Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2021, 21:41

loeber med saks skrev:
25. okt 2021, 21:28
Pastorius skrev:
25. okt 2021, 21:20
loeber med saks skrev:
25. okt 2021, 21:12
Fuldstændig sindssygt at når Pedro har en dårlig dag (som han efterhånden øjensynligt river sig en del af) og oven i købet river sig en hurtig yderligere hæmning i form af et gult kort, så står Højholt tilbage og er den REN LORT. han egentlig er for nu. Hold kæft, en lorte midt-midt, vi egentlig har. Er rasende, venner.
Pedro fik ikke noget gult kort, Højholt var langt, langt fra ringeste mand, men han kan jo ikke dække hele midtbanen alene og han fik ingen hjælp.
Nå, men du må da anerkende min brandert? Betaler ikke for min internetforbindelse for at sidde og følge med i den slags detaljer, når jeg nu kan sidde og rase ud på et debatforum?

Troede Pedro fik et gult i forbindelse med straffesparket, men han virkede nu stadig hæmmet - måske endda allerede fra start, hvadend det så måtte skyldes.

Og mht. Højholt var det ikke nødvendigvis en stor kritik, for jeg kan også godt lide ham (deraf "for nu" i det citerede), men du må da være enig i, at midtbanen var REN LORT i dag, og at vi i høj grad tabte kampen dér.
Først i anden halvleg, efter vi havde taget Pedro ud. Det bliver svært at spille bolden op, når Fossum gemmer sig, Børsting og Palle ikke akn tæmme en bold, og nej, Pedro havde heller ikke nogen god dag på bolden i dag.

Prip så ok ud i perioder, men han tager altså også mange dårlige beslutninger og smider bolde væk i gode situationer. Jeg synes ikke vi taber kampen på midtbanen, men nærmere i de to ender og på bænken.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Mikki89 » 25. okt 2021, 21:45

Julgranen skrev:
25. okt 2021, 21:16
Mikki89 skrev:
25. okt 2021, 20:52
Det er vel den ringeste præstation i de seneste sæsoner. Slår de ringeste kampe under både Søndergaard, Wieghorst og Friis. Der tabte vi da trods alt med ære. Troen på Cifuentes ser ud til at være væk.
Synd man ikke kan anmelde indlæg for at være åbenlyst tåbelige.
Jeg kan finde et væld af ringere indsatser. Friis' debutkamp hjemme mod Horsens, hvor vi taber 2-4. Pokalkampen mod Fredericia. Den endeløse række af kampe under Wieghorst, hvor vi ofte skulle hen i 2. halvleg før AaB havde en afslutning indenfor rammen.

"Troen på Cifuentes ser ud til at være væk." Efter den bedste sæsonstart i mange år. Du er da fuldstændig galt afmarcheret.

Frederik Børsting med en fin offensiv indsats, men en helt rædselsfuld defensiv indsats.
Granli med 37 simple fejl i 1. halvleg.
Pedro med et tåbeligt, unødvendigt straffe.
Iver Fossum med endnu 90 minutter med usynlighedskappen på. Måske han har brug for en pause.
Ja, der er nok dårlige præstationer at tage af.

Jeg håber Cifuentes tager ansvar for den her blamage, og samtidig giver truppen en ordentlig opsang for at levere en så talentløs indsats. Et væld af personlige fejl!
Vi må ikke tabe 2-5 til en oprykker. Det er selvfølgelig et spørgsmål om temprement. Jeg mener nu stadig at denne er betydeligt værre end Horsens kampen under Friis. Til trods for en fin start (med massive marginaler på vor side) så har vi nu nået en både spillemæssig og pointmæssig deroute. Fantastisk start eller ej, står vi med tre point i de seneste fire kampe og det er ikke tilfredsstillende. Vi kan ikke leve evigt på en god start.
Synd man ikke kan anmelde indlæg for forudsigelighed (Endnu engang skal Fossum nævnes specifikt efter et nederlag).

