Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af jonas386 » 11. maj 2022, 20:03

Dalbjerg skrev:
11. maj 2022, 20:00
jonas386 skrev:
11. maj 2022, 19:55
Jammerligt. Ementa og Høgh har ikke superliganiveau. Oliver Ross er meget interessant. 4. Pladsen er vel også ok, selvom vi næppe får noget europæisk ud af det.
Vi sætter to store spillere ind..
Hvorefter vi slår lange bolde fra modterforsvaret, som lander uden fra feltet.. Ja hvis altså Pallesen ikke rammer første mand på et indlæg, eller slår den ud over sidelinjen i modsatte side..

Og så skal vi snakke om, at de to store angribere er dem, som ikke holder kvalitet..

Ingen plan i de sidste 14 minutter.. Ingen!
Friis står og prøver at forklare dem, men spillerne er åbenbart ikke bedre, fordi de laver alle amatørfejlene i overtal!
Det er også en helt rimelig kritik. Men Ementa og Høgh forsmåede heller ikke at formøble de chancer de fik, og omvendt begik begge flere unødvendige frispark sidst i kampen der gav Randers lov til at trække tiden.

Jeg forstår ikke at Kusk skulle ud.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af R Rosenberg » 11. maj 2022, 20:03

Pallesen og dommeren koster os sejren. Jeg er så træt af Pallesen - manden kan INTET, hverken offensivt eller defensivt. Han sejler, han laver åndssvage frispark, hans indlæg er jammerlige.

Oliver Ross skaber dog lidt glæde. Han bliver rigtig god. Ementa skal lejes ud eller sælges, han er ringe - igen. Tvivler meget på, at han bliver til noget. Alt for kluntet.

Og Høgh? Randers kan ikke bruge ham, hvorfor helvede tror Inge så, at vi kan.

Og så kan det virkelig undre, at man ikke kan sætte sig mere igennem i overtal i 25 minutter mod et hold, som kører på pumperne.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4319
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af Kristian » 11. maj 2022, 20:03

1 point var vist rigeligt i dag.

Nu må alt satses på at sikre 4 pladsen mod Brøndby. Forhåbentligt kan vi det.
------------------
mvh Kristian

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af Martin Bak » 11. maj 2022, 20:06

5 spillere skal væk , og 5 nye ind , hvis vi skal i top 6 næste år - ementa , Høgh , Pallesen , hagelskjær, og ikke mindst Ross

Jeg får så lange løg , når en ung spiller føler sig får god til AaB - men hans præstationer viser han har niveau til Jammerbugt

Håber det bliver farvel til ovennævnte - de vil ikke blive savnet
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af R Rosenberg » 11. maj 2022, 20:07

Martin Bak skrev:
11. maj 2022, 20:01
Salle17 skrev:
11. maj 2022, 19:57
Vi har kun os selv at takke for - 1 point i 5 kampe er alt alt alt for dårligt. Det her hold har så store mangler, at jeg squ oprigtigt bliver nervøs for den næste sæson.
Aarg ro på - der må komme nogle udskiftninger - Inge er forhåbentlig ikke helt blind - det her mesterskabsspil har vist med al tydelighed hvem der ikke har niveau
Altså både Gaarde og Inge må da døje noget med synet, når en mand som Pallesen stadig kan være i klubben.
Det er fodboldverdenens største gåde i det 21. århundrede.
Ædruelighedens stemme

loeber med saks
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 20. mar 2018, 20:20

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af loeber med saks » 11. maj 2022, 20:09

Det er heldigvis nemt at kåre kampens bedste: tribunen.

Det er vildt, hvor dårlige vi er. Der er flere dårlige spillere på holdet, men de gode er satme heller ikke gode til at gøre en forskel. Én ting er at vores økonomi tilsiger en prioritering på pladserne, men så skulle de gode spillere gerne kunne dække os bare lidt ind, f.eks. med mål. Vores forsvar er måske REN LORT ved skader, men vores offensiv burde fandme kunne redde forsvarets røv lidt mere 2014-style, end vi ser for tiden.

O. Ross ser fin ud, men det tænkte jeg dog også om Hannesbo efter hans første kampe, så jeg venter lidt med tilbedelsen denne gang.

