Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af 9000AA » 21. aug 2022, 22:33

Stegosaurus skrev:
21. aug 2022, 21:44
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:46
Kristian skrev:
21. aug 2022, 20:44
:thumbsup:
Brodernumsi skrev:
21. aug 2022, 20:35
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:34
Brodernumsi skrev:
21. aug 2022, 20:03


Èn kamp gør det naturligvis ikke, og Friis er overhovedet ikke fredet, men det der er bare dumt skrevet.
Altså hvad er du uenig i?! Vi er jo pisse hamrende ringe i dag, og det er kun et kæmpe held for os at Brøndby er marginalt dårligere. En ting der irriterer mig mere end hvor dårlige vi er, er de to kæmpe bannere der er på hver sin side af vest. Hold kæft hvor er de irriterende.
Jeg er uenig i, at vi er 'pissehamrende ringe'.
Nu må i simpelthen stoppe!

Vi har fandme lige vundet den første kamp i mands minde på fight og vilje.

Hvad fanden er det folk forventer. At vi går ud og splitter Brøndby af. Hold nu op det er sindysgt at læse.

3 point i dag og hvilken dejlig følelse !! :aabfan:
Altså Brøndby det mangler 4 af deres profiler?! Ja hurra, nu vender det nok.
Skulle du ikke lige holde dig lidt væk fra denne side?
Jo du har ret. Er man ikke en rygklapper, skal man holde sig væk. Her er ikke plads til at synes vi er pisse dårlige, og i en kæmpe krise. Jeg tager alt i mig igen. Vi er ude af krisen, og vinder nok mesterskabet nu. 🥳

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af bedstefar » 21. aug 2022, 22:34

Pedro fremragende i dag og så synes jeg det ligner en opgradering vi har fået på højre back :aabfan:

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af raekkeettre » 21. aug 2022, 22:34

Fuuuuck en fed kamp idag!!! Endelig kom der noget ild i øjne på vores spillere. Og vi presser jo BIF i et tempo de ikke kunne være med på. Synes dælme det var befriende at se det i det. Vi er på vej fremad, der er langt endnu, men vi er på vej!!!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Buzz Killington » 21. aug 2022, 22:40

bedstefar skrev:
21. aug 2022, 22:34
Pedro fremragende i dag og så synes jeg det ligner en opgradering vi har fået på højre back :aabfan:
Pallesen var i hvert fald ikke sluppet lige så godt afsted med den stikning Ludewig smækker i dybten til Fossum omkring 64 minut. Og nu vi er ved det, så puha fy. Skam dig Fossum. Den skulle du ha' sendt over til Sousa.

Edith: Hvorfor ligner Friis forresten altid en svensker med kæften fuld af snus?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5081
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Kunji » 21. aug 2022, 22:45

9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:33
Stegosaurus skrev:
21. aug 2022, 21:44
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:46
Kristian skrev:
21. aug 2022, 20:44
:thumbsup:
Brodernumsi skrev:
21. aug 2022, 20:35
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:34

Altså hvad er du uenig i?! Vi er jo pisse hamrende ringe i dag, og det er kun et kæmpe held for os at Brøndby er marginalt dårligere. En ting der irriterer mig mere end hvor dårlige vi er, er de to kæmpe bannere der er på hver sin side af vest. Hold kæft hvor er de irriterende.
Jeg er uenig i, at vi er 'pissehamrende ringe'.
Nu må i simpelthen stoppe!

Vi har fandme lige vundet den første kamp i mands minde på fight og vilje.

Hvad fanden er det folk forventer. At vi går ud og splitter Brøndby af. Hold nu op det er sindysgt at læse.

3 point i dag og hvilken dejlig følelse !! :aabfan:
Altså Brøndby det mangler 4 af deres profiler?! Ja hurra, nu vender det nok.
Skulle du ikke lige holde dig lidt væk fra denne side?
Jo du har ret. Er man ikke en rygklapper, skal man holde sig væk. Her er ikke plads til at synes vi er pisse dårlige, og i en kæmpe krise. Jeg tager alt i mig igen. Vi er ude af krisen, og vinder nok mesterskabet nu. 🥳
Det ville nok hjælpe på dine indlæg, hvis du læser, hvad folk skriver. Ingen har skrevet noget af det, du antyder. Det er mere konceptet i, at vi endelig vinder en kamp, og end ikke det kan kaste et par positive ord fra visse personer.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af bedstefar » 21. aug 2022, 22:48

