Slutspil

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Slutspil

Indlæg af hje1980 » 23. mar 2022, 15:26

ekni99 skrev:
22. mar 2022, 17:17
Lindmark skrev:
22. mar 2022, 17:09
Pastorius skrev:
21. mar 2022, 15:35
hje1980 skrev:
21. mar 2022, 15:03
Lyfe skrev:
21. mar 2022, 14:53
R Rosenberg skrev:
21. mar 2022, 14:20
Mon 68 point er nok til guld.
Kræver jo i hvert fald at FCK smider point i en af de andre 8 kampe... :-)
Det er vel 2 kampe mere de skal smide point i...
Ja, medmindre vi henter dem på målscoren, så skal de smide 5 point i de resterende 8 kampe.
Elsker at vi (I) regner på dette :innocent:

Men sølv er også en flot farve!
AaB vinder aldrig sølv. Guld eller en 5. pmads. :aabfan:
ENIG... vi bliver aldrig en klub der samler på sølv... det er jo bare den første taberplads!!! :thumbsup:

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Slutspil

Indlæg af jonas386 » 23. mar 2022, 18:44

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/luc ... ptraening/

Lucas sat en smule tilbage, men et comeback imod FCK er ikke udelukket. Jeg håber Lars Friis modsætter sig fristelsen i at smide Lucas ind fra start så hurtigt som muligt og i stedet bruger foråret på at få ham 100% tilbage frem mod næste sæson, mens det er op til de andre at levere resultaterne. Jeg magter virkelig ikke, at han skal sættes udenfor i yderligere 7-8 måneder, fordi han kommer for tidligt tilbage.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Slutspil

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 30. mar 2022, 05:06

Fedt endelig at opleve et slutspil hvor vi har noget at opnå da medaljer og europæisk bold bestemt er indenfor rækkevidde
:aabfan:

De andre par gange vi har deltaget i slutspillet har det godt nok været en halv trist omgang da vi allerede havde udspillet vores rolle inden slutspillet overhovedet var startet.

Jeg ser virkelig frem til slutspillet med spænding, mer vil mer og jeg tror og håber at vi kommer til at gøre en god figur. Placeringsmæssigt synes jeg virkelig at det er svært at spå hvordan det går men jeg bliver skuffet hvis ikke det ender med europæisk bold på stadion til sommer.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Slutspil

Indlæg af FlæskeFrank » 1. apr 2022, 21:34

Har lige læst dagens Tipsbladet. De har helt klart ikke læst med herinde.
Ifølge dem bliver vi nr. 5 i slutspillet og overhalet af Randers.

Ikke nogen nærmere begrundelse, De regner ikke med andre forskydninger, bortset fra, at OB og FCN også skifter plads, men de er trods alt a point.

Lad os håbe, at de tager gruelig fejl.
- FlæskeFrank

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Slutspil

Indlæg af Fromthecradle » 1. apr 2022, 22:05

FlæskeFrank skrev:
1. apr 2022, 21:34
Har lige læst dagens Tipsbladet. De har helt klart ikke læst med herinde.
Ifølge dem bliver vi nr. 5 i slutspillet og overhalet af Randers.

Ikke nogen nærmere begrundelse, De regner ikke med andre forskydninger, bortset fra, at OB og FCN også skifter plads, men de er trods alt a point.

Lad os håbe, at de tager gruelig fejl.
Ikke for at skyde dig noget som helst i skoene, men hvorfor alverden læser du Tipsbladet?
De har i årevis blot været et tilhæng til Qvortrup bladet, der som bekendt befinder sig i sumpen af københavnerblade der lefler for bif og fck.
You pay for this?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Slutspil

Indlæg af Pastorius » 1. apr 2022, 22:13

Fromthecradle skrev:
1. apr 2022, 22:05
FlæskeFrank skrev:
1. apr 2022, 21:34
Har lige læst dagens Tipsbladet. De har helt klart ikke læst med herinde.
Ifølge dem bliver vi nr. 5 i slutspillet og overhalet af Randers.

Ikke nogen nærmere begrundelse, De regner ikke med andre forskydninger, bortset fra, at OB og FCN også skifter plads, men de er trods alt a point.

Lad os håbe, at de tager gruelig fejl.
Ikke for at skyde dig noget som helst i skoene, men hvorfor alverden læser du Tipsbladet?
De har i årevis blot været et tilhæng til Qvortrup bladet, der som bekendt befinder sig i sumpen af københavnerblade der lefler for bif og fck.
Der er vist flere GF'ere end københavnerfans på det blad.
Med venlig Hilsen
--
Robert

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Slutspil

Indlæg af R Rosenberg » 1. apr 2022, 23:35

Pastorius skrev:
1. apr 2022, 22:13
Fromthecradle skrev:
1. apr 2022, 22:05
FlæskeFrank skrev:
1. apr 2022, 21:34
Har lige læst dagens Tipsbladet. De har helt klart ikke læst med herinde.
Ifølge dem bliver vi nr. 5 i slutspillet og overhalet af Randers.

Ikke nogen nærmere begrundelse, De regner ikke med andre forskydninger, bortset fra, at OB og FCN også skifter plads, men de er trods alt a point.

Lad os håbe, at de tager gruelig fejl.
Ikke for at skyde dig noget som helst i skoene, men hvorfor alverden læser du Tipsbladet?
De har i årevis blot været et tilhæng til Qvortrup bladet, der som bekendt befinder sig i sumpen af københavnerblade der lefler for bif og fck.
Der er vist flere GF'ere end københavnerfans på det blad.
Så ergo er vurderingen fra dem ikke et udslag af københavneri, men blot bitterhed?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Slutspil

Indlæg af Pastorius » 1. apr 2022, 23:46

R Rosenberg skrev:
1. apr 2022, 23:35
Pastorius skrev:
1. apr 2022, 22:13
Fromthecradle skrev:
1. apr 2022, 22:05
FlæskeFrank skrev:
1. apr 2022, 21:34
Har lige læst dagens Tipsbladet. De har helt klart ikke læst med herinde.
Ifølge dem bliver vi nr. 5 i slutspillet og overhalet af Randers.

Ikke nogen nærmere begrundelse, De regner ikke med andre forskydninger, bortset fra, at OB og FCN også skifter plads, men de er trods alt a point.

Lad os håbe, at de tager gruelig fejl.
Ikke for at skyde dig noget som helst i skoene, men hvorfor alverden læser du Tipsbladet?
De har i årevis blot været et tilhæng til Qvortrup bladet, der som bekendt befinder sig i sumpen af københavnerblade der lefler for bif og fck.
Der er vist flere GF'ere end københavnerfans på det blad.
Så ergo er vurderingen fra dem ikke et udslag af københavneri, men blot bitterhed?
Det er sportsjournalistik. Det skal man ikke tage for alvorligt. Ham jeg kender til har kilderne i orden og ved godt hvad der rør sig, også selvom det ikke altid bliver skrevet. Dvs. det er ikke meget de ved om AaB, men det er jo ikke nyt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Slutspil

Indlæg af FlæskeFrank » 1. apr 2022, 23:47

Fromthecradle skrev:
1. apr 2022, 22:05
FlæskeFrank skrev:
1. apr 2022, 21:34
Har lige læst dagens Tipsbladet. De har helt klart ikke læst med herinde.
Ifølge dem bliver vi nr. 5 i slutspillet og overhalet af Randers.

Ikke nogen nærmere begrundelse, De regner ikke med andre forskydninger, bortset fra, at OB og FCN også skifter plads, men de er trods alt a point.

Lad os håbe, at de tager gruelig fejl.
Ikke for at skyde dig noget som helst i skoene, men hvorfor alverden læser du Tipsbladet?
De har i årevis blot været et tilhæng til Qvortrup bladet, der som bekendt befinder sig i sumpen af københavnerblade der lefler for bif og fck.
Jeg vil sådan set finde det mere anstændigt at købe Ugens rapport sammen med Tipsbladet end Ekstrabladet, men nu har jeg ligesom ikke et valg. Generelt køber jeg vel Tipsbladet 3-4 gange om året i håb et godt optaktsblad til sæsonstart og lignende, som slutspilstart.

Blot for at opdage, at det er blevet endnu tyndere end sidste gang...
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4758
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Slutspil

Indlæg af Maglau » 3. apr 2022, 11:57

Tøfting har i dagens EB AaB til bronze og et frækt bud på Prip som superliga topscorer med 14 mål. Spændende.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Slutspil

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. apr 2022, 12:37

Maglau skrev:
3. apr 2022, 11:57
Tøfting har i dagens EB AaB til bronze og et frækt bud på Prip som superliga topscorer med 14 mål. Spændende.
Stig Tøfting er en kæmpeklovn. At han spår AaB bronze ændrer ikke en kæft ved det. At den mand tjener penge på at udtale sig om fodbold er en joke.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Slutspil

Indlæg af Hanga » 3. apr 2022, 12:58

Køllen I Møllen skrev:
3. apr 2022, 12:37
Maglau skrev:
3. apr 2022, 11:57
Tøfting har i dagens EB AaB til bronze og et frækt bud på Prip som superliga topscorer med 14 mål. Spændende.
Stig Tøfting er en kæmpeklovn. At han spår AaB bronze ændrer ikke en kæft ved det. At den mand tjener penge på at udtale sig om fodbold er en joke.
Min optimisme falder faktisk en smule når Tøffe siger sådan ;)

Generelt synes jeg godt nok at "eksperterne" har været endnu mere kortsynet end sædvanligt på det seneste, hvilket ikke siger så lidt. Efter sejren i Herning var vi pludselig outsidere til mesterskabet. To elendige hjemmekampe senere var alt galt. Men det billede bliver så fuldstændig vendt igen med én heldig sejr i Odense og én overbevisende kamp mod Brøndby. Lars Friis' er også allerede nærmest fastslået som en succes.

Men altså - vi er kandidater til bronzen, ikke mindst fordi konkurrenterne svinger lige så meget som vi selv gør. Men vi kan lige så fint falde tilbage i de dårlige præstationer og slutte som den fesne 5'er/6'er. Vi skal ud og vise det niveau vi viste mod Brøndby oftere, end det niveau vi viste i de tre foregående kampe, hvis vi skal have metal ud af sæsonen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Slutspil

Indlæg af jonas386 » 3. apr 2022, 13:38

Køllen I Møllen skrev:
3. apr 2022, 12:37
Maglau skrev:
3. apr 2022, 11:57
Tøfting har i dagens EB AaB til bronze og et frækt bud på Prip som superliga topscorer med 14 mål. Spændende.
Stig Tøfting er en kæmpeklovn. At han spår AaB bronze ændrer ikke en kæft ved det. At den mand tjener penge på at udtale sig om fodbold er en joke.
Omvendt var han jo så den eneste der havde set at vi bare lige tog BIF med både Thelander og Højholt ude ;)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 951
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Slutspil

Indlæg af Salle17 » 16. maj 2022, 12:23

Denne sæson kan på mange måder sammenlignes med 15-16 sæsonen. En sæson hvor vi for alvor bejlede til medaljerne og en top placering. Spillet faldt dog sammen i foråret - og på samme måde som denne sæson var flere af vores "profiler" på vej ud af døren. Jeg håber dog ikke at vi ser ind i en fremtid med mere leverpostej.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Slutspil

Indlæg af Hanga » 16. maj 2022, 12:49

Salle17 skrev:
16. maj 2022, 12:23
Denne sæson kan på mange måder sammenlignes med 15-16 sæsonen. En sæson hvor vi for alvor bejlede til medaljerne og en top placering. Spillet faldt dog sammen i foråret - og på samme måde som denne sæson var flere af vores "profiler" på vej ud af døren. Jeg håber dog ikke at vi ser ind i en fremtid med mere leverpostej.
Lidt uenig. Problemet i 15-16 sæsonen var at de profiler der var på vej ud, havde hovedet andet sted, især Spalvis. Det synes jeg slet ikke man har kunnet sige denne sæson, hvor både Thelander og Rinne kandiderer til at blive sæsonens spiller (det bliver dog nok Prip). Nej, vi falder sammen på dårlige beslutninger og store fejl hos vores svage led på holdet. Vi havde færre svage led på holdet dengang og vi havde et fuldt indarbejdet koncept.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar