Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
PonySlaystation
1. div
1. div
Indlæg: 295
Tilmeldt: 31. aug 2021, 00:02

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af PonySlaystation » 18. apr 2022, 20:19

RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 20:09
Shit hvor kan jeg blive muggen når jeg læser en kamp tråd herinde efter vi har tabt. Er 80% af mine medfans bipolare? Den ene dag hylder debatsiden holdet og der er ingen grænser for hvor langt vi kan nå. Kampen efter skal ross sælges, ementa har aldrig været god, vi skal være glade hvis vi får bronze, makaric har ikke det store at lave på holdet osv osv.. Det er sindssygt at læse. Graversen er forresten en kæmpe klaphat..
Jeg er helt enig. Vi taber 2-0 mod FCM på udebane, det er der sgu ikke nogen skam i for de fleste hold. Det er da ærgerligt når nu man kunne lugte sølvet, men vi skal bare gå benhårdt efter 3. pladsen og heppe på FCM i pokalen.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4716
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af Maglau » 18. apr 2022, 20:20

R Rosenberg skrev:
18. apr 2022, 19:55
Der er stadig for mange svage led i kæden til, at vi kan lege med de store hold.

Vi har et halvt hold, der sagtens kan være med helt fremme og et halvt hold, som hører til i den tunge del af ligaen/divisionerne.

Før det bliver adresseret, kommer vi ikke helt til tops.
Enig - det som giver mig mest mylder er at vi står umiddelbart til at at miste tre af dem lige ned igennem midten der holder højt niveau. Thelander Rinne og så SKAL man sælge Fossum for bare at få lindt mønt for ham.
Det er satme en stor udskiftning fra den halvdel der holder niveauet til toppen af ligaen.
Det er Thelander der gør middel eller undermiddel spillere om granli Ross og hagelskjær til spillere der er med på det her niveau. Fossum der igen er spilbar i næsten hver eneste sekvens og gør det nemt for medspillerne at komme af med bolden. Rinne der udover at være en fremragende målmand med hænderne er super dygtig med fødderne som en ekstra markspiller.
Jeg håber Inge har en god plan - i mine øjne er Thelander den vigtigste og hans afløser må ikke være en der skal spille sig på holdet men få lige ind og være anker.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af Salle17 » 18. apr 2022, 20:26

Selvfølgelig er Bronzen super - Sikkert et dumt spørgsmål. Vi taler om et muligt Euro league kvalifikation, som kan sikre 100 mil i klubkassen. Vi skal gøre alt for at beholde den tredjeplads og så håbe på at FCM vinder Pokalen.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af R Rosenberg » 18. apr 2022, 20:27

RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 20:09
Shit hvor kan jeg blive muggen når jeg læser en kamp tråd herinde efter vi har tabt. Er 80% af mine medfans bipolare? Den ene dag hylder debatsiden holdet og der er ingen grænser for hvor langt vi kan nå. Kampen efter skal ross sælges, ementa har aldrig været god, vi skal være glade hvis vi får bronze, makaric har ikke det store at lave på holdet osv osv.. Det er sindssygt at læse. Graversen er forresten en kæmpe klaphat..
Rico, er man cool nok, hvis man hele tiden har syntes, at Ementa ikke just er noget, man spiler øjnene op over? Eller hvis man alle dage har syntes, at Ross mangler enormt meget endnu for at være toppen af poppen?
Eller at bronze og Europa er et fedt mål og nå?


Jeg er en af dem, der har været meget glad for præstationerne på det seneste. Men betyder det, at jeg synes, at alle vores spillere er gode nok til at blive et permanent medaljebejlerhold? Nej, for jeg har hele tiden ment, at der stadig er for mange på for lavt niveau i truppen. Det er ikke noget, jeg har fundet ud af i dag - det er sådan over længere tid.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4319
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af Kristian » 18. apr 2022, 20:42

Salle17 skrev:
18. apr 2022, 20:26
Selvfølgelig er Bronzen super - Sikkert et dumt spørgsmål. Vi taler om et muligt Euro league kvalifikation, som kan sikre 100 mil i klubkassen. Vi skal gøre alt for at beholde den tredjeplads og så håbe på at FCM vinder Pokalen.
Hvad betyder for 3 pladsen, hvis de vinder pokalen?
------------------
mvh Kristian

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 251
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af FEDE » 18. apr 2022, 20:43

RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 20:19
FEDE skrev:
18. apr 2022, 20:14
RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 20:09
Shit hvor kan jeg blive muggen når jeg læser en kamp tråd herinde efter vi har tabt. Er 80% af mine medfans bipolare? Den ene dag hylder debatsiden holdet og der er ingen grænser for hvor langt vi kan nå. Kampen efter skal ross sælges, ementa har aldrig været god, vi skal være glade hvis vi får bronze, makaric har ikke det store at lave på holdet osv osv.. Det er sindssygt at læse. Graversen er forresten en kæmpe klaphat..
Du syntes Ementa er god nok?
Og du syntes ikke bronze er super?
Du er muggen
Og ja, Graversen er en klaphat. Det samme er Flemming Poulsen.
Og mon ikke det er dig der er Bipolar med dine udsving???
Har jeg udsving? Fortæl endelig. Jeg er hamrende positiv hver eneste kamp, jeg tror simpelthen ikke du kan finde en eneste kommentar hvor jeg roser holdet og kalder spillerene elendige kampen efter.
Jeg set et lys i ementa helt sikkert.
Jeg vil helst have guld, men bronze er godkendt (andre herinde mener ikke at vi kan få medaljer og det var det jeg påpegede)
Ja jeg er muggen.
zZZZzZzzzz

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af RicoBR02 » 18. apr 2022, 20:59

FEDE skrev:
18. apr 2022, 20:43
RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 20:19
FEDE skrev:
18. apr 2022, 20:14
RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 20:09
Shit hvor kan jeg blive muggen når jeg læser en kamp tråd herinde efter vi har tabt. Er 80% af mine medfans bipolare? Den ene dag hylder debatsiden holdet og der er ingen grænser for hvor langt vi kan nå. Kampen efter skal ross sælges, ementa har aldrig været god, vi skal være glade hvis vi får bronze, makaric har ikke det store at lave på holdet osv osv.. Det er sindssygt at læse. Graversen er forresten en kæmpe klaphat..
Du syntes Ementa er god nok?
Og du syntes ikke bronze er super?
Du er muggen
Og ja, Graversen er en klaphat. Det samme er Flemming Poulsen.
Og mon ikke det er dig der er Bipolar med dine udsving???
Har jeg udsving? Fortæl endelig. Jeg er hamrende positiv hver eneste kamp, jeg tror simpelthen ikke du kan finde en eneste kommentar hvor jeg roser holdet og kalder spillerene elendige kampen efter.
Jeg set et lys i ementa helt sikkert.
Jeg vil helst have guld, men bronze er godkendt (andre herinde mener ikke at vi kan få medaljer og det var det jeg påpegede)
Ja jeg er muggen.
zZZZzZzzzz
Voksent...

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af Salle17 » 18. apr 2022, 21:00

Kristian skrev:
18. apr 2022, 20:42
Salle17 skrev:
18. apr 2022, 20:26
Selvfølgelig er Bronzen super - Sikkert et dumt spørgsmål. Vi taler om et muligt Euro league kvalifikation, som kan sikre 100 mil i klubkassen. Vi skal gøre alt for at beholde den tredjeplads og så håbe på at FCM vinder Pokalen.
Hvad betyder for 3 pladsen, hvis de vinder pokalen?
Pokalvinderen får mulighed for at deltage i kvalifikationen til EURO League - Men da FCM højst sandsynligt får 2 pladsen, vil de dermed kunne deltage i kvalifikationen til CHL, og hvis de vinder pokalen, vil 3 pladsen i ligaen få muligheden for at kvalificere sig til EURO league.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af RicoBR02 » 18. apr 2022, 21:03

R Rosenberg skrev:
18. apr 2022, 20:27
RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 20:09
Shit hvor kan jeg blive muggen når jeg læser en kamp tråd herinde efter vi har tabt. Er 80% af mine medfans bipolare? Den ene dag hylder debatsiden holdet og der er ingen grænser for hvor langt vi kan nå. Kampen efter skal ross sælges, ementa har aldrig været god, vi skal være glade hvis vi får bronze, makaric har ikke det store at lave på holdet osv osv.. Det er sindssygt at læse. Graversen er forresten en kæmpe klaphat..
Rico, er man cool nok, hvis man hele tiden har syntes, at Ementa ikke just er noget, man spiler øjnene op over? Eller hvis man alle dage har syntes, at Ross mangler enormt meget endnu for at være toppen af poppen?
Eller at bronze og Europa er et fedt mål og nå?


Jeg er en af dem, der har været meget glad for præstationerne på det seneste. Men betyder det, at jeg synes, at alle vores spillere er gode nok til at blive et permanent medaljebejlerhold? Nej, for jeg har hele tiden ment, at der stadig er for mange på for lavt niveau i truppen. Det er ikke noget, jeg har fundet ud af i dag - det er sådan over længere tid.
Jeg er helt med på bronzen. Det er en kæmpe bedrift af det her hold. Jeg henvender mig mest til dem der den ene dag mener at vi kan slå alle hold i ligaen og dagen efter ikke mener vi har noget at lave i top 3. Jeg er absolut heller ikke imponeret over alle på holdet, men jeg skifter ikke holdning til den enkelte spiller fra dag til dag.
Jeg synes faktisk også at du er et ok menneske på trods af dine holdninger.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af jonas386 » 18. apr 2022, 21:22

Salle17 skrev:
18. apr 2022, 21:00
Kristian skrev:
18. apr 2022, 20:42
Salle17 skrev:
18. apr 2022, 20:26
Selvfølgelig er Bronzen super - Sikkert et dumt spørgsmål. Vi taler om et muligt Euro league kvalifikation, som kan sikre 100 mil i klubkassen. Vi skal gøre alt for at beholde den tredjeplads og så håbe på at FCM vinder Pokalen.
Hvad betyder for 3 pladsen, hvis de vinder pokalen?
Pokalvinderen får mulighed for at deltage i kvalifikationen til EURO League - Men da FCM højst sandsynligt får 2 pladsen, vil de dermed kunne deltage i kvalifikationen til CHL, og hvis de vinder pokalen, vil 3 pladsen i ligaen få muligheden for at kvalificere sig til EURO league.
Ikke nok med det. Hvis Rusland udelukkes, og Ukraine heller ikke er med i lodtrækningen (hvilket er mindre sandsynligt), så er det EL play-off, og som minimum conference league gruppespil.

Hvis kun Rusland udelukkes, og det tror jeg - de skifter nok til det asiatiske forbund, så mener jeg vi starter en runde før play-off.

En 2. Plads vil vist komme i næstsidste runde til ChL, hvilket som minimum er EL gruppespil.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af Legum Magister » 18. apr 2022, 21:24

Kampen viste, at der endnu er et stykke vej for AaB op til de to foranliggende hold. Helt fortjent sejr til FCM, der er blevet klart forstærket af Dreyers beslutning om ikke at være levende agitprop for Putin, nøjagtig som Claesson har forstærket FCK.

FCM var bedst på stort set alle parametre og det er svært for alvor at laste holdet for at tabe til en modstander, der bare er bedre. Fluen i suppen var for mig, at Ross igen-igen beviste, at han dybest set er Sebastian Hausner med en pænere frisure.

Med Brøndbys nederlag i Parken, er intet ændret i forhold til tredjepladsen, og forhåbentlig står den på revanche på søndag når Silkeborg kommer på besøg.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af RicoBR02 » 18. apr 2022, 21:25

Jeg er forresten helt vild med den her udtalelse fra vores træner, det er altså en mand med klodser!

- Louka gled desværre, men det er en del af vores spil, at vi skal ramme ham i mellemrummene. I kan godt angribe Louka for den fejl, men så skal I også angribe mig, for det er mig, der beder ham om at lave de ting, han gør, siger Lars Friis.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af R Rosenberg » 18. apr 2022, 21:43

RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 21:25
Jeg er forresten helt vild med den her udtalelse fra vores træner, det er altså en mand med klodser!

- Louka gled desværre, men det er en del af vores spil, at vi skal ramme ham i mellemrummene. I kan godt angribe Louka for den fejl, men så skal I også angribe mig, for det er mig, der beder ham om at lave de ting, han gør, siger Lars Friis.
Ja, det er meget nydeligt.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af R Rosenberg » 18. apr 2022, 21:44

RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 21:03
R Rosenberg skrev:
18. apr 2022, 20:27
RicoBR02 skrev:
18. apr 2022, 20:09
Shit hvor kan jeg blive muggen når jeg læser en kamp tråd herinde efter vi har tabt. Er 80% af mine medfans bipolare? Den ene dag hylder debatsiden holdet og der er ingen grænser for hvor langt vi kan nå. Kampen efter skal ross sælges, ementa har aldrig været god, vi skal være glade hvis vi får bronze, makaric har ikke det store at lave på holdet osv osv.. Det er sindssygt at læse. Graversen er forresten en kæmpe klaphat..
Rico, er man cool nok, hvis man hele tiden har syntes, at Ementa ikke just er noget, man spiler øjnene op over? Eller hvis man alle dage har syntes, at Ross mangler enormt meget endnu for at være toppen af poppen?
Eller at bronze og Europa er et fedt mål og nå?


Jeg er en af dem, der har været meget glad for præstationerne på det seneste. Men betyder det, at jeg synes, at alle vores spillere er gode nok til at blive et permanent medaljebejlerhold? Nej, for jeg har hele tiden ment, at der stadig er for mange på for lavt niveau i truppen. Det er ikke noget, jeg har fundet ud af i dag - det er sådan over længere tid.
Jeg er helt med på bronzen. Det er en kæmpe bedrift af det her hold. Jeg henvender mig mest til dem der den ene dag mener at vi kan slå alle hold i ligaen og dagen efter ikke mener vi har noget at lave i top 3. Jeg er absolut heller ikke imponeret over alle på holdet, men jeg skifter ikke holdning til den enkelte spiller fra dag til dag.
Jeg synes faktisk også at du er et ok menneske på trods af dine holdninger.
Godt, så er vi enige. Og jeg har også altid sat stor pris på dit væsen :kiss:
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af Hanga » 18. apr 2022, 21:49

Ærgerlig kamp. Vi er jo fint med, måske endda det bedste hold, indtil vi laver de to kostbare fejl i slutningen af 1. halvleg. Herfra mistede vi lidt modet, men får i det mindste lukket okay af så vi undgår en snitter.

Vi må erkende at der stadig er plads til en del forbedringer, og flere spillere ramte ikke dagen. Louka Prip havde en sjælden offday, Højholt havde også mange boldtab, og Ross ligner ikke en der skal vente mange opkald fra udlandet lige foreløbigt. Men Lars Friis må også tage noget på sin kappe i dag. På vej til Herning snakkede vi i bilen om, at vi ikke kunne forstå hvorfor Høgh pludselig skulle erstatte Makaric, der har haft et glimrende samspil med Kusk og Prip, samt hvorfor Ahlmann der også har vist formfremgang, skulle bænkes - endda når det viste sig at det var højrebenede Granli der skulle tage over. Begge dispositioner, især den første, virkede ikke rigtig.

Øv, men op på hesten igen AaB. Vi skal fortsætte med at turde spille de svære bolde op gennem banen, selvom det flere gange i dag resulterede i farlige boldtab. Vi har en revance til gode mod Silkeborg, som ikke skal få et ben til jorden, og så skal vi sætte os solidt på den tredjeplads. Kom så AaB!.

P.S. Stærkt fremmøde i afsnittet og til tider også rigtig god stemning (når sangvalget tillod det).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af FlæskeFrank » 19. apr 2022, 07:41

Skidt dag. Nu skal vi undgå at tabe til Silkeborg i næste kamp for så kan det godt blive hektisk.

Fcm smider ikke mange point. Udtrykket er ved at være der, men fck er bare bedre.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af jonas386 » 19. apr 2022, 08:56

På den lyse side var det godt nok dejligt at se Lucas tilbage i det spilhumør vi kender. Sikke en spiller.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af 634 » 19. apr 2022, 09:37

I følge det sammendrag AaB viser er der ikke kontakt med Pallesen og kaffebønnen, ellers skulle det være ved 2,50 inde i sammendraget hvor Fcm spilleren slår sin fod i græsset. Det andet mål viser ved 4,52 at der er offside, som offside reglen oftest praktiseres. Jeg ved ikke hvorfor Ross fik sit første gule kort, men den anden gives normalt aldrig til en spiller som har et gult kort i kampen. Hvornår fik AaB noget af dommeren, som kunne være urimeligt for Fcm ?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af Funky » 19. apr 2022, 09:50

Hanga skrev:
18. apr 2022, 21:49
Ærgerlig kamp. Vi er jo fint med, måske endda det bedste hold, indtil vi laver de to kostbare fejl i slutningen af 1. halvleg. Herfra mistede vi lidt modet, men får i det mindste lukket okay af så vi undgår en snitter.

Vi må erkende at der stadig er plads til en del forbedringer, og flere spillere ramte ikke dagen. Louka Prip havde en sjælden offday, Højholt havde også mange boldtab, og Ross ligner ikke en der skal vente mange opkald fra udlandet lige foreløbigt. Men Lars Friis må også tage noget på sin kappe i dag. På vej til Herning snakkede vi i bilen om, at vi ikke kunne forstå hvorfor Høgh pludselig skulle erstatte Makaric, der har haft et glimrende samspil med Kusk og Prip, samt hvorfor Ahlmann der også har vist formfremgang, skulle bænkes - endda når det viste sig at det var højrebenede Granli der skulle tage over. Begge dispositioner, især den første, virkede ikke rigtig.

Øv, men op på hesten igen AaB. Vi skal fortsætte med at turde spille de svære bolde op gennem banen, selvom det flere gange i dag resulterede i farlige boldtab. Vi har en revance til gode mod Silkeborg, som ikke skal få et ben til jorden, og så skal vi sætte os solidt på den tredjeplads. Kom så AaB!.

P.S. Stærkt fremmøde i afsnittet og til tider også rigtig god stemning (når sangvalget tillod det).
I fht Ahlmann er han vist ikke tip-top, så det er bare klassikeren med, at så snart han er ved at være på niveau, så driller fysikken.

Jeg er i øvrigt enig med Friis når han siger, at AaB var det mest ambitiøse hold.
Træls at læse, at slow viser, at der ikke var kontakt ved straffet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB 18/04/22 klokken 18:00

Indlæg af 634 » 19. apr 2022, 09:58

Funky skrev:
19. apr 2022, 09:50
Hanga skrev:
18. apr 2022, 21:49
Ærgerlig kamp. Vi er jo fint med, måske endda det bedste hold, indtil vi laver de to kostbare fejl i slutningen af 1. halvleg. Herfra mistede vi lidt modet, men får i det mindste lukket okay af så vi undgår en snitter.

Vi må erkende at der stadig er plads til en del forbedringer, og flere spillere ramte ikke dagen. Louka Prip havde en sjælden offday, Højholt havde også mange boldtab, og Ross ligner ikke en der skal vente mange opkald fra udlandet lige foreløbigt. Men Lars Friis må også tage noget på sin kappe i dag. På vej til Herning snakkede vi i bilen om, at vi ikke kunne forstå hvorfor Høgh pludselig skulle erstatte Makaric, der har haft et glimrende samspil med Kusk og Prip, samt hvorfor Ahlmann der også har vist formfremgang, skulle bænkes - endda når det viste sig at det var højrebenede Granli der skulle tage over. Begge dispositioner, især den første, virkede ikke rigtig.

Øv, men op på hesten igen AaB. Vi skal fortsætte med at turde spille de svære bolde op gennem banen, selvom det flere gange i dag resulterede i farlige boldtab. Vi har en revance til gode mod Silkeborg, som ikke skal få et ben til jorden, og så skal vi sætte os solidt på den tredjeplads. Kom så AaB!.

P.S. Stærkt fremmøde i afsnittet og til tider også rigtig god stemning (når sangvalget tillod det).
I fht Ahlmann er han vist ikke tip-top, så det er bare klassikeren med, at så snart han er ved at være på niveau, så driller fysikken.

Jeg er i øvrigt enig med Friis når han siger, at AaB var det mest ambitiøse hold.
Træls at læse, at slow viser, at der ikke var kontakt ved straffet.
Mere træls at Var ikke kan være filter for dommernes kamp afgørende fejl.
https://aabsport.dk/nyheder/2022/april/ ... lland-AaB/
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar