Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af McMark » 6. sep 2021, 17:38

Modstander: Viborg FF
Kamptidspunkt: Søndag den 12. september klokken 14.00
Kampsted: Energi Viborg Arena
Dommer: Peter Kjærsgaard
4. Dommer: Jørgen Daugbjerg Burchardt
VAR-dommer: Jakob Kehlet
Vises på: Eurosport 2

Stillingen inden 8. runde
Billede

Seneste 5 udekampe mod VFF
Billede

Viborg FF (U-V-T-T-T)
Seneste startopstilling
(4-3-3): Pedersen - Sørensen, Lauritsen, Kramer, Putros - Brix, J. Grønning, Bonde - Said, S. Grønning, Bech

Skader
-

Tvivlsomme
Christian Wagner
Mads Frederiksen
Mads Søndergaard
Younes Bakiz

Karantæner
-

Karantænefare
Lars Kramer (ved tildeling af 4 strafpoint)
Christian Sørensen (ved tildeling af 6 strafpoint)

AaB (V-U-V-V-U)
Seneste startopstilling
(3-5-2): Rinne - Granli, Thelander, Ross - Ahlmann, Ferreira, Fossum, Højtholt, Pallesen - Makaric, Prip

Skader
Lucas Andersen
Rufo

Tvivlsomme
-

Karantæner
-

Karantænefare
Jakob Ahlmann (uanset strafpoint)

Kilder: SuperStats - Stilling, HoldNyt - Skader, SuperStats - Indbyrdes, SuperStats - Karantænefare
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af jonas386 » 6. sep 2021, 17:52

Mon ikke vi ser samme starter som sidst. Jeg forestiller mig, at Trajkovic kommer ind senere i kampen, men en egentlig starter tror jeg først på til BIF kampen den 26. september. Indtil da tror jeg, at vi vil se Højholt-Pedro på midten, og Fossum-Prip foran med Makaric helt fremme.
Det er lidt spændende med Trajkovic, da han også har været benyttet som angriber, så det er vel heller ikke helt utænkeligt, at vi i løbet af sæsonen kommer til at have nogle kampe i løbet af efteråret hvor vi spiller med to deciderede angribere foran enten Prip eller Fossum.

Jeg er spændt på kampen. Viborg har spillet godt indtil nu, men vi skal gerne vise at vi er det bedre hold og fortsætte den flotte stime og de gode takter fra før landkampspausen. Vi har nu fire kampe frem mod næste landsholdspause, hvorefter der er fire kampe frem mod vinterpausen. Med Viborg, SønderjyskE, BIF og OB i de næste fire kampe er der både fine muligheder for at fortsætte pointhøsten, men det er også en stærk indikator ift hvad vi kan gå og forvente som fans for sæsonen. 7 point virker absolut muligt, men vi skulle da gerne stå med 10-12 mere når landsholdene mødes igen om en måneds tid ;) :aabfan:

Og fedt, at du er tilbage med optakter! Det har været savnet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af FlæskeFrank » 6. sep 2021, 18:03

jonas386 skrev:
6. sep 2021, 17:52
Med Viborg, SønderjyskE, BIF og OB i de næste fire kampe er der både fine muligheder for at fortsætte pointhøsten, men det er også en stærk indikator ift hvad vi kan gå og forvente som fans for sæsonen. 7 point virker absolut muligt, men vi skulle da gerne stå med 10-12 mere når landsholdene mødes igen om en måneds tid ;) :aabfan:
Jeg sad også i dag og kiggede på mulig pointhøst inden næste landskampspause. Forventningerne kan vel gøres op således:

Vi har fået et snit på 1,71 i denne sæson. Så 7 point(1,75 point) er vel ikke utænkelig. Kigger man på Cifuentes pointhøst for de enkelte hold, så er det 1 point i snit for henholdsvis Brøndby og OB og 3 point i snit mod Sønderjyske, hvilket er 5 point og dertil kommer så Viborgkampen. Så det ligner vel også 6-8 point.

12 point ville være rart, men mindre kan måske også gøre det.
- FlæskeFrank

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af McMark » 6. sep 2021, 18:06

jonas386 skrev:
6. sep 2021, 17:52
Mon ikke vi ser samme starter som sidst. Jeg forestiller mig, at Trajkovic kommer ind senere i kampen, men en egentlig starter tror jeg først på til BIF kampen den 26. september. Indtil da tror jeg, at vi vil se Højholt-Pedro på midten, og Fossum-Prip foran med Makaric helt fremme.
Det er lidt spændende med Trajkovic, da han også har været benyttet som angriber, så det er vel heller ikke helt utænkeligt, at vi i løbet af sæsonen kommer til at have nogle kampe i løbet af efteråret hvor vi spiller med to deciderede angribere foran enten Prip eller Fossum.

Jeg er spændt på kampen. Viborg har spillet godt indtil nu, men vi skal gerne vise at vi er det bedre hold og fortsætte den flotte stime og de gode takter fra før landkampspausen. Vi har nu fire kampe frem mod næste landsholdspause, hvorefter der er fire kampe frem mod vinterpausen. Med Viborg, SønderjyskE, BIF og OB i de næste fire kampe er der både fine muligheder for at fortsætte pointhøsten, men det er også en stærk indikator ift hvad vi kan gå og forvente som fans for sæsonen. 7 point virker absolut muligt, men vi skulle da gerne stå med 10-12 mere når landsholdene mødes igen om en måneds tid ;) :aabfan:

Og fedt, at du er tilbage med optakter! Det har været savnet.
Jeg takker og bukker! Det har været lidt hektisk, da jeg har været meget frem og tilbage mellem Malta og Danmark, men det betød da, at jeg kunne komme på stadion og se os vinde mod OB med 3-2 på min fødselsdag, og så fik jeg da også lige 4-0-sejren over Lyngby med :aabfan: Skal nok se om jeg kan blive ved med at få lavet en tråd i god tid til hver Superliga-kamp :cheers:

Hvad angår kampen, så har jeg sgu egentlig en god følelse. Der må være masser af selvtillid blandt spillerne efter Farum-kampen og selvom det var mod et Serie 1-hold, er det altid godt at få mange folk på tavlen i en 13-0-sejr. Jeg tipper en stille og rolig 0-2-sejr som i 2014, og Jakob Ahlmann må selvfølgelig hjertens gerne score et drøn af et langskud igen :danmarkfan:
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af Dennis Nielsen » 6. sep 2021, 20:14

Ift billetter til kampen.

Hvilken kapacitet har vi som udehold og vil vi kunne købe i Viborg På dagen eller er det helt udelukket?

Jeg arbejder på et opholdssted og overvejer en tur ud af huset for et par af de unge 💪

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af McMark » 6. sep 2021, 20:42

Dennis Nielsen skrev:
6. sep 2021, 20:14
Ift billetter til kampen.

Hvilken kapacitet har vi som udehold og vil vi kunne købe i Viborg På dagen eller er det helt udelukket?

Jeg arbejder på et opholdssted og overvejer en tur ud af huset for et par af de unge 💪
Der er plads til 1.342 i buret, og jeg ville nok foreslå at være ude i lidt god tid. Der har været mange afsted i både Vejle og Randers, og der var også problemer på kampdagen mod Hestene, så hut jeg visker.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af R Rosenberg » 7. sep 2021, 00:40

Desuden er det jo lidt en nøglekamp ift top 6. Viborg har klaret sig bedre end nok de fleste har forventet, så pt er de jo én af bejlerne til slutspillet.
Derfor kan 3 point i Viborg også skære dem lidt af som forfølgere, da vi så vil have 7 point ned til dem.
Og hey, vi kan - hvis alt flasker sig - ligge nummer 3 efter den runde (faktisk nummer 2 i en bizar verden).

Og ja, store thumbs up til @McMark for at være tilbage med de mest eminente kamptråde.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2021, 08:04

R Rosenberg skrev:
7. sep 2021, 00:40
Desuden er det jo lidt en nøglekamp ift top 6. Viborg har klaret sig bedre end nok de fleste har forventet, så pt er de jo én af bejlerne til slutspillet.
Derfor kan 3 point i Viborg også skære dem lidt af som forfølgere, da vi så vil have 7 point ned til dem.
Og hey, vi kan - hvis alt flasker sig - ligge nummer 3 efter den runde (faktisk nummer 2 i en bizar verden).

