Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Julgranen » 20. okt 2021, 09:12

KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 08:48
du har vist bare set dig sur på AGF.
Jeg forstår ikke helt at du skøjter så let og elegant henover at angiveligt flere tusinde mennesker er gået forgæves og har haft en rigtig dårlig oplevelse. Rygterne går på at det var mange tusinde billetter som AGF havde ude, udover max.

Jeg er med på at AGF ville fylde stadion, koste, hvad det koste vil, men accepterer samtidig at spilde mange menneskers tid. Det bliver jo ikke bedre når man så hører, at de afviste folk i særlige sektioner, men blev ved med andre steder at lukke folk ind.

Noget er gået helt galt i den øvelse.

Et eller andet er der også galt, når der sidder mange hundrede AaB’ere i blokken ved siden af AaB’s afsnit, men er en lang række pladser ledige på nederste etage.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 20. okt 2021, 09:26

Julgranen skrev:
20. okt 2021, 09:12
KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 08:48
du har vist bare set dig sur på AGF.
Jeg forstår ikke helt at du skøjter så let og elegant henover at angiveligt flere tusinde mennesker er gået forgæves og har haft en rigtig dårlig oplevelse. Rygterne går på at det var mange tusinde billetter som AGF havde ude, udover max.

Jeg er med på at AGF ville fylde stadion, koste, hvad det koste vil, men accepterer samtidig at spilde mange menneskers tid. Det bliver jo ikke bedre når man så hører, at de afviste folk i særlige sektioner, men blev ved med andre steder at lukke folk ind.

Noget er gået helt galt i den øvelse.

Et eller andet er der også galt, når der sidder mange hundrede AaB’ere i blokken ved siden af AaB’s afsnit, men er en lang række pladser ledige på nederste etage.
Jeg indrømmer at ikke alt var lige kønt, men er lidt træt af at høre brok fra folk der har fået en gratis billet, og som med en lille smule indsats burde vide præmissen for den.

Der var sgu en fed stemning og det kan man kun få i Aarhus ved at fylde stadion, en af dem jeg var med havde været til mange af GF's kampe men aldrig oplevet noget lignende...så måske vi skulle huske at rose AGF for at skabe en fed fodbold oplevelse for 20.000 og så sortere lidt i brokhovederne.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Yankee » 20. okt 2021, 09:42

KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 09:26
Jeg indrømmer at ikke alt var lige kønt, men er lidt træt af at høre brok fra folk der har fået en gratis billet, og som med en lille smule indsats burde vide præmissen for den.

Der var sgu en fed stemning og det kan man kun få i Aarhus ved at fylde stadion, en af dem jeg var med havde været til mange af GF's kampe men aldrig oplevet noget lignende...så måske vi skulle huske at rose AGF for at skabe en fed fodbold oplevelse for 20.000 og så sortere lidt i brokhovederne.
Det var så bare ærgerligt at flere hundrede af deres loyale sæsonkortholdere ikke måtte dele den oplevelse.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 20. okt 2021, 09:51

Yankee skrev:
20. okt 2021, 09:42
KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 09:26
Jeg indrømmer at ikke alt var lige kønt, men er lidt træt af at høre brok fra folk der har fået en gratis billet, og som med en lille smule indsats burde vide præmissen for den.

Der var sgu en fed stemning og det kan man kun få i Aarhus ved at fylde stadion, en af dem jeg var med havde været til mange af GF's kampe men aldrig oplevet noget lignende...så måske vi skulle huske at rose AGF for at skabe en fed fodbold oplevelse for 20.000 og så sortere lidt i brokhovederne.
Det var så bare ærgerligt at flere hundrede af deres loyale sæsonkortholdere ikke måtte dele den oplevelse.
Enig..og der lægger AGF jo også sig fladt ned, undskylder og kompenserer..
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af le Cid » 20. okt 2021, 10:49

Jeg var i området ved stadion en time inden kampen. Det tog så en halv time at finde parkering og tyve minutter at gå til stadion. Ikke noget problem, for jeg havde via andre AaB-fans skaffet mig to billetter til udeafsnittet… troede jeg! Men den ene billet var åbenbart allerede brugt, og de to billetter til c-d, som jeg havde i baghånden, kunne ikke benyttes, eftersom c-d var overbooket!

Træls! Så måtte jeg jo lade kæresten vente udenfor :-/

Under kampen falder jeg så i snak med sidemanden, som viser sig at være AGF-fan. Da han blev afvist andetsteds på stadion, lykkedes det ham at booke en ledig billet på udeafsnittet!!!!

Nå ja, og for at gøre det hele værre, blev kampen udskudt i 10 minutter og der var 12 minutters tillægstid. Derfor måtte jeg løbe tilbage til bilen for at nå det inden min parkering ophørte. Det var også OK, indtil jeg snublede over en skæv flise! Jeg endte på skadestuen, som jeg forlod 00.30 med knubs på hænder, knæ og i ansigtet - med to beskadigede tænder og en lille hjernerystelse!

Lorteaften i Århus!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Meelsen » 20. okt 2021, 10:52

le Cid skrev:
20. okt 2021, 10:49
Jeg var i området ved stadion en time inden kampen. Det tog så en halv time at finde parkering og tyve minutter at gå til stadion. Ikke noget problem, for jeg havde via andre AaB-fans skaffet mig to billetter til udeafsnittet… troede jeg! Men den ene billet var åbenbart allerede brugt, og de to billetter til c-d, som jeg havde i baghånden, kunne ikke benyttes, eftersom c-d var overbooket!

Træls! Så måtte jeg jo lade kæresten vente udenfor :-/

Under kampen falder jeg så i snak med sidemanden, som viser sig at være AGF-fan. Da han blev afvist andetsteds på stadion, lykkedes det ham at booke en ledig billet på udeafsnittet!!!!

Nå ja, og for at gøre det hele værre, blev kampen udskudt i 10 minutter og der var 12 minutters tillægstid. Derfor måtte jeg løbe tilbage til bilen for at nå det inden min parkering ophørte. Det var også OK, indtil jeg snublede over en skæv flise! Jeg endte på skadestuen, som jeg forlod 00.30 med knubs på hænder, knæ og i ansigtet - med to beskadigede tænder og en lille hjernerystelse!

Lorteaften i Århus!!!
Hold da op for en komplet lorteaften. God bedring, le Cid!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. okt 2021, 11:05

KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 08:48
Køllen I Møllen skrev:
20. okt 2021, 08:36
KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 15:15
Køllen I Møllen skrev:
19. okt 2021, 15:09
KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 09:13
viper_dk skrev:
19. okt 2021, 09:01
God stemning i Aarhus, men underligt at AGF planlægger med at afvise folk i døren. De havde tilsyneladende arrangeret storskærme i tivoli til dem som de forventede at afvise. https://stiften.dk/artikel/kaos-f%C3%B8 ... i-i-stedet
Det er nu også en gang underligt klynk, AGF havde jo før kampen bedt folk om at komme i god tid, og gjort tydelig opmærksom på at man ellers ikke kunne forvente at komme ind, jeg kan bedre forstå sæsonkortholdere der var sure over ikke at komme ind, de var trods alt blevet lovet det...

I stedet kunne man jo rose AGF for at få stablet en super kulisse på benene, på et ellers håbløst stadion...
Kæft en gang totalt bullshit. Jeg havde fået billetter til kampen for 2 uger siden. Bærnene har efterårsferie og glædte sig til at vi skulle derned. Hvornår mener du at agf har gjort mig opmærksom på at jeg ikke var garanteret at kunne komme ind til kampen uanset hvornår jeg vælger at troppe op ved indgangen?

Det er latterligt at kritikken udelukkende går oå sæsonkort1holdere. Det er da ligeså usselt overfor alle andre med billet.
På deres hjemmeside:

Vigtige informationer
Bemærk, at portene til Ceres Park altså åbner allerede kl. 17 og vi opfordrer kraftig til, at man komme i rigtig god tid inden kampen starter kl. 19. For dørene lukkes, når vi når det maksimale antal tilskuere på Ceres Park - derfor forbeholder vi os ret til at afvise flere tilskuere, når den maksimale kapacitet er nået.

Så vil du være helt sikker på at få brugt din billet, så kom i god tid - det kan ikke understreges nok! Kom i god tid - vi lover, at tiden op til kampen nok skal blive festlig, hvor vi har sørget for masser af underholdning, mens vi venter på kampstart kl. 19.
Øh ja, det skrev agf på deres hjemmeside på kampdagen. Altså 2 uger efter jeg fik billet til mig selv og 3 børn velvidende at den ene skulle i Fårup sommerland på dagen og af vi derfor ville kunne køre fra Aalborg kl 17. Synes fu at jeg er forpligtet til at sidde og holde øje med AGF’s hjemmeside hele dagen for at være ops på så besynderlige udmeldinger? Og hvordan skulle jeg så agere? Sidde klar i bilen til at kære tidligere end planlagt hvis noget sådan skulle blive meldt ud på dagen?

Iøvrigt. Hvis alle kom 2 timer før ville det overhovedet ikke ændre noget. Det ville bare have været nogle andre der ikke var kommet ind.

Det er så himmelråbende amatør-agtigt.
Jeg så det lang tid før (ifølge deres hjemmeside d 6/10):

https://agf.dk/nyheds-artikler/2021/okt ... et-billet/

og dem jeg kørte sammen med viste det også lang tid før..tror endda det stod da vi bookede billetterne, men du har vist bare set dig sur på AGF. De føler sig vist heller ikke selv forpligtiget til at undskylde til andre end deres sæsonkortholdere.

https://agf.dk/nyheds-artikler/2021/okt ... -beklager/

Præmissen var jo klar, du havde en billet, men var ikke garanteret indgang, derfor havde de arrangeret storskærm i Tivoli.

Det eneste der var himmelråbende amatøragtig var deres måde at behandle deres sæsonkortholdere, og så de gratister der troede at de kunne parkerer foran stadion, og vade ind 2 minutter før kampen, og som ikke havde mentalt overskud til at checke en hjemmeside eller et socialt medie inden.

Useriøst at du skriver at jeg bare har “set mig sur på agf”.

Jeg indrømmer blandt at jeg ikke havde læst ved billet-booking at jeg ikke med billet var garanteret at kunne komme ind. Jeg købte min billet i den naive tro at den sikrede mig adgang. For jeg har da aldrig nogensinde oplevet det modsatte i mine 40 år som fodboldtilskuer i efterhånden mange forskellige lande. At en billet ikke automatisk betød at man ville kunne komme ind.

Jeg synes de skulle have skrevet det med STORE, FEDE, RØDE bogstaver overalt på billetten at den ikke NÆDVENDIGVIS gav adgang til stadion.

Kan slet ikke forstå at det er tilladt at udstede flere billetter end der er plads til på stadion. Hvorfor så ikke bare åbne dørene og give fri adgang?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Yankee » 20. okt 2021, 11:54

KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 09:51
Yankee skrev:
20. okt 2021, 09:42
KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 09:26
Jeg indrømmer at ikke alt var lige kønt, men er lidt træt af at høre brok fra folk der har fået en gratis billet, og som med en lille smule indsats burde vide præmissen for den.

Der var sgu en fed stemning og det kan man kun få i Aarhus ved at fylde stadion, en af dem jeg var med havde været til mange af GF's kampe men aldrig oplevet noget lignende...så måske vi skulle huske at rose AGF for at skabe en fed fodbold oplevelse for 20.000 og så sortere lidt i brokhovederne.
Det var så bare ærgerligt at flere hundrede af deres loyale sæsonkortholdere ikke måtte dele den oplevelse.
Enig..og der lægger AGF jo også sig fladt ned, undskylder og kompenserer..
Præcis. Så derfor handler det ikke om at nogen "har set sig sur på AGF" som du skrev. Det var en helt reel kritik af AGF.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af FlæskeFrank » 20. okt 2021, 12:29

Køllen I Møllen skrev:
20. okt 2021, 11:05
Useriøst at du skriver at jeg bare har “set mig sur på agf”.

Jeg indrømmer blandt at jeg ikke havde læst ved billet-booking at jeg ikke med billet var garanteret at kunne komme ind. Jeg købte min billet i den naive tro at den sikrede mig adgang. For jeg har da aldrig nogensinde oplevet det modsatte i mine 40 år som fodboldtilskuer i efterhånden mange forskellige lande. At en billet ikke automatisk betød at man ville kunne komme ind.

Jeg synes de skulle have skrevet det med STORE, FEDE, RØDE bogstaver overalt på billetten at den ikke NÆDVENDIGVIS gav adgang til stadion.

Kan slet ikke forstå at det er tilladt at udstede flere billetter end der er plads til på stadion. Hvorfor så ikke bare åbne dørene og give fri adgang?
Jeg er enig i, at AGF skulle have gjort mere for at sige "Da vi oplever, at en del gratisbilletter alligevel ikke bliver udnyttet udstedes der flere billetter end der er reel kapacitet. Vi opfordrer derfor folk til at komme i god tid, vi har sørget for underholdning op til kampen(det havde de skrevet om, men jeg var der først 20 min. før kampstart, så jeg ved ikke om det var tilfældet). I tilfælde af, at du må gå forgæves fordi stadion er fyldt, så har vi sørget for storskærmsarrangement i Tivoli Friheden. God kamp."

Nu skriver du, at du havde købt billet - det havde du vel ikke. Jeg er ikke tilhænger af konceptet, men tror klubberne synes det er godt, netop fordi hamstring af billetter bliver lidt ligegyldigt og du kan få lokket folk tidligere ind. Så det kommer nok til at ske oftere end vi kan lide.

Men fatter stadig ikke hvordan der kunne komme for mange ind på stadion. De havde vel ved hver indgang et maks. antal ? Jeg var godt nok blevet tosset, hvis jeg blev smidt ud af stadion igen, fordi de ikke kunne tælle til 19.200 tilskuere.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. okt 2021, 12:38

FlæskeFrank skrev:
20. okt 2021, 12:29
Køllen I Møllen skrev:
20. okt 2021, 11:05
Useriøst at du skriver at jeg bare har “set mig sur på agf”.

Jeg indrømmer blandt at jeg ikke havde læst ved billet-booking at jeg ikke med billet var garanteret at kunne komme ind. Jeg købte min billet i den naive tro at den sikrede mig adgang. For jeg har da aldrig nogensinde oplevet det modsatte i mine 40 år som fodboldtilskuer i efterhånden mange forskellige lande. At en billet ikke automatisk betød at man ville kunne komme ind.

Jeg synes de skulle have skrevet det med STORE, FEDE, RØDE bogstaver overalt på billetten at den ikke NÆDVENDIGVIS gav adgang til stadion.

Kan slet ikke forstå at det er tilladt at udstede flere billetter end der er plads til på stadion. Hvorfor så ikke bare åbne dørene og give fri adgang?
Jeg er enig i, at AGF skulle have gjort mere for at sige "Da vi oplever, at en del gratisbilletter alligevel ikke bliver udnyttet udstedes der flere billetter end der er reel kapacitet. Vi opfordrer derfor folk til at komme i god tid, vi har sørget for underholdning op til kampen(det havde de skrevet om, men jeg var der først 20 min. før kampstart, så jeg ved ikke om det var tilfældet). I tilfælde af, at du må gå forgæves fordi stadion er fyldt, så har vi sørget for storskærmsarrangement i Tivoli Friheden. God kamp."

Nu skriver du, at du havde købt billet - det havde du vel ikke. Jeg er ikke tilhænger af konceptet, men tror klubberne synes det er godt, netop fordi hamstring af billetter bliver lidt ligegyldigt og du kan få lokket folk tidligere ind. Så det kommer nok til at ske oftere end vi kan lide.

Men fatter stadig ikke hvordan der kunne komme for mange ind på stadion. De havde vel ved hver indgang et maks. antal ? Jeg var godt nok blevet tosset, hvis jeg blev smidt ud af stadion igen, fordi de ikke kunne tælle til 19.200 tilskuere.
Bestilt gratis billet, naturligvis.

