Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af R Rosenberg » 3. nov 2021, 17:23

BoT skrev:
3. nov 2021, 16:40
Maglau skrev:
3. nov 2021, 16:28
Rockafellar skrev:
3. nov 2021, 15:36
Maglau skrev:
3. nov 2021, 15:26
troelsh skrev:
3. nov 2021, 13:17
BoT skrev:
3. nov 2021, 12:25

Jeg synes bare ikke, det rent faktisk fører til noget. Jeg tror stadig mere på at bringe ham ind med 20-30 minutter tilbage, når kampen er løsnet op og modstandernes organisation hænger lidt. Da mener jeg, han bliver farligst.
Kusk har det også svært i de kampe hvor det bliver meget fysisk betonet, og det tror jeg godt vi kan regne med Randers kommer med et højt pres og syngende tacklinger.
Jeg kunne også godt se ham i en indskifterrolle, det samme med Prip.

Jeg håber på
Rinne
Palle - Ross - Thelander - Hagelskjær - Børsting
Højholt - Pedro - Fossum
Makaric - Prica
Kusk spillede en fremragende kamp mod fcn modsat Prica som såvidt jeg husker det meget sjældent har spillet en fremragende kamp.
Jeg forstår ikke ideen om at vi skal ændre os ift modstanderne.
Randers er et godt spillende fodbold med flere gode teknikere og det mener jeg vi skal forsøge at matche selvom det er svært.
Kusk altid fremfor en pøler som Prica.
Din definition af fremragende kunne godt trænge til en gang Brasso
Ok så - han var go
Altså han brændte vores klart største chance og skabte intet selv. Han var vel i bedste fald middelmådig. Og stadig en af vores klart dyreste.
Altså, jeg ved ikke, hvilke forventninger, det er, du har til Kusk.
Jeg er enig i, at man da sagtens kunne ønske sig mere. Men det er da uomtvisteligt, at vi har meget mere offensivt spil og flow, når han er på banen, uanset om han lykkes med meget eller lidt.

Grundlæggende betyder hans tilstedeværelse, at vi generelt er længere fremme på banen. Og det er vel meget få, der synes, at ethvert forsøg på fremadrettet spil skal tilbage og vende his Thelander hver gang.

Desuden skaffer han et straffe til det første mål, netop pga offensive aktioner.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af doukas » 3. nov 2021, 17:45

R Rosenberg skrev:
3. nov 2021, 17:23
BoT skrev:
3. nov 2021, 16:40
Maglau skrev:
3. nov 2021, 16:28
Rockafellar skrev:
3. nov 2021, 15:36
Maglau skrev:
3. nov 2021, 15:26
troelsh skrev:
3. nov 2021, 13:17


Kusk har det også svært i de kampe hvor det bliver meget fysisk betonet, og det tror jeg godt vi kan regne med Randers kommer med et højt pres og syngende tacklinger.
Jeg kunne også godt se ham i en indskifterrolle, det samme med Prip.

Jeg håber på
Rinne
Palle - Ross - Thelander - Hagelskjær - Børsting
Højholt - Pedro - Fossum
Makaric - Prica
Kusk spillede en fremragende kamp mod fcn modsat Prica som såvidt jeg husker det meget sjældent har spillet en fremragende kamp.
Jeg forstår ikke ideen om at vi skal ændre os ift modstanderne.
Randers er et godt spillende fodbold med flere gode teknikere og det mener jeg vi skal forsøge at matche selvom det er svært.
Kusk altid fremfor en pøler som Prica.
Din definition af fremragende kunne godt trænge til en gang Brasso
Ok så - han var go
Altså han brændte vores klart største chance og skabte intet selv. Han var vel i bedste fald middelmådig. Og stadig en af vores klart dyreste.
Altså, jeg ved ikke, hvilke forventninger, det er, du har til Kusk.
Jeg er enig i, at man da sagtens kunne ønske sig mere. Men det er da uomtvisteligt, at vi har meget mere offensivt spil og flow, når han er på banen, uanset om han lykkes med meget eller lidt.

Grundlæggende betyder hans tilstedeværelse, at vi generelt er længere fremme på banen. Og det er vel meget få, der synes, at ethvert forsøg på fremadrettet spil skal tilbage og vende his Thelander hver gang.

Desuden skaffer han et straffe til det første mål, netop pga offensive aktioner.
Er det ikke en FCN’er selv som sparker den op på sin medspillers arm? Sådan ser jeg den.

Situationen er vel et udslag af en misset/dårlig tæmning af Kusk, så har umiddelbart svært ved give ham en hel masse kredit for det straffespark.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af R Rosenberg » 3. nov 2021, 18:08

doukas skrev:
3. nov 2021, 17:45
R Rosenberg skrev:
3. nov 2021, 17:23
BoT skrev:
3. nov 2021, 16:40
Maglau skrev:
3. nov 2021, 16:28
Rockafellar skrev:
3. nov 2021, 15:36
Maglau skrev:
3. nov 2021, 15:26

Kusk spillede en fremragende kamp mod fcn modsat Prica som såvidt jeg husker det meget sjældent har spillet en fremragende kamp.
Jeg forstår ikke ideen om at vi skal ændre os ift modstanderne.
Randers er et godt spillende fodbold med flere gode teknikere og det mener jeg vi skal forsøge at matche selvom det er svært.
Kusk altid fremfor en pøler som Prica.
Din definition af fremragende kunne godt trænge til en gang Brasso
Ok så - han var go
Altså han brændte vores klart største chance og skabte intet selv. Han var vel i bedste fald middelmådig. Og stadig en af vores klart dyreste.
Altså, jeg ved ikke, hvilke forventninger, det er, du har til Kusk.
Jeg er enig i, at man da sagtens kunne ønske sig mere. Men det er da uomtvisteligt, at vi har meget mere offensivt spil og flow, når han er på banen, uanset om han lykkes med meget eller lidt.

Grundlæggende betyder hans tilstedeværelse, at vi generelt er længere fremme på banen. Og det er vel meget få, der synes, at ethvert forsøg på fremadrettet spil skal tilbage og vende his Thelander hver gang.

Desuden skaffer han et straffe til det første mål, netop pga offensive aktioner.
Er det ikke en FCN’er selv som sparker den op på sin medspillers arm? Sådan ser jeg den.

Situationen er vel et udslag af en misset/dårlig tæmning af Kusk, så har umiddelbart svært ved give ham en hel masse kredit for det straffespark.
Jeg giver ham heller ikke en masse kredit for det. Jeg giver ham kredit for, at med ham på banen har vi meget mere spil på den del af banen- uagtet at han ikke lykkes med alt, og at man sagtens kunne forvente mere.

Og uden det offensive islæt vil sådanne muligheder jo ikke byde sig.
Ædruelighedens stemme

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Maglau » 3. nov 2021, 18:11

BoT skrev:
3. nov 2021, 16:40
Maglau skrev:
3. nov 2021, 16:28
Rockafellar skrev:
3. nov 2021, 15:36
Maglau skrev:
3. nov 2021, 15:26
troelsh skrev:
3. nov 2021, 13:17
BoT skrev:
3. nov 2021, 12:25

Jeg synes bare ikke, det rent faktisk fører til noget. Jeg tror stadig mere på at bringe ham ind med 20-30 minutter tilbage, når kampen er løsnet op og modstandernes organisation hænger lidt. Da mener jeg, han bliver farligst.
Kusk har det også svært i de kampe hvor det bliver meget fysisk betonet, og det tror jeg godt vi kan regne med Randers kommer med et højt pres og syngende tacklinger.
Jeg kunne også godt se ham i en indskifterrolle, det samme med Prip.

Jeg håber på
Rinne
Palle - Ross - Thelander - Hagelskjær - Børsting
Højholt - Pedro - Fossum
Makaric - Prica
Kusk spillede en fremragende kamp mod fcn modsat Prica som såvidt jeg husker det meget sjældent har spillet en fremragende kamp.
Jeg forstår ikke ideen om at vi skal ændre os ift modstanderne.
Randers er et godt spillende fodbold med flere gode teknikere og det mener jeg vi skal forsøge at matche selvom det er svært.
Kusk altid fremfor en pøler som Prica.
Din definition af fremragende kunne godt trænge til en gang Brasso
Ok så - han var go
Altså han brændte vores klart største chance og skabte intet selv. Han var vel i bedste fald middelmådig. Og stadig en af vores klart dyreste.
Jeg mener at det flow og flair som kusk giver er nødvendigt for at håbe på at vi er i stand til at kreere chancer i åbent spil.
Nu siger jeg noget grimt - resten af holdet pånær Prip er nogle ligegyldige boldflyttere der satser benhårdt på dødbolde eller indkast der kan sendes i feltet til store midtstoppere eller Fossum.
Vi ingen der kan sætte en mand eller vende med bolden og skabe overtal udover kusk, Prip og lidt Fossum.
Resten er tættere på Holgersen end på Lucas - skyd mig bare.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af R Rosenberg » 3. nov 2021, 18:51

Maglau skrev:
3. nov 2021, 18:11
BoT skrev:
3. nov 2021, 16:40
Maglau skrev:
3. nov 2021, 16:28
Rockafellar skrev:
3. nov 2021, 15:36
Maglau skrev:
3. nov 2021, 15:26
troelsh skrev:
3. nov 2021, 13:17


Kusk har det også svært i de kampe hvor det bliver meget fysisk betonet, og det tror jeg godt vi kan regne med Randers kommer med et højt pres og syngende tacklinger.
Jeg kunne også godt se ham i en indskifterrolle, det samme med Prip.

Jeg håber på
Rinne
Palle - Ross - Thelander - Hagelskjær - Børsting
Højholt - Pedro - Fossum
Makaric - Prica
Kusk spillede en fremragende kamp mod fcn modsat Prica som såvidt jeg husker det meget sjældent har spillet en fremragende kamp.
Jeg forstår ikke ideen om at vi skal ændre os ift modstanderne.
Randers er et godt spillende fodbold med flere gode teknikere og det mener jeg vi skal forsøge at matche selvom det er svært.
Kusk altid fremfor en pøler som Prica.
Din definition af fremragende kunne godt trænge til en gang Brasso
Ok så - han var go
Altså han brændte vores klart største chance og skabte intet selv. Han var vel i bedste fald middelmådig. Og stadig en af vores klart dyreste.
Jeg mener at det flow og flair som kusk giver er nødvendigt for at håbe på at vi er i stand til at kreere chancer i åbent spil.
Nu siger jeg noget grimt - resten af holdet pånær Prip er nogle ligegyldige boldflyttere der satser benhårdt på dødbolde eller indkast der kan sendes i feltet til store midtstoppere eller Fossum.
Vi ingen der kan sætte en mand eller vende med bolden og skabe overtal udover kusk, Prip og lidt Fossum.
Resten er tættere på Holgersen end på Lucas - skyd mig bare.
Jep. Det er netop pointen med at spille Kusk. Uanset, at han burde gøre det bedre. Han skaber noget, som ingen andre i truppen gør - og så er det jo også bare både federe og med større sandsynlighed for mål, når bolden er oppe omkring modstandernes felt.
Og det er den jo ikke just, når den flyttes rundt fra midten til forsvaret i en endeløs række.
Ædruelighedens stemme

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Julgranen » 3. nov 2021, 19:05

Altså, det der med at han ikke kan spille mod fysisk stærke Randers... Det er så vidt jeg husker suverænt den klub han har scoret flest mål imod af alle i Superligaen.
Så spille mod dem kan han nu nok godt.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af MrDomoon » 3. nov 2021, 19:15

Julgranen skrev:
3. nov 2021, 19:05
Altså, det der med at han ikke kan spille mod fysisk stærke Randers... Det er så vidt jeg husker suverænt den klub han har scoret flest mål imod af alle i Superligaen.
Så spille mod dem kan han nu nok godt.
Jeg ville argumenter for at Sidde Kusk ud for 45 minutter, for at få Balkan linket forstærket og at få Prica dybt inde i Randers halv.

Jeg vil også gerne se Kusk spille, men jeg er lidt bange for at det er for kort tid siden at vi har spillet imod FCN når vi skal møde hestene.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Kunji » 3. nov 2021, 19:16

Julgranen skrev:
3. nov 2021, 19:05
Altså, det der med at han ikke kan spille mod fysisk stærke Randers... Det er så vidt jeg husker suverænt den klub han har scoret flest mål imod af alle i Superligaen.
Så spille mod dem kan han nu nok godt.
Jeg håber også, at Kusk spiller i stedet for Trajkovski, men sidste Kasper Kusk-assist mod RFC i superligaen var i 18/19 og sidste mål var i 17/18, så der kan godt være en pointe her i nyere tid. Jeg vil dog stadig foretrække ham.

De mange mål (9) skyldes hovedsageligt perioden 2014-2016 (8 mål).
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Maglau » 3. nov 2021, 19:21

MrDomoon skrev:
3. nov 2021, 19:15
Julgranen skrev:
3. nov 2021, 19:05
Altså, det der med at han ikke kan spille mod fysisk stærke Randers... Det er så vidt jeg husker suverænt den klub han har scoret flest mål imod af alle i Superligaen.
Så spille mod dem kan han nu nok godt.
Jeg ville argumenter for at Sidde Kusk ud for 45 minutter, for at få Balkan linket forstærket og at få Prica dybt inde i Randers halv.

Jeg vil også gerne se Kusk spille, men jeg er lidt bange for at det er for kort tid siden at vi har spillet imod FCN når vi skal møde hestene.
Så lige nøjagtigt en uges pause er ikke nok hvile for en spiller der blev skiftet ud 15min før slut :o :o :o
Hvis det er sandt skulle de måske øge træningsmængden til bare to gange om ugen
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af MrDomoon » 3. nov 2021, 19:29

Maglau skrev:
3. nov 2021, 19:21
MrDomoon skrev:
3. nov 2021, 19:15
Julgranen skrev:
3. nov 2021, 19:05
Altså, det der med at han ikke kan spille mod fysisk stærke Randers... Det er så vidt jeg husker suverænt den klub han har scoret flest mål imod af alle i Superligaen.
Så spille mod dem kan han nu nok godt.
Jeg ville argumenter for at Sidde Kusk ud for 45 minutter, for at få Balkan linket forstærket og at få Prica dybt inde i Randers halv.

Jeg vil også gerne se Kusk spille, men jeg er lidt bange for at det er for kort tid siden at vi har spillet imod FCN når vi skal møde hestene.
Så lige nøjagtigt en uges pause er ikke nok hvile for en spiller der blev skiftet ud 15min før slut :o :o :o
Hvis det er sandt skulle de måske øge træningsmængden til bare to gange om ugen
Jeg ser det mere på at få vores strækest kort lagt på bordet først og knock randers ud med et "wildcard".
Kusk viser i FCN kampen, at godt kan få lavet hans egen highlights i kampen, F.eks. headeren der næsten ryg ind i nettet. Men han han manger bare liggggge lidt før han estater Enden Trajkovski eller Makarić. Hvis en af dem bliver hurtige træte eller out-matched. Så kan vi godt få ham ind.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

HVK
Drenge
Drenge
Indlæg: 36
Tilmeldt: 13. mar 2017, 21:02
Favoritspiller: Henrik Vandet

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af HVK » 5. nov 2021, 22:30

Kunji skrev:
3. nov 2021, 19:16
Julgranen skrev:
3. nov 2021, 19:05
Altså, det der med at han ikke kan spille mod fysisk stærke Randers... Det er så vidt jeg husker suverænt den klub han har scoret flest mål imod af alle i Superligaen.
Så spille mod dem kan han nu nok godt.
Jeg håber også, at Kusk spiller i stedet for Trajkovski, men sidste Kasper Kusk-assist mod RFC i superligaen var i 18/19 og sidste mål var i 17/18, så der kan godt være en pointe her i nyere tid. Jeg vil dog stadig foretrække ham.

De mange mål (9) skyldes hovedsageligt perioden 2014-2016 (8 mål).
Jeg er ikke helt ramt af Alzheimer endnu - husker stadig overskriften fra en kamp, hvor han lavede hattrick mod Randers: “Kusk piskede hestene”. Hvor ville det være smukt med en gentagelse.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 6. nov 2021, 13:57

Granli har måske spillet sin sidste kamp i efterårssæsonen melder Nordjyske, Børsting er tvivlsom til kampen mod hestene. Rufo meldes klar

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af R Rosenberg » 6. nov 2021, 15:02

Aalborg frederikshavner skrev:
6. nov 2021, 13:57
Granli har måske spillet sin sidste kamp i efterårssæsonen melder Nordjyske, Børsting er tvivlsom til kampen mod hestene. Rufo meldes klar
Ikke nogen skelsættende mangler, selvom en skade i det centrale forsvar ikke er så heldigt i lyset af, at det er noget tyndt dernede.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Funky » 6. nov 2021, 15:51

R Rosenberg skrev:
6. nov 2021, 15:02
Aalborg frederikshavner skrev:
6. nov 2021, 13:57
Granli har måske spillet sin sidste kamp i efterårssæsonen melder Nordjyske, Børsting er tvivlsom til kampen mod hestene. Rufo meldes klar
Ikke nogen skelsættende mangler, selvom en skade i det centrale forsvar ikke er så heldigt i lyset af, at det er noget tyndt dernede.
Ja, man kommer ud i det lidt alternative, hvis Thelander, Ross eller Hagelskær ikke kan spille hele kampen færdig. Mon ikke, de forbereder sig på at kunne skifte over til et 4-mands forsvar.
Jeg er dog mere ærgerlig over, hvis Børsting ikke er klar.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Legum Magister » 6. nov 2021, 16:07

Aalborg frederikshavner skrev:
6. nov 2021, 13:57
Granli har måske spillet sin sidste kamp i efterårssæsonen melder Nordjyske, Børsting er tvivlsom til kampen mod hestene. Rufo meldes klar
Det er skidt, så er man pisket til at spille med Ross, også i kampe, hvor hans manglende tekniske færdigheder kan blive et problem i opspillet. Håber, at Børsting i det mindste bliver klar til kampen. Rufo er et totalt wildcard; men Randers er næppe en ønskemodstander for ham.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Moen » 6. nov 2021, 16:56

1 Jacob Rinne
2 Kristoffer Pallesen
3 Jakob Ahlmann
4 Mathias Ross
6 Pedro Ferreira
7 Aleksandar Trajkovski
8 Iver Fossum
9 Milan Makaric
11 Tim Prica
14 Malthe Højholt
15 Anders Hagelskjær
17 Kasper Kusk
18 Louka Prip
19 Anosike Ementa
22 Andreas Hansen
25 Frederik Børsting
26 Rasmus Thelander
30 Rufo
32 Casper Gedsted
35 Marcus Hannesbo.

Magnus Christensen har karantæne, mens skadeslisten omfatter Daniel Granli og Lucas Andersen.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Uldahl » 6. nov 2021, 17:08

Legum Magister skrev:
6. nov 2021, 16:07
Aalborg frederikshavner skrev:
6. nov 2021, 13:57
Granli har måske spillet sin sidste kamp i efterårssæsonen melder Nordjyske, Børsting er tvivlsom til kampen mod hestene. Rufo meldes klar
Det er skidt, så er man pisket til at spille med Ross, også i kampe, hvor hans manglende tekniske færdigheder kan blive et problem i opspillet. Håber, at Børsting i det mindste bliver klar til kampen. Rufo er et totalt wildcard; men Randers er næppe en ønskemodstander for ham.
Fifty Fifty angående Børsting udtaler Cifuentes. Rufu er kun i spil til de sidste minuter af kampen.

Det bliver en svær kamp i morgen, selvom de lige har spillet EL fodbold. Frygter vi taber den i kampen om top 3.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2598
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af baresi » 6. nov 2021, 18:11

kunne da være helt fantastisk at prøve at se et 4 mands forsvar, med 2 6ere foran sig i pedro og højholt, og så slippe offensiven fri.
palle - thelander - hagelskjær - ahlmann
Så har man både et kæmpende men også spillende forsvar i både thelander og hagelskjær - og ahlmann og palle kan fokusere mere på forsvaret end det offensive, da de er trukket lidt meter tilbage.

højholt og pedro
2 stærke 6ere med mange meter i sig, og sindssygt gode til at komme i vejen. Godt for forsvaret og højholt lægger mere og mere på at blive hurtigere retvendt og tænke fremad.

Kusk - fossum - trajkovski
Her er kusk og trajkovski lidt mere sluppen fri, og kan være kreative. Trajkovski skal have flere offensive omkring sig. Ham alene med makaric duer ikke. det er for defensivt.
Fossum kan agere 8er og rykke lidt ned på den centrale efter behov, så det mere er en 4-3-3

Makaric skal være frontløberen. Han kommer stille og rolig, han skal bare have flere bolde at arbejde med og flere dygtige omkring sig.

Men hvis vi beholder fossum som en del af 3 offensive med makaric foran synes jeg vi står stærkt i en 4-2-3-1 hvor forsvaret også er godt beskyttet.
Gad jeg satme godt se.
Den kan let veksle mellem 4-3-3 og 4-2-3-1

Slip så de offensive kræfter løs, giv kusk chancen igen.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af R Rosenberg » 6. nov 2021, 18:23

baresi skrev:
6. nov 2021, 18:11
kunne da være helt fantastisk at prøve at se et 4 mands forsvar, med 2 6ere foran sig i pedro og højholt, og så slippe offensiven fri.
palle - thelander - hagelskjær - ahlmann
Så har man både et kæmpende men også spillende forsvar i både thelander og hagelskjær - og ahlmann og palle kan fokusere mere på forsvaret end det offensive, da de er trukket lidt meter tilbage.

højholt og pedro
2 stærke 6ere med mange meter i sig, og sindssygt gode til at komme i vejen. Godt for forsvaret og højholt lægger mere og mere på at blive hurtigere retvendt og tænke fremad.

Kusk - fossum - trajkovski
Her er kusk og trajkovski lidt mere sluppen fri, og kan være kreative. Trajkovski skal have flere offensive omkring sig. Ham alene med makaric duer ikke. det er for defensivt.
Fossum kan agere 8er og rykke lidt ned på den centrale efter behov, så det mere er en 4-3-3

Makaric skal være frontløberen. Han kommer stille og rolig, han skal bare have flere bolde at arbejde med og flere dygtige omkring sig.

Men hvis vi beholder fossum som en del af 3 offensive med makaric foran synes jeg vi står stærkt i en 4-2-3-1 hvor forsvaret også er godt beskyttet.
Gad jeg satme godt se.
Den kan let veksle mellem 4-3-3 og 4-2-3-1

Slip så de offensive kræfter løs, giv kusk chancen igen.
Det lyder dejligt. Men Pallesen i en firebackkæde. Pallesen som forsvarsspiller. Det er bare dømt til at gå op i hat og briller.
Havde vi en ordentlig HB, der kunne finde ud af den position, så tænker jeg, det kunne være rart. Omend jeg aldrig bliver glad for to 6'ere - det er simpelthen for defensivt.
Ædruelighedens stemme

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 6. nov 2021, 18:23

Uldahl skrev:
6. nov 2021, 17:08
Legum Magister skrev:
6. nov 2021, 16:07
Aalborg frederikshavner skrev:
6. nov 2021, 13:57
Granli har måske spillet sin sidste kamp i efterårssæsonen melder Nordjyske, Børsting er tvivlsom til kampen mod hestene. Rufo meldes klar
Det er skidt, så er man pisket til at spille med Ross, også i kampe, hvor hans manglende tekniske færdigheder kan blive et problem i opspillet. Håber, at Børsting i det mindste bliver klar til kampen. Rufo er et totalt wildcard; men Randers er næppe en ønskemodstander for ham.
Fifty Fifty angående Børsting udtaler Cifuentes. Rufu er kun i spil til de sidste minuter af kampen.

Det bliver en svær kamp i morgen, selvom de lige har spillet EL fodbold. Frygter vi taber den i kampen om top 3.
Hidtil har FC Randers klaret dobbeltbelastningen med europæisk fodbold godt men det kan godt snart begynde at ramme dem, jeg så 2. halvleg mod Jablonec og her synes jeg at randrusianerne så lidt trætte ud.

Det bliver en tæt kamp som jeg tror at vi vinder da vi burde ha' en fysisk fordel

Besvar