Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Maglau » 19. okt 2021, 14:46

Uldahl skrev:
19. okt 2021, 14:19
Halil skrev:
19. okt 2021, 14:02
Jeg kan forstå, at kampen var meget fysisk anlagt. Meget pølen.

Var det en fejldisposition ikke at starte inde med SuperPøleren?
Det er jeg overbevist om, han er god i de meget fysiske kampe. Forstår ikke han ikke kom ind som wingback efter pausen.
Løsningen er ikke at pøle med agf - den vil de altid vinde. Løsningen er at spille udenom pølerne og derfor synes jeg det var fornuftigt ikke at sætte Børsting.
Vi har fået en fornuftigt defensiv base der sikrer os mod nedrykning - nu bygger Ciffuentes langsomt og sikkert på så vi bliver bedre og mindre stresset med bolden når vi møder de gode fysiske hold hvilket kampene mod Randers BIF og AGF tydeligt har vist.
Vi skal ikke konkurrere med dem på deres præmisser.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. okt 2021, 15:09

KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 09:13
viper_dk skrev:
19. okt 2021, 09:01
God stemning i Aarhus, men underligt at AGF planlægger med at afvise folk i døren. De havde tilsyneladende arrangeret storskærme i tivoli til dem som de forventede at afvise. https://stiften.dk/artikel/kaos-f%C3%B8 ... i-i-stedet
Det er nu også en gang underligt klynk, AGF havde jo før kampen bedt folk om at komme i god tid, og gjort tydelig opmærksom på at man ellers ikke kunne forvente at komme ind, jeg kan bedre forstå sæsonkortholdere der var sure over ikke at komme ind, de var trods alt blevet lovet det...

I stedet kunne man jo rose AGF for at få stablet en super kulisse på benene, på et ellers håbløst stadion...
Kæft en gang totalt bullshit. Jeg havde fået billetter til kampen for 2 uger siden. Bærnene har efterårsferie og glædte sig til at vi skulle derned. Hvornår mener du at agf har gjort mig opmærksom på at jeg ikke var garanteret at kunne komme ind til kampen uanset hvornår jeg vælger at troppe op ved indgangen?

Det er latterligt at kritikken udelukkende går oå sæsonkort1holdere. Det er da ligeså usselt overfor alle andre med billet.
Janteloven eksisterer IKKE!

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 19. okt 2021, 15:15

Køllen I Møllen skrev:
19. okt 2021, 15:09
KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 09:13
viper_dk skrev:
19. okt 2021, 09:01
God stemning i Aarhus, men underligt at AGF planlægger med at afvise folk i døren. De havde tilsyneladende arrangeret storskærme i tivoli til dem som de forventede at afvise. https://stiften.dk/artikel/kaos-f%C3%B8 ... i-i-stedet
Det er nu også en gang underligt klynk, AGF havde jo før kampen bedt folk om at komme i god tid, og gjort tydelig opmærksom på at man ellers ikke kunne forvente at komme ind, jeg kan bedre forstå sæsonkortholdere der var sure over ikke at komme ind, de var trods alt blevet lovet det...

I stedet kunne man jo rose AGF for at få stablet en super kulisse på benene, på et ellers håbløst stadion...
Kæft en gang totalt bullshit. Jeg havde fået billetter til kampen for 2 uger siden. Bærnene har efterårsferie og glædte sig til at vi skulle derned. Hvornår mener du at agf har gjort mig opmærksom på at jeg ikke var garanteret at kunne komme ind til kampen uanset hvornår jeg vælger at troppe op ved indgangen?

Det er latterligt at kritikken udelukkende går oå sæsonkort1holdere. Det er da ligeså usselt overfor alle andre med billet.
På deres hjemmeside:

Vigtige informationer
Bemærk, at portene til Ceres Park altså åbner allerede kl. 17 og vi opfordrer kraftig til, at man komme i rigtig god tid inden kampen starter kl. 19. For dørene lukkes, når vi når det maksimale antal tilskuere på Ceres Park - derfor forbeholder vi os ret til at afvise flere tilskuere, når den maksimale kapacitet er nået.

Så vil du være helt sikker på at få brugt din billet, så kom i god tid - det kan ikke understreges nok! Kom i god tid - vi lover, at tiden op til kampen nok skal blive festlig, hvor vi har sørget for masser af underholdning, mens vi venter på kampstart kl. 19.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Hanga » 19. okt 2021, 15:17

Køllen I Møllen skrev:
19. okt 2021, 15:09
KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 09:13
viper_dk skrev:
19. okt 2021, 09:01
God stemning i Aarhus, men underligt at AGF planlægger med at afvise folk i døren. De havde tilsyneladende arrangeret storskærme i tivoli til dem som de forventede at afvise. https://stiften.dk/artikel/kaos-f%C3%B8 ... i-i-stedet
Det er nu også en gang underligt klynk, AGF havde jo før kampen bedt folk om at komme i god tid, og gjort tydelig opmærksom på at man ellers ikke kunne forvente at komme ind, jeg kan bedre forstå sæsonkortholdere der var sure over ikke at komme ind, de var trods alt blevet lovet det...

I stedet kunne man jo rose AGF for at få stablet en super kulisse på benene, på et ellers håbløst stadion...
Kæft en gang totalt bullshit. Jeg havde fået billetter til kampen for 2 uger siden. Bærnene har efterårsferie og glædte sig til at vi skulle derned. Hvornår mener du at agf har gjort mig opmærksom på at jeg ikke var garanteret at kunne komme ind til kampen uanset hvornår jeg vælger at troppe op ved indgangen?

Det er latterligt at kritikken udelukkende går oå sæsonkort1holdere. Det er da ligeså usselt overfor alle andre med billet.
Helt enig.

Jeg havde ikke billet, da jeg ikke gjorde forsøget pga. tvivl om hvorvidt jeg kunne nå kampen (ingen ferie til mig). Man kan da ikke forvente at alle har mulighed for at møde op i god tid på en hverdagsaften, og selv hvis alle mødte op i god tid løste det jo ikke problemet - at stadion var overbooket.

Flot af AGF og Århus at kunne skabe så stor interesse om kampen, men de har da håndteret det så amatøragtigt som man kan.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 19. okt 2021, 15:28

Hanga skrev:
19. okt 2021, 15:17
Køllen I Møllen skrev:
19. okt 2021, 15:09
KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 09:13
viper_dk skrev:
19. okt 2021, 09:01
God stemning i Aarhus, men underligt at AGF planlægger med at afvise folk i døren. De havde tilsyneladende arrangeret storskærme i tivoli til dem som de forventede at afvise. https://stiften.dk/artikel/kaos-f%C3%B8 ... i-i-stedet
Det er nu også en gang underligt klynk, AGF havde jo før kampen bedt folk om at komme i god tid, og gjort tydelig opmærksom på at man ellers ikke kunne forvente at komme ind, jeg kan bedre forstå sæsonkortholdere der var sure over ikke at komme ind, de var trods alt blevet lovet det...

I stedet kunne man jo rose AGF for at få stablet en super kulisse på benene, på et ellers håbløst stadion...
Kæft en gang totalt bullshit. Jeg havde fået billetter til kampen for 2 uger siden. Bærnene har efterårsferie og glædte sig til at vi skulle derned. Hvornår mener du at agf har gjort mig opmærksom på at jeg ikke var garanteret at kunne komme ind til kampen uanset hvornår jeg vælger at troppe op ved indgangen?

Det er latterligt at kritikken udelukkende går oå sæsonkort1holdere. Det er da ligeså usselt overfor alle andre med billet.
Helt enig.

Jeg havde ikke billet, da jeg ikke gjorde forsøget pga. tvivl om hvorvidt jeg kunne nå kampen (ingen ferie til mig). Man kan da ikke forvente at alle har mulighed for at møde op i god tid på en hverdagsaften, og selv hvis alle mødte op i god tid løste det jo ikke problemet - at stadion var overbooket.