Helt enig.
Janteloven eksisterer IKKE!

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 20. okt 2021, 12:45

Yankee skrev:
20. okt 2021, 11:54
KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 09:51
Yankee skrev:
20. okt 2021, 09:42
KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 09:26
Jeg indrømmer at ikke alt var lige kønt, men er lidt træt af at høre brok fra folk der har fået en gratis billet, og som med en lille smule indsats burde vide præmissen for den.

Der var sgu en fed stemning og det kan man kun få i Aarhus ved at fylde stadion, en af dem jeg var med havde været til mange af GF's kampe men aldrig oplevet noget lignende...så måske vi skulle huske at rose AGF for at skabe en fed fodbold oplevelse for 20.000 og så sortere lidt i brokhovederne.
Det var så bare ærgerligt at flere hundrede af deres loyale sæsonkortholdere ikke måtte dele den oplevelse.
Enig..og der lægger AGF jo også sig fladt ned, undskylder og kompenserer..
Præcis. Så derfor handler det ikke om at nogen "har set sig sur på AGF" som du skrev. Det var en helt reel kritik af AGF.
Jeg mener stadig kritikken af ikke at kunne komme ind på en gratis billet er forfejlet, det var kommunikeret tydelig ud...og jo jeg synes stadig det virker som om nogen har set sig sur på GF...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 20. okt 2021, 12:56

FlæskeFrank skrev:
20. okt 2021, 12:29
Køllen I Møllen skrev:
20. okt 2021, 11:05
Useriøst at du skriver at jeg bare har “set mig sur på agf”.

Jeg indrømmer blandt at jeg ikke havde læst ved billet-booking at jeg ikke med billet var garanteret at kunne komme ind. Jeg købte min billet i den naive tro at den sikrede mig adgang. For jeg har da aldrig nogensinde oplevet det modsatte i mine 40 år som fodboldtilskuer i efterhånden mange forskellige lande. At en billet ikke automatisk betød at man ville kunne komme ind.

Jeg synes de skulle have skrevet det med STORE, FEDE, RØDE bogstaver overalt på billetten at den ikke NÆDVENDIGVIS gav adgang til stadion.

Kan slet ikke forstå at det er tilladt at udstede flere billetter end der er plads til på stadion. Hvorfor så ikke bare åbne dørene og give fri adgang?
Jeg er enig i, at AGF skulle have gjort mere for at sige "Da vi oplever, at en del gratisbilletter alligevel ikke bliver udnyttet udstedes der flere billetter end der er reel kapacitet. Vi opfordrer derfor folk til at komme i god tid, vi har sørget for underholdning op til kampen(det havde de skrevet om, men jeg var der først 20 min. før kampstart, så jeg ved ikke om det var tilfældet). I tilfælde af, at du må gå forgæves fordi stadion er fyldt, så har vi sørget for storskærmsarrangement i Tivoli Friheden. God kamp."

Nu skriver du, at du havde købt billet - det havde du vel ikke. Jeg er ikke tilhænger af konceptet, men tror klubberne synes det er godt, netop fordi hamstring af billetter bliver lidt ligegyldigt og du kan få lokket folk tidligere ind. Så det kommer nok til at ske oftere end vi kan lide.

Men fatter stadig ikke hvordan der kunne komme for mange ind på stadion. De havde vel ved hver indgang et maks. antal ? Jeg var godt nok blevet tosset, hvis jeg blev smidt ud af stadion igen, fordi de ikke kunne tælle til 19.200 tilskuere.
Og måske og en anelse useriøst at kalde mit indlæg for "bullshit" når det nu kunne dokumenteres AGF havde informeret, tænker ikke vi kommer længere her....jeg havde(udover resultatet) en problemfri aften i Aarhus, fed stemning og en kamp med høj tænding, parkerede på tangkrogen som AGF også havde foreslået, og gik ikke længere end jeg sommetider gør i vestbyen.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Kasper » 20. okt 2021, 15:28

Hende vagten der skulle scanne QR kode på min billet, kunne ikke få scanneren til at virke. Vi blev bare lukket ind.