Og ja, store thumbs up til @McMark for at være tilbage med de mest eminente kamptråde.
Vi kan ikke overhale både FCN og FCM, der skal møde hinanden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af bedstefar » 7. sep 2021, 08:10

R Rosenberg skrev:
7. sep 2021, 00:40
Desuden er det jo lidt en nøglekamp ift top 6. Viborg har klaret sig bedre end nok de fleste har forventet, så pt er de jo én af bejlerne til slutspillet.
Derfor kan 3 point i Viborg også skære dem lidt af som forfølgere, da vi så vil have 7 point ned til dem.
Og hey, vi kan - hvis alt flasker sig - ligge nummer 3 efter den runde (faktisk nummer 2 i en bizar verden).

Og ja, store thumbs up til @McMark for at være tilbage med de mest eminente kamptråde.
Viborg har gjort det godt, men ser dem ikke som bejler til top 6, de skal kæmpe om at blive i ligaen. Vi er stadig kun 1/3 inde i grundspillet, gf og bif skal nok komme inde i en form, hvor de høster en masse point - derfor også en kamp, som skal vindes, hvis vi vil være med, hvor det er rigtig sjovt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2021, 08:16

bedstefar skrev:
7. sep 2021, 08:10
R Rosenberg skrev:
7. sep 2021, 00:40
Desuden er det jo lidt en nøglekamp ift top 6. Viborg har klaret sig bedre end nok de fleste har forventet, så pt er de jo én af bejlerne til slutspillet.
Derfor kan 3 point i Viborg også skære dem lidt af som forfølgere, da vi så vil have 7 point ned til dem.
Og hey, vi kan - hvis alt flasker sig - ligge nummer 3 efter den runde (faktisk nummer 2 i en bizar verden).

Og ja, store thumbs up til @McMark for at være tilbage med de mest eminente kamptråde.
Viborg har gjort det godt, men ser dem ikke som bejler til top 6, de skal kæmpe om at blive i ligaen. Vi er stadig kun 1/3 inde i grundspillet, gf og bif skal nok komme inde i en form, hvor de høster en masse point - derfor også en kamp, som skal vindes, hvis vi vil være med, hvor det er rigtig sjovt.
Jeg ser Viborg som langt den stærkeste af oprykkerne. De bliver ikke nemme bare at køre over. De har været uheldige med ikke at få flere point end de har. De laver nogle lidt naive fejl, og de skal altså straffes hvis man skal vinde over dem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af bedstefar » 7. sep 2021, 08:29

Pastorius skrev:
7. sep 2021, 08:16
bedstefar skrev:
7. sep 2021, 08:10
R Rosenberg skrev:
7. sep 2021, 00:40
Desuden er det jo lidt en nøglekamp ift top 6. Viborg har klaret sig bedre end nok de fleste har forventet, så pt er de jo én af bejlerne til slutspillet.
Derfor kan 3 point i Viborg også skære dem lidt af som forfølgere, da vi så vil have 7 point ned til dem.
Og hey, vi kan - hvis alt flasker sig - ligge nummer 3 efter den runde (faktisk nummer 2 i en bizar verden).

Og ja, store thumbs up til @McMark for at være tilbage med de mest eminente kamptråde.
Viborg har gjort det godt, men ser dem ikke som bejler til top 6, de skal kæmpe om at blive i ligaen. Vi er stadig kun 1/3 inde i grundspillet, gf og bif skal nok komme inde i en form, hvor de høster en masse point - derfor også en kamp, som skal vindes, hvis vi vil være med, hvor det er rigtig sjovt.
Jeg ser Viborg som langt den stærkeste af oprykkerne. De bliver ikke nemme bare at køre over. De har været uheldige med ikke at få flere point end de har. De laver nogle lidt naive fejl, og de skal altså straffes hvis man skal vinde over dem.
Silkeborg kørte dem ud af brættet i sidste kamp, så vidt jeg husker. Silkeborg vinder over randers og som skulle have vundet i parken. Jeg ser Silkeborg bedre, også da de har det forfærdelige kunstgræs og ekstra gode på hjemmebane. Derfor tror jeg nu ikke vi skal være bange for nogen af de to hold, de er stadig oprykkere og ikke en eneste af deres spillere vil kunne gå ind i vores start-11. Det er altså kampe vi skal vinde i min verden.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2021, 08:36

