hvis hun gerne vil hjem, så må vi tage hjem. Ellers tænker jeg hun kan låne mobilen og spille lidt på eller ja lege med nogle andre børn.
Det vigtigste er at det er en god oplevelse for hende, så hun har lyst til at komme med en anden gang.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Børn på stadion

Indlæg af white splash » 6. sep 2021, 08:33

Jeg har haft min søn på 6 år, med derude 3 gange. Det der har fascineret ham mest hver gang, har været stemningen på vesttribunen - specielt når der har været romerlys. De gange jeg har haft ham med derude, har været på langsiden, med mulighed for at gå helt ned til banden. Selve fodboldkampen var ikke så vigtig for ham.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Børn på stadion

Indlæg af Eagledrop » 6. sep 2021, 09:07

Til pokalkampen i Odensen mod Vollsmose havde jeg min 7 årige knægt og 4 årige knægt med. Det gik "okay". Den lille på 4 var hans aller første kamp på stadion. Den store har nok været med 6-7 gange efterhånden.

Godt råd fra mig er at sikre at du har en smartphone der er opladt. Hvis du er heldig, så kan det nøjes med at være pause underholdning at se lidt netflix/tegnefilm. I Odense måtte den lille have den efter 10 minutter, og så legede jeg lidt med ham i halvlegen. Fik desværre ikke set meget fodbold selv den dag. Men skal vi være helt ærlige, så var der vist heller ikke ret meget fodboldkamp over den 13-0 kamp.

Den store synes det er enormt spændende med romerlys, med folk der synger, og med stemningen. Men står gerne i udkanten af det normalt. Så forkæler jeg alt jeg kan. Så de får pølser, brød, sodavand, whatever makes them happy.

Under corona har vi været nødt til at skulle sidde meget ned. Og så kan det faktisk godt blive ret koldt. Så sørg for at ha' godt styr på vejrudsigten, og om I skal sidde i solen eller i skyggen. Det er smart med et tæppe eller pude hvis man skal sidde på kold beton.

Nu bor jeg så desværre ikke længere i Aalborg. Men hvis din datter har en veninde eller kammerat fra klassen der også elsker fodbold. Så kunne det måske også være smart at tage den veninde/kammerat med. Så hun har en at dele det med, og fjolle med. Måske ikke som 4 årig, men som 5-6? Og så vil jeg vælge familie tribunen i starten, så de kan løbe rundt og fjolle uden det generer alt for mange.

Mek82
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. sep 2021, 21:02
Favoritspiller: Jozo

Re: Børn på stadion

Indlæg af Mek82 » 6. sep 2021, 09:55

Eagledrop skrev:
6. sep 2021, 09:07
Til pokalkampen i Odensen mod Vollsmose havde jeg min 7 årige knægt og 4 årige knægt med. Det gik "okay". Den lille på 4 var hans aller første kamp på stadion. Den store har nok været med 6-7 gange efterhånden.

Godt råd fra mig er at sikre at du har en smartphone der er opladt. Hvis du er heldig, så kan det nøjes med at være pause underholdning at se lidt netflix/tegnefilm. I Odense måtte den lille have den efter 10 minutter, og så legede jeg lidt med ham i halvlegen. Fik desværre ikke set meget fodbold selv den dag. Men skal vi være helt ærlige, så var der vist heller ikke ret meget fodboldkamp over den 13-0 kamp.

Den store synes det er enormt spændende med romerlys, med folk der synger, og med stemningen. Men står gerne i udkanten af det normalt. Så forkæler jeg alt jeg kan. Så de får pølser, brød, sodavand, whatever makes them happy.

Under corona har vi været nødt til at skulle sidde meget ned. Og så kan det faktisk godt blive ret koldt. Så sørg for at ha' godt styr på vejrudsigten, og om I skal sidde i solen eller i skyggen. Det er smart med et tæppe eller pude hvis man skal sidde på kold beton.