Så det blev endnu en rædselsfuld onsdag.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af FlemmingG » 11. maj 2022, 20:14

R Rosenberg skrev:
11. maj 2022, 20:03
Pallesen og dommeren koster os sejren. Jeg er så træt af Pallesen - manden kan INTET, hverken offensivt eller defensivt. Han sejler, han laver åndssvage frispark, hans indlæg er jammerlige.

Oliver Ross skaber dog lidt glæde. Han bliver rigtig god. Ementa skal lejes ud eller sælges, han er ringe - igen. Tvivler meget på, at han bliver til noget. Alt for kluntet.

Og Høgh? Randers kan ikke bruge ham, hvorfor helvede tror Inge så, at vi kan.

Og så kan det virkelig undre, at man ikke kan sætte sig mere igennem i overtal i 25 minutter mod et hold, som kører på pumperne.
Omvendt var man vel også bange for at dumme sig i slutminutterne… balancen på holdet var jo på vippen da vi tog Pedro ud og byttede med Ementa. Da havde vi Makaric, Høgh, Prip, Ross og Fossum inde - ikke meget defensiv kontrol over dem. Igen, havde vi ikke haft de forbandede skader - og alt for mange spillere konstant i karantæne - så tror jeg personligt vi havde fået en del flere point i slutspillet…

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af Hanga » 11. maj 2022, 20:14

R Rosenberg skrev:
11. maj 2022, 20:07
Martin Bak skrev:
11. maj 2022, 20:01
Salle17 skrev:
11. maj 2022, 19:57
Vi har kun os selv at takke for - 1 point i 5 kampe er alt alt alt for dårligt. Det her hold har så store mangler, at jeg squ oprigtigt bliver nervøs for den næste sæson.
Aarg ro på - der må komme nogle udskiftninger - Inge er forhåbentlig ikke helt blind - det her mesterskabsspil har vist med al tydelighed hvem der ikke har niveau
Altså både Gaarde og Inge må da døje noget med synet, når en mand som Pallesen stadig kan være i klubben.
Det er fodboldverdenens største gåde i det 21. århundrede.
I fem flade sæsoner har vi skullet se på de patetiske indlægsspil, og det værste er, at det højest sandsynligt også bliver til sæson 6. I 281 seniorkampe, heraf en god portion i 1 division, har han præsteret sølle 20 assists. Og det fra en back, der går for at være offensiv, men det skyldes nok mest af alt at han heller ikke er god til at forsvare.

Han kæmper altid godt og er en af dem der kan knokle hele kampen, og det er så åbenbart nok til, at han har kunnet få pladsen foræret i hele hans tid i klubben. På intet tidspunkt har der været en reel konkurrent, andet end spillere der kan spille pladsen af nød, eller helt unge spillere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af Martino » 11. maj 2022, 20:34

Største anke må være mod alle de unge Ultras på coke, som fik lavet en masse ballade efter kampen. Satme sørgeligt at være vidne til at helt almindelige mennesker ikke kan komme med toget, fordi politiet var nødt til at afspærre hele lortet.

Det er bare de her kampe som er must win hvis vi vil noget.
Niveauet er meget svingende, men håber Inge kan få ryddet op i truppen og skabt et slagkraftigt hold. Pallesen…suk en skidt indsats altså.
Jeg savner Winsnes

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af R Rosenberg » 11. maj 2022, 20:41

Og jeg ved godt, at det tenderer blasfemi, men et eller andet skidt er der altså sket, siden Lucas er kommet tilbage.

Det offensive spil og de gode relationer har lidt et knæk, og det er blevet alt for langsomt fremadrettet. Den der ping-pong mellem Makaric, Kusk og Prip er forsvundet, og det ser især ud til, at det er sidstnævnte, der líder under det. Han har været en skygge af sig selv de senere kampe.

Forstå mig ret, jeg elsker det fodbold, Lucas kan, og vi skal være taknemmelige for at have så gudbenådet en spiller. Problemet er bare, at man bliver nødt til at finde en rolle til ham, så det direkte spil vi så i starten af slutspillet, og som fungerede så godt, ikke skal gå fløjten for good.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af Lindmark » 11. maj 2022, 20:42

Martino skrev:
11. maj 2022, 20:34
Største anke må være mod alle de unge Ultras på coke, som fik lavet en masse ballade efter kampen. Satme sørgeligt at være vidne til at helt almindelige mennesker ikke kan komme med toget, fordi politiet var nødt til at afspærre hele lortet.

Det er bare de her kampe som er must win hvis vi vil noget.
Niveauet er meget svingende, men håber Inge kan få ryddet op i truppen og skabt et slagkraftigt hold. Pallesen…suk en skidt indsats altså.
Jeg lagde nu mere mærke til totalt overgearet politi, der valgte at finde hundene frem helt unødvendigt. Husk at der som regel er to sider af en sag :innocent:
Lindmark / Vendelbokartellet

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af Martino » 11. maj 2022, 20:45

Lindmark skrev:
11. maj 2022, 20:42
Martino skrev:
11. maj 2022, 20:34
Største anke må være mod alle de unge Ultras på coke, som fik lavet en masse ballade efter kampen. Satme sørgeligt at være vidne til at helt almindelige mennesker ikke kan komme med toget, fordi politiet var nødt til at afspærre hele lortet.

Det er bare de her kampe som er must win hvis vi vil noget.
Niveauet er meget svingende, men håber Inge kan få ryddet op i truppen og skabt et slagkraftigt hold. Pallesen…suk en skidt indsats altså.
Jeg lagde nu mere mærke til totalt overgearet politi, der valgte at finde hundene frem helt unødvendigt. Husk at der som regel er to sider af en sag :innocent:
Aaaah, så vil man vist have de naive briller på
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af Hanga » 11. maj 2022, 20:47

R Rosenberg skrev:
11. maj 2022, 20:41
Og jeg ved godt, at det tenderer blasfemi, men et eller andet skidt er der altså sket, siden Lucas er kommet tilbage.

Det offensive spil og de gode relationer har lidt et knæk, og det er blevet alt for langsomt fremadrettet. Den der ping-pong mellem Makaric, Kusk og Prip er forsvundet, og det ser især ud til, at det er sidstnævnte, der líder under det. Han har været en skygge af sig selv de senere kampe.

Forstå mig ret, jeg elsker det fodbold, Lucas kan, og vi skal være taknemmelige for at have så gudbenådet en spiller. Problemet er bare, at man bliver nødt til at finde en rolle til ham, så det direkte spil vi så i starten af slutspillet, og som fungerede så godt, ikke skal gå fløjten for good.
Jeg ser det samme, og jeg har jo også hele vejen sagt, at vi så vidt muligt skulle spille med det samme hold for at få kontinuitet. Der var oparbejdet nogle gode relationer mellem Kusk, Makaric og Prip, og disse kunne blive endnu bedre. Lucas er en fremragende spiller, som dog endnu mangler lidt for at være tilbage på sit niveau, men at han er kommet ind på holdet igen har gjort at vi måtte lave nogle tilpasning der måske har brudt noget af det der fungerede. Det er kun én del af en mange årsager til, at vi er faldet i niveau, men som det er nu, ser jeg altså hellere at han får indhop, hvilket vel også vil passe bedre til hans pt. skrøbelige fysik.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af Lindmark » 11. maj 2022, 20:53

Martino skrev:
11. maj 2022, 20:45
Lindmark skrev:
11. maj 2022, 20:42
Martino skrev:
11. maj 2022, 20:34
Største anke må være mod alle de unge Ultras på coke, som fik lavet en masse ballade efter kampen. Satme sørgeligt at være vidne til at helt almindelige mennesker ikke kan komme med toget, fordi politiet var nødt til at afspærre hele lortet.

Det er bare de her kampe som er must win hvis vi vil noget.
Niveauet er meget svingende, men håber Inge kan få ryddet op i truppen og skabt et slagkraftigt hold. Pallesen…suk en skidt indsats altså.
Jeg lagde nu mere mærke til totalt overgearet politi, der valgte at finde hundene frem helt unødvendigt. Husk at der som regel er to sider af en sag :innocent:
Aaaah, så vil man vist have de naive briller på
Jeg kan selvfølgelig have set forkert, på et par meters afstand…
Lindmark / Vendelbokartellet

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af raekkeettre » 11. maj 2022, 20:57

Jeg har sagt nok om den kæmpe risiko vi løb i vintervinduet, med en trup på størrelse med et Danmarksserie hold. Men man kan sige det er bestemt ikke Friis der taber det her for os, jeg synes sgu han er god, og forhåbentligt bliver han hjulpet til den nye sæson, og stillet i en noget bedre situation, selvom jeg har mine tvivl.

Jeg vil dog sige, med udgangspunkt i dagens kamp, inden udvisningen er min MOM næsten Ross, synes fandme han spiller en god kamp i det midterforsvar og man kan konstatere at han funger 10 gange bedre I et 4 mandsforsvar end i et 3 mands. Så synes faktisk at hvis vi får en ny højre back og en ny efter Thelander, så kan jeg godt være lidt tryg ved den kæde. Hvis vi spiller 4 bagi, hvis det er 5 skal der mindst en mere ind i forsvaret.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af R Rosenberg » 11. maj 2022, 20:58

Hanga skrev:
11. maj 2022, 20:47
R Rosenberg skrev:
11. maj 2022, 20:41
Og jeg ved godt, at det tenderer blasfemi, men et eller andet skidt er der altså sket, siden Lucas er kommet tilbage.

Det offensive spil og de gode relationer har lidt et knæk, og det er blevet alt for langsomt fremadrettet. Den der ping-pong mellem Makaric, Kusk og Prip er forsvundet, og det ser især ud til, at det er sidstnævnte, der líder under det. Han har været en skygge af sig selv de senere kampe.

Forstå mig ret, jeg elsker det fodbold, Lucas kan, og vi skal være taknemmelige for at have så gudbenådet en spiller. Problemet er bare, at man bliver nødt til at finde en rolle til ham, så det direkte spil vi så i starten af slutspillet, og som fungerede så godt, ikke skal gå fløjten for good.
Jeg ser det samme, og jeg har jo også hele vejen sagt, at vi så vidt muligt skulle spille med det samme hold for at få kontinuitet. Der var oparbejdet nogle gode relationer mellem Kusk, Makaric og Prip, og disse kunne blive endnu bedre. Lucas er en fremragende spiller, som dog endnu mangler lidt for at være tilbage på sit niveau, men at han er kommet ind på holdet igen har gjort at vi måtte lave nogle tilpasning der måske har brudt noget af det der fungerede. Det er kun én del af en mange årsager til, at vi er faldet i niveau, men som det er nu, ser jeg altså hellere at han får indhop, hvilket vel også vil passe bedre til hans pt. skrøbelige fysik.
Dét, der gjorde os gode offensivt de første kampe, var det direkte spil med hurtige afleveringer. Lucas vil gerne lege med bolden og hellere sætte en mand eller to helt ligegyldige steder på banen end skille sig af med den hurtigt.
Det kunne være fantastisk, at der var plads til begge dele, men lige nu ser det ikke sådan ud.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af R Rosenberg » 11. maj 2022, 21:00

raekkeettre skrev:
11. maj 2022, 20:57
Jeg har sagt nok om den kæmpe risiko vi løb i vintervinduet, med en trup på størrelse med et Danmarksserie hold. Men man kan sige det er bestemt ikke Friis der taber det her for os, jeg synes sgu han er god, og forhåbentligt bliver han hjulpet til den nye sæson, og stillet i en noget bedre situation, selvom jeg har mine tvivl.

Jeg vil dog sige, med udgangspunkt i dagens kamp, inden udvisningen er min MOM næsten Ross, synes fandme han spiller en god kamp i det midterforsvar og man kan konstatere at han funger 10 gange bedre I et 4 mandsforsvar end i et 3 mands. Så synes faktisk at hvis vi får en ny højre back og en ny efter Thelander, så kan jeg godt være lidt tryg ved den kæde. Hvis vi spiller 4 bagi, hvis det er 5 skal der mindst en mere ind i forsvaret.
Og med en større trup mener du spillere, der er bedre end dem, der blev skiftet ind?
Ædruelighedens stemme

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af raekkeettre » 11. maj 2022, 21:02

R Rosenberg skrev:
11. maj 2022, 21:00
raekkeettre skrev:
11. maj 2022, 20:57
Jeg har sagt nok om den kæmpe risiko vi løb i vintervinduet, med en trup på størrelse med et Danmarksserie hold. Men man kan sige det er bestemt ikke Friis der taber det her for os, jeg synes sgu han er god, og forhåbentligt bliver han hjulpet til den nye sæson, og stillet i en noget bedre situation, selvom jeg har mine tvivl.

Jeg vil dog sige, med udgangspunkt i dagens kamp, inden udvisningen er min MOM næsten Ross, synes fandme han spiller en god kamp i det midterforsvar og man kan konstatere at han funger 10 gange bedre I et 4 mandsforsvar end i et 3 mands. Så synes faktisk at hvis vi får en ny højre back og en ny efter Thelander, så kan jeg godt være lidt tryg ved den kæde. Hvis vi spiller 4 bagi, hvis det er 5 skal der mindst en mere ind i forsvaret.
Og med en større trup mener du spillere, der er bedre end dem, der blev skiftet ind?
;) ja selvfølgelig, og dem der starter inde når vi har karantæner, skader og spillere ude af form ( aka Pallesen) - Friis har ingen taktisk muligheder, eller andre typer eller bare nogle som kunne være i form på et vis niveau. Men ja, til dit spørgsmål ;)

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af R Rosenberg » 11. maj 2022, 21:06

raekkeettre skrev:
11. maj 2022, 21:02
R Rosenberg skrev:
11. maj 2022, 21:00
raekkeettre skrev:
11. maj 2022, 20:57
Jeg har sagt nok om den kæmpe risiko vi løb i vintervinduet, med en trup på størrelse med et Danmarksserie hold. Men man kan sige det er bestemt ikke Friis der taber det her for os, jeg synes sgu han er god, og forhåbentligt bliver han hjulpet til den nye sæson, og stillet i en noget bedre situation, selvom jeg har mine tvivl.

Jeg vil dog sige, med udgangspunkt i dagens kamp, inden udvisningen er min MOM næsten Ross, synes fandme han spiller en god kamp i det midterforsvar og man kan konstatere at han funger 10 gange bedre I et 4 mandsforsvar end i et 3 mands. Så synes faktisk at hvis vi får en ny højre back og en ny efter Thelander, så kan jeg godt være lidt tryg ved den kæde. Hvis vi spiller 4 bagi, hvis det er 5 skal der mindst en mere ind i forsvaret.
Og med en større trup mener du spillere, der er bedre end dem, der blev skiftet ind?
;) ja selvfølgelig, og dem der starter inde når vi har karantæner, skader og spillere ude af form ( aka Pallesen) - Friis har ingen taktisk muligheder, eller andre typer eller bare nogle som kunne være i form på et vis niveau. Men ja, til dit spørgsmål ;)
Og pengetræet tænker jeg, du bare kan aflevere på Hornevej.
Ædruelighedens stemme

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 11.05.2022

Indlæg af FlemmingG » 11. maj 2022, 21:08

loeber med saks skrev:
11. maj 2022, 20:09
Det er heldigvis nemt at kåre kampens bedste: tribunen.

Det er vildt, hvor dårlige vi er. Der er flere dårlige spillere på holdet, men de gode er satme heller ikke gode til at gøre en forskel. Én ting er at vores økonomi tilsiger en prioritering på pladserne, men så skulle de gode spillere gerne kunne dække os bare lidt ind, f.eks. med mål. Vores forsvar er måske REN LORT ved skader, men vores offensiv burde fandme kunne redde forsvarets røv lidt mere 2014-style, end vi ser for tiden.

O. Ross ser fin ud, men det tænkte jeg dog også om Hannesbo efter hans første kampe, så jeg venter lidt med tilbedelsen denne gang.

Så det blev endnu en rædselsfuld onsdag.
Alt efter hvordan de sidste kampe går - og at FCM bare SKAL vinde pokalen - så er der, forhåbentligt, trods alt udsigt til europæiske kampe til sommer. Før sæsonen ville jeg være tilfreds med det resultat. Det er selvfølgelig, pisse ærgeligt og ringe, at vi har smidt en rimelig solid 3. plads væk her i foråret - men vi har satme heller ikke haft marginalerne med os. Pedro og MC været skadet hele mesterskabsspillet, Thelander ude de sidste 3 kampe og med vores held resten af sæsonen, Lucas skadet igen, Thorainsson skadet i størstedelen af sin tid hos os. Vi har i slutspillet, vel ikke spillet med den samme start-11’er to kampe i streg - og det har bare betydning…
Jeg tror vi mister Rinne, Thelander, Fossum, MC og enten Ross, Højholt eller Prip…
Der skal findes en erstatning for Pallesen, Rinne ( vi meldes tæt på ny målmand), Thelander ( vi meldes tæt på Kramer ), Fossum og så en direkte erstatning for enten Ross, Højholt eller Prip ( der kommer Sousa ) Dertil en ny stærk 6’er som opgradering ift MC. Det bliver en større udskiftning og også i overkanten ift at opretholde stabilitet og kontinuitet i holdet

Besvar