bedstefar skrev:
7. sep 2021, 08:29
Pastorius skrev:
7. sep 2021, 08:16
bedstefar skrev:
7. sep 2021, 08:10
R Rosenberg skrev:
7. sep 2021, 00:40
Desuden er det jo lidt en nøglekamp ift top 6. Viborg har klaret sig bedre end nok de fleste har forventet, så pt er de jo én af bejlerne til slutspillet.
Derfor kan 3 point i Viborg også skære dem lidt af som forfølgere, da vi så vil have 7 point ned til dem.
Og hey, vi kan - hvis alt flasker sig - ligge nummer 3 efter den runde (faktisk nummer 2 i en bizar verden).

Og ja, store thumbs up til @McMark for at være tilbage med de mest eminente kamptråde.
Viborg har gjort det godt, men ser dem ikke som bejler til top 6, de skal kæmpe om at blive i ligaen. Vi er stadig kun 1/3 inde i grundspillet, gf og bif skal nok komme inde i en form, hvor de høster en masse point - derfor også en kamp, som skal vindes, hvis vi vil være med, hvor det er rigtig sjovt.
Jeg ser Viborg som langt den stærkeste af oprykkerne. De bliver ikke nemme bare at køre over. De har været uheldige med ikke at få flere point end de har. De laver nogle lidt naive fejl, og de skal altså straffes hvis man skal vinde over dem.
Silkeborg kørte dem ud af brættet i sidste kamp, så vidt jeg husker. Silkeborg vinder over randers og som skulle have vundet i parken. Jeg ser Silkeborg bedre, også da de har det forfærdelige kunstgræs og ekstra gode på hjemmebane. Derfor tror jeg nu ikke vi skal være bange for nogen af de to hold, de er stadig oprykkere og ikke en eneste af deres spillere vil kunne gå ind i vores start-11. Det er altså kampe vi skal vinde i min verden.
Silkeborg vandt stort, men Viborg havde også nogle ret store chancer i den kamp. Den kunne snildt være faldet anderledes ud. De starter med et brag på overliggeren, og et VAR-annuleret mål, inden de laver nogle af de ret naive fejl (står alt for højt og buser samtidig fremad), og så bliver de straffet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af FlæskeFrank » 7. sep 2021, 09:04

Silkeborg har kun scoret i tre af syv kampe, så det er nok farligt at konkludere for meget på styrkeforholdene mellem Viborg og Silkeborg. Især når de ikke har samme approach til spillestil. Viborg har scoret i 6 af deres 7 kampe.

Så vi skal nok score mere end et mål i vores kamp mod Viborg for at vinde. Det har vi gjort i tre af de foregående syv kampe.

Men om ikke andet, så bliver det dejligt at have Viborg tilbage i superligaen.
- FlæskeFrank

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af Mogens » 7. sep 2021, 10:18

Med tanke på vores gode start på sæsonen og modstanderne in mente, så mener jeg, at 8 point bør være rimelig at "forvente". bif, som heldigt fik sæsonens første sejr, er stadig ikke oppe at ringe og jeg håber, at europa koster for dem og deres ikke synderligt stærke/brede trup. Umiddelbart vil jeg derudover vurdere, at de faktisk ER det eneste af de 4 hold, som vil være i stand til at vinde over os. 2 sejre og 2 uafgjorte synes jeg ikke virker urealistisk, og kunne det ende med 9 point for de 4 kampe, håber jeg, at nederlaget kommer mod sønderjyske.

Spændende at se, hvor vores ny mand bliver brugt, når han kommer i spil. Med hans ankomst og mulige plads i front, synes et gennembrud for Prica længere væk.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af Maglau » 7. sep 2021, 11:27

Afsindigt spændende kamp - normalt vil jeg sige vi til en hver tid SKAL slå en oprykker men lige i år ser det mere besværligt ud end tidligere - sif og VFF er over normal niveau.
Alt snak om 10-12 point i de næste fire kampe…….er der gået AGF i den. Jeg vil være ovenud lykkelig for 7 point hvor jeg så håber de to hjemmekampe giver de 6 point så vi de gode hjemmebane oplevelser ser fastholder interessen hos publikum.

Spændende at se hvad cifu har arbejdet med her i pausen. Han har jo haft en del spillere tilrådighed og har derfor haft tid og mulighed for træne og arbejde videre på det der virker.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af Mogens » 7. sep 2021, 11:53

Maglau skrev:
7. sep 2021, 11:27
Afsindigt spændende kamp - normalt vil jeg sige vi til en hver tid SKAL slå en oprykker men lige i år ser det mere besværligt ud end tidligere - sif og VFF er over normal niveau.
Alt snak om 10-12 point i de næste fire kampe…….er der gået AGF i den. Jeg vil være ovenud lykkelig for 7 point hvor jeg så håber de to hjemmekampe giver de 6 point så vi de gode hjemmebane oplevelser ser fastholder interessen hos publikum.

Spændende at se hvad cifu har arbejdet med her i pausen. Han har jo haft en del spillere tilrådighed og har derfor haft tid og mulighed for træne og arbejde videre på det der virker.
Med tanke på, at vi har mødt resten af top6 og spillet generelt går fremad, så synes jeg, at 7 point er en lidt for leverpostejsagtig ambition. At jeg så muligvis kan være tilfreds med det på den anden side af kampene, er en helt anden sag. Jeg mener dog, at vi i vores nuværende forfatning bør stile højere (også uden der går århus i den).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 119
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Frederiksen

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af DGK » 7. sep 2021, 11:59

Maglau skrev:
7. sep 2021, 11:27
Afsindigt spændende kamp - normalt vil jeg sige vi til en hver tid SKAL slå en oprykker men lige i år ser det mere besværligt ud end tidligere - sif og VFF er over normal niveau.
Alt snak om 10-12 point i de næste fire kampe…….er der gået AGF i den. Jeg vil være ovenud lykkelig for 7 point hvor jeg så håber de to hjemmekampe giver de 6 point så vi de gode hjemmebane oplevelser ser fastholder interessen hos publikum.

Spændende at se hvad cifu har arbejdet med her i pausen. Han har jo haft en del spillere tilrådighed og har derfor haft tid og mulighed for træne og arbejde videre på det der virker.
Udfra hvad man ser på Instagram ligner det at mange af spillerne har været på ferie og ude at rejse :D

SLO AaB
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 20. jul 2015, 10:45

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af SLO AaB » 7. sep 2021, 12:43

McMark skrev:
6. sep 2021, 20:42
Dennis Nielsen skrev:
6. sep 2021, 20:14
Ift billetter til kampen.

Hvilken kapacitet har vi som udehold og vil vi kunne købe i Viborg På dagen eller er det helt udelukket?

Jeg arbejder på et opholdssted og overvejer en tur ud af huset for et par af de unge 💪
Der er plads til 1.342 i buret, og jeg ville nok foreslå at være ude i lidt god tid. Der har været mange afsted i både Vejle og Randers, og der var også problemer på kampdagen mod Hestene, så hut jeg visker.
Læs praktisk info her: https://aabsport.dk/nyheder/2021/septem ... viborg-ff/

Der er plads til 1.342, som McMark også skriver. Der er i skrivende stund 509 billetter ude til afsnittet, hvilket er mange ift. normalen fem dage før kamp. Håber og tror på udsolgt.

OrkSatme
2. div
2. div
Indlæg: 139
Tilmeldt: 3. mar 2021, 19:20
Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af OrkSatme » 7. sep 2021, 12:56

Spændende at se om vi kan holde vores gamle kending Grønning i skak. Spillede Ross og Grønning ikke sammen på u19?

Derudover håber jeg virkelig på et fyldt udebane afsnit med rød/hvide farver, og at man ung som gammel bidrager til stemningen.

3 point!
All Cats Are Beautyfull

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00

Indlæg af Moen » 7. sep 2021, 14:05

OrkSatme skrev:
7. sep 2021, 12:56
Spændende at se om vi kan holde vores gamle kending Grønning i skak. Spillede Ross og Grønning ikke sammen på u19?

Derudover håber jeg virkelig på et fyldt udebane afsnit med rød/hvide farver, og at man ung som gammel bidrager til stemningen.

3 point!
Tvivler. Grønning er 4 år over Ross.

Besvar