Nu bor jeg så desværre ikke længere i Aalborg. Men hvis din datter har en veninde eller kammerat fra klassen der også elsker fodbold. Så kunne det måske også være smart at tage den veninde/kammerat med. Så hun har en at dele det med, og fjolle med. Måske ikke som 4 årig, men som 5-6? Og så vil jeg vælge familie tribunen i starten, så de kan løbe rundt og fjolle uden det generer alt for mange.
Mange tak for de gode råd - som er gjort ud fra dine erfaringer.
Det med en opladt smartphone, har jeg egentligt hele tiden haft i tanken, nemlig hvis hun skulle kede sig, at hun så kunne se noget film eller spille et spil.
Havde også tænkt lidt på det med at forkæle dem, som du nævner, med sodavand, pølser osv.
hvor meget fodbold jeg får set, når jeg har hende med, betyder egentligt ikke det store for mig, det der betyder noget er at vi laver noget sammen og hun synes det har været en sjov oplevelse.

Placering på stadion, der tænker jeg umiddelbart en plads på familietribunen eller langsiden, alt efter hvem modstanderen er - tænker en kamp mod bif at der vil hun nok helst sidde på langsiden :)
Tror at vesttribunen vil være for meget for hende, når man tænker på lydtryk, hvor tæt folk står osv.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Børn på stadion

Indlæg af R Rosenberg » 6. sep 2021, 11:20

Hvad fanden gjorde vores forældre dog uden smartphones :S

Og @Eagledrop har et fint argument for endnu flere blus på stadion.

Jeg havde min den mindste med på stadion, da hun var bette. Jeg tror, jeg glemte, at hun var til stede - 90 minutters neglekt og omsorgssvigt - så meget for far/datter-tur.
Ædruelighedens stemme

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Børn på stadion

Indlæg af Uldahl » 6. sep 2021, 12:44

Jeg havde min datter med som 4 årig, det var på nord tæt på vest tribunen, hun gjorde store øjne da hun så og hørte dem. Så spurgte hun hvem vi holdt med, og jeg svarede de røde. Og her inde måtte man godt råbe og skrige på dem man holdt med, og kalde de andre idioter og fjolser så højt man kunne, modsat der hjemme. Det elskede hun og hylede straks med. Vi sad på første række så hun også kunne stå op ved rækværket, hun har været fan lige siden, og vi går stadig til bold sammen når lejlighed byder sig.

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Børn på stadion

Indlæg af JonasK » 6. sep 2021, 12:45

Mek82 skrev:
5. sep 2021, 21:23
Hej allesammen.

Har læst med i lang tid, med stor fornøjelse, især i kamptråde og transferønsker.


Nu til det jeg egentligt gerne vil høre om.
Jeg er så heldig, at min datter på 4 år, er begyndt at vise interesse når jeg ser fodbold, og meget gerne vil se det sammen med mig.
Sidst der var kamp på stadion (FCN) sagde hun, at hun gerne ville med.
Det tænker jeg, at hun skal have lov til næste gang.

Da det er første gang, jeg har hende med til sådan noget, vil jeg selvfølgelig gerne at det bliver en god oplevelse for hende, så hun også vil med igen en anden gang.
Her søger jeg gerne råd fra andre der har eller har haft børn på den alder med på stadion.
Hvordan gjorde I for at gøre det til en god oplevelse? “Skal” man sidde på familieafsnittet? Er det en god ide at komme i god tid, så hun kan nyde det nye fanzone-område?
Er lidt på bar bund, og synes da det kunne være fedt, hvis det var noget hun havde lyst til at være med til igen.

Er med på, at det selvfølgelig skal være på hendes præmisser, sådan, at hvis hun keder sig eller gerne vil hjem, at det er så det vi gør.

Hvis det er det forkerte afsnit, så endelig sig til, så det kan komme et andet sted hen, eller blive slettet.
Håber det er okay at spørge og håber på nogle gode råd.
Fedt du tager den bette med, jeg har netop givet mine 7 årige deres første sæsonkort efter de fik debut på stadion i sidste sæson :)

Mine erfaringer

- køb en billet til langsiden, der har de godt overblik fra, og du kan tage den lille på skødet når i sidder end

- pak en taske med tæppe og høreværn/ørepropper (larm fra tilskuere, højtalere etc kan godt være overvældende)

- sørg for at købe rigeligt med popcorn, cola og hvad de ellers vil have. Det er en del af oplevelsen

- tag en lille kikkert med, det er spændende at kigge rundt og se udskiftere, trænere osv “tæt på”

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Børn på stadion

Indlæg af Eagledrop » 6. sep 2021, 14:48

R Rosenberg skrev:
6. sep 2021, 11:20
Hvad fanden gjorde vores forældre dog uden smartphones :S

Og @Eagledrop har et fint argument for endnu flere blus på stadion.