Tror udebaneafsnittet var mere end fyldt på trods af tomme sæder på den nederste etage, der kunne ikke være klemt mange flere ind på øverste.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af FlæskeFrank » 20. okt 2021, 15:47

Kasper skrev:
20. okt 2021, 15:28
Hende vagten der skulle scanne QR kode på min billet, kunne ikke få scanneren til at virke. Vi blev bare lukket ind.

Tror udebaneafsnittet var mere end fyldt på trods af tomme sæder på den nederste etage, der kunne ikke være klemt mange flere ind på øverste.
At de forreste sæder på nederste etage ikke var besat kunne også skyldes, at mange af os stod bag siddepladserne i TØRVEJR.
- FlæskeFrank

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3596
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Hovedet » 21. okt 2021, 22:38

le Cid skrev:
20. okt 2021, 10:49
Jeg var i området ved stadion en time inden kampen. Det tog så en halv time at finde parkering og tyve minutter at gå til stadion. Ikke noget problem, for jeg havde via andre AaB-fans skaffet mig to billetter til udeafsnittet… troede jeg! Men den ene billet var åbenbart allerede brugt, og de to billetter til c-d, som jeg havde i baghånden, kunne ikke benyttes, eftersom c-d var overbooket!

Træls! Så måtte jeg jo lade kæresten vente udenfor :-/

Under kampen falder jeg så i snak med sidemanden, som viser sig at være AGF-fan. Da han blev afvist andetsteds på stadion, lykkedes det ham at booke en ledig billet på udeafsnittet!!!!

Nå ja, og for at gøre det hele værre, blev kampen udskudt i 10 minutter og der var 12 minutters tillægstid. Derfor måtte jeg løbe tilbage til bilen for at nå det inden min parkering ophørte. Det var også OK, indtil jeg snublede over en skæv flise! Jeg endte på skadestuen, som jeg forlod 00.30 med knubs på hænder, knæ og i ansigtet - med to beskadigede tænder og en lille hjernerystelse!

Lorteaften i Århus!!!
Det er sgu svært at være overskudsagtig i den situation - og så med et nederlag i bagagen for at sætte trumf på. Op på hesten igen :cheers:

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3596
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Hovedet » 24. okt 2021, 17:38

https://www.bt.dk/superligaen/bruuns-bl ... ico-madrid

Et fint og nuanceret indspark i debatten om AGFs spillestil fra den gode Morten Bruun.

Vi har fokuseret på vores egen dårlige kamp, men ikke så meget på, om denne dårlige kamp også hang sammen med modstanderens styrke, hvad angår lige præcis den spillestil. Hvor mange hold i Superligaen har det tekniske niveau til at spille sig udenom det pres og den intensitet, som AGF kom med i det opgør? Jeg tror i bakspejlet, at mange hold end AaB var kommet på glatis i sådan en kamp; og denne gang tabte vi trods kun 0-1 i en kamp, som vi trods med lidt held kunne være kommet ud af med et højst lettere ufortjent point. Det var ikke tilfældet, da vi tabte 0-3 i fjor samme sted.

Når dét er sagt, skal vi udvikle et modtræk, når vi møder den type fodbold, som jeg ikke tror kom bagpå AaB i den kamp.

EDIT: Paradoksalt nok læser jeg, at AGF er gevaldigt på hælene i Randers med 10 minutter igen og heldige med kun at være bagud med 0-1. Det kan næppe være mangel på motivation fra aarhusiansk side, der er i spil her. Jeg bemærker, hvor skidt vi har set ud i kampene mod FCM, Randers, Brøndby og AGF, der kun har kastet et heldigt point af sig. Undtagelser fra den regel er 2-2 i Parken og 2-0 hjemme over AGF, fraset det sidste kvarter, hvor vi helt mistede grebet om kampen. Men netop den lave pointhøst mod den 4-5 bedste hold i rækken er i min verden årsagen til, at det bliver vanskeligt at fastholde den nuværende placering.

Besvar