Flot af AGF og Århus at kunne skabe så stor interesse om kampen, men de har da håndteret det så amatøragtigt som man kan.
Måske er det det helt forkerte sted at forsvare AGF :) , men budskabet var det samme på deres hjemmeside og diverse sociale medier, kom i go tid vi lukker dørene når stadion er fuldt...det stod endda da man bookede de gratis billetter. Meget kan man klandre AGF for, men at folk ikke orientere sig det mindste om kampen inden de tager afsted er ikke deres problem....
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

RufusTheDog

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af RufusTheDog » 19. okt 2021, 15:57

Hørte jeg forkert, eller stod Jacob Nielsen og tog æren for det fyrværkeri der kom udenfor stadion?

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 19. okt 2021, 16:00

RufusTheDog skrev:
19. okt 2021, 15:57
Hørte jeg forkert, eller stod Jacob Nielsen og tog æren for det fyrværkeri der kom udenfor stadion?
Du hørte helt rigtigt, tror han mente det som en joke, men det blev vist ikke opfanget :)

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -klassiker
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

RufusTheDog

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af RufusTheDog » 19. okt 2021, 16:18

KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 16:00
RufusTheDog skrev:
19. okt 2021, 15:57
Hørte jeg forkert, eller stod Jacob Nielsen og tog æren for det fyrværkeri der kom udenfor stadion?
Du hørte helt rigtigt, tror han mente det som en joke, men det blev vist ikke opfanget :)

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -klassiker
Der bliver spurgt direkte om det er noget de (agf) har planlagt, hvilket han svarer ja til. Synes slet ikke det kan tolkes som en joke.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Julgranen » 19. okt 2021, 16:20

RufusTheDog skrev:
19. okt 2021, 15:57
Hørte jeg forkert, eller stod Jacob Nielsen og tog æren for det fyrværkeri der kom udenfor stadion?
Fyrværkeriet var nu også AGF.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 19. okt 2021, 16:25

Julgranen skrev:
19. okt 2021, 16:20
RufusTheDog skrev:
19. okt 2021, 15:57
Hørte jeg forkert, eller stod Jacob Nielsen og tog æren for det fyrværkeri der kom udenfor stadion?
Fyrværkeriet var nu også AGF.
Virkelig ? jeg syntes det lignede samme slags som brugt ved andre lejligheder af Ultras...men tror dig.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Hovedet » 19. okt 2021, 16:34

troelsh skrev:
19. okt 2021, 09:27
Hovedet skrev:
18. okt 2021, 22:35
troelsh skrev:
18. okt 2021, 22:21
Aalborg frederikshavner skrev:
18. okt 2021, 21:41
Elendig kamp men en fed kulisse, der var gratis adgang som selvfølgelig fik masser af folk på stadion men alligevel. 19.100 tilskuere på et regnvådt stadion med en kapacitet på 19.500, i Aalborg var tusindvis af tilskuere blevet væk men det sker ikke i Århus.

Siger det igen noget om forskellen på fodboldkulturen i Århus/Aalborg?
Nu er Århus jo også mere end dobbelt så stor som Aalborg, jeg tror nu også vi ville kunne mønstre 8.000-9.000 hvis der blev uddelt gratis billetter
Det er jo imponerende at samle over 19.000 tilskuere en mandag aften midt i oktober i en sløj sæson, hvor man lige er kommet fra en snitter på 0-4,

Ok, så der var simpelthen gratis adgang? Efterhånden er det umuligt at regne med de tilskuertal. I øvrigt kan AaB godt samle 8-9000 tilskuere, selv om de skal betale. Det gjorde vi da trods alt mod både SønderjyskE og OB,...
Ja det er det, men det bare lidt som om folk herinde glemmer, at de har et noget andet befolkningsgrundlag.