Jeg havde min den mindste med på stadion, da hun var bette. Jeg tror, jeg glemte, at hun var til stede - 90 minutters neglekt og omsorgssvigt - så meget for far/datter-tur.
Altså min egen far tog mig aldrig med på stadion, selvom jeg er født og opvokset i Gug. Det interesserede ham ikke, og jeg tror det var for besværligt. Så på den måde prøver jeg selv at være bedre. :cool:

Smartphone er fjollet. Men det har reddet situationen mange gange for mig hvor børnene ikke syntes det var fedt. Min store søn på 7 har jo primært set nederlag. Pokalkampen i Fredericia som et højdepunkt!! Så der har smartphones altså være gode. Og det ændrer ikke på at det stadig har været en fed ting at tage dem med og snakke i bilen og flere dage efter om kampen og målene og følelserne. Og at der var nogle slemme drenge der brændte romerlys af, eller at der var en voksen mand der råbte grimme ord. Haha. Men jeg prøver indoktrinering, og de ved også godt at hvis den står på AaB derhjemme foran tv'et, så er der chips eller popcorn. Og det lokker dem også med ;)

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Børn på stadion

Indlæg af 9520AaB » 6. sep 2021, 15:19

Helt tilbage i 1974 begyndte min far at tage mig med på stadion. Han mener selv, at jeg kun tog med for at få lakridser og pølser(røde) med kolde brød og kun sennep. Dengang var der kun en siddetribune og vi sad der indtil jeg selv begyndte at stå op bag ved mål.
Han blev ældre, og jeg blev mere magelig, så i en ti års tid, havde vi fast siddeplads på nord.
Jeg har nu efter tre års fravær i sæsonkort igen i år købt sæsonkort sammen med med min egen søn(min far er blevet for gammel, så han er tv kigger).
Min søn og jeg har købt til vesttribunen.
Jeg tror du skal mærke efter, om det er dig, der skal have en oplevelse eller det er din datter. Hvis hun skal tilgodeses max, så skal i efter min mening på Nord.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Børn på stadion

Indlæg af Uldahl » 6. sep 2021, 16:14

9520AaB skrev:
6. sep 2021, 15:19
Helt tilbage i 1974 begyndte min far at tage mig med på stadion. Han mener selv, at jeg kun tog med for at få lakridser og pølser(røde) med kolde brød og kun sennep. Dengang var der kun en siddetribune og vi sad der indtil jeg selv begyndte at stå op bag ved mål.
Han blev ældre, og jeg blev mere magelig, så i en ti års tid, havde vi fast siddeplads på nord.
Jeg har nu efter tre års fravær i sæsonkort igen i år købt sæsonkort sammen med med min egen søn(min far er blevet for gammel, så han er tv kigger).
Min søn og jeg har købt til vesttribunen.
Jeg tror du skal mærke efter, om det er dig, der skal have en oplevelse eller det er din datter. Hvis hun skal tilgodeses max, så skal i efter min mening på Nord.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt enig. :thumbsup: Vejret er også bedre der, slet ikke så koldt, fordi den vender mod syd, og solen varmer godt. :cool:

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Børn på stadion

Indlæg af McMark » 6. sep 2021, 17:59

Nu har jeg ikke børn eller noget, men jeg kan da huske, at min svoger altid slæbte mig med på stadion i mine unge dage. Mit første reelle minde var da vi slog FCK med 4-3 på to kasser af Ståle i 1999, og der var satme både koldt og god stemning på tribunen! Umiddelbart tror jeg det vigtigste er, som de andre også skriver, at du tager højde for vejret og kedsomhed. Din datter skal jo gerne få en fed oplevelse og have lyst til at komme igen :) Det lykkedes i hvert fald for min svoger at få mig indoktrineret godt og grundigt med hyppige ture!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

zadion
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 78
Tilmeldt: 8. nov 2018, 08:55
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Børn på stadion

Indlæg af zadion » 6. sep 2021, 22:21

Jeg har tidligere haft min nevø med på stadion. Første gang var han 5 år. Her sad vi øverst på nordtribunen på halvdelen tættest på vesttribunen.