Hey!!! Sousa, fantastisk spiller og hvilken personlighed. Det er altså en mand der vil fremad og ud over stepperne. Han er lige hvad vi har manglet! Inge, få nu hentet en 8er med lederegenskaber og kæmpe nosser, så skal det nok blive en sjov sæson alligevel :cheers: :cheers:

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af 9000AA » 21. aug 2022, 22:59

Kunji skrev:
21. aug 2022, 22:45
9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:33
Stegosaurus skrev:
21. aug 2022, 21:44
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:46
Kristian skrev:
21. aug 2022, 20:44
:thumbsup:
Brodernumsi skrev:
21. aug 2022, 20:35


Jeg er uenig i, at vi er 'pissehamrende ringe'.
Nu må i simpelthen stoppe!

Vi har fandme lige vundet den første kamp i mands minde på fight og vilje.

Hvad fanden er det folk forventer. At vi går ud og splitter Brøndby af. Hold nu op det er sindysgt at læse.

3 point i dag og hvilken dejlig følelse !! :aabfan:
Altså Brøndby det mangler 4 af deres profiler?! Ja hurra, nu vender det nok.
Skulle du ikke lige holde dig lidt væk fra denne side?
Jo du har ret. Er man ikke en rygklapper, skal man holde sig væk. Her er ikke plads til at synes vi er pisse dårlige, og i en kæmpe krise. Jeg tager alt i mig igen. Vi er ude af krisen, og vinder nok mesterskabet nu. 🥳
Det ville nok hjælpe på dine indlæg, hvis du læser, hvad folk skriver. Ingen har skrevet noget af det, du antyder. Det er mere konceptet i, at vi endelig vinder en kamp, og end ikke det kan kaste et par positive ord fra visse personer.
Jeg har skrevet det før, skriver det gerne igen - det er fantastisk at vi endelig vinder en kamp - hvad der ikke er fantastisk er så dårlige jeg synes vi er - specielt i betragtning af at Brøndby mangler 4 profiler, og er i dårligere forfatning end os. Havde vi kørt dem ud af banen, og var der optræk til forbedringer, så havde jeg også været mere positiv. Men jeg synes stadig vi er i en kæmpe krise.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Martin Bak » 21. aug 2022, 23:07

9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:33
Stegosaurus skrev:
21. aug 2022, 21:44
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:46
Kristian skrev:
21. aug 2022, 20:44
:thumbsup:
Brodernumsi skrev:
21. aug 2022, 20:35
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:34

Altså hvad er du uenig i?! Vi er jo pisse hamrende ringe i dag, og det er kun et kæmpe held for os at Brøndby er marginalt dårligere. En ting der irriterer mig mere end hvor dårlige vi er, er de to kæmpe bannere der er på hver sin side af vest. Hold kæft hvor er de irriterende.
Jeg er uenig i, at vi er 'pissehamrende ringe'.
Nu må i simpelthen stoppe!

Vi har fandme lige vundet den første kamp i mands minde på fight og vilje.

Hvad fanden er det folk forventer. At vi går ud og splitter Brøndby af. Hold nu op det er sindysgt at læse.

3 point i dag og hvilken dejlig følelse !! :aabfan:
Altså Brøndby det mangler 4 af deres profiler?! Ja hurra, nu vender det nok.
Skulle du ikke lige holde dig lidt væk fra denne side?
Jo du har ret. Er man ikke en rygklapper, skal man holde sig væk. Her er ikke plads til at synes vi er pisse dårlige, og i en kæmpe krise. Jeg tager alt i mig igen. Vi er ude af krisen, og vinder nok mesterskabet nu. 🥳
Du skriver en legendarisk gang ævl om at vi er ringe idag - alle eksperter er enige om , at vi sad på bif i 2 halvleg pånær de første 15 min - derefter presssede vi bif i bund fik utallige dødbolde - optræk til mål - og endeligt fuldt fortjent scoret et sejrsmål --- mener de seriøst det er ringe ???
Og så trække du lige offerkortet oveni tilsidst

God bedring
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Martin Bak » 21. aug 2022, 23:10

Martin Bak skrev:
21. aug 2022, 23:07
9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:33
Stegosaurus skrev:
21. aug 2022, 21:44
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:46
Kristian skrev:
21. aug 2022, 20:44
:thumbsup:
Brodernumsi skrev:
21. aug 2022, 20:35


Jeg er uenig i, at vi er 'pissehamrende ringe'.
Nu må i simpelthen stoppe!