Min pointe var, at hvis kampen var spillet i Aalborg en regnvejrs mandag, tror jeg godt vi kunne samle 8.000-9.000 i en kamp mod agf hvis der var gratis adgang, og da Århus er mere end dobbelt så stor som Aalborg, svarer det vel nogenlunde til samme antal tilskuer pr. Indbygger
Ah, sådan kan man jo ikke gøre det op. Aalborg har mere end 10 gange så mange indbyggere som Hobro, men samler jo ikke det tidobbelte i antal osv. Rimeligvis kan man dog godt "forlange", at AGF har højere tilskuertal end AaB, som AaB jo også burde have højere tilskuertal end Horsens, Vejle, Silkeborg og alle andre end lige københavnerklubber og AGF og måske OB.

Min pointe var nu blot, at det efterhånden er vanskeligt på ædrueligt plan at sammenligne eller blot vurdere tilskuertal; der er masser af kampe med helt gratis adgang, og til mere almindelige kampe uddeles et enormt antal sponsor- og gratisbilletter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af jonas386 » 19. okt 2021, 17:00

KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 16:25
Julgranen skrev:
19. okt 2021, 16:20
RufusTheDog skrev:
19. okt 2021, 15:57
Hørte jeg forkert, eller stod Jacob Nielsen og tog æren for det fyrværkeri der kom udenfor stadion?
Fyrværkeriet var nu også AGF.
Virkelig ? jeg syntes det lignede samme slags som brugt ved andre lejligheder af Ultras...men tror dig.
I TV kunne man se faktisk fyrværkeri bag al' røgen og romerlysene, der givetvis kom udenfor stadion (fyrværkeriet altså). Jeg er ikke så velbevandret i ultras-kultur, men det er ikke noget jeg har set på stadion før
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

RufusTheDog

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af RufusTheDog » 19. okt 2021, 18:33

Julgranen skrev:
19. okt 2021, 16:20
RufusTheDog skrev:
19. okt 2021, 15:57
Hørte jeg forkert, eller stod Jacob Nielsen og tog æren for det fyrværkeri der kom udenfor stadion?
Fyrværkeriet var nu også AGF.
Kan man få en second opinion på den her?

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 689
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Bech » 19. okt 2021, 18:37

jonas386 skrev:
19. okt 2021, 17:00
Jeg er ikke så velbevandret i ultras-kultur, men det er ikke noget jeg har set på stadion før
Det er jeg heller ikke. Men har dog været med til at skyde batterier af i baggårde bag vest flere gange. Jeg mindes også at en raket-fuser engang landede midt på banen. Så det er ikke totalt ukendt.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Julgranen » 19. okt 2021, 18:39

RufusTheDog skrev:
19. okt 2021, 18:33
Kan man få en second opinion på den her?
Det behøver du ikke - FÆ spurgte også. Det var AGF selv.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af RicoBR02 » 19. okt 2021, 19:04

Julgranen skrev:
19. okt 2021, 18:39
RufusTheDog skrev:
19. okt 2021, 18:33
Kan man få en second opinion på den her?
Det behøver du ikke - FÆ spurgte også. Det var AGF selv.
Men dermed ikke sagt at det ikke faldt utrolig godt sammen med vores pyro og blev fyret af over vores tribune/ende af stadion, hvilket gjorde at alle der ikke så kampen i tv var overbeviste om at det var AUX der stod bag..

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Hovedet » 19. okt 2021, 19:42

Åh, vi trængte til en diskussion om fyrværkeri igen - der er jo også snart nytårsaften :-) :aabfan:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. okt 2021, 08:36

KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 15:15
Køllen I Møllen skrev:
19. okt 2021, 15:09
KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 09:13
viper_dk skrev:
19. okt 2021, 09:01
God stemning i Aarhus, men underligt at AGF planlægger med at afvise folk i døren. De havde tilsyneladende arrangeret storskærme i tivoli til dem som de forventede at afvise. https://stiften.dk/artikel/kaos-f%C3%B8 ... i-i-stedet
Det er nu også en gang underligt klynk, AGF havde jo før kampen bedt folk om at komme i god tid, og gjort tydelig opmærksom på at man ellers ikke kunne forvente at komme ind, jeg kan bedre forstå sæsonkortholdere der var sure over ikke at komme ind, de var trods alt blevet lovet det...