Jeg vil anbefale:
At du tager en siddeplads på nordtribunen da den er stor og har et godt udsyn over hele stadion. Det kan både være i børneafdelingen eller de øvre afsnit. Der er en god udsigt fra det øvre afsnit som jeg egentlig tror falder i mange børns smag.

Hav godt med lommepenge med til snacks (og måske merchandise? -et halstørklæde, en kasket, en trøje eller noget? Så har hun noget hun kan tage med hjem også).

Hav en 3. Person med (hendes mor, moster eller en som hun er tryg ved) til evt. at kunne udforske det hele med under kampen hvis det bliver for kedeligt. 90 minutter kan være længe når de er så små.

Og ja, værnemidler som andre også nævner. Det kan være smart (ørepropper, kasket eller whatever).

Sidst vil jeg anbefale en stille kamp. Undgå kampene mod FCK, FCM, BIF og AGF. Atmosfæren omkring de kampe er bare mindre børnevenlig med det store politiopbud og den mere hadske stemning som kan opstå.

SpiJohnsen
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 18. mar 2009, 18:50

Re: Børn på stadion

Indlæg af SpiJohnsen » 7. sep 2021, 20:03

Jeg har lige haft min datter på 3 med på hendes første stadiontur, det blev til en away i Randers. Da det var en away med godt knald på, så valgte jeg at vi satte os godt oppe i et hjørne. Jeg havde et høreværn med som hun selv spurgte til et par gange.
Det var som andre siger svært at holde koncentrationen om fodbolden, så der blev spædet godt op med pølser, slik osv. Men som andre skriver, så var det nok mest alt det rundt om fodbolden der var spændende. Og tænker i dag godt man kan stå nede i et hjørne på vest.
Vi havde i flere uger varmet op til at skulle på stadion. Snakket om at der er trommer, romerlys og masser af råberi og sang til fodbold - sådan hun var forberedt. Og vi havde selvfølgelig øvet en masse sange sådan hun nu kan nogle af de gængse. Lige nu arbejder vi på at få lært "om ramt af lynet" sådan vi er klar til første hjemmekamp..

RufusTheDog

Re: Børn på stadion

Indlæg af RufusTheDog » 7. sep 2021, 23:17

Godt at høre ungdommen bliver rustet til en fremtid med romerlys, mon ikke også snart dinosaurerne der bestemmer, indser at blus er en del af pakken.
Fremtiden ser lys ud 🔥

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Børn på stadion

Indlæg af Klaus » 14. sep 2021, 22:08

Da mine børn var små sad vi på familietribunen. Nu har man heldigvis flyttet den over på langsiden ned i mod vest. Der er mulighed for forskellige aktiviteter oppe på tribunen, tegninger og sådan noget, og inden kampen har de fx mulighed for at prøve hoppeborg og lignende ting.

Synes det ser ret godt ud, og det vil være en god og tryg oplevelse for jer begge... Samtidig er placeringen ned mod vest heller Ikke helt dum, når det kommer til at opleve stemningen.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Børn på stadion

Indlæg af Lyfe » 14. sep 2021, 22:42

Klaus skrev:
14. sep 2021, 22:08
Da mine børn var små sad vi på familietribunen. Nu har man heldigvis flyttet den over på langsiden ned i mod vest. Der er mulighed for forskellige aktiviteter oppe på tribunen, tegninger og sådan noget, og inden kampen har de fx mulighed for at prøve hoppeborg og lignende ting.

Synes det ser ret godt ud, og det vil være en god og tryg oplevelse for jer begge... Samtidig er placeringen ned mod vest heller Ikke helt dum, når det kommer til at opleve stemningen.
Er familie afsnittet flyttet ned mod vest? er det ikke længere ved siden af modstandernes fans?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

SLO AaB
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 20. jul 2015, 10:45

Re: Børn på stadion

Indlæg af SLO AaB » 16. sep 2021, 12:52

Lyfe skrev:
14. sep 2021, 22:42
Klaus skrev:
14. sep 2021, 22:08
Da mine børn var små sad vi på familietribunen. Nu har man heldigvis flyttet den over på langsiden ned i mod vest. Der er mulighed for forskellige aktiviteter oppe på tribunen, tegninger og sådan noget, og inden kampen har de fx mulighed for at prøve hoppeborg og lignende ting.

Synes det ser ret godt ud, og det vil være en god og tryg oplevelse for jer begge... Samtidig er placeringen ned mod vest heller Ikke helt dum, når det kommer til at opleve stemningen.
Er familie afsnittet flyttet ned mod vest? er det ikke længere ved siden af modstandernes fans?
Det er flyttet hen i A Nedre og B Nedre. Den feedback, vi fik fra familier på 3F Tribunen var, at mange følte sig for langt væk fra stemningsfansene. Derfor har vi flyttet familieafsnittet, hvor børnene samtidig også kommer tættere på vores spillere, idet de varmer op foran netop de to afsnit. Derudover er flytningen også med til "lukke" kurven mellem Vesttribunen og Complea Tribunen, som også har bidraget positivt til stemningen på den resterende del af Complea Tribunen. Derudover bliver overgangen fra familieafsnittet til Vesttribunen meget mere naturligt. Og så er det nemmere for familier at gå fra fanzonen til familieafsnittet uden de store udfordringer.

3F Tribunen bliver dog fortsat besøgt af mange unge fans, hvor de unummererede siddepladser gør det nemmere at tage afsted i flok og finde pladser sammen med andre familier. Derudover er det også på 3F Tribunen, hvor partnerklubber opholder sig, når de er på stadion.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Børn på stadion

Indlæg af Klaus » 22. sep 2021, 23:25

SLO AaB skrev:
16. sep 2021, 12:52
Lyfe skrev:
14. sep 2021, 22:42
Klaus skrev:
14. sep 2021, 22:08
Da mine børn var små sad vi på familietribunen. Nu har man heldigvis flyttet den over på langsiden ned i mod vest. Der er mulighed for forskellige aktiviteter oppe på tribunen, tegninger og sådan noget, og inden kampen har de fx mulighed for at prøve hoppeborg og lignende ting.

Synes det ser ret godt ud, og det vil være en god og tryg oplevelse for jer begge... Samtidig er placeringen ned mod vest heller Ikke helt dum, når det kommer til at opleve stemningen.
Er familie afsnittet flyttet ned mod vest? er det ikke længere ved siden af modstandernes fans?
Det er flyttet hen i A Nedre og B Nedre. Den feedback, vi fik fra familier på 3F Tribunen var, at mange følte sig for langt væk fra stemningsfansene. Derfor har vi flyttet familieafsnittet, hvor børnene samtidig også kommer tættere på vores spillere, idet de varmer op foran netop de to afsnit. Derudover er flytningen også med til "lukke" kurven mellem Vesttribunen og Complea Tribunen, som også har bidraget positivt til stemningen på den resterende del af Complea Tribunen. Derudover bliver overgangen fra familieafsnittet til Vesttribunen meget mere naturligt. Og så er det nemmere for familier at gå fra fanzonen til familieafsnittet uden de store udfordringer.

3F Tribunen bliver dog fortsat besøgt af mange unge fans, hvor de unummererede siddepladser gør det nemmere at tage afsted i flok og finde pladser sammen med andre familier. Derudover er det også på 3F Tribunen, hvor partnerklubber opholder sig, når de er på stadion.
Det har været en rigtig god beslutning. Jeg husker også masser af pinlige episoder med især Brøndbyfans der råbte og skreg de mest utrolige ting efter ungerne på familietribunen... En enkelt gang smed de også fyrværkeri ind.... Så det er på alle måder godt den nu er rykket ned mod vest. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke om en placering på hovedtribunen, hvor der alligevel er god plads havde været endnu bedre.

Besvar