Vi har fandme lige vundet den første kamp i mands minde på fight og vilje.

Hvad fanden er det folk forventer. At vi går ud og splitter Brøndby af. Hold nu op det er sindysgt at læse.

3 point i dag og hvilken dejlig følelse !! :aabfan:
Altså Brøndby det mangler 4 af deres profiler?! Ja hurra, nu vender det nok.
Skulle du ikke lige holde dig lidt væk fra denne side?
Jo du har ret. Er man ikke en rygklapper, skal man holde sig væk. Her er ikke plads til at synes vi er pisse dårlige, og i en kæmpe krise. Jeg tager alt i mig igen. Vi er ude af krisen, og vinder nok mesterskabet nu. 🥳
Du skriver en legendarisk gang ævl om at vi er ringe idag - alle eksperter er enige om , at vi sad på bif i 2 halvleg pånær de første 15 min - derefter presssede vi bif i bund fik utallige dødbolde - optræk til mål - og endeligt fuldt fortjent scoret et sejrsmål --- mener du seriøst det er ringe ???
Og så trække du lige offerkortet oveni tilsidst

God bedring
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 73
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Ruddifanten » 21. aug 2022, 23:12

Kristian skrev:
21. aug 2022, 21:35
9000AA skrev:
21. aug 2022, 21:15
Kristian skrev:
21. aug 2022, 21:04
9000AA skrev:
21. aug 2022, 21:02
Hanga skrev:
21. aug 2022, 20:58
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:54

Jeg havde bare forventet mere mod et Brøndby hold der nærmest ikke kunne stille med 11 spillere - men sådan er vi så forskellige. Der skal stadig ske et eller andet på Hornevej for at vi ikke skal møde Hobro i næste sæson.
Mig bekendt havde de 11 spillere på banen og også nogle på udskiftningsbænken.
Jamen jeg kan da også godt se at træerne ikke vokser ind i himlen, du kan bare læse min korte analyse af kampen længere oppe, men derfor behøver man sku da ikke tvære rundt i negativiteten når det første gode der er sket for AaB i lang tid lige er sket. Og tilmed lige sende en sviner til vesttribunen der om nogen forstår at holde AaB oppe i disse tider. Fremragende støtte nok engang.

In other "news", Ekstrabladet bekender kulør:
Billede
Jeg er fuldstændig enig i at det er fantastisk at vinde - men vi var stadig pisse dårlige. Og jeg har stået på vest længere tid end før de fleste her inde fik hår på den - alligevel synes jeg stadig de to kæmpe flag var pisse irriterende, fordi det blokerede alt udsyn.
Helt ærligt?

Kan du ikke stå et andet sted så?
Jeg stod med frit udsyn på vest!

Vesttribunen gør det suplimt og der skal være plads til flag. Det ved man hvis man står på på vest!
Ja altså hvis en stor del af vest skal flytte sig for der er plads til flag, så er det da fint. Jeg er da helt enig i at der skal være - og altid har været plads til flag. Og det er pisse fedt. Bare ikke når så mange mennesker skal flytte sig for at det ikke blokerer udsynet.
Fællesskab..ordet er fællesskab.

Vesttribunen er en tribune med sang, flag m.m.
Det ved man.

At begynde på det der, er bare for åndsvagt :o

Meget enig, syntes faktisk der generelt er for få flag.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Alpa Chino » 21. aug 2022, 23:16

Hvis man synes at flag er irriterende skal man holde sig væk fra alle Bundesligakampe. Hvis du står på stemningsafsnittet kan man intet se. Det samme gælder ofte i parken og Brøndby stadion.

Glæd der nu over at vores stemning er blevet for vild.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Lyfe » 21. aug 2022, 23:23

Har i flere år brokket mig over at spillerne i flere år ikke har vendt sig om fansene og fået dem med op. Elsker og se det fra Sousa og Maka !
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1374
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af AaB-Jones » 21. aug 2022, 23:26

Dennis Nielsen skrev:
21. aug 2022, 20:05
Inge ligner en karikatur fra klovn filmene. Jakkesæt, sneakers og solbriller - lignede en der havde hygget på Escobar 😂

God fight i dag. Herlig fight.

Alle på nær Ementa og fossum kan se sig selv i spejlet.

Pedro er vanvittig!!!
Prip meget bedre på kanten.
Souza er en herlig stodder
Alle backs gjorde det fint
Lidt mere ro og overblik på bolden ville være ønskeligt.

Også er det jer noget, som vi kan bygge videre på - så vigtigt for moralen på holdet og lidt ro på projekt Friis!
Forstår intet af flere af disse vurderinger - jo, Pedro var suveræn og det var Ross også. Enig omkring Prip og Sousa - og det klædte Lucas at spille centralt. Synes Emanta får for lidt kredit - virkelig flot som han holder fast i bolden og fordeler den videre, og så arbejder han stenhårdt.
De to startende backs så jeg netop som vores eneste svage punkter - Poulsen tør spille fremad, men han sejler ved målet og lignede en oplagt udskiftning længe før Brøndby-udligningen. Ganske enkelt for mange dårlige beslutninger med bolden med mange boldtab som konsekvens. Ahlman igen klart bedre efter hans indskiftning.
Ludevig spillede sig meget op i 2. halvleg især på bolden, men er for ofte udfordret defensivt.
Fossum mangler tydeligt selvtillid især foran kassen, men i dag er han et monster i presspillet og gør sindssygt ondt på Brøndby med sine velkendte dybe løb, som har været savnet. Helt uenig med dig - og Nordjyske som kun giver ham 3 bolde.
Men fuck det - vi vandt fuldt fortjent på banen og lægterne! Verdensklasse-stemning :aabfan:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5330
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af R Rosenberg » 21. aug 2022, 23:33

9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:59
Kunji skrev:
21. aug 2022, 22:45
9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:33
Stegosaurus skrev:
21. aug 2022, 21:44
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:46
Kristian skrev:
21. aug 2022, 20:44
:thumbsup:

Nu må i simpelthen stoppe!

Vi har fandme lige vundet den første kamp i mands minde på fight og vilje.

Hvad fanden er det folk forventer. At vi går ud og splitter Brøndby af. Hold nu op det er sindysgt at læse.

3 point i dag og hvilken dejlig følelse !! :aabfan:
Altså Brøndby det mangler 4 af deres profiler?! Ja hurra, nu vender det nok.
Skulle du ikke lige holde dig lidt væk fra denne side?
Jo du har ret. Er man ikke en rygklapper, skal man holde sig væk. Her er ikke plads til at synes vi er pisse dårlige, og i en kæmpe krise. Jeg tager alt i mig igen. Vi er ude af krisen, og vinder nok mesterskabet nu. 🥳
Det ville nok hjælpe på dine indlæg, hvis du læser, hvad folk skriver. Ingen har skrevet noget af det, du antyder. Det er mere konceptet i, at vi endelig vinder en kamp, og end ikke det kan kaste et par positive ord fra visse personer.
Jeg har skrevet det før, skriver det gerne igen - det er fantastisk at vi endelig vinder en kamp - hvad der ikke er fantastisk er så dårlige jeg synes vi er - specielt i betragtning af at Brøndby mangler 4 profiler, og er i dårligere forfatning end os. Havde vi kørt dem ud af banen, og var der optræk til forbedringer, så havde jeg også været mere positiv. Men jeg synes stadig vi er i en kæmpe krise.
Var vi lige så dårlige, som vi har været de første 5 kampe?
Ædruelighedens stemme

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Fromthecradle » 21. aug 2022, 23:45

AaB-Jones skrev:
21. aug 2022, 23:26
Dennis Nielsen skrev:
21. aug 2022, 20:05
Inge ligner en karikatur fra klovn filmene. Jakkesæt, sneakers og solbriller - lignede en der havde hygget på Escobar 😂

God fight i dag. Herlig fight.

Alle på nær Ementa og fossum kan se sig selv i spejlet.

Pedro er vanvittig!!!
Prip meget bedre på kanten.
Souza er en herlig stodder
Alle backs gjorde det fint
Lidt mere ro og overblik på bolden ville være ønskeligt.

Også er det jer noget, som vi kan bygge videre på - så vigtigt for moralen på holdet og lidt ro på projekt Friis!
Forstår intet af flere af disse vurderinger - jo, Pedro var suveræn og det var Ross også. Enig omkring Prip og Sousa - og det klædte Lucas at spille centralt. Synes Emanta får for lidt kredit - virkelig flot som han holder fast i bolden og fordeler den videre, og så arbejder han stenhårdt.
De to startende backs så jeg netop som vores eneste svage punkter - Poulsen tør spille fremad, men han sejler ved målet og lignede en oplagt udskiftning længe før Brøndby-udligningen. Ganske enkelt for mange dårlige beslutninger med bolden med mange boldtab som konsekvens. Ahlman igen klart bedre efter hans indskiftning.
Ludevig spillede sig meget op i 2. halvleg især på bolden, men er for ofte udfordret defensivt.
Fossum mangler tydeligt selvtillid især fotan kassen, men i dag er han et monster i presspillet og gør sondssygt ondt på Brøndby med hans velkendte dyne løb, som har været savnet. Helt uenig med dig - og Nordjyske som kun giver ham 3 bolde.
Men fuck det - vi vandt fuldt fortjent på banen og lægterne! Verdensklasse-stemning :aabfan:
Jeg så den samme kamp. Specielt mht backs og Fossum. Fossum var vild i sit pres og løbepensum.
You pay for this?

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Klaus » 21. aug 2022, 23:46

Fed, fed kamp i dag. At nogen forsøger at snakke den ned forstår jeg simpelthen ikke. Brøndby spillede deres bedste kamp i år mod OB og der manglede de sgu også deres såkaldte profiler. Vi spiller dem ud af banen i første halvleg. Skud på stolpen og to klassemål, hvad fanden skal der til før holdet får noget kredit????

Brøndby er måske bedst det første kvarter i 2. halvleg, og laver også et godt mål. Men vores spillere klapper bare igennem og knokler som vilde. Prøv lige at se kampen igen på Viaplay, der er godt nok max indsats over hele linjen. Og så i en kamp, hvor dommeren ikke just var med os. Ementa fik fx en advarsel fordi deres målmand slog ham i hovedet, der kunne lige så godt være dømt straffe. Fossum har en friløber, Markaric et godt forsøg hvor han spiller sig selv fri, Sousa med kanon mål plus assist til Ross, der ud over målet spillede en god kamp... Jeg forstår ikke behovet for at være negativ lige i aften...

Og så omkring Vesttribunen. Normalt plejer Brøndbys fans næsten at dominere vokalen. Sådan var et slet, slet ikke i aften. Så lad os da for pokker nyde kampen, og håbe det bliver starten på noget stort. :aabfan:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4340
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Kristian » 22. aug 2022, 00:09

9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:59
Kunji skrev:
21. aug 2022, 22:45
9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:33
Stegosaurus skrev:
21. aug 2022, 21:44
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:46
Kristian skrev:
21. aug 2022, 20:44
:thumbsup:

Nu må i simpelthen stoppe!

Vi har fandme lige vundet den første kamp i mands minde på fight og vilje.

Hvad fanden er det folk forventer. At vi går ud og splitter Brøndby af. Hold nu op det er sindysgt at læse.

3 point i dag og hvilken dejlig følelse !! :aabfan:
Altså Brøndby det mangler 4 af deres profiler?! Ja hurra, nu vender det nok.
Skulle du ikke lige holde dig lidt væk fra denne side?
Jo du har ret. Er man ikke en rygklapper, skal man holde sig væk. Her er ikke plads til at synes vi er pisse dårlige, og i en kæmpe krise. Jeg tager alt i mig igen. Vi er ude af krisen, og vinder nok mesterskabet nu. 🥳
Det ville nok hjælpe på dine indlæg, hvis du læser, hvad folk skriver. Ingen har skrevet noget af det, du antyder. Det er mere konceptet i, at vi endelig vinder en kamp, og end ikke det kan kaste et par positive ord fra visse personer.
Jeg har skrevet det før, skriver det gerne igen - det er fantastisk at vi endelig vinder en kamp - hvad der ikke er fantastisk er så dårlige jeg synes vi er - specielt i betragtning af at Brøndby mangler 4 profiler, og er i dårligere forfatning end os. Havde vi kørt dem ud af banen, og var der optræk til forbedringer, så havde jeg også været mere positiv. Men jeg synes stadig vi er i en kæmpe krise.
Du har godt nok begivet dig ud i noget dybt terræn her.
Fair nok at have den mening, men du læser jo slet ikke hvad vi svare dig.

Ingen har postuleret at vi ikke er i krise.

Men træk lige vejret.

Btw, vi spiller rent faktisk en god kamp, taget i betragtning, at vi er i krise.
------------------
mvh Kristian

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Dalbjerg » 22. aug 2022, 00:21

Buzz Killington skrev:
21. aug 2022, 22:40
bedstefar skrev:
21. aug 2022, 22:34
Pedro fremragende i dag og så synes jeg det ligner en opgradering vi har fået på højre back :aabfan:
Pallesen var i hvert fald ikke sluppet lige så godt afsted med den stikning Ludewig smækker i dybten til Fossum omkring 64 minut. Og nu vi er ved det, så puha fy. Skam dig Fossum. Den skulle du ha' sendt over til Sousa.

Edith: Hvorfor ligner Friis forresten altid en svensker med kæften fuld af snus?
Jeg er mere end langt fra overbevidst om at Ludewig er svaret på højre back.. (ikke at han er diskvalificeret heller)..

Men jeg er overbevist om at han er en kæmpe forbedring i forhold til Pallesen, som de andre hold lagde taktik ud fra..

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af Brodernumsi » 22. aug 2022, 00:38

Hanga skrev:
21. aug 2022, 20:58
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:54

Jeg havde bare forventet mere mod et Brøndby hold der nærmest ikke kunne stille med 11 spillere - men sådan er vi så forskellige. Der skal stadig ske et eller andet på Hornevej for at vi ikke skal møde Hobro i næste sæson.

In other "news", Ekstrabladet bekender kulør:
Billede
Det er vist lang tid siden, de gjorde det.
Lagde også mærke til, på deres live-dækning, da Brøndby scorede, var overskriften 'Brøndby slår tilbage' og da vi kom foran 2-1, var overskriften 'av, Brøndby'. Suk.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022

Indlæg af FlæskeFrank » 22. aug 2022, 01:15

9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:59
Kunji skrev:
21. aug 2022, 22:45
9000AA skrev:
21. aug 2022, 22:33
Stegosaurus skrev:
21. aug 2022, 21:44
9000AA skrev:
21. aug 2022, 20:46
Kristian skrev:
21. aug 2022, 20:44
:thumbsup:

Nu må i simpelthen stoppe!

Vi har fandme lige vundet den første kamp i mands minde på fight og vilje.

Hvad fanden er det folk forventer. At vi går ud og splitter Brøndby af. Hold nu op det er sindysgt at læse.

3 point i dag og hvilken dejlig følelse !! :aabfan:
Altså Brøndby det mangler 4 af deres profiler?! Ja hurra, nu vender det nok.
Skulle du ikke lige holde dig lidt væk fra denne side?
Jo du har ret. Er man ikke en rygklapper, skal man holde sig væk. Her er ikke plads til at synes vi er pisse dårlige, og i en kæmpe krise. Jeg tager alt i mig igen. Vi er ude af krisen, og vinder nok mesterskabet nu. 🥳
Det ville nok hjælpe på dine indlæg, hvis du læser, hvad folk skriver. Ingen har skrevet noget af det, du antyder. Det er mere konceptet i, at vi endelig vinder en kamp, og end ikke det kan kaste et par positive ord fra visse personer.
Jeg har skrevet det før, skriver det gerne igen - det er fantastisk at vi endelig vinder en kamp - hvad der ikke er fantastisk er så dårlige jeg synes vi er - specielt i betragtning af at Brøndby mangler 4 profiler, og er i dårligere forfatning end os. Havde vi kørt dem ud af banen, og var der optræk til forbedringer, så havde jeg også været mere positiv. Men jeg synes stadig vi er i en kæmpe krise.
Det indlæg må du have slettet, for de indlæg, som du har lavet i dag, står der intet om, at det er fantastisk, at vi endelig vinder en kamp :D Der står, at du havde forventet mere, men intet om, at du roser AaB for sejren.
- FlæskeFrank

Besvar