I stedet kunne man jo rose AGF for at få stablet en super kulisse på benene, på et ellers håbløst stadion...
Kæft en gang totalt bullshit. Jeg havde fået billetter til kampen for 2 uger siden. Bærnene har efterårsferie og glædte sig til at vi skulle derned. Hvornår mener du at agf har gjort mig opmærksom på at jeg ikke var garanteret at kunne komme ind til kampen uanset hvornår jeg vælger at troppe op ved indgangen?

Det er latterligt at kritikken udelukkende går oå sæsonkort1holdere. Det er da ligeså usselt overfor alle andre med billet.
På deres hjemmeside:

Vigtige informationer
Bemærk, at portene til Ceres Park altså åbner allerede kl. 17 og vi opfordrer kraftig til, at man komme i rigtig god tid inden kampen starter kl. 19. For dørene lukkes, når vi når det maksimale antal tilskuere på Ceres Park - derfor forbeholder vi os ret til at afvise flere tilskuere, når den maksimale kapacitet er nået.

Så vil du være helt sikker på at få brugt din billet, så kom i god tid - det kan ikke understreges nok! Kom i god tid - vi lover, at tiden op til kampen nok skal blive festlig, hvor vi har sørget for masser af underholdning, mens vi venter på kampstart kl. 19.
Øh ja, det skrev agf på deres hjemmeside på kampdagen. Altså 2 uger efter jeg fik billet til mig selv og 3 børn velvidende at den ene skulle i Fårup sommerland på dagen og af vi derfor ville kunne køre fra Aalborg kl 17. Synes fu at jeg er forpligtet til at sidde og holde øje med AGF’s hjemmeside hele dagen for at være ops på så besynderlige udmeldinger? Og hvordan skulle jeg så agere? Sidde klar i bilen til at kære tidligere end planlagt hvis noget sådan skulle blive meldt ud på dagen?

Iøvrigt. Hvis alle kom 2 timer før ville det overhovedet ikke ændre noget. Det ville bare have været nogle andre der ikke var kommet ind.

Det er så himmelråbende amatør-agtigt.
Janteloven eksisterer IKKE!

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 20. okt 2021, 08:48

Køllen I Møllen skrev:
20. okt 2021, 08:36
KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 15:15
Køllen I Møllen skrev:
19. okt 2021, 15:09
KlaskmyggenNoah skrev:
19. okt 2021, 09:13
viper_dk skrev:
19. okt 2021, 09:01
God stemning i Aarhus, men underligt at AGF planlægger med at afvise folk i døren. De havde tilsyneladende arrangeret storskærme i tivoli til dem som de forventede at afvise. https://stiften.dk/artikel/kaos-f%C3%B8 ... i-i-stedet
Det er nu også en gang underligt klynk, AGF havde jo før kampen bedt folk om at komme i god tid, og gjort tydelig opmærksom på at man ellers ikke kunne forvente at komme ind, jeg kan bedre forstå sæsonkortholdere der var sure over ikke at komme ind, de var trods alt blevet lovet det...

I stedet kunne man jo rose AGF for at få stablet en super kulisse på benene, på et ellers håbløst stadion...
Kæft en gang totalt bullshit. Jeg havde fået billetter til kampen for 2 uger siden. Bærnene har efterårsferie og glædte sig til at vi skulle derned. Hvornår mener du at agf har gjort mig opmærksom på at jeg ikke var garanteret at kunne komme ind til kampen uanset hvornår jeg vælger at troppe op ved indgangen?