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Julgranen » 25. okt 2021, 21:50

Mikki89 skrev:
25. okt 2021, 21:45
Synd man ikke kan anmelde indlæg for forudsigelighed (Endnu engang skal Fossum nævnes specifikt efter et nederlag).
Specifikt? Blandt 5 andre spillere, hvorefter jeg skriver at hele truppen inkl. træneren bør have en opsang.
Men klart at truppens næstbedste spiller i år bærer et kæmpe ansvar på sine skuldre. I dag var han desværre stort set ikke involveret offensivt, og spillede med en juniorspillers selvtillid.

Det samme gjaldt vores suverænt bedste spiller, Thelander, som havde nogle horrible udfald, og også leverede en meget, meget skidt kamp.

Ingen gjorde det godt, men lige nøjagtig de to spillere har bare en stor betydning for hvordan kampene falder ud - det må vi erkende.

Det ville være rart om du forholdt dig til det jeg skriver?

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Lyfe » 25. okt 2021, 21:53

BoT skrev:
25. okt 2021, 21:20
Der var rigtig mange ting, der var elendige i dag. Næsten det hele faktisk.
Men lad mig fremhæve tre trods alt positive ting:
1: Makaric' scoring. Sublimt headet ind, og vigtigt med flere mål på hans konto.
2: Malthe Højholt. Eneste, der leverer i dag. Laver stort set ingen fejl og søger konstant bolden. Har ikke megen opbakning defensivt dog.
3: Vesttribunen. Ny solid indsats.

Så en opfordring herfra: lad være med at drage konklusioner baseret på en dårlig og en elendig kamp. Vi er stadig et fint sted og rummer masser af kvalitet. Og måske meget fint ikke at tro, vi er bedre end de fleste uden at levere 100%.
Kunne ikke være mere enig... Vesttribunen var imponerende! Klasse hovedstød af Makaric og Højholt som bedste aaber... Viborg ligner ikke en nedrykker men vi ligner fandme heller ikke et hold hvor folk for 2 kampe siden snakkede om at vi kunne være en outsider til mesterskabs kamp.

Vi blev udspillet på hjemmebanen!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Jakobsen » 25. okt 2021, 21:55

Hvor skal man starte. Det her var godt nok noget af det ringeste og pinligste meget meget længe. Det var jo skræmmende, hvor tit Viborgs spillere umarkerede fik lov at løbe mod og ind i vores felt efter at Viborg erobrerede en anden bold. Jeg er med på, at man kan spille en dårlig kamp, men der var en forskel her. Når man på den måde bare smider det på gulvet er det under alt kritik. Vi er uden tvivl blevet læst og Marti begik uden tvivl flere fejl bla. at starte med Trajkovski og at flå Pedro ud i pausen og derved smadre balancen på holdet. Kampen i dag viste derudover også, hvorfor vi bestemt stadig mangler en central midt.

De enkelte spillere
- Trajkovski: GIGA FLOP. Totalt usynlig og ufarlig hele kampen. Kan slet ikke se, hvad vi skal med ham eller, at det er en spiller der giver noget vi ikke har i de andre. Han kan simpelthen umuligt være bedre end f.eks. Kusk
- Makaric: Skal starte inde - giver noget presence i frontlinjen og kæmper som et bæst og får sågar scoret et mål. Jeg er ikke overbevist om han bliver en profil, men det er en minimum habil spiller.
- Fossum: Helt under sit niveau og vi så igen, at det ikke nytter at rykke ham tilbage på midtbanen.
- Pallesen: LIgner, at den gamle Pallesen desværre er tilbage, men omvendt ville det næsten være naturstridigt at Pallesen ville løfte sig så meget kontinuerligt.
- Hagelskjær: LIgner ikke just en defensivt stærk spiller. Hans venstreben er godt når vi bygger op, men langt fra solidt defensivt.
- Prica: Hvorfor satsede vi på ham i pausen? Bemærkede ham slet ikke undervejs i halvlegen

Når alt det er sagt mangler vi dog at kunne mere end det vi har vist hidtil. I dag kunne Viborg slå os med mange af vores egne midler fordi de var bedre til det. Jeg har jo slet ikke været på røven, da resultaterne var gode fordi præstationerne ikke var lige så gode og nu ser vi, at der stadig er lang vej med det her hold.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Spanky » 25. okt 2021, 21:56

Hvad stod der på banneret på vesttribunen i midten af første halvleg?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Hanga » 25. okt 2021, 22:00

Kan det ikke være ligegyldigt om lige denne kamp eller andre der er den værste ? Det er en fuldstændig irrelevant diskussion.

Det "interessante" er at det man håbede var et permanent løft i AaBs niveau desværre viste sig ikke at være langtidsholdbart. De problemer der stadig var der, er ikke væk og modstanderne er blevet bedre til at udnytte det. Vi har nu tabt 3 ud af de seneste 4 kampe, og i de 3 tabte kampe har præstationen ikke var god nok, og helt galt har det været i de seneste to.

Og hvad er så fælles for de 3 nederlag? Modstanderen har lukket helt ned for os med højt pres og ved at tage vores backs ud af spillet, så har vi intet at komme med. Vi er ikke gode nok på bolden i forsvar og på midtbanen til at spille os ud af presset. Jeg ved at jeg er en ridset plade, men det er mig komplet uforståeligt at vi ikke har forstærket den centrale midtbane. Vi mangler i den grad en spiller der er god på bolden der inde, og som kan vende med den. I stedet valgte vi at bruge de sidste penge på lejeaftalen med Trajkovski, der har været piv ringe og blot taget spilletid fra Prica eller Kusk. At han er blevet fast mand på holdet forstår jeg ingenting af, og med mindre Makaric stadig døjer lidt med skade, var det en stor fejl ikke at starte med ham i dag... og hvorfor Kusk lader til at være dømt helt ude, forstår jeg heller ikke meget af.

Nå... i det store billede er sæsonstarten stadig fin. Vi ligger godt til i top 6 og det havde vi solgt den for inden. Men der er pres på Marti til at få udviklingen tilbage på rette spor, og ligeledes på Inge til at få lukket de huller i kvalitet vi har på holdet, og med udsigten til at miste både T og Rinne er der meget at tage fat på.

P.S. Fremragende indsats af Vesttribunen igen, stærkt arbejde!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af FlemmingG » 25. okt 2021, 22:05

R Rosenberg skrev:
25. okt 2021, 21:26
BoT skrev:
25. okt 2021, 21:20
Der var rigtig mange ting, der var elendige i dag. Næsten det hele faktisk.
Men lad mig fremhæve tre trods alt positive ting:
1: Makaric' scoring. Sublimt headet ind, og vigtigt med flere mål på hans konto.
2: Malthe Højholt. Eneste, der leverer i dag. Laver stort set ingen fejl og søger konstant bolden. Har ikke megen opbakning defensivt dog.
3: Vesttribunen. Ny solid indsats.

Så en opfordring herfra: lad være med at drage konklusioner baseret på en dårlig og en elendig kamp. Vi er stadig et fint sted og rummer masser af kvalitet. Og måske meget fint ikke at tro, vi er bedre end de fleste uden at levere 100%.
Nuvel. Men det er da tankevækkende, at vi i 3 ud af de sidste 4 kampe har spillet decideret elendigt. Altså som i ufatteligt ringe. Det bør da give panderynker - for det er jo ikke bare én kamp.
Det har set rigtig skidt ud mod AGF og idag mod Viborg. Omvendt har vi jo nok alle vidst, at en formnedgang/dyk vil indtræde på et tidspunkt. Det rammer alle hold, men at vi tager vand ind på den måde som vi gør lige nu, det er selvfølgelig bekymrende. Der blev begået fejl på trænerbænken idag, men derfra og så til at dømme Cifuentes færdig og “læst”, det synes jeg er blæst helt ud af proportioner. Idag fejler han, men han har altså også vendt flere kampe via gode taktiske indgreb.
Så ikke kampen, men det lyder til at Trajkovski var en kæmpe skuffelse - igen. Kan godt forstå at man har givet ham ekstra kampminitter i håbet om, at han vil blive spillet ind og begynde at præstere. Med hans CV burde han jo være rigelig dygtig til at spille i Superligaen. Men for nuværende, må vi også erkende at han ikke præsterer tilnærmelsesvis godt nok og han må ud af startopstillingen. Vi har behov for kreativitet offensivt. Fossum har også spillet under niveau i de seneste kampe, men han er stadig vores topscorer og har spillet mange rigtig gode kampe i sæsonen. Så han skal være i start-11.
Makaric har faktisk gjort det helt ok og han skal nok komme til at score mange mål. Han er vores angriber
Så mener jeg faktisk at Kusk bør have chancen nu. Og giv ham en fair chance! Lad ham spille fra start i resten af efteråret. Han har som den eneste af vores offensive spillere, evnen til at sætte en mand og så har han en god assist fod. Han er ikke en ørn i presspillet, men det er de andre sgu heller ikke lige pt

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Julgranen » 25. okt 2021, 22:05

Spanky skrev:
25. okt 2021, 21:56
Hvad stod der på banneret på vesttribunen i midten af første halvleg?
“Vila i frid Spjuvern - Forever Young”

Fin gestus til vennerne hos UB99, der mistede et medlem i en alt for ung alder for ganske nylig.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Funky » 25. okt 2021, 22:06

Og så sådan en skvattet indsats, når man endelig hiver små 7500 på stadion til en mandagskamp mod Viborg…

Nå, men jeg kan i øvrigt ikke lade være med at tænke på de to VAR situationer i 1. halvleg - et straffe, jeg ikke kunne se på stadion, var det der? - og ikke dømt offside efter VAR tjek på 0-2. Var det en fair dom?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Anubit » 25. okt 2021, 22:09

Funky skrev:
25. okt 2021, 22:06
Og så sådan en skvattet indsats, når man endelig hiver små 7500 på stadion til en mandagskamp mod Viborg…

Nå, men jeg kan i øvrigt ikke lade være med at tænke på de to VAR situationer i 1. halvleg - et straffe, jeg ikke kunne se på stadion, var det der? - og ikke dømt offside efter VAR tjek på 0-2. Var det en fair dom?
Mit indtryk var af straffesparket virkede okay, af hvad lidt man kunne se på storskærmen (og på skærmen). Men det manglende offside virkede godt nok absurd...
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2021, 22:10

Funky skrev:
25. okt 2021, 22:06
Og så sådan en skvattet indsats, når man endelig hiver små 7500 på stadion til en mandagskamp mod Viborg…

Nå, men jeg kan i øvrigt ikke lade være med at tænke på de to VAR situationer i 1. halvleg - et straffe, jeg ikke kunne se på stadion, var det der? - og ikke dømt offside efter VAR tjek på 0-2. Var det en fair dom?
Straffet er svært at diskutere, selvom det er en urimelig straf for den forseelse. Jeg - og kommentatorene - havde meget, meget svært ved at se hvorfor målet ikke skulle annulleres.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Gentleman Finn » 25. okt 2021, 22:14

Både Agf og Viborg kan jo spille rigtigt fysisk når de vil, og vi lignede et hold der slet ikke gad at bide igen. FCN kampe på udebane bliver jo normalt med mere hurtigt boldsspil, men med 3 kampe på 7 dage for første gang i sæsonen, så kan vi jo sagtens stå med 3 nederlag på en uge, hvis vi ikke roterer en masse mod Fcm, ellers kan det knibe med energien på søndag. Vi må forsøge at pakke os med et forstærket b-hold i herning, forsvaret burde kunne holde til 3 kampe på 7 dage, vores wingbacks kan dog få problemer og måske maskinrummet.

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Mikki89 » 25. okt 2021, 22:14

Julgranen skrev:
25. okt 2021, 21:50
Mikki89 skrev:
25. okt 2021, 21:45
Synd man ikke kan anmelde indlæg for forudsigelighed (Endnu engang skal Fossum nævnes specifikt efter et nederlag).
Det ville være rart om du forholdt dig til det jeg skriver?
Ditto.

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Eagledrop » 25. okt 2021, 22:16

Har vi fået små analalfer i AaB der kaster med sten mod busser? Kæft hvor pinligt.

Mere pinligt end AaBs elendige nederlag i dag.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Debatjuntaen » 25. okt 2021, 22:18

Lortekamp, men det retfærdiggør ikke, at I fuldstændigt mister besindelsen herinde!

Skriv ordentligt til hinanden, og stop det trolling!

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Henriksen » 25. okt 2021, 22:19

Pinlig indsats fra en trup der stadig ikke virker optimalt på banen. Der mangler styring, vilje og dø-for-holdet mentalitet. Der mangler for nu anden kamp i træk en træner med format.

Tør man sige det? Der mangler ATTITUD' !!!

Ja, Cifuentes/Inge projektet har vist noget med pil op før de sidste to magre indsatser. Overordnet tror jeg simpelthen bare ikke på de lottokuponer. I almindelighed manglede tiltro til mange af dem på banen - i særdeleshed til de herrer Træner og Sportschef. Den ene er alt for urutineret, den anden indeholder mere varm luft end min mave ovenpå en gang chill con carne...

Og hvor var der flot lige at få sat IQ-niveauet blandt visse og somme AaB-fans på landkortet igen. Stenkast mod bus - hvor er i dog dygtige :thumbsdown: Fladpandethed ud over enhver forstand.

Tillykke til Viborg FF :thumbsup:
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 25. okt 2021, 22:20

2 mål på hjemmebane mod oprykkeren Viborg FF skal alle dage resultere i 3 point men nej.

Viborg FF spillede en god kamp og scorede nogle flotte mål men hold da op hvor de havde det let. Forsvaret stod forfærdeligt kampen igennem og hvis ellers Grønning havde været lidt skarpere så var nederlaget blevet meget større. Kampen viste med al tydelighed hvor middelmådige Granli og Hagelskjær er, det ændrer et par fine indsatser på det seneste ikke på. I aften var det som at se Bambi på glatis, hele forsvaret sejlede inklusiv Thelander.

Efter sådan en indsats er jeg lykkelig for at der er 21 point på kontoen.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Martino » 25. okt 2021, 22:22

Højholt og Makaric var de eneste der kunne være deres indsats bekendt. Forstår ikke hvad Inge så i Louka Prip, da han hentede ham, og så skal Børsting simpelthen bare ikke starte i AaB. Prica må snart blive overhalet af Oliver Ross hvis han ikke snart stepper op.
Nå men det positive må være at at odds på AaB på torsdag må være enormt højt...
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Aalborg-Viborg 25/10-2021 kl. 19

Indlæg af Funky » 25. okt 2021, 22:25

Pastorius skrev:
25. okt 2021, 22:10
Funky skrev:
25. okt 2021, 22:06
Og så sådan en skvattet indsats, når man endelig hiver små 7500 på stadion til en mandagskamp mod Viborg…

Nå, men jeg kan i øvrigt ikke lade være med at tænke på de to VAR situationer i 1. halvleg - et straffe, jeg ikke kunne se på stadion, var det der? - og ikke dømt offside efter VAR tjek på 0-2. Var det en fair dom?
Straffet er svært at diskutere, selvom det er en urimelig straf for den forseelse. Jeg - og kommentatorene - havde meget, meget svært ved at se hvorfor målet ikke skulle annulleres.
Okay. Så ud over, at vi spillede elendigt, og at Viborg var gode, så formåede Tykgaard lige nok engang at møve sig ind som en faktor. Det kan da godt lægge lidt mere til min ærgrelse.

Vi formår i øvrigt at blamere os uden at trække et eneste gult kort, så vidt jeg husker. Det kan også skuffe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar