Stemning på nord?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Stemning på nord?

Indlæg af Martin Bak » 7. apr 2022, 16:07

Jeg ved, det er prøvet før med blandet succes at lave en stemningssektion på nord - jeg ved , der sidder en del gamle stemningsskabere, som nu har nået en mere moden alder...:-) eller ihvertfald en højere alder. - jeg tænker, at der er et ønske om at få mere stemning på nord blandt disse folk

I lyset af den stærkt forbedrede stemning på vest, er der måske et grundlag for at gøre nord til en aktivt deltagende tribune som førhen ?

Call back' et mellem vest Og nord er super - men jeg drømmer om, at gamle stemningsskabere kunne forenes om at købe sæsonkort til en sektion - f.eks b og prøve i fællesskab at ruske lidt op i resten af nord

- det kræver selvfølgelig velvillighed fra dem , som allerede har en fast plads på nord til evt at skifte til en evt ny sektion - men støtten og opbakningen til de røde bør komme først i prioritering imo

Hvad tænker I ? Kunne man sætte en dato hvor alle interesserede købte sæsonkort til et bestemt afsnit for at sikre en stemningsblok?
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Stemning på nord?

Indlæg af Danni » 7. apr 2022, 16:38

Martin Bak skrev:
7. apr 2022, 16:07
Jeg ved, det er prøvet før med blandet succes at lave en stemningssektion på nord - jeg ved , der sidder en del gamle stemningsskabere, som nu har nået en mere moden alder...:-) eller ihvertfald en højere alder. - jeg tænker, at der er et ønske om at få mere stemning på nord blandt disse folk

I lyset af den stærkt forbedrede stemning på vest, at der måske var et grundlag for at gøre nord til en aktivt deltagende tribune som førhen .

Call back' et mellem vest Og nord er super - men jeg drømmer om, at gamle stemningsskabere kunne forenes om at købe sæsonkort til en sektion - f.eks b og prøve i fællesskab at ruske lidt op i resten af nord

- det kræver selvfølgelig velvillighed fra dem , som allerede har en fast plads på nord til evt at skifte til en evt ny sektion - men støtten og opbakningen til de røde bør komme først i prioritering imo

Hvad tænker I ? Kunne man sætte en dato hvor alle interesserede købte sæsonkort til et bestemt afsnit for at sikre en stemningsblok?
Jeg er en af dem, som har stået på vesttribunen i 15 år for nu de sidste 5, at have siddet på øvre B. Der er mange på øvre B, som er med til at skabe en god stemning og som synger med på en del af sangene. Jeg vil dog også nævne, at når vi bliver opfordret til at stå op, kan der være frustrerede kommentarer fra folk, som ikke kan se noget. Disse personer skal også tages med i ligningen. De er lige så dedikerede til AaB, men har blot som prioritet nr. 1, at kunne se kampen og har trods alt købt billet til en siddeplads. Personligt har jeg ikke noget imod at stå op nogle gange i løbet af kampene.
Længe leve arbejderklassen!

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Stemning på nord?

Indlæg af Martin Bak » 7. apr 2022, 16:44

Super - jeg tænker bestemt heller ikke , at man skal stå op under kampen på en siddepladstribune/ eller at det overhovedet er realistisk - men det kunne være fedt, at endnu flere sang med på sangene også på nord - det kunne være noget så lavpraktisk , som at man eks rejste sig ved hjørnespark , frispark etc og råbte AaB *klap klap klap....*
Hvorefter man satte sig ned - spontane tilråb m.m


fedt at høre der sker lidt på b allerede - hænger øvre b og c egentlig sammen ?

En mulighed kunne jo være , at folk som er blevet halvgamle :-) men gerne vil deltage i aktiv stemning fik sæsonkort til øvre b og øvre c ?
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Stemning på nord?

Indlæg af Danni » 7. apr 2022, 16:58

Martin Bak skrev:
7. apr 2022, 16:44
Super - jeg tænker bestemt heller ikke , at man skal stå op under kampen på en siddepladstribune/ eller at det overhovedet er realistisk - men det kunne være fedt, at endnu flere sang med på sangene også på nord - fedt at høre der sker lidt på b allerede - hænger øvre b og c egentlig sammen ?

En mulighed kunne jo være , at folk som er blevet halvgamle :-) men gerne vil deltage i aktiv stemning fik sæsonkort til øvre b og øvre c ?
Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt ift. at hænge sammen, så hænger hele den øvre tribune sammen og i øvrigt også den nedre. Du kan sagtens gå fra sektion A til sektion G.
Længe leve arbejderklassen!

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Stemning på nord?

Indlæg af Martin Bak » 7. apr 2022, 17:02

Jo helt rigtigt forstået :-)
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Stemning på nord?

Indlæg af PeterS » 8. apr 2022, 09:01

Det lyder som en fantastisk ide. Og jeg er helt sikker på Meelsen som SLO, er klar på at lytte til sådanne forslag.

Besvar