Det er latterligt at kritikken udelukkende går oå sæsonkort1holdere. Det er da ligeså usselt overfor alle andre med billet.
På deres hjemmeside:

Vigtige informationer
Bemærk, at portene til Ceres Park altså åbner allerede kl. 17 og vi opfordrer kraftig til, at man komme i rigtig god tid inden kampen starter kl. 19. For dørene lukkes, når vi når det maksimale antal tilskuere på Ceres Park - derfor forbeholder vi os ret til at afvise flere tilskuere, når den maksimale kapacitet er nået.

Så vil du være helt sikker på at få brugt din billet, så kom i god tid - det kan ikke understreges nok! Kom i god tid - vi lover, at tiden op til kampen nok skal blive festlig, hvor vi har sørget for masser af underholdning, mens vi venter på kampstart kl. 19.
Øh ja, det skrev agf på deres hjemmeside på kampdagen. Altså 2 uger efter jeg fik billet til mig selv og 3 børn velvidende at den ene skulle i Fårup sommerland på dagen og af vi derfor ville kunne køre fra Aalborg kl 17. Synes fu at jeg er forpligtet til at sidde og holde øje med AGF’s hjemmeside hele dagen for at være ops på så besynderlige udmeldinger? Og hvordan skulle jeg så agere? Sidde klar i bilen til at kære tidligere end planlagt hvis noget sådan skulle blive meldt ud på dagen?

Iøvrigt. Hvis alle kom 2 timer før ville det overhovedet ikke ændre noget. Det ville bare have været nogle andre der ikke var kommet ind.

Det er så himmelråbende amatør-agtigt.
Jeg så det lang tid før (ifølge deres hjemmeside d 6/10):

https://agf.dk/nyheds-artikler/2021/okt ... et-billet/

og dem jeg kørte sammen med viste det også lang tid før..tror endda det stod da vi bookede billetterne, men du har vist bare set dig sur på AGF. De føler sig vist heller ikke selv forpligtiget til at undskylde til andre end deres sæsonkortholdere.

https://agf.dk/nyheds-artikler/2021/okt ... -beklager/

Præmissen var jo klar, du havde en billet, men var ikke garanteret indgang, derfor havde de arrangeret storskærm i Tivoli.

Det eneste der var himmelråbende amatøragtig var deres måde at behandle deres sæsonkortholdere, og så de gratister der troede at de kunne parkerer foran stadion, og vade ind 2 minutter før kampen, og som ikke havde mentalt overskud til at checke en hjemmeside eller et socialt medie inden.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00

Indlæg af FlæskeFrank » 20. okt 2021, 09:05

KlaskmyggenNoah skrev:
20. okt 2021, 08:48
Jeg så det lang tid før (ifølge deres hjemmeside d 13/10) og dem jeg kørte sammen med viste det også lang tid før..tror endda det stod da vi bookede billetterne, men du har vist bare set dig sur på AGF. De føler sig vist heller ikke selv forpligtiget til at undskylde til andre end deres sæsonkortholdere.

https://agf.dk/nyheds-artikler/2021/okt ... -beklager/

Præmissen var jo klar, du havde en billet, men var ikke garanteret indgang, derfor havde de arrangeret storskærm i Tivoli.

Det eneste der var himmelråbende amatøragtig var deres måde at behandle deres sæsonkortholdere, og så de gratister der troede at de kunne parkerer foran stadion, og vade ind 2 minutter før kampen, og som ikke havde mentalt overskud til at checke en hjemmeside eller et socialt medie inden.
Nu var jeg også til kampen og havde også set den del med, at de ikke kunne garantere alle plads(tror det stod på deres hjemmeside). Måske også ved billetbestillingen.

AGF fik fuldt hus, mens vi ved udlevering af gratis billetter får tomme sæder. Så lidt svært at sige om det er den rigtige måde, men den gode fortælling bliver lidt dårlig, når der skal afvises folk.

At de kan lede flere hundrede folk via cindersbanen under kampen uden afskærmning til banen under kampen og der ikke bliver en løftet pegefinger er jeg så noget rystet over.

Men vores eget hold og træner leverede et lavpunkt, så vi har vel andet at give os tid til end pege fingre af AGF...
- FlæskeFrank

Besvar