Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Nordjyden HY » 17. maj 2022, 21:18

Modstander: FC København
Kamptidspunkt: Søndag den 22. maj klokken 17.00
Kampsted: Parken
Dommer: Mikkel Redder
4. Dommer: Kasper Madsen
VAR-dommer: Jonas Hansen / Sebastian Friis Aagerup
Vises på: TV3+ og Viaplay

Karantæner - AaB:
Rasmus Thelander
Iver Fossum
Daniel Granli

Karantæner - FC København:
Denis Vavro
Davit Khocholava
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Nordjyden HY » 17. maj 2022, 21:25

Kampen på søndag bliver afgørende for, om vi skal i Europa eller ej.

For at opsummere placeringernes betydning i forhold til Europa:
FCM vinder pokalen - Playoffkamp mellem 5. pladsen og 7. pladsen (Conference League 2. kvalrunde)
OB vinder pokalen - Playoffkamp mellem 4. pladsen og 7. pladsen (Conference League 2. kvalrunde)
Hvis OB både vinder pokalen og ender på 7. pladsen - Playoffkamp mellem 4. pladsen og 8. pladsen (Conference League 2. kvalrunde)
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Spanky » 17. maj 2022, 21:51

Jeg har ikke så meget som et gram optimisme i mig i forhold til sæsonens sidste kamp. Vi har mistet alt det momentum som Friis kom ind med da han startede i klubben. Vi er uden vores to vigtigste spillere de sidste måneder Thelander og Magnus C. (ja, du læste rigtigt!). Jeg tænker 3-0/4-0 på søndag. Og SIF er gået på velfortjent sommerferie og taber sikkert med samme cifre. Det bliver simpelthen ikke mere AaB’esk når der er sådan en en unik mulighed i Europa med udelukkelsen af de russiske klubber, at vi så pisser det hele væk.

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af larsdahl » 17. maj 2022, 22:58

Nordjyden HY skrev:
17. maj 2022, 21:25
Kampen på søndag bliver afgørende for, om vi skal i Europa eller ej.

For at opsummere placeringernes betydning i forhold til Europa:
FCM vinder pokalen - Playoffkamp mellem 5. pladsen og 7. pladsen (Conference League 2. kvalrunde)
OB vinder pokalen - Playoffkamp mellem 4. pladsen og 7. pladsen (Conference League 2. kvalrunde)
Hvis OB både vinder pokalen og ender på 7. pladsen - Playoffkamp mellem 4. pladsen og 8. pladsen (Conference League 2. kvalrunde)
Endnu en sæson med nogle mærkelige konsekvenser af den nye struktur.

Hvis Viborg bliver nummer syv ved de, at de skal spille playoff, men ikke mod hvem. Samtidig kan deres to potentielle modstandere forberede sig på at møde Viborg.

Nummer fire og fem, samt Viborg hvis de bliver nummer otte, skal forberede sig på en kamp som de måske slet ikke skal spille. Holdene kan altså ikke sende spillerne på sommerferie før pokalfinalen er afgjort.

For ikke at nævne det groteske i at sende nummer 1,2,3 og 8 i Europa.


Lige nu er troen på point i Parken helt i bund og mon ikke også et Silkeborg hold, uden noget at spille for, også taber. Jeg bryder mig virkelig ikke om, at skulle holde med fcm, men det ser ud til at blive tilfældet to gange på kort tid.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af R Rosenberg » 17. maj 2022, 23:33

Det bliver noget lårt. Standard prygl i Parken. Men fcm og SIF redder vores 4. plads.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af NIN » 18. maj 2022, 11:38

larsdahl skrev:
17. maj 2022, 22:58
Nordjyden HY skrev:
17. maj 2022, 21:25
Kampen på søndag bliver afgørende for, om vi skal i Europa eller ej.

For at opsummere placeringernes betydning i forhold til Europa:
FCM vinder pokalen - Playoffkamp mellem 5. pladsen og 7. pladsen (Conference League 2. kvalrunde)
OB vinder pokalen - Playoffkamp mellem 4. pladsen og 7. pladsen (Conference League 2. kvalrunde)
Hvis OB både vinder pokalen og ender på 7. pladsen - Playoffkamp mellem 4. pladsen og 8. pladsen (Conference League 2. kvalrunde)
Endnu en sæson med nogle mærkelige konsekvenser af den nye struktur.

Hvis Viborg bliver nummer syv ved de, at de skal spille playoff, men ikke mod hvem. Samtidig kan deres to potentielle modstandere forberede sig på at møde Viborg.

Nummer fire og fem, samt Viborg hvis de bliver nummer otte, skal forberede sig på en kamp som de måske slet ikke skal spille. Holdene kan altså ikke sende spillerne på sommerferie før pokalfinalen er afgjort.

For ikke at nævne det groteske i at sende nummer 1,2,3 og 8 i Europa.

Lige nu er troen på point i Parken helt i bund og mon ikke også et Silkeborg hold, uden noget at spille for, også taber. Jeg bryder mig virkelig ikke om, at skulle holde med fcm, men det ser ud til at blive tilfældet to gange på kort tid.
Det er absolut et sandsynligt udfald, at et topmotiveret Brøndby-mandskab vinder sæsonens sidste hjemmekamp. Omvendt så tror jeg simpelthen ikke på, at Kent Nielsen er typen, der slår op i banen og siger: vi er sikret bronze, hold i bare ferie drenge. Slet ikke efter blamagen mod FCM og på hans gamle hjemmebane. Derudover vil det være underligt, bliver oprykkerne ikke motiveret af at skulle spille på et fyldt stadion.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 18. maj 2022, 11:57

Jeg føler mig overbevist om at vi ender på 5. el. 6. pladsen. Vi indkasserer det sædvanlige nederlag i Parken mens Brøndby IF vinder over et Silkeborg IF hold som intet har at spille for. Uafgjort er endda med pæn sandsynlighed nok til at sikre Brøndby IF 4. pladsen.

Det er godt nok meget træls at være delvist afhængig af hvordan FCM præsterer i de sidste kampe. Jeg har ingen tro på at vi selv kan lave et resultat i Parken, det er FCM/Silkeborg IF som skal hjælpe os.

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af larsdahl » 18. maj 2022, 13:05

NIN skrev:
18. maj 2022, 11:38
larsdahl skrev:
17. maj 2022, 22:58

Lige nu er troen på point i Parken helt i bund og mon ikke også et Silkeborg hold, uden noget at spille for, også taber. Jeg bryder mig virkelig ikke om, at skulle holde med fcm, men det ser ud til at blive tilfældet to gange på kort tid.
Det er absolut et sandsynligt udfald, at et topmotiveret Brøndby-mandskab vinder sæsonens sidste hjemmekamp. Omvendt så tror jeg simpelthen ikke på, at Kent Nielsen er typen, der slår op i banen og siger: vi er sikret bronze, hold i bare ferie drenge. Slet ikke efter blamagen mod FCM og på hans gamle hjemmebane. Derudover vil det være underligt, bliver oprykkerne ikke motiveret af at skulle spille på et fyldt stadion.
Enig. Og så den simple kendsgerning, at Silkeborg har et bedre hold end Brøndby.

Baseret på Danske Spils odds for sidste runde, så har vi:
44% for en 4. plads
47% for en 5. plads
9% for en 6. plads

Tager man odds for pokalfinalen med så er der:
30% for Europa kval direkte
46% for play off mod nr. 7/8
24% for ingen mulighed for Europa

Så i følge Danske Spils oddssættere, ser det slet ikke så sort ud.
Pessimist som jeg er, har jeg dog sat penge på de to resultater, der giver os en 6. plads.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af NIN » 18. maj 2022, 13:16

larsdahl skrev:
18. maj 2022, 13:05
NIN skrev:
18. maj 2022, 11:38
larsdahl skrev:
17. maj 2022, 22:58

Lige nu er troen på point i Parken helt i bund og mon ikke også et Silkeborg hold, uden noget at spille for, også taber. Jeg bryder mig virkelig ikke om, at skulle holde med fcm, men det ser ud til at blive tilfældet to gange på kort tid.
Det er absolut et sandsynligt udfald, at et topmotiveret Brøndby-mandskab vinder sæsonens sidste hjemmekamp. Omvendt så tror jeg simpelthen ikke på, at Kent Nielsen er typen, der slår op i banen og siger: vi er sikret bronze, hold i bare ferie drenge. Slet ikke efter blamagen mod FCM og på hans gamle hjemmebane. Derudover vil det være underligt, bliver oprykkerne ikke motiveret af at skulle spille på et fyldt stadion.
Enig. Og så den simple kendsgerning, at Silkeborg har et bedre hold end Brøndby.

Baseret på Danske Spils odds for sidste runde, så har vi:
44% for en 4. plads
47% for en 5. plads
9% for en 6. plads

Tager man odds for pokalfinalen med så er der:
30% for Europa kval direkte
46% for play off mod nr. 7/8
24% for ingen mulighed for Europa

Så i følge Danske Spils oddssættere, ser det slet ikke så sort ud.
Pessimist som jeg er, har jeg dog sat penge på de to resultater, der giver os en 6. plads.
Det er absolut ikke pessimisme, men en håndsrækning, er dit gambling-held høstet samme sted som mit. Skal jeg gøre mit til, at de rød-hvide vinder, så sætter jeg lidt håndører på modstanderen - og bingo!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Pastorius » 18. maj 2022, 13:20

larsdahl skrev:
18. maj 2022, 13:05
NIN skrev:
18. maj 2022, 11:38
larsdahl skrev:
17. maj 2022, 22:58

Lige nu er troen på point i Parken helt i bund og mon ikke også et Silkeborg hold, uden noget at spille for, også taber. Jeg bryder mig virkelig ikke om, at skulle holde med fcm, men det ser ud til at blive tilfældet to gange på kort tid.
Det er absolut et sandsynligt udfald, at et topmotiveret Brøndby-mandskab vinder sæsonens sidste hjemmekamp. Omvendt så tror jeg simpelthen ikke på, at Kent Nielsen er typen, der slår op i banen og siger: vi er sikret bronze, hold i bare ferie drenge. Slet ikke efter blamagen mod FCM og på hans gamle hjemmebane. Derudover vil det være underligt, bliver oprykkerne ikke motiveret af at skulle spille på et fyldt stadion.
Enig. Og så den simple kendsgerning, at Silkeborg har et bedre hold end Brøndby.

Baseret på Danske Spils odds for sidste runde, så har vi:
44% for en 4. plads
47% for en 5. plads
9% for en 6. plads

Tager man odds for pokalfinalen med så er der:
30% for Europa kval direkte
46% for play off mod nr. 7/8
24% for ingen mulighed for Europa

Så i følge Danske Spils oddssættere, ser det slet ikke så sort ud.
Pessimist som jeg er, har jeg dog sat penge på de to resultater, der giver os en 6. plads.
30% for Europa kval direkte
46% for play off mod nr. 7/8
100% for ingen Europa

Money in the bank.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Dissing
1. div
1. div
Indlæg: 402
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Dissing » 19. maj 2022, 13:55

Aalborg frederikshavner skrev:
18. maj 2022, 11:57
Jeg føler mig overbevist om at vi ender på 5. el. 6. pladsen. Vi indkasserer det sædvanlige nederlag i Parken mens Brøndby IF vinder over et Silkeborg IF hold som intet har at spille for. Uafgjort er endda med pæn sandsynlighed nok til at sikre Brøndby IF 4. pladsen.

Det er godt nok meget træls at være delvist afhængig af hvordan FCM præsterer i de sidste kampe. Jeg har ingen tro på at vi selv kan lave et resultat i Parken, det er FCM/Silkeborg IF som skal hjælpe os.
Jeg kommer til at tænke på sidste runde i 10/11 sæsonen. Dengang skulle AaB også slutte sæsonen af i Parken,
og den endte 2-0 til FCK. Og så var AaB reelt rykket ned - men hvis nu bare de andre resultater blev præcis som vi ønskede, var AaB reddet.
Og det blev præcis sådan at Randers og Esbjerg ødelagde det for sig selv og begge rykkede ned.
Dengang var vi heldige med de andre holds "gummiarme" - og det kan vi gentage - uden at tage point i Parken.

Personligt vil jeg have det fint med den løsning, for så vil vi samtidig snyde Herning/Ikast for et mesterskab.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Lyngehoevdingen » 19. maj 2022, 14:19

Dissing skrev:
19. maj 2022, 13:55
Aalborg frederikshavner skrev:
18. maj 2022, 11:57
Jeg føler mig overbevist om at vi ender på 5. el. 6. pladsen. Vi indkasserer det sædvanlige nederlag i Parken mens Brøndby IF vinder over et Silkeborg IF hold som intet har at spille for. Uafgjort er endda med pæn sandsynlighed nok til at sikre Brøndby IF 4. pladsen.

Det er godt nok meget træls at være delvist afhængig af hvordan FCM præsterer i de sidste kampe. Jeg har ingen tro på at vi selv kan lave et resultat i Parken, det er FCM/Silkeborg IF som skal hjælpe os.
Jeg kommer til at tænke på sidste runde i 10/11 sæsonen. Dengang skulle AaB også slutte sæsonen af i Parken,
og den endte 2-0 til FCK. Og så var AaB reelt rykket ned - men hvis nu bare de andre resultater blev præcis som vi ønskede, var AaB reddet.
Og det blev præcis sådan at Randers og Esbjerg ødelagde det for sig selv og begge rykkede ned.
Dengang var vi heldige med de andre holds "gummiarme" - og det kan vi gentage - uden at tage point i Parken.

Personligt vil jeg have det fint med den løsning, for så vil vi samtidig snyde Herning/Ikast for et mesterskab.
Altså, mesterskabet er afgjort, så det skal du ikke tænke så meget på. Det er trods alt ikke realistisk, at FCM henter 9 mål på målscoreren.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Nordjyden HY » 20. maj 2022, 17:34

Det bliver en tynd trup, der skal forsøge at få point i Parken. Granli, Thelander og Fossum mrd karantæner. Lucas Andersen har spillet sin sidste kamp denne sæson, mens Prip og Makaric meldes tvivlsomme. Det ser ikke godt ud
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af jonas386 » 20. maj 2022, 17:57

Det bliver enmandshæren Kasper Kusk der skal stå for det hele.

Forestiller mig, at det bliver ala følgende

Rinne
Pallesen-Ross-Hagelskjær-Ahlmann
Højholt-Pedro-Thorarinson
Kusk-O.Ross
Høgh

Måske islændingen på venstre back, men der er ikke så meget mere at hente, hvis både Lucas, Prip og Makaric er ude. Hvis de to sidstnævnte er klar, glider de vel bare ind istedet for Ross og Høgh. Det lugter ikke af mange point i et proppet og feststemt Parken. Det må være op til Silkeborg og FCM at forsvare vores 4. plads og, om ikke andet, minimum to europæiske kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 20. maj 2022, 18:39

Nordjyden HY skrev:
20. maj 2022, 17:34
Det bliver en tynd trup, der skal forsøge at få point i Parken. Granli, Thelander og Fossum mrd karantæner. Lucas Andersen har spillet sin sidste kamp denne sæson, mens Prip og Makaric meldes tvivlsomme. Det ser ikke godt ud
Det ser virkelig svært ud, tanken om Ross og Hagelskjær i forsvaret giver bange anelser.

Vi kan selvfølgelig håbe på at FCK slækker på koncentrationen og er gået i fest mode men der er nok større chance for at de vil fejre mesterskabet med en sejr foran en fyldt Parken :S

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Forza » 21. maj 2022, 10:13

jonas386 skrev:
20. maj 2022, 17:57
Det bliver enmandshæren Kasper Kusk der skal stå for det hele.

Forestiller mig, at det bliver ala følgende

Rinne
Pallesen-Ross-Hagelskjær-Ahlmann
Højholt-Pedro-Thorarinson
Kusk-O.Ross
Høgh

Måske islændingen på venstre back, men der er ikke så meget mere at hente, hvis både Lucas, Prip og Makaric er ude. Hvis de to sidstnævnte er klar, glider de vel bare ind istedet for Ross og Høgh. Det lugter ikke af mange point i et proppet og feststemt Parken. Det må være op til Silkeborg og FCM at forsvare vores 4. plads og, om ikke andet, minimum to europæiske kampe.
Islændingen er ude, han er vist blevet skadet igen. Det er godt nok ikke mange spillere til rådighed.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af jonas386 » 21. maj 2022, 12:05

Forza skrev:
21. maj 2022, 10:13
jonas386 skrev:
20. maj 2022, 17:57
Det bliver enmandshæren Kasper Kusk der skal stå for det hele.

Forestiller mig, at det bliver ala følgende

Rinne
Pallesen-Ross-Hagelskjær-Ahlmann
Højholt-Pedro-Thorarinson
Kusk-O.Ross
Høgh

Måske islændingen på venstre back, men der er ikke så meget mere at hente, hvis både Lucas, Prip og Makaric er ude. Hvis de to sidstnævnte er klar, glider de vel bare ind istedet for Ross og Høgh. Det lugter ikke af mange point i et proppet og feststemt Parken. Det må være op til Silkeborg og FCM at forsvare vores 4. plads og, om ikke andet, minimum to europæiske kampe.
Islændingen er ude, han er vist blevet skadet igen. Det er godt nok ikke mange spillere til rådighed.
Der kan man bare se. Så ved jeg sgu ikke lige hvad man bør stille op. En ekstra offensivspiller ala Ementa og Pedro-Højholt centralt vil være ren gavebod. Lad os da bare håbe at både prip og Makaric bliver fit, ellers får Lars Friis da noget af en hovedpine med at sætte holdet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af FIDEL » 21. maj 2022, 13:45

Vores chance i denne kamp, er at fck er uden sine 2 bedste stoppere. Derfor bør der være fine muligheder for at komme til chancer via indlæg og bolde i dybden.

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Nordjyden HY » 21. maj 2022, 13:59

Prip og Makaric meldes klar mod FCK
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 21. maj 2022, 16:30

Truppen er udtaget: https://aabsport.dk/nyheder/2022/maj/aa ... illerunde/

Prip og Makaric er udtaget men derudover ser truppen godt nok tynd ud

Besvar